تاريخ : 30 / 10 / 1392برچسب:, | 6 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

حادثه رانندگی و برخورد یک دستگاه سواری سمند با یک دستگاه کمپرسی در محور دزفول-شوشتر باز هم قربانی گرفت.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری دزفول امروز اظهار کرد:بر اثر این حادثه رانندگی که روز گذشته در محور دزفول -شوشتر نرسیده به پل کهنک اتفاق افتاد دو نفر کشته و یک نفر زخمی شد.
مرتضی همایون نسب افزود:پس از برقراری تماس با سامانه 125، تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام و به نجات جان حادثه دیدگان اقدام کرد.
وی اظهار داشت:در این حادثه رانندگی خودروی کمپرسی به علت عدم رعایت قوانین راهنمایی ورانندگی از مسیر خود خارج و با خودروی سمند برخورد کرد که به علت شدت برخورد میان این دو خودرو، راننده و سرنشین جلو خودروی سمند که زن و شوهر بودند در دم جان باختند و تنها فرزند آنان که دختری 12 ساله بود و در قسمت عقب خودرو گیر افتاده بود،توسط مامورین آتش نشانی از خودرو بیرون کشیده شد و به بیمارستان منتقل گردید.
محور دزفول - شوشتر از جاده های حادثه خیز شمال استان خوزستان است که چندی پیش برخورد یکدستگاه مینی بوس با کامیون به کشته شدن دوازده تن در این جاده منجر شد.



حاج آقا حسنی امام جمعه ی موقت گتوند در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت : رئیس جمهور کار درستی کردند که خوزستان را به عنوان اولین استان برای سفر های استانی خود انتخاب کردند اما باید در حل مشکلات خوزستان مجدانه تلاش کنند .

حاج آقا حسنی با اشاره به مشکلات شهرستان تاکید کرد : بحث بیکاری یکی از مهمترین مشکلات شهرستان و استان است و رئیس جمهور باید وجود منابع فراوان استان را در نظر بگیرد و برای حل این مساله چاره ای بیندیشد و به جد دنبال حل این مسئله باشد .

وی در ادامه تصریح کرد حل مسئله ی جاده های گتوند ، شوشتر و دزفول خیلی راحت است ، امیدواریم مسئولین این دولت در همین امسال فکری به حال این جاده ها بکنند .

امام جمعه موقت گتوند گفت : غربی ها دائم فریاد می زنند حقوق بشر در ایران رعایت نمی شود ، آیا منظور شما از حقوق بشر ، حقوق بشر گوانتانامو و ابوغریب و فلسطین و غزه است ؟

حسنی همچنین تصریح نمود :حقوق بشر غربی ها تماما نوعی جریانات سیاسی برای رسیدن به اهدافشان است چرا که غزه و فلسطین رسوایی غرب در مبحث حقوق بشر است .



تاريخ : 28 / 10 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس:
مطالبات مردم شوشتر و گتوند توسط دولت پیگیری شود

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس، خواستار پیگیری مطالبات مردم این مناطق از سوی هیئت دولت شد.

خبرگزاری فارس: مطالبات مردم شوشتر و گتوند توسط دولت پیگیری شود
 

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سیدمحمد سادات ابراهیمی عصر روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری که با حضور رئیس جمهور و وزرای دولت یازدهم و همچنین مسئولان شهرستانی و استانی در محل فرمانداری آبادان برگزار شد، اظهار داشت: مردم با حضور رئیس جمهور و هیئت دولت در خوزستان بسیار امیدوار شدند.

وی افزود: انتخاب دکتر حسن روحانی به‌عنوان رئیس جمهور انتخابی بسیار خوبی از سوی مردم بود که انجام شد.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی از دولت تدبیر و امید چند درخواست کرد: انتظار می‌رود نسبت به انجام پروژه آزادراه تهران اندیمشک، چهاربانده کردن مسیر اهواز به شوشتر و بخشودگی سهم کشاورزان اقدام شود.

سادات ابراهیمی در پایان اذعان داشت: همچنین تکمیل طرح آبیاری و زهکشی اراضی کشاورزی شوشتر، بیمارستان شوشتر و گتوند، حل مشکل بیمه کارگران، بررسی وضعیت بلاتکلیف کشت و صنعت کارون، ارتقای سه روستای شوشتر به شهر و در نهایت تامین اعتبارات لازم برای رفع مشکل آب شرب این منطقه اقدامی عاجل شود.



گتوندنیوز : جلسه هماهنگی ستاد هوای  پاک در محل سالن اجتماعات  فرمانداری برگزار گردید.

MohammadPoor-5436

به گزارش گتوندنیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری هوشنگ محمد پور ضمن تاکید بر گسترش امر اطلاع رسانی و ارتقاء سطح فرهنگ زیست محیطی از همه ادارات و ارگانها خواست با استفاده از پتانسیل و ظرفیتهایی که در اختیار دارند در هرچه با شکوهتر برگزار شدن این موارد زیر همکاری نمایند.

محمدپور با ارایه ی برنامه ای 16 بندی برای هفته ی سلامت  اظهار داشت  مسئولین با جدیت تمام در این خصوص باید همت گمارده تا بتوانیم در امر حفظ محیط زیست کوشا باشیم.

