تاريخ : 22 / 4 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دزفول - رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گتوند از جمع آوری 500 میلیون ریال زکات در سال جاری در این شهرستان خبر داد.

 
حجت الاسلام ˈ علی نظر ممبینی ˈ روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از زمان آغاز برداشت گندم تاکنون این مقدار زکات در شهرستان گتوند جمع آوری و معادل آن به مودیان زکات پرداخت شده است.

ممبینی افزود: با تمهیداتی که دولت در سال 92 اندیشیده معادل زکات بدون تأخیر در اختیار مودیان زکات قرار می گیرد تا صرف مساجد و افراد نیازمند شود.
وی گفت: با تلاش روحانیون ،ائمه جماعات و انجام فعالیت های تبلیغی در مناطق روستایی فریضه زکات در جامعه احیاء شده و مردم شریف و متدین توجه ویژه ای به این مسأله دارند.
رییس اداره تبلیغات اسلامی گتوند تصریح کرد: شهرستان گتوند برخلاف وسعت کم در سال های اخیر همواره رتبه اول جمع آوری زکات در استان خوزستان را به خود اختصاص داده است.



تاريخ : 22 / 4 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
فعالیت در خوزستان روحیه ایثارگری می طلبد
اهواز - خبرگزاری مهر: نماینده مردم شوشتر با اشاره به همزمانی ماه روزه داری و گرمای شدید و شرجی در خوزستان گفت: فعالیت کارکنان و انجام امور ارباب رجوع در این شرایط روحیه ایثارگری می طلبد.

حجت الاسلام سید محمود سادات ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تعطیل نشدن ادارات و سازمانها در استان خوزستان با وجود گرمای بسیار شدید، عنوان کرد: ما از لحاظ قانونی در این مورد هیچ گونه خلائی نداریم و قانون تشخیص درست این قضیه را برای قانونگذار در یک چارچوب معین تعریف کرده و مسئولان باید قانون را رعایت کنند.
وی با تاکید بر اینکه، انجام کار ارباب رجوع در شرایط بد آب و هوایی توسط کارکنان ادارات خوزستان نیازمند روحیه ایثارگری است، افزود: مسئولان اجرایی باید با افزایش حقوق و دریافت حق بدی آب و هوا و ارائه تسهیلات رفاهی این از خودگذشتگی کارکنان ادارات و سازمانهای خوزستان را جبران کنند.
نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خواسته ما از مسئولان این است که قانون را رعایت کنند، عنوان کرد: در زمانی که دمای هوا از حد نرمال بالاتر می رود طبیعتا راندمان کاری کارکنان ادارت نیز به همان نسبت پائین می آید، به همین دلیل در صورت گرمای بسیار زیاد باید ادارت استان خوزستا ن تعطیشوند.
سادات ابراهیمی با تاکید بر اینکه مسئله گرمای هوا باعث به وجود آمدن نوعی تضاد می شود، یادآور شد: البته این نکته نیز حائز اهمیت است که باید کار ارباب رجوع در ادارات انجام شود و ازطرفی در صورت گرمای زیاد وضعیت کارکنان ادارات بسیار سخت می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، دمای هوای استان خوزستان این روزها بسیار بالا رفته به گونه ای که شهرستان شوش در هفته گذشته رکورد 52 درجه را زد.



تاريخ : 19 / 4 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دیدار فرماندار با اعضای منتخب شورای شهر صالح شهر

عصر دیروز جلسه ای با عنوان ، جلسه هماهنگی و آشنایی بیشتر منتخبین با فرماندار در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان گتوند برپا گردید ، که در این جلسه کلیه اعضای شورای اسلامی صالح شهر به همراه تمام اعضای منتخب شورای شهرستان حضور داشتند .

مهندس محمدپور با بیان این مطلب که همیاری و مشورت جزء ارکان اصلی مسیر اعضای شورا خواهد بود گفت : اعضای شورا نیز باید در ابتدا بتوانند تعامل را در بین خود برقرار نمایند .

در همین راستا اعضای منتخب شورای صالح شهر به پاره ای از مشکلات اساسی شهر نیز پرداختند .



تاريخ : 19 / 4 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا



تاريخ : 19 / 4 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا



تاريخ : 19 / 4 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اه شعبان و در آستانهٔ ماه رمضان خطابه مهمی ایراد فرموده‌اند.

حضرت امام رضا(ع) از پدر گرامی خود و او از پدران بزرگوارش، و آنان هم از امیرالمؤمنان امام علی(ع) نقل کرده‌اند که آن حضرت چنین فرمود: یکی از روزهای آخر ماه شعبان و در آستانهٔ ماه رمضان پیامبر خدا، خطاب به ما، خطبهٔ مهمی خواند که مضمونش چنین است:

۱- ای مردم، ماه خدا، همراه برکت و رحمت و آمرزش گناهان به شما روی آورده است.

۲- ماهی است که از همه ماه‌ها ارزشمندتر و با فضیلت‌تر است.

۳- روزهایش ارزشمندترین روزهاست.

۴- شب‌هایش با فضیلت‌ترین شب‌هاست.

۵- ساعت‌هایش از همهٔ ساعت‌ها ارزشمند‌تر و ارجمندتر است.

۶- ماهی است که شما به میهمانی خدا دعوت شده‌اید.

۷- و خدا شما را در این ماه گرامی داشته است.

۸- نفس‌های شما در ماه رمضان تسبیح است.

۹- و خوابتان عبادت خداست.

۱۰- و عمل شما مورد قبول درگاه خداست.



