تاريخ : 30 / 9 / 1392برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

جهانگیر حیدری پور بخشدار مرکزی شهرستان گتوند با ارسال پیامی به مردم صالح شهر تسلیت گفت .

در این پیام ایشان ضمن ابراز هم دردی با خانواده های داغ دیده و مردم صالح شهر از خداوند طلب صبر و شکیبایی برای بازماندگان این حادثه دلخراش نمودند .

حیدری پور گفت : این حادثه بی شک یکی از حوادث دلخراش شهرستان گتوند و کل کشور بود که قلباً همه مردم شهرستان از این حادثه متاثر و ناراحت شدند .

ایشان در ادامه افزود : پیگیر این مسئله و مشکلات جاده ای صالح شهر هستیم و ان شاءا... با کمک مسئولین و مردم صالح شهر این امر به وقوع خواهد پیوست .

بخشدار مرکزی گتوند با بیان اینکه تعدادی از این عزیزان نیز در بیمارستان در حال مداوا هستند ، گفت : از خداوند بزرگ برای آنها طلب شفای عاجل می نمایم و امیدوارم هرچه سریعتر به آغوش خانواده های خود بازگردند .



تاريخ : 30 / 9 / 1392برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

محمد علی اسدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند با ارسال پیامی به خانواده های داغ دیده و تمامی مردم صالح شهر تسلیت گفت . متن این پیام به شرح زیر می باشد .

اناالله و انا علیه الراجعون

بدینوسلیه مراتب تاسف وتسلیت خود وکارکنان اداره فرهنگ وارشاد شهرستان گتوند وجامعه فرهنگی وهنری به خانواده های داغ دیده ومردم شریف صالح شهر اعلام وابرازمی داریم .از خداوند متعال طلب رحمت و مغفرت برای عزیزان از دست رفته و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت داریم . روحشان شاد.



تاريخ : 30 / 9 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اختصاصی گتوندنیوز: مسئولین به جد پیگیر حل مشکل جاده ی دزفول – شوشتر باشند .

ALavi-ASl

به نقل از گتوندنیوز خطیب نماز جمعه ی این هفته با اشاره به حادثه تصادف صالح شهر که در آن حادثه 11 نفر جان خود را از دست دادند که غالبا دانشجو بوده اند از همه ی مردم خواست تا برای سلامتی بازماندگان آن حادثه دعا کنند .

حسین علوی اصل گفت : ما از جاده های استان راضی نیستیم چرا که استان خوزستان یک استان زرخیز است و  برازنده نیست چنین جاده هایی داشته باشد

وی همچنین گفت : متاسفانه مسئولین وعده های زیادی داده اند که عملی نشده اند و مجددا هم خواسته های خود را تکرار می کنیم که هم وزارت راه و شهرسازی شور و هم اداره ترابری استان به جد پیگیر موضوع حل مشکل جاده دزفول – شوشتر باشند .

امام جمعه ی گتوند در ادامه تصریح کرد عزت مال خدا ، رسول خدا و مومنین است و کسی که مومن نباشد قطعا ذلیل است و همه باید یدانند معنا و مفهوم عزت را ایران به جهان معرفی کرد .

علوی اصل همچنین خطاب به مذاکره کنندگان هسته ای گفت : به مذاکره کنندگان هسته ای تذکر می دهیم در صورتی ما و همه ی مردم از این توافق نامه حمایت می کنیم که عزت ایران ، اصول جمهوری اسلامی و خطوط قرمزی را که رهبری بیان فرمودند در مذاکرات هسته ای در نظر گرفته شود.

وی در پایان گفت  وعاظ و مداحان باید فرهنگ اربعین را ترویج دهند  ، فرهنگ اربعین که از قیام شروع می شود همان بحث عزت است که امام حسین ( ع ) در یک جمله و به صورت کوتاه گفت : " هیهات من الذله "



نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی ضمن عیادت از مصدومان حادثه رانندگی محور دزفول- شوشتر که در بیمارستان دزفول بستری می باشند از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی دزفول تقدیر کرد.

