تاريخ : 27 / 10 / 1395برچسب:, | 16 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

شهروندان صالح شهری پیگیر نسل های جدید اینترنت پر سرعت

قلی پور و یاری : طرح شکایت گردیده و قول همکاری داده شده

تلفن و اینترنت در جامعه امروزی ازنیازهای اساسی محسوب می‌شود به گونه ای که می توان گفت در حال حاضر بسیاری از خدمات اجتماعی، اقتصادی ، آموزشی و غیره از طریق شبکه مخابراتی و زیرساخت های مربوط به آن فراهم می شود.

به بیان دیگر قرن جدید قرن ارتباطات و تکنولوژی است و اینترنت ارتباط های تلفن همراه نقش تاثیرگذاری در زندگی مردم ایفا می کند و گرایش مردم به استفاده از اینترنت و احساس نیاز به این فناوری روز به روز  در حال افزایش است.

در طول سال های اخیر تلاش های بسیاری در سطح کشور در زمینه توسعه شبکه‌های مخابراتی صورت گرفته است و حتی با روی کار آمدن چندین اپراتور بزرگ تلفن همراه نیز در کشور، دامنه گسترش خدمات تلفن های همراه و اینترنت پرسرعت از کلان‌شهرها تا روستاهای دورافتاده کشیده شده است.

اما متاسفانه هنوز هم برخی شهرها و شهرستان ها از جمله صالح شهر از این نعمت بی بهره یا کم بهره بوده و یا با مشکلات فراوان آن روبه رو هستند که خواست مردم صالح شهر رسیدگی در اسرع وقت به این موضوع و ارائه خدمات پر سرعت اینترنت در سطح شهر است .

در همین راستا آقایان سعید قلی پور و احمد یاری دو تن از شهروندان صالح شهری هستند که چندین وقتی است درگیر این موضوع شده و با پیگیری های مستمر به نتایج خوبی هم در این راستا رسیده اند .

آقایان قلی پور و یاری با بیان اینکه طرح شکایتی از طرف ما و به زبان مردم صالح شهر صورت گرفته است عنوان می کنند:  از طریق سامانه سازمان تنظیم و مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پیگیر این موضوع شده و علیه اپراتورهای سیار ، طرح شکایت گردیده است .

گفتنی است این پیگیری ها به ثمر نیز نشسته و کارشناسان مربوط به این اپراتورها با حضور در صالح شهر و بررسی اوضاع اینترنت از نزدیک قول همکاری و مرتفع کردن این مشکل را داده اند و تمام مستندات و مکاتبات آن هم وجود دارد .

شهروندان صالح شهری که یکی از دغدغه های کنونی صالح شهر را اینترنت با سرعت پایین نام میبرند ، با مراجعه به ما خواستار پیگیری های بیشتر از طریق رسانه ها و همچنین مسئولین مربوطه در صالح شهر و شهرستان شده تا بلکه نسل های پرسرعت اینترنت هم مهمان همیشگی خانه های همشهریان باشد .

در پایان شهروندان صالحی شهری اظهار داشتند پیگیر ادامه طرح شکایت هستیم و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد تا این تکنولوژی به شهر ما هم بیاید و همانند سایر شهرها ما هم از اینترنت بهره ببریم .

 



تاريخ : 27 / 10 / 1395برچسب:, | 16 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از مهندس شعبانی مسئول آب و فاضلاب صالح شهر :

به علت شکتسگی لوله اصلی آب خیابان کشاورز و تعمیرات این بخش ، فردا سه شنبه 28 دی 95 از ساعت 8 الی 12 ظهر آب تمام صالح شهر با افت شدید و قطعی کامل روبرو خواهد شد.

گفتنی است قطعی آب در سطح تمام شهر بوده و شهروندان می توانند جهت مصارف فردا ، امشب آب ذخیره نمایند .



محمد کاظمی مسئول تعاونی روستایی شهرستان گتوند از خرید تضمینی ذرت کشاورزان شهرستان گتوند خبر داد و گفت : 6000 تن ذرت از کشاورزان شهرستان گتوند توسط تعاونی روستایی عقیلی وابسته به تعاونی روستایی گتوند در یک ماه اخیر خریداری گردیده است .

محمد کاظمی در ادامه افزود : 4 شرکت تعاونی روستایی در شهرستان گتوند وجود دارد و در حال حاضر به کشاورزان خدمات رسانی می نمایند و همه روزه آمادگی خدمات رسانی به روستائیان و کشاورزان منطقه هستند .

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 25 / 10 / 1395برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضورامام جمعه محترم شهرستان ، حاج آقا نبی پور ، مردم و مسئولین شهری و سخنرانی حجت السلام دادودی مسئول عقیدتی سیاسی تیپ 45 تکاور شوشتر در صالح شهر برگزار گردید

این مراسم که از ساعت 15 و در مسجد جامع صالح شهر برگزار گردید ، در ابتدا چندین سوره از قرآن کریم توسط برادر قاری قرآن آقای علائی تلاوت شد و پس از آن عبدالحسین بهداروند و مجید علیزاده بخش هایی از زندگی نامه مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و متن پیام تسلیت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیان کردند .