ادامه مطلب
تاريخ : 19 / 4 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

يك متخصص تغذيه گفت: بهترين روش براي باز كردن روزه در ماه رمضان خوردن غذاهاي سبك در وعده افطار و مصرف غذاهاي سنگين در وعده سحري است.
دکتر فريده شيشه‌بر اظهار كرد: با توجه به شرايط موجود، يعني طولاني بودن مدت روز در رمضان امسال، فاصله زماني ميان افطار و زمان خواب و حتي سحري بسيار كوتاه است؛ بنابراين بايد مواد غذايي مصرفي در اين فاصله زماني به گونه‌اي باشد كه علاوه بر تامين تركيبات مورد نياز بدن، از چاقي مفرط و ضعف بدنی روزه‌داران جلوگيري شود.
وي درباره غذاهاي مناسب براي وعده افطار روزه داران گفت: بهترين و كارآمدترين شيوه باز كردن افطار از نظر كارشناسان آغاز كردن وعده افطار با غذاهاي سبك مانند شير، خرما، نان و پنير به همراه گردو و يا خيار و گوجه است. پس از آن نيز تا هنگام خواب بايد از ميوه هاي مختلف فصل به منظور تامين آب مورد نياز بدن استفاده شود، چرا كه مایعاتی مانند آب، شربت و چاي به سرعت از بدن دفع مي‌شوند ولي ميوه‌ها ذخيره خوبي براي آب مورد نياز بدن در طول روز هستند.
اين متخصص تغذيه غذاهاي كامل و كافي را براي وعده سحري پيشنهاد كرد و ادامه داد: خوردن برنج و خورشت و يا هر غذاي سالم و كاملي در وعده سحري موجب مي‌شود فرد در طول روز دچار ضعف و بي‌حالي نشود.
شيشه‌بر ‌در توصيه به كساني كه به دليل مهماني‌هاي ماه رمضان قادر به خوردن غذاي سبك در وعده‌هاي افطار نيستند، گفت: از آنجايي كه ميل انسان، نياز بدن اوست، بسياري از افراد در ماه رمضان با مصرف بیش از حد غذا و شيريني‌ از يك طرف و كم تحركي از طرف ديگر دچار چاقي مي‌شوند؛ از اين رو توصيه مي‌شود ميان باز كردن افطار با چاي و يا شير گرم به همراه خرما و صرف غذاي اصلي حدود نیم ساعت فاصله داده شود تا از ولع اوليه فرد كاسته شود.
وي تاكيد كرد: نوشيدني كه روزه‌دار، روزه خود را با آن باز مي كند حتما بايد گرم باشد؛ زيرا در طول روز معده روزه‌دار جمع مي‌شود و خوردن نوشيدني سرد، اين جمع شدگي را بيشتر خواهد كرد. خوردن خرما نيز كه داراي قند طبيعي است، قند خون فرد را بالا برده و ضعف وي را برطرف مي‌كند.
اين متخصص تغذيه با اشاره به مناسب بودن مصرف غذاهاي ايراني براي ماه رمضان، تصريح كرد: غذاهاي ايراني شامل برنج و انواع خورشت‌ها با دارا بودن فيبر، كربوهيدرات، گوشت و تركيبات مورد نياز بدن در صورتي كه در تهيه آنها از روغن و نمك به طور متعادل استفاده شود، منبع غذايي مناسبي براي روزه‌داران هستند.



تاريخ : 19 / 4 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
این حالاتى که شما در کسانى مثل امام رضوان‌اللَّه‌علیه در سنین بین هشتاد و نود سالگى مى‌بینید، ادامه‌ى حالات جوانى ایشان است. چون امام، تقریباً ۷۹ ساله بودند که به ایران آمدند و جمهورى اسلامى شروع شد؛ یعنى امام از نزدیک هشتاد سالگى این مسؤولیتهاى سنگین را شروع کرده‌اند! وقتى که همه‌ى انسانها در این سنین، بازنشسته مى‌شوند و اهل افتادن در یک گوشه و در بستر و بى‌رغبتى و بى‌نشاطى نسبت به همه‌ى کارها؛ امام در آن سن، بزرگترین کارهاى عالم را شروع کردند. اداره‌ى یک کشور، بلکه ایجاد یک نظام و قدم به قدم پیش بردن این نظام! این از جهت مشاغل و مسؤولیتهاى مهم.

امام رضوان‌اللَّه‌علیه، از جهت معنوى هم همین‌طور بودند. بنده این را مکّرر گفته‌ام. معمولاً امام در ماه رمضان، دیدار نداشتند. البته ما گاهى بین ماه رمضان مى‌رفتیم و با ایشان ملاقات مى‌کردیم – افطارى، یا به دلیل دیگرى پهلوى ایشان بودیم؛ یک بار یا دو بار – اما غالباً مردم ایشان را نمى‌دیدند؛ ما هم کمتر از معمول مى‌دیدم. بعد از ماه رمضان که انسان ایشان را مى‌دید، در یک دیدار و ملاقاتى که با مردم حرف مى‌زدند، آدم به طور محسوس مى‌فهمید که ایشان در این یک ماه، نورانیتر شده‌اند آدم، این را حس مى‌کرد. پیرمرد هشتاد و چند ساله – نزدیک نود ساله – این یک ماهه حرکت مى‌کرد و پیش مى‌رفت! همیشه در حال حرکت بودند؛ امّا ماه رمضان، بیشتر و جدّیتر! چون میدان، میدان مناسبترى است.

در دیدار تعدادی از دانشجویان تشکّلهای اسلامی در مراسم افطاری شب بیست‌و‌سوم ماه رمضان ۱۳۷۶/۱۱/۰۱



تاريخ : 18 / 4 / 1392برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

رئیس اتحادیه نانوایان و صنوف همگن شهرستان گتوند گفت: سه نانوایی به دلیل تخلف مکرر و عدم توجه به تذکرات و هشدارهای صادر شده پلمپ شده است.

