تاريخ : 31 / 3 / 1392برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دزفول- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند از برگزاری دوره های مقدماتی آموزش تئاتر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند، ˈ محمد علی اسدی ˈ در نشست با اعضای دفتر نمایشی این شهرستان افزود: این دوره ها در سه رده سنی خردسالان ، نوجوانان و جوانان برگزار می شوند.
وی گفت: از هنرجویانی که در این دوره های آموزشی پذیرفته می شوند ، در نمایش ˈ شب یاس و یأس ˈ با موضوع دفاع مقدس به کارگردانی ˈ مجتبی الیاسی ˈ که در حال تولید می باشد جهت همکاری استفاده می شود.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند افزود: برگزاری این دوره های آموزشی جهت کشف و جذب استعدادهای هنری در زمینه هنرهای نمایشی لازم است.
وی اظهار داشت: علاقه مندان و هنرجویان می توانند به منظور آگاهی بیشتر و ثبت نام در این کلاس ها به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند واقع در پارک اندیشه مراجعه کنند.
این دوره های آموزش تئاتر به همت دفتر نمایشی گتوند در این شهرستان برگزار خواهد شد.



تاريخ : 31 / 3 / 1392برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مدیر جهادکشاورزی شوشتر از برخورد با کشاورزانی که اقدام به آتش زدن مزارع خود کرده و منجر به افزایش آلودگی هوا می‌شوند، خبر داد.
نادر پوررکنی  اظهار کرد: به کشاورزانی که اقدام به آتش زدن کاه و کلش مزارع خود می‌کنند برخورد خواهد شد.
وی در این باره بیان کرد: کشاورزان برخلاف توصیه‌ها و آموزش‌های مهندسان جهاد کشاورزی و ناظران اقدام به آتش‌زدن مزارع خود کردند.
مدیر جهادکشاورزی شوشتر افزود: به کشاورزان بارها گفته شده که بقایای گیاهی موجود در زمین برای مزارع ضرری ندارد و نیاز به آتش زدن نیست اما کشاورزان باز اقدام به آتش زدن مزارع خود می‌کنند.
پوررکنی با اشاره به این مطلب ادامه داد: متاسفانه تعدادی از کشاورزان در این شهرستان اقدام به آتش‌زدن مزارع خود به‌ویژه در شب کردند.
وی تصریح کرد: با توجه به گرد غباری که در حال حاضر سطح شهرستان را فرا گرفته آتش زدن کاه‌ و‌ کلش مزارع نیز مزید بر علت شده و باعث افزایش آلودگی هوای این شهرستان خواهد شد.
مدیر جهادکشاورزی شوشتر در پایان گفت: کشاورزان متخلفی که اقدام به آتش زدن مزارع خود می‌کنند از طریق مراکز خدمات این شهرستان شناسایی و با آن‌ها برخورد می‌شود.
 پیش از این قرار بود با برگزاری کلاس‌های آموزشی کشاورزان را از آتش زدن مزارع خود پس از برداشت منصرف کنند ولی چنین کلاس‌هایی برگزار نشد.



تاريخ : 31 / 3 / 1392برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
یک کارشناس تغذیه توصیه کرد، با نوشیدن آب میوه‌های تابستانی از خطر گرمازدگی در امان بمانید.
فرزاد بابایی اظهارکرد: در گرمای شدید سیستم بدن دچار تغییر می‌شود و شرایطی مشابه شرایط تب برای فرد ایجاد می‌کند که متابولسیم بدن وی را ۷ تا ۱۳ درصد افزایش می‌دهد.
وی از دست رفتن آب بدن به دلیل تعریق را از جمله دیگر پیامدهای گرما برای بدن افراد عنوان و ادامه داد: همراه آب، مقدار قابل توجهی املاح و الکترولیت نیز از بدن فرد دفع می‌شود.
وی با بیان این که سدیم و پتاسیم مهمترین املاحی هستند که همراه آب در زمان گرما از بدن خارج می‌شوند، افزود: مواد دیگری چون آهن، زینک و کلسیم نیز ممکن است همراه آب دفع شوند که مقدار آن‌ها بسیار ناچیز است.
به گفته این کارشناس تغذیه، از دست رفتن آب و املاح تعادل آب و الکترولیت بدن را بر هم می‌زند و موجب کاهش حجم و فشار خون و به دنبال آن سردرد و سرگیجه خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: میوه‌های فصل تابستان می‌توانند میزان آب و الکترولیت بدن را تنظیم کنند و بهتر است قبل از قرار گرفتن در معرض گرمای شدید، از آن‌ها استفاده کرد.
بابایی یادآور شد: خربزه، طالبی، هندوانه، زردآلو و ... می‌توانند تا حدی از بروز گرما زدگی جلوگیری کرده، چرا که سرشار از آب و املاح هستند.
این کارشناس تغذیه با تاکید بر لزوم استفاده از آب فراوان در روزهای بسیار گرم، ادامه داد: در شرایط عادی توصیه می‌شود هر فرد هشت لیوان آب در روز مصرف کند، اما این میزان نیاز در روزهای گرم بسیار بیشتر است.
وی اظهار کرد: لازم است در زمان گرمای شدید از مصرف آب خیلی سرد به شدت پرهیز شود، همچنین آب آرام و به صورت جرعه جرعه نوشیده شود.
بابایی با اشاره به باور غلط رایج بین مردم مبنی بر استفاده از نوشابه‌های گازدار در زمان گرما، افزود: این نوشابه‌ها نه تنها موجب رفع تشنگی نمی‌شود، بلکه با افزایش قند خون باعث بالا رفتن غلظت خون خواهند شد و به علاوه مواردی از پارگی مری در اثر نوشیدن نوشابه سرد در زمان گرما نیز گزارش شده است.
به گفته این کارشناس تغذیه، دانه‌های گیاهی از جمله خاکشیر و تخم شربت نیز می‌توانند در پیشگیری از گرمازدگی تا حدودی موثر باشند.


