تاريخ : 30 / 6 / 1393برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

با اعلام نتایج آزمون دکتری سال 1393 با خبر شدیم که آقای مجتبی زنگـنه یکی از جوانان موفق صالح شهری که در سالهای 1390 و 1391 پژوهشگر برتر استان شناخته شده بود، در مقطع دکتری رشته مهندسی منابع آب دانشگاه علوم و تحقیقات تهران قبول شده است. این نخبه صالح شهری مدرس و مدیرگروهی دانشگاه و دهها مقاله بین المللی ISI ، چندین طرح پژوهشی و ارائه کنفرانس های متعدد را در کارنامه علمی خود دارد، امید است که دیگر جوانان منطقه گتوند بالاخص جوانان صالح شهری با الگوپذیری از چنین جوانان شایسته ای بتوانند آینده ی خود را بهتر رقم بزنند. لازم بذکر می باشد که ایشان کتابی در زمینه مسائل عمرانی در دست تهیه و چاپ دارند. قابل توضیح است با توجه به تماس تلفنی با ایشان، ضمن تشکر از کلیه کسانی که با ارسال پیامک و تماس تلفنی ابراز محبت نموده اند، تمایلی به مصاحبه و انعکاس چنین خبری نداشته که این نشان از فروتنی این جوان صالح شهری دارد، لذا با اصرار ما در حد اطلاع رسانی صورت گرفته است.

در پایان برای این نخبه استانی آرزوی موفقیت روز افزون و سلامتی را از درگاه خداوند بزرگ خواهانیم .



تاريخ : 28 / 6 / 1393برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

نماینده مردم شوشتر در مجلس گفت: بحث انتقال آب کارون یک بحث فرامنطقه‌ای است و در صورت انتقال آب از سرچشمه‌ها برای مصارف کشاورزی، ضربه‌ای جبران ناپذیر به اقتصاد مردم خوزستان وارد می‌شود.

به گزارش شوشترروز، سید محمد سادات ابراهیمی اظهار کرد: بحث انتقال آب کارون یک بحث ملی است و اکنون مدیران رده بالای کشور مخالف انتقال آب آشامیدنی برای مصارف کشاورزی هستند.

وی اضافه کرد: انتقال آب آشامیدنی برای مصارف کشاورزی قطعا با شکست رو به رو می‌شود و ضرر آن برای کل مردم ایران است.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به خوزستان در سال گذشته ابراز کرد: رئیس جمهور در این باره تاکید کرده که انتقال آب فقط برای مصارف آشامیدنی انجام می‌شود.

وی درباره آخرین وضعیت انتقال آب کارون بیان کرد: در حال بحث‌های کار‌شناسی درباره انتقال آب در شورای عالی آب هستیم و امیدواریم هر نتیجه‌ای که حاصل شود به سود این مردم باشد.

تسنیم، سادات ابراهیمی عنوان کرد: بحث انتقال آب برای مصارف کشاورزی سبب تأخیر در اجرای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری می‌شود و ضربه‌ای جبران ناپذیر به اقتصاد خوزستان وارد می‌کند.



تاريخ : 25 / 6 / 1393برچسب:, | 22 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

فصل مدارس کم کم از راه میرسد و بوی مدرسه و کتاب و کیف در خانه ها و خیابان ها به استشمام میرسد .

صالح شهر با جمعیتی بالغ بر 10هزار نفر و حدود دو هزار خانوار نیز حال و هوای فصل مهر را به خود گرفته است و کلاس اولی ها ذوق رفتن به مدرسه . این ذوق و شادی را در چهره معصومشان هنگام خرید ملزومات مدرسه میتوان مشاهده نمود .

شهرداری صالح شهر نیز همانند سایر شهرهای کشور اقدامات ویژه ای جهت این فصل سال و بازگشایی مدارس نموده است که از آنجمله میتوان به خط کشی معابر و خیابان های منتهی به مدارسٰ و چهار راه ها و همچنین طرح پاکسازی و شستشوی خیابان ها نموده است .

بدون شک این اقدامات قابل تحسین می توانند کمک شایانی هم از نظر طرح ترافیکی و هم از نظر مسائل فرهنگی در هنگام حضور دانش آموزان مدارس بالاخص دانش آموزان ابتدایی و کلاس اولی هادر محل مدارس گردد .



امین دادور و محمود بلیوند اعضای محترم شورای اسلامی صالح شهر بر تشکیل انجمن شورایاری در محلات و مساجد تاکید نمودند . 

محمود بلیوند عضو شورای اسلامی صالح شهر و رئیس شورای شهرستان ، دیروز در نطق پیش از دستور خود ضمن قدردانی از یکسال فعالیت ها و تلاش های اعضای شورای اسلامی صالح شهر گفت : شورا در سال گذشته با همه ی اتفاقات خوب و بد دوران پر فراز و نشیبی را طی کرده است .

