تاريخ : 30 / 5 / 1395برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدعلی شاه آبادی درخطبه های نماز جمعه گتوند در مصلای امام خمینی (ره) این شهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب افزود:مردمی بودن،رفع مشکل معیشت و اشتغال ، خادم مردم بودن، اقتصاد مقاومتی ، انقلابی بودن، غافل نشدن از آمریکا و اسرائیل به عنوان دشمنان شماره یک انقلاب اسلامی و حفظ شتاب علمی کشور باید در دستور کار جدی دولت قرار گیرد.
وی همچنین از منافقین به عنوان یک مهره سوخته استکباری و صهیونیستی نام برد و گفت:منافقین امیدوارند به پشتوانه دلارهای نفتی عربستان جان دوباره ای بگیرند.
خطیب جمعه گتوند به جنایات منافقین در ایران اشاره کرد و افزود: 16هزار ترور از سوی منافقین در کشور اسلامی ایران اتفاق افتاده است.
وی ادامه داد: دستان آلوده منافقین به خون این 16 هزار شهید قابل تطهیر نیست.
امام جمعه گتوند در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با گرامیداشت 31 مرداد ماه روز جهانی مسجد افزود:به واسطه آتش زدن مسجدالاقصی بدست صهیونیست ها در سال 1348 ،کشورهای اسلامی این روز را به عنوان روز جهانی مسجد نامگذاری کردند که نقش مسجدالاقصی باید به عنوان محور مقاومت فلسطین مورد توجه قرار گیرد.
شاه آبادی در ادامه با گرامیداشت یکم شهریور روز پزشک و تبریک این روز به جامعه پزشکی افزود: جامعه دلسوز و خدوم پزشکان مراقب و مواظب باشند تا دغدغه مادی به انسانی ترجیح داده نشود.
وی همچنین از پیگیری رئیس شبکه بهداشت و درمان گتوند در خصوص حمایت و حضور پزشکان متخصص در این شهرستان تشکر و قدردانی کرد.
امام جمعه گتوند در خاتمه با اشاره به قول مساعد دانشگاه علوم پزشکی دزفول درخصوص راه اندازی بیمارستان 32 تختخوابی کارون گتوند در هفته های آینده افزود: بیمارستان کارون گتوند یکی از دغدغه های مردم این شهرستان می باشد که راه اندازی عملی و رسمی این بیمارستان ضروری است.

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 30 / 5 / 1395برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش ایرنا یوسف علیدادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به جلسه بررسی مسایل و مشکلات آموزش و پرورش شهرستانها با حضوراستاندار و مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان افزود: دراین جلسه مشکلات آموزشی ازجمله فضای آموزشی وتجهیزات مدارس شهرستان گتوند مطرح شد و پس از بررسی رفع این مشکلات مورد تاکید استاندار قرار گرفت.
وی افزود: تعمیر ، جداسازی آبخوری ها و سرویس بهداشتی ، شاداب سازی مدارس ، تجهیز مدارس شهرستان به کامپیوتر و ویدئو پروژکتور، تکمیل طرح های در دست ساخت نیمه تمام با پیشرفت بالای 80 درصد از جمله 12 کلاسه مصطفی خمینی و مدرسه 19 کلاسه عشایری شهرک پنجم در بخش مرکزی گتوند از مصوبا ت این جلسه بود. 

