تاريخ : 27 / 12 / 1394برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گتوندنیوز : آخرین جلسه ی شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان گتوند با حضور برخی ازروسای کمیته ها برگزار شد.

IMG_1914به گزارش گتوندنیوز پرویز رضایی معاون فرماندار گتوند در ابتدای این جلسه گفت : آسیب ها و مضرات استفاده از مواد مخدر و تاثیرات شوم آن بر روی خانواده و اجتماع برکسی پوشیده نیست و این موضوع باعث می شود تمام اقدامات فرهنگی ، اجتمایی و حتی قهری دراین رابطه مورد انتظار است .

رضایی در ادامه بیان داشت آموزش وپرورش و دانشگاه ها و… و تمام کمیته های مربوطه باید اقدامات لازم جهت واکسینه کردن جامعه را انجام دهند .

محمد رادمان کارشناس دفترسیاسی فرمانداری باگله کردن نسبت به عدم برگزاری جلسات تخصصی صحبت های خود را آغازکرد و گفت : تمام کمیته ها باید جلسات تخصص خود را برگزار کنند

در ادامه رادمان استفاده ازمساجد و بالابردن ظرفیت های انجمن های مردم نهاد را ازمهمترین اقدامات مورد نیاز عنوان کرد و در ادامه ی جلسه نیز برخی روسا اقدامات یکساله ی خود برای ریشه کن کردن اعتیاد در شهرستان گتوند را عنوان کردند.
محمدعلی اسدی ریس اداره ی ارشاد گفت : برگزاری نمایشگاه های مختلف درمرکز شهرستان و حومه و چاپ پوستر و بنر و انتشار مقاله ، برخی از فعالیتهای این اداره در این زمینه به شمارمی رود .

IMG_1897سرهنگ کنگری فرمانده سپاه ناحیه گتوند نیز طی سخنانی کوتاه بیان داشت : ادارات درحال حاضر بیش ازحد توان خود در این زمینه فعالیت دارند ئ از همه ی ظرفیت های خود استفاده می کنند .

کنگری درادامه گفت : برخورد قهری به تنهایی نمی تواند راهگشا باشد و نیاز است تا فعالیتهای فرهنگی و آموزشی قابل توجهی در این زمینه انجام گیرد که سپاه آمادگی خود جهت هرگونه همکاری با کمیته های مختلف را اعلام می کند.

ضامن مرادی ریس شورای شهرستان نیز با اشاره به سخن امام (ره) گفت : ما باید سخن امام را سرلوحه ی کار خود قرار داد که گفت ” ما می توانیم ” و در همه ی امور توانایی های خود را باور داشته باشیم .

مرادی در ادامه گفت : نوجوانان وجوانان بدانند که تحریم ها از آغاز انقلاب شروع شد و نه از سال های اخیر و ما با وجود این تحریم ها درجنگ ۸ ساله پیروز شدیم و این پیروزی نشان می دهد که درزمینه ی ریشه کن سازی مواد مخدر نیز می توانیم موفق باشیم .

وی همچنین بیان داشت : هزینه کردن در زمینه ی مسائل فرهنگی خود نوعی سرمایه گزاری برای ساختن ایرانی سربلند به حساب می آید و هرچه در این زمینه بودجه مصرف شود باعث رشد و شکوفایی بیشتر می گردد .

درادامه ی جلسه مسئولینی از آموزش وپرورش ، شبکه بهداشت و درمان ، دانشگاه آزاد ، دانشگاه پیام نور گزارشاتی از عملکرد خود را مطرح کردند .



تاريخ : 27 / 12 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

طرح آبرسانی به شهر جنت مکان و دو روستای گتوند اجرا شد

گفتگو با رستم عبداله پور مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان گتوند

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی گتوند از اجرای طرح آبرسانی به شهر جنت مکان و روستاهای چغامله و سله چین در بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

رستم عبدالله پور سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:گام نخست طرح آبرسانی به شهر جنت مکان شامل حفر یک حلقه چاه عمیق، تجهیز و اجرای شبکه انتقال ، ساخت دو منبع هوایی همچنین شبکه داخلی روستاهای چغامله وسله چین در بخش مرکزی گتوند آماده بهره برداری می باشند.

