تاريخ : 28 / 7 / 1393برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مدیر آموزش و پرورش گتوند از اعزام نخستین کاروان راهیان نور دانش آموزی این شهرستان به مناطق عملیاتی خبر داد و گفت:این کاروان 320 نفره صبح روز یکشنبه به مناطق عملیاتی اعزام شد.

به گزارش ایرنا ' یوسف علیدادی' در آیین بدرقه این کاروان راهیان نور افزود:این دانش آموزان به وسیله 10 دستگاه اتوبوس عازم دیدار از مناطق عملیاتی شدند.

وی افزود: در سال تحصیلی جاری 695 دانش آموز از جمله 380 دانش آموز دختر به دیدار از مناطق عملیاتی اعزام می شوند.

مدیر آموزش و پرورش گتوند اعزام کاروانهای راهیان نور را تداوم راه عزت بخش شهیدان دانست و گفت:دراین سفر دو روزه دانش آموزان از مناطق عملیاتی فتح المبین و هویزه دیدن می کنند.

علیدادی افزود:اعزام کاروانهای راهیان نور به عنوان یک امر فرهنگی درجهت زنده نگه داشتن یادو خاطره شهدا و رزمندگان در دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس موثر است.

مدیر آموزش وپرورش گتوند تجدید میثاق دوباره با آرمانهای امام راحل(ره)،مقام معظم رهبری وشهدا وآشنایی با وقایع دوران جنگ تحمیلی و انتقال فرهنگ مقاومت به نسل جوان را از اهداف این برنامه فرهنگی عنوان کرد.



تاريخ : 28 / 7 / 1393برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

با توجه به شروع فصل سرما و بادهای فصلی ، وارد شدن درختان در سیم های برق می تواند مشکلات زیادی از جمله قطعی برق و خطرات برق گرفتگی را در بر داشته باشد .

می توان با هرس مناسب و به موقع هم از ورود درختان به سیم های برق جلوگیری نمود و هم جلوه زیبایی به خیابانهای شهر داد .



تاريخ : 27 / 7 / 1393برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

نشست هم اندیشی جوانان وفعالان فرهنگی ودانشجویان با فرماندار  گتوند در   فرمانداری تشکیل شد.

 IMG 0518

نشست هم اندیشی جوانان وفعالان فرهنگی ودانشجویان با "هوشنگ محمد پور"فرماندار شهرستان گتونددر سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.

محمد پور با اشاره به اینکه نقش جوانان در تمام دورهای قبل وبعد از انقلاب پر رنگ و برجسته بوده است گفت:درهر صحنه ای که ما از ظرفیت جوانان عزیز استفاده شده است نتیجه مطلوبی گرفته ایم .

فرماندار گتوند افزود:جوانان مادارای استعداد وپتانسیل بالایی بوده و میتوانند نقش تاثیرگذاری برجامعه داشته باشند

وی در ادامه به اینکه همه جوانان حق ورود به این جلسات ونشست ها را دارند وما از نظرات وپیشنهادات آنها استقبال میکنیم .

وی در ادامه گفت :  دولت بدون شما جوانان هرگز نمیتواند مشکلات کشور را حل کند بلکه با همکاری شما جوانان هرمشکلی حل خواهدشد

درادامه این نشست چند تن از جوانان وفعالان فرهنگی شهرستان مشکلات خود را عنوان کردند و راهکارها یی را برای ایجاد اشتغال جوانان پیشنهاد دادند.

درانتهای این نشست دوساعته فرماندار گتوند به سوالات مطروحه دانشجویان پاسخ داد وتصریح کرد: شما جوانان سرمایهای این شهر واین کشور هستید وتمام سعی ما بر این است که بتوانیم با برقراری رابطه ای دوطرفه با نیروی خوشفکر وجوان این شهر مشکلات را به حداقل برسانیم وهرگز خود را بی نیاز از انتقادات سازنده شما نمی دانیم.

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند همایش شعر وشاهنامه خوانی به مناسبت دهه ولایت ، برگزار گردید.