سید محمود مرعشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گتوند اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه ممنوعیت استفاده از افزودنی‌هایی مانند جوش شیرین به خمیر نان در سطح شهرستان و در بازرسی‌های انجام شده سه نانوایی در این باره متخلف شناخته شده و برای پلمپ آنها اقدام شده است.

وی با اشاره به اینکه باید در این مورد به مردم اطلاع‌رسانی شود، خاطر نشان کرد: در این زمینه به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد و پس از پلمپ این واحدهای صنفی با نصب پلاکادر در محل در این باره اقدام می‌شود.

مرعشی با اشاره به اینکه به نانوایی‌ها در این زمینه هشدار داده شده است، گفت: در این زمینه با برگزاری کلاس‌های آموزشی به نانوایی‌ها هشدار و تذکرهای لازم داده شده است.

رئیس اتحادیه نانوایان و صنوف همگن شهرستان گتوند خاطر نشان کرد: در شهرستان گتوند کلاس‌های آموزشی متعددی برای آموزش برگزار شده است و بطور حتم این کلاس‌ها ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول تاکید کرد: کلاس‌های برگزار شده در این زمینه با هماهنگی با فنی و حرفه‌ای و اتحادیه امور صنفی برگزار شده است و در تلاش هستیم تا برگزاری این کلاس‌ها ادامه پیدا کند.

مرعشی افزود: متخلفان در این زمینه علاوه بر تعطیلی صنوف متخلف به پرداخت جریمه‌های نقدی سنگین نیز محکوم می‌شوند که این احکام در آینده‌ای نزدیک ابلاغ خواهد شد.



تاريخ : 18 / 4 / 1392برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش گتوندنیوز روز جمعه مسابقات سوکیوکوشین انتخابی کشور در دو بخش کمیته و کاتا در شهر اهواز برگزار شد و ورزشکاران گتوند مقام اول را کسب کردند .

 هادی فرج پور مربی کیوکوشین گتوند گفت : در این مسابقات که در روز جمعه برگزار شده بود تعداد 255 نفر رزمی کار در قالب 11 تیم در این مسابقات شرکت کرده بوده اند .

 وی اظهار داشت ورزشکاران گتوند موفق به کسب مقام های اول در دو بخش کمیته و کاتا شدند و به مسابقات کشوری راه یافتند .

 فرج پور همچنین گفت کیوکوشین کاران گتوندی در تمام رده های سنی مدال کسب کردند که در نهایت 4 مقام اول ، 7 مقام دوم و 13 مقام سوم را به ارمغان آوردند .

 وی در پایان اسامی مدال آوران گتوندی را به شرح ذیل اعلام کرد :

 مقام اول :ارشیا منصوری. محمدجواد رضایی.اسماعیل دهداری.امین اسدی پور

 مقام دوم:امیر طالبی. دانیال اقبالیان. رضا تقی زاده. رضا زاهدی. امیرمحمد صالحی. حمید موسایی. رسول محبوب زاده.

 مقام سوم:مجتبی محمد زاده. رضا حسن زاده. اسماعیل حسینی. علی نیک پور. بهروز حسینی. علی بوعذار. علی ابراهیم وند. حسین جلکانی. امیرارسلان رضایی. محمد تاجدی. محمدرضاترکالکی. امین حسینی و سعید یزدان پناه



تاريخ : 15 / 4 / 1392برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

جوان صالح شهری رتبه 3 رقمی در کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری

حسین امیرخواه یکی از جوانان آینده دار  صالح شهر در کنکور سراسری سال 1392 در مقطع کارشناسی ارشد رتبه 440 کشوری را کسب نمود .

ایشان در  مقطع  کارشناسی در رشته مهندسی صنایع در ترم آخر مشغول به تحصیل  می باشند .

با آرزوی موفقیت و سربلندی بیشتر برای این جوان و سایر جوانان برومند صالح شهر ، امید میرود که بتوانیم از استعدادهای اینچنین جوانانی در سطح شهرستان و شهر صالح شهر جهت  پیشرفت و پیشبرد شهرمان استفاده شایانی بنمائیم .



عضو هیأت رئیسه کمیسیون کشاورزی، ‌آب و منابع طبیعی مجلس، با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های ضیافت با هدف تأمین کالاهای اساسی مردم در ماه رمضان، گفت: برگزاری این نمایشگاه‌ها می‌تواند برای مدت کوتاهی به اقشار آسیب‌پذیر کمک کند.

به گزارش سلام گتوند به نقل از خانه ملت؛ سید‌محمد سادات‌ابراهیمی عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازو کار مشخصی در برگزاری نمایشگا‌ه‌های عیدانه یا ضیافت به مظور رفع مایحتاج اساسی مردم دیده نشده است، افزود: نداشتن سازو کار یکی از معایبی است که اقبال عمومی را برای استقبال از این‌گونه نمایشگاه‌ها کاهش می‌دهد.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، با بیان این مطلب که برگزاری نمایشگاه‌ها در ماه‌ها و فصول خاصی از سال می‌تواند موجب شوک اقتصادی بر بازار شود، تصریح کرد: مقطعی بودن برگزاری نمایشگاه‌ها برای زمان کوتاهی ارامش را به بازار هدیه کرده و پس از آن آشفتگی را گسترش می‌دهد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون کشاورزی، ‌آب و منابع طبیعی مجلس، با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های ضیافت با هدف تأمین کالاهای اساسی مردم در ماه رمضان، گفت: برگزاری این نمایشگاه‌ها می‌تواند برای مدت کوتاهی به اقشار آسیب‌پذیر کمک کرده و بار گرانی‌ها را از دوش مردم کاهش دهد.

این نماینده مردم در مجلس نهم با اشاره به تفاوت قیمت محصولات و کالاهای ارائه شده در نمایشگاه ها با بازار برای رفع مایحتاج اساسی مردم، افزود: کاهش قیمت کالاها و محصولات مورد نیاز مردم  در نمایشگاه ها محسوس است.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس ادامه داد: نظارت بر چگونگی عرضه کالاها و محصولات در نمایشگاه ها کیفیت آن‌ها را نیز تضمین کرده و موجب رغبت بیشتر مردم به خرید می‌شود.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون کشاورزی، ‌آب و منابع طبیعی مجلس، با تأکید بر اینکه برگزاری نمایشگاه ها می‌تواند دست دلالان و سود‌جویان را برای مدت مشخصی از قیمت گذاری در بازار کوتاه کند، یادآور شد: دائمی شدن نمایشگاه‌ها در تمام سال می‌تواند برای همیشه دست دلالان در فرآیند قیمت‌گذاری را کوتاه کند.



تاريخ : 14 / 4 / 1392برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مردم 4 شهر استان خوزستان امروز بصورت آزمایشی از گیرنده های دیجیتال رادیو و تلوزیونی بهره مند شدند .

به نقل از واحد مرکزی خبر مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان با اشاره به اینکه امروز گیرنده های دیجیتال در 4 شهر خوزستان بصورت آزمایشی به بهره برداری رسید گفت: ارائه آزمایشی این خدمات ، خدمتی دیگر از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم ولایتمدار استان خوزستان است .
وی خاطرنشان کرد: به منظور گسترش پوشش و افزایش کیفیت صدا و تصویر در استان به زودی در شهرهای هویزه، دشت آزادگان، ایذه، باغملک و شوش نیز این سیستم راه‌اندازی می‌شود.
حیدری افزود : با بهره برداری از این گیرنده ها جمعیتی بالغ بر 700 هزار نفر از شهروندان شهرهای شوشتر، اندیمشک ، دزفول و گتوند می توانند 20 شبکه تلویزیونی و 20 شبکه رادیویی را به صورت دیجیتال دریافت کنند .
با راه اندازی آزمایشی گیرنده های دیجیتال بیش از 58 درصد جمعیت استان از خدمات سیستم دیجیتال بهره مند می شوند.



تاريخ : 12 / 4 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

منصور قنبری رئیس اداره ثبت و اسناد شهرستان گتوند شد .

منصور قنبری پس از چندین سال فعالیت در اداره ثبت و اسناد شهرستان شوشتر ، امروز به عنوان رئیس اداره ثبت و اسناد شهرستان گتوند معرفی گردید .

جا دارد در اینجا از جناب آقای ناصری کیان رئیس قبلی اداره ثبت و اسناد شهرستان گتوند تقدیر و تشکر ویژه ای به عمل آورد .

 



تاريخ : 11 / 4 / 1392برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

شهردار گتوند گفت: اصلی‌ترین مشکل شهرداری‌ها در شرایط کنونی عدم توانایی در پرداخت حقوق‌های معوقه است و باید در این زمینه شهرداری‌ها را یاری کرد.

به گزارش سلام گتوند به نقل از خوز نیوز محسن شکری‌زاده اظهار کرد: عدم توانایی شهرداری‌ها در پرداخت حقوق‌های معوق باعث شده است تا مجموعه شهرداری‌ها به صورت خموده فعالیت‌های عمران شهری را پیگیری کنند و در این زمینه باید توجه داشت که روز به روز این معوقات بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به میزان حقوق‌های معوق شهرداری گتوند گفت: در شرایط کنونی شهرداری گتوند هفت ماه حقوق معوق دارد که این میزان در سال‌ گذشته 9 ماه بوده است.

شکری‌زاده با اشاره به اینکه در سال گذشته تلاش زیادی برای کاهش این حقوق‌های معوق شد، گفت: در سال گذشته شهرداری گتوند 14 حقوق پرداخت کرده است که از این تعداد 12 حقوق به ماه‌های سال گذشته و دو حقوق به معوقات اختصاص داشته است.

شهردار گتوند با اشاره به میانگین پرداخت حقوق در شهرداری گتوند گفت: در سال‌های گذشته میانگین پرداخت حقوق در شهرداری گتوند 40 تا 45 روز یک‌بار بوده است ولی در شرایط کنونی این میزان به 28 تا  32 روز یک‌بار رسیده است.

وی با اشاره به اینکه افزایش درآمد می‌تواند به نحوی باعث توانمندی شهرداری در پرداخت حقوق‌های معوق شود، گفت: شهرداری گتوند در راستای افزایش درآمدهای جاری تلاش زیادی کرده است و در سال گذشته بیش از 8 میلیارد ریال بیش از پیش‌بینی‌های انجام شده درآمدزایی داشته است.

شکری‌زاده با تاکید بر اینکه مردم باید شهرداری را یاری کنند، خاطرنشان کرد: در ماه‌های گذشته همکاری مردم در پرداخت عوارضات شهرداری بسیار خوب بوده است و همین امر باعث توانمندی شهرداری در خدمت‌رسانی بیشتر و پرداخت حقوق‌های معوق کارکنان و پیمانکاران شده است.



تاريخ : 11 / 4 / 1392برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مراسم افتتاحيه كلاس‌های طرح نشاط و تعالی روز يكشنبه، 9 تيرماه در محل نمازخانه سپاه گتوند برگزار شد.

به نقل از خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، مراسم افتتاحيه كلاس‌های طرح نشاط و تعالی روز يكشنبه، 9 تيرماه در محل نمازخانه سپاه گتوند و با حضور امام‌جمعه شهرستان، معاون فرماندار، فرماندهان حوزه و پايگاه‌های مقاومت بسيج، هئيت‌ا‌‌مناء مساجد و ديگر مسئولان برگزار شد.

يادآور می‌شود، تاكنون بيش از 1000 نفر در طرح نشاط و تعالی شهرستان گتوند ثبت نام كرده‌اند و اين ثبت نام كماكان نيز ادامه دارد.



تاريخ : 10 / 4 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر:

درگفتگو با سرکار خانم احمدی عضو گروه موسسه خیریه آهنگ هستی ، به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدرنمایشگاه بزرگ مواد مخدر در صالح شهر برگزار می گردد .

 

احمدی با بیان این مطلب که زمان برگزاری این نمایشگاه روزهای سه شنبه و چهارشنبه از ساعت 9 صبح الی 14 بعد از ظهردر محل مسجد جامع صالح شهر واقع در خیابان امام خمینی (ره) خواهد بود گفت : هدف از برگزاری این نمایشگاه  ارتقاء آگاهی عمومی از فعالیت های انجام شده در خصوص مبارزه با مواد مخدر وکاهش مصرف آن برگزار گردیده است .

لازم به ذکر است : موسسه آهنگ هستی از فعالترین گروه های فرهنگی اجتماعی صالح شهر می باشد که سالانه چندین برنامه و نمایشگاه بزرگ در سطح این شهر بمناسبت های مختلف برگزار می نماید .



تاريخ : 9 / 4 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مسابقات فوتبال رده بزرگسالان که از تاریخ 5 فروردین 92 در شهرستان گتوند آغاز گردید در نهایت با قهرمانی تیم کشاورز به کار خود پایان داد

این مسابقات در قالب یک گروه 10 تیمی برگزار گردید که به ترتیب چهار تیم کشاورز و توحید و شاهین و خلیج فارس از گروه بالا آمدند.

بازی تیمهای کشاورز و خلیج فارس گلی در بر نداشت که با کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی تیم خلیج فارس مغلوب تیم کشاورز گردید.

بازی تیمهای توحید و شاهین با نتیجه 3 بر1 به سود شاهین به پایان رسید که در نتیجه دو تیم کشاورز و شاهین به فینال این دوره از مسابقات راه یافتند.

بازی فینال در تاریخ 3/4/92 برگزار شد که تیم کشاورز با 2 گل مسلم صفدری و علی کریمی موفق به شکست تیم شاهین شد و توانست عنوان قهرمانی را ازآن خود کند.

تیم فوتبال کشاورز در نهایت با 1 باخت و 1 مساوی و 7 برد کار خود را با قهرمانی در این مسابقات به پایان رساند.



تاريخ : 9 / 4 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان گفت: مجتمع فرهنگی اداری تبلیغات اسلامی با حضور آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در شهرستان گتوند افتتاح شد.

به گزارش سلام گتوند به نقل از ایرنا ˈ آیت الله سیدمحمد علی موسوی جزایریˈ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز در حاشیه این افتتاحیه از مسوولان شهرستان گتوند برای احداث این مجتمع تقدیر و ابراز امیدواری کرد با بهره برداری از این مجتمع فعالیت های فرهنگی در این شهرستان رونق یابد.

حجت الاسلام ˈ محمد حسین بلکˈ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان نیز گفت: این مجتمع با زیربنای 540 متر مربع در سه طبقه احداث شده و برای ساخت آن اعتباری افزون بر چهار میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.

وی همچنین افزود: این مجتمع هدیه ای معنوی برای مردم فرهنگ دوست و ولایت مدار گتوند است که با استفاده از این مجتمع می توان به رونق هرچه بیشتر کارها و امور فرهنگی ، دینی و مذهبی در این شهرستان کمک کرد.

مجتمع فرهنگی اداری تبلیغات اسلامی گتوند در مدت 18 ماه در کوی ولی عصر (عج) این شهرستان احداث شده است.



تاريخ : 9 / 4 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

محسن شکری‌زاده اظهار کرد: اجرای پروژه‌های آسفالت شهرداری گتوند از روزهای آینده آغاز می‌شود.

به گزارش سلام گتوند شکری زاده در گفت‌وگو با فارس با اشاره به میزان مساحت معابر در نظر گرفته شده برای آسفالت در این پروژه گفت: در این پروژه بیش از 4 هزار متر مربع برای روکش جدید آسفالت در نظر گرفته شده است.

شکری‌زاده با اشاره به اینکه برای تامین اعتبار این پروژه تلاش شده است، افزود: برای اجرای این پروژه بیش از 2 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

شهردار گتوند در ادامه گفت: برای تامین اعتبار این پروژه از محل اعتبارات عمرانی اقدام شده است.

وی با اشاره به مشکلات شهرداری‌ها برای تامین آسفالت مورد نیاز خود خاطر نشان کرد: برای تامین قیر مورد نیاز آسفالت شهرداری گتوند به دلیل نوسانات قیمت قیر و افزایش چشم‌گیر قیمت قیر در این زمینه با مشکلات زیادی مواجه هستیم.

وی با تاکید بر اینکه قیمت تمام‌شده آسفالت در خوزستان بسیار زیاد است، گفت: به دلیل افزایش قیمت قیر قیمت تمام شده آسفالت نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشم‌گیری داشته است که بدون اعتبارات دولتی شهرداری گتوند قادر به اجرای پروژه روکش آسفالت معابر خود نبود.



تاريخ : 8 / 4 / 1392برچسب:, | 18 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مدیر کل امور شهری استانداری خوزستان گفت: توصیه می‌شود که شوراهای جدید شهر کار خود را با تنظیم برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت چهارساله شروع کنند، به مصوبات و تعهدات شوراهای قبلی پایبند بوده و بر هزینه‌های شهرداری نیز نظارت داشته باشند.

حمید جولانژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) –منطقه خوزستان- اظهار کرد: شوراها از ابتدای کار باید تلاش کنند نیروی انسانی شهرداری را کاهش دهند. به دلیل تراکم بالای نیروی انسانی در شهرداری‌ها احتمال بروز مشکلاتی در پرداخت حقوق نیروها بسیار بالاست و به تبع با وجود این مشکلات، اقدامات عمرانی نیز پیشرفتی نخواهند داشت.

مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان گفت: شوراها باید تلاش کنند که شهرداری‌ها درآمد ثابت داشته باشند تا دچار مشکل نشوند. همچنین شوراها به شهرداری‌ها برای گرفتن عوارض از دستگاه‌های اجرایی و مردم کمک کنند و با دستگاه‌های اجرایی فرمانداری و استانداری نیز تعامل لازم را داشته باشند.

جولانژاد عنوان کرد: هرچند انتخاب شهردار از اولین وظایف شورها به شمار می‌رود، ولی پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب شهردار عجله نکرده و فعلا از ظرفیت موجود استفاده کنند.

وی ادامه داد: لازم است اعضای شوراها با امور شهری و وظایف خود آگاهی کامل داشته باشند. در صورت تصمیم‌گیری برای انتخاب شهردار، فردی را برای این جایگاه برگزینند که دارای اطلاعاتی دقیق درباره مدیریت شهری باشد و با مدیریت هزینه‌ها و بودجه‌بندی مناسب آشنا باشد تا در آینده شاهد این نباشیم که برای یک شهر چندین شهردار انتخاب شود. در گذشته این موضوع برای کلان‌شهر اهواز اتفاق افتاد و موجب شد شهر و شهروندان ضرر کنند.

وی اظهار کرد: شهرداری مانند یک دولت کوچک است که باید درآمد ثابت داشته باشد تا بتواند برای اقدامات خود هزینه کند. اگر شهرداری انتخاب شود که در امور شهری تخصص نداشته باشد؛ هرچه در اقدامات خود هزینه کند موفق نخواهد بود و در نتیجه کارآیی لازم را نخواهد داشت و شورا نیز با مشکل روبه‌رو خواهد شد.

مدیرکل امور شهرداری استانداری خوزستان مشورت را لازمه کار اعضای شوراها دانست و گفت: اعضای شوراها در عین داشتن انسجام و وحدت باید مشورت با یکدیگر و احترام متقابل را سرلوحه کار خود قرار دهند.

جولانژاد افزود: انتظار می‌رود شوراها با برنامه‌ریزی مناسب و مشورت برای انحام اقدامات مؤثر در جهت سازندگی و آبادانی شهر و روستای خود، اختلاف سلیقه‌ها را به بیرون از مجموعه انعکاس ندهند.

اداره کل امور شهری استانداری نیز در این شرایط برای مشورت و برقراری تعامل با اعضای شوراها اعلام آمادگی می‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت بالا بودن آگاهی اعضای شوراها از وظایف قانونی خود و امور شهری، دوره‌های آموزشی در حوزه‌های مرتبط ویژه اعضا در استان در حال برگزاری است تا با داشتن شورایی قوی و اعضایی متحد، شاهد سازندگی مطلوب شهرهای استان باشیم.



تاريخ : 8 / 4 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی از رفع کامل مشکل تغییر کاربری اراضی کشاورزی موجود در محدوده شهرستان گتوند خبر داد.
حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح بندخاکی هروک در این شهرستان اظهار کرد: مشکل تغییر کاربری اراضی کشاورزی در سطح شهرستان گتوند برای مردم معضلات زیادی به وجود آمده بود که این مشکل برطرف شد.
وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در این زمینه خاطر نشان کرد: با مساعدت فراوان اراضی استان خوزستان این مشکل برطرف شده و در این زمینه فعالیت آغاز شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، بند خاکی هروک پیش از ظهر امروز با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در شهرستان گتوند به بهره‌برداری رسید.
بند آبخیز‌داری هروک دارای مخزنی به ظرفیت حدود یک میلیون و 500 متر مکعب است که می‌تواند 500 هکتار از اراضی پایین دست را آبیاری کند.
این بند دارای شش متر طول تاج و21 متر ارتفاع است که با 15 میلیارد و 800 میلیون ریال هزینه به بهره برداری رسید. پس از افتتاح سد خاکی هروک در شهرستان گتوند و بازدید رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور از منطقه کیارس و پل پرزین و مساعد بودن منطقه برای احداث بند خاکی، وی دستور لازم برای آغاز مطالعات احداث یک بند خاکی دراین منطقه را صادر کرد.
جلوگیری از طغیان آب و کنترل سیلاب، افزایش رطوبت زمین و انجام امور آبخیزداری، حمایت از بخش کشاورزی و تامین آب برخی روستاهای مجاور برای انجام امور کشاورزی از اهداف ساخت این بند خاکی است.


تاريخ : 2 / 4 / 1392برچسب:, | 16 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

 

بسمه تعالی

فرم شماره 39

شماره : 725479 ش

تاریخ : 01/04/1392

آگهی تایید صحت برگزاری انتخابات                

بدین وسیله به اطلاع عموم اهالی حوزه انتخابیه شهر صالح شهر بخش مرکزی شهرستان گتوند میرساند ، که صحت انتخابات در این حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفت و در نتیجه افراد نامبرده زیر :

1- آقای محمد رضا بنیادزاده نام پدر حسین دارای 1690 رای

2- آقای محمد علی زارع نام پدر غریب دارای 1578 رای

3- آقای  امیرحسین زمانی نژاد نام پدر عبدالحسین دارای 1441 رای

4- آقای  امین دادور نام پدر هوشنگ دارای 1356 رای

5- آقای محمود بلیوند نام پدر نادعلی دارای 1197 رای

به عنوان اعضای اصلی و

   آقای رستم عبداله پور نام پدر حفیظ الله دارای 1085 رای

   آقای فرهاد جعفری گماری نام پدر حاجی آقا دارای 1068 رای

به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر انتخاب شدند .

اینک در اجرای بند 2 ماده 73 آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر چنانچه کسی به تایید صحت برگزاری انتخابات معترض باشد می تواند حداکثر ظرف مدت دو روز پس از انتشار این آگهی شکایت خود را به هیات نظارت استان مستقر در استانداری اعلام نماید .

فرماندار و رئیس هیات اجرایی شهرستان گتوند

 

 



تاريخ : 2 / 4 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در صالح شهر

مسئول امور مساجد و کانون های شهرستان گتوند از برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در صالح شهر با حضور مردم و مسئولان خبر داد.

امین علیخانی امروز در گفت وگو با شاهد صالح شهر با تبریک به‌مناسبت اعیاد شعبانیه اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک شعبان و اعیاد این ماه پربرکت، در این شهرستان برنامه‌های ویژه‌ای را توسط ارگان‌های مختلف اجرایی برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در صالح شهراز برنامه‌های ویژه این مناسبت است که فردا شب دوشنبه ساعت 9 برگزار خواهد شد.

علیخانی با اشاره به مکان برگزاری و سخنران و مولودی خوان این مراسم عنوان کرد: این جشن معنوی در فضای خالی منبع آب در خیابان مسجد جامع و با حضور مردم و مسئولان برگزار می‌شود که سخنران حاج آقا پورشاه آبادی و مولودی خوان آقای ثمری خواهند بود .

وی در پایان ماه شعبان و حضور یافتن در مراسم‌های ویژه اعیاد شعبانیه را فرصتی برای استقبال از ماه رمضان دانست و افزود: از همه اقشار شهروندان به‌ویژه جوانان می‌خواهیم زینت‌بخش مراسم‌های شعبانیه باشند.



تاريخ : 2 / 4 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از سلام گتوند :
رييس اداره ورزش و جوانان گتوند : ساخت دو سالن چند منظوره در شهرهاي صالح شهر و سماله كه جزو مصوبات استاني بود، به دليل تامين نشدن بودجه، فعاليت عمراني شان آغاز نشد. پيمانكارهاي اين دو پروژه مشخص نشده اند و ساخت آن ها فقط در حد حرف بوده است.
وي خاطر نشان كرد: با ساخت اين سالن‌ها فعاليت‌هاي ورزشي شهرستان بيشتر مي‌شود، بنابراين از دولت آينده انتظار دارم پشتيبان مناطق محروم باشد.

البته شایان ذکر است که صالح شهر به غیر از مورد ذکر شده بالا ، چمن ورزشی آن نیز چندیدن سال است که روند ساخت آن به دلایل نامعلومی متوقف گردیده است .



تاريخ : 2 / 4 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور از بررسی دو فوریت آغاز به کار شورای شهر تهران از ۲۵ تیرماه خبر داد گفت: بر اساس قانون آغاز به کار رسمی شورای چهارم شهر و روستا ۱۲ شهریور ماه و یک ماه بعد از تنفیذ حکم ریاست جمهوری است .

محمدجواد کولیوند در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به طرح دو فوریت آغاز به کار شورای شهر چهارم در تاریخ ۲۵ تیرماه از سوی نمایندگان تهران گفت: این دو فوریت فردا در صحن علنی  مجلس بررسی می شود .

وی ادامه داد: بر اساس قانون شوراهای شهر و روستا یک ماه بعد از تنفیذ ریاست جمهوری یعنی ۱۲ شهریورماه آغار خواهد شد.

این عضو کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به اولویتهای شورای چهارم گفت: با توجه به بودجه ۱۲ میلیارد تومانی شهر تهران، اعضای شورا باید برنامه هایی دقیقی در خصوص هزینه کرد این اعتبارات به خصوص در بخش اعتبارات سرمایه ای داشته باشند .

کولیوند با بیان اینکه توسعه حمل و نقل عمومی مهمترین نیاز شهر تهران است گفت: توسعه مترو،ارتقای خدمات رسانی در بخش اتوبوسرانی و… از مهمترین نیازهای شهروندان تهرانی است .

وی با اشاره به برخی اظهار نظرها در خصوص خلاء های قانونی که درحوزه شوراها وجود دارد گفت: قوانین مطرح شده  در قانون اساسی در خصوص شوراها محکم و مشخص است آن چه سبب ایجاد مشکلات در شوراها می شود تعامل با استانداری ها است . اعضای شورای شهرو روستا باید جلساتی را با استانداری برگزار کنند تا با هماهنگی بیشتری به نیازهای شهروندان پاسخ دهند .



تاريخ : 31 / 3 / 1392برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دزفول- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند از برگزاری دوره های مقدماتی آموزش تئاتر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند، ˈ محمد علی اسدی ˈ در نشست با اعضای دفتر نمایشی این شهرستان افزود: این دوره ها در سه رده سنی خردسالان ، نوجوانان و جوانان برگزار می شوند.
وی گفت: از هنرجویانی که در این دوره های آموزشی پذیرفته می شوند ، در نمایش ˈ شب یاس و یأس ˈ با موضوع دفاع مقدس به کارگردانی ˈ مجتبی الیاسی ˈ که در حال تولید می باشد جهت همکاری استفاده می شود.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند افزود: برگزاری این دوره های آموزشی جهت کشف و جذب استعدادهای هنری در زمینه هنرهای نمایشی لازم است.
وی اظهار داشت: علاقه مندان و هنرجویان می توانند به منظور آگاهی بیشتر و ثبت نام در این کلاس ها به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند واقع در پارک اندیشه مراجعه کنند.
این دوره های آموزش تئاتر به همت دفتر نمایشی گتوند در این شهرستان برگزار خواهد شد.



تاريخ : 31 / 3 / 1392برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مدیر جهادکشاورزی شوشتر از برخورد با کشاورزانی که اقدام به آتش زدن مزارع خود کرده و منجر به افزایش آلودگی هوا می‌شوند، خبر داد.
نادر پوررکنی  اظهار کرد: به کشاورزانی که اقدام به آتش زدن کاه و کلش مزارع خود می‌کنند برخورد خواهد شد.
وی در این باره بیان کرد: کشاورزان برخلاف توصیه‌ها و آموزش‌های مهندسان جهاد کشاورزی و ناظران اقدام به آتش‌زدن مزارع خود کردند.
مدیر جهادکشاورزی شوشتر افزود: به کشاورزان بارها گفته شده که بقایای گیاهی موجود در زمین برای مزارع ضرری ندارد و نیاز به آتش زدن نیست اما کشاورزان باز اقدام به آتش زدن مزارع خود می‌کنند.
پوررکنی با اشاره به این مطلب ادامه داد: متاسفانه تعدادی از کشاورزان در این شهرستان اقدام به آتش‌زدن مزارع خود به‌ویژه در شب کردند.
وی تصریح کرد: با توجه به گرد غباری که در حال حاضر سطح شهرستان را فرا گرفته آتش زدن کاه‌ و‌ کلش مزارع نیز مزید بر علت شده و باعث افزایش آلودگی هوای این شهرستان خواهد شد.
مدیر جهادکشاورزی شوشتر در پایان گفت: کشاورزان متخلفی که اقدام به آتش زدن مزارع خود می‌کنند از طریق مراکز خدمات این شهرستان شناسایی و با آن‌ها برخورد می‌شود.
 پیش از این قرار بود با برگزاری کلاس‌های آموزشی کشاورزان را از آتش زدن مزارع خود پس از برداشت منصرف کنند ولی چنین کلاس‌هایی برگزار نشد.



تاريخ : 31 / 3 / 1392برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
یک کارشناس تغذیه توصیه کرد، با نوشیدن آب میوه‌های تابستانی از خطر گرمازدگی در امان بمانید.
فرزاد بابایی اظهارکرد: در گرمای شدید سیستم بدن دچار تغییر می‌شود و شرایطی مشابه شرایط تب برای فرد ایجاد می‌کند که متابولسیم بدن وی را ۷ تا ۱۳ درصد افزایش می‌دهد.
وی از دست رفتن آب بدن به دلیل تعریق را از جمله دیگر پیامدهای گرما برای بدن افراد عنوان و ادامه داد: همراه آب، مقدار قابل توجهی املاح و الکترولیت نیز از بدن فرد دفع می‌شود.
وی با بیان این که سدیم و پتاسیم مهمترین املاحی هستند که همراه آب در زمان گرما از بدن خارج می‌شوند، افزود: مواد دیگری چون آهن، زینک و کلسیم نیز ممکن است همراه آب دفع شوند که مقدار آن‌ها بسیار ناچیز است.
به گفته این کارشناس تغذیه، از دست رفتن آب و املاح تعادل آب و الکترولیت بدن را بر هم می‌زند و موجب کاهش حجم و فشار خون و به دنبال آن سردرد و سرگیجه خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: میوه‌های فصل تابستان می‌توانند میزان آب و الکترولیت بدن را تنظیم کنند و بهتر است قبل از قرار گرفتن در معرض گرمای شدید، از آن‌ها استفاده کرد.
بابایی یادآور شد: خربزه، طالبی، هندوانه، زردآلو و ... می‌توانند تا حدی از بروز گرما زدگی جلوگیری کرده، چرا که سرشار از آب و املاح هستند.
این کارشناس تغذیه با تاکید بر لزوم استفاده از آب فراوان در روزهای بسیار گرم، ادامه داد: در شرایط عادی توصیه می‌شود هر فرد هشت لیوان آب در روز مصرف کند، اما این میزان نیاز در روزهای گرم بسیار بیشتر است.
وی اظهار کرد: لازم است در زمان گرمای شدید از مصرف آب خیلی سرد به شدت پرهیز شود، همچنین آب آرام و به صورت جرعه جرعه نوشیده شود.
بابایی با اشاره به باور غلط رایج بین مردم مبنی بر استفاده از نوشابه‌های گازدار در زمان گرما، افزود: این نوشابه‌ها نه تنها موجب رفع تشنگی نمی‌شود، بلکه با افزایش قند خون باعث بالا رفتن غلظت خون خواهند شد و به علاوه مواردی از پارگی مری در اثر نوشیدن نوشابه سرد در زمان گرما نیز گزارش شده است.
به گفته این کارشناس تغذیه، دانه‌های گیاهی از جمله خاکشیر و تخم شربت نیز می‌توانند در پیشگیری از گرمازدگی تا حدودی موثر باشند.


تاريخ : 29 / 3 / 1392برچسب:, | 6 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

رهبر معظم انقلاب صعود ایران به جام جهانی فوتبال را تبریک گفتند

حضرت آیت‌الله ‌العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی پیروزی ایران و صعود به جام جهانی فوتبال را تبریک گفتند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در پی صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی، رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی کسب این موفقیت را تبریک گفتند.

متن پیام رهبر معظم انقلاب به این شرح است:

بسمه تعالی

پیروزی تیم ملی فوتبال، مردم  و بویژه ورزش دوستان کشور را شادمان کرد. از عزیزانی که این شادمانی را پدید آوردند متشکرم، خسته نباشید.

سید علی خامنه ای