به گزارش ایرنا سیدمجید صالحی روز سه شنبه در آیین بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه پیام نور شهرترکالکی گتوند با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو با بیان اینکه در سالهای اخیر حضور دانشجویان در برنامه های کشور کمرنگ شده است افزود:یکی از راههای جذب دانشجویان درعرصه های مختلف کشور اجرا کردن برنامه های متنوع فرهنگی از جمله بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاهها است.
فرماندار گتوند به استکبار ستیزی دانشجویان در تمامی دوران ها اشاره کرد وادامه داد:دانشجویان همواره همراه با نظام بوده اند و از آرمانهای انقلاب و ارزشهای اسلامی دفاع کردند و در مواردی که تفرقه ای در دانشگاه صورت می گرفت با درایت و تیزبینی دانشجویان چاره اندیشی و برطرف شد.
صالحی همچنین بر حضوربیشتر دانشجویان شهرستان گتوند در عرصه های سیاسی و اجتماعی تاکید کرد و افزود: دانشجویان دراین عرصه ها شرکت کنند تا بتوانیم از راهکارها و پیشنهادات آنها بهرمند شویم چرا که حضور دانشجویان موجب پیشرفت شهرستان خواهد شد.
فرماندار گتوند به حوادث روز دانشجو در16 آذر سال 1332 اشاره کرد و افزود: حادثه 16 آذر 1332، بعنوان یک مقاومت تاریخی در تاریخ دانشگاه تهران ثبت شد و از آن پس، همه ساله به رغم کوشش رژیم و ساواک، دانشجویان دانشگاه تهران و دیگر دانشگاههای سراسر ایران آیینی به یاد شهیدان آن روز برپا می کردند.
رئیس دانشگاه پیام نور شهر ترکالکی نیز در این مراسم با گرامیداشت روز دانشجو درخصوص فلسفه نامگذاری روز دانشجو سخن گفت.
حسن رحمانی به فعالیتهای این دانشگاه اشاره کرد و ادامه داد: دانشگاه پیام نور ترکالکی در سال 1385 تاسیس و هم اکنون بیش از 500 دانشجو در 15 رشته در این دانشگاه درحال تحصیل هستند.
اجرای تئاتر، شعرخوانی و دکلمه به یاد شهدای هسته ای از دیگر برنامه های این آیین بود.
درپایان این مراسم از دانشجویان فعال در زمینه های فرهنگی، علمی و ورزشی با اهدای جوایز تجلیل شد.
16 آذر در تقویم رسمی کشور به نام روز دانشجو ثبت شده است.

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 14 / 9 / 1395برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

کمک خیرین و اولیاء دانش آموزان راهگشای مشکلات مدارس

خانم زمانی در گفتگویی با ما گفت : این مدرسه دارای 170 دانش آموز در 2 شیفت صبح و عصر (پسرانه بیهقی و دخترانه فجر ) مشغول به تدریس می باشند . و بحمد الله این مدرسه دانش آموزانی خوب و با معدلی ممتاز را در دل خود جای داده است که اینجا جا دارد از معلمین دلسوز وزحمتکش آنها نیز تشکر داشته باشم .

مدیر مدرسه فجر در پاسخ به اینکه این مدرسه چه مشکلات و کمبودهایی دارد عنوان کرد : در واقع می توان گفت کمبود های زیادی وجود دارد ولی ما بدنبال این هستیم تا این مشکلات را اولویت بندی کرده و جهت رفاه حال دانش آموزان آنها را تهیه و مورد استفاده قرار دهیم .

سرکار خانم زمانی به کمک نقدی و غیر نقدی برخی معلمین ، خیرین و اولیاء اشاره کرد و گفت : طی جلسات متعددی که با اولیاء و معلمین این دانش آموزان گرفته شده است ، بحمد الله توانستیم بخشی از این کمبودها از جمله ، تعدادی قالی جهت فرش کردن نمازخانه ، آب تسویه کن و ... را به کمک این خیرین و معلمین عزیز تهیه نمائیم و در اختیار دانش آموزان قرار دهیم .

خانم زمانی در آخر با بیان اینکه این دانش آموزان بدون شک نسل آینده این مرز و بوم هستند گفت : جهت رشد و شکوفایی آنان همه باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم نسلی آینده دار ، امیدوار و موفق بسازیم زیرا همانطور که مقام معظم رهبری بارها عنوان کردند آینده مملکت دست دانش آموزان هست نشان از اهمیت این قشر در جامعه می باشد و این سخن کار ما را دشوار کرده و نیاز به وقت گذاری بیشتری برای این نوجوانان و جوانان هست .

مدیر مدرسه فجر در پایان از زحمات آقایان حاج عبدالرضاعلیپور و کرطلائی و خانم ها انوشه و امیری به سبب زحمات بی وقفه ای که در این مدرسه انجام دادند تقدیر کرد .

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

بمناسبت هفته بسیج فرمانده سپاه ناحیه گتوند ، فرمانده حوزه یکم امام حسین (ع) ، اعضای شورای اسلامی صالح شهر و جمعی از بسیجیان با مادر شهیدان نوری و پدر شهید پورابراهیمی در صالح شهر دیدار کردند .

در این دیدار مادر شهیدان محمد و جانباز شهید غلامحسین نوری ضمن خوش آمد گویی به فرمانده محترم سپاه و حاضرین هفته بسیج را به کلیه بسیجیان و رهبر انقلاب تبریک گفت .

مادر شهیدان نوری در ادامه عنوان کرد : همیشه گفته ام پشتیبان ولایت باشید و ما تا نفس میزنیم حامی و پشتیبان رهبر هستیم . و امیدوارم مسئولین با ایجاد اشتغال دلگرمی برای این جوانان ایجاد نمایند و انتظار دارم حامی مقام معظم رهبری باشند .

ایشان در ادامه افزود : با اینکه سن و سالم بالاست اما اخبار روز را مرتب میبینم و از اوضاع کشور مطلع میشوم .

مادر شهیدان نوری با بیان اینکه شهدا رفتند تا اسلام زنده بماند گفت : شهدا با رفتن خود درس ولایتمداری را به ما آموختند . و من همیشه در نمازم برای رهبر انقلاب امام خامنه ای دعا میکنم .

تنها خواسته ام از موسئولین این است که به فکر اشتغال جوانان باشند و وصیت کردم بر روی سنگ قبرم این را بنویسند .

در دیدار با پدر شهید پورابراهیمی ، ایشان به بیان خاطراتی از شهید پرداختند .

 



تاريخ : 13 / 9 / 1395برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

- پیاده روی خانوادگی

- مسابقات ورزشی فوتبال در رده نوجوانان

- تجلیل از خانواده معظم شهداء

- دیدار با رزمندگان دفاع مقدس

- نشست روشنگری سیاسی

- غبار روبی گلزار شهداء

- ساخت 2 برنامه اندروید با محتوای وصیت نامه شهدای صالح شهر و فرهنگ فضای مجازی

- پخش بروشور با محتوای پیشگیری از اعتیاد و فرهنگ فضای مجازی

- همایش بسیج و فرهنگ عاشورایی

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...

 



ادامه مطلب
تاريخ : 9 / 9 / 1395برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

روز گذشته سومین یادواره 28 شهید صالح شهر به میزبانی پایگاه ام سلمه (س) ویژه خواهران برگزار گردید .

در این مراسم که از ساعت 14 آغاز گردید سرهنگ کنگری ضمن خوش آمدگویی به حاضرین از جمله نماینده محترم شهرستانهای شوشتر و گتوند و خانواده معظم شهدا گفت : برگزاری چنین یادواره هایی همیشه لازم و ضروری بوده است تا ما بتوانیم بعنوان شاگردان این نظام و انقلاب درس های زیادی را از خون شهدا و عظمت این مراسمات بگیریم .

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گتوند ضمن تشکر از زحمات خواهران بسیجی جهت برگزاری و برپایی این یادواره عنوان کرد : زنان و خواهارن نقش بی بدیلی در عرصه های مختلف انقلاب تا کنون داشته که انتظار میرود این نقش پررنگ تر نیز گردد .

در ادامه این مراسم سردار گیلانی به حضور همیشگی زن ها در جامعه و همسنگر بودن آنان گفت و اظهار داشت : امام می فرماید بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ، تلاش زن ها در نهضت اسلامی بیشتر از مردان بود و همین طور هست اگر طول تاریخ را نگاه کنیم عملکرد این زن ها در صفحه انقلاب و سیاست نقش های اول را دارند . امروز هم ما شاهد این مسئله هستیم و نیمی از جامعه ما بانوان هستند که در کنار مردان می توانند نقش آفرینی کنند که در اینگونه مراسم ها این را نشان می دهند .

سردار گیلانی در خصوص وصیت نامه شهدا اظهار داشت : وقتی به وصیت نامه شهدا مراجعه می کنیم و گزیده هایی از آنها را می خوانیم و همچنین همسر شهید نوری فرمودند اگر چنین تفکری در جامعه حاکم باشد ، انسان با دوستی و اخلاق محوری که رقم میزند ، قطعاً در جامعه این مشکلات بوجود نمی آیند و امروز نیاز مندیم بر این تفکر به خصوص خواهران و مادران گرامی که تربیت نسل بشر به دست آنهاست . نسل حال و آینده اگر در مسیر شهدا قرار بگیرد ، حتماً مشکلات را حل خواهد کرد ، حتماً دچار تنش های اجتماعی نخواهیم شد ، حتما دشمنان قسم خورده و مستکبرین عالم نگاه خصمانه بر این کشور نخواهند داشت و در زندگی ها تحول اخلاقی و علمی و موفقیتهایی حاصل خواهد شد .

نمایند مجلس در ادامه گفت : در انقلاب و در جنگ تحمیلی این تفکر را تجربه کردیم و در مسلمانان منطقه داریم تجربه میکنیم . آنچیزی که امروز اسلام را به پیروزی میرساند این است که تفکر شهید را بشناسیم و اینگونه فکر کنیم و عمل کنیم . یاد شهیدان و زنده نگه داشتن یاد آنان چرا اجر شهید دارد ، به همین دلیل است . چون به ما یاد دادند که چگونه در مقابل دشمنان بشریت بایستیم و چگونه مخالفت کنیم و به معاویه صفت ها نه بگوئیم بر سفره آنها ننشینیم و چگونه باید کار و جهاد و تلاش کنیم .

در بخش پایانی این یادبود حجت السلام اکبری به روضه خوانی و مداحی پرداختند .

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 7 / 9 / 1395برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
عباس نوری گفت: باید بسیج و نیروهای انقلابی و وفادار به نظام در این حوزه حضور چشمگیری داشته باشند و با تولید محتوی علاوه بر آگاهی رساندن به حاضران در فضای مجازی عرصه را بر دشمنان این مرز و بوم تنگ تر کنند.
عباس نوری کارشناس حوزه اجتماعی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به آسیب ها ها و تهدیدات فضای مجاز گفت: یکی از مسیرهایی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صدد هستند که از طریق آن به اهداف شوم خود دست یابند فضای مجازی و اپلیکیشن های تلفن همراه است.
نوری گفت: اکنون شاهدیم در دست هر جوان و نوجوان یک گوشی تلفن هوشمند است که از طریق آن به دریافت و ارسال اطلاعات و پیام ها می پردازد و در این مسیر ممکن است خواسته یا ناخواسته مورد هدف شکارچیان فضای مجازی که تخصصشان جذب افراد و تغییر عقاید آنان است قرار گیرند. چراکه دشمن در هصر حاظر دنبال ضربه زدن به انقلاب و ارزش ها با استفاده از فضای مجازی است.
این کارشناس مسائل اجتماعی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت فضای مجازی ادامه داد: باید راهکارهای عملیاتی برای مقابله با تهدیدهای فضای مجازی اندیشیده شود و مسئولان نیز با جدیت در این حوزه ورود کنند و فقط به برگزاری جلسه و صدور مصوبات و بخش نامه ها اکتفا نکنند.
وی افزود: افزایش نگران کننده آمارهای طلاق و فساد های اخلاقی و بی بندوباری در خانواده ها از نتایج استفاده بدون ضابطه از فضای مجازی و عدم کنترل و نظارت بر برنامه های پیام رسان در جامعه از سوی مسئولان و خانواده ها است، در فضای مجازی هیچ محدودیتی برای ارسال و دریافت پیام ها و تصاویر وجود ندارد و این خطری است برای نوجوانان ما که در دام سو استفاده کنندگان قرار گیرند.
نوری با بیان اینکه خانواده در جامعه ایرانی اسلامی دارای قداست است، گفت: متاسفانه کانون های گرم خانواده اکنون در خطر و معرض فروپاشی قرار گرفته و باید علاوه بر  ایجاد محدودیت در استفاده از این پیام رسان ها و فیلتر کردن برخی امکانات آن ها به مردم خصوصا نوجوانان فرهنگ صحیح استفاده از این تکنولوژها را بیاموزیم.
این کارشناس در ادامه به نقش بسیج و قرارگاه های مجازی این نهاد ارزشی در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: باید حضور و فعالیت بسیج در فضای مجازی بیشتر شود، باید بسیج و  نیروهای انقلابی و وفادار به نظام در این حوزه حضور چشمگیری داشته باشند و با تولید محتوی علاوه بر آگاهی رساندن به حاضران در فضای مجازی عرصه را بر دشمنان این مرز و بوم تنگ تر کنند.


گفتگوی اختصاصی شاهد صالح شهر با مسئول کتابخانه قائم صالح شهر بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی

مسئول کتابخانه قائم صالح شهر در گفتگویی با ما گفت : فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی را به تمام همشهریان عزیز تبریک و تهنیت عرض میکنم و امیدوارم نه تنها این هفته بلکه در تمامی روزهای سال بتوانیم از کتاب بهره کافی را ببریم .

سرکار خانم اقبالی در پاسخ به اینکه کتابخانه از چه سالی فعال شده و چند جلد کتاب دارد اظهار داشت : کتابخانه قائم صالح شهر از سال 1388 کار خود را آغاز کرده و حدود 8 هزار جلد کتاب دارد .

ایشان در ادامه افزود : این کتابخانه حدود 600 عضو دارد و سالن مطالعه جهت خواهران و برادران با امکانات و سرویس های بهداشتی مجزا و یک بخش نیز جهت استفاده کودکان و خردسالان وجود دارد که می توانند همه روزه از آن استفاده نمایند .

وی در ادامه عنوان کرد : اعضای محترم کتابخانه کتاب و نشریات زیادی در اختیار دارند و میتوانند از آنها استفاده نمایند ولی کمبودهای زیادی نیز در کتابخانه وجود دارد که می توان به نبود اینترنت ، کمبود میز و صندلی ، نبود کامپیوتر جهت استفاده اعضاء ، آبسرد کن و حتی این مجموعه از گاز کشی جهت وسایل گرمایشی و کار در زمستان نیز برخوردار نیست و در فصول سرمای سال قابل استفاده نخواهد بود و مطالعه را برای این اعضاء سخت نموده است .

مسئول کتابخانه قائم صالح شهر در پاسخ به اینکه چه برنامه هایی در هفته کتاب و کتابخوانی آماده کرده اید ، گفت : دیدار با امام جمعه شهرستان و فرماندار محترم ، نواختن زنگ مطالعه در مدارس ابتدایی در صالح شهر ، تعیین همیار کتابخانه در مدارس بخشی از برنامه های هفته کتابخوانی خواهد بود و همچنین همشهریان محترم میتوانند با مراجعه به کتابخانه ، بصورت رایگان عضو این کتابخانه گردند .

خانم اقبالی از دغدغه و سرانه کم مطالعه در شهر سخن گفت و عنوان کرد : سرانه مطاله در بین همشهریان بسیار پایین است و استقبال از کتابخانه به خوبی صورت نگرفته است و این باعث شده تا امکانات و تسهیلات لازم به کتابخانه داده نشود و حتی نتوانیم کتابخانه را در دو شیفت صبح و عصر جهت استفاده اعضاء فعال نمائیم .

مسئول کتابخانه صالح شهر در پایان به سخن مقام معظم رهبری مدظله العالی اشاره کرد و گفت مقام معظم رهبری فرمودند امروز كتابخوانى و علم‏ آموزى، نه تنها يك وظيفه ‏ى ملى، كه يك واجب دينى است؛ و در اینجا بر خود لازم میدانم از مسئولین محترم درخواست کنم تا همکاری های لازم را در جهت رفع این مشکلات داشته باشند تا همه با هم بتوانیم سرانه مطالعه در شهر را بالا برده و کتابخوانی را در بین مردم ترویج دهیم .

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

برنامه طوایف بختیاری

https://cafebazaar.ir/app/android.bakhtiariiiii9/?l=fa

 برنامه سیب

https://cafebazaar.ir/app/android.sib12220/?l=fa

برنامه اموزش اسکرچ

https://cafebazaar.ir/app/android.scratch1231/?l=fa

آموزش حرکات بدنسازی

https://cafebazaar.ir/app/android.badansazi122234m/?l=fa



نماینده مردم شریف شهرستانهای شوشتر ، گتوند و حومه : به گتوندی بودن قیصر افتخار میکنیم و این یک واقعیت تاریخی است.

سردار گیلانی : کنگره قیصر با رویکرد ملی باید برگزار گردد.

به گزارش ایرنا، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان عصر شنبه در این آیین در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره قیصر امین پور افزود: قیصر از جمله شاعرانی است که حامی بزرگ ولایت بود.
محمد جوروند ادامه داد: همه شاعران بزرگ ایران زمین به شرافت ، انسانیت و ویژگی بارز انسانی قیصر اذعان دارند و نجابت و شرافت در اشعار این شاعر فقید برای همگان واضح است.
وی با اشاره به فرصت کم مسئولیت خود در منصب مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستانگفت:امیدواریم در سال آینده کنگره کشوری در شهرستان گتوند در سالگرد درگذشت این شاعر بزرگ برگزار شود.
وی همچنین افزود: برای ساخت بنای آرامگاه دکتر قیصر امین پور زحمات زیادی کشیده شده است و ضمن اینکه توسعه و تکمیل بنای آرامگاه این شاعر فرهیخته نیز در دستور کار قرار دارد.
نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی نیز دراین مراسم با اشاره به اینکه قیصرامین پور متعلق به جهان اسلام ، ایران و فارسی زبان ها است به گتوندی بودن او افتخار می کنیم و این یک حقیقت و واقیت تاریخی است .
سهراب گیلانی افزود: قیصر شخصیتی ملی بلکه در رشته خودش فرا ملی است و افتخار می کنیم به این بزرگمرد شاعر معاصر ملی تاریخی و شخصیت او به قدری بزرگ است که رهبر معظم انقلاب از او تقدیر کردند.
وی تاکید کرد: مسئولان کشوری و استانی باید کنگره قیصر را با رویکرد ملی برگزار کنند تا برای نسل های آینده باقی بماند.
نماینده مردم شوشتر و گتوند در پایان با اشاره به وضعیت آرامگاه دکتر قیصر امین پور بر توسعه این بنا تاکید کرد و افزود: آرامگاه قیصر باید مورد توجه ویژه قرار گیرد .
در ادامه این مراسم شعرای استان خوزستان به شعر خوانی پرداختند و در پایان این مراسم از شعرای برتر تجلیل بعمل آمد.
به گزارش کارگاه و نمایشگاه خوشنویسی نیز به مناسبت نهمین سالگرد دکتر قیصر امین پور با حضور استاد غلامحسین امیر خانی رئیس انجمن خوشنویسان کشور در تالار همایش های قیصر امین پور در زادگاه وی گتوند برگزار شد و هنرمندان و خوشنویسان استان خوزستان آثار خود را به نمایش گذاشتند.
تنفس صبح و در کوچه آفتاب (1363)، آینه های ناگهان (1372)، گل ها همه آفتابگردانند (1380) و دستور زبان عشق (1386) از مجموعه های شعر این شاعر برای بزرگسالان هستند. گزینه اشعار او هم در سال 1378 منتشر شد.همچنین توفان در پرانتز (نثر ادبی) و منظومه ظهر روز دهم (برای نوجوانان) (1365)، سنت و نوآوری در شعر معاصر (1383) و شعر و کودکی (1386)، از دیگر آثار او هستند.
قیصر امین پور متولد شهرستان گتوند در تاریخ 8 آبان ماه سال 1386 درگذشت و در زادگاهش گتوند در شمال خوزستان به خاک سپرده شد.

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

عضو شورای اسلامی صالح شهر و نایب رییس شورای اسلامی شهرستان گتوند از پیگیری های مجدد خود در خصوص رفع مشکل مخابرات صالح شهر طی جلسه ای در شرکت مخابرات روز چهارشنبه پنجم آبان ماه  خبر داد، بلیوند افزود امروز در دیدار با آقای جلیلی رییس دفتر مدیر عامل شرکت مخابرات استان خوزستان و همچنین آقای خدایی از مسولین فنی مخابرات استان خوزستان  در شرکت مخابرات اهواز مشکلات موجود  مطرح شد، و آقایان جلیلی و خدایی  در خصوص مشکلات بوجود آمده در مخابرات صالح شهر و حل نشدن این مشکل تا به حال از مردم شریف صالح شهر عذر خواهی کردند و در این راستا دستور رسیدگی هر چه بیشتر و سریعتر را  صادر کردند.

گفتنی است آقای بلیوند در این جلسه افزود که انتظار میرود در اولین فرصت مشکل مخابرات مرتفع گردد و خدمات تلفن خانگی، اینترنت برای مردم که از نیازهای ضروری مردم این شهر هست هر چه سریعتر فعال گردد.



تاريخ : 8 / 8 / 1395برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

روز گذشته زینبیه صالح شهر افتتاح گردید .

در آیین افتتاحیه این مراسم برادر محمد آسیابانی مداح خوب شهرستان گتوند در جمع برادران و خواهران و مادران گرامی به روضه خوانی و مداحی پرداختند .

گفتنی است این زینیبه با زحمات فراوان مردم خوب صالح شهر و خانواده محترم سرداری نسب بنا گردیده است و از این پس این زینبیه را با نام زینبیه مرحوم احمد سرداری نسب خوانده خواهد شد .

زینبیه مرحوم سرداری نسب جهت برگزاری مراسمات عزاداری ، مذهبی و برنامه های فرهنگی ویژه خواهران مهیا و آماده گردیده است .

 

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 5 / 8 / 1395برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

ورزشکار صالح شهری در مسابقات استانی کشتی آزاد قهرمان شد و بر سکوی نخست ایستاد .

میلاد قنبری که در وزن 57 کیلوگرم با رقیبان خود کشتی گرفته بود توانست با گرفتن کشتی های خوب بر رقیبان غلبه کن و مدال طلای این وزن را بر گردن آویزد .

میلاد قنبری که حدود 10 سال است به این ورزش روی آورده توانسته است مدال های متعددی در این مسیر کسب کند .

گفتنی است جوان صالح شهری پس از کسب این مقام ، به مرحله انتخابی کشوری نیز راه یافته است .

مدیریت سایت برای این جوان موفقیت روز افزون و رسیدن به رتبه های بالاتر و قهرمانی جهان و المپیک را آرزو دارد .

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 5 / 8 / 1395برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گتوند - ایرنا - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند گفت:نهمین همایش شعر بزرگداشت قیصرامین پور با عنوان در کوچه آفتاب همزمان با سالگرد در گذشت این شاعر بزرگ در زادگاه وی برگزار می شود.

دکتر قیصر امین پور متولد دوم اردیبهشت ماه 1338گتوند در تاریخ هشتم آبان سال 1386 بر اثر عارضه قلبی در گذشت و در زادگاهش به خاک سپرده شد.
محمدعلی اسدی یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این همایش هشتم آبانماه با حضور شاعران و نویسندگان صاحب نام کشور و نیز مسئولان کشوری و استانی در سالن همایش های قیصر امین پور گتوند برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد:سخنرانی،شعر خوانی، برپایی نمایشگاه کتاب ، عکس و کارگاه خوشنویسی همچنین حضور بر مزار آرامگاه قیصر امین پور از جمله برنامه های این همایش یک روزه است.
وی همچنین دیدار با خانواده قیصر امین پور و رونمایی ازکتاب مجموعه شعر ردپای پاییز که به همت یکی از شعرای گتوند گردآوری شده را از دیگر برنامه های این همایش برشمرد.
تنفس صبح و در کوچه آفتاب ، آینه های ناگهان ، گل ها همه آفتابگردانند و دستور زبان عشق از مجموعه های شعر این شاعر برای بزرگسالان و همچنین توفان در پرانتز (نثر ادبی) و منظومه ظهر روز دهم برای نوجوانان ، سنت و نوآوری در شعر معاصر و شعر و کودکی از دیگر آثار قیصر امین پور می باشند.



تاريخ : 2 / 8 / 1395برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سردار گیلانی ، سهراب گیلانی در خصوص مسائل فرهنگی شهرستان گتوند به تبادل اطلاعات با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان پرداخت.
در این جلسه که با حضور جمعی از فعالان عرصه فرهنگ و هنر در محل دفتر نهاد نماینده شهرستان گتوند برگزار گردید ، باتوجه به در پیش بودن هشتم آبان ماه سالروز درگذشت زنده یاد قیصرامین پور بر هرچه با شکوه تر برگزار شدن همایش بزرگداشت این چهره ماندگار عرصه شعر و ادب ایران اسلامی تاکید شد.
هم چنین بحث و بررسی های لازم در خصوص برگزاری نهمین همایش شعر در کوچه آفتاب انجام گرفت و برپایی نمایشگاه و کارگاه خوشنویسی توسط انجمن های محترم استان و شهرستان مورد تصویب قرار گرفت.



تاريخ : 19 / 7 / 1395برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به مناسبت ایام ماه محرم و شهادت اباعبداله الحسین (ع) و یارانش ، هیئت عزاداران حسینیه صاحب الزمان (عج)هرساله و در این ایام اقدام به اجرای تعزیه می نماید .

این نمایش مذهبی هر ساله و حدود 75سال است که در صالح شهر (شهرک شهید چمران) بمناسبت محرم و شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش به نمایش گذاشته می شود . که جمع کثیری از مشتاقان به امام حسین (ع) و اهل بیت آن حضرت از صالح شهر ، شهرستان گتوند و حومه به تماشای واقعه کربلا و چگونگی به شهادت رسیدن این امامان بزرگوار می نشینند.

در این ایام تعزیه هایی از جمله شهادت امام حسین (ع) ، شهادت حضرت عباس (ع) ، شهادت حر ، شهادت مسلم و طفلان آن حضرت (ع) ، تعزیه علی اکبر و حضرت قاسم (ع) و ... اجرا می گردد .

در ادامه برنامه های این ایام راس ساعت 15:30 امروز 8 محرم 95 تعزیه حضرت علی اکبر (ع) در حسینیه صاحب الزمان (عج) و توسط هیئت عزاداران پهونده سفلی برگزار خواهد شد .

در ادامه مجالس تعزیه فردا سه شنبه مصادف با روز تاسوعا از ساعت 15:00 مجلس شهادت عباس (ع) و در روز عاشورای حسینی ساعت 8:30 صبح مجلس شهادت امام حسین (ع) اجرا خواهد شد .

هیئت عزاداران حسینیه صاحب الزمان (عج) از کلیه عاشقان اهل بیت (ع) ( خواهران و برادران ) جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل می آورد.



تاريخ : 19 / 7 / 1395برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گتوند - ایرنا - رئیس اداره مخابرات شهرستان گتوند گفت: با بررسی انجام شده از سوی کارشناسان اداره کل مخابرات خوزستان علت آتش سوزی ساختمان مخابرات صالح شهر اتصال قطعات الکترونیکی بوده است.

ساعت 6:30 دقیقه روز یکشنبه ساختمان دفتر مخابرات صالح شهر به دلیل اتصال قطعات الکترونیکی دچار آتش سوزی شد که با تلاش نیروهای آتش نشانی شهر گتوند،صالح شهر وآتش نشانی شرکت کشت و صنعت کارون این آتش سوزی ساعت هشت صبح مهار گردید.
رئیس اداره مخابرات شهرستان گتوند شامگاه یکشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این حادثه منجر به قطع ارتباط مخابراتی صالح شهر شده است،افزود:علت وقوع این آتش سوزی اتصال قطعات الکترونیکی بوده است.
هیبت الله خسروی همچنین درخصوص رفع مشکل خطوط تلفن همراه و تلفن ثابت صالح شهر گفت:اپراتور همراه اول تا ساعات پایانی امشب و خطوط تلفن ثابت و اینترنت صالح شهر به دلیل شدت خسارت وارده تا روز پنجشنبه وارد مدار می شوند.
رئیس اداره مخابرات شهرستان گتوند با بیان اینکه این حادثه خسارت جانی به دنبال نداشته است، گفت:ساختمان دفتر مخابرات صالح شهر گتوند با 200متر مربع زیر بنا دچار خسارت جدی شده به طوریکه به دلیل شدت آتش سوزی خسارت زیادی به تاسیسات مخابرات این شهر وارد شده است.

لطفاً تصاویر بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 18 / 7 / 1395برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

رئیس اداره مخابرات شهرستان گتوند روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: حدود ساعت 6:30 دقیقه صبح امروز ساختمان دفتر مخابرات صالح شهر به دلیل نامعلوم دچار آتش سوزی شد.
هیبت الله خسروی افزود: با تلاش نیروهای آتش نشانی شهر گتوند،صالح شهر وآتش نشانی شرکت کشت و صنعت کارون این آتش سوزی ساعت هشت صبح مهار شد.
وی با بیان اینکه این حادثه خسارت جانی به دنبال نداشته است گفت:ساختمان دفتر مخابرات صالح شهر گتوند با 200متر مربع زیر بنا دچار خسارت جدی شده به طوریکه به دلیل شدت آتش سوزی تنها دیوارهای آن باقی مانده است.
رئیس اداره مخابرات شهرستان گتوند ضمن تاکید بر اینکه علت دقیق وقوع این آتش سوزی توسط کارشناسان آتش نشانی و کارشناسان اداره کل مخابرات خوزستان در دست بررسی است یادآور شد: این حادثه منجر به قطع ارتباط مخابراتی صالح شهر شده است.
صالح شهر در بخش مرکزی گتوند دارای یکهزار و 400 مشترک تلفن ثابت است.
شهرستان 74هزار نفری گتوند در شمال خوزستان واقع است.



تاريخ : 18 / 7 / 1395برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

 

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 18 / 7 / 1395برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گزارش تصویری مراسم شیرخوارگان در مسجد سید محسن آقامیری

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 18 / 7 / 1395برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مراسم روح بخش و پرفیض زیارت عاشورا با حضور خواهران و برادران به میزبانی هیئت جوانان بنی هاشم برگزار شد.

به گزارش شاهد صالح شهر شب گذشته مصادف با شب هفتم ماه محرم مراسم روح بخش و پرفیض قرائت زیارت عاشورا با حضور خواهران و برادران صالح شهر در محل  هیئت عزاداران جوانان بنی هاشم  برگزار شد.
دوستداران اهل بیت(ع) در این مراسم با زمزمه دعای پرفیض زیارت عاشورا و ذکر مصیبت و سینه زنی  ارادتشان را به خاندان عصمت و طهارت (ع) ابراز نمودند.



تاريخ : 18 / 7 / 1395برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

صبح امروز یک شنبه 18 مهر 95 و از ساعت 6:45 دقیقه از ساختمان اصلی مخابرات صالح شهر دود شدیدی ناشی از آتش سوزی در حال خارج شدن است و ادامه دارد .

مردم و مسئولین مربوطه در حال امداد رسانی به این حادثه هستند .

یک دستگاه آتشنشانی از سمت شهرستان گتوند به صالح شهر اعزام گردیده است.

علت این آتش سوزی هنوز مشخص نیست

خبرهای تکمیلی به زودی منتشر خواهد شد .



تاريخ : 14 / 7 / 1395برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 12 / 7 / 1395برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

همایش شیرخوارگان حسینی یکی از مناسک مذهبی بزرگداشت عاشورا است که به یاد کودکان کشته شده در روز عاشورا از سوی مسلمانان در ایران و کشورهای دیگر اسلامی همه ساله در ماه محرم برگزار می‌گردد . لذا بدینوسیله از کلیه خواهران و مادران گرامی دعوت می شود در همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی که به منظور گرامیداشت یاد طفل شیرخواره شهید دشت کربلا ، حضرت علی ‌اصغر (ع) بعنوان بزرگترین سند مظلومیت امام حسین (ع) در نهضت سرخ حسینی که در روز چهارمحرم ( 15 مهرماه 95) رأس ساعت 19:30در حسینیه صاحب الزمان (عج) صالح شهر برگزار می شود حضور بهم رسانند .

هدف از برگزاری این همایش انتقال فرهنگ عاشورای حسینی به نسل آینده است . حضرت علی اصغر (ع) شیرخواره معصوم امام حسین (ع) آشکار کننده حق و باطل و رسواگر جبهه باطل در قیام عاشورای حسینی است وبا توجه به اینکه یکی از عاطفی ترین واقعه عاشورای حسینی، شهادت مظلومانه  این سرباز خردسال امام حسین (ع) ،لذا درا ین همایش عظیم ،سعی بر آن است تا فرهنگ حسینی (ع) و پیام عاشورا از طریق این مراسم نمادین به جهان مخابره شود.



تاريخ : 12 / 7 / 1395برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

علی غلامزاده پس از کسب نائب قهرمانی در بازیهای آسیایی پس از سالها ، و راهیابی به مسابقات جام جهانی فوتبال نوجوانان در سال 2017 هند عصر امروز به شهر خود باز میگردد .

نوجوان صالح شهر در این بازی ها یک تنه تیم ملی را به فینال این مسابقات رساند و چهره خود را به فوتبال ایران و آسیا شناساند و نشان داد که میتوان حتی با امکانات حداقلی اما پشت کار و اراده ای قوی به موفقیت های بزرگی دست یافت .

گفتنی است علی غلامزاده پس از اردوی 1 ماهه و پایان این مسابقات امروز صبح به تهران و از آنجا با پرواز به سمت فرودگاه دزفول حرکت خواهد کرد .

مراسم استقبال از علی غلامزاده در صالح شهر امروز راس ساعت 17:30 در مسیر خیابان اصلی بسیج نبش مطهری 8 برگزار خواهد شد .  

از کلیه ورزشکاران و ورزش دوستان دعوت به عمل می آید تا در این مراسم شرکت نمایند .

 



تاريخ : 11 / 7 / 1395برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 11 / 7 / 1395برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

رئیس هیئت ورزش و جوانان صالح شهر در پیامی صعود تیم ملی فوتبال نوجوانان به فینال بازی های آسیایی و جام جهانی 2017 هند را به علی غلامزاده و مردم صالح شهر تبریک گفت .

علی بهداروند در گفتگویی با ما گفت : خبر بسیار خوشحال کننده ایست برای ما که علی غلامزاده نوجوان خوب و خوش آتیه صالحشهر بتواند در سطح بازیهای ملی و آسیایی اینقدر خوب ظاهر شود و بدون شک عامل اصلی موفقیت تیم ملی در رقابت های آسیایی نوجوان صالح شهری باشد که با بازی خوب خود توانست تیم قوی کره را شکست دهد و به این موفقیت دست پیدا کند .

رئیس هیئت های  ورزشی صالح شهر در ادامه عنوان کرد : این موفقیت را در ابتدا به علی غلامزاده و خانواده بسیار زحمت کش ایشان تبریک عرض میکنم و سپس موفقیت وصف ناشدنی را به جامعه ورزشی صالح شهر تبریک عرض نموده و آرزوی موفقیت بیشتر در فینال این بازیها با تیم ملی عراق و پس از آن بازیهای جام جهانی را دارم .

علی بهداروند در پایان از مسئولین خواست با ایجاد امکانات مناسب و رفع کمبودهای ورزشی در صالح شهر تلاش کنند تا بستر مناسبی برای سایر جوانان و نوجوانان جهت کسب موفقیت های جهانی ایجاد گردد .

 



تاريخ : 11 / 7 / 1395برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

سلام ای هلال محرم

شده آسمان خيمه غم/ زمين و زمان غرق ماتم
دوباره افق، رنگ خون است/ سلام اي هلال محرم
دوباره محرم رسيد و / حسينيه شد سينه هامان
دل اهل دل سينه زن شد /نفسهايمان مرثيه خوان
به هر خط مقتل/ بيا خون بگرييم
كه منزل به منزل/ چو مجنون بگرييم
(ياحسين يابن الزهرا)

یکی مسجد را سیاه پوش می کند،یکی پرچم ها را روی گنبد ها و تیرهای برق و گلدسته ها نصب می کند،یکی لوازم صوتی می آورد و خلاصه انگار عشقی در خون همگی آنها دمیده است که این چنین بدون خستگی خود را برای روزهای عزاداری آماده می کنند .

محرم در صالح شهر همیشه حال و هوای خاصی دارد و هیئت های مذهبی ، حسینیه ها و تکیه ها از روزهای قبل از آغاز محرم با عشق و ارادت خاصی که به امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) دارند ، شروع به نصب پرچم ها و بنرهای عزاداری به همین مناسبت میکنند. و خود را برای بزرگترین مراسم عزاداری کشور اماده می کنند.

طی روزهای آینده تصاویری از این همه عشق و علاقه منتشر خواهیم کرد.

معرفی مساجد و حسینیه های صالح شهر بطور کامل را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 11 / 7 / 1395برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

السلام علیک یا طفل شیر خوار کربلا

در دفتر گل ، ورق ورق گوهر بود

از اشک ، سرانگشت نگاهم تر بود

چیزی که بمن توان زاری میداد

قنداقه خونین علی اصغر بود

بمناسبت و یاد کوچک‌ترین شهید دشت کربلا حضرت علی اصغر (ع) همایش شیرخوارگان حسینی برگزار میگردد

از خواهران و مادران محترمه صالح شهر دعوت می شود تا در هشتمین همایش سالانه شیرخوارگان حضرت علی اصغر (ع) حضور بهم رسانید .

راوی : کربلایی جانباز مدافع حرم سید بهرام حسینی

شاعر : کربلایی رجبعلی نیسی

با نوای برادر پاسدار محمد آسیابانی

مکان : صالح شهر خیابان شهید مطهری 4 بین خیابان های بسیج و کشاورز – مسجد حاج سید محسن سید آقامیری

زمان برگزاری همایش : جمعه 16 مهر ماه 1395

مصادف با 5 محرم الحرام 1437 بعد از نماز ظهر و عصر

مسئول برگزاری : 09169983462

09192135670

09192135671

ضمنا از تمام خانواده های محترم تقاضا می شود در صورت امکان لباس این مناسبت را بر تن شیر خوارتان بپوشاند .