به نقل از ایرنا سیدمجید صالحی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از زیرساخت های مخابراتی شهرستان گتوند افزود: روابط عمومی ها پل ارتباطی بین مردم ومسئولان هستند و همیشه و در هرحال باید حقایق و اخبار موجود در دستگاههای اجرایی را به مردم منعکس کنند.

82078723-70732377وی ادامه داد: اگر روابط عمومی اخبار دستگاه مربوطه را به سرعت انعکاس دهد می تواند هم باعث پیشرفت آن اداره شود و هم از گسترش شایعه و چالش پیشگیری کند.

فرماندار گتوند با تاکید براینکه روابط عمومی ها باید با دیگر ادارات و دستگاهها ارتباط برقرار کنند افزود:این تعامل موجب ایجاد پل ارتباطی بین دستگاههای اجرایی شده و هم افزایی بین دستگاهی ایجاد می کند.

صالحی با اظهار تاسف از اینکه جایگاه روابط عمومی ها در دستگاههای اجرایی به درستی شناخته نشده و مسئولان توجهی به این واحد نمی کنند خاطر نشان کرد: به خاطر اهمیت و نقش مهم روابط عمومی در دستگاهها ، باید بخش سازمانی مجزا همراه با ردیف استخدامی و نیز تجهیز امکانات برای روابط عمومی ها مدنظر مدیران قرار گیرد.

فرماندار گتوند در ادامه افزود: امروزه به نظر می رسد معیارهای قالب در جامعه ما بی توجهی به ارزش های نهفته در کار روابط عمومی هاست به طوری که این امر باعث شده در بسیاری از سازمان ها، بخش روابط عمومی مبدل به بخش تبلیغات سازمان شود و کمتر به مفاهیم و ارتباطات دوسویه بپردازد.

صالحی در پایان با اشاره به اینکه عصر دیجیتال و شبکه های مجازی فرصت خوبی است تا روابط عمومی ها با استفاده از این امکانات مردم را آگاه سازند افزود:دانستن و آگاهی حق مردم است و بدون تردید مدیران و کارشناسان روابط عمومی با اطلاع رسانی و اطلاع یابی و انعکاس به موقع مسائل، مشکلات و نیازهای مردم، مدیران را در فرآیند مهم تصمیم گیری و تصمیم سازی یاری می نمایند.



تاريخ : 25 / 2 / 1395برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

جدول مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال صالح شهر

پاس حمزه و تیم شهرک نهضت صدرنشینان دو گروه

جدول گروه الف )

تیم بازی برد باخت ست برده ست باخته تفاضل امتیاز
شهرک نهضت 2 2 - 6 - 6+ 6
عقاب 2 1 1 3 3 - 3
سبز آب 2 - 2 - 6 6- 3

 

 

 

 

 

 

جدول گروه ب)

تیم بازی برد باخت ست برده ست باخته تفاضل امتیاز
پاس حمزه 2 2 - 6 1 5+ 6
فولاد 2 1 1 3 4 1- 3
دارایی 2 - 2 2 6 4- -

 

 

 

 

 

 

مرحله نیمه نهایی :

سه شنبه 28 اردیبهشت دیدار تیم های نهضت - فولاد

چهارشنبه 29 اردیبهشت دیدار تیم های عقاب - پاس حمزه



تاريخ : 23 / 2 / 1395برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سهراب گیلانی نماینده منتخب شهرستانهای شوشتر ،گتوند و حومه چهارشنبه شب مورخ ۲۲/۲/۹۵  در آیین جشن میلاد امام حسین (ع) ، امام سجاد (ع) و حضرت اباالفضل العباس(ع) سرداران کربلا در منطقه شعیبیه روستای چم الحمید در جمع طوایف و شیوخ عرب حضور پیدا کردند.
نماینده منتخب شهرستانهای شوشتر ؛ گتوند وحومه با بیان اینکه مطالبات کشاورزان این منطقه را پیگیری خواهیم کرد گفت : در جریان سیل شعیبیه بنده پنج روزازنزدیک پیگیر مسائل ومشکلات این منطقه بودم و با جلساتی که با مسؤلین مربوطه داشتم ازآنها قول پرداخت خسارت تمام زمین های زراعت زیرآب رفته این منطقه را گرفتم.
سهراب گیلانی در مورد مشکلات جاده شعیبیه نیز افزود: مشکلات جاده ای شعیبیه در اولویت کاری ماست و با انتخاب پیمانکار به زودی این پروژه کلید خواهد خورد.

