تاريخ : 30 / 9 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

 میثم فتحی نیا بوکسور شهرستان گتوند با برد امروز در مقابل حریفی از کهگلویه و بویراحمد ، پا به فینال این دوره از مسابقات گذاشت .

به گزارش نشریه صالح شهر در گفتگو با رئیس هیئت بوکس شهرستان گتوند عباس فتحی نیا ، مسابقات انتخابی بوکس منطقه 5 کشور جهت انتخابی تیم ملی ، با پشتیبانی آب نیرو  امروز چهارشنبه  29 آذر روز دوم خود را در شهرستان گتوند پشت سر گذاشت .

امروز از ساعت 18 بوکسور وزن 75 کیلو  شهرستان گتوند میثم فتحی نیا در مقابل صالح ال بو غبیش از کهگیلویه و بویر احمد قرار گرفت .این رقابت بسیار حساس با تلاش مستمر میثم فتحی نیا  و حمایت بی دریغ و پرشور و پرتعداد هواداران شهرستان ، در نهایت با نتیجه 12 -9 به سود بوکسور شهرستان گتوند به پایان رسید.

میثم فتحی نیا با این برد ارزشمند به فینال این دوره از مسابقات راه یافت .امید است فردا نیز با اقتدار از سد رقبای خود بگذرد که این مهم ، تلاش این بوکسور و حمایت بیش از پیش هواداران پرشور  شهرستان را میطلبد



تاريخ : 30 / 9 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مسابقات بوکس بزرگسالان منطقه پنج کشور از 28 لغایت 30 آذرماه به میزبانی شهرستان گتوند استان خوزستان در حال برگزاری است. این دوره از مسابقات با حضور استانهای اصفهان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس وکهگیلویه و بویر احمد انجام می شود.

به گزارش نشریه صالح شهر به نقل از اداره ورزش و جوانان گتوند ورزش پرجاذبه بوکس از مدتی قبل در شهرستان گتوند با دارا بودن استعدادهای فراوان در ورزشهای جمعی و بخصوص قهرمانی انفرادی راه اندازی شده است که در اولین اقدام مسابقات بوکس بزرگسالان کشور به میزبانی این شهرستان برگزار می گردد.

محل برگزاری مسابقات ،سالن چند منظوره پهلوان تختی اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند می باشد.

امشب و در اولین شب این بازیها که با تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید آغاز شد، ابتدا مهندس کاظمی ریاست محترم هیات بوکس استان خوزستان و سپس همایون اردلان دبیر محترم فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران به ایراد سخنانی کوتاه پرداختند.

آیین افتتاحیه و معرفی تیمهای شرکت کننده و همچنین رژه تیمها از مقابل جایگاه و تماشاگران با تشویق حضار همراه بود و بوکسورها نیز به ابراز احساسات و تشکر از مدعوین و تماشاگران پرداختند.

این مسابقات با حضور جناب آقای نهرودی سرمربی بوکس تیم ملی ایران برگزار گردید.



تاريخ : 30 / 9 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

احمد عبداللهی : جشنواره قرآنی گلدسته‌های بهشتی با هدف شناخت و تجلیل از فعالان قرآنی و سوق دادن هنرمندان به سقف برنامه‌های معنوی بهمن‌ماه در گتوند برگزار خواهد شد.

به گزارش نشریه صالح شهر به نقل از فارس وی اظهار داشت: در این جشنواره علاقمندان می‌توانند در محورهای حفظ، ترتیل و صوت قرآن در رده‌های سنی مختلف و مقاله و خوشنویسی با موضوع قرآن و نماز ویژه نوجوانان و جوانان و نقاشی با موضوع قرآن و نماز در همه رده‌های سنی شرکت می‌کنند.

 وی با اشاره به شرایط سنی شرکت‌کنندگان اظهار داشت: طبق فراخوان منتشر شده این جشنواره گروه سنی کودکان برای شرکت در جشنواره، 4 تا 9 سال، نوجوانان 10 تا 17 سال و جوانان 18 تا 30 سال اعلام شده است.

 سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام و یا ارایه آثار خود تا دوم بهمن ماه 91 به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند مراجعه کنند و داوری این جشنواره در دهه فجر انجام می‌شود.

این جشنواره با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون فرهنگی هنری طاهره مسجد صاحب‌الزمان (عج)، انجمن‌های خوشنویسی و هنرهای تجسمی گتوند، امور قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و دبیرخانه نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می‌شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند از برگزاری جشنواره قرآنی گلدسته‌های بهشتی با هدف شناسایی فعالان قرآنی بهمن ‌ماه در این شهرستان خبر داد.



تاريخ : 29 / 9 / 1391برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اندیمشک، دزفول - انفجار یک شی مشکوک در اندیمشک به مرگ یک کودک یازده ساله منجر شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این حادثه که در مسیر جاده سد کرخه در 11 کیلومتری اندیمشک رخ داد ، ˈ محمد - ح ˈ بر اثر شدت انفجار جان خود را از دست داد.
منابع محلی این حادثه را ناشی از انفجار نارنجک برجای مانده از دوران جنگ تحمیلی عنوان کردند.
این انفجار که زمان و چگونگی وقوع آن دقیقا اعلام نشده در یک مزرعه کشاورزی در مسیر جاده سد کرخه اتفاق افتاده است.