تاريخ : 29 / 3 / 1392برچسب:, | 6 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

رهبر معظم انقلاب صعود ایران به جام جهانی فوتبال را تبریک گفتند

حضرت آیت‌الله ‌العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی پیروزی ایران و صعود به جام جهانی فوتبال را تبریک گفتند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در پی صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی، رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی کسب این موفقیت را تبریک گفتند.

متن پیام رهبر معظم انقلاب به این شرح است:

بسمه تعالی

پیروزی تیم ملی فوتبال، مردم  و بویژه ورزش دوستان کشور را شادمان کرد. از عزیزانی که این شادمانی را پدید آوردند متشکرم، خسته نباشید.

سید علی خامنه ای



همشهریان  و اعضای محترم چهارمین دوره شورای اسلامی شهر صالح شهر

با سلام و تحیت

همانگونه که همه شاهد بودیم مردم ایران اسلامی در روز جمعه  و در سال حماسه سیاسی با فهم و درایت حماسه ای را آفریدند که در این راستا شما همشهریان محترم نیز پا به پای همه هموطنان با حضور پرشور و بانشاط در خلق این حماسه  سهیم بودید .

مطمئناً پیشرفت و تعالی  در سایه همفکری و همکاری آحاد جامعه امکان پذیر است لذا  ضمن ابراز تقدیر از همه شما همشهریان محترم بویژه اندیشمندان ،جوانان ، بزرگان ، فرهیختگان و مسؤولین بزرگواری که با این شورا همکاری داشته فرصت را مغتنم شمرده و از  شما عزیزان درخواست می کنیم که اعضای محترم چهارمین دوره شورای اسلامی شهرمان را یاری نماییم تا شاهد تغییرات مثبت و فردایی بهتر برای شهرمان باشیم .

مدیریت وبلاگ شاهد صالح شهر ضمن تشکر از همه نامزدهای چهارمین دوره شورای اسلامی که به شور و نشاط انتخابات افزودند  بر خود فرض می داند ضمن تقدیر از شهروندان بزرگوار که به انتخابات طراوات بخشیدند مراتب تبریک خویش را به منتخبین محترم ابراز داشته و از خداوند منان مزید توفیقات را در عرصه خدمتگزاری بیش از پیش برای شما خواستار است .

 



تاريخ : 28 / 3 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

زمین لرزه هایی از نخستین ساعات امروز - دوشنبه - تاکنون 13 شهر کشور را لرزاند که بزرگترین آن 3،8 در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) درگوهران واقع در استان هرمزگان و بم در استان کرمان بوقوع پیوسته است.

به گزارش سلام گتوند این زمین لرزه ها در نخستین ساعات صبح روز جاری در شهرهای گوهران هرمزگان (3،8)، بم کرمان(3،8)، جندق اصفهان(3،2)، چالان چولان لرستان(2،8)، فاریاب کرمان(2،5)، گتوند خوزستان(2،3)، ورزقان آذربایجان شرقی (2،3)، (1،9)، یزدانشهر کرمان(2،2)،(1،8)، ساغند یزد(2،0)، تسوج آذربایجان شرقی(2،0)، بابا حیدرچهارمحال بختیاری(1،9)، طالخونچه اصفهان(1،7) و خوی آذربایجان غربی(1،6) بوقوع پیوست.

به گزارش مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران ، بزرگترین زمین لرزه صبح دوشنبه به بزرگی 3،8 در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر)در گوهران هرمزگان و بم کرمان و کوچکترین زمین لرزه به بزرگی 1،6 در خوی آذربایجان غربی بوقوع پیوسته است.