وی در ادامه 16 بند را به شرح ذیل اعلام کرد :

1-برگزاری زنگ هوای پاک در کلیه آموزشگاههای شهرستان

2- برگزاری راهپیمایی با حضور دانش آموزان و مربیان

3-برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع محیط زیست و هوای پاک با همکاری کانون پرورش فکری

4- ارسال پیامک انبوه به کلیه شهروندان با همکاری شرکت مخابرات و روابط عمومی فرمانداری

5-برگزاری مراسم غبار رویی از گلزار شهدا  با حضور فرماندار محترم و مسئولین ادارت

6- نصب پلاکارد و بنر با مضامین هوای پاک در سطح شهرها با همکاری شهرداری های محترم و کلیه ادارات و نهاد ها و ارگان ها

7-اجرای مراسم نهال کاری با توجه به موقعیت مناسب فصلی در یکی از مناطق تحت مدیریت منابع طبیعی با حضور فرماندار محترم و اعضای شورای اداری با همکاری اداره منابع طبیعی شهرستان در یکی از ایام هفته هوای پاک

8-همکاری شهرداری های محترم در تهیه جوایز مسابقات و تامین سایر هزینه ها

9-برگزاری مسابقه ورزشی به تشخیص اداره ورزش و جوانان شهرستان در ایام هفته هوای پای پاک

10-برگزاری نشستی با ائمه جماعات ،مساجد و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج جهت تشریح مبانی حفظ محیط زیست

11-توزیع نهال بین نماز گزاران بعد از مراسم نماز جمعه توسط اداره منابع طبیعی

12-گرد همایی مهد کودک ها با همکاری اداره بهزیستی شهرستان گتوند با اجرای برنامه پرواز بادبادکها

13- برخورد با خودروهای فاقد برگ معاینه فنی خودرو های شخصی توسط مدیریت راهنمایی و رانندگی

14-اقدام کلیه ادارات وارگانها جهت اخذ معاینه فنی خودروها

15- برگزاری برنامه پیاده روی عمومی با مشارکت شهرداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان

16- قرائت دعای هوای پاک در کلیه مدارس شهرستان



تاريخ : 24 / 10 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا رهیاب نیوز هر ماه خوزستان خودش را برای به سوگ نشستن عزیرانش در جاده های استان آماده می کند آنچه که از فروردین 92 تا به امروز در جاده های خونخوار خوزستان رخ داده است این آماری است که حسینی مدیرکل پزشکی قانونی خوزستان می گوید: در 8 ماهه اول سال 1392، 638 نفر در حوادث رانندگی استان خوزستان جان خود را از دست داده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی خوزستان در ادامه به مطلب قابل تامل تری اشاره کرده و عنوان می کند: مصدومان حوادث رانندگی 8 ماهه اول امسال در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل، 4.4 درصد افزایش یافته است،تعداد مصدومان حوادث رانندگی 8 ماهه اول سال گذشته، 13 هزار و 758 نفر بوده است.

حال که به زمان سفر رئیس جمهور به خوزستان نزدیک می شویم فرصت مناسبی است که یکی از مطالبات مهم مردم استان را در قالب خاطراتی تلخ بیان کنیم.



ادامه مطلب
تاريخ : 22 / 10 / 1392برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
نماینده مردم شوشتر در مجلس خبر داد
همراهی وزرا با رئیس جمهور برای بازدید از مناطق محروم خوزستان

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی از همراهی برخی از وزرا با رئیس جمهور برای سفر به خوزستان و بازدید از مناطق محروم این استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: همراهی وزرا با رئیس جمهور برای بازدید از مناطق محروم خوزستان

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: مشکلات استان خوزستان پیش از سفر رئیس جمهور در جلسه مشترک مجمع نمایندگان خوزستان با معاونان رئیس جمهور بررسی شده است.

وی با اشاره به نحوه بررسی مشکلات در این حوزه تاکید کرد: قرار شده است نمایندگان خوزستان مشکلات استان را با رئیس‌جمهور در میان بگذارند و نمایندگان استان نیز به معاونان رئیس جمهور برخی مشکلات را گوشزد کرده‌اند.

سادات ابراهیمی با اشاره به اینکه برخی مشکلات اساسی را برای مطرح کردن در جلسه استانی آماده کرده‌ایم، تاکید کرد: مشکلات در این حوزه به دسته‌های متعددی تقسیم می‌شوند و بر این اساس می‌توان به تامین آب شرب شهرستان‌ها، اجرای طرح موسوم به مقام معظم رهبری در استان، رفع مشکلات در حوزه صنعت و جاده اشاره کرد.

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در این سفر برخی از وزرا، رئیس جمهور را همراهی خواهند کرد و بر اساس مقتضیات سفر محرومیت‌های موجود در استان بررسی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، قرار است روز سه شنبه صبح رئیس جمهور برای سفری سه روزه وارد خوزستان شود و از شهر اهواز و سه شهر محروم استان بازدید کند.



تاريخ : 22 / 10 / 1392برچسب:, | 6 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

فرماندار گتوند از شهرداران این شهرستان خواست توسعه فضای سبز را در دستور کار قرار دهند.

MohammadPoor-farmandar5323

به نقل از ایرناˈ هوشنگ محمدپور ˈ در نشست شورای سلامت وامنیت غذایی در سالن جلسات فرمانداری افزود:شهرداری ها باید کاشت،نگهداری وتوسعه فضای سبز در سطح معابر و ورودی شهرها را در دستور کار قرار دهند.
وی با اشاره به برخی مشکلات بهداشتی در سطح شهرها وروستاها گفت:با توجه به اینکه در فصل مهاجرت پرندگان وماکیان و شیوع بیماری آنفولانزای پرندگان قرار داریم شبکه بهداشت ودرمان با همکاری سایر ادارات تدابیر لازم را اتخاذ کنند.
فرماندار گتوند افزود:ادارات ونهادهای ذیربط در رابطه با نقاط حساس شیوع این بیماری نظیر مناطق تالابی مانند بند خاکی هروک ومحل دفن پسماندهای شهری واطلاع رسانی به مردم در خصوص تردد در این مناطق اقدام کنند.