گیلانی درپایان افزود: ما نماینده همه مردم هستیم چه آنهایی که به مارأی دادند وچه آنهایی که به ما رأی ندادند، پرهیز از اختلافات سیاسی ، منطقه ای و حزبی برای وحدت و سازندگی کشور یک ضرورت است.

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 23 / 2 / 1395برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گزارش تصویری برگزاری ایام شعبانیه در حسینیه صاحب الزمان (عج) صالح شهر

حضور و سخنرانی امام جماعت محترم صالح شهر حاج آقا داور نیا در بین بسیجیان

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

امام جمعه ، معاون فرماندار ، سرهنگ کنگری و جمعی از مسئولان محلی شهرستان گتوند روز چهارشنبه به مناسبت روز جانباز با 2 جانباز دوران دفاع مقدس این شهرستان دیدار کردند.
به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام محمدعلی شاه آبادی با تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز از ایثارگری جانبازان و تحمل سختی های ناشی از جراحت های دوران دفاع مقدس آنان تجلیل کرد و افزود:جانباز شهید زنده است که همواره باید گرامی داشته شود.
امام جمعه گتوند با اشاره به ایثار و تحمل سختی خانواده جانبازان افزود:خانواده جانبازان و خصوصا همسران آنان که شبانه روز به این عزیزان خدمت می کنند جایگاه ویژه ای نزد پرودگار متعال داشته و امنیت و آرامش و داشته های کشور وانقلاب مرهون خون شهدا و جانبازان و صبر و مقاومت خانواده های این عزیزان است .
در این دیدار جانبازان به بیان خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس پرداختند.
علی قاسمی جانباز 70درصد در سال 61 در پدافندی خرمشهر از ناحیه پا ، کمر و کلیه مجروح
شد.
عبدالرضا شوشتری دیگر جانباز 70 درصد نیز در سال 63 در عملیات بدر در شرق دجله در منطقه جزیره مجنون بر اثر ترکش خمپاره از ناحیه دست و پا مجروح گردید.
مردم شهرستان 74 هزار نفری گتوند 500 جانباز تقدیم انقلاب کرده اند.
چهارم شعبان سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) روز جانباز نامگذاری شده است.

 

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

به نقل از روابط عمومی شهرداری صالح شهر : در هفته بزرگداشت مقام معلم،مهندس رستمی شهردار و اعضای شورای اسلامی صالح شهر، از مدارس سطح شهر بازدید کردند و هفته معلم را به زحمت کشان عرصه تعلیم و تربیت تبریک عرض نمودند. در این ملاقات صمیمانه مهندس رستمی شهردار صالح شهرضمن عرض تبریک اعیاد و تجلیل از جایگاه والای استاد مطهری و مقام شامخ معلم، از تلاش های فرهنگیان محترم در راستای هدایت و ارشاد نسل سرافراز کنونی تقدیر و تجلیل نمودند وی هدف از بازدید مدارس سطح شهر را تکریم و تجلیل از مقام شامخ معلمان عنوان کرد و گفت: هفته معلم بهترین فرصت است تا از مقام معلمان در حد بضاعت تقدیر شود. در این دیدارها هر یک از مدیران به بیان مشکلات مربوط مدارس خویش پرداختند و خواستار همکاری جهت مرتفع نمودن مشکلات شدند و از مساعدت های شهرداری و شورای اسلامی شهر به مدارس سطح شهر تقدیر و تشکر کردند.

لطفا عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 19 / 2 / 1395برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گتوند - ايرنا - رئيس اداره دامپزشكي گتوند از واكسيناسيون 36 هزار راس دام سبك و سنگين عليه بيماري تب برفكي در اين شهرستان خبر داد.

  مسلم همتيان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود:در صورت تامين واكسن ساير دام هاي اين شهرستان نيز عليه بيماري تب برفكي واكسينه خواهند شد.

