تاريخ : 29 / 12 / 1393برچسب:, | 17 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

پايان مشكلات اينترنت صالح شهر

مجيد شهبازي راد مسئول اينترنت صالح شهر در گفتگویی اختصاصی با ما گفت :

سال 93 به پايان رسيد در حالي كه در ماه‌هاي آخر سال قطعي و اختلالات و مشكلات مداوم اينترنت موجب نارضايتي در سطح استان از جمله كاربران اينترنت صالح شهر گرديده بود. و البته اين تغييرات نيز به خاطر تغيير پيش شماره هاي استان  از 612677 به 613637 و همچنين سامانه مشتريان اينترنت مخابرات از سيترا به آدرس 80.191.224.242 به سامانه پارتاك به آدرس 10.232.139.186 بوده است.

شهبازی راد در ادامه با بیان این مطلب که متأسفانه اين تغييرات باعث مشكلات زيادي در ثبت نام مشتريان و شارژ اينترنت كاربران و نارضايتي شديد بسياري از همشهريان گرديد  ، گفت : اينجانب در تمام اين مدت بدون هيچ وقفه اي و با جديدت تمام پيگير مسأله بودم و با وجود فشار زياد كاري ، پيگيري هاي لازم را با استان و شهرستان گتوند هم به صورت حضوري و هم با تماس های مکررتلفنی نموده ام .

مسئول اینترنت صالح شهر در ادامه افزود : بحمدا... این پیگیری ها جواب داد و به صورت كامل مشکل قطعی اینترنت صالح شهرحل گرديد و هم اكنون با افتخارمي توانم در آستانه سال نو رفع تمامي اين مشكلات را به همشهريان عزيز مژده دهم.

مجید شهبازی در ادامه از آغاز ثبت نام مشترکین جدید بعد از تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت : این موضوع را هم پیگیری نموده ایم که بعد از پایان این تعطیلات همشهریان عزیز می توانند با حضور در دفتر اینترنت صالح شهر واقع در خیابان سعدی 7 روبروی مدرسه ابتدایی شهید چمران روند ثبت نام خود را انجام دهند .

شهبازی راد در پایان از آقاي بهروز عزيزي (مسئول مخابرات صالح شهر) ، آقاي جعفر حبيبي (رياست مخابرات گتوند) – آقاي مرتضي حيدري (مسئولان شركت ديتاي اهواز) – آقاي شريف زاده (مسئولان شركت مخابرات خوزستان) – خانم عيدي زاده (مسئولان سامانه پارتاك) – خانم شفيعي (مسئولان شارژ سامانه پارتاك) –خانم پورحسن (مسئولان شركت اوآسيس – شركت ارائه دهنده اينترنت ) و همچنين آقاي محمود بليوند عضو محترم شوراي اسلامی صالح شهر كه در اين مدت براي رفع اين مشكل همكاري نمودند ، تقدیر و تشکر ویژه ای نمودند و افزود اميد است كه سال پيش رو ، سالي خوب و پر بركت براي  شهروندان صالح شهری و تمامي هموطنان در سراسر مهين اسلامي باشد. ان شاء الله...



تاريخ : 26 / 12 / 1393برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اجرای برنامه بادبادکها شبکه خوزستان در صالح شهر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گتوند با حضوردست اندرکارانبرنامه بادبادکها واجرای آن توسط سعید بهبهانی مجری توانمند صدا وسیمای مرکز خوزستان ، برنامه های شاد ومتنوعی برای دانش آموزان شهرستان گتوندبرگزار شد.

این برنامه  با همکاری مشترک  صدا و سیمای مرکز خوزستان وروابط عمومی فرمانداری وخبرنگار شهرستان گتوند در پارکها ومدارس شهرهای گتوند،صالح شهر،جنت مکان،ترکالکی وسماله وروستای دشت بزرگ به مدت سه روز در تایم صبح وعصر  برگزار گردید که با استقبال دانش آموزان روبرو شد.

ایجاد انگیزه و نشاط در دانش آموزان و خانواده آنان و همچنین اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی از اهداف و کارکردهای مهم روابط عمومی فرمانداری وخبرنگارشهرستان گتوند است و براین اساس با همکاری گروه کودک و نوجوان صدا و سیمای مرکز خوزستان اقدام به اجرای چنین برنامه هایی در شهرستان گتوند می کند.

اجرای مسابقات شاد ومتنوع با هنرمندی سعید بهبهانی مجری توانمند برنامه بادبادکها وبرگزاری بازی مار وپله،حرکات ورزشی و آوازخوانی ترانه های بختیاری توسط دانش آموزان ازدیگرمسابقات این برنامه بود.



