تاريخ : 29 / 9 / 1394برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

همایش اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر فردا در صالح شهر

به اطلاع میرساند همایش اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر با حضور خانواده ها ، دانش آموزان و عامه مردم و مسئولین دوشنبه 30 آذر ماه 1394 در مسجد جامع صالح شهر برگزار می گردد .



جاده شوشتر - دزفول باز هم حادثه آفرید

صبح امروز یک شنبه 29 آذر 94 یک دستگاه تانکر گازوئیل در جاده دزفول شوشتر (حد فاصل صالح شهر تا شرکت لاستیک خوزستان) واژگون گردید و منجر به فوت راننده این ماشین سنگین شد .

چیزی که از شواهد پیداست راننده این کامیون در حال خواب آلودگی بوده و از مسیر خارج گردیده است .

چگونگی بروز این حادثه از طریق پلیس در دست اقدام می باشد .

جاده شوشتر - دزفول یکی از پر تردد ترین جاده های شمال خوزستان می باشد که سالیانه بدلیل دو طرفه نبودن ، چندین تصادف منجر به فوت در آن رخ می دهد .

 

 



تاريخ : 24 / 9 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دیدار اعضای شورای شهرستان گتوند با امام جمعه این بار از جنس فرهنگ و کمبود های فرهنگی شهرستان

اعضای شورای شهرستان گتوند در محل دفتر امام جمعه با حجت الاسلام و المسلمین شاه آبادی دیدار کردند.

 به گزارش گتوندنیوز اعضای شورای شهرستان گتوند در محل دفتر امام جمعه با حجت الاسلام و المسلمین شاه آبادی دیدار کردند.

این جلسه ۱ ساعته با موضوع و محوریت فرهنگ در شهرستان برگزار شد و هر یک از اعضای شورای شهرستان به ارائه راهکار هایی جهت توسعه و پیشرفت فضای فرهنگی گتوند پرداختند.

در ابتدا ضامن مرادی رئیس شورای شهرستان گتوند گفت : هر گونه هزینه ای که برای توسعه فرهنگ صورت می گیرد در واقع نوعی سرمایه گزاری برای جامعه بشمار می رود.

مرادی در ادامه افزود : می توان با برگزاری جلسات در روستاها و شهرها ، ارائه آموزش های لازم از طریق بروشور ها و بنر ها ، استفاده از سیستم آموزش و پرورش و  با استفاده از اساتید مجرب می توانیم فرهنگ را در جامعه نهادینه کنیم.

رئیس شورای شهرستان گتوند در خصوص فرهنگ غلط استفاده از سلاح در مراسمات عزاداری و عروسی اظهار داشت : معظل تیراندازی در مراسمات باید مهار شود و این فرهنگ غلط از سطح جامعه برداشته شود.

علی علیزاده عضو شورای شهرستان گتوند اوضاع کتاب خانه های شهرستان گتوند را نامناسب ارزیابی کرد و گفت : برخی کتاب خانه های سطح شهرستان غیر فعال می باشند که مهمترین دلیل این مشکل تبلیغ ناکافی و قوانین دست و پاگیر در ثبت نام کتاب خانه ها می باشد.

وی همچنین تصریح کرد : توسعه کتاب خوانی و کتاب خانه ها می تواند کمک خوبی در ترویج فرهنگ در جامعه داشته باشد ولی متاسفانه شهرستان گتوند آمار مناسبی در خصوص ثبت نام در کتاب خانه ها ندارد.

سید رضا موسوی عضو دیگر شورای شهرستان گتوند نیز اشتغال را مانع اصلی ترویج فرهنگ در جامعه دانست و عنوان کرد : نبود اشتغال در جامعه دغدغه فرهنگ را از بین می برد.

این عضو شورای شهرستان گتوند گفت : نگاه درست به  بخش کشاورزی گتوند و انجام اقدامات کارشناسی و دقیق می تواند بیکاری در این شهرستان را از بین ببرد.

موسوی همچنین افزود : به گفته کارشناسان امر ، تناژ محصولات کشاورزی در شهرستان گتوند نسبت به سال های گذشته نصف شده است که این دلیل بیکاری تعداد زیادی از جوانان محسوب می شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی شاه آبادی امام جمعه شهرستان گتوند نیز تاسیس و ایجاد مراکزی نظیر حوزه علمیه ، موسسات قرآنی ، بنیاد نهج البلاغه و ایجاد مهدهای قرآنی را برای شهرستان گتوند بسیار ضروری دانست.