تاريخ : 29 / 9 / 1391برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از پیک شوشتر :

محمود بلیوند در گفتگوی انتخاباتی با خبرنگار سایت خبری پیک شوشتر گفت : احتمال دارد در انتخابات شورای شهر صالح شهر که در سال 1392 برگزار میگردد ، کاندید شوم .

آقای بلیوند که تنها ۲۶ سال داشته و کارمند اداره گاز صالح شهر می باشد به خبرنگار سایت پیک شوشتر افزود : برخی دوستان در صالح شهر با اعلام حمایت ، خواسته اند که در انتخابات شورای شهر کاندیدا بشوم .

محمود بلیوند تصریح نمود : احتمال اینکه از صالح شهر کاندیدای شورای شهر بشوم وجود دارد .



تاريخ : 29 / 9 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گتوند،دزفول -فرماندار گتوند خواستار حمایت شهرداران و دانشگاه ها از تیم ها و باشگاههای ورزشی این شهرستان شد.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا ˈهوشنگ محمدپورˈ در نشست شورای ورزش این شهرستان با اشاره به مشکلات ورزشی گتوند گفت: با امکانات موجود نیز می توان فعالیت های ورزشی قابل قبولی انجام داد.
وی با تاکید بر ضرورت گسترش ورزش پهلوانی در گتوند افزود: ضرورت ورزش پهلوانی انکار ناپذیر است ،پهلوانی و قهرمانی با هم شخصیت یک ورزشکار را شکل می دهند و در کنار ورزش قهرمانی باید به ورزش پهلوانی و اخلاق توجه شود.
محمد پور گفت: اداره ورزش و جوانان برای گسترش ورزش در شهرها و روستاهای تابعه باید تلاش مضاعفی انجام دهد ضمن اینکه باید از پتانسیل و تجربه پیشکسوتان ورزش در این راستا بهره گرفته و بین آنان و جوانان ارتباط عاطفی برقرار کرد.
فرماندار گتوند افزود:اداره ورزش و جوانان باید از هیات های ورزشی حمایت بیشتری به عمل آورده و آنها را تقویت کند ضمن اینکه رشته های ورزشی که فاقد هیات هستند نیز باید فعال شوند.
محمد پور همچنین به برخی مشکلات ورزش در گتوند اشاره کرد وگفت: سالن های ورزشی گتوند از نظر روشنایی و کفپوش با مشکلاتی مواجه هستندکه باید هرچه سریعتر برطرف شود.
وی امکانات ورزشی گتوند را متناسب با نیاز این شهرستان ندانست و از اداره ورزش وجوانان گتوند خواست برای رفع کمبودهای ورزشی و گسترش امکانات ورزشی در شهرستان تلاش کند.
وی نبود حامی مالی و خوابگاه ورزشی را از دیگر مشکلات ورزش گتوند بیان کرد و گفت: این کمبودها موجب شده تا در مواردی شهرستان گتوند نتواند میزبانی برخی مسابقات را داشته باشد.
در این نشست تعدادی از پیشکسوتان و روسای هیات های ورزشی گتوند به بیان مسایل و مشکلات خود پرداختند.



تاريخ : 28 / 9 / 1391برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

ضریح کنونی حرم مطهر امام حسین (ع) حدود ۷۰ سال قدمت دارد و توسط شش امامی های کشور هند ساخته شده است. به گفته رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات، عملیات بازگشایی ضریح فعلی از ۲۸ صفر آغاز و حدود ۱۰ روز به طول خواهد انجامید.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات از رایزنی ایران با طرف عراقی به منطور انتقال و نگهداری ضریح فعلی حرم مطهر امام حسین (ع) در موزه امام رضا (ع) در مشهد مقدس خبر داد.

سن پلارک افزود: ضریح کنونی حرم مطهر امام حسین (ع) حدود ۷۰ سال قدمت دارد و توسط شش امامی های کشور هند ساخته شده است. به گفته رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات، عملیات بازگشایی ضریح فعلی از ۲۸ صفر آغاز و حدود ۱۰ روز به طول خواهد انجامید.

پلارک ادامه داد: پس از بازکردن قطعات ضریح فعلی، عملیات نصب ضریح جدید آغاز و پیش بینی می‌شود حدود یکماه تا ۴۰ روز این کار زمان ببرد.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات ادامه داد: بر اساس زمان بندی صورت گرفته، ضریح جدید حرم مطهر امام حسین (ع) ابتدای ربیع الثانی به صورت کامل نصب و رونمایی خواهد شد.

بنابر اعلام ستاد بازسازی عتبات عالیات عملیات ساخت ضریح جدید حرم مطهر امام حسین (ع) از سال ۸۵ آغاز و سال ۸۹ پایان یافت و در این مدت حدود یک میلیارد تومان نذورات و تبرئات مردمی برای ساخت این ضریح جمع آوری شده است.

ضریح جدید امام حسین (ع) با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان در قم ساخته و پس از عبور از چندین شهر ایران به کربلا منتقل شد.



هوشنگ محمد‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: پرداخت بیش از 40 میلیارد تسهیلات به بخش کشاورزی در این شهرستان نشان از توجه به حمایت از این بخش است و به این دلیل باید در اینباره تلاش‌ها ادامه داشته باشد.