تاريخ : 25 / 12 / 1393برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند با وجه به فرارسیدن سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور کانون فرهنگی هنری مسجد امام موسی کاظم (ع) در گتوند افتتاح گردید.

در این مراسم که با حضور حاج آقا نبی پور امام جماعت محترم مسجد و هیآت امناء ، نمازگزاران و رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی وبخشدار مرکز شهرستان و جناب آقای خلیلی کارشناس اداره فرهنگ وارشاداسلامی برگزار گردید

حاج آقای نبی پور امام جماعت مسجد  با بر شمردن نقش و جایگاه مسجد برای کارهای فرهنگی اظهار امیدواری کردند که این کانون منشاء خیر وبرکت جهت کارهای فرهنگی و هنری شوند و در این جلسه رییس اداره ارشاد و بخشدار شهر ستان گتوند در مورد نقش راهت کارهای فرهنگی توسط کانون ها اظهار داشتند این کانون توسط اداره فرهنگ وارشاد اسلامی مجهز به کامپیوتر ، چاپگر ، میز ، صندلی و کتاب گردیده است .

 



تاريخ : 25 / 12 / 1393برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند با توجه به تاکید دین مبین اسلام بر اهمیت مطالعه و با توجه به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر ورود کتاب به زندگی مردم، در جهت حمایت از مولفین بومی شهرستان گتوند اداره فرهنگ وارشاد اسلامی از کتابهای منتشر شده در سال 93 حمایت مالی نموده است وتعداد 200جلد از کتاب  عقیلی به روایت تاریخ به نویسندگی آقای محمد حسین زاده به مبلغ 000/000/28 هزار ریال و 200جلد از کتاب بذار بهت شلیک کنن از آقای بهزاد نژاد احمدی به مبلغ 000/400/7 هزار ریال   خردیداری نموده است.



تاريخ : 23 / 12 / 1393برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دانش آموزان مدارس ابتدایی فجر وپسرانه شهیدچمران از نمایشگاه گل وگیاهان دارویی آموزشگاه پروین اعتصامی دیدن کردند. 

در این بازدید دانش آموزان با انواع گل ها ، گیاهان دارویی و عرقیجات آشنا شدند.



تاريخ : 23 / 12 / 1393برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها نخستین یادواره شهید جاویدالاثر شهر ترکالکی برگزار شد.

IMG_5630سرهنگ مجید کنگری فرمانده سپاه ناحیه گتوند در گفتگویی گفت : یادواره ی شهدا باعث زنده نگه داشته شدن یاد و خاطره و راه شهدا خواهد شد و ما باید با برگزاری این یادواره ها سبک زندگی شهدا را به نسل های آینده منتقل کنیم .

سرهنگ کنگری برگزاري يادواره‌هاي شهدا را در يادآوري راه و آرمان شهدا در ميان مردم ضروري خواند و گفت: شهيدان براي ماندگاري قرآن، دين اسلام، ارزش‌هاي ديني و آزاده و سرافراز بودن مردم، در جنگ حق و باطل به شهادت رسيدند.

در این یادواره حجت الاسلام بهرام اوضاع کنونی کشور را تبیین و سال ۹۴ را یک سال بسیار پر اهمیت برای ایران و جهان خواند و در پایان جاج مهدی میرداماد مرثیه خوانی و نوحه سرایی نمود .



تاريخ : 23 / 12 / 1393برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گتوندنیوز : رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری گتوند : امسال در شهرستان گتوند از ۱۳ اسفند ماه شروع به نهال کاری کردیم و برنامه ای که امروز با نام روز شهید نام گزاری شده است ، اقدام به کشت ۳۰۰ نهال به یاد ۳۰۰ شهید شهرستان گتوند کردیم.

IMG_5600امیرحسین رحیمی نیا رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان گتوند در گفتگو با خبرنگار گتوندنیوز گفت :هفته منابع طبیعی همه ساله از ۱۵ تا ۲۱ اسفند ماه نام گزاری شده است و امسال ما در شهرستان گتوند از ۱۳ اسفند ماه شروع به نهال کاری کردیم و برنامه ای که امروز که با نام روز شهید نام گزاری شده است ، با همکاری شهرداری ، بنیاد شهید و فرمانداری اقدام به کشت ۳۰۰ نهال به یاد ۳۰۰ شهید شهرستان گتوند کردیم.

رحیمی نیا ادامه داد : توصیه ای که  به شهروندان گتوندی داریم این است که با توجه به گرد و غبار و موضوع ریزگردها ، به درخت و درخت کاری و حفظ و حراست از درختها اهمیت بدهند و مواظب آنها باشند.