بلیوند در شروع سال دوم فعالیت شورا ، تعامل درونی ، همدلی و همگرایی بیشتر اعضاء را خواستار شد و افزود : تعامل با حاکمیت و نمایندگان دولت (ادارات شهرستان) و تعامل با مردم صالح شهر را از جمله شاخص های ارتقاء سطح روابط شورا با مجموعه شهری دانست .

بلیوند در بخش دیگر از نطقش گفت : روزمرگی را آفت شورا دانست و تدوین برنامه های کوتاه مدت ، دراز مدت و نظارت بر کار شهردار را گامی بلند در سال دوم فعالیت شورا عنوان کرد .

 

در ادامه این جلسه امین دادور و محمود بلیوند تشکیل انجمن شورایاری در محلات و مساجد را خواستارشدند و اظهار کردند ، در صورت تشکیل این انجمن ها شاهد فراگیر شدن اندیشه و عمل و مشارکت بیشتر شهروندان در حوزه های مختلف شهری خواهیم بود .

 



تاريخ : 25 / 6 / 1393برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

کلنگ دبيرستان 12 کلاسه خيري شهرک قلي پور گتوند از پروژه هاي خيري طرح بنياد برکت طي مراسمي به زمين زده شد.

به نقل از خبرگزاري موج، کلنگ دبيرستان 12 کلاسه خيري شهرک قلي پور گتوند از پروژه هاي خيري طرح بنياد برکت طي مراسمي به زمين زده شد.
گفتني است؛ اين طرح بنياد برکت با اعتباري بالغ بر 300 ميليون ريال ساخته خواهد شد.



تاريخ : 23 / 6 / 1393برچسب:, | 16 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

شب گذشته نشست سرگروه های حلقه های طرح صالحین شجره طیبه در حوزه یکم امام حسین (ع) برگزار گردید .

در این جلسه که امام جماعت محترم صالح شهر حاج آقا داور نیا ، مربیان ، سرگروه ها و اعضای شورای حوزه حضور داشتند ، به بحث و تبادل نظر در امر برگزاری این حلقه ها پرداختند .

در ادامه این نشست امام جماعت صالح شهر ایراد سخن نمودند و گفتند : برگزای حلقه های صالحین می تواند کمک شایانی در بحث مسائل فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی و حتی اقتصادی در سطح شهر داشته باشد .

ایشان در ادامه افزود : تشکیل این گروه ها با احتساب اینکه هزینه ای هم در بر داشته باشد ، میتواند ما را در پیشبرد سخن مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که امسال را نیز به این نام مزین کرده است ، اثرات مثبتی داشته باشد .

امام جماعت صالح شهر در آخر از آقای بهداروند مسئول آموزش و برگزاری حلقه های صالحین خواست که تداوم برگزاری حلقه ها ، استفاده از شاخص مذهبی و فرهنگی مناسب ، استفاده از نخبگان و استادان دانشگاه می تواند به جوانان و نوجوانان جهت بهتر شناساندن اسلام و تشیع کمک نماید ، و آنها را در مسیر هدایت قرار دهد .

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 23 / 6 / 1393برچسب:, | 16 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

شب گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه پژو پارس با موتورسیکلت یک نفر کشته شد .

در این تصادف که حدود ساعت 20:30 دقیقه شب گذشته در مسیر جاده اصلی سه راهی به شهرستان گتوند اتفاق افتاد ، برخورد شدید این وسائط نقلیه به حدی بود که سرنشین موتور در دم جان باخت .

علت حادثه توسط پلیس در دست بررسی است .



عصر دیروز در آخرین بازی از مسابقات فوتبال اولین جام یادواره دسته فرهنگی ورزشی پاس در این شهر برگزار گردید ، در این بازی تیم میزبان توانست با نتیجه سنگین 4 بریک بر تیم پاس شهرک حمزه به برتری برسد و قهرمان این مسابقات شود .

این بازی که از ساعت 17:30 دقیقه با قضاوت اسماعیل حسینوند در زمین تیم پاس برگزار گردید و ، اعضای محترم شورای اسلامی ، شهروندان و فوتبال دوستان صالح شهری حضور داشتند ، تیم پاس با گلهای 2 گل سعید بهداروند ، یک گل مجتبی بیدکانی و یک گل وحید جلالی راد در مقابل تک گل تیم پاس حمزه به برتری دست یافت و قهرمان این مسابقات گردد و تیم پاس حمزه به مقام نائب قهرمانی برسد.

 حاج امیر زمانی عضو محترم شورای اسلامی صالح شهر در حاشیه این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین برگزاری ، بازیکنان و سرپرستان تیم های حاضر در خصوص ورزش و تندرستی به سخنرانی پرداختند .

در ادامه این مراسم از طرف دسته فرهنگی ورزشی پاس صالح شهر ، لوح تقدیری به تمام بازیکنان و داوران همراه با جوایزو جام های قهرمانی، اهداء گردید .

لطفاً تصاویر بیشتر را در ادامه مطلب ببینید....



ادامه مطلب
تاريخ : 20 / 6 / 1393برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

تیم پاس صالح شهر دومین فینالیست مسابقات فوتبال جام یادواره شد.