وی اضافه کرد:در گام دوم مجتمع آبرسانی مذکور که شامل حفر ، تجهیز و راه اندازی دو حلقه چاه عمیق و اجرای شبکه انتقال می باشد در صورت تامین اعتبار عملیات اجرایی آنها در سال 95 آغاز خواهد شد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان گتوند افزود:با اجرای این طرح روستاهای آبید علیباز ،آبید حاجی بابا و سله چین اولیا (بنه آرحیم) از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.

وی با تاکید به اینکه شبکه آب آشامیدنی مناطق روستایی این شهرستان سالم و بهداشتی است تصریح کرد:در سال 94 شکستگی لوله ها به حداقل رسیده و موارد آسیب دیده نیز ترمیم شد.

عبدالله پور از برخورد با متخلفان حوزه آب روستایی خبر داد وافزود:در سال 1394 تعداد 13 انشعاب غیر مجاز شناسایی شد که از این تعداد 10 مورد مجوز دار شده و سه مورد دیگر نیز در دست پیگیری است.

شهرستان گتوند با 74 هزار نفر جمعیت در شمال استان خوزستان واقع شده که دارای دو بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهرگتوند،صالح شهر،ترکالکی، جنت مکان ، سماله و نیز 45 روستا می باشد.



تاريخ : 27 / 12 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

پرسپولیس پرافتخار ترین تیم صالح شهر در تمام ادوار گذشته

پرسپولیس در20سال گذشته هفت دوره قهرمان مسابقات صالح شهر شده که به نوعی پرافتخارترین تیم این مسابقات می باشد و در باقی سال ها  مسابقاتی برگزار نشده است .

در 20 سال اخیر هیئت فوتبال صالح شهر  10دوره مسابقات فوتبال بزرگسالان برگزار گردیده است که از تمامی دوره های برگزار شده  سال 73  یک دوره وحدت و در سال 77 استقلال و در سال 92 شاهین قهرمان مسابقات شده اند در 7 دوره دیگر پرسپولیس بر سکوی قهرمانی ایستاده است . در زیر تعداد قهرمانی پرسپولیس در سالهای گذشته نشان داده شده است . 

تیم پرسپوبس صالح شهر در خارج از صالح شهر نیز عملکرد خوبی از خود نشان داده است و با 6 قهرمانی و شرکت در جام های بزرگ توانسته رقابت خوبی با تیم های مناطق مختلف داشته باشد .

 

 

 

 



تاريخ : 27 / 12 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

پرسپولیس صالح شهر قهرمان جام بزرگسالان در سال 94 شد

عیدی پرسپولیس صالح شهر به هواداران با هفتمین قهرمانی

 

مسابقات فوتبال بزرگسالان صالح شهر یادواره دهه مبارکه فجر در تاریخ 4بهمن باحضور 6 تیم قرعه کشی شد که بعد از قرعه کشی تیم پاس صالح شهر از حضور درمسابقات انصراف داد و بازی ها با پنج تیم عقاب ، استقلال ، پرسپولیس ، کشاورز و شاهین به صورت دوره ای از تاریخ 26بهمن با بازی استقلال و کشاورز در زمین عقاب صالح شهر شروع شد .  بعد از انجام هفته اول مسابقات بخاطر در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی این مسابقات با یک وقفه کوتاه از هفته دوم اسفندماه ازسرگرفته شد و در هفته پایانی مسابقات تیم پرسپولیس توانست با تک امتیازی که از بازی با تیم عقاب کسب کند با 10 امتیاز از چهار بازی قهرمان مسابقات فوتبال صالح شهر شود.

 

در پایان این بازی که باحضور اهالی ورزش و تماشاگران پرشور صالح شهری همچنین آقایان حاج امیر زمانی رییس شورای اسلامی صالح شهر و محمود بلیوند و امین دادور و همچنین مسوول پایگاه بسیج صالح شهر با اهدا کاپ قهرمانی به سه تیم اول مسابقات و همچنین اهدای کاپ اخلاق به تیم شاهین این مسابقات به پایان رسید.