 به نقل از ایرنا حجت الاسلام سید محمدسادات ابراهیمی به همراه جمعی از مسئولان شهرستان گتوند از بازماندگان حادثه صالح شهر که در بخش های مختلف بیمارستان بزرگ دزفول بستری می باشند عیادت کرد.
در این دیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گزارشی از اقدامات انجام شده از زمان وقوع حادثه تصادف تا اقدامات درمانی و خدمات ارایه شده را توضیح داد.
همچنین دو نفر از مشاوران وزیر راه و شهرسازی که برای بررسی ابعاد این حادثه به بیمارستان بزرگ دزفول مراجعه کرده بودند در نشستی مشترک با نماینده شوشتر و مسئولان گتوند در جریان اقدامات صورت گرفته برای کمک به مصدومان این حادثه قرار گرفتند.
نماینده مردم شوشوتر و گتوند در این دیدار همچنین خواستار حضور شخص وزیر راه و شهرسازی در اولین فرصت در صالح شهر شد.
نوری خواه معاون فرماندار گتوند نیز در این دیدار وضعیت جاده صالح شهر را توضیح داد و مشکلات مربوط به آن را بیان کرد.
در حادثه رانندگی در روز دوشنبه 25 آذر ماه در محور شوشتر - صالح شهر 11 تن کشته و سیزده نفر مصدوم شدند که تعدادی از مصدومان این حادثه توسط اورژانس 11 به بیمارستان دزفول منتقل شده و تحت مراقبت می باشند.



تاريخ : 30 / 9 / 1392برچسب:, | 6 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اولین جلسه شورای اسلامی شهرستان گتوند جمعه 29/09/92 ساعت 14 به ریاست آقای محمود بلیوند برگزار گردید . در این جلسه که در سالن اجتماعات شهرداری گتوند تشکیل شد ، اعضای محترم شورای شهرهای ترکالکی ، سماله ، گتوند و بخش مرکزی و عقیلی حضور داشتند که در اولین جلسه در خصوص مشکلات حوزه خود بحث و بررسی گردید .

ریاست محترم جلسه در گفتگویی با ما درباره این جلسه گفت : اولین جلسه بیشتر من باب شناسایی و آشنایی بیشتر با هم بود و اعضای محترم توانستند مشکلات بخش خود را در جلسه مطرح نمایند تا مورد بررسی و پیگیری های لازم قرار بگیرند .



تاريخ : 29 / 9 / 1392برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
تاريخ : 28 / 9 / 1392برچسب:, | 23 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به مناسبت اولین هفته درگذشت عزیزانمان در حادثه دلخراش که تمام مردم صالح شهر را در غم و اندوه فرو برده است ، مراسم دعای پر فیض کمیل برگزار گردید . در این مراسم که جمع کثیری از برادران و خواهران صالح شهر به همراه خانواده محترم این عزیزان حضور داشتند ، این دعا به همراه مداحی ، مداحان اهل بیت آقایان هرمز بهداروند ، امیر بهداروند و میرزا گماری برگزار گردید .

پس از پایان دعای پرفیض کمیل ، حاج آقا داور نیا امام جماعت محترم صالح شهر ، به سخنرانی پرداختند .

حاج آقا داور نیا در این سخنرانی ، ضمن عرض تسلیت به خانواده های در غم نشسته صالح شهر ، از خداوند سبحان طلب مغفرت برای درگذشتگان و صبر و شکیبایی برای بازماندگان مسئلت نمودند . 

ایشان در ادامه از خداوند بزرگ خواستند ، جهت بیماران و دیگر عزیزانی که در این حادثه حضور داشتند و بر تخت بیمارستان هستند ، شفای عاجل عنایت بفرماید .