از ادامه مسابقات فوتبال جام یادواره دسته فرهنگی ورزشی پاس صالح شهر ، تیم میزبان توانست به نتیجه 2 بر یک شباب شهرک اندیشه را شکست دهد و به فینال این مسابقات راه یابد .

در بازی که عصر دیروز برگزار گردید این تیم توانست با گلهای بهزاد فامیلی گماری در دقیقه 35 و سعید بهداروند در دقیقه 75 در مقابل تک گل تیم شباب به برتری دست پیدا کند و راهی فینال گردد.

فینال این مسابقات عصر شنبه مورخه 22 شهریور 93 ساعت 17:30 بین تیم های پاس صالح شهر و پاس شهرک حمزه برگزار خواهد شد .



تاريخ : 20 / 6 / 1393برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

حادثه 6:45 دقیقه امروز صبح تلفات جانی نداشته است .

صبح امروز پنجشنبه 20 شهریور ماه یکی از شهروندان صالح شهری بر اثر لعزندگی جاده با ماشین واژگون شد.

این حادثه که بحمدالله تلفات جانی نداشته است ، بر اثر ریختن گازوئیل بر روی جاده اصلی شوشتر - دزفول حد فاصل بین سه راهی گتوند و شهرک کوله جاز رخ داد که ماشین پراید این شهروند صالح شهری واژگون گردید که با کمک مردم هر دو نفر از داخل ماشین واژگون شده بیرون کشیده شدند . 



تاريخ : 19 / 6 / 1393برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

عصر دیروز در ادامه مسابقات فوتبال ، جام یادواره دسته فرهنگی ورزشی پاس صالح شهر تیم پاس شهرک حمزه توانست اولین تیم صعود کننده به فینال این مسابقات باشد .

در این بازی که از ساعت 17:45 دقیقه با قضاوت آقای فرهاد زمانی برگزار گردید تیم پاس شهرک حمزه توانست در ضربات پنالتی از سد تیم اسپادان بلادیه عبور کند و راهی فینال شود . دو تیم در 90 دقیقه تلاش خود ، توانستند با تساوی یک بر یک نتیجه را به پایان برسانند و کار را به ضربات پنالتی بکشانند .

در ضربات پنالتی نیز ، هر کدام از تیم ها 7 ضربه پنالتی زدند که از این تعداد تیم پاس شهرک حمزه با 6 گل و اسپادان بلادیه به 5 گل و در مجموع با نتیجه 7 بر 6 به نفع تیم پاس به پایان برسد .

مربی تیم پاس در گفتگویی با ما گفت : از این نتیجه خوشحال و خرسندم که تیمم توانست با این نتیجه راهی فینال شود و هر دو تیم در مجموع خوب کار کردند ، بازی فیزیکی و سریعی بود و شانس با ما یار بود که توانستیم به بازی آخر این جام برسیم .

در آخر تشکر می کنم از مسئولین برگزاری این مسابقات ، کار زیبایی است و ان شاء الله که اینچنین کارها همیشه پایدار باشند .

مربی تیم اسپادان نیز در گفتگویی با ما گفت : در ابتدا تبریک میگم به تیم حریف که توانست به فینال راه پیدا کند ، بچه ها ما هم سعی و تلاش خود را انجام دادند . بالاخره فوتبال هست و نتیجه اخلاقی برایمان مهمتر هست در چنین یادواره هایی . برای همه آرزوی موفقیت و سلامتی دارم .

در ادامه این مسابقات امروز و از ساعت 17:45 دقیقه میزبان این مسابقات پاس صالح شهر به مصاف شباب شهرک اندیشه خواهد رفت .



تاريخ : 18 / 6 / 1393برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند در مورخ 16 شهریور ماه کارگاه کاغذ سازی خوشنویسی  در محل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گتوندتوسط انجمن خوشنویسان شهرستان گتوند برگزار شد.

گفتنی است:  در این کارگاه آموزشی تعداد 14 نفر هنرجو  حضور داشتند که زیر نظر استاد دلاوران واستاد منجزی  به ساخت کاغذ  خوشنویسی که شامل انوع کاغذهای ابرو باد، قیر وبنزین ،پاسپارتو،آهار و مهره پرداختند.

قابل ذکر است : کلاس انجمن خوشنویسی شهرستان گتوند در روز های یکشنبه وچهارشنبه در محل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند برگزار می شود. 

لطفاً عکس بیشتر را ر ادامه مطلب ببینید....