این زمین لرزه ها از ساعت 32دقیقه بامداد روز جاری تا 12:27 دقیقه به وقوع پیوسته است.



تاريخ : 26 / 3 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
پاپی‌زاده اعلام کرد:

ریزگرد‌ها این‌بار آغشته به اورانیوم

عضو کمیسیون کشاورزی٬ آب و منابع طبیعی با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان نسبت به نفوذ روزافزون ریزگرد‌ها به داخل مرز‌های ایران٬ نسبت به آلوده بودن ریزگرد‌ها به موادی نظیر اورانیوم (برجای مانده از کاربرد سلاح‌های شیمیایی حمله آمریکا به عراق)٬ هشدار داد.

عباس پاپی‌زاده در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت٬ تأکید کرد: ریزگرد‌ها بیش از ۱۴ استان کشور را درگیر خود کرده و لطمات جدی را به اقتصاد و سلامتی مردم شهر‌های مختلف کشور وارد کرده ‌است.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی٬ تصریح کرد: اگر از همان زمانی که پدیده ریزگرد‌ها به استان‌هایی نظیر خوزستان وارد شد٬ مسئولان به فکر اقدامات بازدارنده بودند٬ هم اکنون دامنه این پدیده تا این حد گسترده نمی‌شد.

پاپی زاده٬ ادامه داد: در ابتدای پیدایش پدیده ریزگرد‌ها، هر چه مردم استان‌هایی نظیر خوزستان در اینباره اعتراض می‌کردند٬ اعتراضشان راه به‌جایی نمی‌برد و مسئولان تنها زمانی به فکر حل این مشکل افتادند که این پدید دامن شهر‌های نظیر تهران را نیز گرفت.



تاريخ : 26 / 3 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
با کسب 18میلیون و 613هزار و 329رأی حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب شد

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی با کسب 18میلیون 613هزار و 329رأی از مجموع ۳۶میلیون و ۷۰۴ هزارو ۱۵۶ رای ماخوذه، رئیس‌جمهور منتخب مردم شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مصطفی محمدنجار وزیر کشور گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی با کسب 18میلیون 613 هزار 329 رأی اکثریت مطلق آرا را کسب و رئیس‌جمهور شد.

نجار تاکید کرد: در مجموع 36 میلیون و 704 هزار و 156 نفر در انتخابات شرکت کردند که نشان دهنده حضور 72.7 درصدی مردم در انتخابات است.



تاريخ : 26 / 3 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
پیام رهبر معظم انقلاب در پی حماسه تاریخی و با شکوه ملت ایران در انتخابات 24 خرداد
حماسه حضور مردم باطل السحر بافته‌های دشمنان و حسودان شد/ توصیه‌های مهم به رئیس جمهور منتخب و آحاد ملت در پی حماسه با شکوه و تاریخی ملت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تشکر و قدردانی خطاب به مردم ایران صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،در پی حماسه با شکوه و تاریخی ملت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تشکر و قدردانی خطاب به مردم ایران صادر کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای در این پیام با اشاره به حضور متراکم و خیره کننده ایرانیان مومن و غیور در صحنه حماسی انتخابات، این حضور عظیم را نشان دهنده رشد فزاینده سیاسی و پای فشردن بر مردمسالاری دینی صادقانه و باطل السحر بافته ها و گزافه های دشمنان حسود خواندند و تأکید کردند: پیروزِ حقیقی انتخابات، ملت بزرگ ایران است که به حول و قوه الهی توانست گامی استوار بردارد و گوهر نفوذناپذیر و چهره ی پر نشاط و مصمّم و دل سرشار از امید و ایمان خود را به نمایش بگذارد.

متن کامل پیام رهبر معظم انقلاب به این شرح است:

ادامه مطلب ....



ادامه مطلب
تاريخ : 26 / 3 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

فرماندار گتوند نتایج نهایی چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر گتوند را اعلام کرد.
هوشنگ محمدپور  افزود:در مجموع 35 هزار نفر در انتخابات شورای شهر گتوند شرکت کردند که این تعداد 80 درصد واجدین شرایط می باشد.
وی ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات نتایج نهایی انتخابات شورای شهر گتوند را به شرح زیر اعلام کرد:
1-محمد کریم آغاجانی 4324

2-نرگس اسکندری 3670

3-جهانگیر حیدرزاده 3433

4 علی نظری 2997

5-ضامن مرادی 2772

6-حسین امیری 2552

7-احمد احمدی آزاد 2526

فرماندار گتوند افزود:عبدالکریم اسدی با 2359 رأی و رضا عسگری با 2336 رأی نیز به عنوان اعضای علی البدل چهارمین دوره انتخابات شورای شهر گتوند اعلام شدند.