وی تصریح کرد : ما در این هفته در چندین روستا و شهر و مناطق عشایری و همچنین مدارس اقدام به کشت نهال کردیم و در مدارس کارشناس های ما در بحث درخت کاری و اهمیت نگهداری از آن صحبت های کارشناسی کردند که دانش اموزان در این سنین به اهمیت درخت و حفاظت از آن آشنا بشوند و بتوانند در حفظ و حراست از درختان دقت کنند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری در پایان اضافه کرد : هفته منابع طبیعی امسال با شعار با مردم ، برای مردم نامگزاری شده و این نام گزاری به این معناست که  منابع طبیعی همراه با مردم می تواند این کار را انجام دهد و این اهداف را به سرمنزل خود برساند و اگر مردم همکاری کردند سود آن برای خود مردم است و متوجه آنان خواهند شد و در آینده متوجه خواهند شد که چه کار ارزش مندی انجام داده اند و نتیجه ان به خود آنان برخواهد گشت.



تاريخ : 20 / 12 / 1393برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

محمود بلیوند عضو شورای اسلامی : اینترنت صالح شهر به زودی وصل خواهد شد

محمود بلیوند عضو شورای اسلامی صالح شهر و نائب رئیس شورای شهرستان در خصوص مشکل قطعی اینترنت از هفته گذشته اظهارداشت : طی تماسهای تلفنی با مدیریت محترم اداره مخابرات شهرستان گتوند و همچنین کارشناسان واحد فنی و دیتا مخابرات استان خوزستان موضوع در حال پیگیری است و کارشناسان فنی و دیتا استان نیز قول مساعد دادند که به زودی این مشکل مرتفع خواهد شد و همشهریان عزیز می توانند از اینترنت در صالح شهر بهره مند گردند .

محمود بلیوند در ادامه از اهمیت استفاده از اینترنت گفت و افزود در موقعیتی هستیم و در جهانی زندگی میکنیم که روزانه به اینترنت و فضای مجازی نیازمندیم و می توانیم در دنیای الکترونیک از آن جهت پیشبرد اهداف علمی ، آموزشی ، پزشکی و ... بهره مند گردیم . 



تاريخ : 20 / 12 / 1393برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

در روز دوشنبه 18/12/93 نمایشگاه گل وگیاهان دارویی ،عرقیجات با هدف آشنایی دانش آموزان ،اولیای آنها و نهادینه کردن فرهنگ استفاده از داروها وعرقیجات گیاهی درآموزشگاه پروین اعتصامی برگزار گردید. این نمایشگاه که با هماهنگی مدیر آموزشگاه خانم شفیعی زاده وتلاش خانمها حسنکی ودژآهنگ ،همکاری شهرداری صالح شهر برگزار گردید،با استقبال بی سابقه ای روبرو شد.

بازدید اعضای محترم شورای اسلامی از این نمایشگاه



تاريخ : 18 / 12 / 1393برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 17 / 12 / 1393برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

امیر حسین رحیمی نیا رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گتوند در خصوص اهمیت درخت و درختکاری گفت : درخت یکی از زیباترین مظاهر خلقت و جلوه ای از تجلیات آفریدگار عالم است.درخت نماد آبادانی و شاخص سبزی و خرمی و مظهر زندگی و باعث تلطیف هوا و موجب آسایش و رفاه مردم و صفا و پاکی طبیعت می باشد.

امیر حسین رحیمی نیا با حضور در نماز جمعه و مدارس شهرستان و توزیع نهال رایگان اظهار داشت :

درختكاري يكي از سنت هاي پسنديده اي است كه در دين مبين اسلام بويژه از سوي پيامبر”ص” وائمه معصومين “ع”  سفارشهاي موكدي بر آن شده است.پيامبرگرامي اسلام”ص” درمورد درخت فرمودند:

 هركه درختي بنشاند خدا به اندازه ميوه اي كه ازآن درخت برون مي شود،پاداش براي وي ثبت ميكند.

ایشان در ادامه افزود : تاكيدات بسيار و سفارشهائي زیادی در اسلام بر ضرورت حفظ ونگهداري از درختان شده است . و انتظار میرود در ایام پیش رو خصوصاً تعطیلات نوروزی بتوانیم حافظان خوبی برای درختان باشیم .

همزمان با روز درختکاری وهفته منابع طبیعی ،فرماندار ، بخشدار مرکزی ودیگر مسئولین گتوند باحضور درمنطقه آب بید گتوند چند اصله نهال کاشتند.

