به گزارش ایرنا نماینده مردم شوشتر و گتوند درمجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح بخش دیالیز شهرستان گتوند به توسعه زیر ساخت های بهداشتی و درمانی در شهرستان گتوند اشاره کرد و خواستار تسریح در احداث مرکز درمان بستر در شهر صالح شهر دربخش مرکزی این شهرستان شد.
سهراب گیلانی همچنین بر شبانه روزی شدن مراکز بهداشتی درمانی شهرهای سماله،ترکالکی،جنت مکان و صالح شهر در این شهرستان تاکید کرد.
وی درادامه با اشاره به فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی دزفول درحوزه بهداشت و درمان در این شهرستان گفت: خدمات خوبی از سوی این دانشگاه صورت گرفته اما این خدمات همچنان باید تداوم داشته باشد.



تاريخ : 29 / 9 / 1395برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مسابقات فوتبال بزرگسالان صالح شهر که در زمین چمن مصنوعی برگزار گردید قهرمان خود را شناخت . این مسابقات که 4 تیم پاس ، پرسپولیس ، شاهین و عقاب در آن حضور داشتند به صورت دوره ای برگزار و پایان یافت .

در این دوره از بازی ها نیز تیم ها در بازی های نزدیک و پرتنش به مصاف هم رفتند تا به جام قهرمانی برسند .

تیم پاس صالح شهر باارائه بازی های خوب و دیدنی توانست 3 برد را کسب و با بدست آوردن 9 امتیاز با قدرت قهرمان شود .

گفتنی است فوتبال در صالح شهر همیشه بصورت جدی برگزار و فوتبال دوستان خاص خود را دارد و می توان گفت در شهرستان حساس ترین و پرهیجان ترین بازی ها در این شهر برگزار میگردد .

هیئت فوتبال صالح شهر اعلام کرد تا پایان سال جاری مسابقات فوتبال در رده های نونهالان ، پیشکسوتان و بزرگسالان در زمین خاکی برگزار خواهد شد.



تاريخ : 22 / 9 / 1395برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

علی غلامزاده دروازه بان آینده دار و خوش آتیه صالح شهر که نقش زیادی در صعود به جام جهانی تیم فوتبال نوجوانان داشت تنها خوزستانی دعوت شده به تیم ملی جهت حضور در تمرینات امادگی جام جهانی هند است .

مرحله جدید اردوی تیم فوتبال زیر 16 سال ایران (نوجوانان) از 26 آذر و با حضور 26بازیکن در کمپ تیم های ملی آغاز می شود.

 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فدراسیون فوتبال، تیم فوتبال زیر 16 سال ایران خود را برای حضور در جام جهانی زیر 17 سال جهان در هند آماده می کند.اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم فوتبال زیر 16 سال ایران به شرح زیر است:

 

عارف محمد علی پور، امیرحسین اسماعیل زاده، الهیار صیادمنش (مازندران)، علیرضا اسدآبادی، فروتن باقریان، علی باقری (کرمان)، امیر شمس (مرکزی)، طاها شریعتی، سعید آهنی، امیرحسین خدامرادی، حسین نخودکار، علیرضا انصاری، ارشیا عباسی (تهران)، امیرسامان رنجبر، علیرضا کوشکی (اصفهان)، محمد شریفی، احمدرضا جلالی، علیرضا سواری، سیدرضا موسویان، احمد دواسر، محمدرضا غبیشاوی، علی غلامزاده (خوزستان)، محمدرضا جعفری، مصطفی نباتی (فارس)، محمد قادری (هرمزگان) و مبین عشایر (گیلان).این اردو تا روز چهارشنبه دوم دی ماه ادامه دارد.

 

شاگردان عباس چمنیان در رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا، به همراه ژاپن، کره‌شمالی و عراق مجوز حضور در مسابقات جام جهانی زیر 17 سال را به دست آوردند. تیم ایران در این رقابتها عنوان نایب قهرمانی آسیا را کسب کرد. جام جهانی زیر 17 سال ، سال آینده میلادی به میزبانی هند برگزار می شود.

