تاريخ : 30 / 7 / 1392برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

شب گذشته نماز مغرب و عشاء به امامت حجه السلام و المسلمین حاج آقا علوی اصل امام جمعه محترم شهرستان گتوند ، در مسجد جامع صالح شهر برگزار گردید .

حاج آقا علوی اصل پس از پایان نماز که تعداد کثیری از مردم عزیز صالح شهر حضور داشتند به سخنرانی پرداختند .

ایشان پس از تبریک بمناسبت عید سعید غدیر خم به تمام مسلمین جهان خصوصاً مردان و زنان صالح شهر ، این روز را از بهترین روزهای مسلمین دانست و افزود که این روز باید بین المللی و جهانی گردد .

حاج آقا علوی اصل در این سخنرانی به شرح واقعه غدیر خم پرداخت و از آن بعنوان نگینی درخشان در تاریخ مسلمین یاد کرد .

در بخش پایانی این مراسم آقای کریمی مسئول جمع آوری نذورات شهرستان گتوند و حومه از  ساخت حرمین معصومین خبر داد و افزود : تدابیری اتخاذ گردیده تا بتوانیم نذورات مردم را چه بصورت نقدی ، اقساط و همچنین طلاجات جهت تسریع در ساخت حرمین معصومین (ع) جمع آوری نمائیم .

ضمن اینکه ایشان جهت جمع آوری این نذورات در صالح شهر از آقای امین علیخانی نام بردند .



تاريخ : 28 / 7 / 1392برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

جاده روبروی صالح شهر پس از چندین سال بالاخره روز گذشته مراحل آسفالت آن به اتمام رسید . این جاده که حدود 3 کیلومتر می باشد جاده دزفول - شوشتر ، روبروی صالح شهر را دوبانده می کند .

دوبانده شدن این جاده می تواند به کاهش تصادفات در این مسیر کمک نماید .

ضمن تشکر از مسئولین مربوطه ، امیدمیرود که مراحل افتتاح آن به زودی برگزار گردد .



تاريخ : 28 / 7 / 1392برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

ما همیشه در رسانه ها و نشریات به صراحت بیان نمودیم و براین باوریم که صالح شهر دارای اسعدادهای زیادی از نوجوان و جوانان می باشد ،  چه در عرصه علمی ، فرهنگی و آموزشی و چه در عرصه های توپ و تور.

 این بار نیز افتخاری دیگر برای شهر عزیزمان صالح شهر در مستطیل سبز را معرفی خواهیم نمود .

عباس محمدي گماري  نوجوان و فوتباليست آينده دار صالح شهري در تيم فوتبال فخر شوشتر در رده سني زير 14سال حضور دارد، تيم فوتبال فخر شوشتر كه به تازگي با خريد امتياز يك تيم ليگ كشوري وارد مسابقات كشوري زير 14 سال شده است ، از اين بازيكن صالح شهري به عنوان كاپيتان تيم بهره مي برد .

اميد است در آينده با تدابير مسئولين راه براي پيشرفت چنين استعداد هايي در شهرمان باز شود.



تاريخ : 28 / 7 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

حجت الاسلام علوی اصل: استکبار ستیزی در دستور کار همه انبیاء بوده است .عزت انسان در بندگی کردن خداوند متعال ومبارزه با طاغوت است وپذیرش سلطه استکبار وطاغوت درونی وبیرونی موجب ذلت وخواری وناامنی برای جامعه بشری وانسانی واسلامی است.

به نقل از سلام گتوند حجت الاسلام علوی اصل در ابتدای خطبه اول خود و نمازگزاران را به  رعایت تقوای الهی دعوت نمودند. 

ایشان در ادامه سلسله بحث های خصوصیات سبک زندگی انسانی اسلامی فرمودند: ذکر خداوند متعال در همه حال از جمله ویژگی های شیوه وروش اسلامی زندگی کردن است. وبرخلاف همه تکالیف ووظایف دینی این ذکر الهی هیچ حد وحدودی ندارد همانطور یکه انسان وهر موجود زنده ای برای زنده ماندن  بصورت دائم محتاج به هوای پاک  وانرژی واکسیزن وآب وغذای سالم دارد به ذکر الهی همیشه نیاز داردتا از فیض الهی محروم نشود.

 در خطبه دوّم خود و نمازگزاران را دعوت  و سفارش  مجدد به رعایت تقوای الهی نمودند.

ایشان در ادامه فرمودند : استکبار ستیزی در دستور کار همه انبیاء بوده است .عزت انسان در بندگی کردن خداوند متعال ومبارزه با طاغوت است وپذیرش سلطه استکبار وطاغوت درونی وبیرونی موجب ذلت وخواری وناامنی برای جامعه بشری وانسانی واسلامی است.