به نقل ازفارس: وی با تاکید بر ضرورت پیگیری و اجرایی شدن پروژه‌های مشخص شده در حداقل زمان ممکن افزود: خوشبختانه تاکنون فعالیت‌های بسیار خوبی در بخش کشاورزی در سطح شهرستان گتوند انجام شده است و پرداخت بیش از چهل میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان نشاندهنده وضعیت مناسب پرداخت تسهیلات از سوی بانک کشاورزی است.

وی همچنین با اشاره به توانمندی‌های کشاورزی در گتوند تصریح کرد: طرح‌های کلان و اشتغالزا که پیشرفت مناسب داشته‌اند باید بررسی و راهکارهای تسریع در تکمیل این پروژه‌ها نظارت و مدیریت شوند و در همین راستا باید با شناسایی و دعوت از سرمایه گذاران، برای ایجاد اشتغال جوانان فکری اساسی نمود.

رئیس شورای اداری شهرستان گتوند افزود:میزان پیشرفت طرح‌هایی که موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند خوب بوده است اما باید با نظارت و پیگیری تا حصول نتیجه فعالیت‌ها ادامه یابد افزون بر آن مدیریت جهاد کشاورزی تمام تلاش خود را برای جذب حداکثری اعتبارات انجام دهد.همچنین مدیر جهاد کشاورزی گتوند نیز در این جلسه با اشاره به توانمندی‌های بخش کشاورزی گفت: پرونده‌های متقاضیان تسهیلات بخش کشاورزی در حال بررسی است و مرحله به مرحله در حال انجام است و روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها بسیار خوب بوده است. بیژن تاجوند افزود: برای اشتغال فارغ التحصیلان رشته کشاورزی برنامه‌هایی داریم و در نظر داریم مرکز خدمات کشاورزی که در سطح شهرستان فعالیت می‌کنند را به شرکت‌های خصوصی که فارغ التحصیلان بخش کشاورزی تشکیل داده‌اند واگذار کنیم.

 



تاريخ : 27 / 9 / 1391برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

خبرفوری:

نطق مهم و تاریخی نماینده شهرستان های شوشتر و گتوند

نماینده مردم شهرستان های شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی در روز یکشنبه مورخ سوم دیماه 1391در صحن علنی مجلس شورای اسلامی نطق مهم و تاریخی ایراد  خواهند کرد.

به گزارش دفتر ارتباطات مردمی نماینده شوشتر و گتوند،علاقه مندان می توانند جهت اطلاع از اظهارات حجت الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی در روز یکشنبه سوم دیماه،ساعت 10وسی دقیقه ازطریق رادیوموج اف ام اقدام نمایند.

 

نظرخواهی:

اگر شما نماینده بودید چه موضوعاتی را مطرح می کردید؟



تاريخ : 27 / 9 / 1391برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دهها نفر از سرپرستان خانوارهای روستایی و عشایری بختیاری منطقه آبماهیک شهرستان لالی روبروی دفتر نماینده مسجد سلیمان در محله باغ مالی این شهرستان ، تجمع اعتراض آمیزی برپا کردند.

به گزارش نشریه صالح شهر به نقل از خبرگزاری مهر،  حدود 50 نفر از سرپرستان خانوارهای روستایی و عشایری منطقه آبماهیک شهرستان لالی، ساعت 16 روز پنجشنبه مورخ 23 آذر ماه 91 با حضور در محله "باغ ملی" در مقابل دفتر اسماعیل جلیلی نماینده شهرستانهای مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی تجمع اعتراضی بر پا کردند و خواستار رسیدگی به حقوق پایمال شده ی خود شدند.

یوسفی از اهالی منطقه آبماهیک، در این باره می گوید: بیش از 70 خانوار از اهالی آبماهیک شهرستان لالی از روستاها و سکونتگاه های عشایری خود آواره شده اند و بدون اینکه ریالی پول دریافت کنند، شغل و زمین های اجدادی خود را از دست داده اند و در سرمای زمستان برای تهیه یک سرپناه به روستاهای حاشیه شوشتر و مسجدسلیمان پناه برده اند.

وی افزود: مسئولین سد گتوند علیا هنوز به هیچ یک از وعده های خود عمل نکرده اند و با ارائه آمارهای عجیب و غریب به تهران، مسئولین مرکز را به انفعال کشیده اند. تجمع امروز در مقابل دفتر نماینده مجلس، آخرین امید ما برای رساندن صدایمان به تهران است.

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : 27 / 9 / 1391برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

فرماندار گتوند و جمعی از مسئولان محلی از روستاهای دهستان کیارث در شمال غربی این شهرستان بازدید کردند.

 به گزارش نشریه صالح شهر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ،  فرماندار گتوند در این بازدید یکروزه که از روستاهای میان پیلان ، آب تاسوله ، پل پرزین و سلامگاه انجام شد از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این روستاها قرار گرفت.

هوشنگ محمدپور در این بازدیدها با اشاره به توجه ویژه دولت به مناطق روستایی و محروم گفت: خوشبختانه در چند ساله اخیر در روستاهای گتوند کارها و خدمات بسیار خوبی انجام شده است اما مشکلاتی نیز وجود دارد که نیاز است تا ادارات مرتبط در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: آبی نمودن زمینهای دیم کشاورزی که در این منطقه وجود دارد مهم ترین مسئله ای است که باید جهاد کشاورزی در این خصوص برنامه ریزی های لازم را انجام دهد و برای تامین آب شرب روستاها و برق و بهسازی نیز علیرغم کارهای بسیار خوبی که انجام شده است اما مشکلاتی نیز وجود دارد که باید ساماندهی و انجام شوند.