 

 



صحنه ای غم انگیز است ،صحنه ای غم انگیز است

این مصیبت عظمی ، این مصیبت عظمی

قتلگاه خونین و ، آه و ناله از هرجا

خفته در میان خون ، نوگلان صالح شهر

دستها جدا از تن ، جسمها همه بی سر

مادران همه گریان ، بی معین و بی یاور

شهر ما زغم لرزان ، رفته بر فلک غوغا

آه و ناله از هر جا ، آه و ناله از هر جا

لاله های ما پرپر ، درمیانهء میدان

چشم ما زغم گریان ، قلب ما ز غم سوزان

خواهران همه نالان ، مادران همه گریان

گوییا که بر پا شد ، شور محشر کبری

آه و ناله از هر جا ، آه و ناله از هر جا

نوگلان دانش جو ، جسمشان به خون غلطان

یک طرف همه مقتول ، یک طرف همه گریان

یک طرف زند بر سر ، مادرانشان نالان

مرکب سفر را بین ، سرنگون در این صحرا

آه و ناله از هر جا ، آه و ناله از هر جا



تاريخ : 28 / 9 / 1392برچسب:, | 22 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

عصر امروز نماینده محترم شهرستان دزفول مهندس پاپی زاده با حضور بر مزار درگذشتگان حادثه اخیر صالح شهر ، با خانواده های این عزیزان ابراز همدردی نمودند.

مهندس پاپی زاده ضمن تسلیت به بازماندگان این حادثه دلخراش برای جانباختگان طلب رحمت و مغفرت و برای خانواده های ایشان صبر و بردباری را از خداوند متعال مسئلت فرمودند .



تاريخ : 28 / 9 / 1392برچسب:, | 19 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

در پی تصادف دلخراش در جاده شوشتر- گتوند دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پیام تسلیتی را صادر کردند.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی متن پیام بدین شرح است:

انالله و انا الیه راجعون
حادثه تاسف بار تصادف در جاده شوشتر که به جان باختن جمعی از هموطنان عزیزمان انجامید عموم مردم  به ویژه خوزستانی های عزیز را اندوهگین ساخت .
  اینجانب ضمن ابراز همدردی با داغدیدگان و سوگواران این واقعه دلخراش ، امیدوارم مسئولین محترم ذیربط ، با رسیدگی جدّی به علل وقوع آن ، زمینه های تکرار اینگونه وقایع را برای همیشه از بین ببرند.
برای درگذشتگان این واقعه تلخ ، رحمت و غفران و برای بازماندگان گرامی و ارجمندشان ، از درگاه حضرت حق ، صبر و اجر و آرامش مسئلت  می نمایم.   
محسن رضایی  دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام



تاريخ : 28 / 9 / 1392برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
یازده سوال به احترام یازده جانباخته ی تراژدی تصادف صالح شهر
بخش تعاملی الف - مزبان حبیبی
اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان الف است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان الف می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۲
به نقل از سایت جامعه خبری تحلیلی الف :
حادثه آنچنان تلخ بود که تا ساعتي پس از شنيدن خبر در حالت شوک بودم, کشته شدن چهار نفر از اقوام در يک حادثه ي تصادف که يازده نفر کشته و نه نفر مجروح شديد داشته است. امروز صبح حدود ساعت هفت و نیم، دوشنبه بيست و پنجم آذر۱۳۹۲ حادثه اي دلخراش, مردم صالح شهرخوزستان (شهرک شهيدچمران) را به ماتمي عظيم فرو برد و تراژدی جانباختن جوانان و نوجوانان دانشجو رخ داد و دريغ از يک همدردي عملی از طرف مسؤلين. مسولینی که فقط بهره برداری تبلیغاتی را خوب آموخته اند.
از بدو ورود به منطقه حالت حزن و اندوه شديد اهالي به وضوح قابل درک بود، يازده نفر کشته و نه زخمي که حال برخي بسيار وخيم است, نمي دانم چرا مسولين به اين سادگي با آن برخورد مي کنند.
ضمن تسلیت به بازماندگان و اهالی صالح شهر، چند سوال ساده دارم و می دانم هرگز پاسخی مناسب نخواهم گرفت:
١- چرا طرح تکميل جاده دوبانده ي دزفول-صالح شهر-شوشتر با اين حساسيت که با جان مردم بطور مستقيم ارتباط دارد و حوادث تلخ بسیاری در این مدت در این محور رخ داده است، نه سال به حالت تعليق درآمده است؟ و هيچگونه اعتباري براي تکمیل آن تخصيص داده نشده است؟ آيا مسولين دراين باره اهمال کاري نکرده اند؟
٢- آیا تمام راننده ها از لحاظ مدارک رانندگی تمام و کامل هستند؟
٣- آيا وسيله نقليه عمومي با طول عمر بالاي ٣٠ هنوز هم مجوز تردد در جاده هاي کشور را دارد؟ آن هم برای ارائه ی خدمات عمومی.
۴- به جز راننده که خود نيز جز کشته شدگان اين حادثه دلخراش است, کسي از مسولين مقصر نيست؟ مانند راهداري, استانداري, نمابنده محترم شهر, اورژانس و ...
۵- بازهم اورژانس, کشته هاي حادثه توسط وانت هاي شخصي به بيمارستان منتقل شده اند, آيا امکان زنده بودن برخي از اين متوفيان در زمان انتقال وجود نداشته است؟ که به شهادت منتقل کنندگان یکی از کسانی که به عنوان متوفی به سردخانه منتقل شده بود هنوز زنده بوده است، از زنده بودن وی در حال حال حاضر اطمینان ندارم.
۶- چرا اورژانس توان اعزام آمبولانس به تعداد نياز را نداشته است؟ بهتر نيست مسئولين اورژانس توضيحات قابل قبول و اقناع کننده اي به افکار عمومي مي دانند.
٧- چگونه است که هيچيک از مسئولين براي همدردي عملی و اخلاقی با بازماندگان در منطقه حاضر نشده اند, چهار نفر از متوفيان از بستگان نزديک بنده هستند و تا جايي که اطلاع دارم مردم از بي توجهي مسولين بسيار دلخور هستند.
٨- رانندگان متخلف بسياري در اين محور در حال تردد هستند و تعدادي از آنها حتي فاقد گواهينامه معتبر, چرا پليس با چنين رانندگاني برخورد نمي کند؟جالب است پس از این حادثه پلیس در منطقه فعال شده و بسیاری از مینی بوس های متخلف را به پارکینگ منتقل کرده است. بايد حوادثي از اين دست رخ دهد تا ما دنبال راه حل باشيم؟
٩- براي درک تراژدي رخ داده, مقايسه تعداد کشته هاي اين تصادف با زلزله ي بوشهر بسيار تاثر برانگيز است. در زلزله بوشهر ۷ نفر از هموطنان جان باختند و در این حادثه تا کنون ۱۱نفر.
١٠- اغلب کشته هاي اين حادثه دانشجويان کارشناسي و کارشناسي ارشد بوده اند, و افسوس از یک همدردی حتی بصورت کلبیشه ای از طرف مسولین وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری.
١١- شهري با جمعيت بيش از ١٠ هزار نفر, چرا بايد فاقد هرگونه خدمات بيمارستاني باشد؟ اگر بيمارستاني مجهز در فاصله اي کمتر از ۵٠ کيلومتر بود, تلفات حادثه کمتر نبود؟ چرا خدمات عمومي بايد اينچنين ضعيف عمل کنند؟ با چه استدلالي مردم بايد به وسايل حمل و نقل عمومي اعتماد کنند؟


تاريخ : 28 / 9 / 1392برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
به نقل از روابط عمومی شهرداری صالح شهر مراسم یادبودی بمناسبت جان باخته گان حادثه دلخراش تصادف و درگذشت 11 تن از همشهریان عزیزمان ، روز یکشنبه مورخه 01/10/92 درمسجد جامع صالح شهر راس ساعت 14 الی 16  برگزار می گردد . حضور و تشریف فرمائی شما همشهریان گرامی باعث تسلی خاطر بازمانگان خواهد گردید .
متن این اطلاعیه :
انا الله وانا الیه الراجعون