تاريخ : 22 / 10 / 1392برچسب:, | 6 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

آقای روحانی منظور شما از آزادی ،آزادی در چارچوب قانون است یا آزادی یعنی آزادی بی قید و شرط ؟

ALavi-ASl

خطیب نماز جمعه ی گتوند در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به سخنان اخیر ریس جمهور گفت : وزیر ارشاد نتوانست در پاسخ به سوال نمایندگان مجلس آنها را قانع کند و کارت زرد از مجلس دریافت کرد و  رئیس جمهور در پاسخ به این عمل نمایندگان گفت : دولت نگران کارت زرد نیست !

حجه الاسلام علوی اصل گفت : این حرف که دولت نگران کارت زرد نیست یعنی بی اعتنایی به قانون و قانونگذاران که نمایندگان ملت هستند .

علوی اصل در ادامه گفت : روحانی گفته است نگاه امنیتی به هنر و هنرمند خود یک اشتباه امنیتی بزرگ است . این یعنی اگر هنر و هنرمند موجب ناامنیتی سیاسی و اخلاقی بشوند اشکال ندارد . آیا این امر از نظر شما اشکال ندارد ؟

وی با اشاره به سخنان ریاست جمهوری گفت : آقای روحانی این جمله که " هنر بدون آزادی معنا ندارد و بدون آزادی خلق نمی شود" . منظور شما چیست ؟آیا  منظور شما از آزادی ،آزادی در چارچوب قانون است ؟ اگر منظور شما این باشد که این آزادی مخصوص هنر و هنرمند نیست و برای همه ی ملت است و این آزادی چیز جدیدی نیست و یا منظور شما از آزادی یعنی آزادی بی قید و شرط ؟

علوی اصل در ادامه تصریح کرد : ملت دیگر استفاده از کلمات دوپهلو و خوش رنگ را قبول نمی کند .مسئولین باید شفاف صحبت کنند و مخصوصا رئیس جمهور که در راس دولت است و مخصوصا این که در کسوت روحانیت است .

علوی اصل همچنین به مسئولین تاکید کرد : یک کمیته امنیتی  ، مردمی - دولتی باید تشکیل شود زیرا خیلی از افراد و اشخاص مغرض وجود د ارد که سعی دارند به افراد ارزشی و معتمدین مردم ضربه بزنند و شخصیت آنها را خدشه دار کنند که تشکیل این کمیته می تواند جلوی اینگونه سودجویی ها را بگیرد .

امام جمعه ی گتوند د پایان تصریح کرد : یکی از مشکلاتی که گریبانگیر ملت است همین بحث مواد مخدر است و متاسفانه ما شاهد هستیم که در برخی مغازه های گتوند علنا انواع و اقسام قلیان ها در معرض دید عمومی در مرکز شهر قرار می گیرند که ممکن است در کنار آن چیز های دیگر هم باشد که این امور باید جدی گرفته شود و طبق قانون با آنها برخورد شود و این ابزار آلات باید نه تنها در سطح شهر بلکه در تمام شهرستان و شهرهای تابعه نیز جمع آوری گردد .



تاريخ : 18 / 10 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

صالح شهر به همت مسئولین محترم صالح شهر حدود یک سال است که دارای آموزشگاه آزاد وابسته به سازمان فنی و حرفه ای در دو تایم خواهران و برادران می باشد .

این آموزشگاه با نام آموزشگاه بالندگان دانش در حال ارائه ی خدمات آموزشی به خواهران و برادران صالح شهری می باشد که در طی این مدت با برگزاری کلاس های آموزشی در رشته های حسابداری و کامپیوتر و مهارت های درجه یک ، درجه دو ، فتوشاپ ، اینترنت ، شبکه ، دروس دیپلم و ... توانسته است در این راه موفقیت هایی کسب نماید .

طی یک سال گذشته و با توجه به هوش و ذکاوت دانش آموزان و دانشجویان فهیم صالح شهری ، این کارآموزان توانسته اند بیش از 100 گواهی معتبر از سازمان فنی و حرفه ای استان خوزستان کسب نمایند .

آموزشگاه بالندگان دانش با همت آقای محسن نعمتی به عنوان موسس ، در سال 1391 تاسیس گردید . هم اکنون مدیریت این آموزشگاه بر عهده مجتبی رحیمی نیا در بخش برادران و صدیقه دادور در بخش خواهران ، و مربیان آموزشی رضا آل حسن ، هادی بهداروند ، خدیجه آل جمالی و زینب جمالپور در حال ارائه خدمات آموزشی می باشد .



تاريخ : 18 / 10 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

فرماندار گتوند گفت: انجام کارهای فرهنگی و زیربنایی در شهرها از وظایف شورا ها است.

MohammadPoor-5436

 هوشنگ محمدپور در جلسه مشترک با اعضا شوراهای اسلامی شهرها و بخشها و شهرستان با اشاره به مشکلات مردم و نوع خدمات ارائه شده به آنها از طریق دستگاههای متولیو لزوم بررسی نیازها و و مشکلات شهرهااظهار داشت: شوراهای اسلامی باید با انجام کار کارشناسی و اخذ مشورتهای فنیدر زمینه های مختلف ، منابع موجود را با استفاده از ظرفیتهای قانونی و ساز و کارهای علمی توسعه بخشند تا امکان پیشرفت همه جانبه و عمران شهری فراهم گردد.

 وی در این جلسه که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شدافزود: اعضای شوراهای اسلامی شهرهاباید با تعامل و همفکری با یکدیگر برای تسهیل زندگی مردم و پیگیری و برطرف کردن معضلات شهر ، حفظ اصالت اسلامی و ملی در ساخت و سازها و اولویت دادن به نیازهای فوری و ضروری مردم و اهتمام به کارهای زیربنایی تلاش کنند.

