اعزام ووشو کاران صالح شهر به عنوان تنها نمایندگان خوزستان در انتخابی تیم ملی در استان قم

رئیس هیئت ووشو شهرستان شوشتر در گفتگویی با ما عنوان کرد : خانمها زهرا عزیزی،افسانه مختاری و مهدیه مسجدی، که چندین سال است به عنوان ووشوکاران مطرح شهرستان شوشتر در قالب تیم هیئت ووشو این شهرستان در مسابقات مختلف استانی و کشوری عناوین برتر را کسب می نمایند ، جهت شرکت در مسابفات ووشو قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی در رده سنی جوانان که در استان قم برگزار خواهد شد به این مسابقات اعزام شدند و امیدواریم باتوجه به پتانسیل بالا و توانایی که دارند برای استان خوزستان و شهرستان شوشتر افتخار آفرینی میکنند .

احمد مرداسی رئیس هیئت ووشو شهرستان شوشتر در ادامه گفت : لازم به ذکر است که این سه بانو با مربیگری استاد شهین رئیسی از،مربیان خوب استان خوزستان عازم مسابقات شدند .

در پایان آرزوی موفقیت برای بانوان ووشوکار استان خوزستان در انتخابی تیم ملی راداریم.



تاريخ : 27 / 11 / 1395برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش ایرنا در نشست شورای اداری شهرستان گتوند که عصر دوشنبه برگزار شد با تجلیل از خدمات و تلاش سیدمجید صالحی فرماندار سابق گتوند ، علی خدری غریبوند با حکم استاندار خوزستان به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.
در این آیین که با حضور فضل الله پور مدیرکل سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان ،امام جمعه و مسئولان محلی گتوند برگزار شد ، سیدمجید صالحی گزارشی از عملکرد 25 ماهه خود در این مسئولیت ارائه کرد.
بخشدار مرکزی مسجد سلیمان ،مدیر صندوق مهر رضا(صندوق کارآفرینی امید) و دبیر شورای تامین شهرستان مسجد سلیمان از جمله مسئولیت های علی خدری غریبوند سرپرست جدید فرمانداری گتوند می باشد.



تاريخ : 25 / 11 / 1395برچسب:, | 16 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

در این جلسه که شب گذشته در محل حوزه امام حسین (ع) صالح شهر برگزار گردید ، سرهنگ کنگری فرمانده سپاه ناحیه گتوند ، شهردار و شورای اسلامی صالح شهر ، جانبازان و ایثارگران ، خانواده معظم شهدا و جمعی از بسیجیان صالح شهر حضور داشتند .

سرهنگ کنگری در ابتدا ضمن عرض تشکر و سپاس جهت حضور کلیه عزیزان عنوان کرد : به یاری خداوند 12اسفند 95 میزبان 2 شهید گمنام در صالح شهر هستیم . شهیدانی که با فداکاری و جان نثاری حافظ مرزهای میهین اسلامی بودند و با توجه به نیاز مبرم جامعه کنونی حضور پیکیر این شهدا در بین ما لازم و ضروری است تا این جوانان به آنها تمسک پیدا کرده و بتوانند الگویی در جامعه داشته باشند .

فرمانده سپاه ناحیه گتوند در ادامه با بیان اینکه همه ما توانستیم با پیگیری های زیاد موافقت نامه ورود این 2 شهید را به صالح شهر بگیریم گفت : شهردار و شورای اسلامی صالح شهر ، خانواده شهدا و عزیزان بسیجی با پیگیری های مجدانه مجوز تشیع و خاکسپاری این دو شهید را دریافت کرده و با ورود سردار باقر زاده در صالح شهر با تایید این خبر و مشخص نمودن مکان خاکسپاری و تاریخ آن ، خبر مسرت بخشی به مردم شهید پرور و ولایتمدار صالح شهر داده شد .

سرهنگ کنگری در ادامه افزود : جلسات متعددی طی روزهای گذشته با مسئولین استانی و شهرستانی در این خصوص برگزار گردیده تا بتوانیم هم از ظرفیت های استانی و هم از ظرفیت های شهرستانی در اجرای بهتر برگزاری این مراسم کمک بگیریم .