به یاد عزیزانی که شمع وجودشان دیگر پرتو بخش ما نیست وتحمل فقدانشان برای همیشه موجب تالم قلوب ماست.ولی یاد وخاطره شان همواره در دلها زنده وجاویدان خواهد بود...
با نهایت تاسف وتاثر فراوان درگذشت یازده تن از همشهریان عزیزمان رادر حادثه دلخراش تصادف به خانواده های داغدارشان ومردم شهید پرور صالح شهر تسلیت عرض می نمائیم.به همین مناسبت مراسم یادبودی با هماهنگی فرمانداری شهرستان گتوند-شهرداری وشورای اسلامی صالح شهر روز یکشنبه مورخ 92/10/1 از ساعت 14 الی 16 در مسجد جامع صالح شهر بر گزار می گردد.حضور همه سروران عزیز موجب شادی روح همه درگذشتگان این حادثه وتسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

فرمانداری شهرستان گتوند-شهرداری وشورای اسلامی صالح شهر



تاريخ : 27 / 9 / 1392برچسب:, | 22 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
تاريخ : 27 / 9 / 1392برچسب:, | 22 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور دستوری بر لزوم رسیدگی به وضعیت خانواد‌ه‌های کشته‌شدگان حادثه تصادف گتوند -شوشتر و مجروحان این حادثه تاکید کرد.
خبرگزاری فارس: دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای رسیدگی به وضعیت حادثه‌دیدگان تصادف گتوند- شوشتر


به نقل از فارس، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور دستوری به سازمان بیمه سلامت ، سازمان تأمین اجتماعی و سازمان بهزیستی و اداره کل تعاون استان خوزستان تصریح کرد تمهیدات و تدابیر لازم را  برای رسیدگی به وضعیت خانواده حادثه دیدگان و مجروحان این حادثه  اتخاذ کنند.

بر همین اساس  مقرر شد سازمان بیمه سلامت، سازمان تامین اجتماعی،  سازمان بهزیستی و اداره کل تعاون استان خوزستان تدابیر و تمهیدات لازم را برای رسیدگی به حادثه دیدگان، بویژه خانواده‌های داغدار به عمل آورده و گزارش اقدامات خود را به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی منعکس کنند.



تاريخ : 27 / 9 / 1392برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

متن پیام تسلیت و شعری از سرکار خانم ساره رمضانی شاعر زن صالح شهر

 

متن پیام تسلیت خانم رمضانی شاعر صالح شهر .

انالله و انا علیه الراجعون

این ضایعه ی بزرگ را به جامعه فرهنگ و هنر شهرستان گتوند بالاخص هنر دوستان و مردم صالح شهر تسلیت عرض می نمایم . و این حادثه دردناک سبب شد شعری کوتاه تقدیم نمایم به روح عزیزان جان باخته و خانواده های محترم ایشان .

صبر از دلهای ما مثل اجل

دارد از غم رو به پایان می رود

یار با صبری به دل ها کن عطا

شاهدی اکنون تو بر این ناله ها

با مهاجر یکدمی هم ناله شو

چون ندارد تاب غم را ای خدا

                                                         مهاجر



تاريخ : 27 / 9 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دیروز مورخ 92/9/26 ساعت 2 بعد ازظهر پیکر شش تن از جانباختگان صانحه تصادف در جاده دزفول -شوشتر (روبروی صالح شهر ) با حضور با شکوه وکم نظیر مردم صالح شهر وشهرستانهای اطراف تشیع و در گلزار شهدای علی پهونده - صالح شهر به خاک سپرده شدند... مراسم  تشیع وخاکسپاری پنج تن دیگر از جان باختگان این صانحه دلخراش امروز چهارشنبه برگزار می گردد.
در این مراسم تعدادی از مسئولین استانی و شهرستانهای همجوار شرکت کردند وامام جمعه شهرستان گتوند سه روز در صالح شهر عزای عمومی اعلام کردند.