ادامه مطلب
تاريخ : 17 / 6 / 1393برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

شاعر جوان صالح شهر آقای نیما امام قلی زاده که بدون شک یکی از آینده داران در زمینه شعر و سرودن اشعار طنز می باشد ، برای خوانندگان ما دو شعر زیبای طنز فرستاده که در زیر آمده است :

 

رییس جمهور                                                              فرشته ی کالا

شبی را من به خواب مسرور بودم                               پیرزن خنده کنان رفت به صف
رییس کشور و جمهور بودم                                      کارت کالا و سبد هم به کف
وزیران را همه تقسیم کردم                                        سن و سالش دست کم صد سالی بود
سریع آمریکا را تحریم کردم                                       هر دو پایش لب گور خالی بود
بساختم فیلمی از رستم به خوبی                                   می شمارد افراد روبه روی خود
فرستادم سریع کره جنوبی                                         دید تعدادش به سان موی خود
فرستادم به هند برنج گیلان                                        بعد سیزده ساعت و یک نیمکی
برنج خوب و مرغوبی ز ایران                                   دید تا مقصودش مانده اندکی
حمایت کردم از تولید داخل                                        شاد بود گیرد سبد کالای خود
بشد شغل فروان کار حاصل                                       زنده است و آمده با پای خود
کسی دیگر نشد معتاد و بیمار                                     داد زد مسول آن جا با صدا
ندید دیگر کسی جوان بیکار                                       داد بر مردم در صف یک ندا
ز پول نفت به مردم نان دادم                                      گشته پایان سبد و کالای ما
به هر از پافتاده جان دادم                                           گشته خسته هر دو دست و پای ما
خدا را در همه جا یاد کردم                                        پیرزن غمگین و مبهوت و خزان
همیشه مردمم را شاد کردم                                         دید ، دادش یک ندا او را جوان
به هنگام نماز از خواب پریدم                                     گفت او را آن جوان غمگین نباش
کسی را جز خودم آنجا ندیدم                                       فکر کالا و سبد از چین نباش
دعا کردم برای هر ایرانی                                         من نمی خواهم سبد کالای خود
برای رهبر و آقا روحانی                                          تو بگیر که آمدی با پای خود
دعا کردم که هر کشور جانی                                      پیرزن بشکن زد و گفت کیستی ؟
کند تعظیم به پای هر ایرانی                                       تو فرشته ای تو انسان نیستی
                                                                                                گفت آری من که دلتنگ توام                                                                                                   درحقیقت ملک مرگ توام

شاعر : نیما امامقلی زاده



تاريخ : 16 / 6 / 1393برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اعضای محترم شورای اسلامی صالح شهر ولادت باسعادت طلوع زیباى شمس الشموس از مشرق کرامت و رأفت را تبریک گفتند . 

امین دادور و محمود بلیوند دو عضو شورای اسلامی صالح شهر در پیامی دهه کرامت و میلاد فرخنده حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) را به مردم متدین و ولایتمدار صالح شهر تبریک گفتند .

متن این پیام بدین شرح است :

بسمه تعالی

السلام اي حضرت سلطان عشق
يا علي موسي الرضا اي جان عشق
السلام اي بهر عاشق سرنوشت
السلام اي تربتت باغ بهشت

ميلاد حضرت معصومه (س) دهه کرامت و ولادت هشتمين امام، هفتمين قبله و دهمين کشتي نجات آقا امام رضا علیه السلام بر حضرت ولی عصر (عج) ، مقام معظم رهبری مدظله العالی و تمامی شیعیان جهان خاصه مردم شهید پرور شهرستان گتوند و صالح شهر تبریک و تهنیت عرض می نمائیم . و آرزوی توفیق روز افزون در پناه آن امام همام را برای همه هموطنان از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

من الله التوفیق

امین دادور - محمود بلیوند



تاريخ : 16 / 6 / 1393برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

در شب میلاد هشتمین نور ولایت امام رضا (ع) ، صالح شهر غرق در نور و سرور شده است.

عاشقان خاندان عصمت و طهارت در صالح شهر در شب میلاد ثامن الحجج (ع) در مساجد و حسینیه ها گرد هم آمده و این میلاد فرخنده را جشن گرفتند.
ارادتمندان به آقا امام رضا (ع) با پخش نذورات و شیرینی  این میلاد فرخنده را گرامی داشته و تا پاسی از شب به مولودی خوانی پرداختند.
با آغاز دهه کرامت و میلاد فرخنده حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) جشن های باشکوهی در مساجد و حسینیه ها صالح شهر برگزار شده است.



اطلاعیه اولین سالگرد عالم ربانی آ سید علاءالدین صدرالموسوی

بسم الله الرحمن الرحیم

امیرالمومنین علی (ع) می فرمایند :

علماء تا دنیا برقرار است زنده اند ، بدن هایشان گرچه در زمین پنهان اما یاد آنان همیشه در دل ها زنده است .

( نهج البلاغه حکمت 147)

آری یک سال از فقدان عالم مجاهد حضرت آیت الله العظمی آ سید علاء الدین صدر موسوی گذشت . در آن روز وداع هزاران دست و قلب مهربان ، با شکوه و جلال ، جسمی را به خاک و روح بزرگی را به افلاک بدرقه کردند که جز دغدغه دین و مردم نداشت .

اگر چه زندگی این عالم مانند زندگی سایر مردان الهی آمیخته با فراز و نشیب گذشت ، اما اثرات وجود او بر صفحه دل و اندیشه مردم و تاریخ ، پاک شدنی نخواهد بود و همیشه ماندگار است .