این همایش که به همت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی وانجمن شعر ودوستداران فردوسی  در مجتمع بزرگ دکتر قیصر امین پور برپا شد که تعداد 16 نفر به شعر خوانی وشاهنامه خوانی پرداختند.

در پایان این مراسم هدایایی به رسم یابود به منتخبین اهدا گردید.

 



به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند جلسه ی با حضور مسئولین گروه های تعزیه شهرستان گتوند بمنظور برگزاری مسابقات تعزیه در دهه دوم ایام محرم ،در محل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار گردید.

محمد علی اسدی رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند بیان داشتند : در آستانه فرارسیدن ماه محرم الحرام و ایام سوگواری سید الشهدا اباعبداله الحسین (ع) جلسه ای هماهنگی گروه های تعزیه شهرستان گتوند برگزار شد، و مقرر گردید مسابقات تعزیه خوانی  با شرکت تمامی گروه های تعزیه شهرستان در محل مجتمع بزرگ دکتر قیصر امین پور( اداره فرهنگ وارشاد اسلامی) برگزار شود و به رسم یادبود هدایایی به گروه برتر اهدا می گردد.

وی افزود: قیام و پیام عاشورا و امام حسین(ع) همیشه جاوید و ماندگار است و هنرمندان با هنر تعزیه این واقعه ماندگار را روایت می کند چراکه  بیان واقعه عاشورا در قالب هنر احساس  و رابطه ای با مخاطب ایجاد می کند که سبب جذب مخاطب و مصائب و وقایع آن زمان می شود.

گفتنی است : شهرستان گتوند دارای 6 گروه تغزیه می باشد.

 لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 23 / 7 / 1393برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

جمعیت هلال احمر شهرستان گتوند با حضور مسپولین افتتاح شد .

IMG 0366-1

به مناسبت هفته ایمنی دربرابر زلزله وبلایای طبیعی ، آیین افتتاح جمعیت هلال احمر شهرستان گتوند امروز با حضور سید محمد سادات ابراهیمی نماینده مردم شهرستانهای شوشتر وگتوند درمجلس شورای اسلامی، علی خدادادی مدیر عامل  جمعیت هلال احمراستان خوزستان ، هوشنگ محمد پورفرماندار شهرستان گتوندوجمعی از مسئولان محلی شهرستان برگزار شد.

سادات ابراهیمی،دراین مراسم ضمن تقدیر وتشکرازهمکاری  مسئولین زیربط جهت راه اندازی جمعیت هلال احمر اظهار داشت:هلال احمر یکی از سازمانهای موثر وموفق درمقوله امداد ونجات است،که نقش این جمعیت درمدیریت بحرانهای مختلف ناشی از حوادث وسوانح شایسته تقدیر است.

وی همچنین در ادامه سخنان خود از پیگیری جهت ساخت درمانگاه ویژه هلال احمردر گتوند خبر داد.گفتنی است دراین آیین محمد نصیری بعنوان سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان گتوند معرفی شد.



مقام معظمرهبری با تأکید بر اینکه واقعه غدیر منطق مستحکم اسلام در نفی نگاه سکولار است، فرمودند: هر اقدامی در جهت اختلاف شیعه و سنی کمک به «آمریکا، انگلیس خبیث و صهیونیزم» است و تلاش آمریکا و هم‌پیمانانش در مواجهه دروغین با داعش بیشتر متوجه ایجاد دشمنی میان مسلمانان است.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در خجسته عید سعید غدیرخم در دیدار با هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم، «نصب امیرمؤمنان به امامت» و «توجه و پرداختن اسلام به سیاست و حکومت» را دو مفهوم اساسی واقعه غدیر خم خواندند و با تأکید بر ضرورت حیاتی اتحاد و همبستگی مسلمانان افزودند: هرکسی و هر اقدامی که موجب تحریک احساسات طرف مقابل و اختلاف شیعه و سنی شود، به «امریکا، انگلیس خبیث و صهیونیزم» یعنی بوجود آورندگان جریان جاهل، متحجر و وابسته تکفیری کمک می کند.

 

لطفاً متن کامل را در ادامه مطلب بخوانید ...



