تاريخ : 29 / 3 / 1393برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اعتیاد یــک «بیمارى اجتماعی» است که عوارض جسمى و روانى دارد و تا زمانى که بـه علل گرایش «بیمار» توجه نشود، درمان جسمى و روانى فقط براى مدتى نتیجه‏ بخش خواهد بود و فـــرد مـــعتاد دوباره گرفتار « مواد اعتیاد آور» می‏ گردد.اعتیاد به موادمخدر یکى از مهمترین مشکلات اجتماعی، اقتصادى و بهداشتى است که عوارض ناشى از آن تهدیدى جدى براى جامعه بشرى محسوب شده و موجب رکود اجتماعى در زمینه ‏هاى مختلف مى‌گـــــرددبیشترین تأثیر مخرب اعتیاد بر ارکان خانواده وارد مى آید، همانطورى که مؤثرترین عامل پیشگیرى از اعتیاد نیز نهاد خانواده است توصیه پیشگیرانه به والدین:

” مانور هفته مبارزه با اعتیاد گرمی باد”

گروه اجتماع محور آهنگ هستی صالح شهر

 

متن بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید ....

 



ادامه مطلب
تاريخ : 27 / 3 / 1393برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند نمایشگاه وکارگاه آموزش  صنایع دستی  به مناسبت روزجهانی صنایع دستی در گتوند با حضور جناب آقای مهندس محمد پور فرماندار محترم وسایر مسئولین شهرستان در فرهنگ سرای اندیشه افتتاح شد.

محمد علی اسدی اسدی ریاست محترم اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گتوندبیان داشتند:این نمایشگاه از آثار هنرمندان انجمن هنرهای تجسمی شهرستان گتوند برپا شده است در این نمایشگاه آثار هنری همچون: ویترا(روی شیشه)، سفال ،طراحی ،سیاه قلم ،رنگ روغن وگلدوزی از جمله هنرها، آثار و دستاوردهایی است كه در این نمایشگاه به نمایش در می آید.

وی افزود: هنرمندان در بخش هایی از این نمایشگاه به تولید و آفرینش آثار هنری خود می پردازند كه بی شك برای علاقمندان به فراگیری این هنرها مفید خواهد بود.

گفتنی است :این نمایشگاه بمدت یک هفته  جهت بازدید علاقمندان دایر می باشد.

عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید



ادامه مطلب

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند، در مورخ  چهارشنبه 21 خرداد ماه 1393، اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان در سال جاری، با حضور اعضا در محل دفتر امام جمعه برگزار گردید.

جناب آقای محمد علی اسدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان، ضمن ابراز تشکر از اشخاص، ادارات و دستگاه هایی که در برگزاری بهتر و مستمرتر این شورا و اجرایی نمودن مصوبات آن همکاری داشته اند به ارایه آمار جلسات برگزار شده درسال 92 که نسبت به سال قبل از آن رشدی 3 برابری داشته است پرداخته و دستور کار جلسه را اعلام نمودند که  پیگیری مصوبات جلسه ی قبل شورا و ارایه راهکارهای تحقق فرهنگ اسلامی ایرانی باتاکید بر پوشش محلی .

حجه الاسلام والمسلمین علوی اصل امام­جمعه محترم شهرستان ، ضمن تشکراز فعالیت دستگاه­های مختلف درخصوص مصوبات شورای فرهنگ عمومی، مخصوصا در زمینه مبارزه با معضل اعتیاد به موادمخدر، بیان داشتند که مبحث مهم دیگری که می بایست به آن پرداخته شود، مسئله حجاب و عفاف است، که متاسفانه با هجمه ای که برعلیه فرهنگ فاخر ایرانی اسلامی درجریان می باشد، فرهنگ مهاجم در برخی موارد تاثیرگذاشته و برخی از جوانب این فرهنگ ِ اصیل را کمرنگ نموده است (ازجمله درمسئله حجاب و عفاف). راهکار موردنظر ایشان، تقویت فرهنگ ایرانی اسلامی و توجه و تقویت پوشش بومی، محلی و ایرانی اسلامی است.

لطفا متن و عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید



ادامه مطلب
تاريخ : 20 / 3 / 1393برچسب:, | 15 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

هیئت ورزش صالح شهر جهت برگزاری یک دوره مسابقات فوتبال در سطح نوجوانان در روز گذشته اقدام به بستن قرارداد بین بازیکنان و تیم های موردعلاقه خود نمودند . این سری از مسابقات از امروز در زمین تیم پرسپولیس و با شرکت تیم های پرسپولیس ، پاس ، عقاب ، وحدت ، شاهین ، کشاورز ، استقلال آغاز خواهد شد .

