تاريخ : 30 / 7 / 1391برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گتوند - خبرگزاری مهر: مسئول اداره هواشناسی گتوند گفت: از آغاز ورود سیستم بارشی به استان خوزستان تاکنون 3.3 میلیمتر بارندگی در سطح شهرستان داشته ایم ضمن اینکه سرعت وزش باد نیز 13 متر بر ثانیه بوده است.

سجاد شاه حیدر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: انتظار می رود طبق پیش بینی ها تا 48 ساعت آینده نیز آسمان نیمه ابری و تمام ابری با احتمال رگبار پراکنده را در گتوند مشاهده خواهیم کرد ضمن اینکه با ورود سامانه بارشی احتمالا در روزهای پنج شنبه و جمعه شاهد بارندگی نیز در گتوند باشیم

همچنین بیژن تاجوند مدیر جهاد کشاورزی گتوند نیز در این خصوص گفت: در اثر باد و بارندگیهای اخیر خسارتهایی نیز به مزارع کشاورزی از جمله ماش و ذرت های کشت شده وارد آمده که در حال بررسی و جمع بندی میزان خسارتهای وارد شده هستیم و به زودی آمار آن را اعلام خواهیم کرد.

 



تاريخ : 30 / 7 / 1391برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

خبرگزاری فارس: علیرضا خمسه به فیلم سینمایی «تتل و راز صندوقچه» به کارگردانی وحید گلستان و تهیه‌کنندگی سعید هاشمی پیوست.

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، «علیرضا خمسه» به فیلم سینمایی «تتل و راز صندوقچه» به کارگردانی وحید گلستان و تهیه‌کنندگی سعید هاشمی ‌پیوست. فیلمنامه فیلم «تتل و راز صندوقچه» به‌طور مشترک توسط وحید گلستان و منصور غلامی به تحریر درآمده است.

فیلمبرداری این فیلم که دکورهای آن در منطقه چالدره (از توابع تنکابن) به پایان رسیده است، طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته اول آبان‌ماه آغاز می‌شود. این فیلم که در ژانر کودک و با فضای فانتزی است، در شهرهای تهران، تنکابن، رامسر و چابهار فیلم‌برداری خواهد شد.



آیین افتتاحیه چمن مصنوعی شهرستان گتوند واقع در مجموعه فرهنگی ورزشی فرهنگیان شهرستان گتوند با حضور مسولین و مدیران ادارات و سازمانهای شهرستان گتوند و مسوولین استانی سازمان آموزش و پرورش خوزستان برگزار شد.

در این مراسم که با قرائت کلام الله مجید توسط قاری نوجوان  (مجتبی کرمی) آغاز شد با افتتاح مجموعه توسط جناب آقای نوری خواه معاون فرماندار شهرستان گتوند ادامه پیدا کرد.

حاج جلال کرمی ریاست اداره آموزش و پرورش گتوند طی سخنانی بعد از خیر مقدم به حضار اعلام داشت این مجموعه تا کنون 80 میلیون هزینه دربرداشته که بسیاری از آن بصورت امانی صورت گرفته و باید برای بازپرداخت آن چاره‏ای اندیشید.

ایشان باتشکر از نگاه مسئولین به مناطق محروم ، پیشنهاد ساخت استخر شنا را در ادامه این مجموعه دادند و فرمودند: با توجه به لزوم شناخت فن شنا و با توجه به وجود رودخانه کارون و همچنین وجود درس شنا در مدارس، تجهیز این مجموعه به استخر الزامی بنظر میرسد.

کرمی در ادامه گفتند: کمبودهای این مجموعه اقلام زیر میباشند: پرژکتور ، کفپوش، سقف ، بازسازی دیوارهای پشت و ساخت سونای خشک که امکاناتش فراهم است.

در ادامه جناب کرمی از آقای سالمی معاونت تربیت بدنی استان خوزستان دعوت کردند که پشت تریبون بیایند. آقای سالمی نیز با تشکر از همه مسولین گتوند برای ساخت این مجموعه ، قول همکاری آتی را دادند.

در انتهای صحبتهای آقای سالمی و به دعوت آقای کرمی، مدعوین از سالن ورزشی نیز بازدید و از نزدیک شاهد کمبودها و نواقص موجود بودند.

