تاريخ : 26 / 7 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش روابط عموی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گتوند در مورخ 24 مهرماه جلسه ی هماهنگی جهت ساماندهی آرامگاه دکترقیصر امین پور با حضور رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، رییس شورای اسلامی شهرگتوندو پدر مرحوم دکتر قیصر امین پور در محل فرهنگسرای اندیشه اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گتوند برگزار شد.

محمدعلی اسدی رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گتوند گزارشی از روند اتمام پروژه آرامگاه ارائه نموده و از شهردار و شورای شهر درخواست نمودنند که در خصوص حفظ و نگهداری این بنا همکاری لازم را با این اداره مبذول دارند.

حاج مراد امین پور پدر مرحوم قیصر امین پور ضمن تشکر از ادارات و نهادهایی که در ساخت این پروژه همکاری نمودند قدردانی نمودند وخواستار برای حفظ و حراست آرامگاه شدند.

محمد کریم آقاجانی رییس شورای شهر گتوند افزود: در خصوص بکار گیری نگهبان جهت حفظ و نگهداری آرامگاه  در جلسه شورا که در این هفته برگزار می شود این موضوع را به بحث خواهد گذاشت تا نتیجه مطلوبی  به تصویب برسد.

گفتنی است: سالگرد دکتر قیصر امین در مورخ 7 آبان ماه برگزار می شود.



تاريخ : 26 / 7 / 1394برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

همایش شیرخوارگان حسینی به منظور همنوایی با مادر داغدار دشت نینوا و توسل به حضرت علی اصغر(ع) کوچکترین شهید حماسه کربلا در مسجد سید محسن آقامیری صالح شهر برگزار شد.

در این آیین معنوی که با هدف تکریم کوچکترین شهید کربلا به عنوان بزرگترین سند مظلومیت اهل بیت امام حسین(ع) برگزار شد، مادران دلسوخته طفلان خود را بر روی دست گرفته و با اشک های خود، همنوا با رباب، مادر علی اصغر(ع) در دشت کربلا شدند.

حجت عبدالهی سردبیر این همایش گفت : از تمامی خواهران ، مادران ، شهروندان حسینی صالح شهر و کسانی که ما را در این امر یاری رساندن تشکر می نمایم و ان شاءالله که مورد قبول درگاه احدیت و آقا امام زمان عج قرار بگیرد.

گفتنی است این مراسم با سخنرانی مداحی مداحان اهل بیت(ع) همراه بود .

 لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 22 / 7 / 1394برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مراسم شیرخوارگان حسینی بمناسبت شهادت حضرت علی اصغر (ع) در صالح شهر

دعوت از تمام مادران و خواهران شهرستان در این مراسم

حجت عبدالهی در گفتگویی با ما گفت : اولین جمعه از ماه محرم به‌عنوان روز جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) نام‌گرفته که به همین مناسبت همه‌ساله مراسمی با عنوان همایش شیرخوارگان حسینی در سراسر شهرهای کشور عزیزمان و شهر صالح شهر برگزار می‌شود .

عبدالهی در ادامه افزود : این مراسم هر ساله در صالح شهر و در مسجد مرحوم سید محسن آقامیری برگزار میگردد و امسال نیز با شروع ماه محرم مراسم با شکوه و ویژه برنامه های زیادی از جمله مداحی ، سخنرانی و ... برگزار خواهد شد .

ایشان در ادامه زمان برگزاری مراسم را ساعت 13:00 روز جمعه 94/07/24 واقع در خیابان شهید مطهری 4 و در محل مسجد آقا میری (ره) اعلام کرد و افزود : ضمن دعوت از تمام مادران و خواهران صالح شهر ، درخواست میگردد در صورت امکان لباس متناسب با این مراسم بر تن شیر خوارگان خود بپوشانند . 

هیئت عزاداران حضرت زینب (س) - هیئت متوسلین به حضرت ابوالفضل العباس (ع) - واحد فرهنگی مسجد حاج سید محسن آقامیری



تاريخ : 18 / 7 / 1394برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

پاس قهرمان فوتبال جام یادواره صالح شهر شد/پاس در صدر فوتبال صالح شهر

روز گذشته و از سری مسابقات فوتبال جام یادواره دسته فرهنگی ورزشی پاس صالح شهر ، این تیم توانست در یک بازی حساس و فیزیکی تیم پرمهره شاهین را شکست دهد و در سکوی اول مسابقات قرار گیرد .

در این دیدار که برخوردهای فیزیکی بازیکنان از همان ابتدای بازی شروع شده بود ، تیم پاس با تک گل عادل سوخته زاده در دقیقه 80 این دیدار را به نفع خود به پایان رساند و توانست پس از برد در دور مقدماتی مقابل شاهین برای دومین بار در این مسابقات شاهین را ناکام بگذارد و 5 بازی و 5 برد بدون باخت قهرمان شود.

