تاريخ : 30 / 10 / 1394برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس فرج عبدالهی

فرزند خود را وقف حرم حضرت زینب (س) نموده ام



تاريخ : 30 / 10 / 1394برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا



فرماندار شهرستان گتوند مشارکت و حضور اقشار مختلف مردم در ویژه برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب را ضروری دانست و گفت:دهه فجر تجدید بیعتی دوباره با آرمان های بلند انقلاب و امام راحل (ره) است.

به گزارش گتوندنیوز به نقل از ایرنا سید مجید صالحی صبح سه شنبه در نشست هماهنگی و تشکیل کمیته های بزرگداشت دهه مبارک فجر بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوهتر آیین ها و جشن های این دهه تاکید کرد و اظهار داشت:دهه فجر وسالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی است تا آرمان ها و دستاوردهای نظام در عرصه های مختلف برای نسل جوان آینده ساز کشور تبیین وتشریح شود.
نماینده عالی دولت در شهرستان گتوند گفت: اهمیت برپایی جشن پیروزی انقلاب به لحاظ ویژگی اسلامی بودن این انقلاب بوده که آنرا از سایر انقلاب ها در جهان متمایز کرده است.
صالحی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی در زمانی به پیروزی رسید که بخشی از کشورهای جهان در فضای کمونیستی و بخشی دیگر در فضای سوسیالیستی و نظام سرمایه داری گرفتار شده بودند و کسی تصور نمی کرد یک نظام منسجم وخودجوش بر اساس اسلام و اصول دینی و مذهبی شکل بگیرد.
رئیس ستاد دهه فجر گتوند در ادامه از تشکیل کمیته های ۱۰ گانه بانوان وخانواده، مطبوعات واطلاع رسانی، شهدا وایثارگران، روستاییان وعشایر،پشتیبانی،دانش آموزان ودانشگاهیان، فرهنگی، اصناف وبازاریان، هیات مذهبی وکانونهای مساجد و کمیته ورزشی و هنری برای هر چه بهتر برگزار کردن برنامه های دهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد.
صالحی در پایان افزود:با توجه به نزدیکی دهه مبارک فجر برنامه استقبال از این ایام الله با تزیین و چراغانی خیابانها و معابر آغاز شود.
حجت الاسلام عبدالرحمن جمال رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گتوند نیز در این نشست با تبریک سالروز میلاد با سعادت امام حسن عسکری(ع) بر لزوم برنامه ریزی جهت برپایی هر چه بهتر مراسم دهه فجر تاکید کرد و محور اقدامات را با توجه به نامگذاری امسال بر پایه همدلی وهمزبانی مسئولان و مردم دانست.



تاريخ : 27 / 10 / 1394برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

لیست کاندیدای تائید صلاحیت شده انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان شوشتر و گتوند

به نقل از سایت شوشتر نامه لیست کانیدای تائید صلاحیت شده از سوی هیئت نظارت استان خوزستان در حوزه انتخابیه شهرستان های شوشتر و گتوند اعلام شد و تنها ۱۵ نفر از جمع ۳۳ نفر ثبت نامی تائید صلاحیت شده اند.

به گزارش سایت شوشترنامه، بر اساس اخبار تائید شده در حوزه انتخابیه شهرستان های شوشتر و گتوند اسامی ذیل توانستند از شورای محترم نگهبان تائید صلاحیت کسب کنند.

ابوالقاسم شمس آبادی

سید محمد حسن جزایری

محمدرضا آملازاده

سید محمد سادات ابراهیمی

بهروز حسینی زاده

محمود خرم دل

منصور سلیمانی راد

اسحاق عسکری

سهراب گیلانی

عباس نوری

علی رضا اکبری زاده

پوراندوخت منجزی

علی نظر ممبینی

فاخر باوی

رها متقیان فرهادی

بدیهی است اسامی افرادی که در لیست فوق ذکر نشده است یا عدم تائید صلاحیت و یا عدم احراز صلاحیت شده اند که می توانند درباره شرایط خود به هیات نظارت استان و یا تهران اعتراض خود را تحویل دهند.



لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 23 / 10 / 1394برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

پرداختن به امور سیاسی و گروهی و نادیده گرفتن مشکلات موجود کشور گناهی نابخشودنی است

حجت الاسلام سادات ابراهیمی در نطق حین دستور خود گفت: پرداختن به امور سیاسی و گروهی و نادیده گرفتن مشکلات موجود کشور گناهی نابخشودنی است.

حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی دقایقی پیش نطق حین دستور خود را در صحن علنی مجلس شورای اسلامی ایراد کردند، که متن کامل آن به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف ایران، همکاران محترم و حضار گرامی؛

سلام علیکم

طلوع فجر پیروزی انقلاب اسلامی

اینک که در طلیعه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می باشیم مایلم نکاتی چند را بعرض برسانم؛

انقلاب اسلامی منبعث از اراده منسجم ملت انقلابی و به رهبری زعیم عالیقدر حضرت امام راحل سرانجام در ۲۲ بهمن ۵۷ با نثار جان بیش از شصت هزار شهید به ثمر نشست و پس از آن ملت انقلابی به رهبری امام آرمان های خود را در چهارچوب قانون اساسی تعریف و در قالب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی مطرح نمودند. سئوال اساسی اینست که بعد از گذشت ۳۷ سال از پیروزی انقلاب در تحقق آرمان های ملت انقلابی تا چه اندازه موفق بوده ایم؟

پرواضح است که بعد از انقلاب کارهای مهمی صورت گرفته اما مسئولین امور در طول این مدت آنگونه که شایسته ملت انقلابی بود عمل نکرده اند. البته میزان توفیق مسئولین در سالیان مختلف متفاوت بوده است.

عمق خرابی ها و سوءمدیریت ها:

در سالیان قبل متاثر از ناپختگی ها و ندانم کاری های متعدد لطمات سنگینی در زمینه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی به کشور وارده شده است.

لطفا متن بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 23 / 10 / 1394برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

فرماندار شوشتر گفت:درنشست هیات اجرایی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، ۲۶۴شعبه اخذ رای شهری ، روستایی و سیار در حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند پیش بینی شده است.

فرماندار شوشتر گفت:در نشست هیت اجرایی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ، ۲۶۴شعبه اخذ رای شهری ، روستایی و سیار در حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند پیش بینی شده است.

حیدر نجفی فر اظهارکرد: این تعداد شعب نسبت به انتخابات سال ۹۰در شهرستان شوشتر ۹درصد و در شهرستان گتوند پنج درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از این تعداد شعب ۱۹۵شعبه ثابت و ۶۹شعبه به صورت سیار هستند.

رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان شوشتر تصریح کرد: قریب چهار هزار نفر ناظر شورای نگهبان،نماینده فرماندار،نماینده بازرسی وزارت کشور ،نیروی خدماتی و نیروهای حفاظتی امنیتی در برگزاری انتخاب اسفند ۹۴مشارکت دارند.

فرماندارشوشترگفت: آنچه که یک داوطلب از حقوق و تکالیف خود مربوط به انتخابات باید بداند در روز ثبت نام در قالب یک کتابچه به آنان تحویل داده شد و با هرگونه تخلفات انتخاباتی برخورد قانونی می شود.



تاريخ : 23 / 10 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

شروع مسابقات والیبال در صالح شهر از یک بهمن ماه به مناسبت 22 بهمن 1394

حسین گماری در گفتگویی با ما گفت : یک دوره مسابقات والیبال بمناسبت 22 بهمن ماه 1394 از یکم بهمن ماه به همت اعضای هیئت والیبال که متشکل از محمد علی جعفری ، فرهاد زمانی ، افشین زلقی و حسین گماری می باشند ، در صالح شهر آغاز خواهد شد .

این عضو هیئت والیبال صالح شهر در ادامه افزود : تیم هایی که قصد شرکت در این مسابقات را دارند تا پنجشنبه بیست و چهارم دی ماه فرصت دارند تا در این مسابقات نام نویسی کنند و خود را برای این مسابقات آماده نمایند .

حسین گماری از کمبود امکانات ورزشی مختص والیبال در صالح شهر گفت و اظهار داشت نبود امکانات مناسب جهت برگزاری این ورزش پر طرفدار باعث اخلال در کار می شود و عنوان کرد از مسئولین مربوطه درخواست میکنم تا جهت بهتر برگزار کردن این مسابقات تلاش های زیادی بنمایند .

گفتنی است مسابقات والیبال در صالح شهر سومین مرحله است که برگزار میگردد و در مرحله اول تیم دارایی و در مرحله دوم تیم شاهین به قهرمانی دست یافتند .



تاريخ : 19 / 10 / 1394برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

رئیس هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات شهرستان گتوند: پرداختن با مسائل حاشیه ای و تخریب رقبا در انتخابات خارج از اخلاق و قانون و شرع است لذا مستدعیست مردم و کاندیدا از پرداختن به مسائل تخریبی و حاشیه ای در انتخابات خودداری کنند.

جلال کرمیجلال کرمی رئیس هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات شهرستان گتوند در گفتگو با خبرنگار گتوندنیوز گفت : پرداختن با مسائل حاشیه ای و تخریب رقبا در انتخابات خارج از اخلاق و قانون و شرع است لذا مردم و کاندیدا از پرداختن به مسائل تخریبی و حاشیه ای در انتخابات خودداری کنند.

کرمی در ادامه افزود : تنها در یک محیط آرام و با امنیت اجتماعی بالا می توان یک انتخابات سالم را برگزار کرد لذا مردم باید نسبت به افرادی که به جوسازی و حواشی می پردازند هشیار باشند.

وی همچنین با اشاره به فعالیت های شبه های اجتماعی تصریح کرد: احراز صلاحیت ها طبق برنامه زمان بندی ، مشخص و توسط مراجع قانونی اعلام می گردد لذا هر گونه اظهار نظر کاندیدها و همچنین مباحث مطرح شده در شبکه های اجتماعی غیر قانونی و غیر رسمی است.

رئیس هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات گتوند با بیان روش های ممنوع  تبلیغات در ایام انتخابات اظهار داشت : گاها مشاهده می شود که برخی نامزدها دست به گریبان روش های نادرست تبلیغات می زندد ولی قطعاً مردم آگاه تر از آن هستند که با تبلیغات غلط نظیر پذیرایی های آنچنانی یا وعده های کذب مانند اشتغال ، عمران و مسئولیت به سمت خاصی پیدا کنند .

کرمی در پایان عنوان کرد : مردم تا آخرین لحظه به بررسی و ارزیابی کاندیدا بپردازند و سپس با شناخت کافی اصلح ترین فرد را بدور از گرایشات سیاسی و حزبی و یا منافع شخصی انتخاب کنند.



تاريخ : 19 / 10 / 1394برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

رئیس اداره ورزش و امور جوانان شهرستان گتوند گفت : به هیچ عنوان بازی های فوتبال بزرگ سالان جام شهدای گتوند ادامه پیدا نخواهد کرد و این مسابقات لغو خواهد شد.

امیدوار جمالپور گتوند

امیدوار جمال پور رئیس اداره ورزش و امور جوانان شهرستان گتوند بعد از به وجود آمدن درگیری در مسابقات فوتبال گتوند گفت : به هیچ عنوان بازی های فوتبال بزرگ سالان جام شهدای گتوند ادامه پیدا نخواهد کرد و این مسابقات لغو خواهد شد.

جمال پور در ادامه افزود : درگیری ها و تنش های بیش از حد در این رقابت ها شرایط را بسیار سخت کرده است و با وجود مشکلات و مسائل منفی زیاد این مسابقات را لغو خواهیم کرد.

وی همچنین تصریح کرد : قطعاً کمیته انضباطی در خصوص درگیری های امروز فوتبال در گتوند تصمیم گیری می کند و صورت جلسه نیز به نیروی انتظامی ارسال خواهد شد و همچنین با افراد خاطی قاطعانه برخورد خواهیم کرد و اگر نیاز باشد آنها را به قوه قضاییه نیز معرفی می کنیم.



تاريخ : 19 / 10 / 1394برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش گتوندنیوز شب گذشته بر اثر تصادف یک دستگاه پراید و یک دستگاه نیسان در کیلومتر ۱۸ جاده ی شوشتر – دزفول (روبروی شرکت لاستیک خوزستان)، ۳ نفر مصدوم و به بیمارستان های شوشتر و دزفول منتقل شدند .

به گفته ی حاضران در محل پس از سانحه ی تصادف ، راننده ی پراید از ناحیه ی پا درگیر می شود و امکان خارج شدن از پراید را نداشته است که با حضور نیروهای آتش نشانی گتوند در محل حادثه ، وی از ماشین خارج می شود .

این حادثه ۳ مصدوم بر جای گذاشته است که دو نفر به بیمارستان های شوشتر و یک نفر به بیمارستان دزفول منتقل شده است .



تاريخ : 19 / 10 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

«دیوار مهربانی» یکی از نوآورانه و انسان‌دوستانه‌ترین خلاقیت‌های مردم ایران در چند سال اخیر باشد. شعار این دیوار، «نیاز داری بردار، نیاز نداری بگذار» است و مردم با قرار دادن لباس‌های گرمشان در این زمستان سرد برای نیازمندان به آن‌ها کمک می‌کنند.

این طرح انسان دوستانه چندروزی است که به صالح شهر از شهرستان گتوند با جمعیت حدود 10 هزار نفری هم رسیده است .

محمدعلی زارع عضو شورای اسلامی صالح شهر گفت : با پیگیری ها و صحبت هایی که انجام دادیم با کمک جمعی از دوستان و جوانان نیکوکار و همکاری سایر اعضای محترم شورای اسلامی دیوار مهربانی رو راه اندازی نمودیم .

زارع در ادامه افزود : هدف از ایجاد و راه اندازی این است که ممکن است عده ای از همشهریان از شرایط اقتصادی خوبی برخوردار نباشند و واقعاً به این لباس ها نیاز مبرمی داشته باشند . و همانطور که از نام این دیوار مشخص است امید می رود که عزیزانی که لباس بلا استفاده دارند و یا لباسهای نو خود را به این دیوار نصب کنند تا بدست نیازمند واقعیشان برسند و استفاده نمایند .

آدرس دیوار مهربانی در صالح شهر : خیابان اصلی بسیج جنب دبیرستان دخترانه حضرت آسیه (س)

ان شاءالله که این کار خداپسندانه مورد قبول پروردگار گرفته باشد.

دوستان نظر خود را در این زمینه می توانند در بخش نظرات ثبت نمایند

عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

خانم شفيعي زاده مدير آموزشگاه پروين اعتصامي صالح شهر به عنوان مدير پويا در شهرستان گتوند انتخاب شدند.

پرسنل آموزشگاه پروين اعتصامي انتخاب به حق ايشان به عنوان مدير برتر را كه همانا نتيجه تلاش و زحمات چندين ساله شان است را به ايشان وخانواده محترمشان تبريك ميگوييم. به اميد موفقيت هاي روز افزون ايشان در آينده.

عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...

 



ادامه مطلب
تاريخ : 19 / 10 / 1394برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

با هماهنگي مديريت آموزشگاه وبا حضور پزشك مركز بهداشت صالح شهر همايش مبارزه با مواد مخدر وآشنايي با پيامدهاي سوء آن برگزار شد.

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 13 / 10 / 1394برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گتوندنیوز: دیوار مهربانی توسط جمعي از شهروندان نيكوكار گتوند با هدف تامين البسه براي افراد بي‌بضاعت راه‌اندازي شد.

دیوار مهربانیبه گزارش گتوندنیوز “دیوار مهربانی” توسط جمعي از شهروندان نيكوكار گتوند با هدف تامين البسه براي افراد بي‌بضاعت راه‌اندازي شد.

«دیوار مهربانی» یکی از نوآورانه و انسان‌دوستانه‌ترین خلاقیت‌های مردم ایران در چند سال اخیر است.

شعار این دیوار، «نیاز داری بردار، نیاز نداری بگذار» است و مردم با قرار دادن لباس‌های گرمشان در این زمستان سرد برای نیازمندان به آن‌ها کمک می‌کنند.

دیوار مهربانی

دیوار مهربانی



خون شیخ نمر تاج و تخت متزلزل خاندان آل سعود را نابود خواهد کرد/حکومت عربستان پا در راه بی بازگشتی گذاشته است

گتوندنیوز: حجت الاسلام والمسلمین عباس حسنی: حکومت عربستان پا در راه بی بازگشتی گذاشته که انتهای آن قطعاً سقوط و نابودی است.

عباس حسنیموضوع: شهادت شیخ نمر توسط آل سعود

نویسنده: حجت الاسلام والمسلمین عباس حسنی

قال الله تبارک و تعالی: وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران آیه ۱۶۹)

و هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند مرده‌اند، بلکه زنده‌اند و در نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

بار دیگر رژیم آل سعود با چراغ سبز امریکا و رژیم صهیونیستی، دست به جنایت دیگری زد و مدت کمی بعد از کشتن هزاران حاجی بی گناه، شیخ عدالت خواه آیت الله نمر باقر النمر را به شهادت رساند.

این خبر تأسف بار، قلب همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان را جریحه‌دار نمود.

حکومت عربستان پا در راه بی بازگشتی گذاشته که انتهای آن قطعاً سقوط و نابودی است.

بی شک رژیم آل سعود نسخه عربی رژیم صهیونیستی می‌باشد و تمام اقدامات آنان دیکته شده توسط اسرائیل و استکبار است، حمایت‌ها و دامن زدن‌ها به افراطی‌گری، جنگ و ترور، همه در راستای این سیاست است و هدف نهایی آن بهانه جویی برای شعله‌ورتر شدن جنگ داخلی در جهان اسلام است، ولی این بازی خطرناک باعث نابودی خودشان به دست خودشان خواهد شد.

اقدام دولت در برابر این اقدام ظالمانه باید حساب شده، دقیق و محکم باشد و لازم است در اولین اقدام سفارت این کشور در ایران را تعطیل نماید چون اگر دیر اقدام نماید ممکن است به دست مردم تعطیل گردد.

به خیال خام آل سعود با شهادت شیخ نمر حرکت عدالت‌خواهانه در آن کشور به پایان خواهد رسید ولی قطعاً این شهادت، سند پیروزی شیخ شهید و مظلومان در بند آن کشور است و شهادت باعث جوشش و حرکت و در نهایت سیل ویرانگری خواهد شد که حکومت آنها را نابود خواهد کرد.

مقام معظم رهبری در بیاناتی در باب شهادت که اشاره‌ای به آیه فوق‌الذکر می‌باشد می‌فرماید: خاصیت طبیعی شهادت، ایجاد برکت و تداوم و گشایش در حرکت به سمت تعالی و کمال است.

اینکه خداوند متعال در قرآن شهید را زنده معرفی می‌کند و در عرف اسلامی و اصطلاح متشرعه به کشته‌ی راه خدا “شهید” یعنی شاهد، ناظر و حاضر می گویند این به این معناست که خون شهید ضایع نخواهد شد.

آری خون این عالم مجاهد ضایع نخواهد شد و به زودی تاج و تخت متزلزل خاندان آل سعود را نابود خواهد نمود و به زودی صدای در هم شکستن پایه‌های حکومت آل سعود به گوش می‌رسد.



تاريخ : 12 / 10 / 1394برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

امام جمعه گتوند با انتقاد از وضعیت نا مناسب و حادثه خیز بودن جاده های این شهرستان گفت: توجه بیشتر مسوولان و دستگاههای اجرایی برای ایمن سازی جاده های شهرستان گتوند ضروری است.
حجت الاسلام محمدعلی شاه آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه گتوند در مصلای امام خمینی (ره) افزود: با وجود کمبود اعتبار با حداقل هزینه و انجام برخی اقدامات می توان از بروز حوادث ناگوار جاده ای در این شهرستان جلوگیری کرد.
خطیب جمعه گتوند همچنین با اشاره به طرح چهار بانده کردن جاده گتوند به جنت مکان خواستار نگاه ویژه اداره کل راه وشهرسازی خوزستان و مسئولان استانی نسبت به تسریع در اجرای این طرح و ایمن سازی سایر جاده های گتوند شد.
حجت الاسلام شاه آبادی در ادامه اظهار کرد: مسئولان باید در راستای توسعه و رشد شهرستان گتوند در زمینه های فرهنگی و عمران با وحدت و تعامل عمل کنند و به مطالبات مردم پاسخگو باشند.
وی همچنین نسبت به تک روی و اقدامات پراکنده از سوی برخی دستگاههای اجرایی در این شهرستان هشدار داد و گفت: تعامل در اجرای طرح ها و برنامه ها و نیز جذب اعتبارات از سوی همه دستگاههای اجرایی ضروری ست.
حجت الاسلام شاه آبادی وحدت ، تعامل و نیز انسجام و همگرایی مسئولان و دستگاههای اجرایی در راستای توسعه و رشد این شهرستان را خواستار شد.
امام جمعه گتوند با گرامیداشت 16دی ماه سالروز شهادت حماسی شهدای هویزه گفت: شهید علم الهدی و سایر شهدای 16 آذر مظلومانه به دست دشمن بعثی به شهادت رسیدند.
وی در فراز دیگری از خطبه های نماز جمعه به 17دی توطئه کشف حجاب رضاخانی درسال 1314 اشاره کرد و افزود: توطئه کشف حجاب با هدف طمع ورزی و تخریب باورهای دینی جامعه ایرانی صورت گرفت.
خطیب جمعه گتوند همچنین افزود: امروز سخت ترین هجمه ها از سوی دشمن علیه حجاب و عفاف در جامعه صورت می گیرد اما هرگز این توطئه های شیطانی به نتیجه نخواهند رسید.
شهرستان گتوند با 74 هزار نفر جمعیت در شمال خوزستان قرار دارد.



تاريخ : 10 / 10 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مراسم ششمین سالگرد گراميداشت حماسه ماندگار ۹ دي با حضور حجة الاسلام والمسلمین شاآبادی امام جمعه شهرستان گتوند، جناب سرهنگ کنگری فرمانده سپاه گتوند، بخشدار مرکزی شهرستان گتوند، مهندس رستمی شهردار و اعضاء شورای اسلامی صالح شهر و جمع کثیری از مسئولین ادارت و همشهریان ولایتمدار صالح شهر در مسجد جامع با شکوه خاصی برگزار شد.

این تجمع باشکوه با هدف گرامیداشت این روز تاریخی همزمان با دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت برگزار شد. حجة الاسلام والمسلمین شاآبادی امام جمعه شهرستان گتوند در خصوص گرامیداشت روز 9 دی سخنان ارزنده ای ایراد کردند. 

یوم‌الله نهم دی‌ماه سال 1388 که در واکنش غیرتمندانه آحاد مردم شریف و عاشورایی ایران اسلامی به حرمت‌شکنی عاشورای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و توطئه استکباری علیه نظام مقدس جمهوری  اسلامی ایران با حضور پرشور امت بصیر و ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه‌ای بی‌بدیل و ماندگار خلق شد که به همین مناسبت روز نهم دی‌ماه به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری و در تاریخ انقلاب به ثبت رسید.

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 10 / 10 / 1394برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

بخشدار مرکزی گتوند گفت: طغیان آبهای سطحی در 2 کیلومتری شهر گتوند در شمال خوزستان یک دستگاه خودروی پراید با 2 سرنشین را با خود برد.
جهانگیر حیدری عصر چهارشنبه گفت: این حادثه ساعتی پیش و هنگامیکه که سواری پراید قصد عبور از یک آبنما در جاده را داشت رخ داده است.
وی افزود: سیلاب ناشی از بارندگی شدید روز چهارشنبه موجب شد تا این خودرو در داخل رودخانه فصلی غرق شود.
یکی از شاهدان عینی حادثه نیز گفت: این خودرو دو نفر سرنشین داشته که از هر دوی آنها اطلاعی در دست نیست.
بخشدار مرکزی گتوند افزود: پس از وقوع این حادثه نیروهای امدادی ، هلال احمر ، بخشداری فرمانداری و نیروی انتظامی در محل حضور یافته و جست جو برای یافتن خودرو و سرنشینان آن ادامه دارد.
بارندگی شدید که از بامداد روز چهارشنبه در منطقه شمال خوزستان آغاز شده همچنان به صورت پراکنده ادامه دارد.
اداره کل بحران استانداری خوزستان نسبت به وقوع سیل و طغیان رودخانه ها در استان به ویژه مناطق شمال و شمال شرقی هشدار داده است.
شهرستان گتوند با 74 هزار نفر جمعیت در شمال خوزستان دارای دو بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند، صالح شهر ، ترکالکی ، سماله ، جنت مکان و نیز 45 روستا می باشد.
سیلاب ناشی از بارندگی شدید اواخر آذرماه نیز موجب قطع جاده دسترسی دو روستای بخش مرکزی گتوند در شمال خوزستان و غرق شدن یکدستگاه سواری پراید در سیلاب شد.



حضور چهار بازیکن صالح شهری در ترکیب تیم استقلال شوشتر در مسابقات لیگ دسته سوم کشور

سعید زاده ایستادگی        علیرضا بهداروند           

فرشاد بهداروند       مسعود سبزوار زاده

تیم استقلال شوشتر در حال حاضر با اختلاف یک امتیاز نسبت به تیم اول و دوم گروه خود در رده سوم جدول قرار دارد، که این نتایج بازی های این گروه را به اوج حساسیت رسانده همچنین این تیم با دو بازی که در هفته های آتی پیش رو دارد در صورت پیروز شدن در این دو بازی بطور مستقیم به مرحله ی بعد این دوره از مسابقات راه خواهد یافت، تیم استقلال شوشتر در روز یکشنبه مورخ 13 دی ماه 1394 رأس ساعت 14 در ورزشگاه تختی شوشتر میزبان تیم پتروشیمی جم بوشهر خواهد بود سپس در هفته ی آخر جهت رویا رویی با تیم ایرالکو اراک راهی استان مرکزی خواهد شد که برای این تیم بومی شهرستان شوشتر و چهار بازیکن صالح شهری ( علیرضا بهداروند ، سعید زاده ایستادگی ، مسعود سبزوار زاده ، فرشاد بهداروند ) آرزوی موفقیت داریم.



تاريخ : 9 / 10 / 1394برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

تیم های پرسپولیس گتوند و پرسپولیس صالح شهر در چارچوب رقابت های فوتبال در گتوند ،  ساعت ۱۳ امروز –  دوشنبه ۷ دی ماه ، در یک بازی دیدنی و مهیج به تساوی رضایت دادند.

این دیدار مهیج و جذاب ۶ کارت زرد و ۴ گل به همراه داشت که سهم هر تیم ۲ گل بود.

در دیدار چهارم این مسابقات ، تیم های نیروی ترکالکی و شاهین صالح شهر روز پنج شنبه ۱۰ دی ماه در استادیوم ورزشی تختی گتوند مقابل هم قرار می گیرند .

گفتنی است رقابت های گروهی فوتبال در گتوند از دوم دی ماه لغایت ۱۲ بهمن ماه با حضور ۱۲ تیم برگزار می شود .

تیم های حاضر در این مسابقات عبارتند از :

کشاورز ، قدس ، خلیج فارس ، شهدای سماله ، جنت مکان الف ، جنت مکان ب ، پرسپولیس گتوند ، پرسپولیس صالح شهر ، شاهین ترکالکی ، نیروی ترکالکی ، امید ترکالکی و شاهین صالح شهر.

لطفاً تصاویر بیشتررا در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

حاج امیر زمانی رئیس شورای صالح شهر از مردم دعوت کرد تا در مراسم با شکوه 9 دی در صالح شهر حضور یابند .

حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید . حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد. روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید. در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(دامت برکاته) را شاد ساخت.

رئیس شورای اسلامی صالح شهر از مسئولین و مردم عزیز و ولایتمدار صالح شهر خواست تا در مراسم با شکوه 9 دی (روز بصیرت) که امروز ساعت 9:30 در مسجد جامع صالح شهر و با سخنرانی حاج آقا شاه آبادی امام جمعه محترم شهرستان گتوند برگزار می گردد ، دعوت بعمل آورد .



تاريخ : 9 / 10 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

بیانیه محمود بلیوند عضو شورای اسلامی صالح شهر و نائب رئیس شورای شهرستان بمناسبت 9 دیماه

انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایتمدار ایران اسلامی نقش بسته است. دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادتهای جوانمردان این خطه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفت های هسته ای از نمونه های بارزی است که جز هویت هر ایرانی ولایتمدار و متعهد میباشد.و دراین عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب ناکام گشته اند.فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 از دیگر نقشه ها و ترفندهای معاندان و مغرضان نظام بوده که با بصیرت ملت شریف و شهید پرور ایران در حماسه 9 دی 88 نقش نقش برآب شد.

آری 9 دی ماه به گفته رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است.  9 دی روز بیداری و خروش و حضور ملتی است که با مقدساتش، نظامش و سالارشهیدانشان توهین شده است. و کاسه صبرشان لبریز
در 9 دی مردم نشان دادند که همواره با بصیرت و به وصایای امام راحلشان گوش می دهد که فرمود ( همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد).

بدینوسیله اینجانب از آحاد مردم شریف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خاصه مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان گتوند و حومه دعوت میکنم که امروز در مراسم 9 دی شرکت فعال داشته باشیم و با حضور خود مشت محکمی بر دهان استکبار و فتنه گران بزنیم.و باری دیگر با رهبر عزیز و فرزانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خامنه ای حفظ الله بیعت مجدد کنیم.

 محمود بلیوند نایب رئیس شورای شهرستان گتوند و عضو شورای شهر صالح شهر



تاريخ : 5 / 10 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

شب گذشته جمعی از رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس با خانواده شهید مهندس میرزاعلی محمدپور دیدار کردند .

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عباس حسنی به سخنرانی پرداختند و در ادامه این مراسم خانواده شهید خاطراتی را از این شهید بزرگوار نقل کردند .

لطفا تصاویر بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 5 / 10 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

حیدر نجفی در گفت و گو با خبرنگار سفیر شوشتر، اظهار داشت: آمار نهایی ثبت نام انتخابات مجلس دهم در حوزه شوشتر و گتوند با تعداد ۳۳ نفر به ثبت نهایی رسیده است.

وی افزود: از این تعداد ۳۱ نفر آقا و ۲ نفر خانم در حوزه انتخابیه شهرستان شوشتر و گتوند برای انتخابات مجلس دهم ثبت نام کرده است.

فرماندار شوشتر بیان کرد: صلاحیت داوطلبین طبق برنامه زمان بندی از روز شنبه پنجم دی ماه آغاز و تا چهاردهم دی ماه به مدت ۱۰ روز در هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه اعلام می‌شود.



مهندس عباس نوری پیش از ثبت نام مهم‌ترین اولویت‌های خود در حوزه‌های انتخابیه شوشتر و گتوند بر مبنای اقتصاد درون زا، با محوریت اشتغال و جوانان اشاره کرده است.
وی افزود: برای جبران عقب ماندگی‌ها باید  با هم فکری و اندیشه نو  به جوانان اعتماد کرد و این کار موجب تحول در منطقه می‌شود.
عباس نوری بیان کرد: در فرصت‌های آتی طی یک نشست خبری برنامه‌ها را با جزییات تشریح می‌کنم ولی بر اساس ظرفیت‌ها،فرصت‌ها و بسترهای منطقه و اقتصاد مردمی به کمک بخش خصوصی و تعاونی در حوزه تولید، صنعت، کشاورزی و گردشگری تولید شغل خواهیم کرد.
وی در پاسخ به اینکه به کدام گروه سیاسی نزدیک هستید گفت: هرکس اصول انقلاب را قبول داشته باشد می‌توانیم تعامل کنیم  ولی از لحاظ تشکیلاتی عضو هیچ جریان سیاسی نیستم، اما از نظری فکری به همفکران ما اصولگرا می گویند.
نوری به اخلاق انتخاباتی اشاره کرد و عنوان کرد: همه کاندیدا از سرمایه‌های انسانی شهرستان‌های شوشتر و گتوند هستند و تلاشمان باید این باشد اخلاق را رعایت کنیم و وظیفه امروز ما این است که از شهدا و مردم ایثارگر که همواره پشتیبان نظام و انقلاب بودند پاسداری کنیم.



به مسئولان مربوطه اعلام کرده ایم که در خصوص نماز هر جا  خلأ وجود دارد با ملزوماتی که در اختیار آنها قرار خواهیم داد آن خلا را برطرف کنند.

سید مجید صالحی فرماندار گتوند

سید مجید صالحی فرماندار شهرستان گتوند در گفتگو با خبرنگار گتوندنیوز گفت : برای گسترش و ترویج فرهنگ نماز خوانی اقداماتی را در ادارات و نهاد های دولتی نظیر برپایی نماز جماعت را انجام داده ایم و همچنین به شوراهای شهرها نیز تاکید کردیم تا این موضوع را در مناطق روستایی دنبال کنند.

صالحی در ادامه افزود : در خصوص مساجد و نماز خانه های بین راهی و در پمپ بنزین ها اقداماتی را انجام دادیم و به مسئولان مربوطه اعلام کرده ایم که در خصوص نماز هر جا خلأ وجود دارد با ملزوماتی که در اختیار آنها قرار خواهیم داد آن خلأ را برطرف کنند.

فرماندار گتوند با بیان اهمیت پرداختن به فریضه نماز در جامعه اظهار داشت : در جلساتی که با ۵ شهردار شهرستان گتوند داشتیم مطرح کردیم تا تابلوها هدایت به سمت مساجد و اقدامات زیر بنایی برای برپایی نماز در پارک ها و مناطق گردشگری را مهیا و آماده کنند.



به گزارش خوزستان سرافراز:

انتخابات هیات رییسه سال سوم شورای استان خوزستان در دفتر شورای استان تشکیل شد و آقای سید رضا موسوی نماینده شورای اسلامی شهرستان گتوند بعنوان رییس شورای اسلامی استان انتخاب شد.

در این انتخابات آقای حزبه پوران از کارون و مهدی طلاوری از آغاجری دوم و سوم شدند.

آقای سید مجید نوری زاده از شوش بعنوان نایب رییس ،خیبر حیدری از لالی بعنوان سخنگو و آقایان محمود عرب نژاد از شوشتر و عدنان محمدنصاری از آبادان عضو هییت رییسه شدند.

شورای اسلامی استان متشکل از نمایندگان شوراهای ۲۷ شهرستان استان می باشد.

 



خواستم چند جمله ای در مظلومیت شیعیان نیجریه بنویسم ، دیدم مظلومیت شیعه در کل تاریخ اسلام موج می زند و تاریخ اسلام شاهد ظلم بی شمار به شیعیان است.

حجت الاسلام والمسلمین عباس حسنی در گفتگویی با گتوند نیوز گفت :

خواستم چند جمله ای در مظلومیت شیعیان نیجریه بنویسم ، دیدم مظلومیت شیعه در کل تاریخ اسلام موج می زند و تاریخ اسلام شاهد ظلم بی شمار به شیعیان است.

دیدم امام و مقتدای ما امیرالمؤمنین اول مظلوم است؛ مظلومیتی که با رحلت پیامبر(ص) آغاز شد و تا به امروز ادامه دارد.

مظلومیتی که دشمنان به آن اقرار کردند و بر طبل رسوایی خود زدند ، معاویه  ملعون در نامه ای به امیرالمؤمنین علی(ع) می نویسد: تو همان کسی هستی كه مانند شتر مهار كرده ، می راندند تا از تو بیعت بگیرند…

حضرت در پاسخ وی نوشت: و قلت: انی كنت أقادُ كما یُقاد الجمل المخشوش حتی أبایع ولعمر الله لقد أردت ان تذُمَ فمدحتَ و ان تفضحَ فافتضحتَ و ما علی المسلم من غضاضه فی أن یكون مظلوماً ما لم یكن شاكا فی دینه ولا مرتابا بیقینه (۱) و گفتی آن گونه که شتر مهار در بینی را می کشند ، مرا می کشیدند تا بیعت کنم ، به خدا سوگند خواستی مرا نکوهش کنی ، ستایش کردی ، خواستی مرا رسوا سازی ، خود رسوا گشتی.

مظلوم بودن برای مسلمان عیب و نقص نباشد مادامی که در دین خود شک نورزد و در یقین خود تردید نکند.

این کلام سند مظلومیت و حقانیت امیر المومنین است، و نشان می دهد سربلندی برای مظلومان و ننگ و رسوایی برای ظالمان است و بر اثر صبر نوبت ظفر آید.

امروز هم شاهد اوج مظلومیت شیعیان در نیجریه و سکوت مرگبار جوامع مدعی روشن فکری و مدافعان دروغین حقوق بشر هستیم.

اما وعده قرآن به زودی محقق خواهد شد.

«و نرید أن نمن على الذین استضعفوا فى الأرض و نجعلهم أئمّة و نجعلهم الوارثین» اراده ما بر این است که بر ستمدیدگان نعمت بخشیم و آنان را پیشوایان و وارثان روى زمین قرار دهیم(۲)

هم نیجریه کربلا هم سوریه اما

شیعه پیامش چون پیام زینب کبری

با ما رایت می‌زند ناقوس بیداری

امروز از آن شما، از آن ما فردا

۱- نهج البلاغه نامه ۲۸

۲-سوره قصص آیه



تاريخ : 1 / 10 / 1394برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

روز يكشنبه با حضور پرسنل محترم اداره آموزش وپرورش ، مسئولين پژوهش سرا و مديران و آموزگاران مدارس ابتدايي دخترانه فجر و ريحانه ومدارس پسرانه شهيد آويني، بيهقي و چمران و كليه ي پرسنل ودانش آموزان آموزشگاه پروين اعتصامي مسابقه ي پرتاب موشك هاي آبي برگزار گرديد ،كه با شور وهيجان خاصي ميان دانش آموزان همراه بود.

برندگان این مسابقات به شرح زیر می باشند:

در پايان مسابقه دانش آموزان آموزشگاه پروين اعتصامي در قالب گروه آسمان به نامهاي نيلوفر انصاري، ماهرخ مسجدي ، نسيم گماري و فاطمه انوشه رتبه ي اول .فاطمه سليماني ، معصومه عبداللهي ، آسيه مختاري در قالب گروه عقاب از دبستان ريحانه . گروه هاي هنرمندان( بهار رامزي ، زهرا عباس زاده ، فاطمه بهداروند) از دبستان ريحانه  و پروين اعتصامي( ندا افزوني ، نرگس كيارثي، مبينا عليزاده) از آموزشگاه پروين اعتصامي مشتركا مقام سوم را كسب كردند. 

 

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید ...



ادامه مطلب