وی ادامه داد : جلسه ای نیز امروز با مهندس میرزاپور مدیریت کشت و صنعت کارون در این خصوص گرفته شد و قول مساعد همکاری داده شد و ایشان گفتند از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد .

محمد رضا بنیاد زاده عضو شورای اسلامی صالح شهر در ادامه این جلسه ضمن خوش آمدگویی و تقدیر از سرهنگ کنگری اظهار داشت : هدف اصلی زنده نگه داشتن یاد و خاطر این شهدا است ، ادامه دادن راه شهدا یکی از ارکان مهم زندگی هر انسانی است  .

وی افزود : بحمد الله با توجه به کارهای فرهنگی که تا کنون در صالح شهر اجرا گردیده ، ان شاءالله بتوانیم با قدم خیر این شهدا برنامه های فرهنگی گستردهتری برگزار نمائیم .

مهندس رستمی شهردار صالح شهر نیز در ادامه ضمن تسلیت بمناسبت فرا رسیدن شهادت حضرت فاطمه (س) و تشکر از مردم صالح شهر جهت حضور در راهپیمایی 22 بهمن ، عنوان کرد : با تمام وجود حاضرهستیم تا وظایف محوله را انجام دهیم و از هیچ تلاشی در این خصوص دریغ نخواهیم کرد تا ان شاءالله هم بتوانیم مراسم خاکسپاری مناسبی برگزار کنیم و هم در ادامه آرامگاهی زیبا بر مزار این شهدا نصب نمائیم و شرایط مناسبی را برای اجرای برنامه های مذهبی و فرهنگی مهیا سازیم .

در ادامه این مراسم فرمانده کلانتری صالح شهر ، اعضای شورای اسلامی صالح شهر ، خانواده معظم شهدا و جانبازان و بسیجیان نقطه نظرات خود را ارائه دادند .

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 21 / 11 / 1395برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

این اثر به بررسی حوادث و رخدادهای دوران انقلاب اسلامی در دو شهر شوشتر و گتوند از شهرهای استان خوزستان می‌پردازد. این دو شهر به دلیل داشتن ارتباطات گسترده با شهرهای همجوار خود مثل دزفول و به‌ویژه اهواز، از حوادث دو شهر یادشده، در کنار جریانات کلی کشور در دوران انقلاب اسلامی تأثیر پذیرفته است. همانند بسیاری از شهرهای ایران تحولات این منطقه پس از درگذشت آیت‌الله بروجردی و با آغاز نهضت روحانیون به رهبری امام خمینی (ره) آغاز گردید. به سبب ویژگی‌های مذهبی این مناطق و حضور چند تن از روحانیون مانند آیت‌الله سیدمحمدحسن آل‌طیب و آیت‌الله سیدمحمد جزایری و نیز مسافرت مردم این شهرها به اهواز، قم، مشهد و تهران، مردم در جریان کلی روند نهضت اسلامی قرار گرفته و با امام خمینی(ره) آشنا شدند و با نهضت اسلامی همراهی کردند.
 
  در این پژوهش با بیش از 300 نفر گفتگو شده است و تلاش شده تا از بایگانیِ مراکز اسنادی و بایگانی برخی دستگاه‌های دولتی و اسناد شخصی افراد نیز استفاده شود، هرچند این کار با سختی‌ها و مشکلاتی نیز همراه بوده است. نتیجه‌ی این تلاش‌ها و جستجوها و فعالیت‌ها مجموعه‌ای از داده‌ها و اطلاعات بود که براساس آنها برای این پژوهش دوازده فصل به شرح زیر طراحی شده است.

 

لطفاً متن کامل را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 20 / 11 / 1395برچسب:, | 16 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مدیر مدرسه ریحانه صالح شهر سرکار خانم خسرودار با اشاره به آغاز برنامه های دهه مبارک فجر و تبریک این ایام و با نواختن گلبانگ انقلاب در مدرسه تصریح کرد: محیط مدارس متناسب با این ایام آذین بندی و فضاسازی  شده است.