تاريخ : 25 / 3 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

1- آقای محمدرضا بنیادزاده

2- آقای محمد علی زارع

3- آقای امیر زمانی نژاد

4- آقای امین دادور

5- آقای محمود بلیوند



تاريخ : 23 / 3 / 1392برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دزفول- به مناسبت اعیاد شعبانیه جشن بزرگ میلادمولای عشق در پارک گلستان گتوند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا این جشن بزرگ چهارشنبه شب همزمان با میلاد باسعادت امام حسین(ع)وحضرت ابوالفضل (ع)با حضور واستقبال پر شور مردم شهرستان گتوند برگزار شد.

اجرای موسیقی،نمایش،مولودی خوانی از جمله برنامه های این جشن بود.

این جشن توسط سپاه پاسداران گتوند برگزار شد.



تاريخ : 22 / 3 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خوزستان گفت: رقابتی نفس‌گیر بین 13 هزار و 195 نفر افراد تایید صلاحیت شده در این استان وجود دارد.

خبرگزاری فارس: رقابت 13 هزار و 195 نفر در انتخابات شوراها در خوزستان
  • حجت‌الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: رقابت بین 13 هزار و 195 نفر از افراد تائید صلاحیت شده برای چهارمین دوره انتخابات شورای شهر و روستای استان خوزستان وجود دارد.

    وی در بیان تعداد داوطلبان برای کاندیدای شورای شهر و روستای استان خوزستان افزود: تعداد کل داوطلبان شهری ثبت نام کرده انتخابات شورای شهر در خوزستان 3 هزار و 257 نفر است.

    سادات ابراهیمی با اشاره به این مطلب ادامه داد: از تعداد افراد ثبت نام کرده برای کاندیدای چهارمین دوره شورای شهر 263 نفر انصراف زده و 305 نفر نیز صلاحیتشان احراز نشده است.

    رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی خوزستان تصریح کرد: 2 هزار و 689 نفر تائید صلاحیت شدند که در روزهای گذشته 21 نفر دیگر نیز به لیست افراد تائید صلاحیت شده اضافه و به 2 هزار و 710 نفر افزایش یافته است.

    سادات‌ابراهیمی در بیان تعداد افراد ثبت نام کرده برای در انتخابات شورای روستایی افزود: تعداد داوطلبان روستایی ثبت نام کرده  11 هزار و 555 نفر اعلام شده است.

    وی در ادامه این مطلب خاطر نشان کرد: انصراف زدگان در انتخابات  شورای  روستایی 261 نفر و عدم احراز صلاحیت 309 نفر اعلام شده است.

    رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی خوزستان بیان کرد: از کل افراد ثبت نام کرده در چهارمین دوره انتخابات شهر و روستای خوزستان 10 هزار و 485 نفر برای کاندیدای شورای روستایی تائید صلاحیت شدند.

 



تاريخ : 21 / 3 / 1392برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

عصر دیروز جلسه آموزشی ناظرین ساعت 6 بعدازظهر در مکان حسینیه صاحب الزمان (عج) برگزار گردید ، در این جلسه آقایان و خانم های عضو این هیئت حضور داشته و حدود 2 ساعت به طول انجامید .



تاريخ : 21 / 3 / 1392برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

«وَ أَمْرُهُمْ شُورى بَیْنَهُمْ»

كاندیدای شورای شهر صالح شهر

     امین دادور 

شعار :

 تلاش جهت عمران و آبادانی شهرمان همراه  با تجربه بزرگان و نخبگان

 

وقتی در اموری که به جمع و شورا مربوط می شود، تصمیم گیری ها از راه مشاوره و بررسی دیدگاه های جمع و شورا  به ویژه افراد آگاه و صاحب نظر و متخصص و متعهد گرفته شود، امکان دخالت هواهای نفسانی و منافع فردی به کمترین حد می رسد؛ چرا که لازمه احترام به آرای دیگران، نادیده گرفتن خواسته های شخصی است. بدین ترتیب، تصمیم گیری جمعی و مشاوره با اعضای یک مجموعه متخصص و متعهد ، نتایج کار را به مصلحت آن مجموعه نزدیک ترمی کندو ما به لبیك مردم شهرمان آری گفتیم و تا آخرین نفس هستیم  برای پیشرفت و ابادانی شهرمان و این بار نوبت حماسه سازی مردم صالح شهر است كه با انتخاب فرزندان اصلح خود سكان اداره  و مدیریت  شهر را به  نیروهای ارزشی و كاردان و دلسوز و ومتخصص بسپارند ..منتظر حضور گرمتان در پای صندوق رای شهرمان هستیم.