فرماندار گتوند اضافه نمود: برای رفع مشکلات تحصیلی دانش آموزان این روستاها ، احداث یک مدرسه شبانه روزی ضروری است ضمن اینکه با توجه به جمعیت منطقه باید در خصوص بهداشت منطقه نیز اقداماتی صورت بگیرد. گفتنی  است در این بازدیدها که با حضور دهیاران و اعضای شوراها همراه بود مشکلاتی از قبیل طرح های هادی ، جاده های روستایی ، برق ، آنتن د هی تلفن همراه ، ماشین آلات جمع آوری زباله ، و سایر مسائل بحث و تبادل نظر شد.     



تاريخ : 27 / 9 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اختصاصی نشریه صالح شهر :

در تنها بازی دیروز تیم وحدت صالح شهر توانست با یک بازی منطقی تیم کشاورز این شهر را شکست دهد . در این دیدار که از ساعت 2:30 دقیقه شروع شد در دقیقه 70 تیم وحدت با تک گل سعید زاده ایستادگی توانست سه امتیاز شیرین از این دیدار بگیرد و با سه امتیاز و یک بازی کمتر در رده سوم لیگ قرار بگیرد .

داور این دیدار رضا سبزوارزاده بود که توانست یک قضاوت خوب را انجام دهد .

در این دیدار بخاطر سرد بودن زیاد ، تماشاگر زیادی به تماشای بازی نیامده بودند . تعداد قلیلی هم که به مشاهده این بازی آمده بودند با سردی هوا و سردی بازی خود را با روشن کردن آتش گرم کرده بودند .

در زیر جدول این بازیها رو مشاهده میکنیم .

 



تاريخ : 27 / 9 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

وزير نيرو گفت‌: آخرين واحد نيروگاهي گتوند در استان خوزستان که آخرين واحد آن تکميل شده است با حضور رئيس جمهور به زودي به بهره‌برداري مي‌رسد.

به گزارش نشریه اینترنتی صالح شهر: مجيد نامجو در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران در خصوص پروژه سدگتوند گفت: آخرين واحد اين نيروگاه تکميل شده است و به زودي با حضور رئيس‌جمهور به بهره‌برداري خواهد رسيد.

نامجو خاطر‌نشان کرد: يکي ديگر از پرو‍ژه‌هاي عظيم اين وزارتخانه مي‌توان به بلندترين سد دنيا به نام بختياري در استان لرستان اشاره کرد که مراسم کلنگ‌زني اين پروژه ملي به‌زودي انجام خواهد شد.



تاريخ : 26 / 9 / 1391برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از وبلاگ آقای جوری فر :

پروژه احداث ساختمان کتابخانه قائم صالح شهر در حالی که تا مراحل پایانی روند قابل قبولی داشته بود ، چند ماهی است که متوقف شده و به نظر می رسد مشکلات مالی باعث توقف اجرای این پروژه شده است. امیدواریم که با همت شهردار و شورای محترم صالح شهر این پروژه هر چه زود تر به بهره برداری برسد تا دانش آموزان و دانشجویان صالح شهر بتوانند از این مجموعه استفاده خوبی داشته باشند .

صالح شهر نسبت به جمعیت خود ، یکی از شهرهای تحصیل کرده در استان خوزستان می باشد که در چند سال اخیر توانسته است نسبت به شهرهای همجوار خود رشد قابل چشمگیری داشته باشد . گزارش تصویری :



تاريخ : 26 / 9 / 1391برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

فرماندار گتوند خواستار مشخص شدن محدوده کتابخانه عمومی شهر گتوند شد و گفت: مشخص نبودن محدوده این کتابخانه مشکلات زیادی به وجود آورده است و شهرداری در این باره باید اقدامات لازم را انجام دهد.

به نقل از خبرگزاری فارس ، هوشنگ محمد پور صبح امروز در جلسه مشترک انجمن کتابخانه‌های عمومی و نهضت مطالعه مفید اظهار داشت: با توجه به اینکه کتابخانه عمومی شهر گتوند در مرکز شهر قرار گرفته است لذا باید برای آرامش افرادی که از سالن مطالعه استفاده می‌کنند تدابیر لازم اتخاذ شود و با مشخص نمودن محدوده کتابخانه توسط شهرداری گتوند و اداره کتابخانه‌های عمومی این مسئله حل شود.

وی خاطر نشان کرد: اعضای کتابخانه عمومی مرکزی شهرستان گتوند با مشکلات زیادی مواجه هستند و مسئولان و متولیان فرهنگی شهرستان باید در این خصوص اقدامات جدی را در دستور کار قرار دهند.

محمدپور تاکید کرد: فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید گسترش یابد و باید از امکانات موجود حداکثر استفاده کرد و در راستای توسعه زیرساخت‌های موجود در این باره تلاش مضاعفی به کار برد.