 



تاريخ : 29 / 7 / 1391برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

آغاز پیش تولید فیلم سینمایی "تتل و راز صندوقچه"با مشارکت وزارت آموزش و پرورش و بنیاد سینمایی فارابی و آماده نمایش شدن مستند "غذای بیرون بر" دو خبر کوتاه سینمایی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیش تولید فیلم سینمایی "تتل و راز صندوقچه" به کارگردانی وحید گلستان و تهیه‌کنندگی سعید هاشمی آغاز شد. فیلمنامه این فیلم سینمایی به بطور مشترک توسط وحید گلستان و منصور غلامی به تحریر درآمده است.

فیلمبرداری نیز طبق برنامه ریزی صورت گرفته بلافاصله پس از پایان بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان آغاز می‌شود. فیلم‌برداری این فیلم که در ژانر کودک و با فضای فانتزی است در شهرهای تهران، تنکابن ، رامسر و چابهار انجام می‌شود.

موضوع "تتل و راز صندوقچه" درباره بزغاله‌ای است که با اشتباه خود موجب بروز یک سری مشکلات برای خود و دیگران می‌شود و تنها کسی که می‌تواند این مشکلات را برطرف کند خودش است. این فیلم سینمایی که به صورت رئال و انیمیشن تولید می‌شود اولین همکاری مشترک  بنیاد سینمایی فارابی و وزارت آموزش و پرورش پس از پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می می شود.

اسامی برخی از عوامل فیلم که تا کنون حضور آنها قطعی شده است عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، طراح گریم: نوید فرح مرزی، طراح صحنه: فرامرز بادرام پور، مدیر تولید: امیر پوربهشتی- برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: پیام حنفی، نویسنده: وحید گلستان و منصور غلامی ، مجری طرح یدالله کریمی، مشارکت: وزارت آمورزش و پرورش و بنیاد سینمایی فارابی، تهیه‌کننده: سعید هاشمی.

منصور غلامی یکی از جوانان صالح شهر است که داراي مدرك کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی (دانشگاه سوره - تهران) مي باشد و هم‌اکنون هم در این رشته فعالیت می‌کند.

 ماهم به نوبه خودبراي اين جوان خوب و آينده دار آرزوي موفقيت ميكنيم.

 



کمک 20 میلیون تومانی به مسجد جامع صالح شهر

با پیگیری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند و واحد امور مساجد این اداره 4 سهمیه کمک نقدی از طرف وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مساجد شهرستان گتوند اختصاص یافت که یکی از این سهمیه ها که مبلغ آن 20 میلیون تومان می باشد به مسجد جامع صالح شهر تعلق و در اختیار هیئت امناء این مسجد قرار گرفت.

خبر از وبلاگ صالح شهر

 



تاريخ : 25 / 7 / 1391برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: رشد علمی در ایران اسلامی بسیار سریع‌تر از اروپاست و این باعث مباهات است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی شامگاه امروز در مراسم افتتاح آزمایشگاه تخصصی شهرستان شوشتر، اظهار داشت: رشد علمی ایران در جهان امروز بسیار سریع‌تر از آن چیزی است که غرب فکرش را می‌کرد و به این دلیل دشمنی‌های غرب با ایران اسلامی بسیار زیاد شده است.

وی خاطر نشان کرد: استکبار جهانی به خوبی می‌داند که رشد سریع‌ علمی دانشمندان جوان ایرانی در اسرع وقت جایگاه نخست را در علم جهان از آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی می‌گیرد و آن‌ها باید برای در اختیار داشتن علم به ایران بیایند و به این دلیل در حال دشمنی با ایران اسلامی هستند.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان شوشتر نیز استعدادهای زیادی برای توسعه علمی دارد، افزود: برای پیشرفت و اشتغال نباید منتظر دولت ماند زیرا تسهیلات و همکاری‌های انجام شده در این زمینه بسیار محدود است و به دلیل کثرت نیاز در این بخش نمی‌توان پاسخگوی نیازهای جامعه بود و به این دلیل جوانان باید خود به دنبال رفع مشکلات خود باشند و با چنین ابتکارهایی زمینه فعالیت را برای خود فراهم کنند.

سادات ابراهیمی با اشاره به اینکه از حضور بخش خصوصی در بخش خدماتی حمایت می‌کنیم، تاکید کرد: از حضور بخش خصوصی در امور خدماتی جامعه حمایت می‌کنیم و باید در راستای سرمایه‌گذاری‌های ماندگار در جامعه اقداماتی زیربنایی انجام شود.