در اولین سالگرد ارتحال آن مرد الهی برای ادای وظیفه و باز گویی و قدردانی خدمات او در مجلسی که به این مناسبت در روز پنجشنبه بعد از ظهر مورخه 20/06/1393 در گلزار شهدای شهر جنت مکان، مَضجَع شریف ایشان بر پا گردیده حضور بهم رسانیم تا تحفه ای از این حضور پر مهر به روح بلند او نثار آید انشاءالله.

 

 

» اطلاعیه مراسم اولین سالگرد ‌آیت‌الله‌ حاج آقا مجتبی تهرانی

http://shiayan.ir برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی شیعیان


تاريخ : 15 / 6 / 1393برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

از ادامه مسابقات فوتبال جام یادواره دسته فرهنگی ورزشی پاس صالح شهر ، تیم اسپادان بلادیه با برد مقابل یوونتوس جنت مکان و شباب شهرک اندیشه با برد مقابل نصر شهید بهشتی توانستند به جمع چهار تیم راه یافته به مرحله بعد بپیوندند..

در این دیدارها تیم اسپادان توانست با نتیجه 2 بر یک یوونتوس را شکست دهد و با یک باخت و یک برد و 3 امتیاز به جمع تیم های صعود کننده بپیوندد .

و تیم شباب شهرک اندیشه با 4 گل از سد تیم نصر شهید بهشتی بگذرد و با 3 امتیاز راهی مرحله بعد شود .

جدول این مسابقات را در زیر مشاهده می نمائیم :

گروه اول

  نام تیم تعداد بازی برد تساوی باخت زده خورده تفاضل امتیاز
1 پاس صالح شهر 2 2 0 0 4 1 3+ 6
2 اسپادان بلادیه 2 1 0 1 2 3 1- 3
3 یوونتوس جنت مکان 2 0 0 2 2 4 2- 0

گروه دوم

  نام تیم تعداد بازی برد تساوی باخت زده خورده تفاضل امتیاز
1 پاس شهرک حمزه 2 2 0 0 3 1 2+ 6
2 شباب شهرک اندیشه 2 1 0 1 4 2 2+ 3
3 نصر شهید بهشتی 2 0 0 2 1 6 5- 0

در ادامه این مسابقات :

سه شنبه مورخه 93/06/18 : پاس شهرک حمزه با اسپادان بلادیه

چهارشنبه مورخه 93/06/19 : پاس صالح شهر با شباب شهرک اندیشه

برای راهیابی به فینال این مسابقات به مصاف هم خواهند رفت.



تاريخ : 15 / 6 / 1393برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

جلسه انتخابات هیئت رییسه جدید شورای شهر صالح شهر بدون هیچگونه اطلاع رسانی خبری برگزار شد .

در جلسه ای که صبح دیروز در محل برگزاری جلسات شورای اسلامی صالح شهر برگزار گردید ، محمد رضا بنیاد زاده بعنوان رئیس شورای اسلامی این شهر انتخاب گردید .

در این جلسه که بین اعضای محترم شورای اسلامی صورت گرفت ، پس از رای گیری محمد رضا بنیاد زاده با اکثریت آراء بار دیگر به مدت یک سال بعنوان رئیس و حاج امیر زمانی بعنوان نائب رئیس این هیئت منصوب شدند .

 

 



تاريخ : 12 / 6 / 1393برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

با نزدیک شدن به آغاز فصل مدارس لزوم تسریع در امر راه اندازی و شروع بکار کتابخانه صالح شهر

با توجه به شروع فصل مدرسه و درس و کتاب ، و حضور دانش آموزان و دانش جویان در محیطی آرام نیاز به راه اندازی و حل مشکل ساختمان جدید کتابخانه قائم صالح شهر می باشد.

خلیلی رئیس کتابخانه های شهرستان گتوند در گفتگویی با ما گفت :

ساختمان جدید این کتابخانه حدود 3 سال است که عملیات ساخت و ساز آن آغاز گردیده و به مرحله نهایی و سیستم برق رسانی و لوازم مورد نیاز داخل رسیده است و مشکل عمده ای جهت راه اندازی آن وجود ندارد .

خلیلی در ادامه گفت: با وجود اینکه کتابخانه قائم صالح شهر در محل اجاره ای و با وسعت کم در حال خدمت رسانی به شهروندان عزیز صالح شهری می باشد ، استقبال زیاد مردم صالح شهر ما را مجاب به تسریع و راه اندازی ساختمان جدید در وسعت و با امکانات بیشتر خواهد کرد .

رئیس کتابخانه های شهرستان افزود : همت مسئولین را میطلبد تا بتوانیم کار هر چند کوچکی را برای شهروندان فهیم و با فرهنگ صالح شهر انجام دهیم .