 محمدپور ادامه داد: شوراها باید نسبت به ایجاد انگیزه و مثبت نگهداشتن روحیه مردم در صحنه و ایجاد فضای مصالحت آمیز اقدام کنند ضمن اینکه تغییر خورده فرهنگ های منفی در بین مردم در جهت رسیدن به نقطه اتحاد اجتماعی نیز باید مد نظر باشد.

 گفتنی است درادامه این جلسه تنی چند از اعضای شوراهایاسلامی به نمایندگی از مردم به ارائه نقطه نظراتو دیدگاهها و پیشنهادات خود پرداختند.



تاريخ : 16 / 10 / 1392برچسب:, | 23 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

تعداد کشته شدگان حادثه تصادف صالح شهر به 12 نفر رسید

79962721979123477644

 یکی دیگر از عزیزان حادثه دیده ی سانحه ی دلخراش تصادف صالح شهر به نام محمد بنوتی لحظاتی پیش درگذشت .

این عزیزکه دانشجوی رشته ی مهندسی عمران و 23 ساله بوده است پس از تصادف  به مدت 21 روز در کما به سر برده است که امشب جان به جان آفرین تسلیم کرد .

همچنین یکی دیگر از حادثه دیدگان به نام خانم محمدی نیز بر اثر شدت جراحات در کما به سر میبرد که برای این خواهر گرامی از خداوند بزرگ طلب شفاعت خواهانیم.

لازم به ذکر است که سانحه ی دلخراش تصادف صالح شهر در تاریخ 25 آذرماه در محور دزفول-شوشتر بین یک دستگاه تریلر و یک دستگاه مینی بوس  رخ داد که در این حادثه 11 نفر در دم جان دادند که از این تعداد 5 نفر دختر و 6 نفر پسر بودند .

مردم صالح شهر در اعتراض به وضعیت نامناسب این جاده ، نزدیک به یک روز این جاده ی مواصلاتی را مسدود کردند تا شاید مسئولین گامی در زمینه ی حل این مشکل بردارند .



تاريخ : 16 / 10 / 1392برچسب:, | 19 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

برنامه ریزی های انجام شده هیئت ورزشی صالح شهر برنامه مسابقات فوتبال تا پایان سال 1392 به قرار زیر می باشد: 

1) برگزاری مسابقه پیشکسوتان نیمه اول بهمن ماه (زمان دقیق مسابقات متعاقبا" اعلام می گردد).

2) نقل و انتقالات از مورخ 21/10/92 الی 01/11/1392 (زمان حضور جهت عقد قرارداد طبق زمانبندی جدول زیر می باشد):

روز

تاریخ

ساعت

شنبه

21/10/1392

10-12

دوشنبه

23/10/1392

10-12

چهارشنبه

25/10/1392

10-12

یکشنبه

29/10/1392

19-21

سه شنبه

01/11/1392

19-21

مکان : ساختمان دهیاری- جنب مدرسه ابتدایی شهید چمران

3) برگزاری مسابقات بزرگسالان در نیمه دوم بهمن ماه (زمان دقیق مسابقات متعاقبا" اعلام می گردد).

 



تاريخ : 16 / 10 / 1392برچسب:, | 19 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

طی جلسه ای و با حضور اعضای محترم شورای اسلامی صالح شهر و همچنین مسئولین دسته های ورزشی ، آقای علی بهداروند به عنوان مسئول ورزش و جوانان صالح شهر انتخاب گردیدند .

علی بهداروند یکی از فوتبالیست ها و پیشکسوتان فوتبال صالح شهر می باشد که در تمام رده های سنی در تیم های این شهر در نقش بازیکن به میدان رفته است .

ایشان یکی از باسابقه ترین اعضای هیئت های فوتبال سال های قبل صالح شهر بوده که در برگزاری دوره مسابقات این شهر کمک شایان توجهی نموده است .

علی بهداروند در گفتگو با شاهد صالح شهر افزود : طی جلساتی که گرفته شد افراد ذیل جهت کمک در امر ورزش صالح شهر به اینجانب کمک خواهند نمود .

سهراب بساک

رضا سبزوارزاده

محمد رضا رمضانی

یاور فامیلی گماری

بهزاد بهداروند

رضا آل حسن

مصطفی اسپره

داود بلیوند

هادی زاهدی

در پایان آقای بهداروند افزود : ضمن تشکر از انتخاب اینجانب ، امیدوارم که در این راستا تمامی ورزش دوستان و همچنین اعضای منتخب بتوانیم باعث پیشرفت و بهبود ورزش صالح شهر باشیم .



تاريخ : 15 / 10 / 1392برچسب:, | 16 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

در ادامه سری مسابقات لیگ دسته دو استان خوزستان تیم توحید گتوند با بازیکنان صالح شهری خود توانست تیم کارون اندیکا را شکست دهد . در این دیدار که ساعت 15 امروز یک شنبه آغاز گردیده بود تیم توحید با گلهای محمد بهداروند ، سجاد صفدری و سعید زاده ایستادگی توانست با نتیجه 3 بر صفر این دیدار را به سود خود به پایان برساند .

در این دیدار که در خانه کارون اندیکا برگزار شده بود ، سعید زاده ایستادگی با زدن این گل توانست 6 گله شود و در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد .



تاريخ : 12 / 10 / 1392برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا داور نیا شهادت مظلومانه امام هشتم (ع) را به ساحت مقدس ولی عصر (عج) و نائب برحقش حضرت امام خامنه ای مدضله العالی و تمام شیعیان جهان بالاخص مردم مذهبی و ولایتمدار صالح شهر تسلیت عرض نمود .  