حجت الاسلام و المسلمین شاه آبادی تصریح کرد : شورا بر سنت های حسنه ای نظیر ازدواج های کم خرج و به دور از تشریفات باید تاکید داشته باشد و افراد را بر اجرای این سنت حسنه ترغیب  و حمایت کند تا در جامعه به صورت یک فرهنگ نهادینه شود.



تاريخ : 23 / 9 / 1394برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

جلد چهارم کتاب حقوق کیفری عمومی با موضوع (دانش اجرای احکام کیفری)  منتشر شد .

جلد چهارم کتاب حقوق کیفری عمومی با موضوع (دانش اجرای احکام کیفری) نوشته دکتر حسین آقایی جنت مکان ، دانشیار دانشگاه شهید چمران اهواز بر پایۀ قانون آیین دادرسی کیفری نوین از سوی انتشارات جنگل چاپ و منتشر گردید.

این کتاب یاری رسان قاضیان اجرای احکام و نیز وکیلان کوشنده در راستای تحقق عدالت و مردم و مراجعان به دادگستری خواهد بود. مطالب و موضوعات این کتاب پیوستار گفت و گوهای پیشین در دورۀ سه جلدی حقوق کیفری عمومی می باشد. هم چنین کتاب های چهارگانه مزبور یاری رسان نامزدهای دریافت پروانه وکالت پایه یک و نیز منصب دادرسی و قضاوت و نیز علاقه مندان به وظیفۀ نوشتن و تحریر اسناد رسمی(سردفتران) خواهد بود .



تاريخ : 23 / 9 / 1394برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

تصادف بین موتورسیکلت و سواری پژو در شهرستان گتوند به مرگ جوان موتور سوار منجر شد.
محمد افضل زاده رییس فوریت های پزشکی 115 دزفول یکشنبه شب گفت: این حادثه ساعت 12 روز یکشنبه در جاده گتوند به بخش عقیلی این شهرستان بین یکدستگاه خودروی پژو با سه سرنشین و یکدستگاه موتورسیکلت با دو نفر راکب رخ داد.
وی افزود: در این حادثه یکی از سرنشینان موتورسیکلت که جوانی 17 ساله می باشد در بیمارستان جان باخت و نفر دیگر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان می باشد.
هر دو راکب موتورسیکلت اهل شهر ترکالکی گتوند می باشند. چگونگی وقوع این حادثه از سوی پلیس راه در دست بررسی است.
شهرستان گتوند با 74 هزار نفر جمعیت دارای دو بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند ، صالح شهر ، ترکالکی ، سماله ، جنت مکان و نیز 45 روستا می باشد.



تاريخ : 22 / 9 / 1394برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

 به منظور بزرگداشت هفته بسیج و کتاب وکتاب خوانی حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) صالح شهر با رویکرد ترویج واشاعه فرهنگ کتابخوانی نمایشگاه کتابی را در محل آب و فاضلاب صالح شهر برگزار میکند.

 حسین چلوی زاده مسئول برگزاری در گفتگویی با ما گفت : در این نمایشگاه که با همکاری اداره محترم ارشاد اسلامی شهرستان گتوند و حوزه مقاومت بسیج برپا شد نسخ زیادی از کتب در حوزه های متنوع مذهبی،دفاع مقدس،فرهنگی وعقیدتی و... ارائه و در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت.

چلوی زاده در ادامه افزود : همچنین بمناسبت این هفته حماسی و تشویق مطالعه بیشتر کتاب و کتابخوانی ، 20 الی 30 درصد تخفیف داده میشود تا بتوانند از کتب موجود در نمایشگاه خریداری نمایند و ضمن اینکه خودشان از محتوای کتب بهره مند می شوند فرهنگ کتابخوانی را در خانواده خود نیز ترویج دهند تا فرهنگ کتاب به نحو مطلوبی به نسل آینده منتقل شود که یکی از مهمترین راهها ترویج آن، فرهنگ کتاب خوانی با برگزاری نمایشگاه کتاب در این حوزه است .