ادامه مطلب
تاريخ : 22 / 7 / 1393برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

جشن عید غدیر خم در حسینیه صاحب الزمان عج با حضور مردم ولایتمدار بسیجیان دوستدار اهل بیت (ع) برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین اسد زاده در این مراسم ضمن تبریک دهه ولایت و امامت اظهارداشت : عید غدیر عیدی بزرگ، بی‌نظیر و بی‌همتا برای جهان اسلام و بشریت است.

وی با اشاره به واقعه غدیر و مظلومیت امام علی(ع) گفت: غدیر بحث ولایتمداری، حکومت‌داری و هدایت و سعادت انسان‌هاست.

در ادامه این مراسم مولودی خوانی توسط برادران مجید علیزاده و میرزا گماری اجرا گردید .

 



تاريخ : 14 / 7 / 1393برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مراسم معنوی دعای پرفیض عرفه ساعت 14روز شنبه 12 مهرماه، همزمان با سراسر کشور در مسجد جامع صالح شهر برگزار گردید. در این مراسم که با حضور مردم ولایتمداربرگزار گردید دعای روحبخش عرفه از سوی آقایان علیزاده ، گماری و علائی پور ، مداحان اهل بیت (ع) قرائت گردید و به مداحی پرداختند.

روز گذشته نیز نماز عید سعید قربان با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم و به امامت امام جماعت صالح شهر حاج آقا داور نیادر محل مسجد جامع اقامه شد.

مردم مومن و ولایتمدار همزمان با عید بندگی و طاعت خداوند در مکان  برپایی نماز عید قربان حضور یافتند و در فضایی آکنده از معنویت و عبودیت، با معبود هستی راز و نیاز کردند.



تاريخ : 14 / 7 / 1393برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

کتابخانه عمومی نصر با تعداد ۴ هزار جلد کتاب راه اندازی شد .

به گزارش گتوندنیوز ،کتابخانه عمومی نصر شهرک پنجم از توابع بخش مرکزی شهرستان گتوند با حضورحجةالاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی نماینده شهرستانهای گتوند و شوشتر در مجلس شورای اسلامی،فرماندار شهرستان گتوند ،مدیر کل کتابخانه های استان،مدیر کل امور اجتماعی استانداری خوزستان وجمعی از مسئولان شهرستان واهالی شهرک پنجم افتتاح شد.

"هوشنگ محمد پور"فرماندار شهرستان گتوند با اشاره به نقش کتاب در تکامل زندگی فردی واجتماعی انسانها گفت:این کتابخانه با زیربنایی به مساحت 150متر مربع وبا اعتباری بالغ بر300میلیون ریال احداث شده است.

وی همچنین ادامه داد:این کتابخانه با تعداد ۴ هزار جلد کتاب و از اعتبارات تملک دارایی راه اندازی شده است



تاريخ : 8 / 7 / 1393برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گتوندنیوز : سرشماری عمومی کشاورزی در شهرستان گتوند همزمان با سراسر کشور در آغاز شد .

IMG-20140827-WA0021

معاون فنی و آموزشی طرح سرشماری کشاورزی و دامپروری در مصاحبه با خبرنگار گتوند نیوز گفت : طرح سرشماری عمومی کشاورزی از روز گذشته و با حضور فرماندار شهرستان در جهاد کشاورزی آغاز شد که تا تاریخ 18 آبان ماه ادامه دارد .

احمد حفیظی در ادامه افزود : ماموران آمار گیری در این طرح به روش خانه به خانه آمار های مورد نظر را جمع آوری می کنند .

حفیظی یادآور شد : سرشماری عمومی کشاورزی به صورت الکترونیکی و با تبلت انجام می شود که در شهرستان 5 مامور کارسرشماری را انجام می دهند.

وی گفت : این سر شماره هر 10 سال یکبار انجام می گیرد که باید سال گذشته انجام می شد ولی به دلیل بار مالی زیاد برای دولت یک سال به تعویق افتاده است .

حفیظی در پایان از مردم خواست تا آمار دقیق را در اختیار مامورین قرار دهند چرا که برنامه ریزی های کلانی  با توجه به این آمار انجام خواهد شد لذا واقعی بودن آمارها بسیار اهمیت دارد .