خانم خسرودار در ادامه افزود : برنامه های متنوع فرهنگی و هنری همراه با سرودهای حماسی و انقلابی از جمله غبار روبی گلزار شهدا همراه با دانش آموزان ، برگزاری جشنواره غذایی ، نمایشگاه دست ساخته های دانش آموزان و .... در این ایام اجرا شده است .

مدیر مدرسه ریحانه در پایان با بیان اینکه دانش آموزان در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهند نمود ، عنوان کرد : دانش آموزان و فرهنگیان همگام با سایر اقشار مردم با حضور منسجم در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنند.

 

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

جلسه برنامه ریزی و هماهنگی  مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن صالح شهر با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، امام جماعت مسجد جامع، ریاست کلانتری 11 صالح شهر ، فرماندهی بسیج ناحیه امام حسین(ع)،  رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صالح شهر، مسئولین و مدیران مدارس در محل شهرداری  برگزار گردید.

مهندس رستمی شهردار صالح شهر حضور گسترده اقشار مختلف مردم در مراسم راهپيمايي 22 بهمن ماه را تجلي پشتوانه مردمي دانست و گفت: مردم  در دوران مختلف انقلاب حضوري پررنگ  و تأثيرگذار داشته اند و اقشار مختلف مردم انقلابی و هميشه در صحنه صالح شهر نیز همواره در صحنه های مختلف خصوصاً راهپیمایی 22بهمن حضور پرشور داشته اند. شهردار صالح شهر خاطر نشان کرد: راهپيمايي يوم الله 22 بهمن سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي, کشور ما را در مقابل توطئه های دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي بيمه مي كند.
حجت الاسلام محمدیان امام جماعت مسجد جامع صالح شهر نیز در این جلسه
  با اشاره به شرایط کنونی، بر لزوم برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و افزود: حفظ هوشیاری و هماهنگی دستگاه هایی که در این امر بزرگ مشارکت می کنند بسیار مهم است و باید برای برگزاری باشکوه مراسم راهپیمایی 22بهمن تمهیدات لازم فراهم گردد.



به نقل از روابط عمومی شهرداری صالح شهر مهندس رستمی شهردار صالح شهر  اظهار داشت: تا پایان سال جاری 20000متر مربع از خیابانهای مسکن مهر بهسازی و آسفالت می شوند.

وی در ادامه افزود: در صدد هستیم تا با تامین اعتبار نسبت به نوسازی و مرمت خیابانهای سطح شهر اقدام کنیم که این امر از بدو تاسیس شهرداری در دستور کار بوده و مناطق زیادی از سطح شهر آسفالت شده بطوریکه در سال 93 در منطقه واگذاری بنیاد مسکن بیش از 35000 متر مربع آسفالت  و مورد بهره برداری شهروندان قرار گرفت امسال هم با توجه به منابع محدود اعتباری ، بالغ بر 20000 مترمربع از خیابانهای مسکن مهر کاملاً بهسازی و آسفالت خواهند شد.

 

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 18 / 11 / 1395برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دبستان دخترانه ریحانه صالح شهر

 

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 18 / 11 / 1395برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 17 / 11 / 1395برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

حسین چلوی زاده در گفتگویی با ما از افتتاح نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی خبر داد .

چلوی زاده مسئول برگزاری این مراسم با بیان اینکه ما در سال چندین بار نمایشگاه کتاب به منسبتهای مختلف در صالح شهر برگزار می کنیم گفت : از مورخه 17 بهمن 95 نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی ویژه دهه فجر و به مدت یک هفته در سالن ورزشی جنب مخابرات برگزار می باشد .

وی افزود : ضمن دعوت از تمامی شهروندان ، مدارس و فرهنگیان عنوان کرد : این نمایشگاه همه روزه و از ساعت 8:30 صبح الی 20 شب جهت بازدید عموم باز خواهد بود .

حسین چلوی زاده مسئول برگزاری این نمایشگاه ، نوید این را داد تا همشهریان بتوانند از 50 درصد تخفیف در نمایشگاه بهره مند گردند .