دیدار جمعی از بانوان صالح شهر با مادر شهیدان نوری بمناسبت سالروز شهادت شهید محمد نوری

مادر شهيدان نوري: روي سنگ قبرم بنويسيد از مسئولين انتظار دارم به فكر مردم و اشتغال جوانان باشند.

يكي از راه‌هاي زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهيدان  ديدار از پدر و مادران شهدا مي‌باشد، ديدار از خانواده‌هاي شهدا افتخار بزرگي براي اين نسل مي‌باشد به همين منظور در سالروز شهادت شهيد محمد نوري جمعي از بانوان صالح شهر به ديدار مادر شهيدان نوري رفتند.

خانواده شهيدان نوري با تقديم كردن 2 شهيد و چندين جانباز دين خود را به انقلاب ادا نموداند، كه شهداي اين خانواده به نام شهيد محمد نوري كه در عمليات  كربلاي 5 در منطقه شلمچه و شهيد غلامحسين نوري كه در عمليات كربلاي 4 از ناحيه ريه و چشم شيميايي شده بود و پس از سال‌ها تحمل درد و رنج به درجه شهادت رسيد.

در اين ديدار مادر بزرگوار شهيدان نوري، ضمن خوش آمد گويي به بازگو كردن نقش خانواده‌هاي شهدا در دوران دفاع مقدس پرداخت.

اين مادر شهيد با بيان اينكه من همه‌ي شهداي صالح شهر را از خود مي‌دانم و با آمدن هر شهيد به صالح شهر براي آنها گريه كرده و با خانواده‌هاي آنها ابراز  همدردي نموده‌ام.

وي خطاب به بانوان حاضر در نشست گفت سعي كنيد فرزندان خود را عاشق امام حسين(ع) و ولايت تربيت كنيد. و مي خواهم من به عنوان مادر شهيد وصيت كنم كه همان‌گونه كه در ابتداي انقلاب جوانان مطيع امام (ره) بودند شما نيز مطيع و فرمانبر مقام معظم رهبري باشيد و قدر ولايت را با تمام وجود بدانيد.

در خواستم اينست كه بعد از مرگم بروي سنگ قبرم بنويسيد تا مسئولان هميشه بدانند كه بايد به فكر مردم و اشتغال جوانان باشند صندلي كه به آن تكيه داده‌اند قيمت زيادي دارد زيرا براي اينكه مسئولان به اين صندلي برسند خون‌هاي جوانان زيادي ريخته شده است.

لطفاً ادامه مطلب را ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 27 / 10 / 1394برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

لیست کاندیدای تائید صلاحیت شده انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان شوشتر و گتوند

به نقل از سایت شوشتر نامه لیست کانیدای تائید صلاحیت شده از سوی هیئت نظارت استان خوزستان در حوزه انتخابیه شهرستان های شوشتر و گتوند اعلام شد و تنها ۱۵ نفر از جمع ۳۳ نفر ثبت نامی تائید صلاحیت شده اند.

به گزارش سایت شوشترنامه، بر اساس اخبار تائید شده در حوزه انتخابیه شهرستان های شوشتر و گتوند اسامی ذیل توانستند از شورای محترم نگهبان تائید صلاحیت کسب کنند.

ابوالقاسم شمس آبادی

سید محمد حسن جزایری

محمدرضا آملازاده

سید محمد سادات ابراهیمی

بهروز حسینی زاده

محمود خرم دل

منصور سلیمانی راد

اسحاق عسکری

سهراب گیلانی

عباس نوری

علی رضا اکبری زاده

پوراندوخت منجزی

علی نظر ممبینی

فاخر باوی

رها متقیان فرهادی

بدیهی است اسامی افرادی که در لیست فوق ذکر نشده است یا عدم تائید صلاحیت و یا عدم احراز صلاحیت شده اند که می توانند درباره شرایط خود به هیات نظارت استان و یا تهران اعتراض خود را تحویل دهند.



تاريخ : 23 / 10 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

شروع مسابقات والیبال در صالح شهر از یک بهمن ماه به مناسبت 22 بهمن 1394

حسین گماری در گفتگویی با ما گفت : یک دوره مسابقات والیبال بمناسبت 22 بهمن ماه 1394 از یکم بهمن ماه به همت اعضای هیئت والیبال که متشکل از محمد علی جعفری ، فرهاد زمانی ، افشین زلقی و حسین گماری می باشند ، در صالح شهر آغاز خواهد شد .

این عضو هیئت والیبال صالح شهر در ادامه افزود : تیم هایی که قصد شرکت در این مسابقات را دارند تا پنجشنبه بیست و چهارم دی ماه فرصت دارند تا در این مسابقات نام نویسی کنند و خود را برای این مسابقات آماده نمایند .

حسین گماری از کمبود امکانات ورزشی مختص والیبال در صالح شهر گفت و اظهار داشت نبود امکانات مناسب جهت برگزاری این ورزش پر طرفدار باعث اخلال در کار می شود و عنوان کرد از مسئولین مربوطه درخواست میکنم تا جهت بهتر برگزار کردن این مسابقات تلاش های زیادی بنمایند .

گفتنی است مسابقات والیبال در صالح شهر سومین مرحله است که برگزار میگردد و در مرحله اول تیم دارایی و در مرحله دوم تیم شاهین به قهرمانی دست یافتند .



تاريخ : 19 / 10 / 1394برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

رئیس اداره ورزش و امور جوانان شهرستان گتوند گفت : به هیچ عنوان بازی های فوتبال بزرگ سالان جام شهدای گتوند ادامه پیدا نخواهد کرد و این مسابقات لغو خواهد شد.

امیدوار جمالپور گتوند

امیدوار جمال پور رئیس اداره ورزش و امور جوانان شهرستان گتوند بعد از به وجود آمدن درگیری در مسابقات فوتبال گتوند گفت : به هیچ عنوان بازی های فوتبال بزرگ سالان جام شهدای گتوند ادامه پیدا نخواهد کرد و این مسابقات لغو خواهد شد.

جمال پور در ادامه افزود : درگیری ها و تنش های بیش از حد در این رقابت ها شرایط را بسیار سخت کرده است و با وجود مشکلات و مسائل منفی زیاد این مسابقات را لغو خواهیم کرد.