فرماندار گتوند با اشاره به اینکه باید دسترسی به کتابخانه سهل‌الوصول شود، افزود: باید به نحوی اقدام کرد که مردم بتوانند در هر زمانی و هر مکانی که بخواهند به کتابخانه دسترسی داشته باشند و به این دلیل باید تلاش بسیار زیادی در این باره انجام شود.

رئیس شورای اداری شهرستان گتوند تاکید کرد: باید تلاش کرد تا فرهنگ مطالعه مفید در جامعه نهادینه شود و در این باره باید از همه توانمندی فرهنگی شهرستان در راستای تبلیغ و گسترش مهم استفاده کنیم.



تاريخ : 26 / 9 / 1391برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اهواز- پیکرهای مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس روز چهارشنبه پنجم صفر همزمان با سالروز شهادت حزن انگیز حضرت رقیه (س) در دانشکده نفت اهواز تشییع و به خاک سپرده می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روابط عمومی دانشکده نفت اهواز روز یکشنبه اعلام کرد: این شهدای 19 و 20ساله که در عملیات والفجر 8 به شهادت رسیدند بر دوش دانشجویان، استادان و عموم مردم مومن اهواز تشییع خواهند شد.
همزمان با ورود پیکرهای مطهر این شهدای گمنام به دانسکده نفت اهواز، نماز شهید به امامت حضرت آیت الله ˈسیدمحمدعلی موسوی جزایریˈ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز اقامه می شود.
پیکرهای این دوشهید گلگون کفن ساعت 30/8 صبح روز چهارشنبه 29آذرماه از محل گلزار شهدای کوت عبدالله تا دانشکده نفت اهواز بر شانه های شیفتگان ولایت و شهادت تشییع می شود.
بنا به این گزارش مراسم وداع با شهدای گمنام 28آذر ماه ساعت 30/19 با حضور دانشجویان و مردم مومن اهواز در مسجد دانشکده با روایتگری سردار حاج ˈحسین یکتاˈ و سخنرانی حجت الاسلام ˈسیدمحسن شفیعیˈ و مداحی ˈسیدمحسن و سیدهاشم امامˈ برگزار می شود.
در این ارتباط سرهنگ ˈعبدالمجید عقیلی ˈ رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: از پنج شهیدی که روز چهارشنبه در اهواز تشییع می شود دو شهید گمنام در محل اداره کل اطلاعات استان خوزستان و دو شهید گمنام دیگر در مقابل مسجد دانشکده نفت اهواز به خاک سپرده می شود.
وی گفت: پیکر شهید ˈداریوش کاه کشˈ با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان و خانواده وی احتمال داده می شود در گلزار شهدای اهواز در بهشت آباد به خاک سپرده شود.

 



تاريخ : 26 / 9 / 1391برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

با پیگیری های بعمل آمده از سوی هیئت بوکس شهرستان گتوند و نظر مساعد رئیس هیئت بوکس استان مهندس کاظمی میزبانی مسابقات بوکس منطقه 5 کشور به شهرستان گتوند واگذار گردید.

 عباس فتحی نیا رئیس هیئت بوکس گتوند با اعلام این خبر خاطر نشان کرد : برگزاری چنین مسابقاتی با این سطح بالا برای اولین بار در تاریخ شهرستان انجام خواهد شد که انشاالله این کار موجب رشد و ترقی ورزش گتوند بخصوص بوکس و همچنین تشویق و ترغیب جوانان به ورزش خواهد شد. وی خاطر نشان کرد : این مسابقات از 28 آذر لغایت 30 آذر به طول خواهد انجامید و در روز آذر برندگان هر وزن مشخص و جهت مسابقات انتخابی تیم ملی اعزام خواهند شد.همچنین وی افزود : شهرستان گتوند در این مسابقات از ورزشکاران برجسته ای در رشته بوکس همانند برادر میثم فتحی نیا و داوود هارونی بهره خواهد جست.

در پایان از کلیه ورزشکاران و ورزش دوستان دعوت میشود تا در تاریخ های ذکر شده و از ساعت 16 لغایت 23 از این مسابقات دیدن فرمایند .مسابقات در ورزشگاه تختی شهرستان برگزار خواهند شد.



تاريخ : 26 / 9 / 1391برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

خصوصی نشریه صالح شهر :

ادامه بازیهای فوتبال جام صالح شهر از امروز ساعت 2:30 دقیقه در زمین های خاکی این شهر برگزار می گردد . در تنها بازی امروز تیم کشاورز و وحدت در حالی مقابل هم به میدان میروند که کشاورز با 2 بازی بدون امتیاز و تیم وحدت با یک بازی و بدون امتیاز در رده های سوم و چهارم این لیگ قرار دارند .  به امید اینکه یک بازی خوب و جوانمردانه را از هر دو تیم خوب شهرمان شاهد باشیم .



