تاريخ : 27 / 6 / 1392برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

حجت الاسلام علوی بر تاسیس وساخت حوزه علمیه در شهرستان گتوند تاكید كردند و گفتند رشد وترقی هر جامعه ای به رشد وتقویت فرهنگ اسلامی آن جامعه است.

امام جمعه گتوند

به گزارش سلام گتوند حجت الاسلام علوی اصل خود و نمازگزاران را به  رعایت تقوای الهی دعوت نمودند

ایشان با اشاره به عقب نشینی ها وشكست برنامه های وتوطئه ها ونقشه های جنگ طلبانه امریكا ورژیم صهیونیستی بر علیه جبهه مقاومت اسلامی و كشور سوریه بیان كردند كه  این همان وعده الهی است كه در قرآن كریم خداوند فرمودند:

 چنانچه امت اسلام از عناصر ایمان و صبر و مقاومت و تقوای الهی برخوردار باشند قطعا نقشه های دشمنان سست و ضعیف شده و هیچ گونه ضرر و زیانی بر مسلمانان وارد نخواهندكرد .

در ادامه حجت الاسلام علوی به ارائه گزارش مختصری از گردهمائی ائمه جمعه محترم سراسر كشور  در هفته گذشته كه به مدت سه روز طول كشید به شرح زیر پرداختند:

1. با حضور در مرقد مطهر بنیانگزار كبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بیعت مجدد خود را با آرمانها و اهداف والای امام راحل (ره) و شهدای عزیز اعلام نمودند.

2. با دیدار با  مقام معظم رهبری بیعت مجدد و اعلام وفاداری  و سربازی خود را نسبت به ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی ) و با بكار گیری رهنمودهای حكیمانه و مدبرانه و راهگشای  معظم له .

3. در روزهای بعد با حضور رئسای سه قوه مجریه و مقننه و قضائیه و وزیر كشور تعامل و همكاری وهماهنگی لازم بین نهاد نماز جمعه و دولت اسلامی تاكید شد.

4. دیدار با ریاست محترم سیما جناب آقای ضرغامی که به سوالات وابهامات ائمه جمعه كشور پاسخ دادند .

5 . وزیر كشور تاكید كردند كه كارشناسی اقتصادی در اولویت شرایط گزینش استانداران وفرمانداران خواهد بود.

ایشان در پایان بر تاسیس وساخت حوزه علمیه در شهرستان گتوند تاكید كردند و گفتند رشد وترقی هر جامعه ای به رشد وتقویت فرهنگ اسلامی آن جامعه است واز آنجا كه حوزه های علمیه یكی از اركان اصلی نظام اسلامی  در تقویت فرهنگ باورها ورفتارها ی انسانی واسلامی هستند باید از همه امكانات دولتی ومردم استفاده شود.



تاريخ : 25 / 6 / 1392برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

عضو شورای اسلامی صالح شهر در گفتگو با خبرنگار شاهد صالح شهر گفت : در جلسه ای که اعضای محترم شورای اسلامی صالح شهر با شهردار این شهر داشتند مقرر شد تا محوطه سالن ورزشی پاکسازی گردد .

بلیوند افزود : امروز بازدیدی از این محل و سالن ورزشی بعمل آمد که در همین راستا کارکنان شهرداری در حال پاکسازی این محوطه بودند . محمود بلیوند عضو شورای اسلامی صالح شهر ضمن تقدیر از زحمات رستمی شهردار صالح شهر افزود امیدواریم شهردار محترم به همین منوال جهت خدمت رسانی مطلوب به شهروندان به تعهدات خود عمل نماید .



تاريخ : 25 / 6 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: الگو گیری در بخش گردشگری باید مبتنی بر داشته‌های فرهنگی و هویت ایرانی و اسلامی باشد.

خبرگزاری فارس: الگوهای گردشگری باید مبتنی بر هویت ایرانی و اسلامی باشد

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: صنعت گردشگری در حال حاضر در جهان یکی از پیشروترین صنایع درآمدزا به شمار می‌آید و باید در ایران نیز به این بخش توجه بیشتری شود.

وی با اشاره به اینکه گردشگری صنعتی ارزآور است، گفت: باید توجه داشت که با این صنعت می‌توان بخش زیادی از تحریم‌ها را دور زد زیرا ارز توسط گردشگران به کشور وارد می‌شود و محدودیتی نیز در این باره وجود ندارد.

این نماینده اصول‌گرای مجلس نهم با اشاره به اینکه باید زیرساخت‌های مورد نیاز در این بخش را تامین کرد، گفت: بی‌شک اعتبار دولتی در این بخش نمی‌تواند پاسخگوی مشکلات و نیازها باشد و به این دلیل باید کوشید تا از سرمایه‌های مردمی در این زمینه استفاده کرد.

