تاريخ : 29 / 12 / 1392برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

سال 1392 برای مردم صالح شهر ، سالی پر از فراز و نشیب و با طعم اتفاقات خوش و ناخوش بود.

سالی که خوشی آن پیشرفت و آبادانی صالح شهر که به همت مسئولین رقم خورده بود و ناخوشی آن درگذشت 12 تن از جوانان و دانشجویان و مهندسان این شهر کوچک بود.

بی گمان از هر شهروند صالح شهری این سوال پرسیده شود جوابی جز این دو نخواهد شنید . پیشرفت را در یک نگاه و با چرخ کوچکی در خیابان ها ، کوچه ها و فضاهای داخل و خارج شهر و ناخوشی را می توان در پنجشنبه آخر سال بر مزار این عزیزان دید و مشاهده کرد .  این سال با هر چه خوشی و ناخوشی در بر داشت ، گذشت ....

فرا رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است. آینده ای ، که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد. در سال نو، ۳۶۵ روز سلامتی، شادی، پیروزی، مهر و دوستی و عشق را برای مردم شهرستان گتوند بالاخص صالح شهر آرزومندم و امیدوارم در این سال بتوانیم بدی های گذشته را فراموش و خوشی های آن را با نام خاطره و تجربه در ذهن خود ثبت و ضبط بنمائیم.

 



تاريخ : 29 / 12 / 1392برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از روابط عمومی شهرداری مهندس رستمی شهردار صالح شهر در پیامی ضمن تبریک سال 1393 به همشهریان عزیز صالح شهر برای خانواده های 12 جان باخته تصادف آذر ماه صالح شهر از خداوند متعال صبر و شکیبایی را خواستار شد .

متن این پیام در زیر آمده است :

به نام ذات هستی بخش
آخرین روزهای سال 92 با تمام خوبیها وبدیها وبا تمام خاطرات وحوادث تلخ وشیرین در حال سپری شدن است
در آستانه سال نو وبهار طبیعت جا دارد ضمن تسلیت بمناسبت  ایام فاطمیه (س) از مردم خوب و غیور صالح شهر بابت همکاری در عمران وآبادانی شهر صمیمانه تشکر  نمایم وازخداوند منان که توفیق خدمتگذاری به مردم شریف را نصیبمان کرده سپاسگذارم.امیدوارم در سال جدید با استعانت از خداوند متعال وحمایت شما شهروندان  عوامل  شهرداری توفیق خدمت صادقانه را بیش از بیش به نحو مطلوب ارائه نمایند و از آنجائیکه شهرداری و مدیریت شهری مجموعه پیچیده ومتنوعی می باشد و اعتقادم بر این است که این مردم هستند که شهر را می سازند و در سایه همین مشارکت داشتن شهری زیبا وسالم و بانشاط و مطلوب را با برنامه ریزی و حمایت بی دریغ و تاثیر گذار اعضاء محترم شورای اسلامی شهر به پیش ببریم.
درپایان برخود لازم می دانم سال 93 و آغاز بهار طبیعت را به همشهریان عزیز تبریک عرض نموه و انشاءالله سالی پربار وسرشار از موفقیت وسربلندی برای تک تک شهروندان وهم میهنان عزیزم  آرزومندم. جا دارد در بهار طبیعت و آغاز سال نو فقدان جانگداز دوازده تن از همشهریان عزیز را که در سانحه دلخراش تصادف در آذرماه 92 جان خود را از دست دادند گرامی بداریم وبرای خانواده های این عزیزان از خداوند متعال صبر جزیل مسئلت نماییم.



تاريخ : 28 / 12 / 1392برچسب:, | 23 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
دزفول- ایرنا- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، اقتصاد مقاومتی و مذاکرات با گروه 1+5 را دو بال پیروزی وموفقیت ایران اسلامی در عرصه داخلی و بین المللی دانست و عملکرد گروه مذاکره کننده را مثبت ارزیابی کرد. [اقتصاد مقاومتی و مذاکره با گروه 1+5 دو بال پیروزی و موفقیت کشور است] به گزارش خبرنگار ایرنا؛ محسن رضایی عصر چهارشنبه در جمع عشایر عرب و بختیاری گتوند در سالن اداره ارشاد این شهرستان افزود: آگاهی از اوضاع واحوال کشور و جریان گروه مذاکره کننده حق مردم است. وی اظهار داشت:به گفته مقام معظم رهبری در حال حاضر در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار گرفته ایم که همانند جنگ تحمیلی است ولی به جای توپ وتانک دشمن باید با بیکاری ،عقب ماندگی و مشکلات اقتصادی دست وپنجه نرم کنیم. دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تأکید بر ضرورت اقتصاد مقاومتی و مذاکرات هسته ای گفت: جوانان تحصیل کرده باید با ورود به حوزه کشاورزی و صنعت تحریم ها را خنثی و مشکلات اقتصادی را برطرف کنند. رضایی افزود: مردم باید خود وارد عمل شوند و دولت نیز با ارائه تسهیلات از آنها حمایت کند. دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت:سال 1393 سال مهمی در تاریخ انقلاب محسوب می شود که مردم با اقتصاد مقاومتی وارد میدان شده و دولت پشت سر مردم قرار می گیرد و حمایت می کند. وی ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این مراسم اظهار امیدواری کرد اقتصاد مقاومتی به بهترین نحو در شهرستان گتوند اجرا شود. رییس تبلیغات اسلامی شهرستان گتوند نیز به نمایندگی از مردم غیور بختیاری گتوند به سخنرانی پرداخت و بیکاری را مهمترین مشکل مردم این شهرستان عنوان کرد. در این نشست ˈ سید کریم تفاخ ˈ نیز به نمایندگی از عشایر عرب گفت:باید از خاک حاصلخیز و ذخایر استان خوزستان برای محرومیت زدایی و اشتغالزایی استفاده کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری آنا ازشوشترکتاب شوشتر در سفرنامه، خاطرات و کتب جغرافیایی توسط  دکتر غفار پوربختیار و غلامرضا بهنیا دوعضوهیات علمی واحد شوشتر گردآوری و منتشر شد که  در آن مطالبی مفید و متنوع از تاریخ، جغرافیا، مردم­ شناسی و  جامعه ­شناسی، ادبیات و فرهنگ عامه شوشتر از قدیم الایام تا دوره معاصر ارائه شده است.

در این کتاب همچنین  بخشهایی شامل  نوشته ­ها و خاطرات سیاحان و سفرنامه­ نویسان خارجی و داخلی، مطالب جغرافی­ دانان و نویسندگان گردآوری شده است.

شایان ذکر است مطالعه این کتاب برای  کلیه کسانی که به شهر شوشتر و تاریخ و فرهنگ آن علاقه دارند مفیدفایده خواهد بود.



تاريخ : 25 / 12 / 1392برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به مناسبت فرا رسیدن عید باستانی نوروز ، مسئولین مدرسه پروین اعتصامی صالح شهر اقدام به چیدن سفره هفت سین به همین مناسبت نمودند .

در این آیین دانش آموزان و مدیران این مدرسه در یک جمع صمیمانه برای سال 1393 آرزوی موفقیت و سلامتی را از خداوند بزرگ خواستار شدند .



تاريخ : 24 / 12 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

محمود بلیوند ریاست شورای شهرستان گتوند در پیامی انتخاب دکتر شهرام شیرخانی به سمت سرپرست معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی شوشتر را تبریک گفت .

متن این پیام :

جناب آقای دکتر شهرام شیرخانی

انتخاب بحق و شایسته شما برادر ارزشمند را بعنوان سرپرست معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی شهرستان شوشتر را از سوی دکتر رضایی سرپرست دانشکده علوم پزشکی خوزستان را به شما تبریک گفته ، امیدوارم موفق و موید باشید .

محمود بلیوند رئیس شورای اسلامی شهرستان گتوند و عضو شورای اسلامی صالح شهر



تاريخ : 24 / 12 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

روز گذشته در حکمی از سوی دکتر رضایی سرپرست دانشکده علوم پزشکی خوزستان دکتر شهرام شیر خانی به عنوان سرپرست معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی شوشتر منصوب گردید



تاريخ : 24 / 12 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

روز گذشته استقلال صالح شهر در آخرین بازی توانست با یک گل تیم شاهین که قبل از این بازی ها قهرمان این جام شده بود ، را شکست دهد و مقام سومی را از آن خود کند .

در این بازی که استقلال برای نائیب قهرمانی میجنگید ، تنها توانست با تک گل هادی سلیمانی ، 3 امتیاز این بازی ها را از آن خود کند و سوم شود .

این بازی 2 اخراجی هم داشت که در دقیقه 75 پورعلیداد مربی تیم استقلال و از تیم شاهین مجتبی زمانی با گرفتن کارت قرمز از زمین بازی اخراج شوند .

مدیریت این سایت از زحمات اعضای هیئت ورزشی صالح شهر و تمام کسانی که در امر برگزاری این بازی ها تلاش کردند ، قدردانی و تشکر می نماید .

جدول و گلزنان این بازی ها را در زیر مشاهده می نمائید:

پرسپولیس  4   -   1 پاس

کشاورز       3   -   6  استقلال  

شاهین      1   -    0 کشاورز

استقلال     1   -    1 پرسپولیس

پرسپولیس  0  -     1 شاهین

پاس          3  -   2  استقلال

شاهین    3   -    2  پاس

پرسپولیس 3  -  1 کشاورز

استقلال   1   -   0   شاهین

 

تیم 
بازی برد باخت مساوی زده خورده تفاضل امتیاز
شاهین 4 3 1 0 5 3 +2 9
پرسپولیس 4 2 1 1 8 4 +4 7
استقلال 4 2 1 1 10 7 +3 7
پاس 3 1 2 0 6 9 -3 3
کشاورز 3 0 3 0 4 10 -7 0


تاريخ : 24 / 12 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

جهت تقدیر از دانش آموزان ممتاز علمی روز گذشته در آموزشگاه حضرت آسیه (س) جشن ویژه ای برگزار گردید . در این مراسم که اولیاء محترم دانش آموزان نیز حضور داشتند مدیر آموزشگاه بعد از خیر مقدم به میهمانان ، موفقیت این دانش آموزان را نتیجه داشتن هدف ،انگیزهٰٰ، پشتکار و برنامه ریزی درست دانستند و افزودند امید است با تلاش  روز افزون شما شاهد ارتقای هر چه بیشتر سطح علمی وپرورشی شهرمان باشیم.

درپایان مراسم به رسم یادبود هدایایی از طرف مدیر و خانواده ها به این دانش آموزان اهدا گردید.

 



تاريخ : 23 / 12 / 1392برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

نشریه شماره 6 صالح شهر ویژه نوروز 1393 از شنبه توزیع خواهد شد .

در این شماره سعی شده است از ضعف های نشریات گذشته کاسته شد و بیشتر موضوعات مرتبط با مسائل روز در آن منتشر گردد .

در این شماره مطالبی از جمله : گفتگو با خانواده مهندس شهید محمدپور (ویژه روز مهندس) ، گفتگو با دکتر پور بختیار (ویژه اتفاقات فیلم سرزمین کهن) ، گفتگو با مسئول کانون های فرهنگی مساجد شهرستان (ویژه روز کانون ها و مساجد ) ، گفتگو با مسئولین هیئت ورزشی صالح شهر ، پیام تبریک عید نوروز از طرف مسئولین (ویژه نوروز 1393) ، توصیه ها و مسائل مربوط به مسافران نوروزی (ویژه نوروز 1393) ، جاذبه های گردشگری و شماره تلفن های ضروری (ویژه نوروز 93) ، بخش اهم اخبار صالح شهر ، بخش فناوری و دانش ، و ... وجود دارد که امیدواریم مورد قبول همشهریان و مسافرین نوروزی قرار بگیرد .

همشهریان عزیز صالح شهر جهت گرفتن اشتراک و دریافت نشریه شماره 6 می توانند با شماره 9163007367 تماس حاصل نمایند .



تاريخ : 22 / 12 / 1392برچسب:, | 20 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به مناسبت 22اسفند روز بزرگداشت شهدا جمعی ازدانش آموزان مدرسه راهنمایی پروین اعتصامی درگلزار شهدای صالح شهر با غبارروبی قبور شهدا و قرائت فاتحه به تکریم مقام والای شهدا پرداختند.

 



تاريخ : 22 / 12 / 1392برچسب:, | 20 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به مناسبت ولادت شاعر پر آوازه کشورمان پروين اعتصامي ، مديريت مدرسه راهنمايي صالح شهر اقدام به راه اندازي وبلاگ جهت ارتباط بيشتر با دانش آموزان و خانواده هايشان را نموده است .

در اين سايت که آدرس آن در زير آمده است بخش هاي متنوعي از جمله : بخش نمرات ، بخش نمونه سوالات ، ارتباط با مديريت و ... ديده مي شود .

همشهريان عزيز مي توانند جهت دسترسي به اين سايت از دو طريق زير اقدام نمايند .

1- تايپ " مدرسه راهنمايي پروين اعتصامي صالح شهر " در جستجوگر گوگل .

2- استفاده از آدرس : http://mpesalehshahr.loxtarin.com



تاريخ : 22 / 12 / 1392برچسب:, | 20 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

فرمانده سپاه ناحیه گتوند : آزادی، استقلال، عزت، امنیت، ناموس و مکتب ما مدیون شهداست.

IMG 370666666666

سرهنگ پاسدار مجید کنگری فرمانده سپاه ناحیه گتوند گفت : این یادواره امرروز راس ساعت 3 عصر در روستای ایستادگی و با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و دیگر اقشار استانی برگزار گردید.

 کنگری در ادامه افزود :هدف از برگزاری یادواره شهدا؛ زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدانی است که همچون سیدالشهدا مظلومانه به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه آزادی، استقلال، عزت، امنیت، ناموس و مکتب ما مدیون شهداست، تصریح کرد: ما هر آنچه داریم به برکت خون شهیدان است.

کنگری در پایان گفت : یادواره های شهدا همان ارئه طریق هست . ما در این یادواره ها باید به مردم و نسل جوان بگوییم  برای رسیدن به مقصود بایستی از این ستارگان  نور و روشنایی گرفت. اینها مثل ستاره قطبی هستند که در گذشته مردم برای پیدا کردن راه خود و جهت یابی از این ستاره استفاده می کردند و ما هم  امروز باید وقتی که می خواهیم راه سعادت را به مردم جهان به ویژه مردم ایران نشان بدهیم و جهت اصلی را به آنها نشان دهیم باید به این ستارگان اشاره کنیم.



تاريخ : 21 / 12 / 1392برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اولین گردهمایی همیاران طبیعت در شهرستان گتوند برگزار گردید.

امیر حسین رحیمی نیا رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان گتوند در این باره گفت : در راستای تحقق شعار منابع طبیعی با مردم برای مردم ، اولین گردهمایی همیاران طبیعت شهرستان گتوند روز گذشته مورخه 20 اسفند 92 در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار گردید .

ایشان افزود : در این گردهمایی پرسش و پاسخ هایی در خصوص مسائل مربوط به منابع طبیعی مطرح شد و در پایان این مراسم از مرتع دار نمونه این شهرستان تقدیر و تشکر به عمل آمد .

 



تاريخ : 20 / 12 / 1392برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دزفول-ایرنا-امام جمعه گتوند گفت:هنر اسلامی بر اساس ارزش های دینی و انسانی باید در کانون های فرهنگی احیا شود.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام ˈسیدحسین علوی اصلˈ روز دوشنبه در جمع اعضای کانون های فرهنگی مساجد گتوند افزود: باید جایگاه کانون های فرهنگی هنری شناسایی و محتوای برنامه ها قرآنی باشد.
وی بهترین پایگاه فرهنگی برای تبلیغ قرآن را مساجد دانست و گفت:فعالیت های فرهنگی باید متناسب با مسجد باشد و به جایگاهی برای مسائل مسجد ،مسائل شرعی ،اخلاقی ، قرآنی و تفسیر تبدیل شود.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند نیز در این دیدار که به مناسبت بیست و یکمین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد گفت: شهرستان گتوند دارای 37باب کانون فرهنگی هنری می باشد که 29 کانون دارای مجوز از سوی دبیرخانه نظارت بر کانون های مساجد کشور هستند و هشت کانون در حال دریافت مجوز می باشند .
ˈ محمدعلی اسدی ˈ افزود:تعداد 11 کانون در حوزه خواهران و26 کانون در حوزه برادران فعالیت می کنند که تعداد هشت کانون از کانون های فرهنگی هنری ، در شهر گتوند مشغول به فعالیت هستند.
وی با اشاره به فعالیت کانون های فرهنگی هنری گفت:برگزاری برنامه های فرهنگی هنری ، مذهبی ، قرآنی، چاپ نشریات ، برپایی جشنواره ها و همایش ها از جمله برنامه های این کانون ها در سطح شهرستان گتوند می باشد .
اسدی مشکلات مالی ، نداشتن مکان مناسب و عدم تبلیغ را از مشکلات این کانون ها عنوان کرد.



تاريخ : 19 / 12 / 1392برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

شکوفه های دبستان فجر خلعت زیبای تکلیف را برتن کردند.روز شنبه مورخ 92/12/17 همزمان با ولادت با سعادت حضرت زینب(س)اسوه صبر وپایداری وبا حضور حاج آقا داورنیا امام جماعت مسجد جامع صالح شهر وجمع زیادی از خانواده های دانش آموزان مراسم جشن تکلیف دانش آموزان مدرسه فجر با شکوه خاصی در نمازخانه این دبستان برگزار شد .



تاريخ : 19 / 12 / 1392برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مراسم کاشت نهال بمناسبت روز درختکاری وهفته منابع طبیعی توسط شهرداری صالح شهر برگزار شد.در این مراسم انواع درختان متناسب با شرایط جوی منطقه بصورت رایگان بین شهروندان توزیع گردید وتوسط کارشناسان فضای سبز شهرداری صالح شهر شیوه کاشت ونگهداری درخت نیز آموزش داده شد.
از 15 تا 22 اسفند ماه بعنوان هفته منابع طبیعی نامگذاری شده است .



تاريخ : 19 / 12 / 1392برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

تیم فوتسال دبیرستان شریعتی صالح شهر با اقتدار توانست قهرمان مسابقات دبیرستانهای منطقه گتوند شود . در این دوره از مسابقات این تیم با قدرت تمام بر تمام حریفان به برتری رسید ودر فینال در یک بازی دیدنی وجذاب توانست با4گل تیم دبیرستان خوارزمی را شکست دهد وقهرمان این دوره از مسابقات شود ودربایان رامین جهابخشی علی علیخانی ومهران جمالبور به ترتیب بعنوان بهترین بازیکن وبهترین دروازه بان وبازیکن اخلاق شناخته شدند.

  علی علیخانی مهران جمالبور محمد رییسی مهران عباس زاده بهنام زهرابی سجاد قلی زاده علی بساک بهنام ورامین جهانبخشی بازیکنان این تیم هستند . 

عکس هایی از این تیم در خبر بعدی منتشر خواهد گردید.



تاريخ : 18 / 12 / 1392برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از روابط عمومی شهرداری صالح شهر دکتر امامی رضوی معاون درمان وزارت بهداشت بمنظور بازدید از بخش ها ،وامکانات بهداشتی ودرمانی صالح شهر امروز شنبه مورخ 92/12/17 بهمراه حاج آقا سادات ابراهیمی نماینده مردم شهرستانهای شوشتروگتوند،مسئولین شهرستان گتوند ،اعضاء شورای اسلامی وشهردار صالح شهر از امکانات بهداشتی ودرمانی صالح شهر بازدید بعمل آوردند.دکترامامی در گفت وگو با کارکنان ،مدیران درمانگاه و اهالی صالح شهر از نزدیک درجریان مسائل ومشکلات بهداشتی و درمانی صالح شهر قرار گرفتند.
مهندس رستمی شهردار صالح شهر در گفت وگو با دکتر امامی رضوی معاون درمان وزارت بهداشت با توجه به مسافت زیاد صالح شهر با شهرهای همجوار و  وجود نقطه حادثه خیز و حجم بالای ماموریت های ایستگاه اورژانس جاده ای خواستار افزایش امکانات درمانی  و اضافه کردن یکدستگاه آمبولانس به ایستگاه اورژانس جاده ای صالح شهر شد که مورد موافقت معاون وزیر قرار گرفت.



تاريخ : 18 / 12 / 1392برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

روز شنبه مورخ 92/12/17 درادامه مسابقات لیگ فوتبال صالح شهر دوتیم پرسپولیس وکشاورز در یک دیدار تشریفاتی به مصاف هم رفتند که پرسپولیس با سه گل کشاورز را شکست داد.در این دوره ازمسابقات که بصورت دوره ای برگزار می شود تیم شاهین توانست در یک هفته مانده به مسابقات مقام قهرمانی را کسب کند.



تاريخ : 17 / 12 / 1392برچسب:, | 18 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

بعد از چندین سال پیگیری دستگاه خودپرداز صالح شهر راه اندازی شد .

به همت مسئولین مربوطه در صالح شهر دستگاه خود پردزا در این شهر راه اندازی شد . و یکی از مشکلات اساسی صالح شهر برطرف گردید.

امروز شنبه 17 اسفند 1392 طی مراسمی دستگاه خودپرداز صالح شهر افتتاح شد و از این پس همشهریان محترم می توانند از ساعت 7:00 صبح الی  24:00 از این دستگاه استفاده نمایند .

در این مراسم که امام جماعت صالح شهر حاج آقا داور نیا ، شهردار و اعضای شورای اسلامی و مردم صالح شهر حضور داشتند ، حاج عبدالرضا علیپور عضو هیئت صندوق شهدای صالح شهر به بیان مطالبی در خصوص چگونگی پیگیری این دستگاه و جزئیات آن پرداخت و افزود تشکر ویژه از مسئولین داریم که با حمایت آنها توانستیم این مشکل را در شهر برطرف نمائیم .

در زیر عکس هایی از این مراسم را مشاهده می نمائید :

 



تاريخ : 17 / 12 / 1392برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از صالح شهر در مسابقات قرآن ویژه فرهنگیان و دانش آموزان که در مدرسه شهید نواب صفوی شهرستان گتوند برگزار گردید ، خدایار علایی توانست در بخش قرائت مقام نخست شهرستان را کسب کند همچنین حسین لطف آور نیز مقام اول در بخش حفظ قرآن کریم را از آن خود کرد . این عزیزان به نمایندگی از دبستان بیهقی در این مسابقات شرکت کرده بودند.



تاريخ : 17 / 12 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به مناسبت روز درختکاری مدیران و دانش آموزان مدرسه پروین اعتصامی صالح شهر ، اقدام به کاشت نهال در محیط این مدرسه نمودند .



تاريخ : 16 / 12 / 1392برچسب:, | 18 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

امروز جمعه 16 اسفند 92 در ادامه مسابقات جام فوتبال صالح شهر ، در یکی از حساس ترین بازی ها و فینال گونه ، تیم شاهین این شهر توانست با نتیجه 3 بر 2 تیم پاس را شکست دهد تا قهرمان این بازی ها شود .

در این بازی که با حواشی زیادی همراه بود تیم شاهین با گلهای میلاد آلبوفتیله ، ابراهیم حسنی ومهرداد جمالپوردر برابر 2گل  محمد آلبو فتیله  و محمد امام قلی زاده به برتری رسید .

در این بازی مربیان تیم پاس به نحوه قضاوت داور این دیدار در برخی از صحنه ها اعتراض نمودند .  

تیم شاهین با این برد از 3 بازی 9 امتیاز و یک بازی باقی مانده توانست فاتح این جام گردد .

در ادامه این بازی ها فردا یک دیدار تشریفاتی بین تیم پرسپولیس و کشاورز برگزار خواهد شد . 

جدول و گلزنان این بازی ها را در زیر مشاهده می نمائید:

پرسپولیس  4   -   1 پاس

کشاورز       3   -   6  استقلال  

شاهین      1   -    0 کشاورز

استقلال     1   -    1 پرسپولیس

پرسپولیس  0  -     1 شاهین

پاس          3  -   2  استقلال

شاهین    3   -    2  پاس

 

تیم 
بازی برد باخت مساوی زده خورده تفاضل امتیاز
شاهین 3 3 0 0 5 2 +3 9
استقلال 3 1 1 1 9 7 +2 4
پرسپولیس 3 1 1 1 5 3 +2 4
پاس 3 1 2 0 6 9 -3 3
کشاورز 2 0 2 0 3 7 -4 0

 

جدول گلزنان :

تعداد گل زده نام بازیکن                  نام تیم             
3 گل سعید بهداروند استقلال
2 گل محمد بهداروند پرسپولیس
2گل علی بهداروند استقلال
2 گل محمد امام قلی زاده پاس
2 گل محمد آل بو فتیله پاس
1 گل مهدی سلیمانی استقلال
1 گل حمید پورعلیداد استقلال
1 گل میلاد رحیم پور کشاورز
1 گل میثم بساکی کشاورز
1 گل محمد بهداروند کشاورز
1گل مهرداد جمالپور شاهین
1گل ایمان محمدی شاهین
1گل مهدی صالحی پرسپولیس
1گل علی سوخته زاده پاس
1 گل علی شکر زاده پرسپولیس
1 گل هادی سلیمانی استقلال
1 گل رحیم بساک استقلال
1 گل میلاد آلبوفتیله شاهین
1 گل ابراهیم حسنی شاهین
1 گل مهرداد جمالپور شاهین


تاريخ : 16 / 12 / 1392برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

ایرنا-شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان با جاذبه های گردشگری آماده استقبال از مسافران نوروزی است.

به گزارش ایرنا در آستانه فصل بهار و نو شدن سال ، طبیعت زیبای شهرستان گتوند با مزارع سر سبز ، درختان کنار و باغات مرکبات دامان خود را برای دوستداران طبیعت گشوده است.
ˈ محمدعلی اسدی ˈ یک کارشناس از گتوند ضمن معرفی نقاط گردشگری و زیارتی این شهرستان گفت: سرزمین خوزستان مهد تمدن عیلام می باشد و این مهم را می توان از آثار به جا مانده در مناطقی چون چغازنبیل ،شوش، مسجد سلیمان و ایذه مشاهده کرد اما مهمترین اثری که از این دوره در شهر گتوند است تپه چغاست که در ابتدای ورودی شهر گتوند قرار دارد و ثبت ملی شده است.
وی افزود: هنگامی که بر فراز این تپه قرار می گیریم شهرستان گتوند را با مناظر زیبایی می توان مشاهده کرد که امید است با آغاز کاوش های باستان شناسی اسرار این تپه آشکار و اطلاعات آن در معرض دید هموطنان قرار گیرد.
این کارشناس ارشد تاریخ منطقه کیارس ، پل پرزین و پارک جنگلی را از دیگر نقاط دیدنی شهرستان گتوند دانست وگفت:این منطقه به دلیل بارندگی های فراوان سال جاری بسیار سرسبز و دیدنی شده که می توان در این ایام از آن دیدن کرد.
اسدی افزود: از مناطق دیگر گردشگری و سیاحتی گتوند ،منطقه سر سبز و تاریخی عقیلی می باشد که می توان با حضور در باغات ، مزارع و روستاهای تاریخی و شهرهایی مانند سماله وترکالکی از طبیعت زیبای بهاری لذت برد.
وی اظهار داشت:بقعه امامزاده محمد ابن زید(ع) نیز همه ساله پذیرای هزاران نفر از مسافران و زایران می باشد .
این کارشناس ارشد تاریخ افزود:دشت های سرسبز آبید ، شهر تاریخی جنت مکان و جزیره های 14گانه مجاور آن نیز از مناطق زیبای دیدنی و سیاحتی این شهرستان می باشد که دوستداران طبیعت را به سوی خود فرا می خواند.
اسدی گفت:در مناطق یاد شده توسط ستاد سفرهای نوروزی و ادارات دولتی شهرستان دزفول امکانات رفاهی برای مسافران نوروزی فراهم شده است



تاريخ : 14 / 12 / 1392برچسب:, | 18 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

جشن درختكاري و غرس نهال به مناسبت هفته منابع طبیعی در جاده ورودي شهرستان گتوند با حضور فرماندار ، امام جمعه ، ریاست منابع طبیعی شهرستان و  سايرمسئولين شهرستان برگزار شد .

در زیر عکس هایی از این مراسم می بینید:



تاريخ : 14 / 12 / 1392برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

روز گذشته سه شنبه 13 اسفند 92 تیم فوتبال توحید گتوند(شهدا صالح شهر) در یک دیدار حساس و فینال گونه میهمان تیم مدعی شاهین شوشتر بود که تا دقیقه 83 بازی با 2 گل سعید زاده ایستادگی آقای گل این تیم از حریف خود پیش بود و همه چیز برای یک قهرمانی شیرین در اولین سال حضور این تیم در لیگ استان مهیا بود که متاسفانه بخت با این تیم یار نبود و در دقایق باقی مانده 2 گل دریافت نمود و متوقف شد تا این تیم برای قهرمانی دل به بازی های باقی مانده خوش کند .

تیم توحید گتوند (شهدای صالح شهر) تنها در صورت شکست تیم شاهین شوشتر مقابل تیم آپادانای شوش می تواند به عنوان تیم دوم راهی پلی آف شود .



تاريخ : 13 / 12 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اولین نمایشگاه دستاوردهای بچه های مهد کودک روز گذشته دوشنبه 12/اسفند/1392 در مهدکودک گلهای آسمانی صالح شهر برگزار گردید .

مریم فرهمند مدیریت این مهد کودک در گفتگویی با خبرنگار ما گفت : هدف از برگزاری این نمایشگاه اهمیت دادن و پرورش استعداد ها و خلاقیت های نوآموزان قبل از دبستان است . این نمایشگاه از چندین غرفه تشکیل شده بود .

وی در ادامه افزود : در یک غرفه معرفی انواع مشاغل همچون پختن نان ، جوشکاری ، نجاری ، خیاطی ، سبزی و میوه فروشی و ... بود که با اجرای زیبای بچه ها مورد توجه و استقبال زیاد خانواده ها قرار گرفت .

در پایان خانم فرهمند ضمن تشکر از خانواده های این نوآموزان و حضور آنها در این نمایشگاه ، از مربیان مهد کودک گلهای آسمانی نیز قدردانی بعمل آورد .

در زیر عکس هایی از این نمایشگاه می بینید:

 



تاريخ : 12 / 12 / 1392برچسب:, | 19 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

ماموران نیروی انتظامی شهردر روزهای منتهی به آخر سال ، کلیه گشتهای خود اعم از پیاده ، موتوری و مکانیزه را به منظور امنیت مردم در کلیه معابر و نقاط شهر را افزایش دهند. با توجه به نزدیک شدن عید نوروز و حضور مهمانان نوروزی و مسافرت شهروندان صالح شهری جهت امنیت بیشتر شهر گشت ها خود را بیش از قبل انجام دهند تا ان شاءالله شهری آرام و امن داشته باشیم.



تاريخ : 11 / 12 / 1392برچسب:, | 18 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

از سری مسابقات جام فوتبال در صالح شهر ، تیم پاس توانست با شکست استقلال 3 امتیاز شیرین کسب کند.

در این بازی که از ساعت 15:35 دقیقه آغاز شد ، تیم پاس با گلهای محمد آل بوفتیله ، علی سوخته زاده و گل به خودی دفاع رضا نجفی در برابر دو گل استقلال که هادی سلیمانی و رحیم بساک به ثمر رساندند تیم پاس توانست با این برد 3 امتیازه شود و به قهرمانی امیداور تر.

ادامه بازی های روز جمعه یک بازی بین تیم های پاس و کشاورز از سر گرفته خواهد شد.

جدول و گلزنان این بازی ها را در زیر مشاهده می نمائید:

پرسپولیس  4   -   1 پاس

کشاورز       3   -   6  استقلال  

شاهین      1   -    0 کشاورز

استقلال     1   -    1 پرسپولیس

پرسپولیس  0  -     1 شاهین

پاس          3  -   2  استقلال

 

تیم 
بازی برد باخت مساوی زده خورده تفاضل امتیاز
شاهین 2 2 0 0 2 0 +2 6
استقلال 3 1 1 1 9 7 +2 4
پرسپولیس 3 1 1 1 5 3 +2 4
پاس 2 1 1 0 4 6 -2 3
کشاورز 2 0 2 0 3 7 -4 0

 

جدول گلزنان :

تعداد گل زده نام بازیکن                  نام تیم             
3 گل سعید بهداروند استقلال
2 گل محمد بهداروند پرسپولیس
2گل علی بهداروند استقلال
1 گل علی شکری زاده پرسپولیس
1 گل محمد امام قلی زاده پاس
1 گل مهدی سلیمانی استقلال
1 گل حمید پورعلیداد استقلال
1 گل میلاد رحیم پور کشاورز
1 گل میثم بساکی کشاورز
1 گل محمد بهداروند کشاورز
1گل مهرداد جمالپور شاهین
1گل ایمان محمدی شاهین
1گل مهدی صالحی پرسپولیس
1گل علی سوخته زاده پاس
1 گل محمد آل بو فتیله پاس
1 گل هادی سلیمانی استقلال
1 گل رحیم بساک استقلال