امین دادور : جوان گرایی را مهمترین مشخصه انتخابات دور چهارم شوراها دانست و مهمترین دغدغه ی خود را در جهت پیشرفت و توسعه ی شهر ی صالح شهر ، تلاش برای  دخالت مستقیم شهروندان با مشارکت خود مردم در اداره امور شهری ( در برنامه هایم اعلام می شود )تقویت اندیشه شورایی و مشورتی و استفاده از نخبگان جوان و در نهایت ((برنامه محور بودن)) را به عنوان عنصر مفقوده در تمام عرصه های مدیریت شهری عنوان کردو حل مشكلات جوانان دانست .

در مراحل بعدی تایید صلاحیت  این رسانه ها هستند که با روشنگری خود مردم را از شایسته بودن کاندیدا مطلع می کنند.



تاريخ : 20 / 3 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
اهواز - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان گتوند گفت: این فرمانداری تا دو روز بعد از اعلام نتایج انتخابات آماده دریافت شکایات انتخاباتی از سطح شهرستان است.

هوشنگ محمدپور در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: هیئت اجرایی شهرستان که در محل فرمانداری مستقر شده از هم اکنون تا دو روز پس از اعلام نتیجه رای‌گیری، آماده دریافت شکایات انتخاباتی همشهریان است.

فرماندار گتوند گفت: تعداد اعضای اصلی شورای اسلامی شهر گتوند برای این دوره هفت نفر هستند.

به گفته وی، رای‌دهندگان در روز اخذ رای فقط اسامی تعداد حداکثر هفت نفر را می‌توانند در برگ رای بنویسند.

محمدپور با اشاره به حضور مردم در انتخابات پیش رو بسیار حائز اهمیت است، اظهار کرد: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات پرشور و حماسی در شهرستان اندیشیده شده ضمن اینکه روسای کمیته‌های برگزارکننده انتخابات نیز باید تلاش ویژه‌ای داشته باشند و اگر مورد و مسئله‌ای وجود دارد نیز هر چه سریع‌تر اعلام کنند.

به گزارش مهر، چهارمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا جمعه 24 خردادماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.



تاريخ : 19 / 3 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به مناسبت ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) همایش شعر هجران در مجتمع فرهنگی هنری دکتر قیصر امین پور گتوند برگزار شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا ˈمحمدعلی اسدیˈ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند در همایش شعر هجران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) در خصوص شخصیت و مقام والای حضرت امام (ره) و قیام خونین 15 خرداد به سخنرانی پرداخت.
وی افزود:اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند علاوه بر این همایش برنامه های پر محتوایی به مناسبت ارتحال حضرت امام خمینی(ره)و آزاد سازی خرمشهر برگزار نمود که برپایی نمایشگاه آثار تجسمی ، برپایی نمایشگاه عکس ˈدرسوگ یارˈ، اعزام فعالان هنری به خرمشهر و انتشار گاهنامه حرف آخر عشق از جمله این برنامه ها می باشد.



تاريخ : 19 / 3 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
امام جمعه گتوند عنوان کرد
رئیس جمهور آینده باید رهنمودهای رهبری را نقشه راه خود قرار دهد

امام جمعه گتوند گفت: رئیس جمهور آینده باید فردی باشد که مجاهد و انقلابی باشد و در مدیریت کشور رهنمودهای رهبری را نقشه راه خود قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، حجت‌الاسلام سید حسین علوی‌اصل پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در انتخابات پیش رو به کسی رای دهید که از مسائل فرهنگی و قرآنی غافل نباشد.

وی همچنین افزود: در انتخابات 24 خرداد شوراهای اسلامی شهر و روستا به افرادی رای دهید که با قرآن سر و کار داشته باشند و در آینده در چهارچوب قانون خود را در برابر مردم متعهد و مسئول بدانند.

علوی‌اصل ادامه داد: در انتخابات ریاست جمهوری نیز باید دقت کنیم و به کسی باید رای داد که هم برای حل مشکلات اقتصادی و هم برای پیشرفت و استقلال و عزت و اقتدار کشور برنامه داشته باشد.

امام جمعه گتوند همچنین اضافه‌کرد: مردم باید به کسانی رای دهند که قرآنی باشند چرا که کشور ما کشوری اسلامی است و اگر فرد با قرآن سر و کار داشته باشد خودش را مسئول می‌داند و متعهد است ولی اگر قرآنی نباشد خلاف این مسئله، رخ خواهد داد.

وی به دیگر ویژگی‌های ضروری ریاست جمهوری اشاره و تصریح نمود: رئیس جمهور آینده باید فردی باشد که مجاهد و انقلابی باشد و در مدیریت کشور رهنمودهای رهبری را نقشه راه خود قرار دهد.