رئيس اداره دامپزشكي شهرستان گتوند اظهار كرد: با حمايت انجام شده از سوي فرمانداري و اداره كل دامپزشكي استان در تهيه واكسن و با ادامه واكسيناسيون دام هاي سبك و سنگين در سالجاري، در زمان حاضر بيماري تب برفكي در دام اين شهرستان كاهش چشمگيري داشته و تحت كنترل است.
همتيان با بيان اينكه در60 نقطه شهري،روستايي وعشايري شهرستان با سه اكيپ مختلف كار واكسيناسيون دام ها انجام شده است افزود: پايين بودن سطح ايمني دام ها، ساختار غير بهداشتي دامداري ها، ورود عشاير، نداشتن اطلاع علمي از اصول دامپروري، ورود دام از ديگر شهرها و تردد دام در سطح روستا و معابر از عوامل شيوع بيماري تب برفكي در اين شهرستان بوده است.
وي همچنين با اشاره به اينكه تلفات دام ناشي از بيماري تب برفكي از اواخر بهمن ماه سال گذشته شروع شده است تصريح كرد: با اقدام به موقع براي پيشگيري از گسترش بيماري در بين دام هاي شهرستان، كانون آلودگي از بين رفته و تلفات ناشي از بيماري به حداقل رسيده است.
رئيس اداره دامپزشكي شهرستان گتوند با بيان اينكه درمان بيماري تب برفكي و كنترل كامل آن طولاني است عنوان كرد: زمان زيادي طول مي كشد تا اين بيماري كاملا قطع شود و رعايت نكات ايمني و بهداشتي از جمله عدم جابجايي دامها، تفكيك دامهاي بيمار، ضد عفوني كردن اصطبل ها و عدم خريد وفروش دام جديد از سوي دامداران جهت پيشگيري از اين بيماري ضروري بوده است.
اين مسئول با اشاره به اينكه اكيپ هاي دامپزشكي شهرستان گتوند در محل‌هاي آلوده حضور دارند افزود:همكاري دامداران با اكيپ واكسيناسيون دامپزشكي در كاهش تلفات موثر است و در صورتي كه دامداران همكاري نكنند خسارت ناشي از اين بيماري گريبانگير آنها مي شود.
همتيان با توصيه به دامداران در خصوص رعيات مسايل بهداشتي خاطر نشان كرد: دامداران براي جابجايي دام حتما بايد از اداره دامپزشكي شهرستان مجوز عبور دريافت نمايند چرا كه در صورت تخلف نيروي انتظامي با افراد خاطي برخورد قانوني خواهد كرد.
در شهرستان گتوند در شمال خوزستان بيش از 136هزار راس دام سبك و سنگين وجود دارد.



گتوند - ايرنا - امام جمعه گتوند گفت:اخلاص و قناعت معلمان نبايد موجب غفلت مسئولان از مشكلات مادي و معيشتي اين قشر سختكوش شود.

  به گزارش ايرنا حجت الاسلام محمدعلي شاه آبادي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه گتوند تصريح كرد:نقش معلمان در رشد و توشعه كشور مهم و اثر گذار است لذا از مسوولان ذيربط انتظار مي رود به مشكلات جامعه فرهنگي بيشتر توجه كنند.