سیدمجید صالحی فرماندار شهرستان گتوند" در آیین کاشت درخت در شهرستان گتوند اظهار کرد: درخت‌کاری نباید در یک روز و هفته خاص خلاصه شود بلکه باید فرهنگ درخت‌کاری همواره در جامعه ساری و جاری باشد تا در فرهنگ‌سازی حفاظت و نگهداری از درختان و جنگل‌ها موفق باشیم.

 فرماندارگتوند با بیان اینکه حفظ منابع طبیعی نیازمند فرهنگ‌سازی مناسب در این رابطه است، افزود: درخت‌کاری در ایران اسلامی از پشتوانه تاریخی و با قدمت فراوان برخوردار است که باید در این راستا بیش از گذشته تلاش کنیم.

صالحی بیان کرد: نهضت درخت‌کاری از مسائل مهمی است که در راستای توسعه فضای سبز، جلوگیری از گرد و خاک، ذخیره نزولات آسمانی و جلوگیری از فرسایش خاک نقش موثر و تعیین‌کننده دارد که اجرای این طرح، نیازمند عزم اجتماعی و همکاری مردم است.

صالحی افزود: ترویج و توسعه منابع طبیعی و استفاده بهینه از این ثروت خدادادی از مسائل مهمی است که باید در بین آحاد جامعه نهادینه شود.

وی اظهار داشت: حفاظت از منابع طبیعی و عرصه‌های جنگلی نیازمند عزم ملی است و به تنهایی و بدون استفاده از مردم و سایر ادارات نمی‌توان موفق عمل کرد.

فرماندار گتوند در پایان با اشاره به وجود ریزگردها در جنوب کشور یادآور شد: با کاشتن درختان تاحدود زیادی می توان با این پدیده مقابله کرد.



تاريخ : 17 / 12 / 1393برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

محمد نصیری رئیس جمعیت هلال احمر گتوند در خصوص پایگاه امداد و نجات جاده ای گفت : با توجه به اینکه ما ضرورت دیدیم پایگاه امداد و نجات در سه راهی گتوند شوشتر – دزفول  را داشته باشیم و در ۱۰ تا ۱۵ سال گذشته حدود ۱۲۰ نفر تلفات جاده ای در مسیر این شهرستان یعنی از شهرک شرافت تا بعد از صالح شهر داشتیم به این دلیل ما این را یک نیاز ضروری دیدیم و پیگیری کردیم و اکنون یک سوله در شهرک صنعتی زده اند که بعنوان انبار امدادی است .

ما خواستیم از آن سوله دو منظوره استفاده کنیم ولی فاصله آن با جاده ۷۰۰ متر بود و ما پیشنهاد دادیم و جلسه ای با مهندس میرزا پور مدیر عامل کشت و صنعت کارون برگزار شد و ایشان قول مساعد دادند و با پیگیری هایی که فرماندار انجام دادند در نتیجه مقرر شد که یک هکتار زمین در خود سه راهی رو به روی جاده گتوند به هلال احمر واگذار شود که  این  امر قطعی شده است .

نصیری در ادامه افزود : قرار است که در کنار این یک هکتار زمین ، مقداری زمین دیگر در اختیار پلیس راه قرار و امداد جاده ای قرار گیرد تا  سه مجموعه امدادی به صورت دائمی در کنار هم قرار گیرند .

رئیس جمعبت هلال احمر گتوند تصریح کرد :  امکانات موجود در این پایگاه امدادی شامل : آمبولانس ، تیم های امدادی به صورت شیفت و به صورت دائم ، تلفن ۱۱۲ جهت خدمات رسانی به مسافران و شهروندان محترم میباشد.

وی در پایان گفت : این زمین به هلال احمر استان به عنوان یکی از پروژه ها معرفی خواهد شد که در آینده ساختمان ان بنا خواهد شد و در کنار آن یک اسکان اضطراری هم بنا خواهد شد.



به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند در مورخ 17 اسفند ماه  بمناسبت فرارسیدن 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد رئیس و کارکنان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند با فرماندار شهرستان گتوند دیدار نمودند.

محمد علی اسدی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گتوند گزارشی از عملکرد کانون های فرهنگی هنری در یک سال اخیر ارائه دادنند و افزود: به مناسبت 18 اسفند دو کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) روستای ایستادگی و کانون امام موسی کاظم (ع) شهر گتوند افتتاح خواهند شد.

وی افزود: این کانون ها دارای تجهیزات مانند کامپیوتر، چاپگر ، میز مطالعه، صندلی، قفسه و کتاب می باشد

سیدمجید صالحی فرماندار شهرستان گتوند ضمن گرامیداشت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد اظهار داشتند: که کانون های فرهنگی هنری مساجد باید با جذب جوانان به سوی مسجد و آشنایی آنها با مسائل فرهنگی هنری و مذهبی سدی در مقابل تهاجم فرهنگی ایجاد کنند .