علوی اصل با تاکید بر اینکه باید در راستای رفع مشکلات مردم گام‌هایی اساسی برداشت، تاکید کرد: برای رفع مشکلات مردم به ویژه مسائل اقتصادی باید چاره‌ای کارشناسی اندیشید.

به گزارش خبرگزاری فارس، انتخابات ریاست جمهوری یازدهم به همراه انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا روز 24 خرداد ماه برگزار می‌شود.



تاريخ : 19 / 3 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

شما به کدام یک از نامزدهای شورای اسلامی شهر صالح شهر رای می دهید ؟ مهمترین ویژگی این فرد چیست ؟

entekhabat-ray-7402



تاريخ : 18 / 3 / 1392برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

کاندیداهای تایید صلاحیت شده می توانند از اولین دقایق روز ۱۶ خرداد تا ساعت ۸ صبح روز ۲۳ خرداد به تیلیغات بپردازند؛ اما در این بین مواردی وجود دارد که باید از سوی کاندیداها و ستادهای تبلیغاتی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،منطقه خوزستان، موارد غیرمجاز در تبلیغات انتخابات شوراها به شرح زیر است:

۱)      نوشتن و یا اظهار مطالب خلاف واقع

۲)      هرگونه پلاکارد با ابعاد بیشتر از ۷۰*۱۰۰ سانتی متر (جز در محل ستاد تبلیغاتی) و همچنین دیوارنویسی، راه اندازی کاروان های تبلیغاتی و استفاده از بلندگو خارج از محل سخنرانی و یا ستاد تبلیغاتی انتخاباتی.

۳)      اعلام نظر شخصیت ها در تایید نامزدها با ذکر عنوان و مسئولیت آنان.

۴)      فعالیت تبلیغاتی له یا علیه نامزدها از طریق صدا و سیما و میز خطابه نماز جمعه و یا هر وسیله دیگری که جنبه رسمی و دولتی دارد.

۵)      فعالیت انتخاباتی کارمندان در ساعات اداری.

۶)      استفاده از وسایل و امکانات وزارتخانه ها، ادارت، شرکت های دولتی و موسسات وابسته به دولت و شهرداری ها و شرکت ها و سازمان های وابسته به آنها و نهادها و موسساتی که از بودجه عمومی (به هر میزان) استفاده می کنند و همچنین در اختیار گذاشتن وسایل و امکانات مزبور.

ادامه مطلب ....



ادامه مطلب
تاريخ : 18 / 3 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر به صالح شهر رنگ و بوی تازه ای داده است و ستادهایی به همین منظور شروع به فعالیت نموده اند .

در این راستا ستادها با انتشار برگه های تبلیغاتی  و بنرها مردم صالح شهر را آماده خلق یک حماسه سیاسی نموده اند .

در اینجا یک سوال مطرح است :

آیا از طرف شهرداری صالح شهر مکانی جهت تبلیغات این کاندیداها در نظر گرفته شده است؟ تا به جای دیوارها ، تبلیغات را در آن محل انجام دهند و زیبایی و چهره شهررا از بین نبرند .



تاريخ : 18 / 3 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش گتوندنیوز ، امروز (جمعه 17 خرداد 92 ) امام جمعه ی گتوند در خطبه های نماز جمعه توصیه هایی به نامزدهای شورای انتخابات اسلامی و همچنین نامزدهای ریاست جمهوری داشتند .

حجت الاسلام سید محمدحسین علوی اصل در خطبه های امروز نماز جمعه خصوصیاتی را برای کاندید اصلح برشمردند و گفتند : مردم باید به کسانی رای دهند که قرآنی باشند چرا که کشور ما کشوری اسلامی است و اگر فرد با قرآن سروکار داشته باشد خودش را مسئول می داند و متعهد می باشد ولی اگر قرآنی نباشدخلاف این ، رخ خواهد داد .

وی همچنین از مردم خواست تا به نامزدهایی رای دهند که ویژگی هایی چون دلسوز مردم بودن ، متخصص و متعهد بودن را دارا باشند .

علوی اصل به مردم توصیه هایی برای انتخابات ریاست جمهوری داشتند و تصریح کردند به فردی رای دهید که برای حل مشکلات معیشتی مردم برنامه داشته باشد و به عزت و اقتدار ملی پایبند باشد و همچنین برای استقلال کشور برنامه ریزی های دقیقی داشته بشد .

وی از دیگر ویژگی های ضروری ریاست جمهوری را برشمردند و گفتند ، رییس جمهور آینده با فردی باشد که مجاهد و انقلابی باشد ، و در مدیریت کشور ، رهنمودهای رهبری را نقشه ی راه خود قرار دهد .

وی همچنین ساده زیستی و دوری از اشرافی گری را در کنار اجرای قانون اساسی و پیگیری چشم انداز 20 ساله را لازمه ی رییس جمهور دانست .



تاريخ : 16 / 3 / 1392برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

فرماندار محترم شهرستان گتوند دیروز بعد از برگزاری نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع ، با مردم این شهر دیدار و سخنرانی کردند .

در این سخنرانی که اعضای شورای فعلی و کاندیدای چهارمین دوره انتخابات و تعداد کثیری از مردم صالح شهر حضور داشتند ، مهندس محمدپور گفت : تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حماسی در این شهرستان اندیشیده شده است. و مردم باید برای رقم زدن یک انتخابات خوب که مد نظر مقام معظم رهبری مد ظله العالی می باشد خود را در صحنه حاضر نمایند .

ایشان افزود : متولیان برگزاری انتخابات با حفظ اصول بی طرفی از ورود به نتیجه انتخابات و حمایت از کاندیدای خاص پرهیز کرده و توان خود را صرف برگزاری سالم و فراگیر انتخابات نمایند.

مهندس محمدپور در پایان این سخنرانی به سوالات مردم صالح شهر پاسخ دادند .



تاريخ : 16 / 3 / 1392برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

عصر دیروز طی نامه ای از طرف فرمانداری شهرستان گتوند ، اسامی کاندیدای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا منتشر گردید .

در این بین اسامی 11 نفر از کاندیدای محترم شهر صالح شهر به شرح ذیل معرفی میگردد :

1-   جناب آقای محمود بلیوند

2-  جناب آقای محمد رضا بنیادزاده

3- جناب آقای فرهاد جعفری گماری

4- جناب آقای سید حسنعلی حسینی احمد فداله

5-  جناب آقای امین دادور

6- جناب آقای محمد علی زارع

7- جناب آقای عبدالرضا زارع زاده

8- جناب آقای امیر زمانی نژاد

9-  جناب آقای رستم عبداله پور

10-  جناب آقای محمود علی مردانی

11-  جناب آقای اسحق غلامی نژاد



تاريخ : 15 / 3 / 1392برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به مناسبت 14 خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) مجلس بزرگداشتی دیروز سه شنبه در مسجد جامع صالح برگزار شد .

شرکت کنندگان در این مجلس ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) با ویژگی های شخصیتی معمار کبیر انقلاب آشنا شدند.
در این آیین ، حاضران ضمن سوگواری ، با قرائت قرآن و ذکر فاتحه یاد و خاطره امام راحل (ره) را گرامی داشتند.
 



رييس ستاد انتخابات خوزستان در آستانه انتشار آگهي اسامي نامزدهاي تاييد صلاحيت شده شوراهاي شهر و روستا از تاييد صلاحيت شدن 89 درصد از داوطلبان در استان خبر داد.
سيدكريم حسيني اظهاركرد: در مدت زمان تعیین شده، تعداد 14 هزار و 338 نفر براي انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در خوزستان ثبت نام كردند كه از این تعداد 3 هزار و 255 نفر در شهرها و 11 هزار و 83 نفر در روستاها نام‌نويسي كرده بودند.
وي افزود: از اين تعداد 230 نفر از كانديداتوري انصراف دادند كه شامل 111 نفر در شهرها و 119 نفر در روستاها بود.
حسینی تصریح كرد: پس از بررسي صلاحيت‌هاي داوطلبان انتخابات شوراها در استان، در شهرها 352 نفر رد صلاحیت و 2 هزار و 792 نفر تاييد صلاحيت شدند كه اين آمار نشان مي‌دهد 11 درصد از داوطلبان در شهرها رد و 89 درصد تاييد صلاحيت شده‌اند.
رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: آمار دواطلبان شوراهاي اسلامي روستا نيز در حال جمع‌بندي است كه به زودي اعلام مي‌شود.
حسینی در خصوص اعلام اسامی نامزدها تاکید کرد: اسامي داوطلبان تاييد صلاحيت شده انتخابات شوراهاي شهر و روستا به فرمانداري‌ها ارسال شده و طبق جدول زمان‌بندي آگهی اسامی طي امروز و فردا از طريق فرمانداري‌ها منتشر مي‌شود.