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 20 / 3 / 1393برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

برگزاری جشن های باشکوه بمناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) درشهر ستان گتوند

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتونددر مورخ چهارشنبه21 خردادماه جشن با شکوهی به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع)  به همت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی  شهرستان گتوندبرگزار می شود.

  محمد علی اسدی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) اظهار داشت: جشن باشکوهی با همکاری دانشگاه آزاد مرکز گتوند در محل مجتمع بزرگ دکتر قیصر امین پور (اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گتوند)برگزار می شود.

گفتنی است :در این جشن ها از جوانان موفق در عصه های مختلف تقدیر و تشکر بعمل خواهد آمد.

 

برگزاری جشن های باشکوه در اعیاد شعبانیه درشهر ستان گتوند

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند محمد علی اسدی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه اظهار داشتند:به مناسبت سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) جشن های باشکوهی توسط ادارفرهنگ وارشاد اسلامی وکانون های فرهنگی هنری مساجد در نقاط مختلف شهرستان گتوند برگزار می شود  

اسدی افزود :جهت برگزاری این جشن ها با شورا ها و شهرداران مناطق مختلف شهرستان گتوند از جمله شهر گتوند، شهر صالح شهر و شهر سماله هماهنگی ها بعمل آمده است که این   جشن ها درگتوند مورخ 22/3/93 ، در صالح شهر مورخ 21/3/93و شهر سماله مورخ23/3/93  در بقعه متبرکه سید سعید برگزار خواهد شد .

گفتنی است :در این جشن ها برنامه های متنوع فرهنگی و هنری توسط هنرمندان استان و شهرستان برگزار می شود .



تاريخ : 20 / 3 / 1393برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای تجسمی در گتوند خبر داد .

محمد علی اسدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای تجسمی به مناسبت روز جهانی صنایع دستی از 20خردادماه درگتوند خبر داد.

اسدی افزود : نمایشگاه هنرهای تجسمی و صنایع دستی در بخش‌های مختلف صنایع دستی، ویترا ، آب رنگ ،سیاه قلم  برگزار می‌شود.

 

وی همچنین تصریح کرد : این نمایشگاه از مصوبات برنامه های هنری وسینمایی سال 93 اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند می باشد.

 

گفتنی است :در این نمایشگاه تعداد 30 اثر از آثار هنرمندان شهرستان گتوند  عرضه می گردد .

 



تاريخ : 18 / 3 / 1393برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

فرمانده حوزه یکم امام حسین (ع) حسن خسروزاده در پیامی برنامه های اجرا شده و در حال اجرای خرداد ماه و تیرماه 1393 را بدین شرح اعلام نمود :

- اعزام 15 نفر از بسیجیان حوزه یکم امام حسین (ع) جهت شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

- برگزاری مراسم رحلت امام خمینی (ره) در روز چهارشنبه ساعت 10 صبح مورخ 93/03/14 در مسجدجامع صالح شهر

- افتتاح ساختمان دو پایگاه امام حسن عسکری (ع) (برادران) و ام سلمه (خواهران) در نیمه شعبان روز ولادت حضرت قائم آل محمد (ص)

- برگزاری جشن نیمه شعبان بصورت تعاملی حوزه یکم امام حسین (ع) ، ارشاد اسلامی ، شهرداری و شورای اسلامی صالح شهر

- افتتاحیه طرح نشاط و تعالی (پرکردن اوقات فراغت بسیجیان) از تاریخ 93/04/01

- برگزاری دوره تکمیلی (برگ سبز) در تاریخ 93/04/20 توسط حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع)

 

 



تاريخ : 18 / 3 / 1393برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
 
 
با تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه وفرا رسیدن ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) جشن خانوادگی باشکوهی ویژه نیمه شعبان در شهر صالح شهر برگزار می گردد.
 
مکان : تاسیسات آبرسانی صالح شهر

زمان: چهارشنبه93/3/21 بعد از نماز مغرب وعشاء



تاريخ : 14 / 3 / 1393برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از شهرداری صالح شهر : امروز چهارشنبه مورخ 93/3/14 مراسم گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) با حضور معاون فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان گتوند،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و دیگر مسئولین و با حضور خانواده های شهدا،بسیجیان،جانبازان،ایثارگران واقشار مختلف مردم در مسجد جامع صالح شهر برگزار شد.این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام داورنیا امام جماعت مسجد جامع و مداحی برادر آسیابانی همراه بود.