وی گفت: در سال گذشته اعتبارات دولتی به دلیل مشکلات بودجه‌ای و تحقق برنامه‌ها در حد بسیار ناچیزی محقق شد ولی توجه به اینکه بخش خصوصی در این زمینه می‌توان گره‌گشای تنگناهای سخت و دشوار باشد می‌تواند شاه‌کلید رفع مشکلات به شمار آید.

سادات ابراهیمی با اشاره به اینکه مجلس آماده همکاری در این زمینه است، گفت: مجلس آمادگی دارد تا در این زمینه از همه ظرفیت خود بهره بگیرد و موانع قانونی را در صورت وجود بررسی و رفع کند.

نماینده مردم شهرستان‌های شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: الگو گیری در بخش گردشگری می‌تواند تاحد زیادی مشکلات را برطرف کند و باید الگوها مبتنی بر داشته‌های فرهنگی و هویت ایرانی و اسلامی باشد.



تاريخ : 24 / 6 / 1392برچسب:, | 18 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

عضو شورای شهر صالح شهر در گفتگو با شاهد صالح شهر : امروز اعضاء شورای اسلامی صالح شهر به منظور رفع مشكلاتی از قبیل آب شرب، امكانات ورزشی و مدرسه ابتدایی بیهقی با معاون فرماندار، بخشدار و رؤسای ادارات : آبفا شهری، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش شهرستان گتوند دیدار و گفتگو كردند.

محمود بلیوند افزود : مهدی زاده رئیس آبفا شهری ضمن وعده دیدار از پروژه مسكن مهر و رفع مشكلات آن قول داد در صورت تامین اعتبار از استان لوله كشی آب شرب آغاز گردد. جوادپور رئیس اداره ورزش و جوانان گتوند نیز از احداث سالن چند منظوره در صالح شهر خبر داد. همچنین جوادپور قول داد ضمن پیگیری مشكل زمین چمن توجه بیشتری به ورزش صالح شهر داشته باشد.



تاريخ : 24 / 6 / 1392برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

با عرض سلام و احترام

برادر گرانقدر جناب آقای حاج عباس نوری انتصاب جدید حضرتعالی به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه برنا خوزستان را به جنابعالی تبریک گفته و امیدوارم که در این مسئولیت موفق و سربلند باشید .

بی شک حضرتعالی به واسطه سابقه درخشان خود مستحق چنین مسئولیتها و مقامات بالاتری نیز می باشید . التماس دعا .

محمود بلیوند عضو شورای اسلامی صالح شهر



تاريخ : 24 / 6 / 1392برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا



ماهاتیرمحمد- معمار اقتصاد نوین مالزی- می گوید "در کشور شما سرزمینی هست به نام خوزستان، که اگر آن را در کشورم داشتم مالزی را بجای 20 سال ده ساله می ساختم" / بی شک برای محسن رضایی این فرزند غیور خوزستان، راه ساختمان پاستور، از میانه ساختمان سپید خیابان فلسطین اهواز دستیافتنی تر است تا خیابان میرداماد و نفت پایتخت! / وقتی سیاستمداری، به لحاظ سیاسی و اجتماعی در دسته بندی دوم قرار گیرد دیگر فارغ از محل فعالیتش ارزیابی می گردد و در انظار عموم، قبول سمتهایی هرچند پایین...
خوزنیوز/ مهدی جباری: در پی انتشار یادداشتی تحت عنوان "نیاز امروز خوزستان؛ استانداری با استاندارد ریاست جمهوری" توسط نویسنده این سطور همانگونه که قابل پیش بینی هم بود، طرح نام دو شخصیت ملی خوزستان -  محسن رضایی و علی شمخانی-  با استقبال خوانندگان مواجه گردید. برخی البته  لزوم استفاده اینان در پایتخت را بیشتر دانسته، از این منظر مخالفت کردند لذا سعی داریم در این مطلب، فایده هزینه امکان فوق را از منظر مورد اشاره مخالفان بنگریم.
از آنجا که بررسی نام دریادار علی شمخانی با انتصاب وی به دبیری شورای عالی امنیت ملی اصطلاحا سالبه به انتفاء موضوع گردیده در این یاداشت صرفا روی سخن به محسن رضایی می گردانیم.

منظر اول: خوزستان در مالزی!

دوستی از زبان دکتر بخشنده روایت می کرد، هنگامی که وی در اجلاسیه ای که به افتخار 20 سال فعالیت ماهاتیرمحمد- معمار اقتصاد نوین مالزی- در آنجا برپا بوده در قامت نماینده ایران حاضر شده است، ماهاتیر محمد در ضیافت نهار برای خوشآمدگویی سر میز هیات ایرانی حاضر شده و رو به دکتر بخشنده می گوید "در کشور شما سرزمینی هست به نام خوزستان، که اگر آن را در کشورم داشتم مالزی را بجای 20 سال ده ساله می ساختم".
 