تاريخ : 13 / 3 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
از اوایل صبح امروز بار دیگر موج جدید گرد و غبار بر شهرهای استان خوزستان سایه افکند.
این توده که در اوایل صبح بسیار کمرنگ بود، رفته رفته رو به شدت نهاده و افزایش یافته است.
ذرات معلق گرد و غبار همچنان معلق بوده و با وجود اینکه هواشناسی روز گذشته اعلام کرد که در روزهای آینده با این پدیده روبه‌رو نخواهیم بود، اما گرد و غبار امروز و فردا و فرداها میهمان آبادانی‌ها خواهد بود.
این ذرات معلق گرد و غبار امروز درشت‌تر به نظر می‌رسند و رنگ بی‌رنگی به شهرهای استان بخشیده‌اند.
رئیس اداره پیش‌بینی خوزستان در همین راستا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوزستان اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و خروجی مدل‌های هواشناسی نشان دهنده شکل‌گیری یک توده هوای گرد و غبار در کشور عراق است.
بهرام جنتی افزود: این وضعیت با شدت و ضعف در بخش‌های مختلف استان تا دو روز دیگر همراه است.
وی با اشاره به دمای هوای شهرستان آبادان تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته بیشترین میزان دمای هوای شهرستان 43، کمترین درجه 28 و دمای فعلی 41 درجه سانتیگراد بوده است.
رئیس اداره پیش‌بینی خوزستان گفت: دمای هوای آبادان نسبت به روز گذشته در همین ساعت تغییری نداشته است.
وی با اشاره به میزان رطوبت نیز عنوان کرد: همچنین بیشترین میزان رطوبت 37 درصد، کمترین 11 درصد و رطوبت فعلی نیز 11 درصد گزارش شده است.
گرد و غبار چند سالی‌ست که مردم شهرهای استان خوزستان را با خود درگیر کرده و تاکنون هیچگونه تمهید و اقدام قابل توجهی به‌منظور رفع این معضل اندیشیده نشده است.


تاريخ : 12 / 3 / 1392برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دزفول - سانحه رانندگی در جاده دزفول -شوشتر هشت مصدوم برجای گذاشت.

مسوول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت:در این سانحه رانندگی که صبح روز یکشنبه به وقوع پیوست یک دستگاه خودرو وانت به دلیل ناتوانی راننده در کنترل خودرو از جاده منحرف شده و به سرنشینان قسمت بار وانت که کارگران بخش کشاورزی بودند صدمه وارد شد.
ˈفریدون جعفریان فرˈ افزود:به دنبال بروز این سانحه سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده و به مداوای مصدومان حادثه پرداختند.
وی افزود:این سانحه رانندگی تلفات جانی نداشته و مجروحان حادثه نیز برای ادامه درمان به بیمارستان دزفول منتقل شدند.
حمل کارگران بخش کشاورزی در قسمت بار وانت تاکنون حوادث خونباری را در سطح شهرستان دزفول موجب شده است.



تاريخ : 12 / 3 / 1392برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دزفول - به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) ،نمایشگاه خوشنویسی ،نقاشی و عکس انجمن های هنری شهرستان گتوند برپا شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: در این نمایشگاه بیش از 30 تابلو خوشنویسی، 10 اثر هنرهای تجسمی و نیز 50 عکس انجمن فیلم و عکس با موضوع ارتحال امام خمینی (ره) به نمایش گذاشته شده است.

ˈمحمدعلی اسدیˈ افزود:آثار خوشنویسان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند برگرفته از اشعار حضرت امام خمینی (ره) در این نمایشگاه برای بازدید علاقه مندان ارائه شده است.

این نمایشگاه به مدت یک هفته در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند پذیرای عموم علاقمندان است.



تاريخ : 12 / 3 / 1392برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید محمدحسین علوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه گتوند اظهار کرد: کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا از به وجود آوردن مسائل حاشیه‌ای اجتناب کنند و تنها در راستای معرفی خود گام بردارند.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: دغدغه کاندیدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در زمینه مطالبات و خواسته‌های به حق مردم باشد و طوری رفتار کنند که برخی احساس نکنند که مسئولیت آنها طعمه‌ای برای رسیدن به منافع مادی و دنیوی است.

علوی اصل همچنین با اشاره به سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب اظهار داشت: در این دو روز که از روزهای یوم‌الله است، دو نعمت بزرگ الهی نصیب ملت ایران شده است که یکی قیام 15 خرداد سال 42 است که ثمره آن انقلاب اسلامی در سال 57 بود و دیگری نعمت وجود با برکت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است که در 14 خرداد سال 68 بعد از ارتحال ملکوتی امام راحل توسط مجلس خبرگان رهبری به رهبری انتخاب و ولایت امر مسلمین را به عهده گرفتند.

وی رهبری امام خامنه‌ای را بسیار با درایت خواند و گفت: رهبری با درایت امام خامنه‌ای در سال‌های گذشته ثابت کرده است که در صورت نبود ایشان، انقلاب در برخی تنگناها گرفتار می‌شد.

علوی اصل با اشاره به اینکه باید در راستای گرامیداشت قیام 15 خرداد نیز در جامعه گام‌هایی برداشته شود، گفت: امام خمینی(ره) در سخنرانی‌های زیادی اعلام کردند که باید این روز را گرامیداشت و به این دلیل همه باید تلاش کنیم تا این روز تاثیرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی گرامی‌داشته شود.