این سری از مسابقات برای دومین بار به مناسبت گرامی داشت یاد و خاطر شهدای پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) ، درگذشتگان تیم پاس صالح شهر و عبدالحسین غلامزاده مسئول سابق فوتبال صالح شهر برگزار گردیده بود .

مسئولین برگزاری مسابقات ، سرپرست و مربیان دسته فرهنگی ورزشی پاس صالح شهر از اعضای محترم شورای اسلامی ، خانواده شهدا ، پیشکسوتان و تمامی شهروندان محترم صالح شهری تقدیر و تشکر نمودند و این قهرمانی را به شهدای عزیز کشور و درگذشتگان این تیم در سالهای گذشته ، تقدیم کردند.

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

گتوندنیوز: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گتوند: دریافت پول از دانش آموزان در مدارس کاری خلاف قانون است وبه  تمام همکاران گوش زد شده است که هیچ‌گونه هزینه‌ای بابت کمک به مدرسه را دریافت نکنند.

یوسف-علیدادیبه گزارش گتوندنیوز یوسف علیدادی ریاست آموزش و پرورش شهرستان گتوند در گفتگو با خبرنگار ما گفت: دریافت پول از دانش آموزان در مدارس کاری خلاف قانون است و با توجه به جلساتی که گرفته شده به تمام همکاران گوش زد شده است که هیچ‌گونه هزینه‌ای بابت کمک به مدرسه را دریافت نکنند و در غیر این صورت با متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

علیدادی در ادامه افزود: مدارس ابتدایی و پیش دانشگاهی هزینه‌ای برای تهیه کتاب و بیمه دارند که این هزینه برای سایر مدارس فقط مختص بیمه به مبلغ  ۷۵۰۰ تومان است.

وی تصریح کرد: با توجه به این موضوع که مدت سه سال است که هیچ‌گونه سرانه‌ای به مدارس تعلق نگرفته تصمیم گرفتیم تا از طریق انجمن اولیا درخواست کمک کنیم و چنانچه کمکی صورت می‌گیرد حتماً با مصوبه انجمن اولیا است و مدیران دخالتی در این کار ندارد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گتوند بیان کرد: افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد و همچنین افراد بی بضاعت که تحت پوشش هیچ نهادی نمی‌باشند اما از طریق مدرسه شناسایی شدند در این طرح مستثنا می‌باشند و هیچ گونه هزینه‌ای را پرداخت نمی‌کنند و لازم به ذکر است که همین طرح انجمن اولیا هم اختیاری می‌باشد و هیچ اجباری بر اولیا دانش آموزان برای پرداخت پول نمی‌باشد.

علیدادی در پایان اظهار داشت: با توجه به افزایش نرخ انرژی و بالا رفتن هزینه‌ها در مدارس تنها راه این مشکلات کمک اولیا می‌باشد و در این چند سال هم مدارس به کمک اولیا توانسته‌اند به فعالیت خود ادامه دهند.



تاريخ : 11 / 7 / 1394برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

در ادامه مسابقات و از نیمه نهایی این بازی ها روز گذشته تیم پاس توانست در ضربات پنالتی استقلال صالح شهر را شکست دهد .

دیدار حساس و یکی از داربی های و بازی های همیشه هیجانی بین تیم های استقلال و پاس روز گذشته برگزار گردید و دو تیم در یک بازی بسیار فشرده در 90 دقیقه تلاش به نتیجه 2 - 2 مساوی بازی را تمام کردند . در این دیدار که تیم استقلال یک پنالتی را در حین بازی نیز از دست داده بود با گلهای اسد انصاری و علی بهداروند و تیم پاس با گلهای محمد امامقلی زاده و هادی فامیلی به رختکن رفتند و نتوانستند بازی را در 90 دقیقه با برد پشت سر بگذارند و فینالیست شوند .

در ادامه این مسابقات که وقت اضافه ای نداشت و تیم ها مستقیم به ضربات پنالتی رفتند تیم پاس توانست با نتیجه 8 بر 7 موفق به شکست استقلال گردد . و یک سهمیه بازی فینال را از آن خود کنند .

طرف دیگر فینال امروز شنبه و از ساعت 17 در دیدار بین تیم های شاهین صالح شهر و پاس شهرک حمزه مشخص خواهد شد .

گفتنی است این دوره از مسابقات دومین جام یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) ، درگذشتگان تیم پاس و مسئول سابق فوتبال صالح شهر مرحوم غلامزاده و به همت دسته فرهنگی ورزشی پاس صالح شهر برگزار گردیده است .