ایشان در ادامه افزود : همانطور که می دانید، هدف اصلی برگزاری مراسم عزا برای اهل بیت (علیهم السلام)، بزرگداشت ارزشها و زنده کردن نام و یاد و هدف آن بزرگواران می باشد. لذا چه خوبست که ما سعی کنیم تا هر چه بیشتر از این روز و از این فرصت برای عرض ارادت و محبت به آستان مولای مهربانمان امام رضا (علیه السلام) استفاده کنیم و دست توسل به آستان آن حضرت دراز نمائیم .

 



تاريخ : 10 / 10 / 1392برچسب:, | 21 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

با توجه به اینکه اکثر مردم صالح شهر از قشر کارگر و کشاورز می باشند ، و در ساعات مختلف از شب و صبح یا از محل کار به خانه برمیگردند و یا اینکه قصد رفتن به کار را دارند بودن آب جهت شست و شو ، استحمام ، وضو و ... نیازی ضروری برای اهالی  این شهر می باشد .

دلیل قطعی مکرر آب شرب صالح شهر چیست؟

آب شرب شهر صالح شهر با جمعیت حدود 10 هزار نفری ، هر شب از ساعت 11 الی 6 صبح به دلیل نامعلومی قطع می شود . که قطع مکرر آب باعث اعتراض شدید اهالی این شهر گردیده است .

قطعی آب عمری حدود یک سال دارد ولی تا کنون مسئولین مربوطه این موضوع با این اهمیت را پیگیری ننموده و یا اگر هم پیگیری نموده ،متاسفانه تا این لحظه تاثیری نداشته است .

امید میرود مسئولین شهری و شهرستانی این موضوع را تا نتیجه مطلوب دنبال نمایند .

 



تاريخ : 10 / 10 / 1392برچسب:, | 20 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

خبری با تیتر کشف شهری عجیب که عابر بانک ندارد در وب سایت بولتن نیوز منتشر شده است . این شهر صالح شهر از توابع شهرستان گتوند می باشد .

متن کامل خبر :

وی در پاسخ به این سئوال که مردم چگونه یارانه نقدی خود را دریافت می کنند، می گوید: مجبوریم از مغازه های شهر مقداری خرید کنیم تا بقیه آن را نقدی بگیریم یا اینکه باید 25 کیلومتر به شهر بعدی برویم و از عابربانک های آنجا پول خود را بگیریم.

به گزارش صبحانه، دستيابي به خدمات بانکي از نيازهاي ضروري زندگي روزه مره مردم است ولي شايد باورش سخت باشد که هنوز در کشور شهري است که حتي از ساده ترين خدمات بانکي برخوردار نيست. "صالح شهر" در استان خوزستان با حدود 15 هزار نفر جمعيت، هيچ بانک و عابربانکي ندارد و درخواست مردم براي متقاعد کردن بانکها براي بازگشايي شعبه اي در اين شهر بي نتيجه بوده است .
 صالح شهر نام شهر تازه تاسیس از توابع بخش مرکزی شهرستان گتوند در ۲۷ کیلومتری شمال شرق شهرستانهای شوشتر، ۲۳ کیلومتری غرب شهرستان گتوند در کنارجاده منتهی به شهرستانهای دزفول – شوشتر قرار دارد. نام قدیم آن شهرک شهید چمران یا به قول محلی ها پهونده بوده است.
البته بررسی ها نشان می دهد فقط یک شعبه پست بانک که معمولا در مناطق روستایی وجود دارد، در این شهر به چشم می خورد که آن هم عابربانک ندارد.
برای اطلاع از کم و کاست این قضیه سراغ یکی از اهالی صالح شهر رفتیم که وی در این خصوص می گوید: در شهر ما فقط یک صندوق که مربوط به حامیان ورزش است وجود دارد و اثری از بانکهای دولتی نیست. نزدیکترین جایی که بانک دارد و مجبوریم برای انجام فعالیتهای اداری خود به آنجا برویم شوشتر است که در فاصله حدود 25 کیلومتری صالح شهر قرار دارد.
وی در پاسخ به این سئوال که مردم صالح شهر مثلا چگونه یارانه نقدی خود را دریافت می کنند، می گوید: مجبوریم از مغازه های شهر مقداری خرید کنیم تا بقیه آن را نقدی بگیریم یا اینکه 25 که باید 25 کیلومتر تا شوشتر برویم و از عابربانک های آنجا پول خود را بگیریم.
 