 



ادامه مطلب
تاريخ : 22 / 9 / 1394برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 22 / 9 / 1394برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

 

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 22 / 9 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

بمناسبت فرارسیدن سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و همچنین شهادت امام رضا (ع) مراسم عزاداری بمدت سه شب و سه روز  در صالح شهر برگزار شد.

اهالی این شهر در مساجد و حسینیه ها با حضور در مراسم عزاداری به سوگ رحلت خاتم انبیا محمد مصطفی (ص) نشستند و با چشمانی اشک آلود مرثیه غم سر دادند.

همچنین هیئت مسجد جامع صالح شهر بصورت دسته جات سینه زنی با حضور در سطح شهر به عزاداری پرداختند . 

 

 



تاريخ : 22 / 9 / 1394برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

عضو شورای اسلامی صالح شهر بعنوان نائب رئیس شورای شهرستان گتوند انتخاب گردید

محمود بلیوند جوان فعال صالح شهری بعنوان نائب رئیس شورای اسلامی شهرستان انتخاب گردیدند .

به گزارش خبرگزاری پانا از خوزستان، بر اساس انتخاباتی که در بین اعضای شورای شهرستان گتوند صورت گرفت، ضامن مرادی به عنوان رئیس جدید شورای شهرستان گتوند انتخاب شد.
در این جلسه محمود بلیوند به عنوان نائب رئیس شورای شهرستان گتوند و زهرا رحیمی عضو شورای ترکالکی به عنوان خزانه دار برگزیده شد.
ضامن مرادی رئیس شورای شهرستان گتوند گفت : در این دوره ۱ ساله طرح های کلان نظیر راه های ارتباطی، طرح فاضلاب های شهری و همچنین شوری آب شهرستان گتوند را پیگیری جدی خواهیم کرد .
مرادی در ادامه از زحمات ۱ ساله ی سید رضا موسوی رئیس سابق شورای شهرستان تقدیر و تشکر کرد.
لازم به ذکر است: که دوره ی ریاست بر شورای شهری و شهرستان یک ساله می باشد و هر سال در این خصوص جلسه و انتخابات برگزار خواهد شد.

گفتنی است: ضامن مرادی رئیس سابق شورای شهر گتوند هم اکنون به عنوان عضو شورای شهر گتوند نیز به فعالیت خود ادامه خواهد داد.


مسابقات منطقه‌ای کشتی دانشجویان به میزبانی شیراز برگزار شد

نائب رئیس هیئت کشتی از میزبانی دانشگاه شیراز در مسابقات منطقه‌ای کشتی دانشجویان کشور با حضور ورزشکاران ۱۲ دانشگاه خبر داد.

فریبرز منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، اظهار داشت: مسابقات کشتی منطقه‌ای با حضور 4 استان کشور از 15 تا 17 آذرماه به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار گردید .

وی با بیان اینکه آزاد‌کاران و فرنگی کاران از 12 دانشگاه در این رقابت ها حضور داشتند گفت: دانشگاه شیراز با 8 فرنگی‌کار و 8 آزادکار در این رقابت‌ها  حضور یافتند.

نائب رئیس هیئت کشتی استان فارس عنوان کرد: این رقابت‌ها با حضور دانشگاه‌های استان‌ کهگیلویه و بویراحمد، فارس بوشهر و خوزستان در سالن دانشگاه شیراز برگزار گردید.

منوچهری افزود: این مسابقات در رده سنی بزرگسالان و در وزن130، 97،  85، 76، 69، 63، 58 و 54 کیلوگرم هستند . 

در این مسابقات جوان صالح شهری ، آقای سینا محمد پور دانشجوی رشته حسابداری از دانشگاه شهید چمران اهواز نیز حضور داشتند که در وزن 85 کیلو گردم صاحب گردن آویز طلا شد و مقام نخست این وزن را آن خود نمود .

برای این جوان صالح شهری و سایر جوانان آینده دار این شهر آرزوی موفقیت می نمائیم.

 



گتوندنیوز: رئیس اداره بهزیستی گتوند گفت : بیش از ۱۱۰۰ معلول جسمی حرکتی ، ذهنی ، بینایی  ، شنوایی ، اعصاب و روان ، صرعی و نخاعی در گتوند وجود دارد .