لطفاً ادامه مطلب را نیز بخوانید....


ادامه مطلب
تاريخ : 24 / 6 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

فرماندار گتوند از اختصاص اعتباري بالغ بر 14 ميليارد تومان از محل اعتبارات تملك دارايي به اين شهرستان خبر داد. .

MohammadPoor-5436

به گزارش گتوندنیوز به نقلل از روابط عمومی فرمانداری هوشنگ محمدپور در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:

خوشبختانه با تخصيص اعتبارات به ايت منطقه مي توانيم در راستاي تعالي بخشهاي مختلف آن گامهاي متعالي برداريم.

وي با تقدير از مسئولان استاني و ملي در راستاي حمايت از مناطق محروم و كمتر توسعه يافته افزود: حجم زيادي از اين اعتبارات براي تكميل پروژه هاي نيمه تمام و بجا مانده از سالهاي گذشته صرف خواهد شد.

گفتني است شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان داراي پروژه هاي نيمه تمام متعد مي باشد كه اميد مي رود با اعتبارات تخصيص يافته اين پروژه ها هرچه سريعتر به بهره برداري برسند.



تاريخ : 24 / 6 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

نونهال گتوندی ، با کسب مقام اول کشوری به اردوی تیم ملی دعوت شد .

علی اکبر برزگر مربی منتخب تیم استان خوزستان در گفتگو با گتوندنیوز گفت : 2 نفر از ورزشکاران دو و میدانی شهرستان با شرکت در مسابقات دو و میدانی برترین های نونهالان کشوری که در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج برگزار شده بود موفق به کسب مقام شدند .

برزگر در ادامه گفت : این مسابقات با شرکت 65 نفر از 18 استان کشور ، در 10 ماده و به مدت 2 روز در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج انجام شد ، ککه تیم خوزستان با 3 شرکت کننده که دو نفر آن گتوندی بودند موفق به کسب مقام هایی شد .

وی همچنین تصریح کرد : دو نفر از دوندگان شهرستان به نام های عباس کلانتری و حسین نامداری در این مسابقات شرکت داشته اند که در نهایت عباس کلانتری در ماده ی پرتاب نیزه با پرتاب 52.68 متری به مقام قهرمانی کشوری دست یافت و به اردوی تیم ملی دعوت شد .همچنین حسین نامداری در ماده ی پرش طول با ثبت رکورد 5.85 به مقام دوم دست یافت .

لازم به ذکر است ، دوندگان گتوندی ، تمرینات خود را با کمترین امکانات انجام می دهند .



تاريخ : 23 / 6 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

روز گذشته جهت گرامیداشت یاد و خاطره آسید علاءالدین صدر موسوی در حسینیه صاحب الزمان (عج) مراسم ختمی برگزار گردید .

این مراسم ختم جهت برادران و خواهران بود که از ساعت 16 الی 20 در این حسینیه به طول انجامید .

همشهریان عزیز صالح شهری استقبال قابل قبول و پرشوری از این مراسم انجام نمودند .



تاريخ : 23 / 6 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

محمود بلیوند در گفتگو با خبرنگار شاهد گفت : اعضای محترم شورای اسلامی صالح شهر عصر دیروز جلسه ای در دفتر شورای اسلامی این شهر برگزار نمودند .

ایشان افزود : پس از اتمام جلسه ، اعضای محترم با حضور در حسینیه صاحب الزمان (عج) با قرائت فاتحه یاد و خاطر روحانی معظم آسیدعلاءالدین صدر موسوی را گرامی داشتند .

بلیوند در ادامه از بازدید مکان ها و طرح ها و پروژه های اتمام شده و در حال اجرا از جمله سالن ورزشی ، مسکن مهر ، فضای سبز ، مدرسه شهید بیهقی و میادین فوتبال صالح شهر خبر داد و افزود : پیگیر پروژه های تکمیل نشده هستیم تا ان شاءالله هر چه سریعتر جهت رفاه حال همشهریان عزیز آماده و قابل استفاده گردند.