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید در راستای حمایت از اشتغال در جامعه تلاش کنیم و در این باره باید از حضور جوانان استقبال کرد.

 



هیئت فوتبال صالح شهر از دیشب شروع به ثبت قرارداد بازیکنان باشگاه های فرهنگی ورزشی این شهر کرد .  برای برگزاری این دوره از مسابقات که تاریخ شروع آن به درستی مشخص نیست ، سرپرست تیم ها به دنبال رایزنی بازیکنان برای پیوستن به تیم هایشان هستند . امید میرود دسته های ورزشی بتوانند در این دوره از مسابقات با آمادگی کامل ورزشی و فرهنگی وارد این مسابقات شوند تا نوجوانان این شهر از فوتبال و اخلاق و منش این بازیکنان کپی برداری کنند .



خبرگزاری فارس: نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نیرو در شهرستان‌های شوشتر و گتوند تعهداتی دارد که باید به این تعهدات پایبند باشد و در این باره برنامه‌زمان بندی ارائه کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی ظهر امروز در مراسم افتتاح نیروگاه سد گتوند اظهار داشت: وزارت نیرو در کنار ساخت سد گتوند تعهداتی نیز در شهرستان گتوند و شوشتر کرده است که باید به این تعهدات پایبند باشد.

وی افزود: وزارت نیرو در ساخت سد گتوند به آسفالت‌ها و معابر شهری در شوشتر و گتوند خساراتی وارد کرده و بسیاری از جنگل‌ها را از بین برده و اراضی کشاورزی را نابود کرده و در قبال این تخریب‌ها تعهداتی کرده است که باید برای اجرای این تعهدات تلاش کند.

سادات ابراهیمی خاطر نشان کرد: ............

 

لطفا ادامه مطلب رو نیز بخونید ...........

 



ادامه مطلب
تاريخ : 24 / 7 / 1391برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اگر روزانه به اخبار خبرگزاری فارس مراجعه کنیم خبرهایی کم بیش در مورد گتوند و شوشتر منعکس شده است. اما این انعکاس به شکلی نامناسب و یکجانبه صورت می گیرد.

 

شمال استان خوزستان شامل شهرهای مسجدسلیمان، ایذه، باغملک، گتوند، شوشتر، دزفول، اندیمشک و .... است. خبرگزاری فارس به عنوان یک خبرگزاری حرفه ای و مجرب در عرصه رسانه عمل می کند اما با کمال تعجب شاهد انعکاس اخبار شمال خوزستان به صورتی هستیم که روزانه از آسفالت کوچه های شوشتر گرفته تا تخلیه فاضلاب شهری و اظهار نظر مسئولین رده چندم این شهرستان و .... در این خبرگزاری منعکس می شود و از 15 خبر موجود در صفحه اول استانی این خبرگزاری، اکثر اخبار مربوط به اخبار و اتفاقات ریز و درشت شوشتر می باشد. این موضوع باعث خرسندی است که افرادی حضور دارند که اخبار شهرستان خود را در رسانه ها منعکس کنند اما نگرانی از آنجاست که در این خبرگزاری ملی که متعلق به همه مردم کشور است خبری از حضور سایر شهرها در خبرگزاری فارس نیست! و به نوعی عدالت خبری در استان خوزستان از سوی خبرگزاری استانی این خبرگزاری برقرار نمی باشد.

یکی دیگر از موارد تعجب برانگیز در انعکاس اخبار استانی این است که تاکنون چندین بار مشاهده شده است که این خبرگزاری نام آقای سادات ابراهیمی را به عنوان نماینده مردم شوشتر در اخبار درج        می کند! حال آنکه اصول خبرنگاری حرفه ای ایجاب می کند که به این موضوعات توجه نموده و حقوق شهروندی مردم گتوند را نیز مورد توجه قرار دهد.

 



محرومیت‌زدایی باید در صدر برنامه‌های مسئولان باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: محرومیت‌زدایی از مناطق کمتر برخوردار از امکانات باید در صدر برنامه‌های مسئولان قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح دفتر ثبت احوال در بخش محروم شعیبیه شوشتر اظهار داشت: محرومیت‌زدایی تنها با احداث جاده و تامین آب روستایی میسر نمی‌شود ارائه خدمات نیز در روستاها در راستای رفع محرومیت است و باید در اینباره اقدام کرد.

 

لطفا ادامه مطلب رو نیز بخونید.....



ادامه مطلب
تاريخ : 23 / 7 / 1391برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، محمدحسین فرح‌بخش ظهر امروز در افتتاح چهار باب مدرسه این شهرستان در بخش شعیبیه اظهار داشت: در شرایط کنونی در حال پیگیری برای احداث 60 کلاس درس در قالب پروژه‌های مدرسه‌سازی در شهرستان‌های شوشتر و گتوند هستیم.



ادامه مطلب
تاريخ : 23 / 7 / 1391برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

جنوب پرس: ازسوی استانداری بوشهر شاپوررستمی مدیرکل امورشهری استانداری خوزستان(پسر عموی شهردار صالح شهر) به عنوان معاون عمرانی استانداری بوشهر به وزارت کشورمعرفی شده است.

به گزارش جنوب پرس،ازسوی استانداری بوشهر شاپوررستمی مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان به عنوان معاون عمرانی استانداری بوشهر به وزارت کشورمعرفی شده است.

این درصورتی می باشد که مهندس حسنوند به تعدادی از نیروهای بومی استان بوشهرنیز این معاونت را پیشنهاد نمود ولی آنها این پیشنهاد استانداربوشهررا رد نمودند تا اینکه حسنوندیکی ازنیروهای باسابقه وقوی را برای این معاونت به وزارت کشورمعرفی نمود. مهندس رستمی که اصالتا ایذه ای می باشد،تا چندروزآینده بعنوان معاون عمرانی استانداری بوشهر معرفی خواهدشد.

براساس این گزارش مهندس حسنوندکه با شناخت کامل به استان بوشهر پا نهاده است، یکی دیگر از معاونت های استانداری را درطی روزهای آینده نیز تغییرخواهد داد.

همچنین به احتمال فراوان ، حسنوند که برای توسعه وپیشرفت استان بوشهربرنامه های فراوانی را در ذهن دارد ، تعدادی از مدیران کل وفرمانداران کم کار را بزودی عزل خواهد نمود تا بتواند از توان نیروهای کارآمد و جدید بیشترین استفاده را نماید.



تاريخ : 22 / 7 / 1391برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

استفاده از ظرفیت کشاورزی در بخش ایجاد اشتغال در گتوند

ناصر نوری‌خواه در جلسه هماهنگی با کارآفرینان و سرمایه گذاران بخش کشاورزی گتوند که محل در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: این شهرستان دارای توانمندی‌های فراوانی در بخش کشاورز و صنایع است و باید از این توانمندی در راستای ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان استفاده کرد.

وی با اشاره به استعدادهای بالقوه بخش کشاورزی در گتوند گفت: با توجه به استعدادها و ظرفیت‌های زیادی که در بخش کشاورزی این شهرستان وجود دارد چه در بخش تولید محصولات متنوع کشاورزی و چه در بخش صنایع تبدیلی شرایط برای کار بسیاری وجود دارد و با توسعه این فرصت‌های فعالیت می‌توان در راستای ایجاد اشتغال گام‌های بلندی را برداشت و تاحدی مشکلات را در این بخش کاهش داد.

نوری‌خواه با دعوت از تمام سرمایه‌گذاران برای فعالیت در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی گتوند بیان کرد: با توجه به زمین‌های حاصلخیز و منابع آبی فراوان و زیرساخت‌هایی که به طور نسبی در این بخش ایجاد شده است کار آفرینان و سرمایه‌گذاران می‌توانند با ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها، زمینه ایجاد شغل برای بیکاران را در منطقه فراهم کنند.
معاون فرماندار گتوند تأکید کرد: وجود بیشه‌زارها و مراتع و اراضی ملی، توسعه و ترویج پرورش ماهیان گرمابی و خاویاری، توسعه گلخانه‌ها و باغات میوه از جمله توانمندی‌های بخش کشاورزی است که لازم است با سرمایه‌گذاری، زمینه شکوفایی و ایجاد اشتغال در بخش‌ها فراهم شود.



تاريخ : 22 / 7 / 1391برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

نصب تابلو های راهنمایی و رانندگی

یکی دیگر از اقدامات مسئولین صالح شهر نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی در سطح شهر می باشد . هشدار ها و علایم راهنمایی و رانندگی تاثیر چشمگیری بر کنترل ترافیک خیابان ها دارد و انتظار می رود در راستای اصلاح یا نصب تابلوهای رانندگی مورد نیاز در مناطق مختلف شهر تلاش بیشتری صورت پذیرد . و امید میرود که همشهریان عزیز بتوانند در راستای فرهنگ رانندگی قدم های بیشتری را بردارند .

 



با همت اداره گاز و مسئولین  محترم شهر، عملیات گاز رسانی به واحدهای مسکن مهر آغاز شد.

 عملیات حفاری و لوله کشی جهت گاز رسانی به واحدهای فاز اول و دوم مسکن مهر از امروز  آغاز شده  است.امید داریم به زودی تمامی ساکنین این منطقه از نعمت گاز برخوردار شوند.



تاريخ : 20 / 7 / 1391برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

معرفی فرماندار جدید شهرستان گتوند

 

ظهر دیروز با حضور مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری در شهرستان گتوند فرماندار جدید این  شهرستان معرفی شد. مدیر کــل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشــوری استانداری خوزستان ظهـــر امروز در جلسه شـورای اداری شهرستان گتوند که با حضــور کلیه ی مسئولین شهرستان برگذارشد اظهار داشت: خدمت به مــردم  فرصتی است که به عنوان توفیق الهی به دست می‌آید و باید از ان به بهترین وجه ممکن استفاده کرد.

 وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌ها و کارهایی که دولت در شهرستان گـــتوند انجـــام داده است قابـل تقدیر است و از این نظر باید از تعامل مردم و مسئولین گتوند در جهت پیشبرد پروژه‌هــا قدردانـی کرد.همچنین  این مسئول افــزود: شهرستان گــتوند توانمندی‌هــای زیادی دارد و به این دلیل باید در این راستا کوشید تا  استعدادهای این شهرستان شکوفــا و مسیر تــوسعه را سریع‌تر طـــی کند. در این مراسـم از تلاش‌ها و  زحمات فرماندار اسبق  این شهرستان جناب آقای مهندس امانی پور تقدیــر وجناب آقــای محمدپور اگـــــه  از نیروهای ارزشمند وفعال شهرستان که دارای سابقه ای درخشان در سطوح مختلف مدیریتی  می باشند  به این سمت منصوب شد.

مــردم شریف صالح شهــر به نوبه خود ضمن تبریک به جناب آقای مهندس محمدپور فرماندارجدید شهرستان  گتوند از زحمات و خدمات چندین ساله ی  مهندس امانی پور کمال تشکر و قدردانی را دارند. آرزوی توفیق و سربلندی این دو عزیز و کلیه ی مسئولین را از خداوند سبحان مسئلت داریم.

 



تاريخ : 18 / 7 / 1391برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

معاون فرماندار گتوند خبر داد

آغاز عملیات گازرسانی به واحدهای مسکن مهر گتوند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار گتوند از آغاز قریب‌الوقوع عملیات گازرسانی به واحدهای مسکن مهر گتوند خبر داد و گفت: مقدمات کار برای این پروژه فراهم شده است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، ناصر نوری‌خواه پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه مسکن مهر این شهرستان اظهار داشت: رایزنی‌های لازم برای آغاز پروژه گازرسانی به واحدهای مسکن مهر انجام شده است و در آینده نزدیک شاهد آغاز این پروژه خواهیم بود.

وی با اشاره به تلاش‌های دولت خدمتگزار برای رفع مشکلات مسکن گفت: خوشبختانه در شهرستان گتوند در بخش مسکن مهر بسیار خوب پیشرفت کرده است و به ویژه در بخش خودمالکان، آمار بالای مسکن ساخته شده حاکی از استقبال مردم از تسهیلات مسکن و نیز بیانگر تعهد و تلاش دولت در این بخش است.

نوری‌خواه افزود: اداره برق تا یک‌ماه آینده کار برق رسانی به این واحدها را انجام خواهد داد و سرعت عمل در این باره باید مدنظر مدیران شهرستانی باشد.

معاون فرماندار گتوند تاکید کرد: مشکل بخشی از متقاضیان فاز دوم این پروژه با پیگیری مسئولان در بنیاد مسکن شهرستان گتوند حل شده و فاز سوم این طرح نیز با مسئله معارض مواجه بود، که پیگیر حل مشکل آن هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، در جریان این بازدید، مالکان واحدهای مسکن مهر در صالح شهر از نزدیک و به صورت حضوری با معاون فرماندار شهرستان گتوند و سایر ادارات خدمات رسان نظیر آب، برق و گاز دیدار و مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.



تاريخ : 17 / 7 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

 

نماينده شوشتر و گتوند در مجلس شوراي اسلامي گفت: باتوجه به شرايط عمومي كشور، استيضاح وزير ورزش و جوانان اقدام درستي نبود.

حجت‌الاسلام و المسلمين سيدمحمد سادات ابراهيمي در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا در خوزستان اظهار‌كرد: هر گاه نمايندگان يا جمعي از آن‌ها تشخيص دهند كه براي اعمال نظارت بر كار وزارت‌خانه‌اي احتياج به پرسيدن سوال، تذكر و يا استيضاح است، حق انجام اين كار را دارند.
وي درباره برخي از علت‌هاي استيضاح وزير ورزش و جوانان گفت: ازجمله دلايل اين استيضاح، مسايل مالي، توجه نكردن به ورزش‌هاي روستايي و عشايري، ورزش بانوان و مسايل مربوط به امور جوانان باتوجه به اين‌كه نام اين وزارت‌خانه، ورزش و جوانان است، اعلام شده بود.
نماينده شوشتر و گتوند در خانه ملت با بيان اين‌كه من از استيضاح‌كنندگان وزير ورزش و جوانان نبودم، گفت: به نظرم شرايط عمومي حال حاضر كشورمان مناسب اين اقدام نبود و من استيضاح عباسي را به صلاح نمي‌دانستم.

وي افزود: معتقدم مسايل اقتصادي ازجمله ارز، گراني و تورم مهم‌تر از مسايل ورزشي هستند و بايد اين مسايل در اولويت قرار بگيرند زيرا اكنون ما در يك نبرد اقتصادي قرار گرفته‌ايم.

 



تاريخ : 9 / 7 / 1391برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

چرا مصرف شیر برای سلامت دندانها و سلامت بدن بطور کل مضر است.

بیشتر مشکلات دندان‌ها ریشه در عدم توازن مواد مورد نیاز بدن دارند که خود در اثر تغذیه ناسالم بوجود می‌آیند. هر کوششی برای درمان بیماری‌های دهان و دندان اگر به موضوع بنیادین تغذیه سالم نپردازد نهایتاً محکوم به شکست خواهد بود. به این دلیل بسیاری از دندانپزشکان به درستی تأکید بر تغذیه درست و سالم برای سلامت کل بدن می‌کنند. بطور کل می‌توان گفت که سلامت دندان‌ها به سلامت کل بدن وابسته است.

 



ادامه مطلب
تاريخ : 9 / 7 / 1391برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مهندس رستمی درگفت وگو با روابط عمومی شهرداری صالح شهر ضمن تبریک بمناسبت آغاز هفته دفاع مقدس وبازگشایی مدارس اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری ویژه بازگشایی مدارس را به شرح ذیل اعلام نمودند.واظهارداشتند چهره شهر با آغاز مدارس وشروع هفته دفاع مقدس به وضعیت مطلوبی تبدیل خواهد شد.

 

 

الف-واحد خدمات شهری نسبت به هرس کردن درختان وچمن ها وپاکسازی فضای سبز ،کاشت درخت جلوی مدارس ونصب سطل درسطح شهر ومدارس اقدام نموده است. ب-پاکسازی معابر اصلی وفرعی اطراف مدارس -رنگ آمیزی وخط کشی جلوی مدارس -شست وشوی داخل واطراف مدارس -جمع آوری نخاله های موجود درداخل واطراف مدارس بصورت کامل انجام شده است. ج-زیبا سازی معابر سطح شهر با نصب پرچم های جمهوری اسلامی ایران -نصب بنر بمناسبت بازگشایی مدارس وآغاز هفته دفاع مقدس.

با تشکر از اقدامات شهردار و شورای محترم صالح شهر

خبر : وب سایت شهرداری صالح شهر

 



تاريخ : 4 / 7 / 1391برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان محمدعلی صنیعی نژاد بیان این مطلب افزود: با اخذ مجوز حفر 2 حلقه چاه عمیق در زمینی به مساحت 5/2 هکتار ، امکان بهره مندی از سفره های آب زیرزمینی برای اولین بار در صالح شهر می شود.

وی هدف از اجرای این طرح را تامین آب پایدار و باکیفیت مردم این شهر عنوان و با توجه به اهمیت این طرح برلزوم تامین اعتبار کافی و به موقع این طرح تاکید کرد .

ادامه مطلب رو هم ببینید

 



ادامه مطلب
تاريخ : 4 / 7 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

نخستین کلمه‌ای که کودک به زبان می‌آورد چیست؟

گویا این همان کلمه‌ای است که با آن مادر خود را صدا می‌کند. شاید گمان کنیم که یاد گرفتن کلمه «مامان» کاری ساده است؛ ولی در حقیقت فرایند پیچیده‌ای برای این یادگیری وجود دارد. اکنون این فرایند را گام به گام از نظر می‌گذرانیم:
وقتی که کودک پا به دنیا می‌گذارد، مغز وی همچون برگی سفید و ننوشته است؛ هیچ چیزی در آن وجود ندارد. قسمت‌های مختلف مغز که حواس گوناگون را درک می‌کنند، هنوز چیزی دریافت نکرده‌اند. درست است که چشمان کودک باز است، ولی رشته اعصابی که چشم او را به مغز ارتباط می‌دهد، هنوز تکامل نیافته است؛ از این‌رو مغز وی نمی‌تواند چیزی را در خود ثبت کند.

 



ادامه مطلب
تاريخ : 3 / 7 / 1391برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

امام صادق ع:

اگر دوست دارى خداوند بر عمرت بیفزاید ، پدر و مادرت را خوشحال كن.



تاريخ : 3 / 7 / 1391برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

- مسلمان باید خوش تیپ باشد یا نه؟؟؟

- محدوده آن چیست؟


پیامبر اکرم (ص) در آینه نگاه می کرد و موهای سرش را صاف می نمود و شانه می زد. گاه این کار را در برابر آب- به جای آینه - انجام می داد و موهای سر را صاف می کرد.


پیامبر نه تنها برای خانواده اش٬ که برای اصحاب خود نیز خویش را می آراست و می فرمود:


خداوند دوست دارد هنگامی که بنده اش به دیدار برادرانش از خانه بیرون می رود٬ خود را مهیا ساخته و بیاراید.

نقل از سنن النبی - باب دوم - روایت ۹۳

 



تاريخ : 2 / 7 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

 

به دلیل اعتراض به پخش فیلم اهانت آمیز به پیامبر اکرم (ص)، قرار است که از فردا به مدت ۳ روز ، همه ی مسلمانان جهان ، از گوگل و یوتیوب استفاده نکنند ...

 



تاريخ : 1 / 7 / 1391برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

زمان مدرسه بهترین زمان برای بچه هاست تا با تغذیه سالم و فعالیت بدنی آشنا شوند تا بتوانند در آینده شیوه زندگی سالمی برای خود برگزینند. بچه ها در این سن خیلی سریع یاد می گیرند و همچنین تحت تاثیر دوستان و تبلیغات هستند. بچه ها برای داشتن یک رژیم غذایی متعادل و سالم، نیاز به انواع و اقسام مواد غذایی دارند. میزان فعالیت بدنی آنها در روز، مقدار خورد و خوراک آنها را تعیین میکند. خیلی از بچه ها در این سن ایرادگیر هستند، اما وقتی سرشان گرم باشد و فعالیت داشته باشند، خوردن تنقلات برای بالا نگه داشتن سطح انرژیشان بسیار مهم است. یک وعده تنقلات بین روز و یک وعده بعد از اتمام مدرسه برای آنها لازم است..  



ادامه مطلب
تاريخ : 1 / 7 / 1391برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

شروع مدارس در صالح شهر

صالح شهر نیز مثل تمام شهرها و روستاهای ایران شاهد صحنه های زیبایی از کلاس اولی ها و سایر دانش آموزان بخصوص بچه های کلاس ششم بود که اولین بچه هایی هستن که این کلاس رو تجربه می کنن . به امید موفقیت این دانش آموزان عزیز.