 



به گزارش ایرنا سیدمجید صالحی روز سه شنبه در آیین بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه پیام نور شهرترکالکی گتوند با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو با بیان اینکه در سالهای اخیر حضور دانشجویان در برنامه های کشور کمرنگ شده است افزود:یکی از راههای جذب دانشجویان درعرصه های مختلف کشور اجرا کردن برنامه های متنوع فرهنگی از جمله بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاهها است.
فرماندار گتوند به استکبار ستیزی دانشجویان در تمامی دوران ها اشاره کرد وادامه داد:دانشجویان همواره همراه با نظام بوده اند و از آرمانهای انقلاب و ارزشهای اسلامی دفاع کردند و در مواردی که تفرقه ای در دانشگاه صورت می گرفت با درایت و تیزبینی دانشجویان چاره اندیشی و برطرف شد.
صالحی همچنین بر حضوربیشتر دانشجویان شهرستان گتوند در عرصه های سیاسی و اجتماعی تاکید کرد و افزود: دانشجویان دراین عرصه ها شرکت کنند تا بتوانیم از راهکارها و پیشنهادات آنها بهرمند شویم چرا که حضور دانشجویان موجب پیشرفت شهرستان خواهد شد.
فرماندار گتوند به حوادث روز دانشجو در16 آذر سال 1332 اشاره کرد و افزود: حادثه 16 آذر 1332، بعنوان یک مقاومت تاریخی در تاریخ دانشگاه تهران ثبت شد و از آن پس، همه ساله به رغم کوشش رژیم و ساواک، دانشجویان دانشگاه تهران و دیگر دانشگاههای سراسر ایران آیینی به یاد شهیدان آن روز برپا می کردند.
رئیس دانشگاه پیام نور شهر ترکالکی نیز در این مراسم با گرامیداشت روز دانشجو درخصوص فلسفه نامگذاری روز دانشجو سخن گفت.
حسن رحمانی به فعالیتهای این دانشگاه اشاره کرد و ادامه داد: دانشگاه پیام نور ترکالکی در سال 1385 تاسیس و هم اکنون بیش از 500 دانشجو در 15 رشته در این دانشگاه درحال تحصیل هستند.
اجرای تئاتر، شعرخوانی و دکلمه به یاد شهدای هسته ای از دیگر برنامه های این آیین بود.
درپایان این مراسم از دانشجویان فعال در زمینه های فرهنگی، علمی و ورزشی با اهدای جوایز تجلیل شد.
16 آذر در تقویم رسمی کشور به نام روز دانشجو ثبت شده است.

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 14 / 9 / 1395برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

کمک خیرین و اولیاء دانش آموزان راهگشای مشکلات مدارس

خانم زمانی در گفتگویی با ما گفت : این مدرسه دارای 170 دانش آموز در 2 شیفت صبح و عصر (پسرانه بیهقی و دخترانه فجر ) مشغول به تدریس می باشند . و بحمد الله این مدرسه دانش آموزانی خوب و با معدلی ممتاز را در دل خود جای داده است که اینجا جا دارد از معلمین دلسوز وزحمتکش آنها نیز تشکر داشته باشم .

مدیر مدرسه فجر در پاسخ به اینکه این مدرسه چه مشکلات و کمبودهایی دارد عنوان کرد : در واقع می توان گفت کمبود های زیادی وجود دارد ولی ما بدنبال این هستیم تا این مشکلات را اولویت بندی کرده و جهت رفاه حال دانش آموزان آنها را تهیه و مورد استفاده قرار دهیم .

سرکار خانم زمانی به کمک نقدی و غیر نقدی برخی معلمین ، خیرین و اولیاء اشاره کرد و گفت : طی جلسات متعددی که با اولیاء و معلمین این دانش آموزان گرفته شده است ، بحمد الله توانستیم بخشی از این کمبودها از جمله ، تعدادی قالی جهت فرش کردن نمازخانه ، آب تسویه کن و ... را به کمک این خیرین و معلمین عزیز تهیه نمائیم و در اختیار دانش آموزان قرار دهیم .

خانم زمانی در آخر با بیان اینکه این دانش آموزان بدون شک نسل آینده این مرز و بوم هستند گفت : جهت رشد و شکوفایی آنان همه باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم نسلی آینده دار ، امیدوار و موفق بسازیم زیرا همانطور که مقام معظم رهبری بارها عنوان کردند آینده مملکت دست دانش آموزان هست نشان از اهمیت این قشر در جامعه می باشد و این سخن کار ما را دشوار کرده و نیاز به وقت گذاری بیشتری برای این نوجوانان و جوانان هست .

مدیر مدرسه فجر در پایان از زحمات آقایان حاج عبدالرضاعلیپور و کرطلائی و خانم ها انوشه و امیری به سبب زحمات بی وقفه ای که در این مدرسه انجام دادند تقدیر کرد .