تاريخ : 26 / 9 / 1391برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

در اولين نشست انتخاباتي وزير كشور مطرح شد

اردیبهشت‌ماه زمان ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری و شوراها

اعلام آمادگي براي برگزاري چهار انتخابات
مصطفي محمدنجار وزیر کشور ديروز در نشست خبري خود جدول زمانبندي انتخابات سال آينده را اعلام كرد.
اين نخستين نشست خبري بود كه وزير كشور براي انتخابات سال آينده برگزار كرد. خردادماه سال آينده ماه پر مشغله‌اي براي وزارت كشوري‌ها خواهد بود.
برگزاري چهار انتخابات مختلف آن هم به طور همزمان امر كم سابقه‌اي است كه قرار است در سال آينده در كشور اتفاق بيفتد. انتخابات مهم دوره يازدهم رياست جمهوري،  چهارمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا، انتخابات ميان دوره‌اي نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و انتخابات ميان دوره‌اي مجلس خبرگان رهبري ليستي از تدابير و برنامه‌ها را بر دوش مجري انتخابات در كشور يعني وزارت كشور انداخته است. هرچند به دنبال اصلاح قانون انتخابات حالا قرار است نهادي ديگر هم بر اقدامات وزارت كشور در امر اجراي انتخابات نظارت كند.
هيأت اجرايي انتخابات تشكيلات جديدي است که ....

لطفاً ادامه مطلب رو نیز بخونید....

 



ادامه مطلب
تاريخ : 26 / 9 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دزفول- سرپرست فرمانداری گتوند با تاکید بر ضرورت گسترش فرهنگ مطالعه بین دانش آموزان گفت:فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید در جامعه نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ˈهوشنگ محمد پورˈ روز شنبه در نشست مشترک انجمن کتابخانه های عمومی ونهضت مطالعه مفید افزود:در راستای توسعه کتابخانه ها در شهرهان گتوند اقدامات خوبی صورت گرفته به طوریکه تمام شهرهای تابعه و تعدادی از روستاها دارای کتابخانه عمومی می باشند.

وی بر لزوم عضویت دانش آموزان در کتابخانه های عمومی تاکید کرد و افزود:باید دانش آموزان را تشویق به مطالعه کرد.

محمدپور تصریح کرد:با توجه به اینکه کتابخانه عمومی گتوند در مرکز این شهر واقع شده لذا برای فراهم کردن فضای مناسب مطالعه نسبت به ساماندهی محوطه آن از سوی شهرداری و اداره کتابخانه های عمومی اقدام شد.

 



تاريخ : 26 / 9 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دزفول- شورای هماهنگی استان های وزارت نیرو، از عملکرد شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه دز در شمال استان خوزستان قدردانی کردو رتبه نخست سدهای برقابی کشور را به این نیروگاه اختصاص داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان، در لوح تقدیر مهندس ˈ مجید نامجو ˈ وزیر نیرو به شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه دز از زحمات مدیران و کارکنان این شرکت در دستیابی به اهداف مورد نظر که منجر به کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد سال 1390 نیروگاه های برق آبی بزرگ شد، قدردانی شد.

مدیرعامل سد و نیروگاه دز دلیل کسب این موفقیت را رعایت شاخص ها، مدیریت برنامه و زمان، صرفه جویی منطقی در هزینه ها و افزایش راندمان تولید نیروگاه عنوان کرد.

ˈحسین صحراییˈمهمترین عامل در کسب این موفقیت را اعتماد و همکاری فزآینده کارکنان این مجموعه دانست و از تلاش آنان تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به بارندگی های خوب فصل پاییز ابراز امیدواری کرد با تداوم بارش ها آب مورد نیاز بخش کشاورزی شمال خوزستان در فصل گرما تامین شود.

سد و نیروگاه دز در شمال استان خوزستان واقع شده و 52 سال از ساخت و بهره برداری آن می گذرد.

 



تاريخ : 26 / 9 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مسابقه انتخابی کیوکوشین در سالن شماره ۳ اداره ورزش و جوانان گتوند برگزار شد. در این مراسم که انتخابی مسابقات منطقه بود جمع کثیری از کاراته کاران گتوند و حومه زیر نظر استاد فرجپور به مبارزه پرداختند.
بعد از دقایقی از گذشت مسابقات ؛حجه الاسلام علوی امام جمعه شهرستان، آقای محمدپور فرماندار، و شخصیتهای دیگر سیاسی و انتظامی از جمله جناب سرهنگ کنگری، آقای گتوندی، دکتر حسین پور و همچنین ریاست ادراه ورزش و جوانان آقای جوادپور در محل این مسابقات حضور بهم رسانیدند و جلسه مبارزات را گرمی خاصی بخشیدند.
ابتدا مراسم استاد فرجپور از امام جمعه و فرماندار و همچنین سرهنگ کنگری دعوت کردند با ورزشکاران صحبتی داشته باشند که این بزرگواران اجابت کرده و چند کلامی با میهمانان و ورزشکاران صحبت کردند.
در ادامه این مراسم از یکی از استادان کاراته شهرستان و همچنین از خادم دلسوز اداره ، آقای سیاحی تقدیر و تشکر بعمل آمد. همچنین نفرات برتز در مسابقات معرفی و جوایز خود را از مسولین تحویل گرفتند.
گزارش تصویری :



تاريخ : 26 / 9 / 1391برچسب:, | 6 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

فینال جام سوپر لیگ فوتسال خوزستان امروز جمعه 24 آذر ماه ،ساعت 16:30 در اهواز ببن تیم های برنای خوزستان و کشاورز گتوند برگزار شد.