در ادامه این مراسم حاج آقا داوودی مسئول عقیدتی سیاسی تیپ 45 تکاور شوشتربا برشمردن ویژگی های شخصیتی و مبارزاتی این مجاهد نستوه طی سالهای پیش از انقلاب و پس از آن، درگذشت آیت الله هاشمی را ضایعه ای بزرگ توصیف کرد و این حادثه مؤلمه را به رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

حاج آقا داودی در ادامه از زحمات زیاد آیت الله هاشمی در کنار حضرت امام خمینی ، آیت الله بهشتی و شهید مطهری و مقام معظم رهبری سخن به میان آوردند و افزودند : این ها ارکان اصلی انقلاب و مبارزات پس از انقلاب بودند که با مجاهدت های فراوان خود نقش بسزایی در پیروزی انقلاب ایفا نمودند.

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : 22 / 10 / 1395برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

درگذشت حضرت آیت الله  هاشمی رفسنجانی را به محضر  مقام معظم رهبری ، مردم شریف شهرستان گتوند و صالحشهر تسلیت عرض می كنم.
من به سهم خودم از خدمات ارزشمند این عالم بزرگ قدردانی و درگذشت یاردیرین امام و رهبری را به محضر امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری ، مردم ایران و مردم شریف شهرستان گتوند و صالحشهر تسلیت می گویم.
خانواده شهيدان نوري با تقديم كردن 2 شهيد و چندين جانباز دين خود را به انقلاب ادا نموداند، كه شهداي اين خانواده به نام شهيد محمد نوري كه در عمليات  كربلاي 5 در منطقه شلمچه و شهيد غلامحسين نوري كه در عمليات كربلاي 4 از ناحيه ريه و چشم شيميايي شده بود و پس از سال‌ها تحمل درد و رنج به درجه شهادت رسيد.



تاريخ : 22 / 10 / 1395برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

نماینده مردم شریف شهرستان های شوشتر ، گتوند و حومه در پیامی درگذشت آیت الله رفسنجانی را به خانواده ایشان ، ملت ایران و مردم شریف شهرستان های شوشتر و گتوند تسلیت عرض نمود و در مراسم تشییع آیت الله رفسنجانی که در مرقد امام (ره) برگزار گردید ، شرکت نمود .

متن این پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحيم

⚫️انا لله و انا اليه راجعون


ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی مرد انقلاب،دفاع مقدس و سیاست و خطیب توانا و یار دیرینه امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی را به مردم شریف ایران و شهرستان های شوشتر و گتوند تسلیت می گویم.

سهراب گیلانی
نماینده مردم شریف شهرستان های شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی

تصاویر حضور نماینده مردم شریف شهرستان های شوشتر و گتوند در مراسم تشیع آیت الله رفسنجانی را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

به گزارش ایرنا سید مجید صالحی روز جمعه در بازدید از روند اجرایی طرح مجتمع آبرسانی بخش عقیلی این شهرستان از افتتاح فاز دوم این پروژه و بهرمندی هشت روستا از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی تا پایان امسال خبر داد و افزود: در فاز نخست این مجتمع شهر سماله و 6روستا در بخش عقیلی از نعمت آب آشامیدنی سالم بهرمند شدند و هشت روستا تا پایان امسال و 6 روستای دیگر نیز در سال آینده برخوردارخواهند شد.
وی با بیان اینکه این مجتمع با 77درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست، گفت: با راه اندازی کامل این مجتمع 20روستا و شهر سماله با 2هزار و 530خانوار و جمعیت 13 هزار و 300نفر زیر پوشش این طرح قرار خواهند گرفت.
فرماندار گتوند اضافه کرد: برای اجرای این پروژه 54میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی، پروژه تملک دارایی، درآمد نفتی و ماده 180نمایندگان تخصیص داده شده است.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی گتوند نیز با بیان اینکه عملیات اجرایی این طرح از سال 88 آغاز شد ولی به دلیل تخصیص نیافتن اعتبار تا سال 93 پیشرفت چندانی نداشت گفت:پس از سال 93این طرح روند پیشرفت خوبی داشته و به سرعت درحال اجراست.
رستم عبداله پور افزود: اجرای31 کیلومتر شبکه توزیع آب در 20روستا، حفر و تجهیز و راه اندازی سه حلقه چاه عمیق و تاسیسات آن، احداث 12 مخزن هوایی فلزی 100متر مکعبی ، 2هزار و 200متر محوطه سازی و 480متر حصار کشی 2 تاسیسات آب، احداث ساختمان موتور خانه ، ساختمان کلریناتور و تابلو های برق،ساخت تابلو های برق،کارگذاری36کیلومتر خط انتقال با قطر های 12,10 و14اینچ، خرید یک دستگاه الکتروپمپ شناور، به کارگذاری800 متر شبکه برق فشارمتوسط وخرید و نصب 2ترانس برق از جمله اقدامات انجام شده دراین طرح است.
وی ادامه داد: ساخت 2 مخزن هوایی 100متر مکعبی و به کار گذاری 10کیلومتر خط انتقال آبرسانی از دیگر اقدامات این طرح است که درحال اجراست.
عبداله پور افزود: برای اجرای این طرح به طور متوسط از 20 نیروی کار بومی بصورت مستقیم در این بخش استفاده شده است.
به گزارش ایرنا در هفته دولت نیز طرح آبرسانی به شهر جنت مکان و 2 روستای چغامله و سله چین در بخش مرکزی این شهرستان به بهره برداری رسید که در این طرح جمعیتی بالغ هشت هزار و 400 نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.
شهرستان گتوند با 74 هزار نفر جمعیت در شمال استان خوزستان واقع شده که دارای دو بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهرگتوند،صالح شهر،ترکالکی، جنت مکان ، سماله و نیز 45 روستا است.