ایشان در آخر خاطر نشان کردند که کتابخانه هایی در شهرستان گتوند عملیات ساخت و ساز آنها به پایان رسیده که از آنجمله می توان به کتابخانه ترکالکی اشاره نمود که چندی پیش با حضور مسئولین استان افتتاح گردید و در حال پیگیر استخدام نیروهای بومی از خود شهر ترکالکی می باشند و به این موضوع هم اشاره مینمایم که از مسئولین محترم صالح شهر تقاضا دارم حتماً از نیروهای بومی خود صالح شهر جهت کار در آن استفاده بنمایند .



تاريخ : 12 / 6 / 1393برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

عصر دیروز در ادامه مسابقات جام یادواره درگذشتگان دسته فرهنگی ورزشی پاس صالح شهر ، این تیم توانست با نتیجه 2 بر یک یوونتوس شهر جنت مکان را شکست دهد و راهی مرحله بعد گردد .

این مسابقه که از ساعت 18:00 با قضاوت داور اول فرهاد زمانی و با کمک های ابراهیم آسیابانی و محمد آلجمالی در زمین تیم پاس برگزار گردید ، با گلهای محمد آلبوفتیله و مسعود سبزوارزاده از روی نقطه پنالتی برای پاس ، در مقابل تک گل مهران سلیمانی برای یوونتوس ، 3 امتیاز این بازی را همانند بازی قبل از آن خود کند و با 6 امتیاز اولین تیم صعود کننده به مرحله بعد این سری از مسابقاات باشد .

 

 

 

 

 

 

 

در زیر جدول دو گروه را مشاهده می کنیم .

گروه اول

  نام تیم تعداد بازی برد تساوی باخت زده خورده تفاضل امتیاز
1 پاس صالح شهر 2 2 0 0 4 1 3+ 6
2 یوونتوس جنت مکان 1 0 0 1 1 2 1- 0
3 اسپادان بلادیه 1 0 0 1 0 2 2- 0

گروه دوم

  نام تیم تعداد بازی برد تساوی باخت زده خورده تفاضل امتیاز
1 پاس شهرک حمزه 1 1 0 0 2 1 1+ 3
2 نصر شهید بهشتی 1 0 0 1 1 2 1- 0
3 شباب شوشتر 0 0 0 0 0 0 0 0

در ادامه این مسابقات عصر امروز دو تیم پاس شهرک حمزه و شباب شوشتر به مصاف هم خواهند رفت.



تاريخ : 12 / 6 / 1393برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مطلبی زیبا و پر معنی با نام ( از زبان بريده ي مرگ ) و با نویسندگی زهرا فرهمند کارشناس ارشد زبان و ادبیات از صالح شهر

تقدیم به مردم غم دیده و مظلوم غزه....

 

از زبان بريده ي مرگ

        سوار بر اسب يال افشان زمانم .خواهم آمد؛ از هر دري و از هر راهي و در حريم تاريخ بشري هجوم خواهم آورد. آن روز كه خدا ماموراني از فرشتگان مقرب خود را به سوي زمين فرستاد، در نامه تقدير من چنين ثبت گرديد كه برو و امانت داده شده بر جسمهاي استخواني رانده شدگان از بهشت را در مقابل يك آرامش ابدي از آنها بگير. من مسافر غريب اين سرزمينم كه هيچ ميزباني مرا به خانه خود راه نمي دهد؛ اما من مهمان ناخوانده ام خواهم آمد به سراغ شما نيز خواهم آمد چه بخواهيد چه نخواهيد. روزي به سراغ شما خواهم آمد از راهي كه پاياني نمي توان برايش تصور كرد وبه شما خواهم گفت راهي كه برگزيده ايد سرابي بيش نيست. به سراغتان خواهم آمد و شما را از تخت هاي بي اساس پادشاهي به زير خواهم آورد و در گوش شما ناقوس رفتن را به صدا در خواهم آورد و چشمانتان را بر حقايق زندگي خواهم گشود تا شايد برگي از اوراق تاريخ مايه عبرت شما باشد. شما به خيال خودتان روشنايي را در چاههاي پر از ظلمت و فساد و تباهي مي جستيد و افتخارتان را در خفه كردن صداي مظلوماني مي ديديد كه فريادشان مظلوميت در تاريخ را معنا مي كرد.شما دست پرورده كدام شيطانيد و در مكتب كدام ديو سياه قصه ها درس خوانده ايد. از كجا آمده ايدٌٍُِّْ؟ و به كجا خواهيد رفت؟ آيا از خود پرسيده ايد .؟آيا شما زندگي را ابديت محض مي دانيد؟ و آيا خون مظلومان و ستمديدگان تاريخ درخت بقا و پايداري شما را آبياري خواهد كرد.؟