گفتنی است : آقای صالحی از فعالان فرهنگی وهنری شهرستان تشکر و قدردانی نمودند و بیان داشتند که در افتتاح این کانون های فرهنگی هنری شرکت خواهند نمود.



تاريخ : 17 / 12 / 1393برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند در مورخ 16 اسفندماه سومین دوره مسابقات شاهنامه خوانی با حضور استاید و علاقمندان شاهنامه در شهرستان گتوند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی  در این مراسم که در سالن دکتر قیصر امین پور با حضور جمع کثیری از علاقمندان به این هنر برگزار گردید

گفتنی است این مسابقات در سطح نوجوانان اجرا شد و هر یک از شرکت کنندگان به نقالی یکی از حماسه های شاهنامه خوانی پرداختند و در پایان از طرف اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گتوند به رسم یابود جوایزی به افراد برتر اهدا گردید.



تاريخ : 13 / 12 / 1393برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مراسم تودیع و معارفه معاون فرماندار شهرستان گتوند ، روز گذشته با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این آیین ، پرویز رضایی به عنوان معاون فرماندار شهرستان گتوند منصوب شد و از خدمات ناصر نوری خواه در این سمت قدردانی گردید.

مجید صالحی فرماندار گتوند در ابتدا ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در مراسم از زحمات ۲ ساله ی نوری خواه معاون سابق تقدیر و تشکر کرد و برای رضایی آرزوی موفقیت داشت .

همچنین دکتر محسن اورکی مدیر کل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان گفت : ما همه بعنوان کاگزاران دولت جمهوری اسلامی و خصوصا در دولت تدبیر و امید حتما باید یاد اوری کنیم که رئیس جمهور در دوران تبلیغش چه وعده هایی به مردم داده است و این یک سرمشق برای ما محسوب می شود .

اورکی در ادامه افزود : بالاتر از سخنان رئیس جمهور قانون اساسی و همچنین فرمایشات مقام معظم رهبر انقلاب است که همه ما کارگزاران نظام اسلامی مکلف به اجرای فرامین ایشان هستیم.

 

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 12 / 12 / 1393برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از روابط عمومی صالح شهر مهندس رستمی شهردار صالح شهر در این باره گفت : در راستای پیگیری طرح های عمرانی سطح شهر و در جهت تکمیل پروژه زیرسازی و آسفالت خیابانهای واگذاری بنیاد مسکن همچنین جهت رفاه حال شهروندان و سهولت در عبور و مرور همشهریان عملیات آسفالت خیابانهای واگذاری بنیاد مسکن به مساحت 35000 مترمربع شروع شده و در چند روز آینده به اتمام می رسد.

 

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 11 / 12 / 1393برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

حجت الاسلام سادات ابراهیمی، عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی بر لزوم توجه به کانون های فرهنگی هنری مساجد تاکید کرد و به خبرگزاری شبستان گفت: امروز شیوه ها و شگردهای مختلفی از سوی دشمن در حال انجام است ما نیز باید به موازات ابزارهای دشمن، ابزارهای مقابله در برابر دشمن را تولید و تهیه کنیم.

وی بیان کرد: نباید در برابر تهاجم فر هنگی دشمن، حالت تواضعی داشت و منتظر بود که اتفاقی از سوی دشمن بیفتد بعد درصدد مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن بر آمد بلکه از ابتدا باید برنامه ها و اهداف دشمن را پیش بینی کرد و در جهت رفع آن تلاش کرد.

حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری می توانند به عنوان مرکز تولید فکر، راه های مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن را بدانند و با ابزار و شیوه ها و علوم جدید برنامه ریزی در این زمینه داشته باشند و از فرصت های بوجود آمده استفاده کنند. امید است از آنها حمایت که بدون شک نیازمند حمایت دولت و مجلس دارند که باید به بحث اعتباری آنها توجه کرد.

وی با اشاره به فعالیت های قابل توجه کانون های فرهنگی هنری مساجد اظهار کرد: کانون های مساجد باید تلاش کنند با نگاه فراتر به موضوع جذب جوانان توجه داشته باشند. وی خاطر نشان کرد: تقویت پایگاههای دینی همچون کانون های فرهنگی هنری مساجد، زمینه ساز، ترویج فرهنگ دینی است و آثار و برکات زیادی خواهد داشت، از این رو مجلس شورای اسلامی، همواره اهتمام به تقویت این مراکز داشته است، از طرفی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرچقدر بیشتر مورد توجه قرار گیرند، خروجی و آثار آن را در جامعه خواهیم دید.