عکس گرفته شد توسط روابط عمومی شهرداری صالح شهر



تاريخ : 27 / 9 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
تاريخ : 27 / 9 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

سرپرست بهزیستی شوشتر هم سانحه مرگبار جاده شوشتر – دزفول را تسلیت گفت / بهزیستی آمادگی همکاری با خانواده های مصیبت دیده را دارد

80715232-4448241
سرپرست بهزیستی شهرستان شوشتر با ارسال پیامی  گفت : اینجانب مصیبت وارده به خانواده های جانباختگان حادثه اخیر محور شوشتر – دزفول را تسلیت می گویم .

نرگس بهداروند افزود : بهزیستی شهرستان شوشتر آمادگی خود را جهت مساعدت به خانواده های این عزیزان در صورت داشتن شرایط اعلام می دارد .



تاريخ : 27 / 9 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر به مناسبت حادثه رانندگی اخیر در جاده دزفول – شوشتر

12_20131211_041133درپی حادثه تاثربار تصادف مینی بوس مسافری درمسیر دزفول شوشتر که منجر به فوت تعدادی از هموطنانمان شد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر در پیامی این حادثه حزن برانگیز را تسلیت گفت.

متن پیام دکتر حسینی بدین شرح می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّـهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر حادثه روز گذشته که منجر به کشته وزخمی شدن تعدادی از شهروندان خوبمان شد موجب تاثر وتاسف فراوانی گردید ودل هر شنونده وبیننده ای را به درد آورد.

اینجانب برخود واجب می دانم ازسوی خود وهمه معاونان، مدیران، کارکنان، اعضای هیات علمی ودانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر این حادثه دلخراش را به مردم شریف ایران اسلامی بویژه مردم شهید پرورشوشتر، گتوند وصالحشهر صمیمانه تسلیت عرض نمایم .امیدواریم با توجه جدی مسؤلان به ترمیم وبازسازی جاده حادثه خیز دزفول – شوشتر دیگر شاهد بروز چنین حوادث دردناکی نباشیم.

ازدرگاه باعظمت الهی برای درگذشتگان این حادثه غفران ورحمت الهی ،برای بازماندگان صبر وشکیبایی وبرای مجروحان وآسیب دیدگان شفای عاجل مسالت دارم.

دکتر علی یارحسینی

رئیس دانشگاه آزاداسلامی شوشتر



تاريخ : 27 / 9 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

پنبه دانه : به خانواده های داغدار تصادف اخیر جاده شوشتر – دزفول تسلیت می گویم

پنبه دانه پور
عضو شورای شهر شوشتر با ارسال پیامی  ، حادثه منجر به فوت و مجروح شدن برخی از شهروندان صالح شهر و گتوند را تسلیت گفت .

حسین پنبه دانه پور گفت : اینجانب مصیبت وارده در سانحه رانندگی محور شوشتر – دزفول را به خانواده های داغدار و عزادار این حادثه تلخ را تسلیت می گویم .

وی افزود : جان باختن و مجروح شدن این عزیزان مصیبتی بسیار سخت برای همه مردم شوشتر ، گتوند و به خصوص مردم صالح شهر بود .



تاريخ : 27 / 9 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

حضور نماینده شهرستان در مراسم تشیع جنازه تصادف صالح شهر

امروز در ادامه مراسم خاکسپاری 5 تن دیگر از عزیزانمان در صالح شهر ، نماینده شهرستان گتوند و شوشتر در مجلس حجت الاسلام سادات ابراهیمی حضور خواهند داشت .

این مراسم از ساعت 14:00 در گلزار شهدای علی پهونده - صالح شهر برگزار خواهد شد .