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

بمناسبت هفته بسیج فرمانده سپاه ناحیه گتوند ، فرمانده حوزه یکم امام حسین (ع) ، اعضای شورای اسلامی صالح شهر و جمعی از بسیجیان با مادر شهیدان نوری و پدر شهید پورابراهیمی در صالح شهر دیدار کردند .

در این دیدار مادر شهیدان محمد و جانباز شهید غلامحسین نوری ضمن خوش آمد گویی به فرمانده محترم سپاه و حاضرین هفته بسیج را به کلیه بسیجیان و رهبر انقلاب تبریک گفت .

مادر شهیدان نوری در ادامه عنوان کرد : همیشه گفته ام پشتیبان ولایت باشید و ما تا نفس میزنیم حامی و پشتیبان رهبر هستیم . و امیدوارم مسئولین با ایجاد اشتغال دلگرمی برای این جوانان ایجاد نمایند و انتظار دارم حامی مقام معظم رهبری باشند .

ایشان در ادامه افزود : با اینکه سن و سالم بالاست اما اخبار روز را مرتب میبینم و از اوضاع کشور مطلع میشوم .

مادر شهیدان نوری با بیان اینکه شهدا رفتند تا اسلام زنده بماند گفت : شهدا با رفتن خود درس ولایتمداری را به ما آموختند . و من همیشه در نمازم برای رهبر انقلاب امام خامنه ای دعا میکنم .

تنها خواسته ام از موسئولین این است که به فکر اشتغال جوانان باشند و وصیت کردم بر روی سنگ قبرم این را بنویسند .

در دیدار با پدر شهید پورابراهیمی ، ایشان به بیان خاطراتی از شهید پرداختند .

 



تاريخ : 13 / 9 / 1395برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

- پیاده روی خانوادگی

- مسابقات ورزشی فوتبال در رده نوجوانان

- تجلیل از خانواده معظم شهداء

- دیدار با رزمندگان دفاع مقدس

- نشست روشنگری سیاسی

- غبار روبی گلزار شهداء

- ساخت 2 برنامه اندروید با محتوای وصیت نامه شهدای صالح شهر و فرهنگ فضای مجازی

- پخش بروشور با محتوای پیشگیری از اعتیاد و فرهنگ فضای مجازی

- همایش بسیج و فرهنگ عاشورایی

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...

 



ادامه مطلب
تاريخ : 9 / 9 / 1395برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

روز گذشته سومین یادواره 28 شهید صالح شهر به میزبانی پایگاه ام سلمه (س) ویژه خواهران برگزار گردید .

در این مراسم که از ساعت 14 آغاز گردید سرهنگ کنگری ضمن خوش آمدگویی به حاضرین از جمله نماینده محترم شهرستانهای شوشتر و گتوند و خانواده معظم شهدا گفت : برگزاری چنین یادواره هایی همیشه لازم و ضروری بوده است تا ما بتوانیم بعنوان شاگردان این نظام و انقلاب درس های زیادی را از خون شهدا و عظمت این مراسمات بگیریم .

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گتوند ضمن تشکر از زحمات خواهران بسیجی جهت برگزاری و برپایی این یادواره عنوان کرد : زنان و خواهارن نقش بی بدیلی در عرصه های مختلف انقلاب تا کنون داشته که انتظار میرود این نقش پررنگ تر نیز گردد .

در ادامه این مراسم سردار گیلانی به حضور همیشگی زن ها در جامعه و همسنگر بودن آنان گفت و اظهار داشت : امام می فرماید بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ، تلاش زن ها در نهضت اسلامی بیشتر از مردان بود و همین طور هست اگر طول تاریخ را نگاه کنیم عملکرد این زن ها در صفحه انقلاب و سیاست نقش های اول را دارند . امروز هم ما شاهد این مسئله هستیم و نیمی از جامعه ما بانوان هستند که در کنار مردان می توانند نقش آفرینی کنند که در اینگونه مراسم ها این را نشان می دهند .