لطفاً متن کامل را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
جناب آقای آیت الله صادق لاریجانی ریاست محترم قوه قضاییه و جناب آقای علی مطهری – نایب رییس محترم مجلس شورای اسلامی
باسلام :
احتراما اینجانب مصطفی فتحی زاده خبرنگار از شهرستان شوشتر ، که به جهت انتقاد صریح و بی پرده از وضعیت نامناسب کتابخانه های عمومی شهرستان شوشتر و با شکایت مدیر کتابخانه های عمومی این شهرستان به دادگاه احضار و پرونده هم اکنون به دادگاه کیفری یک استان خوزستان ارجاع داده شده است زیرا دادگاه شوشتر اعلام کرد که صلاحیت رسیدگی به پرونده این خبرنگار را ندارد .
پرونده شکایت از اینجانب در حالی ادامه دارد که استاندار محترم خوزستان بلافاصله پس از کسب اطلاع از طرح شکایت برعلیه خبرنگار رسما اعلام کرد: تا مادامی که من استاندار خوزستان هستم هیچ دستگاهی حق شکایت از خبرنگاران و رسانه ها را ندارد .
بلافاصله پس از انتشار مصاحبه استاندار خوزستان ، سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس نیز در مصاحبه ایی اعلام کرد : که از استاندار محترم خوزستان به خاطر حمایت از حق آزادی انتقاد خبرنگاران و حمایت از مصطفی فتحی زاده خبرنگار فعال و پرتلاش شهرستان شوشتر که به خاطر انتقاد از وضعیت کتابخانه های عمومی با شکایت این مدیر به دادگاه احضار شده است ، تقدیر و تشکر می نمایم .
لطفاً متن کامل را در ادامه مطلب ببینید...


ادامه مطلب

افتخاری دیگر از جوان صالح شهری ، حسین امیری خواه فارغ التحصیل دانشگاه علامه طباطبایی تهران جذب بزرگترین شرکت کشور شد

حسین امیری خواه که 3 سال پیش در کنکور ارشد مهندسی صنایع مجاز گردید و رتبه ي برتر کنکور فوق لیسانس دانشگاه سراسری (سال ۹۲) شد و پس از گذر از این مرحله و فارغ التحصیلی از دانشگاه علامه طباطبایی تهران ، جذب بزرگترین شرکت نرم افزاری کشور شد .

حسین امیری خواه فرزند جوان صالح شهر که زبان انگلیسی را همزمان با تحصیل نیز به خوبی یاد گرفته است پس از طی نمودن مراحل سخت و طولانی گزینش که تنها از دانشگاه های برتر نیروی انسانی خود را تامین میکند ، توانست این مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارد و چند روزیست به استخدام شرکت همکاران سیستم در آید .

گفتنی است شرکت همکاران سیستم که دفتر مرکزی آن در تهران واقع شده و معروف به گوگل ایراني است ، شرکت ارائه‌دهندهٔ راهکارهای نرم افزاری بخش خصوصی در ایران است. این شرکت در زمینه تولید و ارائه راهکارهای نرم‌افزاری برای کسب ‌وکارهای بزرگ و متوسط  (ERP)در صنایع تولیدی، موسسات خدماتی و بازرگانی، سازمان‌های دولتی فعالیت می‌کند. همکاران سیستم در سال ۱۳۹۴ با بیش از ۱1۰۰ نفر نیروی انسانی متخصص و بیش از ۲۹۰۰۰ مشتری در کسب‌وکارهای بزرگ، متوسط و کوچک، بزرگ‌ترین شرکت نرم‌افزاری بخش خصوصی ایران به شمار می‌رود .

برای این جوان صالح شهری آرزوی موفقیت میکنیم و امیدواریم افتخارات بیشتری در این مسیر کسب نماید .



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سردار گیلانی، باپیگیری و هماهنگی سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند و دکتر شریعتی استاندار استان خوزستان موضوع پرداخت بدهی گندم سیل زدگان شعیبیه شوشتر حل شد و استاندارخوزستان به نماینده شوشتر و گتوند قول دادند که بزودی مبلغ بدهی پرداخت میشود.

پس از هماهنگی و پیگیری های صورت گرفته توسط نماینده مردم شوشتر و گتوند با دستور استاندار خوزستان ستاد پیگیری مشکلات سیل زدگان بخش شعیبیه و توانمند سازی این بخش در اداره کل جهاد کشاورزی خوزستان تشکیل شد.



امین دادور عضو شورای اسلامی صالح شهر در پیامی بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک گفت متن این پیام بدین شرح است :

وعده الهی تحقق یافت : و بشر الصابرین

بازگشت غرور افرین الگوهای صبر و استقامت را به میهن اسلامی تبریک و تهنیت عرض میکنم

روز 26 مرداد سال 1369، میهن اسلامی شاهد حضور آزادگان سرافرازی بود که پس از سال ها اسارت در زندان ها و اسارتگاههای مخوف رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند.