وی همچنین تصریح کرد : قطعاً کمیته انضباطی در خصوص درگیری های امروز فوتبال در گتوند تصمیم گیری می کند و صورت جلسه نیز به نیروی انتظامی ارسال خواهد شد و همچنین با افراد خاطی قاطعانه برخورد خواهیم کرد و اگر نیاز باشد آنها را به قوه قضاییه نیز معرفی می کنیم.



تاريخ : 19 / 10 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

«دیوار مهربانی» یکی از نوآورانه و انسان‌دوستانه‌ترین خلاقیت‌های مردم ایران در چند سال اخیر باشد. شعار این دیوار، «نیاز داری بردار، نیاز نداری بگذار» است و مردم با قرار دادن لباس‌های گرمشان در این زمستان سرد برای نیازمندان به آن‌ها کمک می‌کنند.

این طرح انسان دوستانه چندروزی است که به صالح شهر از شهرستان گتوند با جمعیت حدود 10 هزار نفری هم رسیده است .

محمدعلی زارع عضو شورای اسلامی صالح شهر گفت : با پیگیری ها و صحبت هایی که انجام دادیم با کمک جمعی از دوستان و جوانان نیکوکار و همکاری سایر اعضای محترم شورای اسلامی دیوار مهربانی رو راه اندازی نمودیم .

زارع در ادامه افزود : هدف از ایجاد و راه اندازی این است که ممکن است عده ای از همشهریان از شرایط اقتصادی خوبی برخوردار نباشند و واقعاً به این لباس ها نیاز مبرمی داشته باشند . و همانطور که از نام این دیوار مشخص است امید می رود که عزیزانی که لباس بلا استفاده دارند و یا لباسهای نو خود را به این دیوار نصب کنند تا بدست نیازمند واقعیشان برسند و استفاده نمایند .

آدرس دیوار مهربانی در صالح شهر : خیابان اصلی بسیج جنب دبیرستان دخترانه حضرت آسیه (س)

ان شاءالله که این کار خداپسندانه مورد قبول پروردگار گرفته باشد.

دوستان نظر خود را در این زمینه می توانند در بخش نظرات ثبت نمایند

عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

حضور چهار بازیکن صالح شهری در ترکیب تیم استقلال شوشتر در مسابقات لیگ دسته سوم کشور

سعید زاده ایستادگی        علیرضا بهداروند           

فرشاد بهداروند       مسعود سبزوار زاده

تیم استقلال شوشتر در حال حاضر با اختلاف یک امتیاز نسبت به تیم اول و دوم گروه خود در رده سوم جدول قرار دارد، که این نتایج بازی های این گروه را به اوج حساسیت رسانده همچنین این تیم با دو بازی که در هفته های آتی پیش رو دارد در صورت پیروز شدن در این دو بازی بطور مستقیم به مرحله ی بعد این دوره از مسابقات راه خواهد یافت، تیم استقلال شوشتر در روز یکشنبه مورخ 13 دی ماه 1394 رأس ساعت 14 در ورزشگاه تختی شوشتر میزبان تیم پتروشیمی جم بوشهر خواهد بود سپس در هفته ی آخر جهت رویا رویی با تیم ایرالکو اراک راهی استان مرکزی خواهد شد که برای این تیم بومی شهرستان شوشتر و چهار بازیکن صالح شهری ( علیرضا بهداروند ، سعید زاده ایستادگی ، مسعود سبزوار زاده ، فرشاد بهداروند ) آرزوی موفقیت داریم.



تاريخ : 9 / 10 / 1394برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

تیم های پرسپولیس گتوند و پرسپولیس صالح شهر در چارچوب رقابت های فوتبال در گتوند ،  ساعت ۱۳ امروز –  دوشنبه ۷ دی ماه ، در یک بازی دیدنی و مهیج به تساوی رضایت دادند.

این دیدار مهیج و جذاب ۶ کارت زرد و ۴ گل به همراه داشت که سهم هر تیم ۲ گل بود.

در دیدار چهارم این مسابقات ، تیم های نیروی ترکالکی و شاهین صالح شهر روز پنج شنبه ۱۰ دی ماه در استادیوم ورزشی تختی گتوند مقابل هم قرار می گیرند .

گفتنی است رقابت های گروهی فوتبال در گتوند از دوم دی ماه لغایت ۱۲ بهمن ماه با حضور ۱۲ تیم برگزار می شود .

تیم های حاضر در این مسابقات عبارتند از :

کشاورز ، قدس ، خلیج فارس ، شهدای سماله ، جنت مکان الف ، جنت مکان ب ، پرسپولیس گتوند ، پرسپولیس صالح شهر ، شاهین ترکالکی ، نیروی ترکالکی ، امید ترکالکی و شاهین صالح شهر.

لطفاً تصاویر بیشتررا در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 22 / 9 / 1394برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 22 / 9 / 1394برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

 

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

مسابقات منطقه‌ای کشتی دانشجویان به میزبانی شیراز برگزار شد

نائب رئیس هیئت کشتی از میزبانی دانشگاه شیراز در مسابقات منطقه‌ای کشتی دانشجویان کشور با حضور ورزشکاران ۱۲ دانشگاه خبر داد.

فریبرز منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، اظهار داشت: مسابقات کشتی منطقه‌ای با حضور 4 استان کشور از 15 تا 17 آذرماه به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار گردید .

وی با بیان اینکه آزاد‌کاران و فرنگی کاران از 12 دانشگاه در این رقابت ها حضور داشتند گفت: دانشگاه شیراز با 8 فرنگی‌کار و 8 آزادکار در این رقابت‌ها  حضور یافتند.

نائب رئیس هیئت کشتی استان فارس عنوان کرد: این رقابت‌ها با حضور دانشگاه‌های استان‌ کهگیلویه و بویراحمد، فارس بوشهر و خوزستان در سالن دانشگاه شیراز برگزار گردید.

منوچهری افزود: این مسابقات در رده سنی بزرگسالان و در وزن130، 97،  85، 76، 69، 63، 58 و 54 کیلوگرم هستند . 

در این مسابقات جوان صالح شهری ، آقای سینا محمد پور دانشجوی رشته حسابداری از دانشگاه شهید چمران اهواز نیز حضور داشتند که در وزن 85 کیلو گردم صاحب گردن آویز طلا شد و مقام نخست این وزن را آن خود نمود .