 

آقای علی بهداروند سرپرست ورزش صالح شهر درپایان ضمن تشکر از همه مردم صالح شهر و شهردارمحترم و شورای اسلامی صالح شهر همچنین کلانتری 11صالح شهر از آقایان علی کیارسی بهداروند و بهزاد بهداروند ومصطفی اسپره اعضاء هییت فوتبال صالح شهر که در برگزاری این مسابقات تلاش فراوان کردند تشکر و قدردانی کردند.

 

سرپرست ورزش صالح شهر  در پایان از آقای امیدوار جمالپور رییس ورزش و جوانان شهرستان گتوند که دراین یک سال خدمات گسترده ای به ورزش صالح شهر کردند کمال قدردانی و تشکر رو انجام دادند.

 

همچنین آقای بهداروند اعلام کردن در جلسه ای که به زودی برگزار می شود با اهدای هدایایی از داوران این دوره از مسابقات قدردانی خواهند کرد.

 


دراین مسابقات پرسپولیس از4 بازی 3 برد 1 تساوی و با 8 گل زده و4 گل خورده با 10 امتیاز قهرمان شد.
مقام دوم استقلال از4 بازی 3 برد و1 باخت با 9 گل زده و2 گل خورده و9 امتیاز دوم شد.
مقام سوم عقاب از4 بازی 1 برد1 باخت و 2 تساوی 7 گل زده و5 گل خورده با 5 امتیاز سوم شد
مقام چهارم شاهین از4 بازی 1 برد1 تساوی و2 باخت با 5 گل زده و7 گل خورده و4 امتیاز چهارم شد
مقام پنجم کشاورزاز 4 بازی 4 باخت با 1 گل زده و12 گل خورده بدون امتیاز پنجم شد.

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...

 



ادامه مطلب
تاريخ : 15 / 12 / 1394برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

طایفه بزرگ منجزی در بقعه بابازاهد گیلانی ( چلو ) تجلیل و قدردانی به عمل آوردند .

در این مراسم جمع کثیری از بزرگان تیره های مختلف منجزی از نماینده منتخب مردم شهرستانهای شوشتر و گتوند در مجلس دهم با ذبح و قربانی چندین گوسفند ، موفقیت وی را در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تبریک گفتند .

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببنید...



ادامه مطلب
تاريخ : 15 / 12 / 1394برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

سهراب گیلانی در مسجد جامع صالح شهر با تشکر از حضور حماسی مردم صالح شهر گفت: تشکر می کنم از تمام مردم در این شهر عزیز که در انتخابات شرکت کردید.

امروز بحث انتخابات تمام شده است و همه برادر و خواهر شدیم و از این به بعد باید به فکر ساختن شهر و روستاهای خود باشیم.

وی با بیان ناراضی بودن وضع منطقه گفت: مسولین و تمام مدیران منطقه باید تلاش کنند ما به دنبال تغییری هستیم که به دنبال آن پیشرفت ایجاد شود. هر سال باید پیشرفت نسبت به سال قبل داشته باشیم./

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببنید...



ادامه مطلب
تاريخ : 15 / 12 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مهندس عباس نوری کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در مسجد جامع صالح شهر از شرکت عظیم مردم در انتخابات تقدیر و تشکر نمود .

مهندس عباس نوری ضمن تمجید از حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای گفت : امیدوارم هر دو مجلس منشا برکات خیر برای مردم و نظام جمهوری اسلامی باشد .

کاندیدای دهمین دوره مجلس افزود : از همه کسانی که با آگاهی مرا پذیرفته و یا نپذیرفته اند تشکر می نمایم و این حضور مهم بود که بحمدالله به وقوع پیوست و مردم شرکت چشم گیری داشتند .

مهندس عباس نوری ضمن تبریک به منتخب مردم جناب آقای سهراب گیلانی ، برای ایشان آرزوی موفقیت نمود و گفت همه باید با اتحاد و همدلی با منتخب مردم بتوانیم مشکلات را حل نموده و شهر و شهرستان های آبادی داشته باشیم .

مهندس عباس نوری در پایان این مراسم آرزوی فردایی بهتر برای صالح شهر با کمک هم را نمود .

در حاشیه این مراسم مردم صالح شهر از حضور ایشان و در بین مردم تقدیر نمودند و برای این عزیز آرزوی سلامتی نمودند .

گفتنی است مهندس عباس نوری کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی مجلس از حوزه شهرستانهای شوشتر ، گتوند و حومه بودند که تعداد 11184 رای را کسب نمودند .



تاريخ : 12 / 12 / 1394برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

پنجمین یادواره سرداران و ۷۵ شهید روستای دشت بزرگ برگزار می شود .

این یادواره در روز جمعه مورخ ۲۱ اسفند ماه سال جاری و در ساعت ۹ صبح در گلزار شهدای گمنام روستای دشت بزرگ برگزار می شود .

در این یادواره ، امیر سرتیپ پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران سخنرانی و حاج صادق آهنگران نیز مداحی می نماید .

لازم به ذکر است که پنجمین یادواره سرداران و ۷۵ شهید روستای دشت بزرگ با همت ستاد بزرگداشت شهدای روستا دشت بزرگ ، پایگاه بسیج مقداد ، حوزه بسیج امام سجاد (ع) عقیلی ، حفظ آثار سپاه ناحیه گتوند و با همکاری تیپ ۴۵ تکاور برگزار خواهد شد ./



به گزارش صفحه ویژه انتخابات مجلس دهم سایت خبری پیک شوشتر ، سهراب گیلانی به مناسبت پیروزی در انتخابات مجلس شورای اسلامی بیانیه ایی صادر نمود که عینا در زیر منتشر می گردد :

بسم الله الرحمن الرحیم

خدمت مردم مومن و غیور شهرستانهای شوشتر ، گتوند و حومه

سلام علیکم

با امید به یاری خداوند متعال و با قلبی سرشار از عشق به شما مردم فهیم و بزرگوار و با علم به عوامل محرومیت ها و عقب ماندگی حوزه انتخابیه و با بررسی شرایط وضع موجود و انجام مشورت ها بر آن شدم تا در نهایت صداقت و از خودگذشتگی به عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی وارد شوم تا در کنار شما مردم بزرگ ، گام های اساسی در جهت پیشرفت و عمران و آبادانی بردارم . در این راستا چند سال فعالیت شبانه روزی خود به همراه جمع زیادی از برادران و خواهران و با بررسی وسیع در هر دو شهرستان ، مطالبات مردمی مشخص و زوایای تاریک این عقب ماندگی ها مورد شناسایی قرار گرفت به این امید که چنانچه در عرصه انتخابات مجلس موفق شدم با استفاده از روشهای معقول و منطقی موجود و با کمک مردم و مسئولین ، آنها را جامه عمل بپوشانیم . الحمدالله با حمایت شما مردم عزیز به مجلس راه پیدا کردم .

بدیهی است که پیروز واقعی این انتخابات شما مردم پرشور و شعوری هستید که با حضور حداکثری خود ، دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مایوس و دل مهدی فاطمه ( س ) و رهبر عزیز انقلاب را شاد نمودید . لذا متواضعانه از همه مردم عزیز که در این انتخابات شرکت کرده اید و همچنین از کسانی که با بذل محبت خود مرا یاری نمودند صمیمانه سپاسگذاری می نمایم و آگاه باشید که تا پای جان در کنارتان هستم .

برادر کوچک شما

سهراب گیلانی

۱۳۹۴/۱۲/۱۱



تاريخ : 10 / 12 / 1394برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مهندس حاج عباس نوری در پیامی از مردم شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستانهای شوشتر ، گتوند و حومه تقدیر و تشکر نمود و ضمن تبریک به منتخب مردم سردار سهراب گیلانی برا ایشان آرزوی موفقیت نمود .

متن این پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحيم

مَن لَم يَشكُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقينَ لَم يَشكُرِ اللّه عَزَّوَجَلَّ

خداوند بزرگ و متعال را شاکر و سپاسگزاریم که توفیق حضور در حماسه انتخابات را به ما ارزانی داد . اجتماع وصف ناپذیر آحاد مردم دراین صحنه جلوه زیبایی از روزهای بیاد ماندنی تحکیم ارتباط نظام مقدس جمهوری اسلامی با توده های ملت را نشان داد.