قاسم پاپی زادهقاسم پاپی زاده رئیس اداره بهزیستی گتوند در گفتگو با خبرنگار گتوندنیوز گفت : در کل شهرستان گتوند بیش از ۱۱۰۰ معلول جسمی حرکتی ، ذهنی ، بینایی  ، شنوایی ، اعصاب و روان ، صرعی و نخاعی وجود دارد که تحت پوشش حمایت های اداره بهزیستی قرار دارند .

پاپی زاده در ادامه افزود : از میان این معلولان ۶۵ درصد متعلق به روستا و ۳۵ درصد از شهر گتوند هستند که شامل ۴۵۶ معلول جسمی حرکتی ، ۲۰۲ معلول ذهنی ، ۱۲۱ معلول بینایی ، ۱۲۶ معلول شنوایی ، ۱۰۰ مورد در خصوص اعصاب و روان ، ۵۳ مورد بیماری صرع و ۵۴ مورد ضایعه نخاعی است.

وی همچنین تصریح کرد : سازمان بهزیستی با تحت پوشش قرار دادن زنان بی سرپرست ، زنان مطلقه ، مردان از کار افتاده و کودکان یتیم از آنها حمایت می کند و هزینه هایی نظیر  کُل هزینه دانشگاه آنها را بر عهده می گیرد.

رئیس اداره بهزیستی عنوان کرد : برای کاهش معلولیت در جامعه اقدام به آگاه سازی ، برگزاری کلاس ، کارگاه های آموزشی ، نصب بنر ، اعزام بهورزان روستایی برای پیشگیری و آموزش های ژنتیک قبل از ازدواج کرده ایم.

پاپی زاده اظهار داشت : اگر صاحبان مشاغل و کسبه فردی که دچار معلولیت است را به کار بگیرند سازمان بهزیستی حق بیمه آن معلول را پرداخت می کند و همچنین وام با بهره بسیار کم در اختیار آن فرد قرار می دهد و در پایان هر سال مبلغی به عنوان کمبود کار به صاحب کار تعلق می گیرد.



دعوت علیدوستی از 26 نوجوانان به تیم ملی

اسامی 26 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم فوتبال نوجوانان اعلام شد.

 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دومین اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال نوجوانان پس از مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر 16 سال آسیا از 22 آذرماه در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود و تا 26 آذرماه ادامه خواهد داشت. برهمین اساس بازیکنان دعوت شده باید ساعت 11 صبح روز یکشنبه 22 آذر خود را در مهمانسرای آکادمی ملی فوتبال به کادرفنی معرفی کنند.

 حمید علیدوستی، سرمربی تیم فوتبال نوجوانان عارف محمدعلی‌پور، امیرحسین اسماعیل‌زاده، مهرداد زارعی، طاها شریعتی، علیرضا سرداری، محمدرضا داوری، عرفان صادقی‌اصل، عبدالرئوف نجاری، سعید آهنی، امیرحسین حسین‌پور، امیرحسین خدامرادی، ارشیا عباسی، داود فکریان، محسن معظمی‌گودرزی، امیرسامان رنجبر، مهرداد عباسی، محمد شریفی، وحید نامداری، علی غلامزاده‌گماری، معراج اسماعیلی، محمدرضا غبیشاوی، علیرضا سواری، محمد قادری، محمدامین رضایی، مبین عشایر و محمود یاسور علیپور را به این اردو دعوت کرد.

 اردوهای آماده‌سازی تیم نوجوانان جهت حضور در دوازدهمین تورنمنت بین‌المللی زیر 17 سال بلاروس است. این رقابت‌ها از 25 دی تا 6 بهمن‌ماه در مینسک برگزار می‌شود.

 



تاريخ : 14 / 9 / 1394برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

عضو شورای اسلامی صالح شهر گتوند شامگاه پنج شنبه در گفت‌وگویی گفت: اواخر دهه پنجاه بود که پدران دوراندیش ما به امید آبادانی سرزمین و تامین امنیت شغلی خویش و فرزندان چند نسل آینده، خانه، کاشانه و زمین های زراعی که تنها منبع امرار معاش آن ها بود را برای احداث مجتمع عظیم کشت و صنعت کارون واگذار کردند.