وي در ادامه با بيان اينكه نظام سلطه و صهيونيست در پي تربيت نسلي در راستاي منافع و اهداف شوم خود مي باشد افزود:در راستاي مقابله با نظام سلطه بايد نسل جوان بر اساس هويت مستقل ملي و ديني تربيت شوند.
خطيب جمعه گتوند درادامه با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب در ديدار مسئولان نظام و سفراي كشورهاي اسلامي افزود: بعثت حركتي است كه مستمر مي باشد و محدود به زمان پيامبر گرامي اسلام (ص) نبوده بلكه تا امروز نيز ادامه دارد.
حجت الاسلام شاه آبادي جريان جاهليت را جبهه مقابل بعثت برشمرد و افزود:جاهليت به معني نداشتن سواد و علم نيست بلكه مقابل عقل هدايت شده پيامبران وخداوند است و امروز ما تقابل بعثت و جاهليت را در استعمار مي بينيم و تحقير و غارت منابع مالي وانساني ملت ها از سوي استعمار ناشي از جاهليت آنان مي باشد .
وي درادامه به 17 ارديبهشت روز تشكيل بسيج سازندگي اشاره كرد وگفت: قطعا يكي از قوت هاي نظام مقدس اسلامي مردمي بودن نظام اسلامي و پشتوانه مردمي داشتن است چرا كه كمبود ها و ضعف ها با همت مردم برطرف مي شوند.
امام‌جمعه گتوند تاكيد كرد:اقتصاد مقاومتي را نبايد تنها در قالب بخشنامه و دستورالعمل دنبال كرد بلكه بايد با همت ، اعتماد و همراهي مردم اقتصاد مقاومتي را پيگيري كرد تا تحقق يابد.
شاه آبادي بحث اصلاح الگوي مصرف را يكي از ضرورت هاي اقتصاد مقاومتي برشمرد و افزود: برنامه ريزي اصلاح الگوي مصرف با دولت مي باشد و انجام اصلاح الگوي مصرف با همت و همراهي مردم با مسئولان امكان پذير است.
خطيب جمعه گتوند همچنين به 18 ارديبهشت روز بيماريهاي خاص و صعب العلاج اشاره كرد و با اشاره به شيوع بيماري سرطان و آسيب هاي زياد اين بيماري از مسئولان شبكه بهداشت و درمان شهرستان گتوند خواست تا نسبت به پيگيري و پيشگيري علل وعوامل شيوع اين بيماري اقدام كنند.
وي در ادامه با تبريك و گراميداشت 19ارديبهشت روز جهاني صليب سرخ و هلال احمر از تلاش و زحمات پرسنل و امدادگران جمعيت هلال احمر تقدير و تشكر كرد.
حجت الاسلام شاه آبادي در پايان با اشاره به 22 ارديبهشت روز لغو قانون كاپيتولاسيون گفت:
اين قانون ننگي بود كه در سال 1343 توسط مجلس ملي آن زمان تصويب شد.



تاريخ : 19 / 2 / 1395برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحمت الله کلانتر رشیدی با اشاره به اینکه یکی از راهکارهای کمیته امداد در راستای حل مشکلات خانواده‌های مورد حمایت پرداخت وام کارگشایی است اظهار کرد: این تسهیلات با هدف کمک به حل مشکل معیشت، درمان، تحصیل و سایر موارد پرداخت گردید.
وی همچنین با تشریح سایر فعالیت های این نهاد افزود: دوره آموزش اشتغال برای ۴۸۰ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد برگزار شده و خانواده ها به ویژه فرزندان آنان در رشته های مختلف از جمله کامپیوتر، دامپروری، آرایشگری، تولید قارچ، قالیبافی ، خیاطی و کشاورزی آموزش لازم را به صورت رایگان فرا گرفتند.
رشیدی بیان کرد: کمیته امداد این شهرستان پارسال به منظور حمایت از تحصیل دانش آموزان ودانشجویان تحت پوشش ۱ میلیارد ریال برای شهریه دانشجویی، ایاب و ذهاب و البسه پرداخت کرده است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گتوند اذعان داشت: به منظور رفع سوء تغذیه کودکان زیر ۶ سال که دچار سوء تغذیه شده اند سبدغذایی به ارزش ۸ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال بین کودکان نیازمند توزیع گردیده است .
وی با بیان اینکه توزیع این اقلام در جهت تامین مایحتاج کودکان محروم و مبتلا به سوء تغذیه صورت گرفته خاطر نشان کرد: کمیته امداد در راستای حمایت از خانواده ‌های کم ‌بضاعت و نیازمند به منظور رفع سوء تغذیه کودکان که به دلیل فقر اقتصادی دچار این عارضه و بیماری شده اند اقدام به توزیع سبد غذایی می نماید .
این مقام مسئول احداث سرویس های بهداشتی همچنین پرداخت ۲۸ میلیارد ریال برای ساخت مسکن را از دیگر خدمات عمرانی ارائه شده به مددجویان در سال جاری عنوان کرد.
رشیدی در پایان گفت: برای بازپرداخت اقساط معوق مددجویانی که اقدام به ساخت مسکن، طرح بهسازی و مقاوم سازی در روستاها کرده اند به صورت بلاعوض جمعا ۵ میلیارد ریال به آن ها پرداخت شده است.
گفتنی است ۵ هزار و ۴۱۸ نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گتوند قرار دارند.