آزادگان، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند و از شکنجه های مزدوران بعث هراسی به خود راه ندادند. صبر و استقامت این عزیزان همیشه ایام مثال زدنی است و آنها با صبر توانستند عزت و شرف را برای خود به ارمغان بیاورند .

دادور در پایان افزود : بی شک سال ها محرومیت این سرو قامتان تاریخ باعث شد که آنان امروز بیش از هر فرد دیگری در مسیر سبز موفقیت گام بردارند و الگو، اسوه و افتخار میهن خویش باشند. که جا دارد این روز را به این عزیزان ، خانواده های محترمشان و همه مردم ایران  تبریک و تهنیت عرض بنمایم .

امین دادور

عضو شورای اسلامی صالح شهر

 

 

 

 



حضور نماینده شهرستانهای شوشتر و گتوند در جمع هیات رئیسه دانشگاه

سردار گیلانی: باید اولویت هایی را در نظر بگیریم که مستقیما بر ارتقای بهداشت و درمان مردم موثر باشد

دکتر یوسف پریدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول که میزبان سردار سهرابی گیلانی نماینده مردم شهرستان های شوشتر و گتوند و هیات همراه بود در خصوص آموزش نیروها، سیستم HIS  و وضعیت فعلی بیمارستان کارون گتوند بصورت اجمال گزارشی ارایه کرد.

 وی افزود: نیروهای بیمارستان کارون گتوند بصورت دو شیفت در حال آموزش هستند و با اشاره به بخش دیالیز گفت:نیرو های این بخش حداقل به 6 ماه آموزش نیاز دارند تا بتوانند فعالیت نمایند.

 دکتر پریدار در بخش دیگری از گزارش خود افزود: ایمنی بیماران از اهمیت بالایی برخوردار است به همین لحاظ در حال حاضر نیروهای بخش دیالیز در بیمارستان بزرگ دزفول در حال آموزش هستند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: شبکه ارایه خدمات بهداشت در شهرستان گتوند تکمیل است و این بدنه عظیم نیاز به بازسازی دارد که در همین رابطه فهرست اولویت بندی در حوزه دانشگاه تعریف شده است تا تعمیرات اساسی مراکز بهداشتی درمانی انجام شود.

دکتر پریدار گفت: شکایتهای بحقی در حوزه بهداشت و درمان وجود دارد. و آنچه که بنده شاهد هستم در روند ارایه خدمات، همکاران من در حوزه دانشگاه تعلل و کوتاهی نکرده اند و تمام تلاش ما این است که خدمات با کیفیت قابل قبول به مردم ارایه شود.

در ادامه سردار سهراب گیلانی نماینده مردم شهرستانهای شوشتر و گتوند اظهار داشت: خوزستان با توجه به اقلیم، آب و هوا، ریزگردها و مسایل محیط زیست و فقر و بیکاری کار شما را دو چندان می کند وی افزود: بدلیل عقب ماندگیهایی که در شهرستان گتوند داریم باید توجه خاص بشود. سردار گیلانی افزود: باید اولویت هایی را در نظر بگیریم که مستقیما بر ارتقای بهداشت و درمان مردم موثر باشد وی گفت:

 در حوزه سلامت باید تلاش جدی کرد و به نقاط حاشیه نشین رسیدگی شود. سردار گیلانی گفت: نگاه را بطور جدی و با اولویت بندی و برنامه ریزی زمان بندی شده به محرومین و حاشیه ها داشته باشیم. وی افزود:

 یکی از اولویتهای اصلی ما در سال95 در شهرستانهای شوشتر و گتوند حوزه سلامت است. دکتر گیلانی در بخش پایانی سخنان خود خواستار توجه به رضایتمندی کارکنان حوزه سلامت شد.