وی افزود تازمانیکه ابرقدرتهای دنیا  خوی استکباری دارند صلح وسازش با آنها معنا ومفهومی جز ذلت وعقب ماندگی وبیچارگی ندارد.

ایشان در ادامه به اشاره به روز جمعه 26مهرماه بعنوان روز تربیت بدنی افزودند: از دیدگاه اسلام ورزش باید در خدمت سلامت جسم وروح باشد نه اینکه انسان در خدمت ورزش باشد.

حجت الاسلام علوی سالروز ولادت باسعادت امام علی نقی (ع)را تبریک گفتند و در پایان  به مسائل شهرستان پرداخته و وظایف مهم شوراهای اسلامی ونماینده مجلس وامام جمعه وفرماندار را بیان کردند.



تاريخ : 27 / 7 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

در جلسه ای که در دفتر شورای اسلامی صالح شهر گرفته شد ، علی بهداروند با اکثریت آراء بعنوان مسئول ورزش جوانان صالح شهر معرفی گردید.

ایشان چندین سال است در ورزش صالح شهر بصورت بازیکن ، مربی و مسئول برگزاری جام های مختلف ورزشی و ... وجود داشته ، که اکنون بصورت رسمی این مسئولیت را بر عده گرفته است . با آرزوی موفقیت برای این عزیز.



تاريخ : 27 / 7 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از صالح شهر : پل ورودی گلزار شهدا در مواقع بارش باران مشکلاتی را برای تردد شهروندان به وجود می آورد که بارها تعمیر و بازسازی شده اما این اقدامات نتوانسته مشکل را حل نماید. این بار شهرداری متولی بازسازی این پل شده و در نظر دارد تا به صورت اصولی اقدام نماید. عملیات اجرایی این پروژه از اوایل هفته شروع شده و با توجه به عملیات خاکبرداری انجام شده قرار است پل جدیدی در کنار پل فعلی احداث شود.



تاريخ : 27 / 7 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش سایت باشگاه فرهنگی ورزشی برنا خوزستان :محمد رضا حیدریان كاپیتان اسبق تیم ملی ایران قرارداد خود را برایحضور در تیم برنا خوزستان در رقابت های لیگ دسته یك كشور به ثبت رساند. وی كه در فصل گذشته به عنوان مربی - بازیكن در تیم حضور داشت ، در این فصل تنها به عنوان بازیكن تیم برنا خوزستان را همراهی می كند. تیم برنا در اولین دیدار خود در لیگ دسته یك كشور به مصاف برق شیراز می رود.



تاريخ : 27 / 7 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

 پارک خانواده صالح شهر برغم تبليغاتي كه براي آن صورت گرفته، از امكانات كافي برخوردار نيست، اين موضوعي است كه اغلب خانواده ها مراجعه كننده به اين بوستان در مورد آن اتفاق نظر دارند.
به گزارش شاهد صالح شهر :شايد برخي خانواده ها ی صالح شهری براي برطرف كردن خستگي روزمره به بوستان های دیگرشهرها سري زده باشند ولي بيشتر مراجعه كنندگان به اين امر اذعان دارند كه اين بوستان آنچنان كه بايد انتظارها می رفت برآورده نمي كند.
به عنوان مثال شمارمیز و نيمكتهاي آن به هيچ وجه براي استراحت و نشستن خانواده ها كافي نيست.
همين امر موجب شده بسياري بانوان كه به همراه فرزندان شيرخوارشان وارد اين بوستان مي شوند چاره اي نداشته باشند جز اينكه زیرانداز يا چادر خودشان را روي چمن پهن كرده و به مراقبت از فرزندشان بپردازند.

نبود آبخوری ها و امکانات کم ورزشی دلیلی بر اثبات این مسئله نیز می باشد .

به هرحال گفتني هاي بيشتري در اين زمينه هست اما بد نيست در پايان اين نوشتار به يك نكته فرهنگي هم اشاره كنيم و آن پخش موسيقي هایی از بلندگوهاي اين بوستان است.



تنها منبع درآمد موسسه خیریه، کمکهای مردمی است و هیچ گونه حمایت دولتی از موسسه نمی شود و باتوجه به اینکه موسسه خیریه، مردم بنیاد است و به دنبال کمک به بیماران سرطانی و کلیوی و سایر بیماران خاص می باشد نیازمند کمکهای مردمی برای این امور خیر می باشد.

شماره حساب دریافت کمکهای نقدی موسسه خیریه الزهرا(س) گتوند نزد بانک ملی:

0105932361002

 



تاريخ : 23 / 7 / 1392برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
نماینده مردم شوشتر در مجلس:
ایران از موضع ضعف در ژنو حاضر نمی‌شود/ غرب گذشته را جبران کند

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران در مذاکرات ژنو حاضر نیست از موضع ضعف حضور پیدا کند و به این دلیل این مذاکرات بسیار سرنوشت‌ساز است.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: مذاکرات ژنو برای ایران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا با دست‌پر از نظر پیشنهاد و نظر تخصصی حضور خواهیم داشت و به این دلیل می‌کوشیم تا این مذاکرات به نتیجه برسد.

وی تاکید کرد: حاضر نیستیم در مذاکرات از موضع ضعف حاضر شویم و به این دلیل در سطح وزیر امور خارجه در این مذاکرات حضور می‌یابیم و مذاکرات را نیز جدی گرفته‌ایم.

وی با اشاره به اظهار‌نظرهای انجام شده از سوی برخی مقامات آمریکایی در روزهای گذشته گفت: در روزهای گذشته برخی مسئولان آمریکایی اظهارنظرهایی کرده‌اند که غیرمسئولانه بوده و کمکی به رفع مشکلات نمی‌کند و این صحبت‌ها در چنین شرایطی اصلا به صلاح غرب نیست.

*غرب باید گذشته خود را جبران کند

سادات ابراهیمی با اشاره به اینکه غرب باید گذشته خود را جبران کند، افزود: نباید با اظهار نظرهای متناقض فرصت مذاکره را با ایران از دست داد و این فرصت باید مغتنم شمرده شود.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: دست پر ایران در مذاکرات ژنو می‌تواند خیلی از مسائل را برطرف کند و طرف مقابل نباید با وعده‌های تکراری و پیشنهادهای غیراصولی وقت مذاکره را بگیرد.

وی گفت: بی‌شک ظریف فردی توانمند، متعهد و لایق برای مذاکرات هسته‌ای است و در این زمینه از همه توان خود استفاده می‌کند و رهبری معظم انقلاب نیز در این مسئله از تیم مذاکره کننده حمایت می‌کند.



تاريخ : 22 / 7 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

یکی از کابران سایت پرسش زیر را از بخش مشاوره حقوقی خوزنیوز پرسیده اند:
از چه زمانی مرد متعهد به پرداخت نفقه به همسر خود است؟ همسر من قبل از ازدواج تقاضای پرداخت نفقه از من را می نماید با وجود اینکه هنوز در منزل پدری خود سکونت دارد.
پاسخ بخش مشاوره حقوقی:
طبق قانون به محض انعقاد عقد، مرد ملزم به پرداخت نفقه به همسر خود می باشد حتی اگر هنوز ازدواج صورت نگرفته و در صورت خودداری مرد، می تواند الزام او را از دادگاه بخواهد.



تاريخ : 21 / 7 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

رييس پليس فتا خوزستان هشدار داد: پس از ورود به صفحه بانکداری اینترنتی و یا خرید اینترنتی، از صحت آدرس، امن بودن اتصال(وجود https در ابتدای آدرس آن) و همچنين جعلی نبودن صفحه اطمینان حاصل كنيد.

سرهنگ سعيد شعبان اظهاركرد: كاربران اينترنتي هنگام استفاده از سرويس بانکداری الكترونيكي در صورت انجام عملیات بانکی در فضاهای عمومی مانند کافی‌نت‌ها، براي جلوگيري از سوءاستفاده سودجويان، حتما از صفحه کلید مجازی برای ورود گذرواژه و همچنين اطلاعات حساس بانکی استفاده كنند.

وي همچنين تاكيد كرد: براي جلوگيري از به سرقت رفتن اطلاعات كارت‌هاي عابربانك، گذرواژه خود را به صورت دوره‌ای تغيير دهيد.

رييس پليس فتا خوزستان گفت: هیچ‌گاه اطلاعات کارت‌های بانکی، کد و گذرواژه آنها را در اختیار دیگران قرار ندهید زيرا در اين صورت، سرقت اطلاعات بانكي و برداشت غيرمجاز مبالغ پول از حساب‌ها به راحتي امكان‌پذير مي‌شود. براي جلوگيري از اين جرايم و حفظ امنيت حساب‌هاي بانكي خود، به توصيه‌هاي پليس عمل كنيد.



57893636998804405828مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان:

کتابخانه ی عمومی شهید شرافت شوشتر به عنوان کتابخانه ی برتر فرهنگی در  کشور شناخته شد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان گفت: اداره کل امور فرهنگی نهاد  کتابخانه های کشور بر مبنای سنجش شاخص های فرهنگی در هر کتابخانه که  شامل فضاسازی فرهنگی، وبلاگ فعال، اطلاع رسانی فعالیت های فرهنگی،  برگزاری مسابقات فرهنگی، داشتن بخش کودک، فعالیت کانونهای آفرینش ادبی،  گروههای مطالعاتی و نقد کتاب، برقراری ارتباط موثر و کارآمد با مراکز  فرهنگی  پیرامون کتابخانه و ارائه ایده های بدیع و خلاقانه جهت ارتقاء مطالعه  مفید مورد ارزیابی قرار می گیرند.

لفته منصوری افزود: کتابخانه هایی که بتوانند حداقل ۳۵۰ امتیاز از مجموع ۴۰۰ امتیاز شاخص های ارزیابی فعالیت فرهنگی کتابخانه را کسب کنند، به عنوان کتابخانه ی برتر فرهنگی در سطح کشور شناخته شده و مورد تشویق مدیر کل امور فرهنگی نهاد و مدیر کل کتابخانه های عمومی استان قرار می گیرند.

وی اظهار داشت: کتابخانه ی عمومی شهید شرافت با درجه ۵ شهری و با مساحت ۹۰۰ مترمربع زیربنا، ۱۴۰۴۰ نسخه کتاب ۹۵ صندلی و ۵ رایانه و تعداد ۲۶۰۵ نفر عضو توانست با تدوین برنامه های فرهنگی موثر و کارآمد به عنوان کتابخانه ی برتر فرهنگی در کشور مطرح گردد و افتخاری برای شهرستان شوشتر و استان خوزستان بیآفریند.



تاريخ : 20 / 7 / 1392برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش گتوندنیوز پنج شنبه ی گذشته  (18 مهر ) در مسابقات فوتبال جوانان گتوند ، بازی تیم ها ی پرسپولیس و خلیج فارس نا تمام ماند و جام به کلی تعطیل شد.

مدیر مسئول تیم کشاورز در گفتگو با گزارشگر گتوندنیوز گفت : روز پنج شنبه در حین بازی پرسپولیس و خلیج فارس از سری مسابقات فوتبال جوانان گتوند به دلیل اعتراضات شدید بازیکنان پرسپولیس نسبت به داوری و با دخالت جعفر زاده رییس هیات فوتبال گتوند ، این بازی ناتمام ماند تا جنجال به بازیکنان و تماشاچیان کشیده نشود .

در پایان بازی بهزاد جعفرزاده برگزاری 3 بازی باقی مانده تا آخر جام را لغو کرد .

جعفر زاده دلیل این کار را عدم همکاری نیروی انتظامی و نداشتن امنیت کافی برای داوران و مسئولین برگزار کننده ی جام و همچنین به خطر افتادن امنیت نیمکت نشینان تیم ها ، توسط عده ی انگشت شماری از تماشاچی نماها اعلام کرده است .

علی جافری در ادامه لیگ جوانان گتوند را تشریح کرد و گفت : در پایان هفته ی چهارم از بازی های جوانان ، تیم کشاورز با داشتن 9 امتیاز شانس اول قهرمانی بوده است و تیم های خلیج فارس ، توحید و شاهین در رتبه های بعدی هستند .



تاريخ : 20 / 7 / 1392برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اشعار برگزیده از شاعر زن صالح شهری ثبت شده در شماره 2 گاهنامه شاهد صالح شهر

http://persiandrive.com/769844  فایل word

http://persiandrive.com/259330  فایل  pdf



تاريخ : 20 / 7 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
نگاهی به کارنامه استاندار جدید خوزستان
عبدالحسین مقتدایی کیست؟

استاندار جدید خوزستان در دوره‌های سوم و چهارم مجلس شورای اسلامی، نماینده مردم آبادان بوده، همچنین در دولت اصلاحات استانداری‌های خوزستان و هرمزگان را عهده‌دار بوده است.

خبرگزاری فارس: عبدالحسین مقتدایی کیست؟
 

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، عبدالحسین مقتدایی در آبادان در خانواده‌ای لیراوی  تبار به دنیا آمد و مرحوم پدرش در همان جا تن به آغوش خاکی که از آن برخاسته سپرده  است.

خانواده آنها غالبا شهرت کنارکوهی دارند؛ پدرش به خاطر موقعیت شغلی سال‌ها پیش از  روستای کنارکوه (لیراوی) به آبادان مهاجرت کرد، حتی هنگام آغاز جنگ تحمیلی آنها به  بیدو  و کنارکوه زادگاه اجدادی‌شان بازگشتند.

استاندار جدید خوزستان در دوره‌های سوم و چهارم مجلس شورای اسلامی نمایندگی مردم  آبادان را بر عهده داشته است، همچنین در دولت اصلاحات استانداری‌ استان‌های خوزستان  و هرمزگان را عهده‌دار بوده است.

وی از مقبولیت خوبی در زمان تصدی استانداری‌ این دو استان جنوبی برخوردار بوده است.

عبدالحسین مقتدایی در حال حاضر به عنوان عضو هیئت مدیره و مشاور شرکت ملی حفاری فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، در جلسه امروز هیئت دولت، استانداران سه استان دیگر نیز انتخاب شدند، بر این اساس عبدالحسین مقتدایی به عنوان استاندار جدید خوزستان منصوب شد.

پیش از وی سید جعفر حجازی به مدت 6 سال سکان‌دار استان خوزستان بود.



تاريخ : 20 / 7 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اینجانب در سال 86 خودروی لیزینگی از یکی از نمایشگاههای اتومبیل خریداری نمودم وپول آن را داده ویک فقره چک جهت انجام تعهد پرداخت اقساط نزد نمایشگاه به رسم امانت گذاشتم که سال 87 خودرو را به شخص دیگری واگذار وبا نمایشگاه که خودم خریداری نمودم هماهنگ کردم و طلب چک امانتی ام را کردم که ایشان اعلام نمودند چک شما مفقود و بروید چک را از طریق دادگاه اعلام مفقودیت کنید که من هم همین کار را کردم ودادگاه با ارسال نامه ای از دادگاه به بانک چک را مسدود و منع پرداخت روی حساب من ثبت شده بود که امسال پس از چندین سال حکمی به درب خانه اینجانب آمد که شما محکوم به پرداخت 15 میلیون تومان در وجه شخصی بنام آقای ح.ص هستید با همین برگ چک. چند سوال پیش می آید
1- اینکه چون نمایشگاه قولنامه به من نداده بود چطور می شود ایشان را به دادگاه کشاند؟
2-چطور چکی که منع پرداخت قضایی دارد دوباره پس از چند سال دادگاه روی آن اقدام می کند؟
3- چرا دادگاه بدون حتی یک جلسه احضار اینجانب سریعا رای صادر نموده؟
4-چون در این معامله نه خرید ونه فروش نامی از ح.ص نیست ایشان چگونه می تواند روی چک امانتی من اقدام نماید؟

پاسخ بخش مشاوره حقوقی:با سلام خدمت شما بیننده عزیز

1- در خصوص سوال اول شما شما می توانید از طریق شهادت شهود با اثبات معامله، تقاضای استرداد قولنامه خود را بنمایید یا با سایر دلایل مانند مدارک مالکیت ماشین یا هر مدرکی که حاکی از انتقال خودرو به شما و مالکیت شما نسبت به آن است را به دادگاه ارائه نمایید.

2- در خصوص سوال دوم شما ممکن است چک شما را از باب تضمین به دیگری منتقل کرده و انتقال گیرنده که در فرض شما آقای ح.ص می باشد نیز بدلیل به دست آوردن با حسن نیت علیه صادر کننده چک که شما هستید اقامه دعوا نموده است. زیرا طبق قانون وجود چک در دست فردی حاکی از مدیونیت صادرکننده به دارنده است.
3- در خصوص سوال سوم شما نیز، حالات مختلفی متصور است، مانند اینکه جلسه دادگاه به شما ابلاغ شده اما بدلیل عدم حضور در محل یا اعلام ادرس اشتباهی از سوی طرف دعوای شما امکان اطلاع شما میسر نبوده که می توانید دلایل خود را به دادگاه اعلام نموده و تقاضای واخواهی نمایید. عدم حضور شما بعنوان خوانده مانع از رسیدگی و صدور حکم توسط دادگاه نیست مگر نیاز به اخذ توضیح باشد که در فرض وجود چک نزد اقای ح.ص دادگاه تشخیص به مدیونیت شما طبق ادله موجود را نموده است.

4- در خصوص سوال چهارم شما نیز می توانید با ارائه مدارک اثبات کننده اینکه شما اعلام مفقودیت نسبت به چک مذکور نموده اید و ارائه دستور دادگاه مبنی بر توقیف پرداخت برائت خود را ثابت کرده و همچنین علیه فروشنده به اتهام خیانت در امانت اقامه دعوا نموده همچنین با جلب ایشان بعنوان ثالث بی اطلاعی خود را از رسیدن چک به اقای ح.ص ثابت نمایید.



تاريخ : 17 / 7 / 1392برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا



تاريخ : 17 / 7 / 1392برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

سخنگوی دولت از انتخاب سه استاندار جدید استان‌های خوزستان، خراسان جنوبی و فارس و تصمیم‌های جدید کابینه برای بهبود شرایط دریاچه ارومیه خبر داد.

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1392/06/31/13920631000675_PhotoA.jpg به گزارش جنوب نیوز، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت پس از پایان جلسه امروز   کابینه با  حضور در جمع خبرنگاران درباره انتخاب چند استاندار جدید، گفت: آقایان   عبدالحسین  مقتدایی، محمد احمدی و خدمتگزار به ترتیب بعنوان استانداران جدید   استان‌های خوزستان،  فارس و خراسان جنوبی در جلسه امروز هیئت دولت انتخاب   شدند.



تاريخ : 16 / 7 / 1392برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گفتگو با معاون سابق فرمانداری شهرستان گتوند جناب آقای مهندس حاج عباس نوری در نشریه شماره 3 شاهد صالح شهر

 

http://persiandrive.com/834875 فایل pdf

http://persiandrive.com/303329 فایل word



تاريخ : 15 / 7 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

نماینده مردم شوشتر و گتوند گفت: به وزیر نیرو در خصوص تعمیر و مرمت پل تاریخی گرگر در شوشتر، عدم اجرای عملیات انتقال نمک از سد گتوند و اجرا نشدن پروژه‌های آبیاری و زهکشی اراضی کشاورزی شهرستان‌های شوشتر و گتوند به وزیر نیرو تذکر کتبی داده شد.

به گزارش سلام گتوند به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم شوشتر و   گتوند، حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی درخصوص تذکر به وزیر نیرو   اظهار داشتند: مرمت و استحکام بخشی پل گرگر زمان زیادی برده و نگرانی های  بسیاری را برای مردم بوجود آورده است.

نماینده مردم در مجالس هشتم و نهم با اشاره به اینکه وزارت نیرو توان مالی   زیادی دارد، تاکید کردند: توان مالی وزارت نیرو بسیار زیاد است و مداخله در   پروژه‌ای مانند پل گرگر پروژه ای بسیار کوچک به شمار می‌آید و در این باره وزارت   نیرو باید سرعت عمل را چاشنی فعالیت خود کند.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان  ضمن ابراز تاسف ازمشکلات شوری آب کارون ناشی از احداث سد گتوند که به کاهش کیفیت آب آشامیدنی و زراعی و نگرانی مردم حوزه ی مسئولیت خود منجر شده است گفتند: متاسفانه وزارت نیرو همچنان از اجرای تعهدات خود در خوزستان شانه خالی می کند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به قانون برنامه پنجم توسعه در خصوص مکلف شدن وزارت نیرو به ایجاد شبکه های آبیاری تحت فشار در اراضی پایاب سدها اظهار داشتند: متاسفانه وزارت نیرو در خصوص تکالیف خود در این قانون و اغلب وظایف خود سرباز، می زند. 

ایشان در ادمه افزودند: پروژه های زیادی در حوزه انتخابیه انجام شده ولی هنوز مشکلات جدی در تامین آب و یکپارچه سازی اراضی وجود دارد که مدیران استانی و ملی باید در این زمینه اقدامی عاجل انجام دهند.

حجت الاسلام سادات ابراهیمی همچنین خاطرنشان کردند: کشاورزان مشارکت کننده در احداث شبکه های آبیاری 1و2 که توسط وزارت نیرو احداث شده به دلیل طولانی شدن بهره برداری از این پروژه ها دچار معوقات بانکی شده اند و لذا حساب کشاورزان مذکور مسدود شده است.

عضو کمیسیون کشاورزی در پایان ابراز امیدواری کردند: با توجه به قول مساعد وزیر سابق نیرو که موضوع را در هیات دولت مطرح خواهند کرد انتظار می رود که وزیر جدید، مشکل معوقات بانکی را از طریق تصویب اعتبار مورد نیاز از هیات دولت اخذ کند و سپس بانک کشاورزی تصفیه کرده و مشکل کشاورزان حل شود.



تاريخ : 13 / 7 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

در آييني با حضور مسوولان محلي از زحمات سرهنگ رحيم فرجادي فرمانده پيشين نيروي انتظامي گتوند تقدير وسرهنگ عبدالكريم بهادري به عنوان فرمانده جديد نيروي انتظامي اين شهرستان معرفي شد.

به گزارش سلام گتوند به نقل از ایرنا فرماندار گتوند در اين آيين از فعاليتهاي نيروي انتظامي تقدير كردو گفت: مشاركت و تعامل مردم مي تواند بهترين كمك براي فعاليت هر اداره يا نهاد باشد و نيروي انتظامي نيز كه ارتباط مستقيم با مردم دارد با مشاركت و كمك مردم مي تواند بهتر عمل كند.

هوشنگ محمد پور با اشاره به وسعت شهرستان گتوند اظهار داشت:ستاد فرماندهي انتظامي گتوند فاقد يك ساختمان قابل استفاده است كه بايد حمايت شود واحداث ساختمان در اولويتها فعاليت هاي آن قرار گيرد.

وي پيگيري براي تجهيز نيروي انتظامي اين شهرستان را از ديگر الويت هاي نيروي انتظامي دانست و افزود: به منظور تامين بهتر امنيت نيز بايد كلانتري هاي جديد در مناطق مختلف شهرستان راه اندازي شوند .

حجت الاسلام سيد حسين علوي اصل امام جمعه گتوند نيز در اين نشست گفت: خوشبختانه مشكل امنيتي خاصي در شهرستان وجود ندارد و در چند ساله اخير با تلاش فراوان نيروي انتظامي عملكرد اين ستاد راضي كننده بوده است.

این سخنان در شرایطی بیان می شود که در چند سال و خصوصا چند ماه اخیر شاهد افزایش شدید سرقت ها در سطح شهرستان بوده ایم. از سرقت در طلافروشی ها گرفته تا حتی سرقت مرغ و خروس ها و دام ها در ساعات میانی روز خصوصا در فصل گرم تابستان.

افزایش روزافزون این سرقت ها در سطح شهرستان نگران کننده است و انتظار می رود که مسئولین جدید به دنبال راه حل های موثرتری از جمله افزایش گشت های شبانه و نیز افزایش سربازان گشتی باشند.

در این بین بیانات امام جمعه محترم تأمل برانگیز است که عملکرد نیروی انتظامی را راضی کننده خوانده اند.

ضمنن اینکه باید از زحمات نیروی محترم انتظامی تشکر کرد باید نقاط ضعف را هم گوشزد و یادآوری کنیم تا این نقاط ضعف برطرف شود.



سادات ابراهیمی 2حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: رهنمودهای خردمندانه رهبر معظم انقلاب موجب شد، کشورهای غربی استقبال خوبی از صحبت های رییس جمهور داشته باشند.
وی گفت:سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب به عنوان مرجع تمامی شیعیان جهان، همواره توانسته چراغ راهی برای پیشرفت مسلمانان در تمامی نقاط دنیا باشد.
وی افزود:رهبر معظم انقلاب در فتوایی استفاده از سلاح های کشتار جمعی را حرام اعلام داشتند ،که همین امر نشان دهنده مواضع شفاف ایران در بحث استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای است.
نماینده مردم شوشتر وگتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: مواضع روشن و محکم دکتر روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل ، در دفاع از حقوق مردم ایران موجب شد، کشور های حاضر در این نشست، استقبال خوبی از صحبت های رییس جمهوری داشته باشند.
وی اظهارکرد: دکتر روحانی در ابتدای این سفر رییس جمهور اعلام کرد که با اختیار تام به نیویورک می رود، که این امر در نوع خود منحصر به فرد بوده و هیچ کدام از روسای دولت های پس از پیروزی انقلاب با چنین رویکردی به سازمان ملل سفر نکرده بودند.
حجت الاسلام سادات ابراهیمی ،به منش و رفتار اعتدال گرای رییس جمهور اشاره کرد و افزود: بی شک در این موفقیت نوع رفتار و برخورد عالمانه دکتر روحانی در ملاقات با مقامات رسمی سایر کشورها موثر بوده است.
وی، بیان داشت: با توجه به شرایط سخت بسیاری از کشورها، مردم و دولتمردان و بسیاری از سیاسیون غربی از رفتارهای افراطی خسته شده و به دنبال اعتدال و امید هستند که این امر را به خوبی می توان در صحبت های دکتر روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل درک کرد.
وی افزود:همچنین حمایت و انسجام ملی در درون کشور و وفاداری مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران موجب شد دکتر روحانی با قوت قلب بیشتری در مجمع عمومی سازمان ملل حضور داشته باشند.



روز گذشته  مهندس رستمی شهردار صالح شهر واعضاء شورای اسلامی صالح شهر با حاج آقا علوی اصل امام جمعه محترم شهرستان و جناب آقای دکتر حسین پور مدیر محترم شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گتوند دیدار وگفت وگو کردند.
دراین جلسه که با هدف آشنایی اعضاء شورای اسلامی شهر برگزار شد اعضاء شورای اسلامی شهر به بیان دیدگاهها ونقطه نظرات خود در خصوص مشکلات شهرو مخصوصا" در بخش بهداشت ودرمان پرداختند.



تاريخ : 9 / 7 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از وبلاگ صالح شهر :

طی مراسمی كه عصر دیروز در سالن دكتر قیصر امین پور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند با حضور مسئولین شهرستان و ناصر زائری معاونت قضائی دادگستری استان خوزستان برگزار گردید، حلال خور تودیع و معینی به عنوان رئیس جدید دادگستری گتوند معارفه شد.



تاريخ : 7 / 7 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

نشریه شاهد صالح شهر که چندی پیش بعنوان برترین نشریه محلی استان خوزستان معرفی گردید ، از امروز شماره سوم آن نیز منتشر خواهد گردید . در این نشریه عنوانین خوب و متنوعی به چشم می خورد . که از مهمترین این عناوین : گفتگوی ویژه با حاج عباس نوری جوان موفق صالح شهر - گفتگو با سرهنگ کنگری فرمانده محترم سپاه ناحیه گتوند ،گفتگو با خانواده محترم شهید کریم بلیوند ، آثار و اشعار جوان صالح شهری نیما امام قلی زاده ، خبرهای متنوع صالح شهر ، ارائه مقاله از سرکار خانم مریم فرهمند و همچنین ارائه مقاله ای از سرکار خانم سهیلا صالحی کارشناس بهداشت خانواده .

امید میرود که همشهریان محترم صالح شهری و همچنین عزیزانمان در سطح شهرستان بتوانند از این نشریه استفاده نموده و با ارسال پیشنهاد و انتقادات خود ما را در بهتر کردن این نشریه کمک نمایند .



تاريخ : 3 / 7 / 1392برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از سایت شهرداری صالح شهر :

دراین مراسم ابتدا مهندس رستمی شهردار صالح شهر پیرامون انتخاب سوم مهرماه بعنوان روز پاکسازی عمومی شهر وتقارن آن با بازگشایی مدارس که بیانگر اهمیت حضور دانش آموزان بعنوان پیشگامان عرصه فرهنگ سازی در سلامت جامعه هستند صحبت کردند.درادامه مهندس حیدری پوربخشدار مرکزی شهرستان گتوند ضمن تبریک بمناسبت آغازهفته دفاع مقدس ،در خصوص مشارکت عمومی شهروندان در پاکسازی ونظافت عمومی شهرها وروستاها ونامگذاری دو روز در سال به همین مناسبت صحبتهایی ایرادنمودند.



تاريخ : 3 / 7 / 1392برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دیدار با خانواده شهدای صالح شهر در هفته دفاع مقدس

فرمانده حوزه یکم امام حسین (ع) صالح شهر از دیدار با خانواده شهدای این شهر در هفته دفاع مقدس خبر داد، و افزود که شب گذشته با حضور در منزل شهدا و پس از سخنان خود با خانواده های اینان رشادت های شهدای عزیز را ارج نهادند .

حسن خسروزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شاهد در صالح شهر اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده که امیدواریم با این اقدامات بتوانیم گوشه‌ای از رشادت‌های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس را ارج نهیم.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدای صالح شهر از اولویت‌های این حوزه در هفته دفاع مقدس است خاطر نشان کرد: پخش کلیپ های هفته دفاع ، غبار روبی گلزار شهدای علی پهوند ، برگزاری مسابقات ورزشی از دیگر برنامه‌های در حال اجرای حوزه می باشد.

فرمانده حوزه یکم امام حسین (ع) صالح شهر در پایان گفت: شهدا، رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس بر ما منت بسیار دارند و وظیفه ماست که در همه لحظات زندگی خود یاد و خاطره آنان را گرامی داشته و راه شهدا را که توصیه و عمل به فرامین الهی و رهبری‌ست همیشه به یاد داشته باشیم زیرا که ولایت‌فقیه همان ولایت انبیا است.



تاريخ : 2 / 7 / 1392برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

بسمه تعالی

جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا طلاوری

امام جماعت محترم شهر صالح شهر

از زحمات حضرتعالی جهت پیشبرد اهداف معنوی و فرهنگی در طول مدتی که در صالح شهر حضور داشتین به نوبه خود تشکر می نمایم و انصافاً حضرتعالی با روحیه جوانی و نشاط و مهربانی که داشتین به نحو مطلوب و شایسته جهت ترویج اهداف فرهنگی گام های موثر برداشتید و خدمات ماندگاری از حیث فرهنگ و ترویج دین مبین اسلام در این شهر بجای گذاشتین ان شاءا... که مورد لطف و عنایات خداوند متعال و امام زمان (عج) واقع بشوید .

امیدوارم که در هر کجای ایران اسلامی جهت ترویج دین مبین اسلام حضور می یابید در پناه حضرت حق موفق و موید باشید و با تاسی از دستورات حکیمانه مقام معظم رهبری جهت انجام اهداف معنوی و فرهنگی گام های موثری بردارید .

توفیقات روز افزون شما برادر بزرگوار را از درگاه احدیت مسئلت دارم .

من ا... التوفیق

محمود بلیوند عضو شورای اسلامی صالح شهر



تاريخ : 2 / 7 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

در حالی که شهرداری وظیفه هرس نمودن درختان سطح شهر و به خصوص خیابان اصلی شهر را برعهده دارد اما این درختان وارد حریم شبکه سیم های برق شده اند .و از سویی با هرس نکردن یا هرس کردن غیر استاندارد این درختان در خیابان ها و پارک صالح شهر ، درختان را از تنه ضعیف و فقط در ارتفاع رشد می کنند که با یک طوفان نه چندان شدید شکسته شده و در خیابان و یا بر روی سیم های برق می افتند .

امید است که شهرداری با استفاده از مهندسین کشاورزی و استفاده از فوت و فن هرس کردن گامی بلند در جهت فضای سبز مناسب و زیبا در صالح شهر بردارد .