تاريخ : 31 / 6 / 1395برچسب:, | 16 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گزارش تصویری برگزاری اولین مجمع الذاکرین مداحان شهرستان گتوند ، با حضور رئیس سازمان بسیج مداحان سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان ، فرمانده سپاه ناحیه گتوند ، جانشین سپاه ناحیه گتوند ، و مسئول کانون بسیج مداحان سپاه ناحیه گتوند و همچنین مداحان شهرستان برگزار گردید .

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 31 / 6 / 1395برچسب:, | 16 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گروه کوهنوردی جانبازان شهرستان گتوند به قله 3800 متری سهند استان آذربایجان شرقی شهرستان مراغه صعود نمودند که اعضای این گروه آقایان علیمحمد ظهراب زاده ، جاوید زاده چراغ ، صابر ظهراب زاده ، شاهپور الیاسی ، عیسی اسدی ، محمد علی عسکر زاده ، حیدر بشیری ، بهمن حیدری ، محمد رضا محسنی ، علی ضامن اسد زاده ، مصطفی کرمی می باشند .

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید ...



ادامه مطلب

سیدمجید صالحی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعتبارات استانی و 2 درصد نفت به تفکیک به طرح های تکمیلی در 12 فصل از جمله آموزش، بهداشت و درمان،تربیت بدنی،حمل و نقل،رفاه و تامین اجتماعی،صنعت و معدن، فرهنگ و هنر ، گردشگری،کشاورزی و منابع طبیعی،محیط زیست ، مسکن، عمران شهری و روستایی و نیز عشایر و منابع آب اختصاص یافته است.
وی اظهار کرد:اعتبارات شهرستان محدود است و تنها جوابگوی بخش کمی از مطالبات دستگاه های تاثیر گذار است بنابراین مدیران باید نهایت دقت را در هزینه کردن این منابع مالی محدود داشته باشند.
نماینده عالی دولت در شهرستان گتوند ابراز امیدواری کرد با تخصیص اعتبار و تزریق هر چه زودتر به شهرستان گام بزرگی در راستای عمران،تولید، اشتغال و توسعه همه جانبه برداشته شود.
صالحی با اشاره به شرایط و ظرفیت اقتصادی شهرستان گتوند تاکید کرد: این شهرستان از ظرفیت بالایی برخوردار است و باید به خواسته ها و مطالبات مردم توجه بیشتری شود تا بخشی از مشکلات را رفع کرد.
وی همچنین طرح های اجرا شده در بخش عمرانی ، زیربنایی و تولیدی در شهرستان گتوند در سال گذشته را تشریح کرد.
شهرستان گتوند با 74هزار نفرجمعیت درشمال استان خوزستان واقع شده است.



تاريخ : 23 / 6 / 1395برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

جامعه القرآن صالح شهر که بدون شک یکی از فعالترین کانون های اجتماعی ، فرهنگی و مذهبی این شهر می باشد که با گردآوری دختران و پسران نوجوان توانسته است جای خوبی در دل خانواده های صالح شهر باز کند و با مدیرانی توانا و مربیانی دانا و قوی ، کلاسهای زیادی از جمله روخوانی قرآن ، حفظ قرآن ، لحن خوانی (عربی) ، مداحی و ... در طول هفته برگزار می کند .

تصاویری که در زیر و ادامه مطلب میبینید ، مربوط به برگزاری کلاس های مداحی توسط مداح صالح شهر برادر محمد آسیابانی است که ضمن آموزش و یادگیری در حال شناسایی خلاقیت این نوجوانان در این عرصه می باشد . همچنین تصویر دختر خانم نوجوان مربوط به خانم مریم جهانبخش قرآن آموز نمونه موسسه جامعه القرآن می باشد که موفق شده است پیش از ورود به دبستان قران را از رو قرائت کند .

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 23 / 6 / 1395برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

فاطمه بخشی زاده فرزند علی بخشی زاده دختر نوجوان 12 ساله صالح شهر با حضور در مسابقات تکواندو در شهر اهواز موفق به کسب مدال برنز این مسابقات شود و بر سکوی سوم قرار بگیرد .گفتنی است مربی نوجوانان کاراته صالح شهر سرکار خانم الهام بهداروند می باشد که در سالن ورزشی صالح شهر و زیر نظر پایگاه خواهران ام سلمه س فعالیت می نماید .

برای این دختر نوجوان آرزوی موفقیت بیشتر میکنیم و ان شاءالله به مقام های کشوری دست پیدا کند .