تاريخ : 23 / 6 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

پس از تلاش فراوان در تدوین مقاله علمی، نخبه گتوندی موفق به چاپ مقاله علمی خود در معتبرترین ژورنال فن‌آوری اطلاعات در کشور هند شد.
این نخبه علمی اظهار کرد: تلاش بی‌وقفه‌ای برای تدوین این مقاله انجام شده است و تلاش شده تا این مقاله از نظر مرجع شناسی خود مرجع باشد.
یوسف امامی با اشاره به اینکه تلاش زیادی برای تدوین این مقاله علمی انجام شده است، افزود: این مقاله علمی با نام «بررسی پروتکل‌های مسیریابی داده محور در شبکه‌های حسگر بی‌سیم» نام دارد.
وی با اشاره به اینکه ژورنالی که این مقاله علمی را چاپ کرده است بسیار معتبر است، افزود: این ژورنال از اعتبار بسیار زیادی برخوردار است و اعلام آمادگی کرده است که سایر مقالات را از این نوع به چاپ برساند.
امامی با اشاره به رشته تحصیلی‌اش گفت: در حجال حاضر در مقطع کارشناسی ارشد فن‌اوری اطلاعات با گرایش شبکه‌های کامپیوتری در حال تحصیل هستم.
شهرستان گتوند با داشتن فضایی بسیار مستعد از نظر نخبه پروری می‌تواند از نظر تولید علمی در خوزستان و کشور جایگاه بسیار مترقی داشته باشد.
بر این اساس، تامین زیرساخت‌های لازم برای توسعه شرایط کنونی در بخش علمی نیاز اساسی پژوهشگران و تلاش‌گران در این عرصه شهرستان گتوند است و در این راستا نیازمند حمایت بیشتر و توجه مسئولان هستند.



تاريخ : 23 / 6 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

عباس نوری به عنوان رییس هیئت مدیره باشگاه برنا خوزستان معرفی شد.

ایشان در حال حاضر مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری استان خوزستان هستند که از سوابق ایشان میتوان به ” معاون فرماندار شهرستان گتوند ” ، ” سرپرست سازمان ملی جوانان استان ” و” معاون مدیرکل سازمان ورزش و جوانان ” اشاره کرد.

ایشان در رابطه با برنامه های آتی باشگاه برنا گفت : در حال حاضر پیگیر خرید امتیاز لیگ یک کشوری هستیم و امیدواریم با محقق شدن این امر شاهد حضور قدرتمند تیم برنا در لیگ یک کشوری باشیم.

وی در رابطه با حضور باشگاه برنا در دیگر رشته های ورزشی نیز گفتند :

اولویت فعلی ما ورزش فوتسال است و اگر در آینده توانایی تیم داری در دیگر رشته ها دیده شود حتما انجام خواهد شد.

نوری در رابطه با اینکه آیا آقاجری به عنوان مدیر عامل باشگاه در آینده حضور خواهند داشت یا خیر نیز گفت :

ایشان یک جوان فعال و بسیار خوب هستند و حتما از تجربیات و ظرفیت ایشان استفاده خواهد شد و اینکه آیا او به عنوان مدیرعامل در باشگاه خواهد ماند یا خیر ، تصمیم هیئت مدیره خواهد بود که اعضای هیئت مدیره نیز در آینده نزدیک مشخص خواهد شد.

ایشان در پایان خاطر نشان کردند که ما به دنبال استفاده از تمام ظرفیت استان خوزستان و نیروهای بومی هستیم و هر شخصی که بتواند در این رابطه به ما کمک کند ، دست او را به گرمی میفشاریم./



نماینده مردم گتوند و شوشتر گفت:  کاهش آثار تحریمها و رفع مشکلات معیشتی مردم را مهم ترین و نخستین وظیفه دولت یازدهم دانستند و همکاری و تعامل میان مجلس و دولت و حمایت رهبر معظم انقلاب اسلامی را لازمه این کار دانستند.

به گزارش سلام گتوند سید محمد سادات ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار مجلس و مردم فرهنگ جنوب، ضمن تاکید بر لزوم تعامل میان قوا اظهار داشت: با توجه به جایگاهی که قانون اساسی برای قوه مقننه قائل است، اگر آقای روحانی در عمل نیز به آنچه درباره مجلس می گوید پایبند و معتقد باشد، آینده ای روشن پیش روی همکاری و تعامل میان قوا قرار دارد.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس اضافه کرد: از سخنان آقای روحانی در این زمینه، می توان دریافت که موضوع او بیشتر واقع بینانه است تا ایده آل گرایانه. رئیس جمهور اشراف خوب و کاملی به واقعیات جهان امروز دارد و با اصول دیپلماسی آشناست.

سادات ابراهیمی با بیان اینکه "مشکلات اقتصادی، پیچیده هستند"، اظهار داشت: دولت به تنهایی نخواهد توانست این مشکلات را مرتفع کند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای حل مشکلات اقتصادی، دولت نیازمند همکاری و تعامل با قوای مقننه و قضاییه و حمایت مردم و رهبری معظم انقلاب اسلامی است.

سادات ابراهیمی گفت: آقای روحانی نگاه خوبی به مسائل دارد و می توان گفت که ایده و فکر و نگاه رئیس جمهور به موضوعات مختلف، از نظر نمایندگان مجلس شورای اسلامی، منطقی است.