برای این جوان صالح شهری و سایر جوانان آینده دار این شهر آرزوی موفقیت می نمائیم.

 



دعوت علیدوستی از 26 نوجوانان به تیم ملی

اسامی 26 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم فوتبال نوجوانان اعلام شد.

 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دومین اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال نوجوانان پس از مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر 16 سال آسیا از 22 آذرماه در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود و تا 26 آذرماه ادامه خواهد داشت. برهمین اساس بازیکنان دعوت شده باید ساعت 11 صبح روز یکشنبه 22 آذر خود را در مهمانسرای آکادمی ملی فوتبال به کادرفنی معرفی کنند.

 حمید علیدوستی، سرمربی تیم فوتبال نوجوانان عارف محمدعلی‌پور، امیرحسین اسماعیل‌زاده، مهرداد زارعی، طاها شریعتی، علیرضا سرداری، محمدرضا داوری، عرفان صادقی‌اصل، عبدالرئوف نجاری، سعید آهنی، امیرحسین حسین‌پور، امیرحسین خدامرادی، ارشیا عباسی، داود فکریان، محسن معظمی‌گودرزی، امیرسامان رنجبر، مهرداد عباسی، محمد شریفی، وحید نامداری، علی غلامزاده‌گماری، معراج اسماعیلی، محمدرضا غبیشاوی، علیرضا سواری، محمد قادری، محمدامین رضایی، مبین عشایر و محمود یاسور علیپور را به این اردو دعوت کرد.

 اردوهای آماده‌سازی تیم نوجوانان جهت حضور در دوازدهمین تورنمنت بین‌المللی زیر 17 سال بلاروس است. این رقابت‌ها از 25 دی تا 6 بهمن‌ماه در مینسک برگزار می‌شود.

 



تاريخ : 14 / 9 / 1394برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

عضو شورای اسلامی صالح شهر گتوند شامگاه پنج شنبه در گفت‌وگویی گفت: اواخر دهه پنجاه بود که پدران دوراندیش ما به امید آبادانی سرزمین و تامین امنیت شغلی خویش و فرزندان چند نسل آینده، خانه، کاشانه و زمین های زراعی که تنها منبع امرار معاش آن ها بود را برای احداث مجتمع عظیم کشت و صنعت کارون واگذار کردند.

«محمود بلیوند» اضافه کرد: کارگزاران وقت مجتمع نیز دستان این خیرین را به گرمی فشردند. نیاکان ما سرشار از امید و آرزو به شهرک چمران (صالح شهر کنونی) عزیمت کردند و ساکنان چندین آبادی در آنجا سکنی گزیدند.

b66f5555555555وی ادامه داد: اما اکنون و پس از گذشت قریب به چهار دهه، متاسفانه هیچ یک از آرزوهای نیاکانمان به وقوع نپیوسته است و نه تنها فرزندانشان به کار گیری نشده اند، بلکه تلاش آن ها برای در اختیار گرفتن یک زمین چمن فوتبال نیز ناکام مانده است.

بلیوند تصریح کرد: جوانان مستعد صالح شهری در حال اداره یازده تیم فوتبال در این شهر هستند و برخی از آن ها از همین تیم ها روانه تیم های فعال در لیگ های استانی و کشوری و همینطور فعالیت در رده های تیم ملی شده اند. اما این جوانان مستعد شهر خود را محروم از کمترین امکانات ورزشی می بینند.

این عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان گتوند همچنین خاطرنشان کرد: زمین چمن فوتبال کمترین حقی است که این جوانان بر گردن مدیریت کشت و صنعت کارون، نماینده مجلس و همه مسئولان شهرستان گتوند دارند.

وی در پایان اظهار کرد: خوشبختانه ما شاهد آن هستیم که شهرهای همجوار از چنین امکاناتی برخوردار هستند که اگر واگذاری زمین به صالح شهر ناکام بماند، گزینه تبعیض در تخصیص امکانات به جوانان احساس می شود که این موضوع به هیچ وجه زیبنده نیست و انتظار ما از مسئولان محلی، مسئولان مرتبط استانی و به ویژه مدیرعامل کشت و صنعت کارون پیگیری و حل این مشکل است.



تاريخ : 7 / 9 / 1394برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

یک دوره مسابقات فوتبال به مناسبت هفته بسیج در زمین چمن مصنوعی با شرکت 10 تیم از روز گذشته در صالح شهر آغاز گردیده است .

این مسابقات در 2 گروه 5 تیمی و به صورت دوره ای به مصاف هم خواهند رفت .

در بازی افتتاحیه روز گذشته 2 تیم وحدت و عقاب صالح شهر به مصاف هم رفتند که در دو وقت 20 دقیقه بازی با تساوی 1 بر 1 به پایان رسید .

ادامه این مسابقات بطور کامل گزار خواهد گردید .



بمناسبت هفته بسیج سید ابوالحسن حسن زاده امام جمعه موقت اهواز در حسینیه اعظم صاحب الزمان (عج) صالح شهر حضور یافتند و به سخنرانی پرداختند . تصاویری از این حضور را در زیر میبینید .

 

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...

 



ادامه مطلب

طی حکمی از سوی فرامرز کیانی زاده ،مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان،امیدوار جمالپور رئیس اداره ورزش و جوانان گتوند با حفظ سمت ، به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان لالی منصوب شد.

به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند ، طی حکمی از سوی فرامرز کیانی زاده ،مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان،امیدوار جمالپور با حفظ سمت ، به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان لالی منصوب شد.

متن حکم ایشان به شرح زیر است:

جناب آقای امیدوار جمالپور

با سلام و احترام

احترما پیرو ابلاغ سرپرستی شهرستان گتوند به شماره ۱۱۹۸۵/۱/۲۰۹ مورخ ۲۷/۷/۹۳ بدینوسیله همزمان سرپرستی اداره ورزش و جوانان شهرستان لالی به شما محول می نماید.امید است در انجام وظایف محوله با اتکال به عنایات خداوند متعالی و با بهره گیری از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود و با همدلی،تلاش و مساعدت مسئولین ارجمند آن شهرستان در راستای تحقق اهداف و راهبردهای این اداره کل موفق و موید باشید.