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 23 / 6 / 1395برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش ایرنا امام جمعه گتوند در خطبه‌های نماز عید قربان با تبریک این عید سعید اظهار داشت:عید قربان ، عید بندگی و اطاعت خداوند است.
حجت الاسلام محمدعلی شاه آبادی با بیان اینکه قربانی کردن برای همه مستحب بوده و بسیار سفارش شده است، افزود: تقسیم گوشت قربانی بین نیازمندان و اطعام مردم، جزو عبادات و از بهترین کارهای روز عید قربان است.
امام جمعه گتوند اضافه کرد: عید قربان یادآور ایثار و فداکاری حضرت ابراهیم(ع) است که به فرمان پروردگار فرزند خویش را به قربانگاه برد و اینگونه بندگی خود را به اثبات رساند و مسلمانان نیز با تاسی از او باید نفس خود را قربانی کنند تا به رستگاری و هدایت برسند.
حجت الاسلام شاه آبادی افزود: هر چند اقامه نماز عید قربان مستحب می باشد اما این سنت اسلامی باید در سالهای آینده باشکوهتر برگزار شود.
به گزارش ایرنا یکشنبه شب نیز مراسم جشنی با حضور مردم ولایتمدار گتوند در تالار اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر و نیزمساجد و حسینیه ها برگزار شد.
شهرستان گتوند یکی از شهرهای مذهبی با 74هزار نفر جمعیت در شمال استان خوزستان واقع شده است.



با پیگیری های نماینده محترم شهرستان های شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی و قول های مساعدی که طی روزهای گذشته داده بودند و جلسات مکرر با هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی دزفول ، بیمارستان کارون از روز گذشته کار خود را آغاز کرد .

دکتر یوسف بهداروندی رئیس  شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند امروز در اولین نشست مدیران و اصحاب رسانه گفت: بیمارستان گتوند روز گذشته با پذیرش اولین بیمار که خانمی با خونریزی گوارشی بود رسماً کار خود را آغاز کرد و کار بستری و خدمات رسانی به وی انجام شد و حال این بیمار در حال حاضر خوب است.

دکتر بهداروندی با ارائه‌ی جزئیات بیشتر گفت: بیمارستان کارون گتوند با ۵۰% ظرفیت موجود آغاز به کار کرده است و در حال حاضر در دو بخش اطفال و داخلی خدمات دهی را آغاز کرده است.

وی همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا متخصصین در محل مستقر هستند گفت: متخصصین داخلی در دسترس هستند و در شهرستان گتوند مستقر هستند ولی متخصصین بخش داخلی به صورت آن کال (On Call) در صورت نیاز از شهرستان شوشتر به بیمارستان گتوند مراجعه و خدمات رسانی می‌کنند.

رئیس  شبکه بهداشت و درمان گتوند در پایان بیان داشت: برای کاهش خطا در حال حاضر با ظرفیت ۱۴ تخت شامل ۴ تخت برای اطفال، ۵ تخت برای داخلی مردان و ۵ تخت برای داخلی زنان آغاز به کارکرده‌ایم و با گذشت زمان ظرفیت را افزایش می‌دهیم.



تاريخ : 10 / 6 / 1395برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش گتوند نیوز همایش تجلیل از کارمندان نمونه با حضور فرماندار گتوند و جمعی از مسئولین محلی در فرمانداری گتوند برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سید مجید صالحی فرماندار گتوند با اشاره به هفته‌ی دولت و اقدامات دولت تدبیر و امید گفت: این دولت خدمات زیادی ارائه کرده است که بیان آنها به چندین ساعت وقت نیاز دارد ولی یکی از مهم‌ترین اقدامات دولت پیشی گرفتن صادرات غیر نفتی از صادرات نفتی بوده است.

صالحی در ادامه به سخت کوشی و تدین شهیدان رجایی و باهنر اشاره کرد و از مسئولان خواست تا این افراد را به عنوان الگوی خود قرار دهند.

وی همچنین از برنامه ریزی‌های انجام شده برای ساحل سازی رودخانه‌ی کارون در گتوند خبر داد و گفت: ۱۵ کیلومتر ساحل سازی کارون در گتوند را در نظر گرفته‌ایم و برنامه‌ی آن به استانداری ارائه شده است که به زودی و پس از تأیید استانداری و تأمین اعتبار ساخت آن آغاز خواهد شد.

در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از کارمندان نمونه تجلیل شد.



تاريخ : 10 / 6 / 1395برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از گتوند نیوز ابوطالب داودی جای خود را به علی منصوری داد و مراسم تودیع و معارفه آن با حضور قربان زاده معاونت توزیع برق خوزستان انجام شد .

منصوری رئیس جدید سازمان برق شهرستان گتوند پیش از این ، ریاست اداره ی مهندسی گتوند ، ریاست اداره ی بهره برداری مسجد سلیمان و مدیریت برق لالی را در کارنامه ی خود به ثبت رسانده است .



بخشدار مرکزی گتوند : طی ۵ ماهه اول سال ۹۵ در روستاهای بخش مرکزی نیم میلیارد تومان هزینه در جهت آبادی این روستاها کرده ایم .