پیام تسلیت استاندار خوزستان در پی سانحه دلخراش تصادف روزگذشته در محور دزفول-شوشتر

به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان،دکتر عبدالحسن مقتدایی با صدور پیامی حادثه رانندگی روزگذشته را تسلیت گفت.من این پیام بدین شرح است:          

انا الله و انا الیه راجعون
سانحه‌ی تصادف دو دستگاه خودرو در محور دزفول – شوشتر، به جان باختن 10 تن و زخمی شدن شماری دیگر از شهروندان مظلوم انجامید و موجب تألم و تأثر شدید مردم خوزستان گردید.
این جانب با تسلیت صمیمانه به بازماندگان این واقعه‌ی ناگوار، برای جان‌باختگان، آمرزش واسعه‌ی الهی و برای مجروحان و آسیب‌دیدگان تندرستی و شفای عاجل از درگاه پروردگار متعال مسئلت می‌کنم.
امید دارم مدیران محترم حوزه‌های مربوط، با برنامه‌ریزی و تدبیر، راهکارهای کاهش چنین رویدادهای خسارت‌باری را پیش‌بینی کنند و در حفظ سرمایه‌های ارزشمند انسانی بیش از پیش کوشا باشند.

عبدالحسن مقتدایی
استاندار خوزستان


تاريخ : 26 / 9 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

نماینده ولی فقیه در استان حضرت آیت اله موسوی جزایری ضمن تسلیت به خانواده های داغ دیده و مردم در این حادثه غم انگیز از خداوند سبحان طلب مغفرت برای این عزیزان و صبر و بردباری برای خانواده های ایشان ،مسئلت نمودند .



تاريخ : 26 / 9 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

امام جمعه و فرماندار گتوند و نماینده مردم شوشتروگتوند در اطلاعیه ای امروز را در شهرستان گتوند عزای عمومی اعلام کردند .
در این اطلاعیه حجت الاسلام علوی امام جمعه و محمدپور فرماندارگتوند و حجت الاسلام سادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتروگتوندضمن تسلیت به خانواده های داغدار حادثه رانندگی دیروز در جاده صالح شهر ، امروز در گتوند و سه روز در صالح شهر را عزای عمومی اعلام کردند .
صبح دیروز یک دستگاه مینی بوس در محور شوشتر - دزفول با تریلر برخورد کردکه براثر آن 11تن از شهروندان صالح شهر گتوند جان باختندو 9نفرهم زخمی شدند .



تاريخ : 26 / 9 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گل افروز مختاری در گفت‌وگوی تلفنی با همشهری گفت: هم‌دانشگاهی‌هایم مقابل چشمانم جان‌باختند و من هرگز این صحنه هولناک را فراموش نخواهم کرد.گل افروز مختاری که دانشجوی سال اول رشته شیمی کاربردی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر است ادامه داد: من ساکن شهرک صالح شهر هستم و از خانه ما تا دانشگاه شوشتر حدود ۲۰کیلومتر فاصله است.

روزهایی که کلاس داریم من و دانشجویان دیگر به کنار جاده می‌رویم و با مینی بوس‌های عبوری به دانشگاه می رویم. صبح دوشنبه نیز همگی سوار مینی‌بوس شدیم که این حادثه رخ داد. شنیدم که عده‌ای می‌گفتند راننده مینی‌بوس قصد داشته سبقت بگیرد که ناگهان با تریلی برخورد کرد. بعد از تصادف مینی‌بوس واژگون شد و همه شیشه‌های آن شکست.

دختر جوان می‌گوید: یادم هست شاهدان تصادف با اورژانس تماس گرفتند اما خیلی طول کشید که آمبولانس‌ها بیایند. در این حادثه هر دو دستم شکست که باید تحت عمل جراحی قرار بگیرم و داخل کتفم پلاتین بگذارند. صورتم هم به‌خاطر برخورد با شیشه‌های شکسته دچار جراحت شده است.