این بازی که قهرمان سوپرلیگ را مشخص میکرد با برد موفقیت آمیز کشاورز گتوند به پایان رسید . در این بازی رضا نصیری و اصلان محراب پور برای کشاورز گتوند موفق به گلزنی شدند ، در مقابل تیم برنا موفق به گلزنی در این بازی نشد که در نهایت بازی با همین دو گل با نتیجه 2 بر صفر به سود کشاورز گتوند به پایان رسید و این تیم شهرستانی قهرمانی این دوره از مسابقات سوپر لیگ فوتسال خوزستان را از آن خود کرد و حاصل تلاش های بی دریغ خود را در این دوره از مسابقات دریافت کرد.

 همزمان با این بازی، تیم  ایران مهر دزفول و دانیال ایذه مقابل هم صف آرایی کردند که با پیروزی 5 بر 2 به سود ایران مهر دزفول همراه بود و تیم ایران مهر با این برد موفق به کسب رتبه سوم در این دوره از مسابقات شد

 تیم کشاورز گتوند با برد دیروز خود مقابل دانیال ایذه جواز حضور در زیر گروه کشور را دریافت کرده است که حال باید خود را آماده حضوری قدرتمند در این سری از رقابت ها کند .امید است که این تیم در رقابت های زیر گروه کشوری نیز به مقام شایسه ای برسد.



تاريخ : 25 / 9 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اختصاصی نشریه صالح شهر :

با توجه به اینکه چند سالیست که صالح شهر به شهر تبدیل شده است ، بعضی از کارها میتواند دید مثبتی از میهمانان ، رهگذران و خود مردم این شهر داشته باشد .

یکی از این مسائل ، چادر نشینان و عشایری است که در اوایل مهرماه تا اردیبهشت ماه هر ساله در جلوی صالح شهر سکنی میگزینند . اینگونه مسائل ، از لحاظ بهداشت ، دید رهگذران و مسافرین ، و امراضی برای ورزشکاران و .... می تواند امری مهم و قابل پیگیری باشد .

البته چون عشایر و چادر نشینان نیز می خواهند از امکانات در صالح شهر نیز استفاده بنمایند ، می شود مکانی در پشت صالح شهر برایشان انتخاب بشود . تا هم بتوانند به دامداری خود برسند و هم برای ساکنین صالح شهر امراض کمتری را داشته باشند .

در آخر از شهردار محترم صالح شهر می خواهم که نسبت به این امر مهم اقدامات خوب و موثری را انجام بنمایند .با تشکر

 

 

 



تاريخ : 25 / 9 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دزفول-معاون فرماندار گتوند، توجه و حمایت از معلولان را یک ضرورت دانست و گفت: نگاه جامعه به معلولان باید تغییرکند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ˈناصر نوری خواهˈ چهارشنبه در نشست ساماندهی معابر عمومی گتوند برای سهولت تردد معلولان افزود: معابر شهری و اماکن عمومی باید متناسب با وضعیت معلولان ساماندهی و ایمن سازی شود.

وی با اشاره به راهکارهای حمایت از معلولان در جامعه گفت: ساماندهی فضای ادارات ، نهادها ، سازمانها ، بانک ها ، بوستان و گلزار شهدا از جمله اقداماتی است که در راستای حمایت از معلولان باید انجام شود.

نوری خواه همچنین از راهنمایی و رانندگی خواست با اختصاص فضای مناسب شهری و نصب تابلو امکان پارک خودرو جانبازان و افراد معلول را در خیابانهای گتوند فراهم کند.


وی بر حضور معلولان در سطح جامعه تاکید کرد و گفت:باید فضای جامعه را برای حضور فعال این افراد در جامعه مهیا کرد تا کشور از توانایی و ظرفیت این قشر بهره مند شود.

در این نشست ضمن هماهنگی بین دستگاههای اجرایی و خدماتی گتوند در خصوص ساماندهی فضاهای عمومی شهری متناسب با نیاز جانبازان و معلولان بر هم سطح سازی ورودی های بانک ها و ادارات تاکید شد.

 



تاريخ : 25 / 9 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

سادات ابراهیمی عضو کمیسیون کشاورزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان مطلب فوق افزود: یکی از دلایل کاهش صادرات محصولات کشاورزی مورد حمایت قرار نگرفتن تولیدکنندگان از سوی دولت است به طوری که یارانه ها در هدفمندی به صورت یک جانبه بود و یارانه ای به تولید پرداخت نشد.

وی افزود: با افزایش هزینه ها، تولید از جنبه اقتصادی خود خارج و کشاورزی را در معرض خطر نابودی قرار داد.

سادات ابراهیمی تصریح کرد: خرید تضمینی محصولات کشاورزی به صورت بیمارگونه و عدم اجرای درست آن باعث کاهش رغبت به کشت شده است.

وی افزود: ضعف های بخش کشاورزی به علت نبود مدیریت هماهنگ بین وزارتخانه های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت است که باعث آشفتگی بازار واردات و صادرات محصولات کشاورزی شده است.

عضو کمیسیون کشاورزی ادامه داد: برخی از محصولات منحصر به فرد از جمله زعفران به دلیل نبود استراتژی معین و ایجاد ارتباط مناسب با کشاورزان باعث کاهش تولید و صادرات این محصول شده است.

وی در پایان گفت: در اقتصاد کشور تا زمانی که به کشاورزی به عنوان مقوله سوم و چهارم نگریسته شود ، کشاورزی همچنان در پله اول توسعه باقی می ماند.