رئیس جمعیت هلال احمر : جمعیت هلال احمر گتوند آمادگی کامل جهت ارائه خدمات به میهمانان نوروزی که به شهرستان گتوند سفر می کنند را دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گتوند در خصوص برنامه های این حمعیت در عید نوروز گفت پرسنل جمعیت هلال احمر آمادگی کامل جهت ارائه خدمات به میهمانان نوروزی که به شهرستان گتوند سفر می کنند را دارند و در همین راستا پیش بینی سه پایگاه نوروزی برای ایام تعطیلات نوروز ۹۴ را کرده ایم .

محمد نصیری گفت : اولین پایگاه امداد و نجات جاده ای واقع در سه راهی گتوند – شوشتر – دزفول ، دومین پایگاه جوانان واقع در ورودی شهر جنب پارک گلستان می باشد که وظیفه این پایگاه استقبال از میهمانان نوروزی می باشد و سومین پایگاه داوطلبان امام زاده محمدبن زید (ع) است که جهت ارائه خدمات پزشکی به میهمانان نوروزی خدمت رسانی می کنند .

وی در پایان در خصوص پایگاه واقع در محمدبن زید که مخصوص خدمات پزشکی می باشد افزود : این پایگاه برای ارائه خدمات به میهمانان نوروزی مستقر شده است و تمام خدمات پزشکی آن برای میهمانان به صورت رایگان انجام می پذیرد.



تاريخ : 6 / 12 / 1393برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش خبرنگار شهرستان گتوند؛ باتوجه به نزدیک شدن به پایان سال،نرگس اسکندری سخنگوی شورای اسلامی شهرگتوند در گفتگو با خبرنگار شهرستان گتوند از انتشار عملکرد سالانه این شورا خبر داد وگفت :شورای اسلامی شهرگتوند در راستای ایفای وظایف واختیارات  خویش  با توجه به امکانات وپتانسل های موجود ،اقدامات شایسته ای را با مشارکت مردم شریف گتوند به همت  مهندس شکری زاده شهردارگتوند، کارکنان وکارگران شهرداری ودر جهت تحقق بخشی از خواسته های به حق مردم انجام داده است .

1-احداث اکو شابلون خیابان امام کوچه بن بست توانا 60متر - 2- احداث اکو شابلون خیابان امام کوچه بن بست اسکندری 60متر- 3- احداث اکو شابلون خیابان شهید سلطانی بن بست نگهداری 40متر  4- احداث اکو شابلون خیابان شهید ادریس پورخسروی بن بست شعبانی 30متر - 5- احداث اکو شابلون کوچه منصور محمودی 120متر - 6-تعویض جدول شابلون کوچه شهید اسدی پور منشعب از وحدت 40متر - 7-بهسازی واجرای اکو شابلون کوچه شهید صالح زاده منشعب از وحدت 120متر - 8-تعویض جوی شابلون کوچه علی طالبی 100متر -  9-جدول وکانیوخیابان 10متری جنب منزل یاسر عسکرزاده به طول220متر- 10- جدول وکانیو کوچه پورعسکر60متر - 11- جدول وکانیو کوچه شاهرخ صادقی50متر-12- جدول وکانیو خیابان 12متری حدفاصل خیابان مسکن مهر تا دبیرستان طالقانی 550متر-13-بهسازی وجدول گذاری واسفالت تقاطع شهید طیبی (بانک ملت)80متر-14-اصلاح تقاطع خیابان وحدت واستقلال-15- جدول وکانیوخیابان حسنی(پشت شهرداری) 100متر-16-جدول خیابان شهید ساطانی 200متر-17-جدول خیابان کشاورز 130متر-18-جدول دو خیابان شهرک نور240متر-19- جدول وکانیو وخاکریزی خیابان شهید مهدیزاده 380متر-20-جدول وکانیو روبروی اداره برق 1500متر-21-زیر سازی وآسفالت جاده اصلی سد روبروی اداره برق 12000مترمربع-22-اصلاح جوی وجدول  خیابان کمربندی شمالی حد فاصل جادهد اصلی تاخیابان معلم 220متر-23- جدول وکانیوخیابان کمربندی شمالی از شهرداری تا دامپزشکی 120متر-24- جدول وکانیوخیابان روبروی دامپزشکی 120متر-25- جدول وکانیوخیابان شانزده متری قاسمی ها 450متر-26- خاکریزی معابر سطح شهر از جمله خیابانهای فوق که جدول احداث شده به مقدار 15000تن مخلوط شن وگل-27-تهیه ونصب واصلاح بیس، 200عدد تابلو راهنمایی سطح شهر-28-زیر سازی وآسفالت کنارگذر پارک ساحلی به مساحت 6000هزار مترمربع-29-اصلاح جوی وجدول خیابان کشاورز مغازه تجاری تقاطع استقلال به طول 50متر-30-اصلاح تقاطع خیابان شهید پورمهرابی محله بالا-31-لایروبی زهکس های سطح شهر به طول 3000متر-32-اصلاح سرعت گیر ها سطح شهر-33- تعمیرات ترمینال-34-تعمیرات در ساختمان دادگستری کلانتری وستاد فرماندهی انتظامی - نرگس اسکندری سخنگوی شورای اسلامی شهرگتوند از زحمات تمامی افرادی که در راه خدمت رسانی به شهر و شهروندان تلاش می کنند تشکر و قدردانی نمود و گفت: امید است تا با وجود یک همدلی و همراهی شاهد شهری آباد و توسعه یافته باشیم.