تاريخ : 26 / 9 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

عمق فاجعه در تصادف مرگبار صبح روز دو شنبه صالح شهر به حدی بود که این خبر را در رسانه های تصویری کشور و فارسی زبان خارجی ، وبلاگ ها ، وب سایت ها چندین بار اعلام و اطلاع رسانی شد . در زیر تعدادی از این رسانه ها آمده است :

شاهد صالح شهر

سلام گتوند

گتوند نیوز

خبرگزاری فارس استان خوزستان

خبرگزاری فارس کشور

خوز نیوز

خبرگزاری قطره

خبرگزاری نامه نیوز

خبرگزاری بی باک

خبرگزاری دانشجویان ایران ، ایسنا

خبرگزاری ایرنا

خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران

سایت تحلیلی عصر ایران

نسیم چنوب

پایگاه خبری تحلیلی شوشان

باشگاه خبرنگاران

خبرگزاری مهر

رجا نیوز

و ..........

رسانه های تصویری :

شبکه یک سیما

شبکه دو سیما

شبکه سه سیما

شبکه خبر

اخبار 20:30

اخبار شبانگاهی

اخبار سراسری ساعات : 14:00  - 19:00 – 21:00

شبکه خوزستان

شبکه های فارسی زبان خارجی

و....



تاريخ : 26 / 9 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا



تاريخ : 25 / 9 / 1392برچسب:, | 16 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

در این تصادف که امروز ساعت 7 صبح در حوالی صالح شهر اتفاق افتاد 11 تن از عزیزان صالح شهری جان باختند و 9 نفر دیگری که در این مینی بوس بوده اند با شکستگی های اعضای بدن روبرو شدند و یک نفر از این عزیزان در حالت کما می باشد که برای این عزیز از صمیم قلب آرزوی شفاعت و تندرستی می نمائیم .



تاريخ : 25 / 9 / 1392برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دزفول- ایرنا- اسامی هشت تن از کشته شدگان حادثه رانندگی صبح روز دوشنبه در محور دزفول - شوشتر از سوی دانشگاه علوم پزشکی دزفول اعلام شد.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول روز دوشنبه اسامی هشت تن از کشته شدگان این حادثه را که هویت آنها شناسایی شده اعلام کرد.

قاسم پویانژاد ،حسین رمضان زاده ، محمدجاویدانه ، فرهاد کریمی ، اعظم حسین پور ، سپیده حسینی و خانم رحیم پور و سعید شهریاری هشت تن از کشته شده این حادثه می باشند که هویت آنها تاکنون مشخص شده است.
هویت دو تن دیگر از کشته شدگان این حادثه که یک زن و یک مرد می باشند هنوز مشخص نشده است.
حادثه رانندگی محور دزفول- شوشتر بین یکدستگاه مینی بوس و یکدستگاه تریلر رخ داد که از روبرو با هم برخورد کردند.
این حادثه یازده کشته و سیزده مصدوم بر جای گذاشت.



تاريخ : 25 / 9 / 1392برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دزفول -ایرنا- با درگذشت یکی دیگر از مجروحان حادثه رانندگی در جاده دزفول -شوشتر، شمار کشته شدگان این تصادف به 11 نفر رسید.

مسوول روابط عمومی بیمارستان بزرگ دزفول بعد از ظهر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تعدادی از کشته شدگان و مصدومان این حادثه دانش آموزان و دانشجویانی هستند که برای حضور در کلاس درس راهی شوشتر بودند.
ˈ فرهاد سخاوتˈ افزود: در این حادثه 9 مسافر یک مینی بوس در دم کشته شدند و دو تن از مصدومان نیز به دلیل شدت جراحات در بیمارستانهای دزفول و شوشتر جان باختند.
حال چهار مصدوم دیگر این حادثه وخیم گزارش شده است.
صبح امروز یک دستگاه مینی بوس مسافربری در جاده دزفول - شوشتر با یک دستگاه تریلی برخورد کرد که 13 مصدوم نیز داشت.
اجساد تعدادی از کشته شدگان این حادثه به سردخانه آرامستان دزفول تحویل داده شد.