تاريخ : 13 / 3 / 1393برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گتوند در مورخ 12 خردادماه هفتمین همایش شعر هجران توسط  اداره فرهنگ وارشاد اسلامی با همکاری اداره کتابخانه های عمومی ،دانشگاه پیام نور و بسیج هنرمندان در مجتمع بزرگ فرهنگی هنری دکتر قیصر امین پور (اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گتوند ) با حضور مسئولین ، هنرمندان و مردم ولایت مدار شهرستان گتوند برگزار گردید.

محمد علی اسدی رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گتوندضمن تسلیت به مناسبت ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران طی سخنانی از حضور مسئولین ،هنرمندان و مردم شهرستان گتوندکه در این همایش حضور پیدا کردن تشکر وقدانی نمود.

اسدی افزود : در همایش شعر هجران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره)در خصوص شخصیت و مقام والای حضرت امام (ره) و قیام خونین 15 خرداد افزودنداداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند علاوه بر این همایش،   نمایشگاهی از  آثار خوشنویسی برگرفته از اشعار حضرت امام (ره) که توسط انجمن خوشنویسان گتوندتهیه شده  نیز   برای بازید علاقمندان برپا نموده است .

سخنران این مراسم حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا علوی اصل امام جمعه محترم شهرستان گتوند نیز ضمن عرض تسلیت بمناسبت ایام ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد مطالبی در خصوص شخصیت و مقام والای حضرت امام (ره) و قیام خونین 15 خرداد ارائه و یاد و خاطره حضرت امام رضوان الله تعالی علیه و قیام خونین 15 خرداد را گرامی داشتند.

گفتنی است، در این همایش شاعران به خواندن اشعار زیبا با محوریت رحلت امام خمینی(ره) پرداختند.و در پایان این مراسم از شاعران وهنرمندان تجلیل بعمل آمد.

این برنامه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری اداره کتابخانه های گتوند، دانشگاه پیام نور و بسیج هنرمندان برگزار شد.

 

عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید



ادامه مطلب

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گتوند در مورخ 12خردادماه نمایشگاهی از آثار خوشنویسی  به مناسبت ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)  توسط انجمن خوشنویسان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند در مجتمع بزرگ فرهنگی هنری دکتر قیصر امین پور با حضور مسئولین وهنرمندان شهرستان گتوند افتتاح شد

محمد علی اسدی رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند ضمن تسلیت به مناسبت ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) وقیام 15 خردادبیان داشتند : این نمایشگاه شامل 30  اثر خوشنویسی برگرفته از اشعار حضرت امام (ره) که توسط اعضای  انجمن خوشنویسان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گتوندبرای بازدید علاقمندان برپا شده است .

گفتنی است : این نمایشگاه بمدت یک هفته جهت بازدید علاقمندان در مجتمع بزرگ دکتر قیصر امین پور  برای بازدید علاقمندان دایر می باشد.

تصاویر بیشتر را در ادامه مطلب ببینید



ادامه مطلب
تاريخ : 12 / 3 / 1393برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

جهانگیر حیدری پور : سالگرد ارتحال ملکوتی امام (ره) در شهرها و روستاهای بخش مرکزی گتوند و اشاره به زعامت و رهبری خردمندانه حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و عهد و پیمان امت شهیدپرور با ایشان و پیروی از منویات معظم له گنجانده شود .

جلسه ستاد سالگرد امام راحل انقلاب (ره) در دفتر مرکزی شورای اسلامی صالح شهربرگزار شد

در این جلسه که با حضور بخشدار محترم مرکزی شهرستان گتوند ، فرمانده حوزه شهری حوزه یکم امام حسین(ع) ، اعضای شورای اسلامی صالح شهر ، شهردار و مسئولین این ستاد برگزار گردید ، جهانگیر حیدری پور بخشدار مرکزی شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از کلیه مردم شهید پرور و ولایتمدار و مسئولین که در سال گذشته این مراسم را با شکوه خاصی برگزار نمودند، با اشاره به سخن امام راحل، اظهار داشت: امام(ره) فرمودند: این انقلاب بایستی به تمام دنیا صادر شود. و امروزه ما شاهد آن هستیم که انقلاب ما به تمام دنیا صادر شده و مهمتر از آن اینکه این انقلاب را با نام امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب می شناسند. لذا عزت و اقتداری که امروزه ما در کشور داریم در سایه وجود این انقلاب و رهنمودهای امام راحل و عظیم الشأن می باشد . ایشان تصریح کرد: بحول قوه الهی و با کمک مردم ولایتمدار امسال نیز مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) را با کیفیت بیشتر در جهت فرهنگ سازی به قشر جوان برگزار خواهیم نمود.