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

گفتگوی اختصاصی با مسئول جامعه القرآن :

به لطف و یاری خداوند و با تحقیقات فراوان و با مشارکت جمعی از خواهران تصمیم بر آن داشتیم که یکی از موفق ترین موسسات قرآنی بنام جامعه القرآن کریم و اهل بیت (ع) به مدیریت حاج آقا سید محمد مهدی طباطبائی پدر بزرگوار نابغه چند سال اخیر که توانسته بود در سن 5 سالگی حافظ کل قرآن شود (سید محمد حسین طباطبائی یا علم الهدی) را در صالح شهر در اسفند ماه 93 پایه ریزی کنیم .

موسسه ما شعبه ای از واحد شوشتر می باشد که اساس کار آن بدین صورت است که در زیر آمده است :

1)      دوره آیه های زیبا و احادیث قشنگ با روش اشاره و بازی ویژه خردسالان 4-3.5 ساله

2)      دوره حفظ موضوعی شامل حفظ 54 آیه کاربردی (اخلاقی و رفتاری) به روش اشاره و برای رده سنی 6-4 سال

3)      دوره آموزش روخوانی و روانخوانی به لحن عرب برای رده سنی 12-6 سال

البته قرآن آموزانی که حفظ موضوعی را قبل از 6 سال به پایان رسانیده اند ، می تواند این دوره را آموزش ببینند .

در پایان این دوره کسانی که روخوانی و روانخوانی را با تسلط یادبگیرند می توانند در دوره حفظ ترتیبی شرکت کنند . و پس از گذراندن هر دوره ، مدرک اعطا می گردد .

تیر ماه سال جاری پس از تلاش و پیگیری های فراوان خواهران و برادران فعال در موسسه و به میزبانی موسسه جامعه القرآن صالح شهر و با همراهی برادر بزرگوار آقای اخلاقی و والده ایشان ، محفل انس با قرآن با حضور برگزیدگان و فعالان و حافظان قرآنی و نیز جمعی از متولیان فرهنگی شهر برگزار گردید .

در این محفل نورانی جمعی از برادران عضو شورای شهر ، فرماندهی بسیج برادران و مدیران مدارس و معلمان و خیرین حضوری سبز داشتند و از نزدیک شاهد عملکرد و برنامه های اجرا شده موسسه طی این یک سال و نیم کار و فعالیت مستمر بودند .

این محفل با اجرای توانای آقای رمضانی و نیز همکاری غلامرضا اکبرنژاد همراه بود .

از جمله برنامه های این محفل با همخوانی قرآن توسط گروه های قرآنی خواهران و برادران نوجوان و اجرای زیبای خردسالان حفظ موضوعی با روش اشاره مزین شده بود و در ادامه آقای اخلاقی سخنانی را در راستای فعالیتهای قرآنی موسسه و چیستی و چگونگی آن ایراد کردند .

بدنبال آن 2 تن از حافظان (بنام های کوثریان ، چعب) برگزیده استان که سال گذشته موفق به کسب عنوان رتبه اول در سطح استان شدند . محفل انس با حضور و قرائت های زیبایشان نیز اجرا گردید .

در پایان به رسم یادبود به قرآن آموزان برتر موسسه جوایزی اهدا گردید .

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 23 / 5 / 1395برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

شاهین با 4 برد و یک تساوی قهرمان نوجوانان صالح شهر شد .

روز گذشته اخرین دیدار گروهی فوتبال نوجوانان صالح شهر بین تیم های شاهین و پرسپولیس برگزار گردید که در یک دیدار جذاب و دیدنی هر دو تیم با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند .

در این دیدار که از ساعت 19:00 آغاز شد تیم شاهین با گل دقیقه 50 و تیم پرسپولیس با گل دقیقه 70 توانستند امتیازات را با هم تقسیم کنند .

