تاريخ : 19 / 7 / 1395برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به مناسبت ایام ماه محرم و شهادت اباعبداله الحسین (ع) و یارانش ، هیئت عزاداران حسینیه صاحب الزمان (عج)هرساله و در این ایام اقدام به اجرای تعزیه می نماید .

این نمایش مذهبی هر ساله و حدود 75سال است که در صالح شهر (شهرک شهید چمران) بمناسبت محرم و شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش به نمایش گذاشته می شود . که جمع کثیری از مشتاقان به امام حسین (ع) و اهل بیت آن حضرت از صالح شهر ، شهرستان گتوند و حومه به تماشای واقعه کربلا و چگونگی به شهادت رسیدن این امامان بزرگوار می نشینند.

در این ایام تعزیه هایی از جمله شهادت امام حسین (ع) ، شهادت حضرت عباس (ع) ، شهادت حر ، شهادت مسلم و طفلان آن حضرت (ع) ، تعزیه علی اکبر و حضرت قاسم (ع) و ... اجرا می گردد .

در ادامه برنامه های این ایام راس ساعت 15:30 امروز 8 محرم 95 تعزیه حضرت علی اکبر (ع) در حسینیه صاحب الزمان (عج) و توسط هیئت عزاداران پهونده سفلی برگزار خواهد شد .

در ادامه مجالس تعزیه فردا سه شنبه مصادف با روز تاسوعا از ساعت 15:00 مجلس شهادت عباس (ع) و در روز عاشورای حسینی ساعت 8:30 صبح مجلس شهادت امام حسین (ع) اجرا خواهد شد .

هیئت عزاداران حسینیه صاحب الزمان (عج) از کلیه عاشقان اهل بیت (ع) ( خواهران و برادران ) جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل می آورد.



تاريخ : 19 / 7 / 1395برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گتوند - ایرنا - رئیس اداره مخابرات شهرستان گتوند گفت: با بررسی انجام شده از سوی کارشناسان اداره کل مخابرات خوزستان علت آتش سوزی ساختمان مخابرات صالح شهر اتصال قطعات الکترونیکی بوده است.

ساعت 6:30 دقیقه روز یکشنبه ساختمان دفتر مخابرات صالح شهر به دلیل اتصال قطعات الکترونیکی دچار آتش سوزی شد که با تلاش نیروهای آتش نشانی شهر گتوند،صالح شهر وآتش نشانی شرکت کشت و صنعت کارون این آتش سوزی ساعت هشت صبح مهار گردید.
رئیس اداره مخابرات شهرستان گتوند شامگاه یکشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این حادثه منجر به قطع ارتباط مخابراتی صالح شهر شده است،افزود:علت وقوع این آتش سوزی اتصال قطعات الکترونیکی بوده است.
هیبت الله خسروی همچنین درخصوص رفع مشکل خطوط تلفن همراه و تلفن ثابت صالح شهر گفت:اپراتور همراه اول تا ساعات پایانی امشب و خطوط تلفن ثابت و اینترنت صالح شهر به دلیل شدت خسارت وارده تا روز پنجشنبه وارد مدار می شوند.
رئیس اداره مخابرات شهرستان گتوند با بیان اینکه این حادثه خسارت جانی به دنبال نداشته است، گفت:ساختمان دفتر مخابرات صالح شهر گتوند با 200متر مربع زیر بنا دچار خسارت جدی شده به طوریکه به دلیل شدت آتش سوزی خسارت زیادی به تاسیسات مخابرات این شهر وارد شده است.

لطفاً تصاویر بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 18 / 7 / 1395برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

رئیس اداره مخابرات شهرستان گتوند روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: حدود ساعت 6:30 دقیقه صبح امروز ساختمان دفتر مخابرات صالح شهر به دلیل نامعلوم دچار آتش سوزی شد.
هیبت الله خسروی افزود: با تلاش نیروهای آتش نشانی شهر گتوند،صالح شهر وآتش نشانی شرکت کشت و صنعت کارون این آتش سوزی ساعت هشت صبح مهار شد.
وی با بیان اینکه این حادثه خسارت جانی به دنبال نداشته است گفت:ساختمان دفتر مخابرات صالح شهر گتوند با 200متر مربع زیر بنا دچار خسارت جدی شده به طوریکه به دلیل شدت آتش سوزی تنها دیوارهای آن باقی مانده است.
رئیس اداره مخابرات شهرستان گتوند ضمن تاکید بر اینکه علت دقیق وقوع این آتش سوزی توسط کارشناسان آتش نشانی و کارشناسان اداره کل مخابرات خوزستان در دست بررسی است یادآور شد: این حادثه منجر به قطع ارتباط مخابراتی صالح شهر شده است.
صالح شهر در بخش مرکزی گتوند دارای یکهزار و 400 مشترک تلفن ثابت است.
شهرستان 74هزار نفری گتوند در شمال خوزستان واقع است.



تاريخ : 18 / 7 / 1395برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

 

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 18 / 7 / 1395برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گزارش تصویری مراسم شیرخوارگان در مسجد سید محسن آقامیری

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 18 / 7 / 1395برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مراسم روح بخش و پرفیض زیارت عاشورا با حضور خواهران و برادران به میزبانی هیئت جوانان بنی هاشم برگزار شد.

به گزارش شاهد صالح شهر شب گذشته مصادف با شب هفتم ماه محرم مراسم روح بخش و پرفیض قرائت زیارت عاشورا با حضور خواهران و برادران صالح شهر در محل  هیئت عزاداران جوانان بنی هاشم  برگزار شد.
دوستداران اهل بیت(ع) در این مراسم با زمزمه دعای پرفیض زیارت عاشورا و ذکر مصیبت و سینه زنی  ارادتشان را به خاندان عصمت و طهارت (ع) ابراز نمودند.



تاريخ : 18 / 7 / 1395برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

صبح امروز یک شنبه 18 مهر 95 و از ساعت 6:45 دقیقه از ساختمان اصلی مخابرات صالح شهر دود شدیدی ناشی از آتش سوزی در حال خارج شدن است و ادامه دارد .

مردم و مسئولین مربوطه در حال امداد رسانی به این حادثه هستند .

یک دستگاه آتشنشانی از سمت شهرستان گتوند به صالح شهر اعزام گردیده است.

علت این آتش سوزی هنوز مشخص نیست

خبرهای تکمیلی به زودی منتشر خواهد شد .



تاريخ : 14 / 7 / 1395برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 12 / 7 / 1395برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

همایش شیرخوارگان حسینی یکی از مناسک مذهبی بزرگداشت عاشورا است که به یاد کودکان کشته شده در روز عاشورا از سوی مسلمانان در ایران و کشورهای دیگر اسلامی همه ساله در ماه محرم برگزار می‌گردد . لذا بدینوسیله از کلیه خواهران و مادران گرامی دعوت می شود در همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی که به منظور گرامیداشت یاد طفل شیرخواره شهید دشت کربلا ، حضرت علی ‌اصغر (ع) بعنوان بزرگترین سند مظلومیت امام حسین (ع) در نهضت سرخ حسینی که در روز چهارمحرم ( 15 مهرماه 95) رأس ساعت 19:30در حسینیه صاحب الزمان (عج) صالح شهر برگزار می شود حضور بهم رسانند .

هدف از برگزاری این همایش انتقال فرهنگ عاشورای حسینی به نسل آینده است . حضرت علی اصغر (ع) شیرخواره معصوم امام حسین (ع) آشکار کننده حق و باطل و رسواگر جبهه باطل در قیام عاشورای حسینی است وبا توجه به اینکه یکی از عاطفی ترین واقعه عاشورای حسینی، شهادت مظلومانه  این سرباز خردسال امام حسین (ع) ،لذا درا ین همایش عظیم ،سعی بر آن است تا فرهنگ حسینی (ع) و پیام عاشورا از طریق این مراسم نمادین به جهان مخابره شود.



تاريخ : 12 / 7 / 1395برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

علی غلامزاده پس از کسب نائب قهرمانی در بازیهای آسیایی پس از سالها ، و راهیابی به مسابقات جام جهانی فوتبال نوجوانان در سال 2017 هند عصر امروز به شهر خود باز میگردد .

نوجوان صالح شهر در این بازی ها یک تنه تیم ملی را به فینال این مسابقات رساند و چهره خود را به فوتبال ایران و آسیا شناساند و نشان داد که میتوان حتی با امکانات حداقلی اما پشت کار و اراده ای قوی به موفقیت های بزرگی دست یافت .

گفتنی است علی غلامزاده پس از اردوی 1 ماهه و پایان این مسابقات امروز صبح به تهران و از آنجا با پرواز به سمت فرودگاه دزفول حرکت خواهد کرد .

مراسم استقبال از علی غلامزاده در صالح شهر امروز راس ساعت 17:30 در مسیر خیابان اصلی بسیج نبش مطهری 8 برگزار خواهد شد .  

از کلیه ورزشکاران و ورزش دوستان دعوت به عمل می آید تا در این مراسم شرکت نمایند .

 



تاريخ : 11 / 7 / 1395برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 11 / 7 / 1395برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

رئیس هیئت ورزش و جوانان صالح شهر در پیامی صعود تیم ملی فوتبال نوجوانان به فینال بازی های آسیایی و جام جهانی 2017 هند را به علی غلامزاده و مردم صالح شهر تبریک گفت .

علی بهداروند در گفتگویی با ما گفت : خبر بسیار خوشحال کننده ایست برای ما که علی غلامزاده نوجوان خوب و خوش آتیه صالحشهر بتواند در سطح بازیهای ملی و آسیایی اینقدر خوب ظاهر شود و بدون شک عامل اصلی موفقیت تیم ملی در رقابت های آسیایی نوجوان صالح شهری باشد که با بازی خوب خود توانست تیم قوی کره را شکست دهد و به این موفقیت دست پیدا کند .

رئیس هیئت های  ورزشی صالح شهر در ادامه عنوان کرد : این موفقیت را در ابتدا به علی غلامزاده و خانواده بسیار زحمت کش ایشان تبریک عرض میکنم و سپس موفقیت وصف ناشدنی را به جامعه ورزشی صالح شهر تبریک عرض نموده و آرزوی موفقیت بیشتر در فینال این بازیها با تیم ملی عراق و پس از آن بازیهای جام جهانی را دارم .

علی بهداروند در پایان از مسئولین خواست با ایجاد امکانات مناسب و رفع کمبودهای ورزشی در صالح شهر تلاش کنند تا بستر مناسبی برای سایر جوانان و نوجوانان جهت کسب موفقیت های جهانی ایجاد گردد .

 



تاريخ : 11 / 7 / 1395برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

سلام ای هلال محرم

شده آسمان خيمه غم/ زمين و زمان غرق ماتم
دوباره افق، رنگ خون است/ سلام اي هلال محرم
دوباره محرم رسيد و / حسينيه شد سينه هامان
دل اهل دل سينه زن شد /نفسهايمان مرثيه خوان
به هر خط مقتل/ بيا خون بگرييم
كه منزل به منزل/ چو مجنون بگرييم
(ياحسين يابن الزهرا)

یکی مسجد را سیاه پوش می کند،یکی پرچم ها را روی گنبد ها و تیرهای برق و گلدسته ها نصب می کند،یکی لوازم صوتی می آورد و خلاصه انگار عشقی در خون همگی آنها دمیده است که این چنین بدون خستگی خود را برای روزهای عزاداری آماده می کنند .

محرم در صالح شهر همیشه حال و هوای خاصی دارد و هیئت های مذهبی ، حسینیه ها و تکیه ها از روزهای قبل از آغاز محرم با عشق و ارادت خاصی که به امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) دارند ، شروع به نصب پرچم ها و بنرهای عزاداری به همین مناسبت میکنند. و خود را برای بزرگترین مراسم عزاداری کشور اماده می کنند.

طی روزهای آینده تصاویری از این همه عشق و علاقه منتشر خواهیم کرد.

معرفی مساجد و حسینیه های صالح شهر بطور کامل را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 11 / 7 / 1395برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

السلام علیک یا طفل شیر خوار کربلا

در دفتر گل ، ورق ورق گوهر بود

از اشک ، سرانگشت نگاهم تر بود

چیزی که بمن توان زاری میداد

قنداقه خونین علی اصغر بود

بمناسبت و یاد کوچک‌ترین شهید دشت کربلا حضرت علی اصغر (ع) همایش شیرخوارگان حسینی برگزار میگردد

از خواهران و مادران محترمه صالح شهر دعوت می شود تا در هشتمین همایش سالانه شیرخوارگان حضرت علی اصغر (ع) حضور بهم رسانید .

راوی : کربلایی جانباز مدافع حرم سید بهرام حسینی

شاعر : کربلایی رجبعلی نیسی

با نوای برادر پاسدار محمد آسیابانی

مکان : صالح شهر خیابان شهید مطهری 4 بین خیابان های بسیج و کشاورز – مسجد حاج سید محسن سید آقامیری

زمان برگزاری همایش : جمعه 16 مهر ماه 1395

مصادف با 5 محرم الحرام 1437 بعد از نماز ظهر و عصر

مسئول برگزاری : 09169983462

09192135670

09192135671

ضمنا از تمام خانواده های محترم تقاضا می شود در صورت امکان لباس این مناسبت را بر تن شیر خوارتان بپوشاند .

 

 



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سردار گیلانی ، نماینده مردم شریف شوشتر و گتوند ضمن بازدید از شرکت لاستیک سازی خوزستان با حضور در اتاق هیئت مدیره ، به رایزنی با مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره این شرکت و بررسی مشکلات موجود و راه های برون رفت از آن ها پرداخت .
در این نشست که با حضور اعضای کارگروه اشتغال نهاد نمایندگی تشکیل شد ، کاهش تقاضا ، زیان دهی شرکت در سالیان گذشته و مشکلات مربوط به برق شرکت به عنوان مهمترین موانع ادامه و توسعه فعالیت شرکت از سوی رئیس هیئت مدیره عنوان و بر لزوم افزایش راندمان تولید ، حذف لابی گری ها ، رایزنی با سایر کارخانجات جهت آموزش نیرو و راه اندازی خط تولید تایر تاکید شد .
سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند در این نشست با تاکید بر لزوم تامین امنیت شغلی کارکنان این شرکت ، از طرح افزایش میزان تولید تیوپ و راه اندازی خط تولید تایر استقبال و اظهار داشت : امیدوارم با فعال شدن این خط تولید شاهد اشتغال بیش از پانصد نیرو به صورت مستقیم در این زمینه باشیم . توسعه شرکت لاستیک سازی خوزستان مصداق بارز اقتصاد مقاومتی است و باید به جایی برسیم که ضمن تامین نیاز داخلی کشور ، صادرات تولید مازاد نیاز داخلی به خارج از کشور را در دستور کار خود قرار دهیم .
عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در ادامه افزود : جهت رفع موانع و مشکلات از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم بود و با توجه به ارتباط خوبی که با وزرا و معاونین دارم موضوع را به صورت جهادی پیگیری خواهم نمود و امیدوارم شاهد روزی باشیم که شهرستان گتوند در این زمینه به مهمترین قطب کشور تبدیل شود.

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 5 / 7 / 1395برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش "ورزش سه"، بعد از صعود تیم ملی نوجوانان به جام جهانی عکس های زیادی به تهران مخابره شد اما این عکس از همه تماشایی تر است به طوریکه عکس یک سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا هم شد. نوجوانان ایران با پرچم مقدس کشورمان لبخند بر لب دارند و دستان خود را به علامت پیروزی بالا برده اند! جالب اینکه بازیکن شماره 10 هم بر دوش دروازه بان سوار شده است و پرچم ایران را به اهتزار در آورده است.

گفتنی است تیم ملی در مرحله نیمه نهایی با برنده دیدار عمان – کره شمالی برگزار خواهد کرد که این دیدار روز پنج شنبه برگزار می شود. اگر تیم ملی نوجوانان این بازی را به سود خود به پایان ببرد یکشنبه هفته آتی دیدار فینال را برگزار خواهد کرد. در غیر اینصورت باید به تهران برگردد چون این بازی ها دیدار رده بندی ندارد.

جالب اینکه بدانید جام جهانی زیر17 سال در سال 2017 در هند برگزار می شود و با توجه به اینکه این تیم موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی نشده و البته در همان مرحله گروهی حذف شد 5 تیم از آسیا در مسابقات جام جهانی شرکت خواهند کرد. 4 تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی و هند به عنوان میزبان بازی ها.

هم اکنون بازی های قهرمانی آسیا هم در هند در جریان است.



تاريخ : 5 / 7 / 1395برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

علی غلامزاده که توانسته است با یک بازی خوب فیکس تیم ملی نوجوانان فوتبال کشور شود ، روز گذشته در برابر تیم فوتبال ویتنام نیز با ارائه یک بازی خوب توانست دروازه تیم ملی را بسته نگه دارد و خود را در جام جهانی 2017 ببیند .

این موفقیت بزرگ را به علی غلامزاده ، خانواده ایشان که زحمات زیادی کشیدند و مردم صالح شهر و شهرستان گتوند تبریک عرض میکنیم و ان شاءالله در جام جهانی نیز به رتبه های خلی خوبی دست پیدا کنند .

به گزارش 11 نیوز، در ادامه مسابقات قهرمانی فوتبال آسیا در رده نوجوانان امروز مسابقات مرحله یک چهارم نهایی در گوا هند پیگیری شد. ملی‌پوشان نوجوان ایران از ساعت 14 امروز در ورزشگاه پاندیت جواهیر نهرو مقابل ویتنام قرار گرفتند. تیم پیروز این دیدار ضمن سعود به مرحله نمیه نهایی، مجوز حضور در جام جهانی نوجوانان را هم به دست می‌آورد.
این بازی حساس در نیمه نخست با تک گل اللهیار صیاد در دقیقه 30 به سود ایران خاتمه یافت تا شاگردان چمنیان با خیال راحت تری به این بازی ادامه دهند. نوجوانان ایران بلافاصله پس از شروع نیمه دوم در دقیقه 47 توسط محمد قادری با حساب دو بر صفر از حریف پیش افتادند. این پایان کار نبود و بار دیگر علیرضا اسدآبادی در دقیقه 62 ایران را به گل سوم رساند. پس از این سه گل شیرازه تیم ویتنام از هم پاچید و  ایران با گلزنی امیر خدا مرادی و اللهیار صیاد در دقایق 69 و 73 به فاصله را به پنچ گل افزایش داد و با حساب 5 بر صفر به پیروزی رسید.
با این پیروزی تیم ملی ایران پس از چهار سال مجوز حضور در جام جهانی هند را به دست آورد. نوجوانان ایران روز پنج شنبه در مرحله نیمه نهایی با یکی از دو تیم عمان یا کره شمالی رودررو خواهند شد.
تیم ملی ایران با ترکیب علی غلام‌زاده، طاها شریعتی، سعید آهنی، امیرحسین اسماعیل‌زاده، امیرحسین خدامرادی، محمد شریفی، محمد غبیشاوی، محمد قادری، وحید نامداری، الهیار صیادمنش و احمدرضا جلالی در این بازی حاضر شد.

 



لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 4 / 7 / 1395برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

 

ترکیب تیم ملی نوجوانان در بازی با ویتنام

علی غلامزاده : مردم برایمان دعا کنند و بعد از توکل بر خدا نیاز به دعای خیر مردم داریم.

تیم ملی نوجوانان از ساعت 14 به وقت تهران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا در برابر ویتنام صف آرایی خواهد کرد.

 

به گزارش "ورزش سه" ترکیب تیم ملی نوجوانان در این بازی از این قرار خواهد بود: علی غلامزاده، طاها شریعتی، سعید آهنی، امیر حسین اسماعیل زاده، امیرحسین خدامرادی، محمد شریفی، محمد غبیشاوی، محمد قادری، وحید نامداری و الهیار صیادمنش.

تیم ملی نوجوانان در صورت پیروزی در این دیدار به جام جهانی زیر 17 سال در سال 2017 صعود خواهد کرد.



تاريخ : 3 / 7 / 1395برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدعلی شاه آبادی درخطبه های نماز جمعه گتوند در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم در روز عید غدیرخم ممانعت از اسراف را در درجه اول وظیفه آحاد مردم برشمرد و افزود: متاسفانه کشور ما گرفتار اسراف شده است و در مراسم ها و مناسبت ها اسراف و زیاده روی زیادی صورت می گیرد.
وی با بیان اینکه امروز جامعه اقتصادی و کاری ما درهمه زمینه ها گرفتار اسراف شده است افزود: سرانه مصرف درایران چند برابر دیگر کشورها است و اگر بخواهیم استقلال اقتصادی داشته باشیم یکی از راههای آن دوری از اسراف در قالب اقتصاد مقاومتی است.
امام جمعه گتوند با گرامیداشت پنجم مهرماه سالروز شکست حصر آبادان در عملیات ثامن الائمه (ع) در سال 1360گفت: این عملیات نمود علنی و عینی ولایت مداری و تاثیر ولایت در رسیدن به هدف می باشد.
حجت الاسلام شاه آبادی با گرامیداشت ششم مهر روز خانواده و تکریم بازنشستگان افزود: زحمتکشان کار و اقتصاد خصوصا پیشکسوتان عمر شریف خودرا صرف پیشرفت و اقتصاد کشور کردند و این بازنشستگان سرمایه های ایمانی برای جامعه اسلامی هستند.
امام جمعه گتوند درپایان با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و همزمانی با هفته دفاع مقدس از تلاش مدیریت آموزش و پرورش، مجموعه اداری، دبیران و معلمان شهرستان گتوند به خاطر کسب رتبه نخست آموزشی این شهرستان در 3 سال متوالی در استان خوزستان قدردانی کرد.



تاريخ : 3 / 7 / 1395برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

بسم الله الرحمن الرحیم

ن و القلم و ما یسطرون

تقارن سال تحصیلی و بهار تعليم و تربیت را با هفته دفاع مقدس که یاد آور شجاعت ها و ایثارگری های جوانان این مرز و بوم است، تبریک عرض می نمایم.

افتخار دارم به عنوان عضوی از خانواده بزرگ فرهنگیان  آغاز سال تحصیلی و طلوع بهار تعلیم و تربیت و بازگشایی گلستان های علم و دانش و شروع فصل مهرورزی و دانش افزایی را با قلبی سرشار از مهر به تمامی دانش آموزان عزیز و معلمان فرهیخته و اولیاء محترم تبریک عرض نمایم.

باصدای زنگ مدرسه و بازگشایی مدارس ، آوای شور و شوق دانش آموزان و جنب و جوش آنها در حیاط مدرسه طنین انداز می شود.عبور دانش آموزان از خیابانها با کیف و کتاب همراه با همکلاسیها فضای دل انگیز شهر را عطر آگین می کنند.

تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس یادآور دانش آموزان شهیدی است که در دوران نه چندان دور همکلاس ما بودند که جهت حفظ میهن و خاک وطن از مدرسه به عرش الهی پرواز نمودند و عزت و سربلندی را برای ما به ارمغان آوردند.

در اول مهر فرصت را غنیمت می شمارم تا سپاس و قدر دانی خود را از معلمان سختکوش ،خلاق ،مؤمن و متعهد بعمل آورم.

رجای واثق دارم، همانگونه که در سال قبل افتخارات بزرگ علمی آموزشی ،قرانی ،فرهنگی و ورزشی را کسب نمودید،امسال نیز در سایه خداوند متعال در سالی که مزین به نام اقدام و عمل است افتخارات بزرگی در عرصه های مختلف کسب نمائید.

والسلام.   یوسف علیدادی 

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گتوند.

پیام مدیر محترم آموزش و پرورش شهرستان گتوند جناب آقای یوسف علیدادی  بمناسبت بازگشایی مدارس



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سردار گیلانی،شامگاه جمعه ۲ مهرماه ۹۵ اولین نشست عمومی نماینده مردم شهرستانهای شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با حضور پر شور مردم به منظور ارائه گزارش عملکرد سه ماهه برگزار گردید.

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب