تاريخ : 27 / 4 / 1394برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

نماز عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور و با حضور گسترده مردم مومن و متدین صالح شهر و به امامت حجت الاسلام داورنیا برگزار شد.

مردم خداجو و ولایتمدار صالح شهر امروز (شنبه) در مسجد جامع پس از یک ماه مهمانی پروردگار و روزه داری،  نماز عید سعید فطر را با شکوه خاصی به امامت حجت الاسلام داور نیا اقامه کردند.

امام جماعت مسجد جامع صالح شهر در خطبه های خود از اهمیت این روز گفتند و بیان کردند امروز یک جا جمع شده ایم تا درس اتحاد و وحدت را به نمایش بگذاریم. و از حضور مردم در این هوای گرم تشکر کردند .

حجت الاسلام داور نیا در ادامه خطبه خود از تیم مذاکره کننده هسته ای نیز تقدیر و تشکر نمودند و گفتند تلاش بی نظیر آنها قابل ستایش است . 

 



آغاز روشنایی ورودی صالح شهر در آینده ای نزدیک / خبری از ادامه چهاربانده کردن جاده صالح شهر تا پل 18 روبروی شرکت لاستیک نیست .

سید محمد سادات ابراهیمی نماینده محترم شهرستانهای شوشتر ، گتوند و حومه در مجلس گفت : در شهرستان گتوند پروژه چهاربانده کردن ورودی شهر گتوند با اعتبار  ۳۰ میلیارد  ریال و همچنین روشنایی ورودی شهر های گتوند و صالح شهر  به زودی آغاز می شوند.

سادات ابراهیمی از 200 میلیارد ریال اعتبار تا اواخر مرداد ماه سال جاری خبر داد و افزود : عملیات اجرایی تعدادی از پروژه های بسیار مهم و تاثیرگذار حوزه راهسازی شهرستانهای شوشتر و گتوند به زودی آغاز می شود.

با توجه به اولویت های مشخص شده خبری از ادامه چهاربانده کردن جاده صالح شهر به سمت شوشتر ( حد فاصل صالح شهر تا شرکت لاستیک ) که سالها این قول به مردم داده شده ، نخواهد بود .

جاده دزفول به شوشتر از جاده های ترانزیتی و پر تردد شمال استان خوزستان می باشد که سالیانه چندین تصادف منجر به مرگ در آن اتفاق می افتد .



مردم ولایتمدار  صالح شهر پرشور و پر حماسه در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند و بار دیگر با لبیک به رهنمود های رهبر معظم انقلاب اسلامی با زبان روزه در روز جهانی قدس حماسه ای ساختند از جنس وحدت و همدلی . 

امین دادور عضو محترم شورای اسلامی صالح شهر از حضور مردم تقدیر و تشکر نمود و افزود در این هوای گرم و با زبان روزه حضور مردم در این مراسم ستودنی است و از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه صالح شهر انتظار این میرفت که باری دیگر حماسه ای با شکوه خلق نمایند .

عضو شورای اسلامی صالح شهر با تقدیر از هیئت ها و مساجد و مردم بمناسبت برگزاری شبهای احیاء و حضور در راهپیمایی روز قدس ، از مردم خواست تا با حضور در نماز عید سعید فطر و نماز وحدت مسلمین ، امید آنکه بتوانیم در مسیر منویّات رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی ایران در مسیر شعار همدلی و همزبانی گام بر داریم.



تاريخ : 20 / 4 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

*جهانگیر حیدری بخشدار مرکزی گتوند: روز قدس نمایش وحدت ملت بزرگ ایران است و ما با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس نشان خواهیم داد که تهدید نظامی و تحریم های بیگانگان هیچ اثری در اراده ملت ایران ندارد و همچنین نشان خواهیم داد که همچنان در مقابل استکبار ایستاده ایم و با تجدید بیعت با آرمان های امام و رهبری دشمنان داخلی و خارجی را ناکام می گذاریم.

*جهانگیر حیدری بخشدار مرکزی گتوند: با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس و تجدید بیعت با آرمان های امام و رهبری ، دشمنان داخلی و خارجی را ناکام بگذاریم .

*جهانگیر حیدری بخشدار مرکزی گتوند: با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس ، نشان خواهیم داد که تحریم های بیگانگان ملت ما را مقاومتر می کند .

*جهانگیر حیدری بخشدار مرکزی گتوند: همچون گذشته ، همپای ملت سلحشور ایران ، در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهیم کرد .

*جهانگیر حیدری بخشدار مرکزی گتوند: ثواب حضور در راهپیمایی روز قدس را به روح امام هدیه می دهیم .

جهانگیر حیدری پور بخشدار مرکزی شهرستان گتوند در پیامی از حضور پرشور و حماسی مردم فهیم گتوند در راهپیمایی روز قدس تقدیر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

آفرین باد بر شما که خیال خام و خواب بی‌تعبیر آمریکا و صهیونیست را آشفته ساختید و درخت تنومند اسلام را حیاتی دوباره بخشیدید و هوشیاری، حمایت و همبستگی خود را به مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف و همه آزادگان و مظلومان تاریخ به ثبت رسانده و ثابت کردید که فلسطین در دنیا تنها نیست.

بی تردید این حضور باشکوه و خروش انقلابی و دینی که در لبیک به ندای تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و در راستای پیروی از منویات مقام عظمای ولایت در سال  «دولت و ملّت، همدلی و هم‌زبانی» شکل گرفت.

بر خود وظیفه می دانم از آحاد ملت شریف ایران اسلامی و اقشار مختلف مردم بیدار و همیشه در صحنه شهرستان گتوند به خصوص  خانواده‌های معظم شهدا ، ایثارگران، مسئولین محترم و عشایرغیور که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای تجدید بیعت با آرمانهای والای اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی ( ره ) و در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) ، به منظور حمایت از ملت مظلوم فلسطین با خلق حماسه عظیم دیگر در راهپیمایی روز قدس شرکت نمودند تقدیر و تشکر نموده و از خداوند منان، اقتدار و سربلندی روز افزون اسلام و مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی ایران و نابودی رژیم صهیونیستی را مسئلت نمایم.



مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس و اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین، امروز (جمعه) با حضور گسترده مردم صالح شهر برگزار شد.

مراسم راهپیمایی مردم عزیز به مناسبت روز جهانی قدس با حضور صدها نفر از اقشار مختلف روزه‌دار از ساعت 10 در مورخه 19 تیر 1394 آغاز گردید .

در این راهپیمایی که از محل مسجد جامع شروع گردید ، مردم ولایتمدار صالح شهر با سردادن شعارهای مرگ برآمریکا، مرگ براسرائیل ،امروز روز قدس و روز دین است ، خامنه ای رهبر امت ماست  و همچنین شعارهای دیگر یکبار دیگر حمایت خود را از آرمان های امام ( ره ) و مقام معظم رهبری و تنفر و انزجار خود را از استکبار جهانی به سر کردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام داشتند .

در ادامه این مراسم و با حضور در مسجد جامع صالح شهر ، امام جماعت صالح شهر به سخنرانی پرداخت .

حجت السلام و المسلمین داور نیا اضهار داشت: تمام گرفتاریهای شرق و غرب زیر سر آمریکا است و این کشور دشمن شماره یک مردم محروم و مستضعف جهان است.

وی گفت: آمریکا و اسرائیل با اساس اسلام دشمنی دارند چرا که اسلام و کتاب و سنت را سد راه خود و مانع چپاولگری‏ شان می‏ دانند.

وی بیان کرد: تمام خونریزیهایی که در کشورهای مسلمان بدست داعش و تکفیریها انجام می‏شود با تحریکات آمریکا و صهیونیست است.

امام جماعت محترم مسجد جامع صالح شهر در پایان سخنرانی خود از تمامی کسانی که در این راهپیمایی به منزله حمایت از مردم بی دفاع فلسطین شرکت نموده بودند ، تشکر نمود .

در پایان مراسم نیز قطعنامه پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم بی پناه فلسطین قرائت گردید .

 از حاشیه های این مراسم ، مسیر راهپیمایی بود که با توجه به گرمای شدید نسبت به سالهای گذشته کمتر شده بود .



روز قدس روز تجلی وحدت و همدلی همه مسلمانان عالم در آزادی قدس شریف و رهاندن مردم مظلوم فلسطین از چنگال ظلم و جور رژیم غاصب صهیونیستان است.روز قدس روز تجسم تاثیر شگرف ولایت فقیه در به حرکت واداشتن توده های عظیم مردمی در جهت دفاع از اسلام ناب محمدی صلی الله و علیه و آله و ناکام گذاشتن ترفندهای شوم دشمان است.آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز همدلی با ملت مظلوم و مقاوم فلسطین و روز حمایت از قدس شریف بوده و مردم همیشه در صحنه شهرستان های شوشتر و گتوند و حومه همچون سال های گذشته در ماه میهمانی خدا با حضور حماسی خود همگام با سراسر کشور بار دیگر ضمن تجدید بیعت ناگسستنی با آرمان های حضرت امام (ره) و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری (مدظله) حمایت خود را از مردم ستمدیده و بی دفاع فلسطین و جنبش شجاع و مردمی حماسی اعلام میکنند.
لذا اینجانب ضمن محکوم نمودن کشتار بی رحمانه زنان و کودکان غزه در ماه ضیافت الهی با دعوت از اقشار و آحاد مختلف مردم شهرستان های شوشتر و گتوند و حومه همراه با ملل آزاده و حق طلب ایران و جهان با حضور یکپارچه و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس و تاکید بر اهمیت مضاعف روز قدس امسال، باتوجه به حوادث و رخدادهای اخیر در مقایسه با سال های گذشته اعلام می نماییم.امسال روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در توجه به اولویت های امروز جهان اسلام در فلسطین، غزه، عراق و سوریه می باشد.
 
محمود بلیوند نایب رئیس شورای شهرستان گتوند
و عضو شورای شهر صالح شهر
 


تاريخ : 18 / 4 / 1394برچسب:, | 15 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

امین دادور عضو محترم شورای اسلامی صالح شهر از مردم همیشه در صحنه صالح شهر دعوت نمود تا در راهپیمایی روز قدس شرکت نمایند . 

امین دادور در پیامی ضمن قبولی طاعات و عبادات مردم شهید پرور صالح شهر و همچنین تسلیت بمناسبت شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و لیالی قدر ، از مردم خواست تا با شرکت در این راهپیمایی خشم و انزجار از رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی را اعلام دارند . 

دادور عضو محترم شورای صالح شهر در ادامه گفت : اینجانب به عنوان خدمتگزار مردم شریف صالح شهر ،  در آستانه‌ی روز جهانی قدس از عموم مردم دعوت می نمایم ضمن حضور و مشارکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، به تبعیت از فرامین حضرت امام و رهبر معظّم انقلاب اسلامی، بیزاری و برائت خود را از صهیونیسم، آمریکا و هم‌پیمانان آن‌ها اعلام و عهد خود را با آرمان آزادسازی سرزمین های اسلامی به ویژه سرزمین قدس و فلسطین تجدید فرمایند.

دادور در پایان افزودند امید است آن چنان که مقام معظّم رهبری فرمودند: "روز قدس را و همه‌ی این ایام حساس را که لیله القدر تاریخ اسلام است ، به بیداری و هشیاری بگذارنیم تا مطلع‌الفجر نجات ملت‌های مسلمان و مخصوصاً ملت شجاع و مظلوم فلسطین، دست از تلاش نکشیم". 

 

 



تاريخ : 16 / 4 / 1394برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از روابط عمومی شهرداری صالح شهر جلسه شورای هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس در صالح شهر امروز با حضور امام جماعت مسجدجامع، شهردار، اعضاء شورای اسلامی شهر، فرمانده حوزه مقاومت بسیج،فرماندهی کلانتری 11 صالح شهر، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صالح شهر و دیگر اعضای شورای هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس در محل شهرداری صالح شهر برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این جلسه برنامه‌های مرتبط برای هر چه بهتر برگزار شدن راهپیمایی روز قدس مورد بررسی قرار گرفت تا به جهت اهمیت زیادی که این روز دارد تمام موارد مورد نظر به بهترین نحو انجام شود.

مهندس رستمی شهردار صالح شهر در آغاز جلسه ضمن گرامیداشت لیالی قدر و تسلیت شهادت حضرت علی (ع) اظهار داشت: همدلی و هم‌زبانی و متحد بودن مسلمانان همیشه باعث شده که تمام نقشه‌های استکبار جهانی نقش بر آب شود و در این برهه نیز به طور قطع عظمت اتحاد میان مسلمان مشتی شده بر دهان استکبار جهانی خواهد خورد.

در این جلسه دیگر اعضای شورای هماهنگی برگزاری راهپیمایی نیز نظرات خود را برای هرچه باشکوه‌تر این مهم نسبت به سال‌های گذشته اعلام کردند که در پایان چندین موارد بیان شد تا پیگیری‌های لازم در خصوص موضوعات مطرح شده انجام شود.

گفتی است صالح شهر از توابع شهرستان گتوند با جمعیتی حدود 10 هزار نفر هر ساله مراسم راهپیمایی روز قدس را با شکوه خاصی برگزار میکند .

حضور در راهپیمایی روز قدس 19/04/1394



تاريخ : 9 / 4 / 1394برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اعضای بسیج کارمندی به همراه سرهنگ مجید کنگری فرمانده سپاه ناحیه گتوند و نعمت بهادری رئیس بانک ملی گتوند به مناسبت هفته قوه قضاییه با رئیس دادگستری شهرستان گتوند دیدار بعمل آوردند.

 به گزارش گتوندنیوز اعضای بسیج کارمندی به همراه سرهنگ مجید کنگری فرمانده سپاه ناحیه گتوند و نعمت بهادری رئیس بانک ملی گتوند به مناسبت هفته قوه قضاییه با رئیس دادگستری شهرستان گتوند دیدار بعمل آوردند.

سرهنگ مجید کنگری فرمانده سپاه ناحیه گتوند در این دیدار ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ۷ تیر گفت : قوه قضاییه باید کاملا مستقل ، دور از فشارها و با قاطعیت عمل کند.

وی همچنین به نیابت از اعضا بسیج کارمندی فرا رسیدن هفته قوه قضاییه را به رئیس و اعضا دادگستری شهرستان تبریک گفت.

محمد معینی رئیس دادگستری شهرستان گتوند نیز در سخنانی از حضور اعضا بسیج کارمندی در این جلسه تشکر کرد و گفت این جلسات باعث ایجاد ارتباط و تعامل خوب بین ادارات می شود.