«محمود بلیوند» اضافه کرد: کارگزاران وقت مجتمع نیز دستان این خیرین را به گرمی فشردند. نیاکان ما سرشار از امید و آرزو به شهرک چمران (صالح شهر کنونی) عزیمت کردند و ساکنان چندین آبادی در آنجا سکنی گزیدند.

b66f5555555555وی ادامه داد: اما اکنون و پس از گذشت قریب به چهار دهه، متاسفانه هیچ یک از آرزوهای نیاکانمان به وقوع نپیوسته است و نه تنها فرزندانشان به کار گیری نشده اند، بلکه تلاش آن ها برای در اختیار گرفتن یک زمین چمن فوتبال نیز ناکام مانده است.

بلیوند تصریح کرد: جوانان مستعد صالح شهری در حال اداره یازده تیم فوتبال در این شهر هستند و برخی از آن ها از همین تیم ها روانه تیم های فعال در لیگ های استانی و کشوری و همینطور فعالیت در رده های تیم ملی شده اند. اما این جوانان مستعد شهر خود را محروم از کمترین امکانات ورزشی می بینند.

این عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان گتوند همچنین خاطرنشان کرد: زمین چمن فوتبال کمترین حقی است که این جوانان بر گردن مدیریت کشت و صنعت کارون، نماینده مجلس و همه مسئولان شهرستان گتوند دارند.

وی در پایان اظهار کرد: خوشبختانه ما شاهد آن هستیم که شهرهای همجوار از چنین امکاناتی برخوردار هستند که اگر واگذاری زمین به صالح شهر ناکام بماند، گزینه تبعیض در تخصیص امکانات به جوانان احساس می شود که این موضوع به هیچ وجه زیبنده نیست و انتظار ما از مسئولان محلی، مسئولان مرتبط استانی و به ویژه مدیرعامل کشت و صنعت کارون پیگیری و حل این مشکل است.



تاريخ : 12 / 9 / 1394برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...

 



ادامه مطلب
تاريخ : 12 / 9 / 1394برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

همزمان با فرارسیدن اربعین حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع)، مردم صالح شهر نیز با برپایی مراسم سوگواری در  چهلمین روز شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش، اشک ماتم ریختند.

هیئت های مذهبی و مساجد صالح شهر در روز اربعین حسینی با حرکت دسته جات سینه زنی و زنجیر زنی از ورودی مساجد خود به سمت گلزار شهدای علی پهونده به عزاداری پرداختند و بار دیگر این روز را گرامی داشتند .

 

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 12 / 9 / 1394برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

آموزشگاه پروين اعتصامي صالح شهر به مناسبت اربعين حسيني (ع) مراسم ای با نام سفره حضرت رقيه برگزار نمود.

در اين مراسم که اولياء محترم دانش آموزان ، دانش آموزان و معلمین محترم حضور داشتند ، عزادارن به سخنرانی و مداحی وسینه زنی پرداختند . 

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید ...



ادامه مطلب
تاريخ : 7 / 9 / 1394برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

ابوذر اکبری نیا رئیس کتاب خانه های عمومی شهرستان گتوند گفت : نمایشگاه کتاب دانش و بصیرت از طرف اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گتوند در شهر ترکالکی به مدت دو هفته بر پا شده است.

اکبری نیا در ادامه افزود : این نمایشگاه در محل کتاب خانه عمومی معراج شهر ترکالکی با ۴ هزار جلد کتاب و ۴۰ درصد تخفیف همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه الی ۱۷ پذیرای علاقه مندان می باشد.

وی همچنین تصریح کرد : کتاب خانه معراج از کتاب خانه های نهادی به شمار می رود که با ۵۰۰ متر زیر بنا در شهر ترکالکی ساخته شده است و هم اینک با ۵۷۵ عضو و ۹ هزار جلد کتاب از کتاب خانه های بسیار خوب گتوند بشمار می رود.

رئیس کتاب خانه های عمومی گتوند عنوان کرد: این نمایشگاه در شهر های سماله ، جنت مکان ، صالح شهر ، گتوند و همچنین روستاها نیز برپا خواهد شد.

اکبری نیا با اشاره به تخفیف بالا در این نمایشگاه کتاب از عموم مردم دعوت کرد تا جهت خرید کتاب از نمایشگاه بازدید کنند.

 



تاريخ : 7 / 9 / 1394برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

تصاویری از ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان گتوند و جمعی از فرهنگیان در کمک به زائران حسینی

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 7 / 9 / 1394برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

یک دوره مسابقات فوتبال به مناسبت هفته بسیج در زمین چمن مصنوعی با شرکت 10 تیم از روز گذشته در صالح شهر آغاز گردیده است .