 
نام قدیمی و محلی صالح شهر "پهونده" است
این شهروند صالح شهری تاکید می کند: اگر بخواهیم پولی کارت به کارت کنیم یا قبضی پرداخت کنیم سختی های زیادی را متحمل می شویم چراکه پست بانکی هم که در شهر هست خودپرداز ندارد.
 فرهمند معاون شهردار صالح شهر اولین مسئولی است که تلاش می کنیم این موضوع عجیب را از زبان وی بنشویم که او در این خصوص می گوید: در حال حاضر این شهر بالای 10 هزار نفر جمعیت دارد ولی نه بانک دارد و نه عابربانکی.
وی در عین حال به موضوع جالبی اشاره می کند و می گوید: البته قبلا شعبه ای از بانک صادرات در صالح شهر فعال بود ولی طی تغییر و تحولاتی، این شعبه هم جمع آوری شد.
به گزارش صبحانه، اینکه بانکها دنبال سود هستند مسئله ای طبیعی است و سود آوری برای این بنگاههای تجاری معقول به نظر می آید ولی آیا برخی مناطق کشورمان که از لحاظ اقتصادی ضعیف هستند و مبادلات مالی زیادی ندارند باید از خدمات بانکی محروم شوند؟ آیا نمی توان از بانکهای دولتی که وظیفه خدمتگزاری شان پررنگ تر از جنبه های کسب سودشان هست، توقع داشت که ارائه خدمات بانکی به این مردم را مد نظر داشته باشند؟
بنیاد زاده رییس شورای شهر صالح شهر هم این موضوع را تاکید می کند و در این خصوص می گوید: شعبه بانک صادرات که قبلا اینجا فعال بود اعلام کرد به دلیل عدم سوددهی تعطیل می شود. البته با توجه به اشتغال مردم صالح شهر به کشاورزی، رایزنی هایی صورت گرفته تا شعبه ای از بانک کشاورزی در شهر فعال شود. همچنین با نماینده این منطقه در مجلس هم صحبت کرده ایم ولی تا به حال نتیجه ای نگرفته ایم.
 هرچه هست، اگر حدود 15 هزار نفری که در این شهر یارانه می گیرند را حساب کنیم، ماهانه بیش از 600 میلیون تومان پول به حساب بانکهای مختلف حوالی صالح شهر واریز می شود و شاید بخش عمده ای از آن در اختیار یک یا دو بانک خاص باشد و آیا سود این پول و ارج نهادن به خدمات مردم زحمتکش این منطقه، جواب افتتاح یک شعبه با دارا بودن دستگاه عابربانک را نمی دهد؟


تاريخ : 10 / 10 / 1392برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

شهر صالح شهر دارای مشکلات و مسائل خاصی ا‌ست که مسئولان باید برای برطرف کردن آنها اهتمام ویژه ورزند.
شهر صالح شهر از نظر موقعیت جغرافیایی، فرهنگی و استقرار خانواده‌های کارکنان و کارگران  از نقاط ویژه ای در شهرستان برخوردار می باشد.
شهر صالح شهر دارای مشکلات و مسائل خاصی بوده که با اهتمام مسئولان شهرستان توانسته به نقطه مطلوبی دست یابد و امیدوارم در آینده نزدیک شاهد پیشرفت و تعالی این شهر باشیم. 

شهر صالح شهر با توجه به سطح دانش و افرادی که در خود جای داده قابیلت انعطاف پذیری زیادی دارد که همت مسئولین و مردم را میطلبد تا بتوانیم پیشرفت کنیم .



تاريخ : 9 / 10 / 1392برچسب:, | 20 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان با اشاره به ممنوعیت استفاده از سلاح در مراسم‌های مختلف، گفت: پلیس در صورت مشاهده این موضوع با قاطعیت با متخلفان برخورد می‌کند.

سرهنگ رحمان موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- با اشاره به موردی که چندی پیش در یکی از مناطق طایفه‌نشین خوزستان رخ داد و طایفه عزادار به تیراندازی پرداخته بودند، اظهار کرد: همچنین در سوابق موجود است که فردی در مراسم شادی برای ابراز شادی خود، تیراندازی کرده و ناخواسته منجر به کشته شدن و زخمی‌شدن تعدادی شد و عروسی را به عزا تبدیل کرد بنابراین مهم‌ترین دلیلی که برای جلوگیری از استفاده سلاح غیرمجاز و مجاز در مراسم‌های مختلف وجود دارد، در درجه اول سلامت شرکت‌کنندگان در مراسم است.

وی ادامه داد: به هر حال استفاده از سلاح و تیراندازی در مراسم‌ها هم آلودگی صوتی برای ساکنان محل و اطرافیان ایجاد می‌کند و هم وجود سلاح و استفاده از آن اتفاقات ناگواری را به همراه خواهد داشت.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان گفت: با توجه به اهمیت حفظ سلامت و امنیت مردم، از آنها درخواست می‌شود که چه در مراسم‌های شادی و چه عزاداری به هیچ عنوان از سلاح مجاز و غیرمجاز استفاده نشود.

موسوی به کاهش موارد تیراندازی در مراسم‌های مختلف و کاهش استفاده از سلاح در این مراسم‌ها اشاره کرد و افزود: یکی از دلایل تاثیرگذار در این موضوع این بود که جلسات مختلف هم‌اندیشی با بزرگان طوایف، سران عشایر و ریش‌سفیدان، با موضوع حفظ امنیت مردم برگزار شد و به نوعی بزرگان این مناطق را در این جهت دعوت به همکاری کردیم و همین نشست‌ها موجب شد در کاهش این موارد تاثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: همواره از بزرگان طوایف و کسانی که کلام نافذی در میان قبایل و طوایف دارند، انتظار داریم که در جهت جلوگیری از استفاده سلاح مجاز و غیرمجاز در مراسم‌ها و تامین امنیت مردم و منطقه، همچون گذشته همکاری خود را با نیروی انتظامی ادامه دهند.



تاريخ : 9 / 10 / 1392برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دزفول-ایرنا-نخستین مرکز درمان اعتیاد با قرص متادون MMT توسط بخش خصوصی در شهرستان گتوند افتتاح شد.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا ˈ محمد علی اسدیˈ دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان گتوند روز دوشنبه در حاشیه افتتاح از این مرکز گفت: این مرکز با حمایت رییس شبکه بهداشت گتوند و در راستای مصوبات شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان گتوند توسط دکتر محمدرضا محمدی در شهرک ولیعصر احداث شد.
ˈبیژن حسین پور ˈ رییس شبکه بهداشت گتوند نیز گفت : درمان با متادون بهترین روشی است که مورد تائید وزارت بهداشت می باشد زیرا فرد معتاد در این روش به تدریج تحت نظارت پزشک و روانشناس از اعتیاد رهایی پیدا می کند .
این مرکز درنوبت عصر پذیرای بیماران گتوندی می باشد.