وی ادامه داد: امیدواریم که در عرصه عمل و اجرا نیز همین طور باشد و آقای روحانی به هنگام کار عملیاتی نیز توقعات را برآورده کند و به قانون پایبند باشد.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس در پایان گفت: امیدواریم آقای روحانی تا پایان دوره ریاست جمهوری خود همان گونه که امروز از مشی و منش او استنباط می شود، به تذکرات مجلس شورای اسلامی توجه کند و از انتقادات و پیشنهادهای سازنده بهره بگیرد.

 



تاريخ : 19 / 6 / 1392برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از گتوند نیوز : ستاد برگزاري مراسم تشييع اين عالم رباني ضمن تسليت اين ضايعه سه روز عزاي عمومي را در شهر جنت مكان اعلام نمود.اين ستاد همچنين اعلام نمود: مراسم تشييع اين روحاني بزرگوار روز چهارشنبه ساعت 9 صبح  در محل ورودی شهر جنت مكان از توابع شهرستان گتوند برگزار مي گردد.



تاريخ : 19 / 6 / 1392برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش خبرنگار شاهد، عضو شورای اسلامی شهر صالح شهر از توابع شهرستان گتوند عصر دیروز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

در نخستین نشست شورای اسلامی شهر صالح شهر اردشیر رستمی با پنج رای موافق به‌عنوان شهردار این شهر ابقا شد.

محمود بلیوند افزود: تجربه، سخت کوشی، جدیت و همچنین تعامل با مردم و مسئولان از عمده ترین شاخص های تصمیم شورای اسلامی شهرصالح شهر در ابقای شهردار است.

وی آمادگی شورای چهارم برای همراهی و همکاری مردم و شوراهای گذشته را بعنوان تجربه مدیریت برای پیشبرد امورات و توسعه شهر صالح شهر ذکر کرد.

 

 

 



تاريخ : 18 / 6 / 1392برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

حجت الاسلام علوي اصل امام جمعه گتوند در ديدار با پرسنل اداره تعاون و تعاونگران شهرستان خواستار پيگيري مشكلات تعاونيها شد.

به گزارش گتوندنیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری گتوند ، امام جمعه گتوند در اين ديدار كه به مناسبت هفته تعاون برگزار شده بود با اشاره به نقش مهم تعاونيها در ايجاد اشتغال گفت: تعاونگران تلاش كنند با تبليغات بيشتر در سطح شهرستان باعث آشنايي بيشتر مردم  با تعاوني ها شوند و البته اميدواريم با روي كار آمدن دولت جديد و با برنامه ريزي مناسب در خصوص پيشبرد اهداف تعاوني ها گام برداشته شود.

علوي اصل خاطرنشان كرد: مسائل و مشكلات مربوط به تعاوني ها بايد پيگيري شوند و با توجه به اينكه دين مبين اسلام در خصوص تعاون سفارشاتي نيز دارد لذا در جهت پيشرفت استان و شهرستان بايد فعاليتهاي بيشتري انجام گيرد.

 گفتني است در پايان اين ديدار از تعاوني هاي برتر شهرستان گتوند تجليل به عمل آمد.



تاريخ : 18 / 6 / 1392برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

بخشدار مركزي گتوند: شوراها تلاش كنند تا انتظارات  به حق مردم را برآورده نمايند

Jahangir-Heydarzadeh

 جهانگير حيدري پور بخشدار مركزي گتوند در گفتگو با خبرنگاران در گتوند گفت: اعضاي شوراهاي

اسلامي تلاش كنند تا حد ممكن انتظارات مردمي را برآورده كنند.

وي با اشاره به نقش بسيار مهم شوراهاي اسلامي شهر  و روستا در شناسايي و رفع موانع پيشرفت

و آباداني شهرها و روستاها اظهار داشت: با شروع  بكار دوره چهارم شوراهاي اسلامي شهر و روستا

و با توجه به تجربه دوره هاي  گذشته انتظار مي رود كه  اعضاي  اين  دوره از شوراها  عملكرد  بهتري

داشته باشند.

وي همچنين افزود: رسيدگي به مسائل روستائيان در تمام امور و زمينه هاي  اقتصادي - زير ساختها

فرهنگي - ورزشي - عمراني -كشاورزي و نظاير اينها از جمله مواردي است كه شوراها بايد در آن رابطه فعاليت و نظارت حداكثري خود را بكار گيرند.

حيدري پور خاطر نشان كرد: پرهيز از حواشي – تعامل با شهرداران و دهياران –دور از مسائل  حاشيه اي سياسي و مالي-صداقت و پاسخگويي از جمله مواردي است كه بايد مدنظر شوراهاي اسلامي شهر  روستا باشد.

بخشدار مركزي گتوند اضافه نمود: در جلساتي كه با اعضاي شوراهاي چهارم روستاها داشته ايم از آنها خواسته شده كه در اسرع وقت اقدام به معرفي دهيار نمايند ضمن اينكه با بررسيهاي ميداني و برگزاري جلسات با مردم روستااقدام به شناسايي و اولويت بندي مشكلات روستا نموده و به بخشداري اعلام كنند .

گفتني است در بخش مركزي سه شهر و 25 روستا وجود دارد كه تعداد ده روستاي آن فاقد شورا مي باشند.



تاريخ : 18 / 6 / 1392برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

در ابتدا عرض سلام و ادب و احترام ویژه دارم خدمت همشهریان محترم صالح شهر امیدوارم همیشه سالم و تندرست و در راستای بالا بردن سطح علم و فرهنگ مانند قبل قدمهای استوارتری را بردارند .

با توجه به اینکه مردم عزیز صالح شهردید مثبتی نسبت به اینترنت و فضای مجازی دارند استفاده از آن در طول روز را نیز یک امر حیاتی جهت پیشبرد اهداف علمی ، آموزشی ، اجتماعی و فرهنگی خود میدانند .

ما هم در این زمینه و علم به اینکه اینترنت میتواند فضای مناسبی جهت انتشار خبرهای صالح شهر باشد و جهت آگاهی بیشترهمشهریان محترم از کم و کیف و اتفاقات صالح شهر ، شهریور سال 1391 اقدام به راه اندازی وبلاگی با نام شاهد صالح شهرگردیده شد تا بتوانیم بدون هیچگونه جانب داری و سمت و سویی خبرهای صالح شهر و شهرستان را منتشر ، تا مخاطبین ما اخبار را دنبال نموده و از انتقادات و پشنهادات آنها ، هم ما و هم مسئولین محترم صالح شهر بهره کافی را ببریم .

ضمناً قابل ذکر است که این نشریه اینترنتی بصورت گاهنامه شاهد و هرچند ماه یک بار منتشر تا کسانی که دسترسی مناسبی به اینترنت ندارند بتوانند مطالب را بصورت مکتوب نیز مطالعه نمایند .

در آخر و بار دیگر تشکر مینمایم از تمام کسانی که ما را در امر انتشار این اخبار یاری رساندند . (( و من ا... التوفیق .. مجتبی رحیمی نیا مدیریت وبلاگ شاهد صالح شهر ))



تاريخ : 17 / 6 / 1392برچسب:, | 18 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

عالم ربانی روحانی اهل کرامت و همراه مردم صالح شهر حضرت حجت الاسلام مرحوم سید علاء الدین صدرموسوی دار فانی را وداع گفت .

این روحانی محترم بعد از چندین ماه در بستر بیماری ، لحظاتی پیش به دیار باقی شتافت .

مراسم ختم و تشییع این مرحوم هنوز مشخص نگردیده و به محض اطلاع از طریق همین سایت اعلام خواهد گردید .

مدیریت این سایت رحلت این عالم بزرگوار را به جامعه روحانیت ، خانواده محترم ایشان و همچنین مردم عزیز و خداجوی جنت مکان و صالح شهر تسلیت عرض نموده و ان شاء ا.. ما را در غم این عزیز و بزرگوار شریک و سهیم بدانند .

عکس اهدایی شاهد صالح شهر



تاريخ : 17 / 6 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا



تاريخ : 17 / 6 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

با حضور مسئولان محلی هتل جهانگردی شهرستان شوشتر برای استفاده گردشگران و مسافران این شهر تاریخی افتتاح شد. 

به نقل از خبرگزاری تسنیم از شوشتر، نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در این مراسم اظهار کرد: ایجاد هتل و مکان‌های تفرجگاهی در شهر تاریخی شوشتر یکی از نیازهای اولیه توسعه صنعت گردشگری به شمار می‌آید که باید در این مسیر گام برداشت.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی خاطر نشان کرد: تامین زیرساخت‌های مورد نیاز گردشگری در شهرهای تاریخی یکی از نیازهای مبرم توسعه این صنعت به شمار می‌آید و در این راستا نیازمند حمایت از سرمایه‌گذاران داریم.

وی با اشاره به اینکه شهرستان شوشتر از نظر زیرساخت‌های گردشگری نیازمند توجه زیادی است، افزود: باید کوشید تا سرمایه‌گذاران با شهرستان شوشتر آشتی کنند و بخش زیادی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان شوشتر باید توسط سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اجرا شود.

آقای سادات ابراهیمی با اشاره به اینکه حمایت از بخش خصوصی مزایای زیادی به همراه دارد، گفت: توان بخش خصوصی بیش از بخش دولتی است و باید برای سرعت گرفتن پروژه‌های گردشگری از این بخش استفاده کرد.