سردار گیلانی در خصوص وصیت نامه شهدا اظهار داشت : وقتی به وصیت نامه شهدا مراجعه می کنیم و گزیده هایی از آنها را می خوانیم و همچنین همسر شهید نوری فرمودند اگر چنین تفکری در جامعه حاکم باشد ، انسان با دوستی و اخلاق محوری که رقم میزند ، قطعاً در جامعه این مشکلات بوجود نمی آیند و امروز نیاز مندیم بر این تفکر به خصوص خواهران و مادران گرامی که تربیت نسل بشر به دست آنهاست . نسل حال و آینده اگر در مسیر شهدا قرار بگیرد ، حتماً مشکلات را حل خواهد کرد ، حتماً دچار تنش های اجتماعی نخواهیم شد ، حتما دشمنان قسم خورده و مستکبرین عالم نگاه خصمانه بر این کشور نخواهند داشت و در زندگی ها تحول اخلاقی و علمی و موفقیتهایی حاصل خواهد شد .

نمایند مجلس در ادامه گفت : در انقلاب و در جنگ تحمیلی این تفکر را تجربه کردیم و در مسلمانان منطقه داریم تجربه میکنیم . آنچیزی که امروز اسلام را به پیروزی میرساند این است که تفکر شهید را بشناسیم و اینگونه فکر کنیم و عمل کنیم . یاد شهیدان و زنده نگه داشتن یاد آنان چرا اجر شهید دارد ، به همین دلیل است . چون به ما یاد دادند که چگونه در مقابل دشمنان بشریت بایستیم و چگونه مخالفت کنیم و به معاویه صفت ها نه بگوئیم بر سفره آنها ننشینیم و چگونه باید کار و جهاد و تلاش کنیم .

در بخش پایانی این یادبود حجت السلام اکبری به روضه خوانی و مداحی پرداختند .

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 7 / 9 / 1395برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
عباس نوری گفت: باید بسیج و نیروهای انقلابی و وفادار به نظام در این حوزه حضور چشمگیری داشته باشند و با تولید محتوی علاوه بر آگاهی رساندن به حاضران در فضای مجازی عرصه را بر دشمنان این مرز و بوم تنگ تر کنند.
عباس نوری کارشناس حوزه اجتماعی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به آسیب ها ها و تهدیدات فضای مجاز گفت: یکی از مسیرهایی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صدد هستند که از طریق آن به اهداف شوم خود دست یابند فضای مجازی و اپلیکیشن های تلفن همراه است.
نوری گفت: اکنون شاهدیم در دست هر جوان و نوجوان یک گوشی تلفن هوشمند است که از طریق آن به دریافت و ارسال اطلاعات و پیام ها می پردازد و در این مسیر ممکن است خواسته یا ناخواسته مورد هدف شکارچیان فضای مجازی که تخصصشان جذب افراد و تغییر عقاید آنان است قرار گیرند. چراکه دشمن در هصر حاظر دنبال ضربه زدن به انقلاب و ارزش ها با استفاده از فضای مجازی است.
این کارشناس مسائل اجتماعی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت فضای مجازی ادامه داد: باید راهکارهای عملیاتی برای مقابله با تهدیدهای فضای مجازی اندیشیده شود و مسئولان نیز با جدیت در این حوزه ورود کنند و فقط به برگزاری جلسه و صدور مصوبات و بخش نامه ها اکتفا نکنند.
وی افزود: افزایش نگران کننده آمارهای طلاق و فساد های اخلاقی و بی بندوباری در خانواده ها از نتایج استفاده بدون ضابطه از فضای مجازی و عدم کنترل و نظارت بر برنامه های پیام رسان در جامعه از سوی مسئولان و خانواده ها است، در فضای مجازی هیچ محدودیتی برای ارسال و دریافت پیام ها و تصاویر وجود ندارد و این خطری است برای نوجوانان ما که در دام سو استفاده کنندگان قرار گیرند.
نوری با بیان اینکه خانواده در جامعه ایرانی اسلامی دارای قداست است، گفت: متاسفانه کانون های گرم خانواده اکنون در خطر و معرض فروپاشی قرار گرفته و باید علاوه بر  ایجاد محدودیت در استفاده از این پیام رسان ها و فیلتر کردن برخی امکانات آن ها به مردم خصوصا نوجوانان فرهنگ صحیح استفاده از این تکنولوژها را بیاموزیم.
این کارشناس در ادامه به نقش بسیج و قرارگاه های مجازی این نهاد ارزشی در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: باید حضور و فعالیت بسیج در فضای مجازی بیشتر شود، باید بسیج و  نیروهای انقلابی و وفادار به نظام در این حوزه حضور چشمگیری داشته باشند و با تولید محتوی علاوه بر آگاهی رساندن به حاضران در فضای مجازی عرصه را بر دشمنان این مرز و بوم تنگ تر کنند.