      روزي كه از در خانه ها و از كنارتان گذشتم چشمانتان را بر من بستيد تا شايد به خيال خودتان مرا نبينيد. اما من در نهانگاه ذهنم شما را نقش بستم؛ تا روزي شما را به ياد آورم. روزي كه شما با دستان  پليدتان سلاح مرگ مظلومان تاريخ را مي ساختيد، روزي كه نفسهاي انساني را در سينه حبس مي كرديد و انسانيت خود را در صفات حيواني و شيطاني گم كرديد همان روز دستاني تابوت مرگ شما را مي ساخت . من گريه كودكان آواره در كوچه ها را ، فرياد دادخواهي مادران زجر كشيده در دادگاه حق و حقيقت و ويرانه هاي بر جاي مانده از شهري كه روزگاري روح زندگي در رگهاي آن جاري بود همه را به تصوير كشيده ام؛ آيا شما اين تصاوير را در هيچ نمايشگاهي نديده ايد؟ آياپنجره احساستان تا ابد بسته خواهد ماند؟

      آيندگان تاريخ بر جاي مانده از حكومت شما را چگونه تفسير خواهند كرد. واژه هاي به كار رفته در فرهنگ لغت شما ركيك ترين واژه هاي تاريخ خواهند ماند و همين واژه ها بي معناترين و كريه ترين جمله ها را در وصف شما خواهد سرود براي شعرتان هيچ وزن و قافيه اي نمي توان در نظر گرفت. به سراغتان خواهم آمد و به يادتان خواهم آورد آنچه در اذهان پليدتان نهان داشته ايد. داستان زندگي شما همان قصه اي خواهد شد كه شنيدنش كابوس شبهاي تاريك كودكان را بدنبال خواهد داشت. به سراغتان خواهم آمد و سرتان را به سنگ خواهم زد سري كه در

برابر هيچ قانون و دادگاهي فرو نيامد. آن روز كه مادران داغ ديده بر جسدهاي غرقه به خون فرزندان به ناحق كشته خود لالايي خواب ابديت را زمزمه مي كردند آن روز شما را از خواب غفلت بيدار خواهم كرد، خوابي كه وجدان و انسانيت شما را به يغما برد. من بارها نمايش استعمارگري شما را در صحنه هاي هنرمنديتان ديده ام. صحنه هاي نمايشي كه بازيگراني دست نشانده چون عروسك هاي خيمه شب بازي نقش انسانهاي به ظاهر طرفدار حقوق بشر را بازي مي كنند و خنده بي شرمي تماشاگراني كه مزدورانه مهر تاييد بر پيشاني آنها مي زنند. شما عروسك گردان وقيح ترين نمايش دنياييد.

      آن روزدر كوچه هاي غم گرفته شهري كه روزگاري آهنگ زندگي گوش هر رهگذري را نوازش مي كرد ؛پايكوبي شيطان وجودتان را به نظاره نشستم. همان روز در ميان سكوت رعب آور سرزمين هاي غارت شده ،تاريخ مرگ شما را رقم مي زدم. روزي كه خواب شيرين بامداد رحيل، شما را از شنيدن آواي جرس كاروان باز داشت شما غرق در روياهاي به ظاهر شيريني بوديد كه چيزي جز زهر ناكامي را به كامتان نخواهد ريخت. همان روز عالم را در سكوتي ناباورانه فروخواهم برد تا صداي ناقوس مرا بشنويد و به خود بياييد كه تفسير خواب شما همان چيزي خواهد بود كه بناي زندگيتان را بر باد خواهد داد.     

 



تاريخ : 9 / 6 / 1393برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

 حجت  الاسلام سادات ابراهیمی گفتند: 1000 تن قیر جهت آسفالت و بهسازی جاده های روستایی شهرستان های شوشتر و گتوند اختصاص یافت.

 

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم شوشتر و گتوند، حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی در حاشیه بازدید میدانی معاونت راه روستایی وزارت راه و شهرسازی با ابراز گلایه از وضعیت جاده های روستایی حوزه ی انتخابیه، از مهندس میرشفیعی خواستند: نسبت به رفع مشکلات و مسائل راه های مواصلاتی روستایی اقدام عاجلی صورت دهند.

 

 نماینده مجالس هشتم و نهم افزودند: تکمیل پروژه های نیمه کاره راه روستایی، لکه گیری و روکش جاده های روستایی و انجام پروژه های جدید که نیاز مهم و حیاتی روستاییان هستند، از اهم مشکلات روستاییان شهرستان های شوشتر و گتوند می باشند.

 

 

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با تاکید بر تسریع در  توسعه زیرساخت های روستایی ابراز امیدواری کردند: با روکش آسفالت، بهسازی، مرمت و رفع نقاط حادثه خیز در مناطق روستایی شاهد کاهش تلفات و سوانح رانندگی باشیم.

 

 

خاطرنشان می شود: در این بازدید قائم مقام وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان، مسئولین محلی و جمعی از مردم نیز حضور داشتند.

 



تاريخ : 8 / 6 / 1393برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

افتتاحیه مسابقات فوتبال جام یادواره دسته فرهنگی ورزشی پاس صالح شهر عصر دیروز آغاز گردید .

در این مراسم که اعضای محترم شورای اسلامی صالح شهر و فوتبال دوستان و شهروندان صالح شهری حضور داشتند ،در ابتدا آیاتی چند از قرآن کریم تلاوت گردید و از مدعوین و حاضرین در مراسم تقدیر و تشکر ویژه ای بعمل آمد.