گتوند، دزفول- امام جمعه موقت شهرستان گتوند از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست تمام تلاش خود را معطوف به عمران و آبادانی شهر و روستاها کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام ˈعباس حسنی ˈ در آیین نماز جمعه این هفته گتوند در مصلای این شهر افزود: آغاز به کار شورای چهارم می تواند نوید بخش روزهای خوب همراه با پیشرفت و عمران برای مردم باشد.
وی افزود: اعضای شوراهای اسلامی باید پاسخگوی مردم بوده و با ارائه برنامه شفاف و کارشناسی به عمران و آبادانی منطقه کمک کنند.
امام جمعه موقت گتوند در ادامه با اشاره به آتش افروزی آمریکا در منطقه اظهار داشت : آمریکا و همدستانش بدانند حمله به سوریه تبعات جبران ناپذیری برای آنان در پی خواهد داشت.
وی همچنین با تبریک دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت معصومه (س) گفت: در این روز فرخنده که به نام روز دختر نامگذاری شده باید با تشویق و ترغیب جوانان به امر ازدواج و تشکیل خانواده زمینه را برای این سنت حسنه فراهم کرد.648



گتوند، دزفول- سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گتوند از اجرای طرح آبیاری و مراقبت از جنگل های این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح با توجه به شدت گرمای منطقه در فصل تابستان اجرایی شده است.

 

به گزارش ایرنا ˈامیرحسین رحیمی نیاˈ روز چهارشنبه افزود: در حال حاضر 176 هکتار از درختان جنگلی در اراضی ملی به صورت برنامه ریزی شده آبیاری می شود.
وی با اشاره به اهمیت افزایش سطح سبز و توسعه مراتع و جنگل ها افزود:آبیاری جنگل ها در راستای حفاظت و مراقبت از درختان به عنوان سرمایه ملی و با توجه به شرایط آب و هوایی و گرمای منطقه به صورت پیمانی اجرا شده است.
سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گتوند افزود: عرصه های مورد نظر شامل گونه های جنگلی کنار ، کهور و آکالیپتوس در اراضی ملی در مناطق ˈعقیلیˈ ، ˈآبیدعلی بازˈ و ˈکیارسˈ می باشند.
رحیمی نیا در خاتمه با اشاره به پتانسیل شهرستان گتوند در زمینه گردشگری بر توسعه جنگل ها و مراتع و افزایش سطح سبز این شهرستان در راستای توسعه گردشگری تاکید کرد.



جهانگیر حیدری پورˈ در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ضمن گرامیداشت هفته دولت افزود: هفته دولت فرصت بسیار ارزشمندی برای بیان و ارائه فعالیت ها و ارزیابی عملکرد دولت در عرصه خدمت رسانی به مردم است لذا مسوولان نهادها و دستگاههای اجرایی باید فرمایشان مقام معظم رهبری را سرلوحه کار قرار دهند.

بخشدار مرکزی گتوند با اشاره به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: با عنایت به رسالت و مسوولیت دولتمردان و با توجه به شرایط کنونی کشور باید تمام تلاش و کوشش خود را در جهت تحقق شعار سال و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بکار گیریم.
حیدری پور اظهار امیدواری کرد با توجه به شروع بکار دولت تدبیر و امید که بارقه ای از امید و نشاط ایجاد شده مسایل مربوط به محدودیت اعتبارات برطرف شده و توسعه و پیشرفت در شهرها و روستاها و مناطق محروم با شتاب بیشتری صورت گیرد.



تاريخ : 13 / 6 / 1392برچسب:, | 17 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

ظهر دیروز طی آیینی ، مراسم تحلیف اعضای شورای جدید شهرستان گتوند انجام شد و رییس ، نایب رییس و خزانه دار شورای چهارم مشخص شدند .

ظهر دیروز مراسم تحلیف اعضای شورای جدید شهرستان گتوند با حضور فرماندار و اعضای شورای جدید انجام شد که پس از آن رییس ، نایب رییس و خزانه دار شورای جدید مشخص شدند .

محمد رضا بنیادزاده به عنوان رییس شورا ، امیر زمانی به عنوان نایب رییس شورا و امین دادور بعنوان خزانه دار شورای اسلامی صالح شهر انتخاب شدند .

در ادامه ی این مراسم محمد پور فرماندار گتوند ، پس از تشکر از اعضای قبلی شورای شهر به دلیل تلاش های فروانشان گفت : تفرقه بين اعضاي شوراها مثل يك ويروس كه بدن را از پا در مي آورد ميتواند از پيشرفت و سازندگي و توسعه يك شهر يا روستا جلوگيري كندبنا براين اعضا جديد تلاش داشته باشند اختلاف سليقه تبديل به تفرقه نشود و همفكري و همدلي و مسئوليت پذيري و پاسخگويي را مد نظر داشته باشند.