تاريخ : 7 / 7 / 1393برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

حجت الاسلام سادات ابراهیمی ساعت 24 جمعه شب گذشته بصورت سرزده از بیمارستان شهدا تامین اجتماعی شهرستان شوشتر بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نماینده شوشتر و گتوند، حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی در بازدید سرزده خود از بیمارستان شهدا ضمن استماع و گفتگو با تعدادی از مراجعه کنندگان به بیمارستان از چند تن از بیماران بستری شده نیز عیادت کردند.

ایشان درخصوص اولویت کاری کادرپزشکی و درمانی اظهار داشتند: رضایتمندی بیماران و افزایش کیفیت خدمات ارائه شده باید مهمترین دست آورد این بیمارستان باشد.

نماینده مردم در خانه ملت در ادامه ابراز امیدواری کردند: مردم با اجرای طرح نظام سلامت هرچه سریعتر در زمینه کاهش مشکلات و هزینه های درمان قدم به قدم شاهد تحولات مثبت بیشتری باشند.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی در پایان در دیدار با کادر درمانی و رئیس بیمارستان شهدا تامین اجتماعی خاطرنشان کردند: افزایش فعالیت کمی و کیفی بهداشتی و درمانی از سیاست های دولت تدبیر و امید است که مجلس با جدیت در جهت تحقق این اهداف تلاش می نماید.



تاريخ : 7 / 7 / 1393برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
*عضو هیئت تحریریه شوشترنامه و فعال اجتماعی گفت: فعالیت در عرصه خبر راه رفتن در میدان مین است و کار خبرنگاری بسیار دشوار و زیان آور است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شوشترنامه، حسن نارنج پور در مراسم رونمایی از طراحی جدید پایگاه خبری تحلیلی شوشترنامه اظهار کرد: باعث مباهات است که شوشترنامه در عرصه اطلاع رسانی در استان خوزستان نقش بسیار خوبی ایفا می کند و در اقیانوس مواج اطلاع رسانی قطره ای به شمار می آید.
وی افزود: شوشترنامه از رسانه های محلی تاثیرگذار است و این مسئله را به مدیر و دست اندرکاران این رسانه تبریک می گویم و باید در راستای تقویت این رسانه تلاش کرد.
نارنج پور تاکید کرد: رسانه باید با مسئولان در تعامل باشد و برعکس نیز باید مسئولان با رسانه در تعامل باشند و در این زمینه هر دو طرف باید سعه صدر داشته باشند.
این فعال اجتماعی خاطر نشان کرد: برخی مسئولان هنوز توسعه نیافته اند و نمی دانند که رسانه ها رکن اساسی اطلاع رسانی و دموکراسی به شمار می آیند و باید حضور و وجودشان را ارج نهاد.
وی افزود: فعالیت رسانه ها از نگارش تومارهای متعدد و شکایت ها و تجمع ها و.. بیشتر تاثیرگذار هستند و به این دلیل باید به رسانه ها اهمیت بیشتری داد و توجه به این بخش بسیار نیاز است.



تاريخ : 7 / 7 / 1393برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به مناسبت هفته دفاع مقدس و پاسداشت یاد و خاطر و رشادت های رزمندگان و شهدا ،  شب گذشته جمعی از مسئولین با خانواده معظم شهدا در صالح شهر دیدار کردند .

این دیدار که با حضور سرهنگ کنگری فرمانده سپاه ناحیه گتوند ، فرمانده حوزه یکم امام حسین (ع) ، تعدادی از جانبازان و رئیس شورای اسلامی صالح شهر صورت گرفت ، فرمانده محترم سپاه ناحیه گتوند در جمع خانواده معظم شهید عوض سمندی گفت : ما امنیت و آسایش حاضر کشور ، پیشرفت ها و خیلی مسائل دیگر که ایران را به عنوان یک کشور اسلامی در دنیا مطرح نموده است را مدیون جان فشانی و خون شهیدان بزرگواری همچون شهید فریدون عوض سمندی می دانیم . بدون شک حضور این عزیزان در این عرصه بخاطر هدف والایی بود که اینان در ذهن داشتند و بحمدالله محقق نیز گردید .