تاريخ : 5 / 12 / 1393برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

سومین یادواره شهدای صالح شهر از شهرستان گتوند با حضور حجت اسلام والمسلمین حاجتی امام جمعه موقت اهواز و مداح کشور حاج رضا نبوی برگزار گردید .

سومین یادواره 28 شهید صالح شهر در حالی برگزار گردید که قبل از آغاز مراسم خیل عظیم جمعیت به محل یادواره سرازیر شده بود . در آغاز این مراسم و تلاوت آیات شریفه قرآن سرود پرافتخار جمهوری اسلامی ایران توسط گروه مارش تیپ 45 تکاور نواخته شد .

در ادامه این مراسم حجت اسلام حاجتی به اهمیت برگزاری این یادواره پرداخت و گفت : صالح شهر از شهرهایی است که مردم آن جهت پاسداری خون شهدا تلاش های زیادی انجام داده و می دهند.

بزرگداشت یاد و خاطره 28 شهید صالح شهر، فضیلت و نعمتی بسیار ارزشمند است.

وی افزود: ضروری است گوشه هایی از رشادت و دلیرمردی رزمندگانی که به قیمت جان خود حماسه ای عظیم خلق کردند، ثبت و ضبط شده و به نسل جوان که دفاع مقدس را درک نکرده است، معرفی کنیم. مسئولیت پاسداری از خون شهدا برگردن همه ماست.

در بخش پایانی کلیپی از شهدای صالح شهر پخش گردید و حاج رضا نبوی مداح خوب و ارزشمند کشور به مداحی پرداخت .



تاريخ : 4 / 12 / 1393برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گتوند جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر امروز باحضور سید مجید صالحی فرماندار شهرستان گتوند ودیگر اعضای این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری گتوند برگزار شد.

"سید مجید صالحی فرماندارشهرستان گتوند" در جلسه هماهنگی خدمات سفر شهرستان با بیان اینکه گتوند در حوزه گردشگری دارای ظرفیت‌های مهمی است افزود: سفرهای نوروزی فرصتی بسیار خوبی است که بتوانیم با هماهنگی و استفاده از تمام ظرفیت ها شهرستان را بهتر معرفی کنیم.

فرماندار گتوند درادامه ازآمادگی کامل این شهرستان جهت استقبال از مهمانان نوروزی در شهرستان گتوند خبر داد.ايشان با تقدير از تمام مسئولين كه در راستاي ارائه خدمات بهتر به مسافران تلاش مي كنند ، اظهار داشت : ستاد هماهنگي خدمات سفر شهرستان گتوند متشكل از كميته هاي اسكان و خدمات رفاهي ، نظارت بر نرخ كالا و خدمات عمومي ،گردشگري ، فرهنگي و اطلاع رساني، نظارت بر ارائه خدمات عمومي و امداد رساني همچون سالهاي گذشته پذيراي ميهمانان نوروزي خواهد بود .

وی افزود: ستاد خدمات سفر شهرستان برای شناساندن ومعرفی شهرستان از بافت ها وابنیه های تاریخی وفرهنگی نسبت به چاپ بروشور،پوستر وبنر تبلیغاتی  اقدامات لازم را انجام دهند.

وی در پایان افزود: گتوند دارای ظرفیت ها و جاذبه ها و قابلیت های تاریخی، فرهنگی و طبیعی زیادی ازجمله امامزاده محمد بن زید، دره وآبشار پل پرزین،سدتنظیمی گتوند و دشت زیبا و سرسبز عقیلی است این  پتانسیل ها شایسته است با ایجاد هماهنگی وانسجام وبرنامه ریزی به موقع درغالب ستاد هماهنگی خدمات سفر وارائه خدمات مطلوب وقابل قبول به مسافران وگردشگران  تلاش نماییم تا ضریب ماندگاری مسافرین  را دراین شهرستان افزایش دهیم.