این بازی راس ساعت 18:15 دقیقه بین دو تیم پاس صالح شهر و اسپادان بلادیه آغاز گردید . که در یک بازی زیبا و فیزیکی تیم پاس در نهایت توانست با نتیجه 2 بر صفر این تیم را شکست دهد .

گلهای تیم پاس را محمد آلبوفتیله در دقیقه 33 و مسعود سبزوار زاده در دقیقه 81 به ثمر رساندند .

این بازی ها امروز از گروه 2 بین تیم های نصر شهید بهشتی و پاس شهرک حمزه ادامه پیدا خواهد کرد .

 

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

دیروز دوشنبه مورخ 93/6/3 مهندس سیاحی معاونت محترم استانداری خوزستان ،مهندس محمد پور فرماندار محترم شهرستان گتوند و هیئت همراه از پروژه های عمرانی شهرداری صالح شهر بازدید کردند.
به نقل از روابط عمومی شهرداری صالح شهر مهندس سیاحی در بازدید از پروژه زیرگذر شهرداری  و اقدامات خوب صورت گرفته جهت بالابردن ضریب ایمنی شهروندان در تردد ازاین محل و فضای سبز ایجادشده در ورودی شهر و همچنین پروژه پل گلزار شهدا از عملکرد شهردار و شورای اسلامی صالح شهر ابراز رضایتمندی کرد.
مهندس رستمی شهردار صالح شهر ضمن تشکر از حضور معاونت محترم استانداری و هیئت همراه خواستار مساعدت و همکاری لازم جهت اجراء و تکمیل دیگر پروژه های عمرانی و خدماتی در شهر شدند که آقای مهندس سیاحی قول مساعدت لازم را به شهردار صالح شهر دادند.
در ادامه آقای بنیادزاده رئیس شورای اسلامی صالح شهر در خصوص مشکلات و مسائل ورزشی و عدم وجود زمین ورزشی فوتبال جهت جوانان و علاقمندان به این ورزش صحبت کردند. وی همچنین با توجه به احداث دوحلقه چاه جهت تامین آب شرب شهروندان خواستار تامین اعتبار لازم جهت شبکه انتقال آب به شبکه توزیع شدند.

روابط عمومی شهرداری صالح شهر



تاريخ : 4 / 6 / 1393برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

روز گذشته در آخرین بازی از مسابقات فوتبال جام جوانان در صالح شهر تیم استقلال توانست با یک گل از سد تیم عقاب بگذرد .

در این بازی که فینال این دوره از مسابقات بود ، استقلال صالح شهر با تک گل میلاد کیارثی بهداروند در دقیقه 75 توانست تیم خود را قهرمان این جام نماید .



تاريخ : 2 / 6 / 1393برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اطلاعیه برگزاری مسابقات فوتبال

جام یادواره دسته فرهنگی ورزشی پاس صالح شهر

این مسابقات از جمعه 7  شهریور ماه 1393 به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطر بازیکنان سابق (درگذشتگان) دسته فرهنگی ورزشی پاس صالح شهر و با شرکت 6 تیم برگزار خواهد شد.

در این مسابقات تیم ها در دو گروه 3 تیمی به میزبانی تیم پاس صالح شهر و در زمین این تیم  با هم دیدار خواهند کرد.



تاريخ : 2 / 6 / 1393برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند دومین آزمون انجمن خوشنویسان شهرستان در سالجاری در دوره های مختلف خوشنویسی از جمله مقدماتی، متوسط، خوش،ممتاز و عالی در روزهای پنج شنبه 30 و جمعه31  مردادماه در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند برگزار شد.

محمد علی اسدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسامی شهرستان گتوند ضمن تشکر از خانم ظهراب زاده  مسئول انجمن خوشنویسان شهرستان گتوند بیان داشتند: انجمن خوشنویسان این شهرستان بحمد الله با برنامه ریزی منسجم و برگزاری کلاس های منظم ، در جذب استعدادهای هنر خوشنویسی موفق بوده است.

اسدی افزود:  تعداد 20نفر در این آزمون شرکت کردند و هدف از برگزاری این آزمون ، ارتقاء سطح خوشنویسی هنرجویان انجمن و علاقمندان به این رشته هنری اعلام نمود .

گفتنی است : این آزمون با نظارت کارکنان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند  برگزار گردید.



تاريخ : 1 / 6 / 1393برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

از سری مسابقات فوتبال جوانان در صالح شهر دو تیم استقلال و عقاب این شهر به فینال راه پیدا نمودند .

تیم ها در این مسابقات در یک گروه 4 تیمی و یک گروه 3 تیمی رو در روی هم قرار گرفتند که تیم های استقلال ، پرسپولیس ، کشاورز و عقاب چها تیم راه یافته به مرحله نهایی بودند که تیم عقاب با غلبه بر پرسپولیس و تیم استقلال با غلبه بر کشاور به فینال این مسابقات راه یافتند .