تیم دانش آموزی پایه چهارم دبستان شهید چمران صالح شهر با شرکت در مسابقات جابربن حیان موفق به کسب برترین عنوان در استان خوزستان شوند .

این تیم از دانش آموزانی به نامهای علیرضا دادور ، شایان عبدالی ، محمد امین نجف زاده ، ابوالفضل راشدی جو که توسط راهنمایی های سرکار خانم فاطمه احمدی راد و با مدیریت آقای بهرام بساک تشکیل شده است .

مسابقات جابربن حیان یک رقابت دانش آموزی است که هر ساله تنها یک بار برگزار می شود که در آن دانش آموزان به رقابت طرح ها و تحقیقات پژوهشی و علمی خود می پردازند .

در این مسابقات که یکی از مهمترین و حساس ترین مسابقات دانش آموزی در سطح استان است طرح های که دانش آموزان آماده نموده اند کارشناسی شده و بهترین طرح و ایده و پژوهش انتخاب می شود .

مدرسه شهید چمران با مدیریت محترم آن جناب بهرام بساک و زحمات خانم احمدی راد و دانش آموزان عزیز نیز طرح تخته پاک کن سبز با ماده گیاهی مخصوص پاک کردن وایت برد را معرفی نمودند که با توجه به داوری و بررسی این طرح برترین ساخت در بین طرح های معرفی شده بود و موفق به کسب بهترین عنوان این مسابقات گردید .

این تخته پاک کن از موادی که برای جلوگیری از بین رفتن سطح وایت برد و همچنین استفاده نکردن از الکل برای پاک کردن این تخته ها ( که استفاده مداوم از الکل به پوست و دستگاه تنفسی آسیب جدی وارد میکند ) توسط این تیم ساخته شده است .

گفتنی است این طرح پس از انتخاب به عنوان برترین طرح استانی ، به جشنواره کشوری نیز راه یافته است .

در پایان این مسابقات لوح تقدیری به دانش آموزان این مدرسه و مدیریت محترم آن اهداء گردید .

مدیریت این سایت کسب این عنوان را به دانش آموزان ، خانواده های آنها ، سرکار خانم احمدی و مدیریت زحمتکش این مدرسه جناب آقای بساک ، تبریک گفته و امیدوار است در آینده موفقیت های بیشتری کسب نمایند .



تاريخ : 15 / 2 / 1395برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

چهارمین دوره مسابقات والیبال در صالح شهر برگزار می شود .

حسین گماری مسئول برگزاری چهارمین جام والیبال صالح شهر در گفتگویی با ما گفت :در این مسابقات 6 تیم شرکت نموده اند و 3 تیم از صالح شهر و 3 تیم شهرک حمزه ، نهیضت و سبز آب بیرون اعلام آمادگی نموده اند .

در قرعه کشی صورت گرفته که بصورت دوره ای و در 2 گروه تیمی انجام شده است در گروه الف تیم های عقاب صالح شهر ، سبز آب و شهرک نهضت و در گروه ب تیم های فولاد صالح شهر ، دارایی صالح شهر و تیم شهرک حمزه در مقابل هم قرار گرفته اند .

مسئول برگزاری و هماهنگی این مسابقات در ادامه افزود : این مسابقات از تاریخ جمعه 1395/02/17 و از ساعت 18:00 با بازی عقاب و سبزآب افتتاح خواهد شد . گفتنی است میزبانی این مسابقات را هر 3 تیم صالح شهر و در زمین تیم دارایی خواهد بود . 

 



تاريخ : 13 / 2 / 1395برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

من افسوس خوردم که خط تولید لاستیک در این شرکت با بی توجهی مسئولان استانی ، به کرمانشاه منتقل شد در صورتی که قرار بود در اینجا تاسیس شود .