تاريخ : 25 / 9 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گتوند برای اجرای نسخه "02" طرح پزشک خانواده آمادگی دارد و هفته گذشته نیز این آمادگی به وزارت بهداشت اعلام شد.

به نقل از خبرگزاری ایسنا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: گتوند برای اجرای نسخه "02" طرح پزشک خانواده آمادگی دارد و هفته گذشته نیز این آمادگی به وزارت بهداشت اعلام شد که با حضور و تایید هیات بازرسان وزارت بهداشت، این طرح رسما آغاز خواهد شد.دکتر مهدیه توکلی با بیان این‌که گتوند در اجرای نسخه " 01" به عنوان پایلوت بوده است، اظهار کرد: برای اجرای این طرح در گتوند به 8 پزشک نیاز بود که پزشکان تامین شده‌اند.

 

وی ادامه داد: سیستم IT نیز مشکلی ندارد و مطب پزشکان این طرح به سامانه متصل شده است.

 

توکلی تصریح کرد: برای اجرای سطح دو این طرح نیز که شامل پزشکان متخصص و سطح سه که شامل فوق‌تخصص است، نیروهای مورد نیاز تامین شده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: ‌مردم نیز پزشکان خود را انتخاب کرده‌اند که تنها تعداد کمی باقی مانده‌اند که در حال انتخاب پزشک هستند.



تاريخ : 25 / 9 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مسئول دفتر امور بانوان فرمانداری گتوند خواستار نظارت جدی بر برنامه‌های غذایی مهدهای کودک شد.

به نقل از خبرگزاری فارس ، نرگس اسکندری پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته کودک و نوجوان اظهار داشت: باید نهادهای متولی تغذیه کودکان در مهدهای کودک برنامه‌ریزی خاصی انجام دهند و نظارت بیشتری بر این مسئله مهم اعمال نمایند.  وی با اشاره به اهمیت تغذیه در سلامت کودکان و نوجوانان اظهار داشت: نظارت بر برنامه‌های غذایی مهدهای کودک در شهرها و روستاها باید به طور جدی پیگیری شود تا با مشکل مسمومیت غذایی و سوء تغذیه در این مراکز مواجه نشویم.

 مسئول  دفتر امور بانوان فرمانداری گتوند درباره آموزه‌های ارائه شده در مهدهای کودک تاکید کرد: آموزش‌های دینی باید سرلوحه کار مربیان مهدهای کودک باشد.

 اسکندری افزود: خانواده‌ها باید با تاثیرپذیری از مهدهای کودک، فرزندان خود را با رویکرد دینی تربیت کنند و اداره بهزیستی نیز باید نظارت و پیگیری خود را در این خصوص به طور دائم اعمال کند.

 وی همچنین درباره مهدهای کودک روستایی که توانایی مالی ندارند نیز اظهار داشت: در خصوص آموزش‌های دینی در مهدها نیز می‌توان از کتاب‌هایی که موضوع آن‌ها شیوه‌های عملی است برای انتقال مفاهیم دینی استفاده کرد.

 اسکندری تاکید کرد: تعاونی زنان عقیلی و کانون فرهنگی اجتماعی بانوان نیز به مهدهای کودک که با مشکل مالی مواجه هستند، برای تغذیه کودکان کمک بلاعوض کنند.



پنج شنبه 23 آذر ساعت 16:30 از دور نیمه نهایی بازی بین تیم های دانیال ایذه و کشاورز گتوند به میزبانی تیم دانیال برگذار شد که در نهایت این بازی با برد قاطع 4 بر 1 به نفع کشاورز گتوند به پایان رسید .

تیم کشاورز گتوند با این برد ارزشمند به زیر گروه کشور راه یافت ، از استان خوزستان دو تیم توانایی اخذ جواز حضور در زیر گروه کشور را دارا هستند که این موفقیت نصیب تیم کشاورز گتوند و برنای خوزستان گردید .

روز جمعه 24 آذر نیز ساعت 16:30 فینال مسابقات سوپر لیگ فوتسال خوزستان در اهواز، گلستان ، سالن شهدای جهاد کشاورزی برگزار میگردد.

این موفقیت ارزشمند را به  مردم گتوند و مدیریت تیم علی جافری و مربیگری فوق العاده حمید علی پور و کادر فنی و بازیکنان خوب و زحمتکش این تیم تبریک می گوییم. برای این تیم در مراحل بعدی آرزوی موفقیت میکنیم و امید است همچنان اهالی ورزش شهرستان گتوند را با نتایج موفقیت آمیز خود خوشحال نگه دارند و موجب سربلندی نام شهرستان گردند .



تاريخ : 25 / 9 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

فرشید جوادپور رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند با اشاره به این مطلب عنوان کرد: در این مسابقات استانهای خوزستان ، اصفهان ، چهارمحال و بختیاری ، فارس ، بوشهر ، و کهگیلویه و بویراحمد در قالب گروه منطقه ۵ کشور به روی رینگ خواهند رفت.

هیات بوکس شهرستان با رایزنیهای فراوان این مسابقات را در شهرستان و جهت تشویق جوانان به ورزش و کسب افتخار برگزار خواهد کرد که امیدوار است میزبان خوبی برای این دوره باشیم.

این مسابقات از ۲۷ لغایت ۳۰ آذرماه ۹۱ و به میزبانی گتوند در استادیوم  تختی شهرستان برگزار میشود.