 در ادامه این جلسه پس از بیان نظرات وپیشنهادت اعضاء مقرر شد مراسم سالگرد امام خمینی (ره) همزمان با سراسر کشور در روز چهارشنبه مورخه 14/03/93 ساعت 10 صبح در محل مسجد جامع صالح شهر برگزار گردد .

جهانگیر حیدری پور بخشدار مرکزی شهرستان از برگزاری مراسم مشابه در شهر جنت مکان خبر داد و افزود طی جلسه ای که در شهر جنت مکان نیز گرفته شد مقرر گردید که این مراسم در همان روز چهارشنبه نیز برگزار گردد .

 



روح خدا

ای روح خدا از غم تو جان به عزا شد

در قلب تمام عاشقان محشر به پا شد

ای نور خدا سوی خدا تا پر کشیدی

از هجر تو دستان همه سوی خدا شد

رفتی و ندیدی که پس از رفتنت آقا

از سوز جگر شهر همه نوحه سرا شد

از هجرت تو آینه ها جمله شکستند

آیینه ی صبر همه مان خرد و فنا شد

از وسعت هجران تو خشکید دل ما

با رفتن تو دریای عشق کویر ما شد

بر پیکر ما ، روحی از امید دمیدی

با رفتن تو ، جان ز تن خلق جدا شد

شاعر : نیما امامقلی زاده



تاريخ : 11 / 3 / 1393برچسب:, | 17 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

طی حکمی سروان عظیم حسنی کهنکی به سمت جانشین سپاه ناحیه شهرستان گتوند منصوب گردید .

در مراسمی که روز گذشته با حضور جناب سرهنگ ندایعلی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر(ع) خوزستان ، جناب سرهنگ قریش وندی مسئول محترم معاونت بازرسی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان ، حاج آقا پورشاه آبادی مسئول محترم حوزه نمایندگی سپاه ناحیه گتوند ، جناب سرهنگ کنگری فرمانده ناحیه و مسئول محترم حفاظت اطلاعات که در محل سالن جلسات سپاه شهرستان گتوند برگزار گردید ، سروان عظیم حسنی کهنکی بعنوان جانشین ناحیه گتوند انتخاب گردیدند .

گفتنی است ، سروان حسنی کهنکی در سمت مسئول بسیج ادارات ناحیه گتوند مشغول انجام وظیفه بودند . ایشان حدود 5 سال فرماندهی حوزه یکم امام حسین (ع) صالح شهر  را نیز در کارنامه دارند .

 



تاريخ : 11 / 3 / 1393برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مسئولین صالح شهر چه تدابیری جهت اقتصاد مقاومتی در سطح شهر انجام داده و یا انجام خواهند داد؟

مسئولین صالح شهر چه تدابیر فرهنگی جهت افزایش جمعیت در سطح شهر انجام داده و یا انجام خواهند داد؟

سوال از شما پاسخ از مسئولین مربوطه در صالح شهر .

اقتصاد مقاومتی :

اقتصاد مقاومتی به معنی تشخیص حوزه‌های فشار و متعاقباً تلاش برای کنترل و بی‌اثر کردن آن تاثیرها می‌باشد و در شرایط آرمانی تبدیل چنین فشارهایی به فرصت است همچنین برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی باید وابستگی‌های خارجی کاهش یابد و بر تولید داخلی کشور و تلاش برای خوداتکایی تاکید گردد.طبق نظر دولتمردان ایران در تعریف اقتصاد مقاومتی، ضرورت مقاومت برای رد کردن فشارها و عبور از سختی‌ها برای رسیدن به نقاط مثبت ملی نیاز است.

این روش اقتصادی از نظر تعریف با اقتصاد ریاضتی تفاوت دارد.