80794054-4804985جهانگیر حیدری بخشدار مرکزی گتوند گفت : مشکلات و نیازهای روستاها بسیار زیاد است و به بودجه های زیادی در جهت مرتفع سازی این مشکلات وجود دارد که الحمدلله بخشی از این مشکلات طی ۵ ماهه گذشته از میان برداشته شد .

 حیدری در ادامه با بیان آمارهایی گفت : بهسازی و اجرای جوی و جدول ، احداث پارک محله و بهسازی معابر ، حل مشکل روشنایی معابر و احداث ۲ عدد آبنما و همچنین احداث پل بتنی از جمله اقداماتی است که طی این مدت انجام گرفت و در مجموع برای این اقدامات ۵ میلیارد ریال هزینه شد .

وی همچنین تصریح کرد : در واقع وظیفه ی بخشداری ها انجام کارهای اجرایی نیست و بخشداری ها عموما وظیفه ی تامین اعتبار ، پیگیری پروژه ها ، نظارت بر کار دستگاه ها را بر عهده دارند .

 بخشدار مرکزی در پایان یادآور شد : در بخش مرکزی تعداد ۲۵ روستا با جمعیتی بالغ بر ۲۴ هزار نفر وجود دارد که با پیگیری های انجام شده ، به مناسبت هفته ی دولت  گازرسانی روستاهای چغامله ، سله چین ، شهرک بنی نجار و همچنین پروژه ی بزرگ آب شرب روستاهای چغامله و سله چین و شهر حنت مکان افتتاح خواهد شد .



لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

نماینده گتوند و شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: سفرهای رییس سازمان حفاظت محیط زیست به خوزستان، مردم را عصبانی‌تر کرده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، "سهراب گیلانی" نماینده شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، در سخنانی در صحن علنی مجلس، با اشاره به اینکه امروز شاهد رفتارهای سیاسی و رادیکالی نفرت‌انگیز از سوی برخی از سران کشورهای منطقه هستیم عنوان داشت: ابلهانی همچون دولت سعودی، با جنگ نیابتی به نیات استکبار عمل می‌کنند.

 وی افزود: دولت سعودی؛ این دجّال زمان، نیابتاً عمله استکبار است. 

گیلانی تصریح کرد: ایران با شناخت تاریخی از آمریکا، حیله‌های پسابرجامی‌اش را نیز می‌شناسد. 

نماینده شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ریزگردها، بیماری، محرومیت، مشکلات اشتغال و عدم توجه به جاده‌ها و زمین‌های کشاورزی سیل‌زده استان، از جمله چالش‌های این منطقه است.

گیلانی با بیان اینکه سفرهای کم اثر ابتکار رییس سازمان حفاظت محیط زیست به خوزستان، مردم را عصبانی‌تر کرده است، گفت: امیدواریم مسئولان، تذکر نمایندگان استان خوزستان را جدی بگیرند.

وی در پایان، با اشاره به لزوم توجه به احداث سد گتوند که با بی‌توجهی، 10 تا 12 میلیون متر مکعب آب شور را انباشته کرده، خاطر نشان کرد: باید به پروژه‌های نیمه‌تمام مجتمع‌های دامپروری و خسارت‌دیدگان ناشی از سیل رسیدگی شود.



به مناسبت روز پزشک انجام گرفت :

دیدار یک خبرنگار با دکتر شهرام شیرخانی رئیس مرکز انتقال خون شوشتر و پزشک چندین ساله صالح شهر

در صالح شهر وقتی نام دکتر شیرخانی به گوش میرسد از کودک گرفته تا پیرزن و پیرمرد 80 -90ساله کمتر کسی است که او را نشناسد و حداقل یک بار با او روبرو نشده باشد . دکتر شهرام شیرخانی بیش از 10 سال است که در صالح شهر به طبابت مشغول است و در این شهر به مردم خدمت میکند و بدون شک از هر کدام از این مردم بپرسید از کار این دکتر راضی و قدردان زحمات آن هستند و از حضور او در صالح شهر خوشحال.

دکتر شیرخانی میگوید این مردم خانواده من هستند و تقریباً اکثر خانواده های این شهر را میشناسم و به اندازه خانواده خودم با ناراحتی و خوشحالیشان ، بدحال و خوشحال می شوم .

ما هم اینها را بهانه کردیم و به پاس بزرگداشت ابوعلی سينا ستاره پرفروغ عرصه طب در ايران ، و روز پزشک دیداری دوستانه با این پزشک داشتیم و به پاس تقدیر هر چند کم ولی دسته گل و لوح تقدیری از طرف کانون فرهنگی و هنری شاهد صالح شهر به او تقدیم نمودیم تا از خدمات و زحمات ایشان تشکر کرده باشیم و خسته نباشید ویژه ای به این دکتر گفته باشیم و امیدواریم که ضمن آرزوی سلامت و تندرستی برای همه مردم صالح شهر ، سالها از وجود دکتر شیرخانی در این شهر استفاده ببریم.