فرامرز کیانی زاده-مدیرکل اداره ورزش و جوانان خوزستان



تاريخ : 18 / 7 / 1394برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

پاس قهرمان فوتبال جام یادواره صالح شهر شد/پاس در صدر فوتبال صالح شهر

روز گذشته و از سری مسابقات فوتبال جام یادواره دسته فرهنگی ورزشی پاس صالح شهر ، این تیم توانست در یک بازی حساس و فیزیکی تیم پرمهره شاهین را شکست دهد و در سکوی اول مسابقات قرار گیرد .

در این دیدار که برخوردهای فیزیکی بازیکنان از همان ابتدای بازی شروع شده بود ، تیم پاس با تک گل عادل سوخته زاده در دقیقه 80 این دیدار را به نفع خود به پایان رساند و توانست پس از برد در دور مقدماتی مقابل شاهین برای دومین بار در این مسابقات شاهین را ناکام بگذارد و 5 بازی و 5 برد بدون باخت قهرمان شود.

این سری از مسابقات برای دومین بار به مناسبت گرامی داشت یاد و خاطر شهدای پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) ، درگذشتگان تیم پاس صالح شهر و عبدالحسین غلامزاده مسئول سابق فوتبال صالح شهر برگزار گردیده بود .

مسئولین برگزاری مسابقات ، سرپرست و مربیان دسته فرهنگی ورزشی پاس صالح شهر از اعضای محترم شورای اسلامی ، خانواده شهدا ، پیشکسوتان و تمامی شهروندان محترم صالح شهری تقدیر و تشکر نمودند و این قهرمانی را به شهدای عزیز کشور و درگذشتگان این تیم در سالهای گذشته ، تقدیم کردند.

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 11 / 7 / 1394برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

در ادامه مسابقات و از نیمه نهایی این بازی ها روز گذشته تیم پاس توانست در ضربات پنالتی استقلال صالح شهر را شکست دهد .

دیدار حساس و یکی از داربی های و بازی های همیشه هیجانی بین تیم های استقلال و پاس روز گذشته برگزار گردید و دو تیم در یک بازی بسیار فشرده در 90 دقیقه تلاش به نتیجه 2 - 2 مساوی بازی را تمام کردند . در این دیدار که تیم استقلال یک پنالتی را در حین بازی نیز از دست داده بود با گلهای اسد انصاری و علی بهداروند و تیم پاس با گلهای محمد امامقلی زاده و هادی فامیلی به رختکن رفتند و نتوانستند بازی را در 90 دقیقه با برد پشت سر بگذارند و فینالیست شوند .

در ادامه این مسابقات که وقت اضافه ای نداشت و تیم ها مستقیم به ضربات پنالتی رفتند تیم پاس توانست با نتیجه 8 بر 7 موفق به شکست استقلال گردد . و یک سهمیه بازی فینال را از آن خود کنند .

طرف دیگر فینال امروز شنبه و از ساعت 17 در دیدار بین تیم های شاهین صالح شهر و پاس شهرک حمزه مشخص خواهد شد .

گفتنی است این دوره از مسابقات دومین جام یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) ، درگذشتگان تیم پاس و مسئول سابق فوتبال صالح شهر مرحوم غلامزاده و به همت دسته فرهنگی ورزشی پاس صالح شهر برگزار گردیده است .



تاريخ : 30 / 6 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

در بازی اختتامیه دومین جام بازیهای والیبال در صالح شهر تیم شاهین توانست در یک بازی نزدیک پیروز و قهرمان این بازی ها گردد .

در ادامه این مسابقات و از بازی آخر تیم شاهین روبروی تیم فولاد قرار گرفت و توانست 3 بر 2 این را شکست دهد و قهرمان این بازی ها شود .

این دوره از مسابقات توسط هیئت ورزش صالح شهر و در زمین تیم عقاب صالح شهر برگزارگردید . علی بهداروند رئیس هیئت ورزش صالح شهر در گفتگویی با ما گفت : در پایان این مسابقات به تیم اول یک دست کامل پیراهن ورزشی بهمراه یک کاپ و به تیم های دوم و سوم هر کدام یک دست لباس ورزشی اهداء گردید . بهداروند از اعضای محترم شورای اسلامی و کلیه کسانی که کمک کردند تا این مسابقات بهتر برگزار گردد تقدیر و تشکر نمود .  

جدول کامل این مسابقات در زیر آمده است :

 



در ادامه مسابقات دومین جام یادواره دسته فرهنگی ورزشی پاس صالح شهر ، تیم های شاهین و استقلال توانستند هر سه امتیاز دیدارهای خود را کسب کنند .

در دیدار تیم های وحدت و استقلال تیم استقلال توانست با تک گل اسد انصاری از صد تیم وحدت بگذرد و 3 امتیاز شیرین را کسب کند .

در بازی دوم گروه اول تیم شاهین در یک دیدار پرتنش که یک مصدوم هم داشت توانست با دو گل مهرداد جمالپور و میلاد امیر مقدم در مقابل تک گل حسن انصاری از تیم اسپادان بلادیه پیروز شود و سه امتیاز دیگر به اندوخته های خود اضافه کند .

از حاشیه های این دیدار مصدومیت شدید بازیکن تیم اسپادان بلادیه بود که اورژانس 115 صالح شهر به مداوای این بازیکن پرداخت . جا دارد همین جا از اکیپ اورژانس 115 صالح شهر تقدیر و تشکر ویژه بعمل آید .

جدول مسابقات و گلزنان این بازی ها :

 

جدول مسابقات گروه اول :

ردیف نام تیم بازی برد مساوی باخت زده خورده تفاضل امتیاز
1 شاهین صالح شهر 2 2 0 0 7 1 6+ 6
2 پاس صالح شهر 2 2 0 0 4 0 4+ 6
3 اسپادان بلادیه 3 1 0 2 4 1 3+ 3
4 پارس شوشتر 3 0 0 3 0 0 0 0

 

گلزنان برتر گروه اول :

1) میلاد امیر مقدم 2 گل شاهین

2) محمد امامقلی زاده  1 گل شاهین

3) کورش محمدی 1 گل شاهین

4) مهرداد جمالپور 1 گل شاهین

5) حسن انصاری 1 گل اسپادان

جدول مسابقات گروه دوم:

ردیف نام تیم بازی برد مساوی باخت زده خورده تفاضل امتیاز
1 استقلال صالح شهر 1 1 0 0 1 0 1+ 3
2 پاس شهرک حمزه 0 0 0 0 0 0 0 0
3 عقاب صالح شهر
0 0 0 0 0 0 0 0
4 وحدت صالح شهر
1 0 0 1 0 1 1- 0

گلزنان برتر گروه دوم:

1) اسد انصاری 1 گل استقلال



تاريخ : 23 / 6 / 1394برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

عصر دیروز و از ادامه مسابقات هفته اول فوتبال جام یادواره دسته فرهنگی ورزشی پاس صالح شهر ، تیم پرقدرت شاهین توانست با 2 گل تیم پارس شوشتر را شکست دهد و صدرنشین گروه 1 شود .

در این دیدار که از ساعت 17:30 برگزار گردید تیم شاهین با گلهای کورش محمدی و میلاد امیر مقدم ، در دقایق 27 و 35  توانست هر سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند .

 

جدول مسابقات گروه اول :

ردیف نام تیم بازی برد مساوی باخت زده خورده تفاضل امتیاز
1 شاهین صالح شهر 1 1 0 0 2 0 2+ 3
2 پاس صالح شهر 1 1 0 0 1 0 1+ 3
3 اسپادان بلادیه 1 0 0 1 0 1 1- 0
4 پارس شوشتر 1 0 0 1 0 2 2- 0

 

گلزنان برتر گروه اول :

1) محمد امامقلی زاده  1 گل

2) کورش محمدی 1 گل

3) میلاد امیر مقدم 1 گل

 

جدول مسابقات گروه دوم:

ردیف نام تیم بازی برد مساوی باخت زده خورده تفاضل امتیاز
1 استقلال صالح شهر 0 0 0 0 0 0 0 0
2 پاس شهرک حمزه 0 0 0 0 0 0 0 0
3 عقاب صالح شهر
0 0 0 0 0 0 0 0
4 وحدت صالح شهر
0 0 0 0 0 0 0 0

گلزنان برتر گروه دوم:

 



تاريخ : 22 / 6 / 1394برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

عصر دیروز از سری مسابقات جام یادواره دسته فرهنگی ورزشی پاس صالح شهر ، این تیم توانست در یک بازی نفس گیر و فیزیکی حریف بلادیه ای خود را با یک گل شکست دهد .

در این بازی که از ساعت 17:30 دقیقه در زمین تیم پاس برگزار گردید تیم پاس صالح شهر که با لباس های یک دست مشکی و سبز و تیم اسپادان بلادیه با لباس های یک دست قرمز توانست با گل دقیقه 80 محمد امام قلی زاده برنده این دیدار گردد و هر سه امتیاز را از آن خود کند .

در ادامه این مسابقات و از گروه 1 تیم های شاهین صالح شهر و پارس شوشتر از ساعت 17:30 در مقابل هم قرار خواهند گرفت.

جدول مسابقات گروه اول :

ردیف نام تیم بازی برد مساوی باخت تفاضل امتیاز
1 پاس صالح شهر 1 1 0 0 1+ 3
2 شاهین صالح شهر 0 0 0 0 0 0
3 پارس شوشتر 0 0 0 0 0 0
4 اسپادان بلادیه 1 0 0 1 1- 0

گلزنان برتر گروه اول :

1) محمد امامقلی زاده  1 گل

جدول مسابقات گروه دوم:

ردیف نام تیم بازی برد مساوی باخت تفاضل امتیاز
1 عقاب صالح شهر 0 0 0 0 0 0
2 استقلال صالح شهر 0 0 0 0 0 0
3 وحدت صالح شهر 0 0 0 0 0 0
4 پاس شهرک حمزه 0 0 0 0 0 0

گلزنان برتر گروه دوم:

 

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 21 / 6 / 1394برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا



تاريخ : 17 / 6 / 1394برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

آغاز مسابقات والیبال در صالح شهر

یک سری مسابقات والیبال از روزهای گذشته در صالح شهر آغاز گردیده که تا به امروز در هفته دوم این مسابقات قرار داریم .

در این مسابقات که 6 تیم از صالح شهر شرکت دارند ، هر روزه و از ساعت 18:00 عصر این دیدارها در خیابان مولوی جنب درمانگاه صالح شهر برگزار میگردند.

دیدار های هفته سوم این مسابقات از امروز و با بازی تیم های عقاب و فولاد آغاز خواهد شد . در ادامه این مسابقات و از هفته سوم فردا چهارشنبه تیم های سروش و نیرو و جمعه تیم های اول و دوم این مسابقات دارایی و شاهین در مقابل هم قرار خواهند گرفت .

جدول هفته دوم این مسابقات :

ردیف تیم ها
1 دارایی صالح شهر
2 شاهین صالح شهر
3 عقاب صالح شهر
4 فولاد صالح شهر
5 سروش صالح شهر
6 نیرو صالح شهر

گفتنی است این مسابقات دومین سال پیاپی هست که در صالح شهر برگزار میگردد و در مسابقات سال گذشته تیم دارایی موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

 

لطفاً عکس های دسته جمعی تیم ها را در ادامه مطلب ببینید....



ادامه مطلب
تاريخ : 21 / 5 / 1394برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برای فصل جدید لیگ دسته اول با تغییراتی نسبت به فصل گذشته روبرو شده است.
به گزارش خوزستان اسپورت، تیم صنعت نفت آبادان علیرغم اینکه جزو تیم های پرهزینه فصل گذشته لیگ دسته اول بود، نتوانست به لیگ برتر راه پیدا کند. همین امر سبب شد تا مسئولان این تیم برای فصل جدید بخشی از اسکلت بندی تیم را تغییر دهند.
در همین راستا، با جدایی 10 بازیکن فصل گذشته و اضافه شدن 11 بازیکن جدید، باید منتظر چهره جدید تیم نفت آبادان در فصل پیش رو باشیم.

بازیکنان ورودی:
تعداد 11 بازیکن در فصل نقل و انتقالات به جمع بازیکنان قبلی صنعت نفت اضافه شدند. یک بازیکن از لیگ برتر، هفت بازیکن از لیگ یک، دو بازیکن از لیگ دو به همراه یک بازیکن از لیگ امیدهای کشور نفراتی هستند که در لیست جدید نفت آبادان قرار گرفتند.

مجتبی ممشلی و محمد شادکام (پارسه تهران)، امین متوسل زاده (مس رفسنجان)، محمود تیغ نورد (نفت مسجدسلیمان)، جعفر بذری (آلومینیوم هرمزگان)، امیر ذلیکانی (فولادنوین اهواز)، احسان عبدی (مس کرمان)، سعید قدمی (داماش)، رضا یزدان دوست و سجاد برخورداری (نفت نوین آبادان) و بهنام بنیادزاده (نفت اهواز) بازیکنان جدید تیم صنعت نفت هستند.



تاريخ : 17 / 5 / 1394برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اختتامیه بازی های فوتبال صالحشهر– قهرمانی تیم عقاب در هفته آخر مسابقات

خریداری 11 میلیون وسایل سرمایشی و گرمایشی جهت سالن ورزشی در صالح شهر

به فکر احداث سالن چند منظوره در سال 94 هستیم

اختتامیه مسابقات فوتبال نوجوانان صالح شهر روز چهارشنبه با حضور جمالپور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند ، مسئولین اداری ، مسئولین ورزشی و مردم ورزش دوست صالح شهر برگزار شد.

در هفته اخر این مسابقات دو تیم عقاب و پرسپولیس با قضاوت علی کیارثی و با کمک های قنبر کیارثی و محمد ال جمالی به مصاف هم رفتند که در پایان ، این بازی با تساوی به پایان رسید .

بدین ترتیب تیم عقاب با این یک امتیاز ، جمع امتیاز های خود را به عدد10 رساند و  قهرمان این رقابت ها شد.

تیم های شاهین و پرسپولیس به ترتیب با 9 و 7 امتیاز رده های دوم و سوم و تیم های استقلال و کشاورز با 3 و  صفر امتیاز رده های چهارم و پنجم را به خودشان اختصاص دادند.

در پایان این مسابقات کاپ  قهرمانی توسط رئیس اداره ورزش و جوانان  به تیم عقاب اهداء شد .

همچنین رضا زلقی با زدن 5 گل  آقای گل مسابقات شد و مدال خود را نیز دریافت کرد.

جمالپور رئیس اداره ورزش شهرستان گتوند،  در این مراسم اختتامیه ضمن اهداء 5 سری کامل البسه ورزشی به تیم های شرکت کننده، اشاره نمود که مبلغ 11 میلیون وسایل سرمایشی و گرمایشی برای سالن تمرینی صالح شهر خریداری شده  که بزودی در محل سالن مذکور نصب خواهد شد.،ایشان اشاره داشتند که در سال جاری در صورت تخصیص اعتبارات مراحل احداث سالن چند منظوره صالح شهر آغاز خواهد شد.

ضمنا آقای جمالور اعلام داشتند که در وقت مناسب از همه داوران و کمک داوران این مسابقات با اهداء جوایزی تشکر خواهند کرد.

علی بهداروند مسئول ورزش صالح شهر در خصوص این مسابقه افزود :  

بازی پایانی این دوره از مسابقات مورخ 14/05/94  بین تیم های عقاب و پرسپولیس با حضور تعداد زیادی از علاقه مندان به فوتبال به خصوص ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند و اعضای شورای اسلامی برگزار  و  تیم عقاب بدلیل امتیاز بیشتر ، قهرمان گردید.

بهداروند مسئول ورزش صالح شهر در ادامه  از همه مردم صالح شهر ، پیشکسوتان ، مربیان ، سرپرستان و بخصوص جمالپور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند تشکر و قدردانی کردند.

مسئول ورزش صالح شهر از مسئولین شهرستان نیز درخواست کردند تا نسبت به حل مشکل زمین فوتبال صالح شهر که چندین سال است بلاتکلیف مانده رسیدگی شود.

بهزاد بهداروند یکی از مسئولان برگزاری مسابقات فوتبال در ادامه گفت:

بنده به نیابت از هیئت برگزاری مسابقات فوتبال صالح شهر از تمام سرپرستان ، مربیان و بازیکنان دسته های ورزشی که در مسابقات نوجوانان صالح شهر شرکت کردن و همچنین رئیس ورزش صالح شهر جناب اقای علی بهداروند و اعضاء محترم شورای شهر صالح شهر جناب آقایان محمود بلیوند و امین دادور که روز آخر در مراسم پایانی ما رو تنها نذاشتن و همچنین جناب آقای جمالپور و نصراللهی که از طرف اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند در این مراسم حضور داشتند و در طول مسابقات به ما دلگرمی و یاری رساندن کمال تشکر و قدردانی رو دارم.

جا دارد از اقایان رضا سبزوارزاده و مصطفی اسپره دو تن دیگر از همکاران بنده که در هیئت فوتبال در این مسابقات همکاری کردند کمال قدردانی را بنمایم.

و همچنین از داوران و کمک داوران عزیز که بطور مجانی این مسابقات را قضاوت کردند علی الخصوص آقای علی کیارثی داور بازی پایانی که از شهر هفت تپه تشریف آوردند تشکر کنم.

به گفته تماشاگران و سرپرستان و بازیکنان شرکت کننده در این مسابقات در طول سالهای اخیر این بهترین مسابقاتی بود که بدون کوچکترین حاشیه و کمبودی برگزار شد.

تصاویر بیشتر را در ادامه مطلب ببینید ...



ادامه مطلب
اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال نوجوانان از روز  جمعه دوم مردادماه در آکادمی ملی فوتبال آغاز می شود.
به گزارش سایت رسمی فدراسیون، تیم ملی فوتبال نوجوانان که خود را برای مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا آماده می کند، اردوی جدید خود را از روز جمعه دوم مردادماه آغاز می کند. بر همین اساس از سوی حمید علیدوستی، سرمربی 25 بازیکن به این اردو دعوت شدند. 
اسامی بازیکنان دعوت شده به شرح زیر است:
مازندران: عارف محمدعلی پور، امیرحسین اسماعیل زاده
تهران: ، مهرداد زارعی، طاها شریعتی، علیرضا انصاری، علیرضا سرداری، محمدرضا داوری، عرفان صادقی اصل،  سعید آهنی، عبدالرئوف نجاری، امیرحسین خدا مرادی،  امیرحسین حسین پور
اصفهان: محسن معظمی گودرزی، امیرسامان رنجبر، مهرداد عباسی
خوزستان: محمد شریفی، وحید نامداری، معراج اسماعیلی، علیرضا سواری، علی غلام زاده، محمدرضا غبیشاوی، ایمان عالی نژاد
هرمزگان: محمد قادری، محمد امین رضایی
گیلان: مبین عشایر
لازم به توضیح است، این اردو تا 7 مردادماه ادامه خواهد داشت و بازیکنان دعوت شده باید راس ساعت 12 روز جمعه  دوم مردادماه با حضور در هتل آکادمی خود را به کادرفنی معرفی کنند.


تاريخ : 20 / 2 / 1394برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

 

خانواده نرگس احمدی دختر هفت ساله مبتلا به بیماری صعب العلاج دیستونی برای تامین هزینه درمان فرزند بیمارشان چشم انتظار کمک های مردم خیر می باشند.

به گزارش سلام گتوند این دختر هفت ساله از چند سال پیش به بیماری دیستونی (انقباض غیر ارادی عضلات ) مبتلا شده و توانایی انجام کارهای روزانه را ندارد به گونه ای که از تحصیل نیز بازمانده است.

پدر این دختر بچه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:چند سال پیش در حالی که دخترم بیش از سه سال داشت هنگام راه رفتن دچار گرفتگی مچ پا شده و صورتش کبود گردید و پزشک پس از معاینه اعلام کرد که مشکل خاصی نیست.

صادق احمدی افزود:پس از چندی مچ پای دخترم کج شده و راه رفتن وی مشکل شد که پس از مراجعه به پزشک مغز و اعصاب در اهواز بیماری دیستونی وی تایید شد که متاسفانه درمان قطعی هم ندارد.

احمدی با اشاره به اینکه این بیماری دخترم پیشرفت کرده و از انگشت پا تا ران او را فرا گرفته که با درد شدیدی همراه است اظهار کرد:با مراجعه به پزشکان متخصص در تهران آمپول هایی به قیمت هفت میلیون ریال برای وی تجویز شده ضمن اینکه این دختر بچه برای تحمل درد باید روزانه هشت قرص قوی مصرف کند.

وی با اشاره به مشکلات نگهداری از این کودک گفت:در مراجعه به پزشک فوق تخصص مغز و اعصاب متوجه شدم دخترمان به دیستونی نوع شش مبتلا می باشد که تنها توانایی خنده ، گریه و نگاه کردن را دارد و هیچ گونه اراده و تعادلی برای انجام کارها و حرکات خود ندارد.

احمدی که خود کارگر شهرداری است و توان مالی تامین هزینه درمان کودک بیمار خود را ندارد افزود:علاوه بر هزینه بالای درمان ، برای تقویت این کودک بیمار باید مواد غذایی مقوی تهیه کرد که با حقوق اندک قادر به تامین این هزینه نیستم.

وی اظهار کرد: همسرم نیز به دلیل سختی نگهداری و مراقبت از وی تاکنون چند بار قصد خودکشی داشته است.


پدر این کودک افزود:در حال حاضر در خانه استیجاری زندگی می کنم و توانایی پرداخت هزینه پرستار برای نگهداری از فرزندم را ندارم لذا از مسوولان و مردم خیر اندیش در خواست کمک دارم.

وی گفت :در حال حاضر کمک های مالی اندکی از سوی اداره بهزیستی گتوند دریافت می کنم که بسیار ناچیز است.

رییس اداره بهزیستی گتوند نیز ضمن تایید این موضوع گفت:بیماری دیستونی بیماری صعب العلاجی است لذا باید خانواده این بیمار مورد حمایت قرار گیرند ضمن اینکه نگهداری از وی نیز دشوار است.

قاسم پاپی زاده حاضر به ارایه اطلاعات بیشتر در این رابطه و تعداد بیماران مشابه در شهرستان گتوند نشد.

دیستونی به معنای انقباض غیرارادی ، مکرر و طولانی در یک عضله یا در گروهی از عضلات یا بروز وضعیت های بدنی خاص است و یک اختلال حرکتی عصبی محسوب می شود.

هنوز هم برخی از دیستونی ها علت ناشناخته دارند، اما عوامل ارثی ، حادثه و صدمات بدنی، برخی عفونت ها، مصدومیت ها، عوارض برخی داروها، کاهش اکسیژن هنگام زایمان، بروز ضربات زایمانی و افزایش بیش از حد معمول بیلی روبین هنگام دوران نوزادی و شیرخواری در بروز

این بیماری نقش دارند.

افراد نیکوکار برای کمک به مشکلات معیشتی خانواده این دختر بیمار و تامین هزینه پرستار برای نگهداری از وی می توانند کمک های مالی خود را به شماره حساب تجارت 4889555101 به نام صادق احمدی پدر این کودک واریز کنند.



تاريخ : 30 / 1 / 1394برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

از سری مسابقات فوتبال جام یادواره شهدای شهر چغامیش از توابع شهرستان دزفول  در تاریخ 1393/12/02با حضور 20 تیم از شهرها و روستاهای حومه دزفول در شهر چغامیش (دولتی) برگزار گردید .

در این مسابقات که بزرگترین جام فوتبال در شمال خوزستان نیز می باشد از شهرصالح شهر تیم های پرسپولیس ، پاس و وحدت حضور داشتند .

این مسابقات که بصورت حرفه ای و با امکانات بسیار خوبی برگزار گردیده بود ، حضور بازیکنان تقویتی از سایر شهرهای استان بلامانع بود و تیم ها جهت تقویت خود می توانستند از هر بازیکنی استفاده نمایند .

این دوره از مسابقات در 4 گروه 5 تیمی برگزار که از هر گروه 2 تیم به مرحله بعد صعود می کردند ، در این بین تیم وحدت صالح شهر در مرحله گروهی نتوانست امتیاز لازم را کسب نماید و کنار رفت و تیم پاس صالح شهر پس از عبور از مرحله گروهی در یک چهارم نهایی مغلوب تیم سید عنایت شد . و اما تیم پرسپولیس که با بازی خوب خود و هیجان و انگیزه زیادی که در بین بازیکنان این تیم بود توانست مراحل این مسابقات را یکی پس از دیگری پشت سر نماید به بازی نهایی برسد .

پرسپولیس صالح شهر که در سالهای گذشته یکی از بهترین تیم های مناطق شمال خوزستان بوده  و در مسابقات و جام های مختلف در شهرستانهای همجوار شرکت میکند ، در همان شروع مسابقات با چهره ی یک مدعی وارد مسابقات شد و در مرحله گروهی توانست با کسب 10 امتیاز از 4 بازی به عنوان صدر نشین گام به مرحله بعد نماید . که از نتایج بسیار خوب پرسپولیس می توان به برد پرگل 5 بر صفر مقابل میزبان این مسابقات اشاره کرد .

پرسپولیس صالح شهر در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 3 بر 2 مقابل تیم پرمهره عقاب فضیلی به برتری رسید و به مصاف تیم جنوب خیبر در نیمه نهایی رسید که توانست این تیم را نیز به راحتی شکست دهد و اولین تیم صعود کننده به فینال مسابقات بزرگ فوتبال جام یادواره شهدای شهر چغامیش شهرستان دزفول باشد .

بازی فینال در تاریخ 1394/01/28در حالی برگزار گردید که مسئولین برگزاری این مسابقات تمهیدات ویژه ای با حضور مسئولین شهرستانی و استانی تدارک دیده بودند .

در این بازی که بین پرسپولیس صالح شهر و پاس شهرک حمزه بود ، دو تیم در وقت معمول بازی به نتیجه تساوی بدون گل دست پیدا کردند که تیم پرسپولیس توانست تیم خوب و پرمهره پاس شهرک حمزه را با نتیجه 5 بر 4 مغلوب و قهرمان این سری از مسابقات گردد .

در پایان به تیم های اول تا سوم جام قهرمانی و لوح تقدیری اهدا گردید .

مربی ، سرمربی و سایر دست اندرکاران و بازیکنان تیم پرسپولیس از مسئولین برگزار کننده ، هیئت داوران و هیئت ورزشی شهر چغامیش و شهرستان دزفول تقدیر و تشکر نمودند .



تاريخ : 24 / 1 / 1394برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

سهم امکانات ورزشی در صالح شهرزیر صفر است و این امر باعث شد تا در ادامه این گزارش به سراغ تعدادی از ورزشکاران رفته و مشکلات آنها را جویا شویم .

تعدادی از ورزشکاران با تماس های تلفنی و پیامک های مکرر می گویند چیزی به عنوان بحث ورزش و امکانات استاندارد ورزشی وجود ندارد اصلاً برای ورزش سرمایه گذاری صورت نگرفته است و همه این مسائل به بحث مدیریت ضعیف برمی گردد و از این ماجرا از مسئولین گله مند هستند .

متأسفانه جوانان ما در شهرافسرده شده اند، بی تحرکی ، اعتماد به نفس پائین، باعث شده که بین خانواده ها و جوان ها اختلاف زیادی به وجود بیاید و این ها همه ریشه در ورزش نکردن و بی تحرکی دارد.

این ورزشکاران میگویند صالح شهر از امکانات مناسبی برای ورزش کردن در بین آقایان برخوردار نیست ، و برای بانوان که واقعا تاسف آور است و زیر صفر می باشد .

تنها امکانات ورزشی که در صالح شهر وجود دارد زمین های فوتبال خاکی است که بجای نفس پاک باید خاک خورد و با سرعت بیشتر به سمت بیماری های ریوی دوید . و البته در پارک ورودی شهر تعدادی دستگاه های ورزشی وجود دارد که به اندازه کافی نیست و شرایط استفاده بانوان را ندارند .

ما در دو مقوله سخت افزاري و نرم افزاري در ورزش با مشکل مواجه ايم. نبود سالن ورزشي مناسب، استخر و زمين چمن و امکانات ورزشي از بزرگ ترين مشکلات ماست و در بخش نرم افزاري نيز نتوانستيم به ورزش هاي مختلف در شهرمان بپردازيم و حتي ما مي توانيم از ورزش هاي ساده و پايه مانند دووميداني، کوهنوردي، ورزش هاي همگاني و کشتي شروع کنيم تا استعدادهاي فرزندان اين شهر شکوفا شود .

صالح شهر داراي مردم کوشا، توانمند و علاقه مند به ورزش است ولي چون کار فرهنگي مناسب در اين خصوص انجام نگرفته، مردم رغبت چنداني به اين مقوله نشان نداده اند و ما بايد به مردم بگوييم که تا سلامت روح و روان و جسم آنان مهيا نشود در بقيه کارها نمي توانند موفق باشند. البته ناگفته نماند که طی روز های اخیر آقای علی غلامزاده بعنوان دروازبان ثابت تیم ملی نوجوانان کشور مقام های کشوری و جهانی کسب نموده که این نشان از علاقه مردم صالح شهر به ورزش است و در صورت امکانات مناسب می توانند پیشرفت های بیشتری را نیز داشته باشند .

صالح شهر با جمعیتی حدود ده هزار نفری به همت آقای علی بهداروند مسئول ورزش صالح شهر و تعدادی از آقایان و بانوان سالانه چندین دوره مسابقات ورزشی از جمله فوتبال ، والیبال ، تنیس روی میز و ... در همین زمین های خاکی و غیر استاندارد برگزار میکند که جا دارد از این پیشکسوت ورزش تقدیر و تشکر نمود و ایشان باید از حمایت های همه جانبه مسئولین و شهروندان برخوردار گردد تا انگیزه وی نیز همانند سایر پیشکسوتان کم نشود .

در آخر از مسئولین درخواست رسیدگی بیشتر در زمینه امکانات ورزشی در سطح شهر را می نمائیم و اگر تا کنون پیگیری هایی صورت گرفته نیز میتوانند بصورت مکتوب در اختیار رسانه ها قرار داده تا شهروندان عزیز در جریان امر قرار بگیرند .  



مهندس دارابی معاون مدیر کل ورزش و جوانان استان:این پرژه از سال ۱۳۹۱ با استفاده از اعتبارات استانی شروع شد.ما در پروژه های خارج از شهر ها اول بحث حصار کشی است کهن برایمان مهم است که در این پروژه دیوار کشی صورت گرفت همچنین چمن با زهکشی مناسب و طبق استاندارد ها انجام شده که ۸۰۰۰ متر مربع می شود  وهمچنین پیست دو میدانی است که نیاز به کار دارد و با نگاه ویژه نماینده گتوند و شوشتر در مجلش شورای اسلامی با تامین اعتبار در سال های آینده استیج را هم شروع می کنیم.

 

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید....



ادامه مطلب