به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان گتوند ، نشست هم اندیشی شوراها ودهیاران بخش مرکزی با حضور جهانگیرحیدری پور بخشدارمرکزی شهرستان گتوند،شوراها ودهیاران بخش مرکزی ،در سالن جلسات این بخشداری برگزار شد.

"جهانگیرحیدری پور بخشدارمرکزی گتوند" با بیان اینکه شوراها بعنوان نمایندگان دولت در روستاها می باشند افزود :  شوراها ودهیاران باید به وظایف خود آشنا باشند وبا همکاری ،اتحاد وهمدلی وتعامل با دستگاههای اجرایی به دنبال یافتن راه حل قانونی برای حل مشکلات روستاها باشند.

حیدری پورافزود : شوراها ودهیاران بایستی فرصت خدمت به مردم را مغتنم شمرده وبه رعایت قوانین ومقررات درانجام امور بخصوص ساخت وسازها وزیباسازی فضای روستاهها ورعایت بهداشت عمومی وحمل زباله ها در روستاها وتوسعه فضاهای فرهنگی و ورزشی وتفریحی توجه ویژه داشته باشند وهمچنین ارتباط مستمر با مردم و رسیدگی به مشکلات را از اولویت های دهیاران وشوراها در نظر بگیرند.

بخشدارمرکزی گتوند درادامه این جلسه از رفع مشکلات روستایی ازجمله روشنایی معابر واصلاح جاده های روستایی وعشایری در آینده  در بخش مرکزی گتوند خبر داد.

بخشدار مرکزی گتوند افزود: در روستاها متاسفانه اعتبارات استانی بسیاراندک میباشد ودهیاران بایستی به سمت درآمدزایی حرکت نمایند. وشوراها بایستی در جهت تحقق بخشی به مطالبات مردمی تلاش بیشتری داشته باشند.

وی در پایان اظهار داشت: ما وهمه دستگاههای اجرایی نیز باید حامی روستائیان باشیم وبرای آسایش ورفاه روستاها تلاش نمائیم.دهیاران در روستاها روحیه امیدواری وخدمت رسانی خالصانه راتقویت نمایند ودر جهت توسعه وآبادانی روستاها تلاش نمایند.تا ان شاءا... روستاهایی داشته باشیم آباد ودارای امکانات رفاهی مناسب به طوری که مهاجرت از شهرها به سمت روستاها صورت پذیرد.

عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 2 / 12 / 1393برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اولین دوره مسابقات والیبال به مناسبات دهه مبارک فجر برگزار گردید که روز گذشته آخرین بازی آن به پایان یافت .

در این مسابقات که به همت آقای علی بهداروند مسئول ورزش صالح شهر برگزار گردیده بود ، 6 تیم والیبال شرکت کرده که هر شش تیم از صالح شهر بودند . در پایان این مسابقات تیم دارایی به مقام قهرمانی ، تیم شاهین الف نائب قهرمان و تیم عقاب به مقام سومی اولین دوره مسابقات والیبال رسیدند .

نکته حائز اهمیت اینکه شش تیم شاهین الف و ب ، استقلال ، سروش ، دارایی و عقاب که همگی از شهر صالح شهر در این مسابقات شرکت کرده بودند ، هیچگونه زمین اختصاصی نداشته و بدون حتی امکانات ابتدایی پا در این مسابقات گذاشته بودند .

در گفتگویی ، جمعی از این ورزشکاران گفتند : صالح شهر علاوه بر استقبال زیاد در ورزش فوتبال در ورزش پرتحرک و بدون حاشیه و جذاب والیبال هم طرفداران زیادی دارد که در صورت سرمایه گذاری میتواند امید زیادی در پرورش بازیکنان در سطح تیم های کشوری به آنها داشت .

این ورزشکاران در ادامه از آقای علی بهداروند مسئول ورزش صالح شهر و برگزارکننده این جام تشکر زیادی نمودند و افزودند از مسئولین مربوطه و اعضای محترم شورای اسلامی صالح شهر درخواست داریم به این ورزش نگاه ویژه ای داشته باشند تا بتوانیم این ورزش را بصورت حرفه ای دنبال نمائیم .

در پایان این دوره از مسابقات که با همکاری و قضاوت مصطفی اسپره و حسین گماری برگزار گردید ، پس از تقدیر و تشکر و اهمیت ورزش توسط محمود بلیوند عضو شورای اسلامی صالح شهر به تیم های اول تا سوم ، جام های قهرمانی اهدا گردید .

عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید ...



ادامه مطلب