 

افزایش جمعیت :

رهبر معظم انقلاب در ديداري با ابزار نگراني از روند رو به کاهش جمعيت اظهار فرموده اند که با شيوه فعلي کنترل نسل موافق نيستند و با استناد به نظر برخي از کارشناسان تصريح کرده اند: «زيرساختها وامکانات موجود کشور سخگوي ظرفيت جمعيت بالاي 100 ميليون هست و لذا جاي نگراني از رشد جمعيت نيست.»و سپس خطاب به حاضران فرموده اند به فرزندانتان بگوييد خيلي براي کنترل جمعيت خودشان را به سختي نيندازند .



تاريخ : 10 / 3 / 1393برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

رئیس اداره ارشاد شهرستان گتوند : شاعران شهرستان گتوند به منظور شرکت در کنگره ملی شعر جنوب، از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند، به ماهشهر اعزام شدند.

 

رئیس اداره ارشاد شهرستان گتوند در گفتگو با ما گفت : باتوجه به برگزاری کنگره ملی شعر جنوب در شهرستان ماهشهر، این اداره جمعی از شعرای مطرح شهرستان را  به ماهشهر اعزام کرده است.

 

محمد علی اسدی افزود : این شعرا از  جمله افرادی هستند که نسبت به ارسال آثار خود به کنگره اقدام نمودند.

 

اسدی تصریح کرد: کنگره ملی شعر جنوب امروز و با حضور شاعران برجسته سراسر کشور در تالار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر آغاز به کار کرده است .

 

وی با بیان مطالبی درباره ی این همایش افزود : تاکنون بیش از 2500 اثر از شاعران 27 استان کشور به دبیرخانه کنگره واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر ماهشهر ارسال شده است که کار داوری آثار در حال انجام می باشد.

 

اسدی در پایان گفت : در این همایش 3 نفر از شاعران گتوند شعرخوانی کردند و از سجاد خسروی رئیس انجمن شعر شهرستان گتوند با اهدای هدایایی تقدیر شد .

 



تاريخ : 7 / 3 / 1393برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مدیریت محترم مدرسه راهنمایی پروین اعتصامی صالح شهر در پیامی از خیرین و تلاشگران عرصه آموزش در این مدرسه قدردانی نمودند که متن پیام بدین شرح است :

به نام خدا

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی دوستانی که ما را در هزینه های جاری مدرسه پروین اعتصامی در سال 93-92 یاری کردند صمیمانه سپاس گزارم که مدد کردید تا بتوانیم هر چه بهتر و شایسته تر در خدمت آموزش و پرورش دانش آموزان عزیزمان باشیم . الفاظ قادر به بیان این همه بزرگی و سخاوت نیست ولی اینجانب صمیمانه کمال تشکر و تقدیر را دارم و امیدوارم همیشه توانمند باشید و عمر با عزت و سلامتی و شادی را برایتان آرزومندم . بیان اسامی و تشکر کمترین کاری است که می توانم انجام دهم ، به همین دلیل در ذیل اسامی تمامی خیرین آموزشگاه را عنوان می نمایم .

آقای حاج عبدالرضا علیپور

اعضای شورای شهر صالح شهر

شهرداری صالح شهر

آقای غلامرضا ایلاقی

آقای حاج محمد رضا علیزاده

آقای حاج عباس نوری

آقای فرزاد بهداروند

آقای رحیم انصاری پور

آقای حاج محمد رضا بهداروند

آقای حاج امیر زمانی

آقای میثم بساک

آقای حاج امیرحسین رحیمی نیا

آقای امین دادور

آقای نوذر افزونی

با تشکر مدیریت آموزشگاه پروین اعتصامی

مرضیه شفیعی زاده



تاريخ : 5 / 3 / 1393برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

پس از آغاز لکه گیری و روکش آسفالت حد فاصل صالح شهر تا پل 18 که یکی از پر حادثه ترین جاده های شمال خوزستان می باشد ، عملیات روکش این جاده و ایمن سازی آن دوباره متوقف گردیده است .

این عملیات که پس از چندین سال و رخ دادن حوادث تلخ در این مسیر ، با پیگیری های مسئولین مربوطه آغاز گردیده بود ، به دلیل نامعلومی متوقف گردیده که انتظار میرود مسئولین شهرستان پیگیری نمایند و هر چه سریعتر ایمن سازی این پروژه به اتمام برسد .



تاريخ : 3 / 3 / 1393برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اهدائی جانباز صالح شهری بمناسبت سوم خرداد روز آزاد سازی خرمشهر