این مسابقات در 2 گروه 5 تیمی و به صورت دوره ای به مصاف هم خواهند رفت .

در بازی افتتاحیه روز گذشته 2 تیم وحدت و عقاب صالح شهر به مصاف هم رفتند که در دو وقت 20 دقیقه بازی با تساوی 1 بر 1 به پایان رسید .

ادامه این مسابقات بطور کامل گزار خواهد گردید .



تاريخ : 7 / 9 / 1394برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

تصاویر ارسالی از زائران حسینی شهرستان گتوند و صالح شهر در مسیر کربلا

حمل پرچم خوش رنگ جمهوری اسلامی ایران بر دوش جوان صالح شهری

تصاویری از بخشدار مرکزی شهرستان گتوند ، رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان گتوند در موکب شهدای شهرستان گتوند

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 4 / 9 / 1394برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اجرای طرح ایمن سازی وسایل ورزشی آموزشگاه پروین اعتصامی صالح شهر

با هماهنگي مديريت آموزشگاه وتلاش خانم مكوندي دبير تربيت بدني اين آموزشگاه  وسايل مربوط به تربيت بدني ايمن شد.

حضور دانش آموزان آموزشگاه در کتابخانه قائم صالح شهر

در روز يكشنبه94/8/24 دانش آموزان آموزشگاه پروين اعتصامي به مناسبت هفته كتاب وكتاب خواني در كتابخانه عمومي صالح شهر حضور يافته وبه عضويت كتابخانه در آمدند.



تاريخ : 4 / 9 / 1394برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

بمناسبت هفته بسیج پایگاه مقاومت بسیج ام سلمه خواهران صالح شهر با همکاری آموزشگاه راهنمایی پروین اعتصامی در نظر دارد تا مراسم پیاده روی برگزار نماید .

گفتنی است این مراسم فردا پنجشنبه 5 آذر ماه راس ساعت 8 صبح از محل ورودی آموزشگاه پروین اعتصامی (مدرسه حضرت آسیه) آغاز خواهد شد و تا محل گلزار شهدای علی پهونده ادامه خواهد داشت .

در ادامه این مراسم گلزار 28 شهید صالح شهر غبار روبی و عطر افشانی خواهند شد .



بمناسبت هفته بسیج سید ابوالحسن حسن زاده امام جمعه موقت اهواز در حسینیه اعظم صاحب الزمان (عج) صالح شهر حضور یافتند و به سخنرانی پرداختند . تصاویری از این حضور را در زیر میبینید .

 

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...

 



ادامه مطلب
افتتاح بيمارستان ۳۲ تخته خوابي گتوند در سال ۹۴ قطعي است و در صدد هستيم تا در آذر يا دي ماه اين پروژه را افتتاح کنيم

فرماندار گتوند گفت: افتتاح بيمارستان ۳۲ تخته خوابي گتوند در سال ۹۴ قطعي است و در صدد هستيم تا در آذر يا دي ماه اين پروژه را افتتاح کنيم.

فرماندار شهرستان گتوند گفت: در جلسات متعددي که با مسوولان بهداشت و درمان شهرستان برگزار کرديم، تذکرات جدي به پيمانکار بيمارستان گتوند داده شد تا با نيروهاي بيشتر به کار ادامه دهد و وقفه اي در خصوص کارهاي باقي مانده از بيمارستان به وجود نيايد.

مجيد صالحي در ادامه افزود: پروژه بيمارستان ۳۲ تخته خوابي گتوند اصلا با کمبود اعتبار مواجه نيست و مقداري از بحث محوطه سازي آن باقي مانده که اين کار نيز با سرعت در حال انجام است.

صالحي همچنين تصريح کرد: با تأکيدات زياد به مسوولان مربوطه براي سرعت بخشيدن به روند ساخت و تکميل محوطه بيمارستان، افتتاح اين پروژه در سال ۹۴ قطعي است و حتي ما در صدد هستيم تا در آذر يا دي ماه اين پروژه را افتتاح کنيم.

وي اظهار داشت: درخصوص حضور وزير بهداشت و درمان کشور براي افتتاح بيمارستان گتوند نيز هماهنگي هايي صورت گرفته است که در صورت امکان بيمارستان با حضور وزير بهداشت و درمان افتتاح شود.