سرهنگ کنگری در ادامه قسمتی از زندگینامه و وصیت نامه این شهید بزرگوار را قرائت نمود و افزود : وصیت نامه این عزیز را که مطالعه نمودم درس های زیادی را فهمیدم که از آنجمله میتوان به سادگی در بیان ، افتخار به رشادت های جوانان این مرزو بوم و از همه مهمتر ارادت به خانواده بالاخص مادر خود اشاره نمود .

فرمانده محترم سپاه ناحیه گتوند در پایان تقدیر و تشکر ویژه ای از همسر شهید عوض سمندی نمودند .  



گتوند نیوز : فرمانده سپاه ناحیه گتوند : چرا در شهر ما که 300 شهید در راه این انقلاب داده است باید مسئولینی پیدا شود که بعد از 3 سال از گذشت دوران ریاستشان هنوز حتی محل برگزاری نماز جمعه را نمی دانند .

کنگری-صحبت

به گزارش گتوند نیوز سرهنگ مجید کنگری فرمانده سپاه ناحیه گتوند در سخنرانی پس از نماز جمعه ی گتوند گفت : صدام با تحریک آمریکا در 26 شهریور 1359 در تلویزیون رسمی عراق ، جنگ علیه ایران را اعلام کرد و قطع نامه را به صورت یکطرفه نقض نمود .

عملیات شکست حصر آبادان در  5 مهر ماه نقطه ی عطفی در جنگ تحمیلی بود و شیوه ی جنگی ایران را تغییر داد و باعث رشد بسیار زیاد ایران در شیوه های جنگی بود .

وی با انتقاد شدید از مسئولین شهرستان گفت : چرا در شهر ما که 300 شهید در راه این انقلاب داده است باید مسئولینی پیدا شود که بعد از 3 سال از گذشت دوران ریاستشان هنوز محل برگزاری نماز جمعه را نمی دانند .

کنگری گفت : پیگیر این موضوع هستم تا مشخص شود چرا برخی مسئولین در مراسمات مذهبی و معنوی و سیاسی شرکت نمی کنند .

وی در پایان هشدار داد : مسئولین حداقل پاسدار خوان شهیدان این شهرستان باشند ، چرا که خانواده های شهدا از این وضع راضی نیستند .



گتوندنیوز : امام جمعه ی موقت گتوند : امنیت در کشور ما به برکت 8 سال دفاع مقدس و از خود گذشتگی جوانان این مملکت بوده و هست .

حجه الاسلام عباس حسنی امام جمعه ی موقت شهرستان گتوند در خطبه های امروز نماز جمعه ی گتوند گفت : مهریه زیاد نه آبرو می آورد نه ارزش و هرگز باعث بهبود زندگی نخواهد شد .

حسنی در ادامه افزود : جوانان و خانواده هایشان باید برای امر مبارک ازدواج زندگی امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س ) را الگو قرار دهند تا مشکلات پیش روی جوانان را کاهش دهند .

وی با اشاره به نقش رهبری در کشور گفت : نقش رهبری در کشور ایران قابل وصف نیست که برای نمونه می توان به شکست حصر ابادان اشاره کرد که تنها با یک جمله ی امام خمینی (ره) که فرمود (( حصر آبادان باید شکسته شود )) این امر بزرگ اتفاق افتاد .

حسنی در پایان تاکید کرد : امنیت در کشور ما به برکت 8 سال دفاع مقدس و از خود گذشتگی جوانان این مملکت بوده و هست .



تاريخ : 3 / 7 / 1393برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به مناسبت هفته دفاع مقدس و پاسداشت یاد و خاطر و رشادت های رزمندگان و شهدا ،  شب گذشته جمعی از مسئولین با خانواده معظم شهدا در صالح شهر دیدار کردند .