تاريخ : 13 / 6 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از روابط عمومی سایت شهرداری صالح شهر

مهندس رستمی شهردار صالح شهر درگفت وگو با سایت این شهرداری ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن  هفته دولت ازاقدامات  شهرداری درخصوص بازگشایی مدارس خبرداد...
شهردار صالح شهر از چاپ وطراحی بنر تبریک سال تحصیلی جدید وهماهنگی درراستای نصب در سطح شهر ودرب مدارس  گفتند،وی افزود پاکسازی خیابانهای اطراف مدارس وشست وشوی مدارس دردستور کار واحد خدمات شهری شهرداری قرار دارد و خط کشی عابر پیاده برای افزایش ایمنی از گذر عرضی وشست وشوی تابلوهای راهنمایی ونصب تابلوهای جدید در صورت نیاز گفت، وی افزود هرگونه عملیات حفاری در معابر تا پایان مهرماه ممنوع می باشدونسبت به ترمیم وآسفالت نوارهای حفاری در سطح شهرتا پیش از شروع مدارس خبردادند.



تاريخ : 13 / 6 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

شورای شهر چهارم از دیروز رسما فعالیت خود را آغاز کرد . اما پرسشی که ذهن مردم را مشغول خود نموده است ، این است که برنامه شورای شهر جدید برای صالح شهر چیست ؟

تاکنون شورای شهر جدید رسما هیچ برنامه کاری به خبرنگاران اعلام ننموده است تا شهروندان در جریان برنامه های شورای شهر جدید قرار بگیرند .

شورای شهر جدید باید دارای ۳ برنامه زمانی باشد تا بتواند موفق گردد :

۱- برنامه کوتاه مدت ( که باید مثلا ۳ ماهه باشد )

۲- برنامه میان مدت

۳- برنامه بلند مدت

این شورا باید دارای این ۳ برنامه برای فعالیتهای عمرانی و غیره باشد و در پایان هر برنامه کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت ، به مردم و خبرنگاران کارنامه ارائه نماید تا مردم قضاوت نمایند که شورای شهر در پایان برنامه خود موفق بوده است یا خیر ؟

حال باید دید که چگونه شورای شهر جدید می خواهد برای پیشرفت عمران و آبادانی صالح شهر گام بردارد ؟



تاريخ : 13 / 6 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش گتوند نیوز امروز به مناسبت هفته ی دولت دو پروژه در شهرستان گتوند افتتاح شد .سالن چندمنظوره ی مدیریت بحران در شهرداری گتوند اولین پروژه ای بود که امروز با حضور مسئولین شهرستان افتتاح شد . 

محسن شکری زاده ، شهردار گتوند با بیان جزیاتی درباره ی این پروژه گفت : ساخت این سالن چندمنظوره در سال 88 کلید خورد که تا اواخر سال 90 کارهای اولیه ی این پروژه به پایان رسید و در سال های 91 و 92 کارهای نازک کاری و تجهیز این سالن انجام شد .

شکری زاده کل بودجه ی صرف شده برای این پروژه را 11 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت 2 میلیارد ریال از این بودجه از طریق درآمدهای شهرداری تامین شده است و برای تکمیل تجهیزات آن به 2 میلیارد ریال دیگر نیاز داریم .

دومین پروژه ، پروژه ی تاسیسات آب خام بود که با بودجه ای به مبلغ 8 میلیارد ریال این تاسیسات راه اندازی شده است .

پروژه ی تاسیسات آب خام جهت سهولت در آبیاری فضای سبز شهرستان راه اندازی شده است که با افتتاح این پروژه ، آبیاری کل فضای شهرستان از سریق این تاسیسات انجام می شود .

این پروژه در سال 87 ;کلنگ زنی شد و امروز به بهره برداری رسید . این تاسیسات دارای 3 پمپ می باشد که آب خام را از چاهی به عمق 18 متر و عرض 5 متر بالا می کشد و فضای سبز شهرستان را آبیاری میکند .

این تاسیسات ، توانایی آبیاری کل فضای سبز شهرستان را تا 50 سال آینده دارد .



تاريخ : 13 / 6 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

در آیین انتخابات هیئت رئیسه، علی‌نظری رئیس شورای اسلامی شهر گتوند شد و شورای اسلامی این شهر رسما کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، ظهر امروز طی آیینی و بعد از برگزاری مراسم تحلیف شورای چهارم شهر گتوند آغاز به کار نمود و مراحل قانونی این مهم انجام شد.

در این مراسم که در محل فرمانداری گتوند برگزار شد اعضای شورای شهر گتوند پس از قرائت سوگندنامه به طور رسمی کار خود را در این شورا آغاز کردند.

در این مراسم همچنین پس از رای گیری صورت گرفته و شمارش آرا علی نظری به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر گتوند انتخاب شد.

اعضای شورای اسلامی شهر گتوند در دوره چهارم  هفت نفر است و این افراد همگی در مراسم تحلیف و انتخاب رئیس شورای اسلامی شهر گتوند حضور داشتند.