تاريخ : 9 / 10 / 1392برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از روابط عمومی شهرداری صالح شهر : مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی امروز با حضور اقشار مختلف وهمیشه در صحنه مردم در محل مسجد جامع صالح شهر برگزار شد.حجه الاسلام  پورشاه آبادی در این مراسم با بیان اینکه مردم ایران در حماسه 9 دی نشان دادند پایبند ارزشهای انقلاب اسلامی هستند ابراز داشتند حضور پرشور مردم در حماسه 9 دی موجب سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا شد.وی با اشاره به شکست دشمنان انقلاب در همه زمینه ها افزودند حضور حکیمانه وسیاست مدارانه مقام معظم رهبری سد راه ضربه زدن به ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد وملت ایران آگاه است ودرهمه مسایل گوش به فرمان رهبری است.



تاريخ : 9 / 10 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

بخش تعاملی الف - بهروز حفیظی

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان الف است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان الف می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲ ساعت۰۸:۲۵

درمنطقه دیمچه شوشتر و جلوی شهرک چمران سابق از سی وچند سال قبل جاده ای راه اندازی شد که به کشتارگاهی برای مردم منطقه تبدیل شده است وچند روز پیش هم جان یازده تن از عزیزانمان راگرفت که بیشتر دانشجو بودند که صبح زودمی خواستند به محل تحصیل خود بروند.
دیگر دوستان دروبلاگ های خود نظرات بسیار ارزشمند خود را بیان کردند و از شرمندگی دیگر همشهریان گفتند که با دست های خالی خود و در نبود اورژانس و امداد و نجات به موقع نتوانسته بودند کمک شایسته ای به این جانباختگان و مجروحین حادثه انجام بدهند.
وقتی شنیدم که یکی از عزیزانمان که هنوز زنده بود و با ماشین وانت به سردخانه منتقل شده بود و آنجا متوجه شدند زنده است و در راه انتقال به بیمارستان جان خودرا ازدست داد، دچار وجدان درد شدم وقتی یاد سریال پرستاران ساخت کشور استرالیا می افتم که اورژانس در یکی از محله های شهر به خانه ای مراجعه می کنند و فرد بیماری که پیگیر بیماریش نبود را به اسرار به بیمارستان منتقل می کنند، یا مجروح جنگ های داخلی یک کشور به فاصله یک روز در یکی از بیمارستان های مجهز منطقه خاورمیانه منتقل و درمان می شود اما خوهران و برادران ما به همین سادگی جان خود را ازدست می دهند و دریغ از یک عذرخواهی ساده و قبول مسئولیت و اظهارشرمندگی ...
اما من می گویم که همه مادرقبال این حادثه جانسوز و تاسف بار مسئولیم و شرمنده حادثه دیدگان و خانواده های داغدار و مردم عزادار منطقه هستیم و باید کاری کنیم که دیگر شاهد این چنین حوادثی نباشیم البته باید در بلندمدت هم پیگیر حل این مشکلات باشیم نه اینکه فقط همین چند روزه زمین و زمان را زیر سئوال ببریم که چرا همچنین اتفاقی افتاده است.



تاريخ : 9 / 10 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته دو استان خوزستان در هفته چهارم دیروز پیگیری شد . که در حساس ترین بازی این هفته توحید گتوند (شهدای صالح شهر) توانست با نتیجه 5 بر 2 تیم خوب و پرمهره شهید منصوری ملاثانی را شکست دهد . گلهای تیم توحید را محسن یوسفی یک گل و سعید زاده ایستادگی 4 گل به ثمر رساندند . 



تاريخ : 8 / 10 / 1392برچسب:, | 21 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

سروده ای از شاعر گمنام صالح شهری:

ز هر فامیل یکی صاحب عزا شد
سراسر صالح شهر ماتم سرا شد
چنان سنگین وجانسوز بود این غم
که ورد هر زبان خداخدا شد
یکی از مرگ فرزندش پریشان
یکی از نوعروس خود جداشد
یکی هم غرق آه وناله و غم
که فرزندش گرفتار بلا شد
چگونه شرح دهم این سوز هجران
که صالح شهر عزا اندر عزا شد
همان روزی که خوبان جمع بودند
سفیر مرگ به فرمان خدا شد



تاريخ : 8 / 10 / 1392برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

امام جماعت صالح شهر گفت : روز 9 دی ماه روز میثاق دوباره با ولایت است و در چنین روزی مردم با آگاهی و هوشیاری دشمن را مایوس کردند .

وی گفت : نهم دیماه روز به یادماندنی تاریخ انقلاب اسلامی در دفاع از ارزش های اسلامی و حریم ولایت است و این روز بار دیگر عزت مردم ایران را به نمایش گذاشت .

حجت الاسلام داورنیا افزود : کسانی که در روز عاشورا حرمت شکنی کردند به دنبال حذف دین و ارزش ها بودند ، اما شکست خوردند .

وی اظهار داشت : در این روز حق و باطل در مقابل هم قرار گرفتند که با بصیرت مردم و بیداری آنها منجر به پیروزی حق شد . ایشان از حضور مردم خداجو در سوگواری های ایام محرم و صفر ، و همچنین حضور پرشور مردم در اربعین حسینی نیز قدردانی کردند .



چندی پیش و در پی تصادف مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان در جاده شوشتربه دزفول که به کشته شدن دوازده تن‌ انجامید، نماینده شهر دزفول به علت کوتاهی در انجام وظایف و به اتهام مشارکت در قتل از وزیر راه و شهر‌سازی شکایت کرد و گفت تا رسیدن به نتیجه، شکایت خود را پیگیری خواهد کرد.