شاه ابادیحجت السلام محمدعلی شاه ابادی خطیب این هفته ی نماز جمعه شهر گتوند گفت : این گونه رفتار با کارگران شرکت لاستیک سازی ظلم است هرچند بامساعدت مسئولین شهرستان و با همراهی مسئولان شرکت لاستیک سازی و مسئولان تهران یک مقدار از پیگری کارگران به نتیجه رسیده اماقطعا باید مسئولین شهرستان نسبت به کرامت کارگری جدییت بیشتری داشته باشند.

حجت السلام شاه آبادی افزود : من افسوس خوردم که خط تولید لاستیک در این شرکت با بی توجهی مسئولان استانی ، به کرمانشاه منتقل شد در صورتی که قرار بود در اینجا تاسیس شود .

امام جمعه ی گتوند در ادامه اشاره ای هم به سخنان مقام معظم رهبری داشت و گفت : ما اصلا به امریکا اعتماد نداریم وهمه میدانند آمریکا به خلف وعده کردن معروف است .

حاج آقا شاه ابادی همچنین روز کارگر و روز معلم را به تمام کارگران و معلمان تبریک گفت  .



تاريخ : 13 / 2 / 1395برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آخرین اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان پیش از شرکت در تورنمنت چهارجانبه چین از روز چهارشنبه 15 اردیبهشت در کمپ تیم‌های ملی آغاز می شود و تا روز جمعه 17 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. برهمین اساس حمید علیدوستی – سرمربی تیم ملی نوجوانان 24 بازیکن را به این اردو فرا خواند.

بازیکنان دعوت شده باید راس ساعت 14 روز 15 اردیبهشت ماه خود را در مهمانسرای شماره یک آکادمی ملی فوتبال به کادر فنی معرفی کنند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به شرح زیر است:

عارف محمد علی پور ، امیر حسین اسماعیل زاده، طاها شریعتی، محمد مهدی سرداری، محمدرضا داوری، عرفان صادقی اصل، سعید آهنی، امیر حسین حسین پور، امیر حسین خدا مرادی، مهرداد زارعی، عبدالرئوف نجاری ، محسن معظمی گودرزی، امیر سامان رنجبر، مهرداد عباسی، محمد شریفی، وحید نامداری، علی غلامزاده گماری، معراج اسماعیلی، محمدرضا غبیشاوی ، علیرضا سواری، محمد قادری ، محمد امین رضایی، مهدی بنی افشار و مبین عشایر

ملی پوشان نوجوان جهت حضور در تورنمنت چهار جانبه چین جمعه شب تهران را به مقصد جیانگ ترک خواهند کرد.

این تورنمنت با حضور تیم‌های ملی نوجوانان ایران، ژاپن، ازبکستان و چین از 18 تا 27 اردیبهشت ماه در جیانگ برگزار می شود.



گتوند - ايرنا - فرماندار شهرستان گتوند در ديدار با خانواده هاي نيازمند زير پوشش كميته امداد امام خميني (ره) از خيرين و افراد نيكوكار خواست كميته امداد را براي كمك به نيازمندان ياري كنند.

  به گزارش ايرنا سيدمجيد صالحي روز سه شنبه در ديدار با چند خانواده مددجوي روستاي ميان پيلان از توابع بخش مركزي ضمن تاكيد بر توانمند سازي خانواده هاي محروم از نظر اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي گفت:كميته امداد براي رفع نياز محرومان بي بضاعت به همكاري و همراهي همه جانبه خيرين نيكوكار در كنار مسولان نيازمند است تا با مشاركت عمومي و همگاني شاهد كاهش مشكلات آنها باشيم .