توانا معاونت محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند ، اعضای محترم شورای اسلامی صالح شهر ، مربیان و جمع کثیری از ورزش دوستان و اهالی صالح شهر حضورداشتند ، که در پایان این مسابقه رئیس شورای اسلامی صالح شهر ضمن تقدیر و تشکر از سردبیر نشریه شاهد صالح شهر بمناسبت روز خبرنگار و اطلاع رسانی و انعکاس اخبار و وقایع صالح شهر در نشریات و سایتهای کشور ، از برگزار کنندگان این دوره از مسابقات تقدیر و تشکر کرد و افزود با توجه به این هوای گرم و نفس گیر برگزاری چنین مسابقاتی و با همچین کیفیتی جای تشکر دارد و ان شاءالله تداوم بیشتری در رده های مختلف داشته باشد .

در پایان این مسابقات به تیم های اول تا سوم ، آقای گل و بازیکن اخلاق لوح و هدایایی به رسم یادبود اهدا گردید .

در زیر جدول این مسابقات و تصاویر را مشاهده می کنید...

 

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

گتوند - ایرنا - فرماندار شهرستان گتوند با تجلیل از عملکرد خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت:خبرنگاران در کنار انعکاس نقاط ضعف و کمبودها ، نقاط قوت و اقدامات سازنده دستگاههای اجرایی را نیز منعکس کنند.

  به گزارش روز سه شنبه ایرنا سیدمجید صالحی در آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان گتوند افزود:خبرنگاران به عنوان زبان گویای مردم و مسئولان در انعکاس اخبار تعهد نسبت به انقلاب و نظام داشته باشند.

وی پرهیز از افترا ، توهین و تهمت را یک اصل پذیرفته شده در خبر درتمام کشور دانست و افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه باید دقت کنند در انعکاس اخبار منافع ملی ،استان و شهرستان را درنظر بگیرند.
فرماندار گتوند تصریح کرد: نقش خبرنگاران و مطبوعات هیچگاه نادیدنی و قابل کتمان نیست و هر سازمان و دستگاهی که تعامل و رابطه مستحکم تر و بهتری با اصحاب رسانه و خبرنگاران داشته باشد، موفق تر خواهد بود.
صالحی بر همکاری و تعامل خبرنگاران با یکدیگر و همچنین مسئولان با خبرنگاران تاکید کرد و افزود: همان گونه که مسئولان باید با یکدیگر در ارتباط باشند خبرنگاران نیز باید در جهت افزایش سطح آگاهی و رسیدن به بصیرت در آگاهی با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند.
نماینده عالی دولت در شهرستان گتوند دقت در گفتار، شفافیت و صحت را از عمده مزایای رسانه ها دانست و اظهار داشت: خبرنگار در اطلاع‌رسانی و خبررسانی خود باید وجدان خود را مدنظر قرار دهد و رعایت منشور اخلاقی خبرنگاران از اصول اولیه خبرنگاری است.
صالحی با بیان اینکه حوزه رسانه درمسائل شهرستان گسترده تر می تواند ورود کند از حمایت فرمانداری این شهرستان از خبرنگاران و اصحاب رسانه خبر داد.
معاون فرماندار گتوند نیز با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان خبر و رسانه از جمله محمود صارمی خبرنگار ایرنا و دیپلمات های ایرانی تصریح کرد:خبرنگار در آگاهی بخشی به مردم نقش مهمی دارد.
پرویز رضایی با بیان اینکه هدف خبرنگار باید آگاهی بخشی به جامعه باشد و نقاط ضعف و قوت را با هم ببیند، افزود:اصحاب رسانه درتمام زمینه ها باید نگاه همه جانبه را حاکم کنند.
وی ادامه داد:در گتوند به ظرفیت های آن کمتر توجه شده و خبرنگاران و اصحاب رسانه باید در انعکاس این استعدادها تلاش کنند.
معاون فرماندار گتوند افزود: خبرنگار زبان گویای مردم در عرصه های مختلف است که در ارتقای جایگاه شهرستان از لحاظ اقتصادی، اجتماعی و سیاسی نقش دارد.

متن کامل و عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 18 / 5 / 1395برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

بمناسبت 17 مرداد روز خبرنگار ، از خبرنگاران شهرستان گتوند با اهدای لوحی تقدیر شد .