در این دیدار که فرمانده محترم سپاه ناحیه گتوند سرهنگ کنگری ، جانشین محترم سپاه ناحیه گتوند سروان کهنکی ، اعضای محترم شورای اسلامی صالح شهر و جمعی از بسیجیان حضور داشتند ، فرمانده سپاه ناحیه گتوند با اشاره به اهمیت تبیین حماسه آفرینی های رزمندگان اسلام دردوران دفاع مقدس گفت: لحظه به لحظه هشت سال دفاع بی امان ودلیرانه رزمندگان اسلام در عرصه جهاد وشهادت درس های زیادی به ما دادند که در این عرصه وظیفه همه ماست تا این آموزه ها به شکلهای مختلف به نسلهای آینده منتقل یابد .

سرهنگ کنگری در ادامه افزود : رمز بقای انقلاب اسلامی ایران را ازخودگذشتگی و خود را ندیدن این رزمندگان عنوان کرد و گفت: هرکس در هر نقطه ای از این سرزمین مقدس اسلامی نفس می کشد و بر هر آیین ،مسلک و تفکری که باشد در هر دم و بازدم خویش باید شاکر نعمت امنیت و آسایش ، نسبت به خدای خویش ، امام ، رهبری ، شهدا ، جانبازان و ایثارگران سرافراز این دیار باشد.

به مناسبت هفته دفاع مقدس ، هر شب کلیپ های مرتبط با این موضوع در پارک صالح شهر در معرض دید عموم قرار میگیرد که مسئولین بعد از دیدار با خانواده های معظم شهید زلقی و شهیدان نوری ، در جمع مسئولین برگزاری این برنامه در پارک حضور یافتند . 



بنام آنکه جان را فکرت آموخت    چراغ دل به نور جان برافروخت
بار دیگر با فرارسیدن ماه مهر ،ماه علم ودانش ،جنب و جوش و حرکت در کالبد شهر جان گرفته و می توانیم شکوفایی گلهای زندگی را در تارو پور کوچه ها و خیابانهای شهر به نظاره بنشینیم.تقارن آغازین بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس،یادآور رشادتها و دلاورمردیهای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی می داریم و سالی سرشار از علم آموزی ،موفقیت و سرافرازی را برای حوزویان ،دانشجویان و دانش آموزان میهن عزیز و سربلند و همشهریان گرامی آرزومندیم.



محمود بلیوند رئیس شورای شهرستان و عضو شورای اسلامی در گفتگویی با شاهد صالح شهر گفت :

هفته دفاع مقدس نماد افتخار ملت سلحشور ایران در دفاع از مرزهای عزت و شرف این مرز و بوم است . که تا ابد بر تارک تاریخ ایثار حماسه و پایداری دلاوران سرزمینمان خواهد درخشید یاد و خاطره شهیدان که وظیفه بزرگ جهاد در راه خدا را مشتاقانه پذیرا شدند و در راه حفظ آرمانهای انقلاب اسلامی غیورانه مبارزه کردند گرامی میداریم ، بی شک ایستادگی آنان تا ابد جاوید خواهند ماند .

ایشان در ادامه افزود 31شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی و آغاز هفته دفاع مقدس بر غیور مردان ایران زمین بالاخص مردم جهادگر و دلاور شهرستان شهید پرور و ولایتمدار شهرستان گتوند مبارک باد .

رئیس شورای شهرستان گفت : همچنین آغاز مهر طنین دوباره زنگ مدرسه و نسیم خوش تعلیم و تربیت طلوع دوباره صبح دانش و بازگشایی مدرسه ها را به همه دانش آموزان ، دانشجویان ، معلمان ، اساتید و صاحبان خرد و اندیشه که در مسیر کسب علم و معرفت و برای تقویت پشتوانه های علمی و معنوی جامعه اسلامیمان تلاش می کنند تبریک و تهنیت عرض می نمائیم .

اینجانب ضمن تبریک سال تحصیلی 94-93 موفقیت سربلندی و آینده ای شاد را برای همه شما دانش آموزان و دانشجویان شهرستان گتوند در سایه توجهات حضرت ولی عصر عج و تحت زعامت رهبر خردمند مقام معظم رهبری خواستارم .

محمود بلیوند

رئیس شورای اسلامی شهرستان گتوند

عضو شورای اسلامی صالح شهر