شهردار صالح شهر در وعده ای که بهمن ماه 95 به اهالی مسکن مهر صالح شهر داده بود تا پایان 95 حدود 20000 مترمربع از خیابان ای مسکن مهر بهسازی و آسفالت گردد ، توانست در کمتر از یک ماه این وعده را عملی نماید تا ساکنین مسکن مهر در عید 96 مشکل آسفالت نداشته و بتوانند در ایام عید از آن استفاده کنند .

در زیر و ادامه مطالب گزارش تصویری از آسفالت مسکن مهر صالح شهر را میبینید...

عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...

 



ادامه مطلب
تاريخ : 5 / 1 / 1396برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

توزیع بسته های حمایتی در میان خانواده های نیازمند صالح شهر

طی روزهای گذشته و در ایام عید نوروز 96 ، تعدادی بسته حمایتی شامل اقلام ضروری و مورد نیاز خانوارها  در صالح شهر توزیع گردید .

این بسته ها مستقیماً توسط آستان قدس رضوی و در طرح ویژه ای با نام طرح بزرگ کرامت به افراد نیازمند و مستحق در سطح شهر پخش و توزیع شده است .

گفتنی است این بسته ها که مبلغی بالغ بر 90000000 ریال می باشند ، علاوه بر اقلام مصرفی خانوارها ، بسته های فرهنگی ، کتاب های آموزشی و نقاشی کودکان ، کتاب های داستان و همچنین کارت شرکت درقرعه کشی نیز می باشد که به این خانواده ها تحویل گردیده است .

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 5 / 1 / 1396برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
عصر گذشته در گفتگویی با مهندس خدری فرماندار محترم شهرستان گتوند در خصوص تعداد ثبت نام کنندگان انتخابات گتوند گفت : تا کنون و پایان روز پنجم ثبت نام در شهرهای شهرستان 43 نفر در روستاهای بخش مرکزی 42 نفر و در روستاهای بخش عقیلی 56 نفر و در مجموع  141 نفر در روستاها و شهرهای شهرستان گتوند ثبت نام صورت گرفته است که این روند تا پایان روز 6 فروردین ادامه خواهد داشت .
مهندس خدری با تبیان اینکه در روزهای باقی مانده تعداد شرکت کنندگان افزایش خواهد یافت گفت : متقاضیان شرکت در انتخابات و جهت ثبت نام سریعتر با مراجعه به فرماناری فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کنند تا در روز پایاتی با مشکل مواجه نشوند .
 
تعداد ثبت نام کنندگان شورای شهر و روستا در گتوند *در روز پنجم 44 نفر*
 
(جمع نامزدین تا کنون : 141 نفر)
شهرها : 43 ثبت نامی
بخش مرکزی : 42 ثبت نامی
بخش عقیلی : 56 ثبت نامی
 
تعداد ثبت نام کنندگان روستا در بخش مرکزی (15 نفر)
تعداد ثبت نام کنندگان روستا در بخش عقیلی ( 21 نفر )
تعداد شرکت کنندگان در شهرهای گتوند ( 8 نفر )
شهر گتوند 3 نفر
شهر جنت مکان 1 نفر
شهر ترکالکی 2  نفر
شهر سماله 2 نفر
 
جمع به تفکیک شهر ها : 
ترکالکی 12 نفر
گتوند 12 نفر
جنت مکان 9 نفر
سماله 7 نفر
صالح شهر 3 نفر
 


تاريخ : 5 / 1 / 1396برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

سهراب گیلانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:در جریان بازدید استاندار خوزستان از این پل توافق شد تا اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پل تامین و هزینه شود.
وی گفت: پل آزادگان عقیلی گتوند در اسفند ماه 93 کلنگ زنی شد ولی به علت تامین نشدن اعتبار لازم نیمه تمام مانده است.
نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس افزود: این پل یکی از نیاز‌های اساسی مردم بخش عقیلی گتوند بوده است که به دلیل عرض کم و خطر ساز بودن پل فلزی فعلی مردم درخواست های زیادی برای ساخت این پل داشته‌ اند.
گیلانی با اشاره به نقش این پل در کاهش حوادث و سهولت تردد در این شهرستان تصریح کرد: این پل نقش مهمی در کاهش ترافیک و حل مشکل تردد مردم داشته و سبب ارتباط بیشتر دو شهر ترکالکی و سماله و روستاهای 20گانه بخش عقیلی گتوند با شوشتر می شود.
نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس در خصوص تخریب اراضی کشاورزی روستاهای بخش عقیلی گتوند به ویژه روستاهای حیدر و مرتضی بدلیل فرسایش رودخانه کارون به خبرنگار ایرنا گفت: بدلیل اینکه در سالهای گذشته سیلاب و جریان رودخانه باعث از بین رفتن برخی از زمین های شهر جنت مکان شده بود با انحراف بخشی از آب رودخانه به سمت بخش عقیلی از تخریب این اراضی جلوگیری شد.
گیلانی ادامه داد: متاسفانه پس از انحراف رودخانه، جریان آب اراضی برخی از روستاهای بخش عقیلی را تحت تاثیر قرار داده است بطوری که بخشی از جاده حاشیه رودخانه در این منطقه تخریب و حادثه خیز شده است.
وی افزود: در دومین سفر استاندار خوزستان به شهرستان گتوند که روز گذشته به همراه شمسایی رئیس سازمان آب و برق خوزستان صورت گرفت ،پس از بازدید از این نقطه مقرر شد اقدام لازم به منظور رفع مشکل رودخانه کارون با کارشناسی بهتر انجام گیرد تا از تخریب بیشتر زمین ها جلوگیری شود.
نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس در ادامه از پیگیری جهت ثبت ملی بیشه زارهای بخش عقیلی گتوند خبر داد و گفت:این بیشه که بیش از 11کیلومتر مربع وسعت دارد از ظرفیت های گردشگری و اشتغالزایی مناسبی برخوردار است.
گیلانی افزود:مجاورت رودخانه کارون با بیشه عقیلی می تواند زمینه بیشترین استفاده و بهره برداری از این نقطه را فراهم کند.