 آری این شور و حماسه پاسخی هست به انتظار و وصایای شهدایی که در این چند دهه از عمر انقلاب گرانبهاترین سرمایه شان را تقدیم نمودند .

در این دوره از مشارکت سیاسی حضور پررنگ و فعال همه اقشار بویژه نسل جوان و امیدهای آینده آنچنان نیرویی به بدنه  کشور تزریق نمود که پایه های آن را مستحکم تر و اعتماد به نفس مسولین را در مدیریت کلان تقویت نمود .

در این جا لازم میدانم از کلیه حامیان و هواداران خود که مجدانه و بصورت خودجوش و از صمیم قلب تلاشهای صادقانه داشته و باهمفکری،همدلی و همراهی مشوق و یاریگر ما دراین حماسه عظیم بوده اند باکمال خضوع و احترام مراتب تقدیر و تشکر وافر خود را اعلام نمایم . زبان ازگفتن و قلم از نوشتن تلاشهای بی بدیل همه سروران ناتوان است و قطعا به سهولت نمیتوان دریای محبت ابراز شده را پاسخ داد.

همچنین ضمن تبریک ، آرزوی موفقیت برای منتخب مردم را دارم.

امید است باتوکل بر ایزد متعال در فرصت های آتی بتوانیم رشته دوستی و مودت را پربار تر و گامهای مثبت اثر بخش تری در جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام و سربلندی این دیار برداریم.

من الله التوفیق

برادر شما

عباس نوری



تاريخ : 9 / 12 / 1394برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

نتایج نهایی انتخابات در شوشتر و گتوند اعلام شد

سهراب گیلانی با کسب 36 هزار و 949 رأی از مجموع 131 هزار و 467 رأی مأخوذه در حوزه شهرستان شوشتر و گتوند و با کسب 28 درصد از کل آراء، در مرحله اول به طور قاطع به مجلس شورای اسلامی راه یافت

فرماندار شوشتر با بیان اینکه شمارش آرا در حوزه اصلی شهرستان شوشتر و گتوند به پایان رسیده و سهراب گیلانی در مرحله اول به طور قاطع به مجلس شورای اسلامی راه یافت، گفت: مشارکت واجدین شرایط در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه شهرستان شوشتر و گتوند، 70 درصد بوده است.
حیدر نجفی از پایان شمارش آرا در مجموع 264 شعبه اخذ رأی در مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های شوشتر و گتوند خبر داد و عنوان کرد: در مجموع 188 شعبه اخذ رأی در حوزه اصلی شهر شوشتر و بخش مرکزی و دو حوزه میان آب و شعیبیه و 76 شعبه اخذ رأی نیز در حوزه فرعی گتوند و عقیلی مستقر شد.
وی خاطرنشان‌کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی با پایان شمارش آراء، سهراب گیلانی با کسب 36 هزار و 949 رأی از مجموع 131 هزار و 467 رأی مأخوذه در حوزه شهرستان شوشتر و گتوند و با کسب 28 درصد از کل آراء، در مرحله اول به طور قاطع به مجلس شورای اسلامی راه یافت.
فرماندار شوشتر همچنین در خصوص نتایج انتخابات خبرگان رهبری در این شهرستان تصریح کرد: در شوشتر و حوزه‌های فرعی میان آب و شعیبیه به ترتیب آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری با 37 هزار و 424 رأی، آیت‌الله عباس کعبی با 33 هزار و 437 رأی، آیت‌الله محسن حیدری آل‌کثیر با 28 هزار و 409 رأی، آیت‌الله  سیدعلی شفیعی با 27 هزار و 601 رأی، آیت‌الله سیدکریم فرحانی با 25 هزار و 319 رأی، آیت‌الله علی فلاحیان با 24 هزار و 53 رأی و آیت‌الله محمد احمدی شاهرودی با 15 هزار و 751 رأی، حائز اکثریت آراء شدند.
نجفی مجموع آراء مأخوذه در انتخابات خبرگان رهبری در این شهرستان را 192 هزار و 33 رأی عنوان کرد و گفت: درصد مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه شهرستان شوشتر و گتوند 70 درصد بوده است.