مجتبی رحیمی نیا خبرنگار شهرستان گتوند و صالح شهر و سردبیر و مدیر مسئول نشریه شاهد شهرستان گتوند در این مراسم ضمن تبریک روز خبرنگار و شهادت مظلومانه صارمی به خبرنگاران و اصحاب رسانه ، فرماندار محترم و معاونت محترم ایشان و حاضرین در جلسه گفت :

خبرنگاران در واقع واسطه بین مردم و مسئولان هستند و با همکاری و تعامل مناسب با دستگاه‌ های اجرایی نقش مهمی در اطلاع‌ رسانی، آگاهی‌ سازی و فرهنگ‌ سازی جامعه به عهده دارند.

رسالت خبرنگاران با توجه به آیه شریفه «بسم الله الرحمن الرحیم ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ نون سوگند به قلم و آنچه مینویسد»، این است که تعهدی نسبت به آنچه که می نویسند داشته باشند و صداقت و انصاف، مقدم شمردن منافع ملی بر منافع سیاسی، برای مردم نوشتن و ... را رعایت کنند. در واقع مهمترین رسالت خبرنگاران بیان واقعیت ‌های جامعه به شکل حرفه ‌ای و واقع‌ بینانه است.

سردبیر نشریه شاهد درادامه به پاره ای از مشکلات خبرنگاران و نشریات در شهرستان پرداخت و افزود : مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی مهمترین منابع اطلاعاتی خبرنگاران هستند پس باید ارتباط بهتری را با خبرنگاران داشته باشند چون خبرنگاران سبب اطلاع رسانی عملکرد دستگاه مطبوعشان هستند. اما متاسفانه برخی از مدیران نحوه برخورد با رسانه و جایگاه آن واقف نیستند، مسئولان باید به این نکته توجه کنند که خبرنگاران نقش به سزایی را در روشن کردن و تنویر افکار عمومی دارند. لذا عدم پاسخگویی مدیران موجب می شود خبرنگاران برای اطلاع رسانی صحیح به مردم با مشکل مواجه شوند .

خبرنگاران می توانند مشاورانی توانا و غیررسمی برای سازمان ها و نهادهای اجرایی در آگاهی بخشی و کمک به پیشرفت کشور و رفع مشکلات و موانع پیشرفت باشند. همچنین خبرنگاران با داشتن نقدی منصفانه بر عملکرد مسئولان می توانند به معیار مناسبی برای سنجش عملکرد آنان و ابزاری برای ارتقای سطح خدمات رسانی به مردم به شمار آیند. لذا باید گفت که بخشی از موفقیت‌ های حاصله در تمامی عرصه ‌ها نتیجه تلاش خبرنگاران است که با هدف اطلاع‌ رسانی در تلاش هستند.

به هر حال فعالیت شبانه روزی خبرنگاران برای انعکاس مشکلات مردم و اطلاع رسانی مناسب از عملکرد دستگاه های اجرایی برکسی پوشیده نیست اما در همین راستا مشکلاتی مانند عدم پاسخگویی برخی مسئولان  و ... مواردی است که دامن گیر آنها شده است. خبرنگاران بی منت گاهی اوقات با نامهربانی هایی از سوی مسئولان انتقاد ناپذیر مواجه هستند لذا از فرماندار محترم شهرستان درخواست دارم  راهکارهایی در حمایت از حضور خبری و وجهه اطلاع رسانی خبرنگاران انجام شود.