به گزارش «دزنا ۲۴» پیش از این مورد نیز چند شکایت دیگر ‌از وزیر راه و شهرسازی در نهاد‌های دیگری از جمله مجلس شورای اسلامی هست که کمیسیون اصل نود، کار رسیدگی به آن را بر عهده گرفته است

بنا بر این گزارش، از مهم‌ترین پرونده‌های شکایت از وزارت راه و شهرسازی به کمیسیون اصل ۹۰، می‌توان به پرونده‌های مربوط به زمین‌خواری و ساخت و سازهای غیرقانونی اشاره کرد. همچنین سیاست‌های مربوط به مسکن مهر در خصوص تعیین تکلیف آن‌ها به ویژه در بحث امور زیربنایی و روبنایی و آماده‌سازی این واحد‌ها، مطالبات پیمانکاران از وزارت راه و واگذاری سازمان توسعه راه‌ها به بخش خصوصی، از دیگر موارد مطر‌ح‌ در کمیسیون اصل ۹۰ در حوزه وزارت راه و شهرسازی هستند.

 



ادامه مطلب
تاريخ : 7 / 10 / 1392برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از وبلاگ صالح شهر :

باند دوم جاده صالح شهر به شوشتر و دزفول در حالی افتتاح شده است كه ایراداتی در آن وجود دارد كه اگر برطرف نشوند حادثه ساز خواهند بود. در زیر به چند مورد از اشكالات باند دوم اشاره می كنیم تا با پیگیری مسئولین جهت رفع آنها از بروز حوادث جلوگیری شود :

1-     نداشتن سرعتگیر مناسب به منظور جلوگیری از تردد خودروها با سرعت بالا.

2-     نداشتن پاركینگ به منظور ایستادن، پیاده و سوار شدن مسافرین.

3-     نداشتن شانه راه برای پارك خودرو كنار جاده.

4-     نداشتن روشنایی.

5-     نداشتن گارد ریل به منظور جلوگیری از ورود و خروج خودروها در بین مسیر.

6-      نبود زیر گذر یا رو گذر برای تردد به گلزار شهدا.

7-     نداشتن تابلو گردش به چپ ممنون در خیابان های ورودی به باند قدیم.

8-     نداشتن گارد ریل سمت راست به منظور جلوگیری از ورود خودروها به زمین های ورزشی در صورت بروز مشكل.

وبلاگ شاهد صالح شهر با تایید موارد فوق امیدوار است تا مسئولین مربوطه جهت رفع موارد ذکر شده هرچه سریعتر اقدام نمایند.



تاريخ : 7 / 10 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

فتنه انگیزی و فتنه گری اختصاص به زمان خاصی ندارد و همیشه بوده است .

ALavi-ASl

حجت الاسلام حسین علوی اصل در خظبه های نماز جمعه ی امروز با تاکید به مدیران اسلامی گفت :مدیران اسلامی به قول و قرار های داده شده عمل کنند و یا وعده هایشان را تنظیم کنند و بیش از توانشان وعده ندهند .

خطیب نماز جمعه ی گتوند در ادامه گفت : به روایت قرآن فتنه و فتنه گری از کشت و کشتار سخت تر و بزرگتر است و فتنه انگیزی و فتنه گری اختصاص به زمان خاصی ندارد و همیشه وجود دارد و به مرور زمان تنها فتنه گر و روش فتنه گری است که تغییر می کند .

وی تاکید کرد طبق گفته ی رهبر انقلاب که فرمود روز 9 دی کمتر از پیروزی انقلاب اسلامی نبود لذا ما هم باید روز 9 دی را هر ساله گرامی بداریم .

علوی اصل همچنین تاکید کرد همه ی مداحان و وعاظ تقاضا دارم که بر خلاف تبلیغات سوء دشمن که می خواهند پیامبر و اسلام و ایران را خشن جلوه دهند ، رافت و مهربانی را فرهنگ کنیم .



همایش اعضای فعال بسیج هنرمندان در محل اداره ی ارشاد گتوند برگزار شد .

Kangari

در این همایش سرهنگ مجید کنگری فرمانده سپاه ناحیه گتوند در اینهمایش تصریح کرد : نقشه ی فشار اقتصادی دشمن به طور قطع به یقین با شکست مواجه خواهد شد .

کنگری در ادامه گفت : در برخی ادارات ، برخی افراد هستند که در جهت حرکت نظام حرکت نمی کنند که بسیج هنرمندان می تواند به صورت هنرمندانه و دلسوزانه آنها را به سمت و سوی نام سوق دهند .

وی همچنین تاکید کرد : در آستانه ی 9 دی مشخص شد که خواص توان زیادی دارند که در جریان فتنه ی 88 برخی خواص مانند خواص صدر اسلام از گذشته ی خود فاصله گرفتند و دچار اشتباه و انحراف شدند و این نیرو را در جهت انحراف استفاده کردند .

سرهنگ کنگری گفت : 180 مرکز مشاوره در جریان فتنه ی 88 فعالیت کردند ، برخی از سران فتنه ، در سال های گذشته از مدیران ارشد نظام بوده اند  که پس از مدت ها تحت تاثیر این مراز از رهبر انقلاب فاصله گرفتند و این نشان می دهد هر کس از رهبری و نظام فاصله بگیرد سقوط خواهد کرد .



تاريخ : 6 / 10 / 1392برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

کلیه همشهریان محترم صالح شهری جهت دریافت کلیپ حادثه دلخراش تصادف صالح شهر می توانند به عکاسی سروش آقای باباعلیزاده مراجعه فرمایند .

این کلیپ گزیده ای از مراسم تشیع جنازه و خاکسپاری این عزیزان به همراه معرفی آنها همراه با عکس .

تقدیم میشود به روح بزرگ این عزیزان و خانواده های معظم شان.