تاريخ : 9 / 12 / 1394برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اقتدار ملی و بین المللی دستآورد حضور مردم در ۷ اسفند بود / مردم گتوند مشارکتی ۸۰ درصدی را در کارنامه‌ی خود ثبت کردند

سید مجید صالحی فرماندار شهرستان گتوند در گفتگو با خبرنگار گتوندنیوز گفت: واجدین شرایط رأی دادن در حوزه‌ی گتوند ۴۵ هزار نفر بوده است که قریب به ۳۵ هزار نفر در این انتخابات شرکت کردند و می‌توان گفت مردم گتوند مشارکتی ۸۰ درصدی را در کارنامه‌ی تاریخی خود ثبت کردند.
سید مجید صالحی فرماندار گتوندصالحی در ادامه عنوان کرد: مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رأی نشان داد نقشه‌های دشمنان انقلاب به ثمر ننشسته است و مردم همچنان پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و این حماسه‌ای که مردم در ۷ اسفند آفریدند باعث شد تا دشمنان احساس نکنند فاصله‌ای میان مردم و نظام ایجاد شده است و همه به وضوح دیدند که نسل بعدی انقلاب نیز با اهداف انقلاب پیوندی مستحکم برقرار کرده است.

وی همچنین بیان داشت: آنچه از صندوق‌های رأی بیرون آمد اقتدار داخلی و بین‌المللی ایران بود که دوربین‌های داخلی و خارجی آن را به سراسر جهان مخابره کردند.

فرماندار گتوند همچنین بیان داشت: هیچ گونه مشکل خاصی در برگزاری انتخابات در حوزه‌ی گتوند رخ نداد و انتخابات در کمال سلامت و صحت برگزار شد و گتوند از اولین حوزه‌هایی بود که کار خود را به خوبی به پایان رساند و مورد تقدیر شفاهی استانداری نیز قرار گرفت.

صالحی در پایان با تشکر از مردم به پاس حضور و حماسه آفرینی در ۷ اسفند و تشکر از برگزار کنندگان انتخابات در گتوند گفت: تعداد عوامل اجرا کننده‌ی انتخابات در ۷۶ شعبه‌ی شهرستان گتوند در مجموع قریب به دو هزار نفر بود که این تعداد شامل نیروهای اجرایی، هیئت نظارت، هیئت بازرسی، نیروهای بسیجی و نیروهای انتظامی و … بوده است که چندین ماه در این زمینه تلاش کردند و الحمدالله با برگزاری انتخاباتی سالم و درشان نظام مزد زحمات خود را دریافت کردند  .

لازم به ذکر است تا کنون هیچ یک از نامزدهای انتخاباتی شکایتی نسبت به نتایج و یا سلامت انتخابات نداشته است.



آمار نهایی شمارش آرای انتخابات مجلس دهم در شوشتر و گتوند به این شرح است :

ردیف نام و نام خانوادگی کاندیدا تعداد رای درصد
۱ سهراب گیلانی ۳۶۸۹۱ ۲۷.۹۸%
۲ علی بنی عگبه ۲۹۱۰۴ ۲۲.۰۷%
۳ سید محمد سادات ابراهیمی ۲۳۱۲۶ ۱۷.۵۴%
۴ عباس نوری ۱۱۱۸۴ ۸.۴۸%
۵ محمود خرم دل ۱۱۰۴۱ ۸.۳۷%
۶ محمد اکبری نیا ۴۴۴۸ ۳.۳۷%
۷ منوچهر علیزاده ۴۳۱۹ ۳.۲۷%
۸ اسحاق عسکری ۴۱۷۱ ۳.۱۶%
۹ بهروز حسین زاده ۳۲۰۶ ۲.۴۳%
۱۰ ناصر بورد ۱۸۵۷ ۱.۴۰%
۱۱ پرویز جعفری ۱۱۲۲ ۰.۰۸۵%
۱۲ سلیمانی راد ۶۰۱ ۰.۰۴۵%
۱۳ محمدرضا آملازاده ۴۰۷ ۰.۰۳۰%
۱۴ سیدعلی علوی فر ۲۲۸ ۰.۰۱۷%
۱۵ سیدمحمد حسن جزایری ۱۳۱ ۰.۰۰۹%
کل آرا ۱۳۱۸۳۶ رای