وي ضمن دلجويي از خانواده هاي مذكور ، به بررسي و رفع نيازهاي اين خانواده ها پرداخت و ضمن مساعدت، بر حمايت و رفع مشكلات مسكن ،درمان و معيشت خانواده هاي بي بضاعت تاكيد كرد.
جهانگير حيدري پور بخشدار مركزي گتوند نيز با اشاره به اينكه با اجراي طرح مفتاح الجنه مي توان زمينه زندگي بهتر و كاهش مشكلات مددجويان و نيازمندان را فراهم كرد گفت: بخشداري مركزي گتوند از طريق منابع دهياران جهت كمك هزينه ساخت مسكن اين خانواده ها اقدام خواهد كرد.
مدير كميته امداد امام خميني(ره) شهرستان گتوند نيز با بيان اينكه در قالب طرح مفتاح الجنه خيران و مسوولان از نزديك با خانواده‎هاي نيازمند ديدار مي كنند بيان كرد: ديدار چهره به چهره مسوولان با خانواده هاي نيازمند يكي از نتايج مثبت اجراي اين طرح مي باشد كه در حل مشكلات آنان موثر است.
رحمت الله كلانتر رشيدي خاطر نشان كرد: با اجراي طرح مفتاح الجنه و فراهم كردن امكانات اوليه زندگي براي خانواده هاي نيازمند مشكلات مددجويان و نيازمندان كاهش مي يابد.
در اين ديدار بسته هاي حمايتي از سوي كميته امداد امام خميني (ره) شهرستان گتوند بين خانواده هاي نيازمند توزيع گرديد.
پنج هزار و 418 نفر تحت پوشش كميته امداد امام خميني (ره) شهرستان گتوند قرار دارند.



قشنگ ترین روز خدا بزرگداشت پاکترین شغل دنیا برشریفترین بندگان خدا مبارک باد

12 اردیبهشت ماه مصادف است با بزرگداشت شهید مطهری و روز معلم

پیشرفت و موفقیت نسل آینده ما با دستان پاک معلمین رقم خواهد خورد .

اینجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری  و تبريك روز معلم به همه معلمان سختكوش كه صادقانه در سنگرهای تعلیم و تربیت در سراسر ایران عزیز ، شهرستان گتوند به ویژه شهر عزیزمان صالح شهر مشق عاشقي مي كنند ، برای همه  این عزیزان سلامت، سعادت و خوشبختی آرزو نموده، اميدوارم كه با توجه به تمام کم و کاستی هایی که وجود دارد ، به مدد خداوند متعال ، توجهات حضرت ولي عصر (عج) و همت همه معلمان صبور در سالي كه از سوي مقام معظم رهبري (مدظله العالی) سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل ناميده شده، شاهد تلاش هر چه بيشتر معلمان عزیز میهن اسلامی در جهت تحقق این امر  باشيم.



سد گتوند

سفیر شوشتر: در صورتی که کشاورران خوزستانی به علت کم آب بودن کارون حق کشت تابستانه ندارند با فصاسازی رسانه ای در خصوص سیل اخیر و پرآب نشان دادن خوزستان باعث ایجاد خسارت شده و می خواهند ادامه انتقال آب از سرچشمه های کارون، کرخه و در را توجیه کنند.

 به گزارش سفیر شوشتر، سید رضا موسوی رئیس شورای اسلامی استان خوزستان در گفت و گو با خبرنگار تابناک خوزستان با اشاره به وضعیت پیش آمده در استان خوزستان اظهار داشت: خوزستان دارای چند سد تولید برق است که پس از بارندگی های اخیر باز کردن یکباره دریچه سد ها باهث زیر آب رفتن حاشیه شهرها و روستاهای کنار رودخانه و وارد شدن خسارت های زیادی به مبلمان شهری، فضای سبز و کشاورزان شده است که میشد با باز کردن دریچه ها از چند روز قبل  و خروجی تدریجی آب این سیل را کنترل کرد.

موسوی با بیان اینکه، مشکلات مهمتر از سیل از جمله گرد و غبار و اپیدمی سرطان ناشی از آن، سد گتوند و شوری زمین های کشاورزی پایین دست آن و اراضی وسیع دیم در خوزستان وجود دارد ولی کسی پیگیری نمی کند تصریح کرد:  در صورتی که کشاورران خوزستانی به علت کم آب بودن کارون حق کشت تابستانه ندارند با فصاسازی رسانه ای در خصوص سیل اخیر و پرآب نشان دادن خوزستان باعث ایجاد خسارت شده و می خواهند ادامه انتقال آب از سرچشمه های کارون، کرخه و در را توجیه کنند.

وی گفت ؛ تخصیص دو هزارم درصد حق سهم نفت استان، کنترل گرد و غبار و عدم انتقال آب از سرچشمه ها برای مصارف غیر شرب می تواند باعث رونق دوباره این استان شود.



دومین قهرمانی تیم های پایه باشگاه فولاد خوزستان در رقابت های فصل 95-94

آمار قهرمانی تیم های پایه باشگاه فولاد خوزستان با درخشش بازیکنان تیم نوجوانان این باشگاه در فصل 95-94 به دو عنوان افزایش یافت.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، پس از تیم امید فولاد خوزستان که برای دومین بار موفق شد در این لیگ حساس و تماشایی آقایی کرده و در ایران اول شود، اینبار نوجوانان فولاد خوزستان با ثبت رکورد بیش از 46 بازی بدون شکست دست به کار بزرگی زده و یکبار دیگر نام باشگاه فولاد خوزستان را در بالاترین رده فوتبال پایه کشور قرار داد.
تیم نوجوانان فولاد خوزستان در این مرحله موفق شد با 6 امتیاز و مجموع 9 گل زده که حاصل 2 پیروزی و یک تساوی بود قهرمانی را جشن بگیرد و پس از آن تیم مقاومت تهران با 6 امتیاز و مجموع 6 گل زده که حاصل 2 پیروزی و یک تساوی بود نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد.
در این رقابت ها که به میزبانی باشگاه فولاد خوزستان برگزار شد، تیم های پدیده ساری با 3 امتیاز و ملوان انزلی بدون امتیاز در رده های بعدی قرار گرفتند.

آکادمی باشگاه فولاد خوزستان که همواره در زمینه پرورش بازیکن در فوتبال ایران زبانزد می باشد، اینبار نیز با مدیریت علیرضا اژدری زاده در باشگاه در این مسیر گام برداشته و بازیکنان زیادی را به دیگر تیم ها فوتبال و همچنین تیم های ملی تزریق می کند.
علاوه بر تیم های امید و نوجوانان، اینک تیم نونهالان فولاد خوزستان با حضور در جمع تیم های مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال کشور که در شهر اصفهان برگزار خواهد شد با هدایت ناصر چال اشتری امید زیادی برای کسب عنوان قهرمانی دارد.

اسامی بازیکنان تیم نوجوانان فولاد خوزستان:
علی غلامزاده گماری (صالح شهر)، محمد رضا گلی، معراج اسماعیلی، مهدی فرهانی، وحید نامداری، مرتضی فرهانی راد، محمد امیری فرد، عباس عبودی، رضا خضیرپور، محمد شریفی، علیرضا سواری، امیر رضا افشاری، عباس طریفی، علی پیلارام، احمد رضا جلالی، محمد جایمند، علی رستمی، محمد حسین پور، مجتبی بیاور، علی عالی نژاد، محسن پایا، سید رضا موسویان، حسن مفتی عریض، عبدالعلیم بریهی، نواب نبوی، علی ستاوی، مصطفی طهماسبی

اسامی کادر فنی تیم نوجوانان فولاد خوزستان:
محمود صالحی (سرپرست)، موسی سواری (سرمربی)، رسول عطاشانه و رضا مهدی پور (مربی)، سید احمد هاشمی (پزشک) ، علی هاشمی (تدارکات)

سایت شاهد صالح شهر  به نوبه خود کسب این افتخار را به تیم فولاد خوزستان و نوجوان صالح شهری را به مدیریت باشگاه ، و خانواده محترم غلامزاده تبریک گفته و برای برای مقام های بیشتر آرزوی موفقیت دارد.

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

همزمان به سراسر کشور ، آئین اعتکاف همانند هر سال در مسجد جامع صالح شهر ویژه خواهران با شکوه خاصی برگزار گردید  .

در این آئین که خواهران معتکف حضور داشتند معتکفین در این ایام به عبادت خدای متعال پرداخته و برای یکسال خود از گلستان معنویت ره توشه برداشتند.

معتکفین در این مراسم ضمن اینکه 3 روز روزه دار بودند از برنامه های نظیر رو خوانی قرآن ، سخنرانی و ... بهره مند شده بودند .

صالح شهر از توابع شهرستان گتوند با جمعیتی بالغ بر 10 هزار نفر می باشد که مراسم معنوی اعتکاف هر ساله تنها جهت خواهران در مسجد جامع برگزار میگردد که امید میرود سالهای آینده این آئین جهت براردان نیز مهیا گردد تا برادران هم بتوانند از معنویات آن بهره لازم را ببرند .