در پایان گفتنی است شهرستان گتوند دارای چندین وب سایت اطلاع رسانی در شهرهای گتوند ، صالح شهر ، ترکالکی ، بخش عقیلی و جنت مکان و دارای 3 نشریه مکتوب که نشریه شاهد وابسته به کانون فرهنگی هنری شاهد به مدیر مسئولی مجتبی رحیمی نیا پس از کسب رتبه های مجاز در شهرستان ، استان و منطقه جنوب کشور به مرحله کشوری محراب قلم در استان اراک راه یافت که حائز رتبه برتر در نشریات مکتوب کشور در سال 1394 گردید . که جا دارد تقدیر کنم از ریاست محترم اداره ارشاد اسلامی شهرستان گتوند جناب آقای اسدی ، آقای امین علیخانی و سایر همکارنشون که الحق والانصاف حمایت های زیادی از اصحاب رسانه و نشریات مکتوب شهرستان طی سالهای حضورشان در اداره ارشاد داشتند و نقش بی بدیل ایشان در موفقیت های کسب شده شهرستان گتوند در این مسابقات. و همچنین مجموعه فرمانداری که این برنامه را برگزار کردند .

 

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببنید...

 



ادامه مطلب

دزفول - ایرنا - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: بر اثر واژگونی یکدستگاه سواری پراید در جاده دزفول - شوشتر یک تن کشته و سه نفر دیگر مصدوم شدند.

  فریدون جعفریانفر شنبه به ایرنا گفت: این حادثه ساعت 5:48 دقیقه صبح روز شنبه در نزدیکی صالح شهر رخ داد.

وی تعداد سرنشینان این خودرو را پنج نفر اعلام کرد و اظهار داشت:در این حادثه یک مرد 33 ساله اهل صالح شهر در دم جان باخت و چهار مصدوم حادثه که همگی مرد می باشند نیز برای درمان به بیمارستان شوشتر و اهواز منتقل شدند.
حال 2 تن از مصدومان این حادثه وخیم گزارش شده است.
گفته می شود این خودرو در مسیر دزفول - شوشتر با یک راس گراز وحشی برخورد کرده و واژگون شده است.
جاده دزفول - شوشتر با وجود معادن شن و ماسه از جاده های حادثه خیز شمال استان خوزستان می باشد.
تعریض و ایمن سازی این جاده و همچنی روشنایی برای کاهش سوانح رانندگی ضروری است.



تاريخ : 16 / 5 / 1395برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

سیدمجید صالحی پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر برگزاری برنامه های کیفی و ارزشمند در این دهه اظهار داشت: برنامه‌های دهه کرامت بانوان با هدف ترویج و تعمیق ارزش‌های اسلامی با تکیه بر سیره ائمه اطهار(ع) اجرا می‌شوند.
وی با بیان اینکه بانوان نیمی از پیکره این جامعه می باشد، افزود: در توسعه و آبادانی کشور باید از ظرفیت ها و پتانسیل بانوان و دختران استفاده کرد.
فرماندار گتوند گفت: جشن زنان و دختران، مسابقات ورزشی، مراسم تجلیل از زنان نخبه و کارآفرین،برگزاری نشست کتابخوان، جشنواره غذای محلی ، تور گردشگری به کتابخانه ها، نمایشگاه کتاب، اهدا جهیزیه به نوعروسان، نشست تربیتی، نمایشگاه دستاوردهای کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان ، یادواره زنان شهیده، کارگاه آسیب های اجتماعی و ازدواج از جمله برنامه های دهه کرامت در این شهرستان است.
صالحی اضافه کرد: برپایی ایستگاه صلواتی ، نورافشانی و تزیین مساجد و معابر توسط هیات‌های مذهبی و شهرداری ها از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در شهرستان گتوند می باشد که اجرای آنها از روز پنجشنبه با مشارکت مردم آغاز شده است.
فرماندار گتوند بر همکاری اداره ها، بخشداران،دهیاران و شوراهای اسلامی در جهت هر چه بهتر برگزار شدن ویژه برنامه های این دهه تاکید کرد.
از 14 مرداد ماه سالروز میلاد حضرت معصومه(س) تا 24 مرداد سالروز ولادت امام رضا(ع) دهه کرامت نامگذاری شده است.
شهرستان گتوند از شهرهای مذهبی خوزستان با 74هزار نفر جمعیت در شمال این استان واقع شده است.



تاريخ : 16 / 5 / 1395برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدعلی شاه آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه گتوند با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با اقشار مختلف مردم افزود:این نهضت و این انقلاب یک نهضت اسلامی و جهانی است و محدود به جغرافیای کشور اسلامی ایران نیست.
وی افزود: مردم متدین و ولایت مدار افق دیدشان فقط مسائل پیش پا افتاده و جاری زندگی نباشد و باید افق جهانی و نگاه جهانی داشته باشیم.
خطیب جمعه گتوند اضافه کرد: مسئولین نظام مقدس اسلامی نگاه پایین و حداقلی به حکومت اسلامی نداشته باشند وباید افق دید شان رهبری و نگاهشان به نگاه رهبر باشد و نگاه به امور جاری و معیشتی مردم باید دربرنامه ریزی ها مشاهده شود.
حجت الاسلام شاه آبادی با بیان اینکه نگاه جهانی به حکومت اسلامی را باید با برنامه ریزی مدیریت کنیم خاطر نشان کرد: زمینه سازی ظهور در این نهضت الهی پیش بینی شده و باید نگاه به سمت ظلم ستیزی و استکبار ستیزی باشد.
امام جمعه گتوند با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص برجام گفت: برجام بد عهدی آمریکا را بار دیگر ثابت کرد لذا باید توجه کرد تنها راه حل مشکلات کشور استفاده از ظرفیت های درونی در قالب اقتصاد مقاومتی است.
وی در ادامه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص برخورد با اشرافی گری در جامعه افزود: امروز اشرافی گری در برخی از مراسم ها و جشن و عزا مشاهده می شود و باید باید از شیوه غلط برخورد شود.
امام جمعه گتوند در فراز دیگری از سخنان خود با گرامیداشت 17 مرداد ماه سالروز شهادت دیپلمات های ایرانی و شهید محمود صارمی خبرنگار فقید خبرگزاری جمهوری در سال 77 در کشور افغانستان و روز خبرنگار از تلاش خبرنگاران واصحاب رسانه در شهرستان گتوند تقدیر و تشکر کرد.
وی در ادامه با اشاره به مشکلات اماکن زیارتی و بقاع متبرکه در این شهرستان، بر تسریع در رفع این مشکلات تاکید کرد و خواستار افتتاح و مستقل شدن اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گتوند شد.
امام جمعه گتوند در خاتمه با اشاره به تشییع باشکوه 1 شهید گمنام در روز 9مردادماه در شهر ترکالکی از حضور مردم ولایت مدار و شهید پرور در این آیین قدردانی کرد و افزود: شهدا مایه خیر و برکت در منطقه هستند و ساخت آرامگاه برای این شهدا باید در دستور کار قرار گیرد.

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

در آستانه روز خبرنگار ، مصطفی فتحی زاده خبرنگار پیک شوشتر و خبرنگار خبرگزاری ایلنا در شهرستان شوشتر بار دیگر به دادگاه احضار شد .

به گزارش سایت خبری پیک شوشتر ، مصطفی فتحی زاده از سوی قاضی شعبه ۱۰۱ کیفری دادگاه عمومی شهرستان شوشتر احضار شد .

مصطفی فتحی زاده خبرنگار پیک شوشتر و خبرنگار خبرگزاری ایلنا ، به جهت انتشار انتقاداتی از وضعیت نامناسب موجود در کتابخانه های عمومی شهرستان شوشتر با شکایت مدیر کتابخانه های عمومی این شهرستان به اتهام افتراء و نشر اکاذیب باید در مورخ ۹۵/۵/۲۰ در شعبه ۱۰۱ کیفری دادگاه عمومی شهرستان شوشتر محاکمه گردد ./



تاريخ : 9 / 5 / 1395برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش خبرنگار روناش، پیکر مطهر دو شهید گمنام ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه امروز شنبه نهم مرداد ماه از محل فاطمیه واقع در میدان قدس شهر ترکالکی گتوند تشییع و پس از آن در محل پارک دولت این شهر به خاک سپرده شد. آیین وداع با این شهدا امشب در محل مصلی امام خمینی (ره) گتوند و همچنین فاطمیه شهر ترکالکی برگزار خواهد شد.

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب