تاريخ : 8 / 12 / 1395برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند از احداث نخستین مرکز درمان بستر در شهر صالح شهر خبر داد و گفت:20 میلیارد ریال از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به ساخت این مرکز درمانی اختصاص یافته است.

یوسف بهداروندی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:برای ساخت این مرکز درمانی پنجهزار متر زمین از سوی مسکن و شهرسازی در صالح شهر گتوند واگذار شده است.

وی ارائه خدمات درمانی و کمک به حل مشکلات حوزه بهداشت و درمان در این شهر را از جمله مزایای ساخت این مرکز درمانی برشمرد و افزود:کلنگ ساخت این درمان بستر در روزهای آینده به زمین زده خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گتوند با بیان اینکه این مرکز درمان بستر قرار است به 12 تخت تحت نظر بستری موقت تجهیز شود افزود:در حال حاضر در مرکز بهداشتی درمانی صالح شهر خدمات بهداشتی و درمانی بصورت ثابت در نوبت صبح ارائه می شود و با راه اندازی این درمان بستر،خدمات درمانی بطور کامل و شبانه روزی به بیماران ارائه می شود.

شهر صالح شهر با بیش از 10هزار نفر جمعیت در بخش مرکزی گتوند قرار دارد.



تاريخ : 27 / 10 / 1395برچسب:, | 16 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

شهروندان صالح شهری پیگیر نسل های جدید اینترنت پر سرعت

قلی پور و یاری : طرح شکایت گردیده و قول همکاری داده شده

تلفن و اینترنت در جامعه امروزی ازنیازهای اساسی محسوب می‌شود به گونه ای که می توان گفت در حال حاضر بسیاری از خدمات اجتماعی، اقتصادی ، آموزشی و غیره از طریق شبکه مخابراتی و زیرساخت های مربوط به آن فراهم می شود.

به بیان دیگر قرن جدید قرن ارتباطات و تکنولوژی است و اینترنت ارتباط های تلفن همراه نقش تاثیرگذاری در زندگی مردم ایفا می کند و گرایش مردم به استفاده از اینترنت و احساس نیاز به این فناوری روز به روز  در حال افزایش است.

در طول سال های اخیر تلاش های بسیاری در سطح کشور در زمینه توسعه شبکه‌های مخابراتی صورت گرفته است و حتی با روی کار آمدن چندین اپراتور بزرگ تلفن همراه نیز در کشور، دامنه گسترش خدمات تلفن های همراه و اینترنت پرسرعت از کلان‌شهرها تا روستاهای دورافتاده کشیده شده است.

اما متاسفانه هنوز هم برخی شهرها و شهرستان ها از جمله صالح شهر از این نعمت بی بهره یا کم بهره بوده و یا با مشکلات فراوان آن روبه رو هستند که خواست مردم صالح شهر رسیدگی در اسرع وقت به این موضوع و ارائه خدمات پر سرعت اینترنت در سطح شهر است .

در همین راستا آقایان سعید قلی پور و احمد یاری دو تن از شهروندان صالح شهری هستند که چندین وقتی است درگیر این موضوع شده و با پیگیری های مستمر به نتایج خوبی هم در این راستا رسیده اند .

آقایان قلی پور و یاری با بیان اینکه طرح شکایتی از طرف ما و به زبان مردم صالح شهر صورت گرفته است عنوان می کنند:  از طریق سامانه سازمان تنظیم و مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پیگیر این موضوع شده و علیه اپراتورهای سیار ، طرح شکایت گردیده است .

گفتنی است این پیگیری ها به ثمر نیز نشسته و کارشناسان مربوط به این اپراتورها با حضور در صالح شهر و بررسی اوضاع اینترنت از نزدیک قول همکاری و مرتفع کردن این مشکل را داده اند و تمام مستندات و مکاتبات آن هم وجود دارد .

شهروندان صالح شهری که یکی از دغدغه های کنونی صالح شهر را اینترنت با سرعت پایین نام میبرند ، با مراجعه به ما خواستار پیگیری های بیشتر از طریق رسانه ها و همچنین مسئولین مربوطه در صالح شهر و شهرستان شده تا بلکه نسل های پرسرعت اینترنت هم مهمان همیشگی خانه های همشهریان باشد .

در پایان شهروندان صالحی شهری اظهار داشتند پیگیر ادامه طرح شکایت هستیم و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد تا این تکنولوژی به شهر ما هم بیاید و همانند سایر شهرها ما هم از اینترنت بهره ببریم .

 



به گزارش ایرنا نماینده مردم شوشتر و گتوند درمجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح بخش دیالیز شهرستان گتوند به توسعه زیر ساخت های بهداشتی و درمانی در شهرستان گتوند اشاره کرد و خواستار تسریح در احداث مرکز درمان بستر در شهر صالح شهر دربخش مرکزی این شهرستان شد.
سهراب گیلانی همچنین بر شبانه روزی شدن مراکز بهداشتی درمانی شهرهای سماله،ترکالکی،جنت مکان و صالح شهر در این شهرستان تاکید کرد.
وی درادامه با اشاره به فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی دزفول درحوزه بهداشت و درمان در این شهرستان گفت: خدمات خوبی از سوی این دانشگاه صورت گرفته اما این خدمات همچنان باید تداوم داشته باشد.



با پیگیری های نماینده محترم شهرستان های شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی و قول های مساعدی که طی روزهای گذشته داده بودند و جلسات مکرر با هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی دزفول ، بیمارستان کارون از روز گذشته کار خود را آغاز کرد .

دکتر یوسف بهداروندی رئیس  شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند امروز در اولین نشست مدیران و اصحاب رسانه گفت: بیمارستان گتوند روز گذشته با پذیرش اولین بیمار که خانمی با خونریزی گوارشی بود رسماً کار خود را آغاز کرد و کار بستری و خدمات رسانی به وی انجام شد و حال این بیمار در حال حاضر خوب است.

دکتر بهداروندی با ارائه‌ی جزئیات بیشتر گفت: بیمارستان کارون گتوند با ۵۰% ظرفیت موجود آغاز به کار کرده است و در حال حاضر در دو بخش اطفال و داخلی خدمات دهی را آغاز کرده است.

وی همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا متخصصین در محل مستقر هستند گفت: متخصصین داخلی در دسترس هستند و در شهرستان گتوند مستقر هستند ولی متخصصین بخش داخلی به صورت آن کال (On Call) در صورت نیاز از شهرستان شوشتر به بیمارستان گتوند مراجعه و خدمات رسانی می‌کنند.

رئیس  شبکه بهداشت و درمان گتوند در پایان بیان داشت: برای کاهش خطا در حال حاضر با ظرفیت ۱۴ تخت شامل ۴ تخت برای اطفال، ۵ تخت برای داخلی مردان و ۵ تخت برای داخلی زنان آغاز به کارکرده‌ایم و با گذشت زمان ظرفیت را افزایش می‌دهیم.



لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

به مناسبت روز پزشک انجام گرفت :

دیدار یک خبرنگار با دکتر شهرام شیرخانی رئیس مرکز انتقال خون شوشتر و پزشک چندین ساله صالح شهر

در صالح شهر وقتی نام دکتر شیرخانی به گوش میرسد از کودک گرفته تا پیرزن و پیرمرد 80 -90ساله کمتر کسی است که او را نشناسد و حداقل یک بار با او روبرو نشده باشد . دکتر شهرام شیرخانی بیش از 10 سال است که در صالح شهر به طبابت مشغول است و در این شهر به مردم خدمت میکند و بدون شک از هر کدام از این مردم بپرسید از کار این دکتر راضی و قدردان زحمات آن هستند و از حضور او در صالح شهر خوشحال.

دکتر شیرخانی میگوید این مردم خانواده من هستند و تقریباً اکثر خانواده های این شهر را میشناسم و به اندازه خانواده خودم با ناراحتی و خوشحالیشان ، بدحال و خوشحال می شوم .

ما هم اینها را بهانه کردیم و به پاس بزرگداشت ابوعلی سينا ستاره پرفروغ عرصه طب در ايران ، و روز پزشک دیداری دوستانه با این پزشک داشتیم و به پاس تقدیر هر چند کم ولی دسته گل و لوح تقدیری از طرف کانون فرهنگی و هنری شاهد صالح شهر به او تقدیم نمودیم تا از خدمات و زحمات ایشان تشکر کرده باشیم و خسته نباشید ویژه ای به این دکتر گفته باشیم و امیدواریم که ضمن آرزوی سلامت و تندرستی برای همه مردم صالح شهر ، سالها از وجود دکتر شیرخانی در این شهر استفاده ببریم.



حضور نماینده شهرستانهای شوشتر و گتوند در جمع هیات رئیسه دانشگاه

سردار گیلانی: باید اولویت هایی را در نظر بگیریم که مستقیما بر ارتقای بهداشت و درمان مردم موثر باشد

دکتر یوسف پریدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول که میزبان سردار سهرابی گیلانی نماینده مردم شهرستان های شوشتر و گتوند و هیات همراه بود در خصوص آموزش نیروها، سیستم HIS  و وضعیت فعلی بیمارستان کارون گتوند بصورت اجمال گزارشی ارایه کرد.

 وی افزود: نیروهای بیمارستان کارون گتوند بصورت دو شیفت در حال آموزش هستند و با اشاره به بخش دیالیز گفت:نیرو های این بخش حداقل به 6 ماه آموزش نیاز دارند تا بتوانند فعالیت نمایند.

 دکتر پریدار در بخش دیگری از گزارش خود افزود: ایمنی بیماران از اهمیت بالایی برخوردار است به همین لحاظ در حال حاضر نیروهای بخش دیالیز در بیمارستان بزرگ دزفول در حال آموزش هستند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: شبکه ارایه خدمات بهداشت در شهرستان گتوند تکمیل است و این بدنه عظیم نیاز به بازسازی دارد که در همین رابطه فهرست اولویت بندی در حوزه دانشگاه تعریف شده است تا تعمیرات اساسی مراکز بهداشتی درمانی انجام شود.

دکتر پریدار گفت: شکایتهای بحقی در حوزه بهداشت و درمان وجود دارد. و آنچه که بنده شاهد هستم در روند ارایه خدمات، همکاران من در حوزه دانشگاه تعلل و کوتاهی نکرده اند و تمام تلاش ما این است که خدمات با کیفیت قابل قبول به مردم ارایه شود.

در ادامه سردار سهراب گیلانی نماینده مردم شهرستانهای شوشتر و گتوند اظهار داشت: خوزستان با توجه به اقلیم، آب و هوا، ریزگردها و مسایل محیط زیست و فقر و بیکاری کار شما را دو چندان می کند وی افزود: بدلیل عقب ماندگیهایی که در شهرستان گتوند داریم باید توجه خاص بشود. سردار گیلانی افزود: باید اولویت هایی را در نظر بگیریم که مستقیما بر ارتقای بهداشت و درمان مردم موثر باشد وی گفت:

 در حوزه سلامت باید تلاش جدی کرد و به نقاط حاشیه نشین رسیدگی شود. سردار گیلانی گفت: نگاه را بطور جدی و با اولویت بندی و برنامه ریزی زمان بندی شده به محرومین و حاشیه ها داشته باشیم. وی افزود:

 یکی از اولویتهای اصلی ما در سال95 در شهرستانهای شوشتر و گتوند حوزه سلامت است. دکتر گیلانی در بخش پایانی سخنان خود خواستار توجه به رضایتمندی کارکنان حوزه سلامت شد.

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

قشنگ ترین روز خدا بزرگداشت پاکترین شغل دنیا برشریفترین بندگان خدا مبارک باد

12 اردیبهشت ماه مصادف است با بزرگداشت شهید مطهری و روز معلم

پیشرفت و موفقیت نسل آینده ما با دستان پاک معلمین رقم خواهد خورد .

اینجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری  و تبريك روز معلم به همه معلمان سختكوش كه صادقانه در سنگرهای تعلیم و تربیت در سراسر ایران عزیز ، شهرستان گتوند به ویژه شهر عزیزمان صالح شهر مشق عاشقي مي كنند ، برای همه  این عزیزان سلامت، سعادت و خوشبختی آرزو نموده، اميدوارم كه با توجه به تمام کم و کاستی هایی که وجود دارد ، به مدد خداوند متعال ، توجهات حضرت ولي عصر (عج) و همت همه معلمان صبور در سالي كه از سوي مقام معظم رهبري (مدظله العالی) سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل ناميده شده، شاهد تلاش هر چه بيشتر معلمان عزیز میهن اسلامی در جهت تحقق این امر  باشيم.



تاريخ : 15 / 12 / 1394برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

طایفه بزرگ منجزی در بقعه بابازاهد گیلانی ( چلو ) تجلیل و قدردانی به عمل آوردند .

در این مراسم جمع کثیری از بزرگان تیره های مختلف منجزی از نماینده منتخب مردم شهرستانهای شوشتر و گتوند در مجلس دهم با ذبح و قربانی چندین گوسفند ، موفقیت وی را در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تبریک گفتند .

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببنید...



ادامه مطلب
تاريخ : 15 / 12 / 1394برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

سهراب گیلانی در مسجد جامع صالح شهر با تشکر از حضور حماسی مردم صالح شهر گفت: تشکر می کنم از تمام مردم در این شهر عزیز که در انتخابات شرکت کردید.

امروز بحث انتخابات تمام شده است و همه برادر و خواهر شدیم و از این به بعد باید به فکر ساختن شهر و روستاهای خود باشیم.

وی با بیان ناراضی بودن وضع منطقه گفت: مسولین و تمام مدیران منطقه باید تلاش کنند ما به دنبال تغییری هستیم که به دنبال آن پیشرفت ایجاد شود. هر سال باید پیشرفت نسبت به سال قبل داشته باشیم./

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببنید...



ادامه مطلب
تاريخ : 15 / 12 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مهندس عباس نوری کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در مسجد جامع صالح شهر از شرکت عظیم مردم در انتخابات تقدیر و تشکر نمود .

مهندس عباس نوری ضمن تمجید از حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای گفت : امیدوارم هر دو مجلس منشا برکات خیر برای مردم و نظام جمهوری اسلامی باشد .

کاندیدای دهمین دوره مجلس افزود : از همه کسانی که با آگاهی مرا پذیرفته و یا نپذیرفته اند تشکر می نمایم و این حضور مهم بود که بحمدالله به وقوع پیوست و مردم شرکت چشم گیری داشتند .

مهندس عباس نوری ضمن تبریک به منتخب مردم جناب آقای سهراب گیلانی ، برای ایشان آرزوی موفقیت نمود و گفت همه باید با اتحاد و همدلی با منتخب مردم بتوانیم مشکلات را حل نموده و شهر و شهرستان های آبادی داشته باشیم .

مهندس عباس نوری در پایان این مراسم آرزوی فردایی بهتر برای صالح شهر با کمک هم را نمود .

در حاشیه این مراسم مردم صالح شهر از حضور ایشان و در بین مردم تقدیر نمودند و برای این عزیز آرزوی سلامتی نمودند .

گفتنی است مهندس عباس نوری کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی مجلس از حوزه شهرستانهای شوشتر ، گتوند و حومه بودند که تعداد 11184 رای را کسب نمودند .



تاريخ : 10 / 12 / 1394برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مهندس حاج عباس نوری در پیامی از مردم شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستانهای شوشتر ، گتوند و حومه تقدیر و تشکر نمود و ضمن تبریک به منتخب مردم سردار سهراب گیلانی برا ایشان آرزوی موفقیت نمود .

متن این پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحيم

مَن لَم يَشكُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقينَ لَم يَشكُرِ اللّه عَزَّوَجَلَّ

خداوند بزرگ و متعال را شاکر و سپاسگزاریم که توفیق حضور در حماسه انتخابات را به ما ارزانی داد . اجتماع وصف ناپذیر آحاد مردم دراین صحنه جلوه زیبایی از روزهای بیاد ماندنی تحکیم ارتباط نظام مقدس جمهوری اسلامی با توده های ملت را نشان داد.

 آری این شور و حماسه پاسخی هست به انتظار و وصایای شهدایی که در این چند دهه از عمر انقلاب گرانبهاترین سرمایه شان را تقدیم نمودند .

در این دوره از مشارکت سیاسی حضور پررنگ و فعال همه اقشار بویژه نسل جوان و امیدهای آینده آنچنان نیرویی به بدنه  کشور تزریق نمود که پایه های آن را مستحکم تر و اعتماد به نفس مسولین را در مدیریت کلان تقویت نمود .

در این جا لازم میدانم از کلیه حامیان و هواداران خود که مجدانه و بصورت خودجوش و از صمیم قلب تلاشهای صادقانه داشته و باهمفکری،همدلی و همراهی مشوق و یاریگر ما دراین حماسه عظیم بوده اند باکمال خضوع و احترام مراتب تقدیر و تشکر وافر خود را اعلام نمایم . زبان ازگفتن و قلم از نوشتن تلاشهای بی بدیل همه سروران ناتوان است و قطعا به سهولت نمیتوان دریای محبت ابراز شده را پاسخ داد.

همچنین ضمن تبریک ، آرزوی موفقیت برای منتخب مردم را دارم.

امید است باتوکل بر ایزد متعال در فرصت های آتی بتوانیم رشته دوستی و مودت را پربار تر و گامهای مثبت اثر بخش تری در جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام و سربلندی این دیار برداریم.

من الله التوفیق

برادر شما

عباس نوری



تاريخ : 9 / 12 / 1394برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

نتایج نهایی انتخابات در شوشتر و گتوند اعلام شد

سهراب گیلانی با کسب 36 هزار و 949 رأی از مجموع 131 هزار و 467 رأی مأخوذه در حوزه شهرستان شوشتر و گتوند و با کسب 28 درصد از کل آراء، در مرحله اول به طور قاطع به مجلس شورای اسلامی راه یافت

فرماندار شوشتر با بیان اینکه شمارش آرا در حوزه اصلی شهرستان شوشتر و گتوند به پایان رسیده و سهراب گیلانی در مرحله اول به طور قاطع به مجلس شورای اسلامی راه یافت، گفت: مشارکت واجدین شرایط در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه شهرستان شوشتر و گتوند، 70 درصد بوده است.
حیدر نجفی از پایان شمارش آرا در مجموع 264 شعبه اخذ رأی در مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های شوشتر و گتوند خبر داد و عنوان کرد: در مجموع 188 شعبه اخذ رأی در حوزه اصلی شهر شوشتر و بخش مرکزی و دو حوزه میان آب و شعیبیه و 76 شعبه اخذ رأی نیز در حوزه فرعی گتوند و عقیلی مستقر شد.
وی خاطرنشان‌کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی با پایان شمارش آراء، سهراب گیلانی با کسب 36 هزار و 949 رأی از مجموع 131 هزار و 467 رأی مأخوذه در حوزه شهرستان شوشتر و گتوند و با کسب 28 درصد از کل آراء، در مرحله اول به طور قاطع به مجلس شورای اسلامی راه یافت.
فرماندار شوشتر همچنین در خصوص نتایج انتخابات خبرگان رهبری در این شهرستان تصریح کرد: در شوشتر و حوزه‌های فرعی میان آب و شعیبیه به ترتیب آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری با 37 هزار و 424 رأی، آیت‌الله عباس کعبی با 33 هزار و 437 رأی، آیت‌الله محسن حیدری آل‌کثیر با 28 هزار و 409 رأی، آیت‌الله  سیدعلی شفیعی با 27 هزار و 601 رأی، آیت‌الله سیدکریم فرحانی با 25 هزار و 319 رأی، آیت‌الله علی فلاحیان با 24 هزار و 53 رأی و آیت‌الله محمد احمدی شاهرودی با 15 هزار و 751 رأی، حائز اکثریت آراء شدند.
نجفی مجموع آراء مأخوذه در انتخابات خبرگان رهبری در این شهرستان را 192 هزار و 33 رأی عنوان کرد و گفت: درصد مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه شهرستان شوشتر و گتوند 70 درصد بوده است.



دکتر یوسف بهداروندی مدیر شبکه بهداشت گتوند در نشستی با اعضای شورای شهرستان گتوند گفت : پویایی و سرزندگی مردمی گتوند می تواند راهی برای برون رفت از بن بست باشد و شهر را عملا زنده نگه دارد و ما مسئولان باید به مردم پاسخگو باشیم و از این جهت از این نشست و پاسخگویی به سوالات نمایندگان مردم خوشحالم .

20160201_133812دکتر بهداروندی در ابتدا با اشاره به موضوع استخدامی بیمارستان گتوند گفت : در بحث استخدامی کادر بیمارستان ، کل جمعیت شهرستان به عنوان بومی در نظر گرفته شده است و تراکم پذیرفته شدگان هر شهر را نتایج آزمون مشخص کرده است و هیچ فرد یا ارگانی توان دخالت در آن را نداشته است .

در ادامه مدیر شبکه بهداشت گتوند قانون نانوشته ی دولت یازدهم  که همان زیر سوال بردن دولت قبل بود را زیر پا نهاد و گفت : در زمان افتتاح بیمارستان نباید کسی گمان کند که بنده کار را انجام داده ام و ” قاعدتا زحمات مدیر قبلی و مدیران قبل تر و کارمندان فعلی و قبلی سهم عمده ای از ساخت بیمارستان را عهده دار بوده اند ” که جا دارد از زحمات و پیگیری هایشان تقدیر کنم .

وی با اشاره به زمان افتتاح بیمارستان ۳۲ تخت خوابی کاروند گتوند گتوند : با توجه به برخی اقدامات باقی مانده نمی توانیم زمان دقیقی برای افتتاح بیمارستان اعلام کنیم ولی قطعا افتتاح در امسال خواهد بود و درصورتی که کارها طبق روال پیش برود ممکن است در روزهای آخر دهه ی مبارک فجر نیز بیمارستان افتتاح شود .

دکتر بهداروندی همچنین بیان داشت : بیمارستان تنها زمانی افتتاح می شود که کار بصورت صد در صد پایان پذیرفته باشد و افتتاح صوری به هبچ وجه در کار نخواهد بود .

وی در پایان چندین نکته را یادآور شد و  ” مهمترین مانع توسعه ی خدمات درمانی بهداشتی را کمبود نیروی انسانی عنوان کرد”  و ” از طرح ساماندهی خیرین جهت تسریع در پیشبرد امور خبر داد”  و به مردم نوید داد که ” حجم خدمات دهی در زمینه ی بهداشت دهان و دندان در گتوند بزودی هم از جنبه ی کمی و هم از جنبه ی کیفی افزایش خواهد یافت”  .



دیدار جمعی از بانوان صالح شهر با مادر شهیدان نوری بمناسبت سالروز شهادت شهید محمد نوری

مادر شهيدان نوري: روي سنگ قبرم بنويسيد از مسئولين انتظار دارم به فكر مردم و اشتغال جوانان باشند.

يكي از راه‌هاي زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهيدان  ديدار از پدر و مادران شهدا مي‌باشد، ديدار از خانواده‌هاي شهدا افتخار بزرگي براي اين نسل مي‌باشد به همين منظور در سالروز شهادت شهيد محمد نوري جمعي از بانوان صالح شهر به ديدار مادر شهيدان نوري رفتند.

خانواده شهيدان نوري با تقديم كردن 2 شهيد و چندين جانباز دين خود را به انقلاب ادا نموداند، كه شهداي اين خانواده به نام شهيد محمد نوري كه در عمليات  كربلاي 5 در منطقه شلمچه و شهيد غلامحسين نوري كه در عمليات كربلاي 4 از ناحيه ريه و چشم شيميايي شده بود و پس از سال‌ها تحمل درد و رنج به درجه شهادت رسيد.

در اين ديدار مادر بزرگوار شهيدان نوري، ضمن خوش آمد گويي به بازگو كردن نقش خانواده‌هاي شهدا در دوران دفاع مقدس پرداخت.

اين مادر شهيد با بيان اينكه من همه‌ي شهداي صالح شهر را از خود مي‌دانم و با آمدن هر شهيد به صالح شهر براي آنها گريه كرده و با خانواده‌هاي آنها ابراز  همدردي نموده‌ام.

وي خطاب به بانوان حاضر در نشست گفت سعي كنيد فرزندان خود را عاشق امام حسين(ع) و ولايت تربيت كنيد. و مي خواهم من به عنوان مادر شهيد وصيت كنم كه همان‌گونه كه در ابتداي انقلاب جوانان مطيع امام (ره) بودند شما نيز مطيع و فرمانبر مقام معظم رهبري باشيد و قدر ولايت را با تمام وجود بدانيد.

در خواستم اينست كه بعد از مرگم بروي سنگ قبرم بنويسيد تا مسئولان هميشه بدانند كه بايد به فكر مردم و اشتغال جوانان باشند صندلي كه به آن تكيه داده‌اند قيمت زيادي دارد زيرا براي اينكه مسئولان به اين صندلي برسند خون‌هاي جوانان زيادي ريخته شده است.

لطفاً ادامه مطلب را ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 27 / 10 / 1394برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

لیست کاندیدای تائید صلاحیت شده انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان شوشتر و گتوند

به نقل از سایت شوشتر نامه لیست کانیدای تائید صلاحیت شده از سوی هیئت نظارت استان خوزستان در حوزه انتخابیه شهرستان های شوشتر و گتوند اعلام شد و تنها ۱۵ نفر از جمع ۳۳ نفر ثبت نامی تائید صلاحیت شده اند.

به گزارش سایت شوشترنامه، بر اساس اخبار تائید شده در حوزه انتخابیه شهرستان های شوشتر و گتوند اسامی ذیل توانستند از شورای محترم نگهبان تائید صلاحیت کسب کنند.

ابوالقاسم شمس آبادی

سید محمد حسن جزایری

محمدرضا آملازاده

سید محمد سادات ابراهیمی

بهروز حسینی زاده

محمود خرم دل

منصور سلیمانی راد

اسحاق عسکری

سهراب گیلانی

عباس نوری

علی رضا اکبری زاده

پوراندوخت منجزی

علی نظر ممبینی

فاخر باوی

رها متقیان فرهادی

بدیهی است اسامی افرادی که در لیست فوق ذکر نشده است یا عدم تائید صلاحیت و یا عدم احراز صلاحیت شده اند که می توانند درباره شرایط خود به هیات نظارت استان و یا تهران اعتراض خود را تحویل دهند.



تاريخ : 19 / 10 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

«دیوار مهربانی» یکی از نوآورانه و انسان‌دوستانه‌ترین خلاقیت‌های مردم ایران در چند سال اخیر باشد. شعار این دیوار، «نیاز داری بردار، نیاز نداری بگذار» است و مردم با قرار دادن لباس‌های گرمشان در این زمستان سرد برای نیازمندان به آن‌ها کمک می‌کنند.

این طرح انسان دوستانه چندروزی است که به صالح شهر از شهرستان گتوند با جمعیت حدود 10 هزار نفری هم رسیده است .

محمدعلی زارع عضو شورای اسلامی صالح شهر گفت : با پیگیری ها و صحبت هایی که انجام دادیم با کمک جمعی از دوستان و جوانان نیکوکار و همکاری سایر اعضای محترم شورای اسلامی دیوار مهربانی رو راه اندازی نمودیم .

زارع در ادامه افزود : هدف از ایجاد و راه اندازی این است که ممکن است عده ای از همشهریان از شرایط اقتصادی خوبی برخوردار نباشند و واقعاً به این لباس ها نیاز مبرمی داشته باشند . و همانطور که از نام این دیوار مشخص است امید می رود که عزیزانی که لباس بلا استفاده دارند و یا لباسهای نو خود را به این دیوار نصب کنند تا بدست نیازمند واقعیشان برسند و استفاده نمایند .

آدرس دیوار مهربانی در صالح شهر : خیابان اصلی بسیج جنب دبیرستان دخترانه حضرت آسیه (س)

ان شاءالله که این کار خداپسندانه مورد قبول پروردگار گرفته باشد.

دوستان نظر خود را در این زمینه می توانند در بخش نظرات ثبت نمایند

عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

بمناسبت هفته بسیج سید ابوالحسن حسن زاده امام جمعه موقت اهواز در حسینیه اعظم صاحب الزمان (عج) صالح شهر حضور یافتند و به سخنرانی پرداختند . تصاویری از این حضور را در زیر میبینید .

 

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...

 



ادامه مطلب
افتتاح بيمارستان ۳۲ تخته خوابي گتوند در سال ۹۴ قطعي است و در صدد هستيم تا در آذر يا دي ماه اين پروژه را افتتاح کنيم

فرماندار گتوند گفت: افتتاح بيمارستان ۳۲ تخته خوابي گتوند در سال ۹۴ قطعي است و در صدد هستيم تا در آذر يا دي ماه اين پروژه را افتتاح کنيم.

فرماندار شهرستان گتوند گفت: در جلسات متعددي که با مسوولان بهداشت و درمان شهرستان برگزار کرديم، تذکرات جدي به پيمانکار بيمارستان گتوند داده شد تا با نيروهاي بيشتر به کار ادامه دهد و وقفه اي در خصوص کارهاي باقي مانده از بيمارستان به وجود نيايد.

مجيد صالحي در ادامه افزود: پروژه بيمارستان ۳۲ تخته خوابي گتوند اصلا با کمبود اعتبار مواجه نيست و مقداري از بحث محوطه سازي آن باقي مانده که اين کار نيز با سرعت در حال انجام است.

صالحي همچنين تصريح کرد: با تأکيدات زياد به مسوولان مربوطه براي سرعت بخشيدن به روند ساخت و تکميل محوطه بيمارستان، افتتاح اين پروژه در سال ۹۴ قطعي است و حتي ما در صدد هستيم تا در آذر يا دي ماه اين پروژه را افتتاح کنيم.

وي اظهار داشت: درخصوص حضور وزير بهداشت و درمان کشور براي افتتاح بيمارستان گتوند نيز هماهنگي هايي صورت گرفته است که در صورت امکان بيمارستان با حضور وزير بهداشت و درمان افتتاح شود.



بهداشت روان، دانش و هنری است كه به افراد كمك می‌كند تا با ايجاد روش هايی صحيح از لحاظ روانی و عاطفی بتوانند با محيط خود سازگاری نموده و راه حل های مطلوب‌تری را برای حل مشكلاتشان انتخاب نمايند.

خانم شفیعی زاده در گفتگویی با ما گفت : دهم اکتبر مصادف با نوزدهم مهر ماه از طرف فدراسیون جهانی بهداشت روان(WFMH) به عنوان "روز جهــــــانی بهـــــــداشت روان " نامگذاری شده است.در ایران هفته پایانی مهر ماه (24 لغایت30 مهر) به نام هفته بهداشت روان نام گذاری شده است وعمده ترین هدف در این هفته ارتقاء و افزایش آگاهی و تغییرو اصلاح نگرش مردم نسبت به مسائل بهداشت روان می باشد. 

مدیر آموزشگاه پروین اعتصامی در ادامه افزود : به همین مناسبت نمایشگاه و کلاسهای آموزشی و آگاهی به همت دبیران و دانش آموزان و با کمک اداره بهداشت شهرستان گتوند برگزار گردید و در پایان به جمعی از دانش آموزان که روزنامه دیواری به همین مناسبت تهیه کرده بودند ، هدایایی اهداء گردید .

عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید ...



ادامه مطلب
تاريخ : 26 / 5 / 1394برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

با حضور مسئولین شهری و شهرستانی شیفت عصر درمانگاه صالح شهر راه اندازی گردید .

جهت رفاه حال شهروندان عزیز صالح شهری ، درمانگاه صالح شهر در شیفت عصر آماده خدمات رسانی خواهد بود .

عصر روز گذشته با حضور دکتر حسین پور ، بخشدار مرکزی شهرستان ، اعضای محترم شورای اسلامی ، شهردار محترم و جمعی از شهروندان ، شیفت عصر درمانگاه صالح شهر راه اندازی گردید و همشهریان می توانند هر روزه علاه بر شیفت صبح از ساعت 15 الی 23 شب از خدمات این درمانگاه استفاده نمایند .

در آیین افتتاحیه این مراسم ، بخشدار مرکزی شهرستان گتوند جهانگیر حیدری پور از اهمیت راه اندازی شیفت عصر برای استفاده عموم گفت و از دکتر حسین پور و اعضای شورای اسلامی تشکر نمود . در ادامه این مراسم دکتر حسین پور ریاست شبکه بهداشت شهرستان اظهار داشت : پیگیری های زیادی انجام شد تا توانستیم این شیفت را راه اندازی نمائیم و ان شاء الله در این راستا بتوانیم بخشی از مشکلات شهروندان صالح شهر را رفع نمائیم .

 اعضای محترم شورای اسلامی صالح شهر از دکتر حسین پور جهت پیگیری های زیاد تقدیر و تشکر کردند و امیدوار شدند تا این درمانگاه با کادری مجرب بتواند جواب گوی مشکلات بهداشتی و پزشکی در صالح شهر باشند .



تاريخ : 20 / 2 / 1394برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

 

خانواده نرگس احمدی دختر هفت ساله مبتلا به بیماری صعب العلاج دیستونی برای تامین هزینه درمان فرزند بیمارشان چشم انتظار کمک های مردم خیر می باشند.

به گزارش سلام گتوند این دختر هفت ساله از چند سال پیش به بیماری دیستونی (انقباض غیر ارادی عضلات ) مبتلا شده و توانایی انجام کارهای روزانه را ندارد به گونه ای که از تحصیل نیز بازمانده است.

پدر این دختر بچه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:چند سال پیش در حالی که دخترم بیش از سه سال داشت هنگام راه رفتن دچار گرفتگی مچ پا شده و صورتش کبود گردید و پزشک پس از معاینه اعلام کرد که مشکل خاصی نیست.

صادق احمدی افزود:پس از چندی مچ پای دخترم کج شده و راه رفتن وی مشکل شد که پس از مراجعه به پزشک مغز و اعصاب در اهواز بیماری دیستونی وی تایید شد که متاسفانه درمان قطعی هم ندارد.

احمدی با اشاره به اینکه این بیماری دخترم پیشرفت کرده و از انگشت پا تا ران او را فرا گرفته که با درد شدیدی همراه است اظهار کرد:با مراجعه به پزشکان متخصص در تهران آمپول هایی به قیمت هفت میلیون ریال برای وی تجویز شده ضمن اینکه این دختر بچه برای تحمل درد باید روزانه هشت قرص قوی مصرف کند.

وی با اشاره به مشکلات نگهداری از این کودک گفت:در مراجعه به پزشک فوق تخصص مغز و اعصاب متوجه شدم دخترمان به دیستونی نوع شش مبتلا می باشد که تنها توانایی خنده ، گریه و نگاه کردن را دارد و هیچ گونه اراده و تعادلی برای انجام کارها و حرکات خود ندارد.

احمدی که خود کارگر شهرداری است و توان مالی تامین هزینه درمان کودک بیمار خود را ندارد افزود:علاوه بر هزینه بالای درمان ، برای تقویت این کودک بیمار باید مواد غذایی مقوی تهیه کرد که با حقوق اندک قادر به تامین این هزینه نیستم.

وی اظهار کرد: همسرم نیز به دلیل سختی نگهداری و مراقبت از وی تاکنون چند بار قصد خودکشی داشته است.


پدر این کودک افزود:در حال حاضر در خانه استیجاری زندگی می کنم و توانایی پرداخت هزینه پرستار برای نگهداری از فرزندم را ندارم لذا از مسوولان و مردم خیر اندیش در خواست کمک دارم.

وی گفت :در حال حاضر کمک های مالی اندکی از سوی اداره بهزیستی گتوند دریافت می کنم که بسیار ناچیز است.

رییس اداره بهزیستی گتوند نیز ضمن تایید این موضوع گفت:بیماری دیستونی بیماری صعب العلاجی است لذا باید خانواده این بیمار مورد حمایت قرار گیرند ضمن اینکه نگهداری از وی نیز دشوار است.

قاسم پاپی زاده حاضر به ارایه اطلاعات بیشتر در این رابطه و تعداد بیماران مشابه در شهرستان گتوند نشد.

دیستونی به معنای انقباض غیرارادی ، مکرر و طولانی در یک عضله یا در گروهی از عضلات یا بروز وضعیت های بدنی خاص است و یک اختلال حرکتی عصبی محسوب می شود.

هنوز هم برخی از دیستونی ها علت ناشناخته دارند، اما عوامل ارثی ، حادثه و صدمات بدنی، برخی عفونت ها، مصدومیت ها، عوارض برخی داروها، کاهش اکسیژن هنگام زایمان، بروز ضربات زایمانی و افزایش بیش از حد معمول بیلی روبین هنگام دوران نوزادی و شیرخواری در بروز

این بیماری نقش دارند.

افراد نیکوکار برای کمک به مشکلات معیشتی خانواده این دختر بیمار و تامین هزینه پرستار برای نگهداری از وی می توانند کمک های مالی خود را به شماره حساب تجارت 4889555101 به نام صادق احمدی پدر این کودک واریز کنند.



تاريخ : 20 / 2 / 1394برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از عقیلی نیوز به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر سماله ، بخش دندان پزشکی درمانگاه شهر سماله امروز با حضور آقای دکتر حسین پور رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند ، شورای سلامی شهر سماله ، خیرین محترم درمانگاه ، و یکی از بزرگان و مردم شهر سماله جهت رفاه و رسیدگی بهتر مردم در زمینه دهان و دندان افتتاح گردید.

آقای نظرزاده عضو شورای اسلامی شهر سماله ضمن سپاسگزاری از دکتر حسین پور بابت راه اندازی بخش دندانپزشکی مرکز بهداشتی درمانی شهر سماله ، اظهار امیدواری کردند و به گفته ایشان ، شبانه روزی کردن درمانگاه هم در آینده نزدیک تحقق خواهد یافت.



تاريخ : 7 / 2 / 1394برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

در روز دوشنبه با هماهنگی مدیریت آموزشگاه و خانه بهداشت منطقه در آموزشگاه پروین اعتصامی به مناسبت میلاد دخت نبی اکرم،حضرت فاطمه زهرا (س)  همایشی با موضوع بیماریهای زنان ،انواع سرطانها با حضور خانم دکتر حسن پور و خانم فارسان کارشناس مرکز بهداشت ومادران محترم دانش آموزان برگزار گردید.

در این مراسم خانم دکتر درباره ی بیماریهای خاص خانمها وانواع سرطان صحبت وبه سؤالات خانمهای حاضر درجلسه پاسخ دادند.

در بخش دوم مراسم خانم فارسان با حضور دانش آموزان درکنار اولیایشان در حیطه مسائل روانشناسی ، استرس،ویژگیهای دوران بلوغ صحبت وراهنمایی های لازم را ارائه کردند. با تشکر از همکاری وحضورشان . 

 



تاريخ : 6 / 1 / 1394برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گتوند پیش از ظهر امروز طی مراسمی باحضور سادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتر وگتوند درمجلس شورای اسلامی، پریدار ریاست دانشگاه علوم پزشکی دزفول، سید مجید صالحی فرماندارشهرستان گتوند ،اهالی روستای پل پرزین ودیگر مسئولین محلی گتوند  اورژانس جاده ای پل پرزین  به صورت رسمی افتتاح شد. در ابتدای این مراسم سیدمحمد سادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتر وگتوند درمجلس شورای اسلامی ، پریدار ریاست دانشگاه علوم پزشکی دزفول وبیژن حسین پور مدیریت شبکه بهداشت ودرمان گتوند به ایراد سخن پرداختند.

بیژن حسین پور مدیریت شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گتوند ضمن خیر مقدم به مدعوین افزود: یکی از مهمترین اقداماتی که باید برای مردم انجام داد توسعه خدمات درمانی و بهداشتی و امدادی است. وی با اعلام اینکه احداث پایگاه اورژانس جاده‌ای در پل پرزین احساس می‌شد،‌ افزود: با توجه به حادثه خیز بودن این منطقه، لذا تمهیدات اندیشیده شده این مهم امروز در پل پرزین  به بهره‌برداری رسید.

حسین پور درادامه خاطر نشان کرد: اورژانس جاده ای پل پرزین  در زمینی با مساحت 450وبا زیربنا 160متر مربع وبا اعتباری بالغ بریک میلیارد ونیم ریال ساخته شده است. ضمنا" یک دستگاه امبولانس به عنوان خودرو عملیاتی در این پایگاه مستقر است.

پریدار رييس دانشگاه علوم پزشكي دزفول در اين آيين با اشاره به اينكه راه اندازي اين پايگاه در ادامه طرح تحول سلامت است گفت: نقش اورژانس براي مردم بسيار مهمتر از خدمت رساني ساير فعاليت هاي انجامي توسط بخش بهداشت کشور است.

سید محمد سادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتر وگتونددر ادامه این مراسم با تبریک سال نو  وگرامیداشت ایام فاطمیه افزود: امروزه شاهد پیشرفت های مختلف در عرصه های گوناگون انقلاب اسلامی هستیم که بهداشت و درمان نیز از این قافله عقب نماند و پیشرفت های خوبی حاصل شده است.

وی عنوان کرد:این پایگاه پوشش محورهای اصلی منطقه کیارس،پل پرزین به گتوند و بخشی از راه های فرعی را پوشش می دهد.

"سید مجید صالحی فرماندارگتوند" درحاشیه افتتاح این اورژانس با اشاره به حادثه خیز بودن این جاده ابرازامیدواری کرد: افتتاح این مرکز بتواند نقش اثرگذاری در نجات جان حادثه دیدگان و بیماران داشته باشد.

صالحی در ادامه با اشاره به اینکه توسعه زیرساختهای بهداشتی و پیشگیری از بیماریها مقدم بر درمان است بیان داشت: سلامتی همه مردم آرزوی ماست و همیشه خصوصاً در این ایام ضمن تلاش برای حل مشکلات درمان و رفع نیازهای بیماران شفای همه بیماران را ازخداوند منان خواستاریم.

گفتنی است زمین این اوزانس جاده ای  راخیرین واهالی منطقه پل پرزین اهدا کرده اند.

 پایگاه اورژانس جاده ای درروستای پل پرزین ازتوابع بخش مرکزی در25کیلومتری شمال شهرستان گتوند واقع شده است.

 



تاريخ : 7 / 11 / 1393برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

انتشار خبر حمله کفتار به جوان صالح شهری(شهرک چمران) صحت ندارد.

دکتر عرفانی مسئول درمانگاه صالح شهر در گفتگویی با ما گفت : تا کنون هیچگونه گزارشی مبنی بر حمله کفتار به انسان در صالح شهر(شهرک چمران) به این مرکز و خانه بهداشت از اهالی صالح شهر ارسال نشده است .

دکتر عرفانی در ادامه افزود گروهی از دامپزشکی شهرستان گتوند بمدت 3 الی 4 ساعت در منطقه به گشت زنی پرداختند و هیچگونه موردی از حمله حیوان به یک انسان مشاهده نشد و گزارشی در این زمینه نیز تهیه گردیده شد .

مسئول درمانگاه صالح شهر تاکید کرد که در صورت بروز مسائل مشابه قبل از انتشار آن شهروندان با ما تماس گرفته تا ما از صحت درستی و نادرستی آن اطمینان حاصل نمائیم .

مدیریت شاهد صالح شهر : لازم به توضیح است اشخاصی که از رسانه های گروهی (وات ساپ ، وایبر و تانگو و ... ) استفاده می نمایند ، با توجه به اینکه اخبار در این رسانه ها با سرعت منتشر میگردد ، قبل از انتشار این چنین اخباری ، از صحت درستی یا نادرستی آن اطمینان حاصل نمایند و نسبت به اینگونه مسائل شایعه ساز حساسیت بیشتری داشته باشند .



در این شماره از نشریه شاهد صالح شهر مطالبی از جمله گفتگو با فرماندار شهرستان گتوند ، گفتگو با خانواده شهید پورابراهیمی ، گفتگو با مداح اهل بیت برادر محمد آسیابانی ، اهم اخبار شهرستان ، آثار شاعران صالح شهر و ... به چشم میخورد  که این مطالب را بصورت فایل PDF در اختیار کاربران قرار داده ایم ، ضمناً از کاربران محترم درخواست مینمائیم هر گونه انتقاد ، پیشنهاد و نقطه نظری دارند از بخش نظرات این سایت می توانند با ما درمیان بگذارند .

صفحه 1

http://s5.picofile.com/file/8151077584/1.pdf.html

صفحه 2

http://s5.picofile.com/file/8151077600/2.pdf.html

صفحه 3

http://s5.picofile.com/file/8151077626/3.pdf.html

صفحه 4

http://s5.picofile.com/file/8151077650/4.pdf.html

صفحه 5

http://s5.picofile.com/file/8151077776/5.pdf.html

صفحه 6

http://s5.picofile.com/file/8151077884/6.pdf.html

صفحه 7

http://s5.picofile.com/file/8151077950/7.pdf.html

صفحه 8

http://s5.picofile.com/file/8151078000/8.pdf.html

صفحه 9

http://s5.picofile.com/file/8151078068/9.pdf.html

صفحه 10

http://s5.picofile.com/file/8151078118/10.pdf.html

صفحه 11

http://s5.picofile.com/file/8151078334/11.docx.html

صفحه 12

http://s5.picofile.com/file/8151078184/12.pdf.html

صفحه 13

http://s5.picofile.com/file/8151078276/13.pdf.html

صفحه 14

http://s5.picofile.com/file/8151078284/14.pdf.html

صفحه 15

http://s5.picofile.com/file/8151078300/15.pdf.html

صفحه 16

http://s5.picofile.com/file/8151078318/16.pdf.html

 

 



تاريخ : 7 / 7 / 1393برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

حجت الاسلام سادات ابراهیمی ساعت 24 جمعه شب گذشته بصورت سرزده از بیمارستان شهدا تامین اجتماعی شهرستان شوشتر بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نماینده شوشتر و گتوند، حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی در بازدید سرزده خود از بیمارستان شهدا ضمن استماع و گفتگو با تعدادی از مراجعه کنندگان به بیمارستان از چند تن از بیماران بستری شده نیز عیادت کردند.

ایشان درخصوص اولویت کاری کادرپزشکی و درمانی اظهار داشتند: رضایتمندی بیماران و افزایش کیفیت خدمات ارائه شده باید مهمترین دست آورد این بیمارستان باشد.

نماینده مردم در خانه ملت در ادامه ابراز امیدواری کردند: مردم با اجرای طرح نظام سلامت هرچه سریعتر در زمینه کاهش مشکلات و هزینه های درمان قدم به قدم شاهد تحولات مثبت بیشتری باشند.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی در پایان در دیدار با کادر درمانی و رئیس بیمارستان شهدا تامین اجتماعی خاطرنشان کردند: افزایش فعالیت کمی و کیفی بهداشتی و درمانی از سیاست های دولت تدبیر و امید است که مجلس با جدیت در جهت تحقق این اهداف تلاش می نماید.



تاريخ : 12 / 6 / 1393برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مطلبی زیبا و پر معنی با نام ( از زبان بريده ي مرگ ) و با نویسندگی زهرا فرهمند کارشناس ارشد زبان و ادبیات از صالح شهر

تقدیم به مردم غم دیده و مظلوم غزه....

 

از زبان بريده ي مرگ

        سوار بر اسب يال افشان زمانم .خواهم آمد؛ از هر دري و از هر راهي و در حريم تاريخ بشري هجوم خواهم آورد. آن روز كه خدا ماموراني از فرشتگان مقرب خود را به سوي زمين فرستاد، در نامه تقدير من چنين ثبت گرديد كه برو و امانت داده شده بر جسمهاي استخواني رانده شدگان از بهشت را در مقابل يك آرامش ابدي از آنها بگير. من مسافر غريب اين سرزمينم كه هيچ ميزباني مرا به خانه خود راه نمي دهد؛ اما من مهمان ناخوانده ام خواهم آمد به سراغ شما نيز خواهم آمد چه بخواهيد چه نخواهيد. روزي به سراغ شما خواهم آمد از راهي كه پاياني نمي توان برايش تصور كرد وبه شما خواهم گفت راهي كه برگزيده ايد سرابي بيش نيست. به سراغتان خواهم آمد و شما را از تخت هاي بي اساس پادشاهي به زير خواهم آورد و در گوش شما ناقوس رفتن را به صدا در خواهم آورد و چشمانتان را بر حقايق زندگي خواهم گشود تا شايد برگي از اوراق تاريخ مايه عبرت شما باشد. شما به خيال خودتان روشنايي را در چاههاي پر از ظلمت و فساد و تباهي مي جستيد و افتخارتان را در خفه كردن صداي مظلوماني مي ديديد كه فريادشان مظلوميت در تاريخ را معنا مي كرد.شما دست پرورده كدام شيطانيد و در مكتب كدام ديو سياه قصه ها درس خوانده ايد. از كجا آمده ايدٌٍُِّْ؟ و به كجا خواهيد رفت؟ آيا از خود پرسيده ايد .؟آيا شما زندگي را ابديت محض مي دانيد؟ و آيا خون مظلومان و ستمديدگان تاريخ درخت بقا و پايداري شما را آبياري خواهد كرد.؟

      روزي كه از در خانه ها و از كنارتان گذشتم چشمانتان را بر من بستيد تا شايد به خيال خودتان مرا نبينيد. اما من در نهانگاه ذهنم شما را نقش بستم؛ تا روزي شما را به ياد آورم. روزي كه شما با دستان  پليدتان سلاح مرگ مظلومان تاريخ را مي ساختيد، روزي كه نفسهاي انساني را در سينه حبس مي كرديد و انسانيت خود را در صفات حيواني و شيطاني گم كرديد همان روز دستاني تابوت مرگ شما را مي ساخت . من گريه كودكان آواره در كوچه ها را ، فرياد دادخواهي مادران زجر كشيده در دادگاه حق و حقيقت و ويرانه هاي بر جاي مانده از شهري كه روزگاري روح زندگي در رگهاي آن جاري بود همه را به تصوير كشيده ام؛ آيا شما اين تصاوير را در هيچ نمايشگاهي نديده ايد؟ آياپنجره احساستان تا ابد بسته خواهد ماند؟

      آيندگان تاريخ بر جاي مانده از حكومت شما را چگونه تفسير خواهند كرد. واژه هاي به كار رفته در فرهنگ لغت شما ركيك ترين واژه هاي تاريخ خواهند ماند و همين واژه ها بي معناترين و كريه ترين جمله ها را در وصف شما خواهد سرود براي شعرتان هيچ وزن و قافيه اي نمي توان در نظر گرفت. به سراغتان خواهم آمد و به يادتان خواهم آورد آنچه در اذهان پليدتان نهان داشته ايد. داستان زندگي شما همان قصه اي خواهد شد كه شنيدنش كابوس شبهاي تاريك كودكان را بدنبال خواهد داشت. به سراغتان خواهم آمد و سرتان را به سنگ خواهم زد سري كه در

برابر هيچ قانون و دادگاهي فرو نيامد. آن روز كه مادران داغ ديده بر جسدهاي غرقه به خون فرزندان به ناحق كشته خود لالايي خواب ابديت را زمزمه مي كردند آن روز شما را از خواب غفلت بيدار خواهم كرد، خوابي كه وجدان و انسانيت شما را به يغما برد. من بارها نمايش استعمارگري شما را در صحنه هاي هنرمنديتان ديده ام. صحنه هاي نمايشي كه بازيگراني دست نشانده چون عروسك هاي خيمه شب بازي نقش انسانهاي به ظاهر طرفدار حقوق بشر را بازي مي كنند و خنده بي شرمي تماشاگراني كه مزدورانه مهر تاييد بر پيشاني آنها مي زنند. شما عروسك گردان وقيح ترين نمايش دنياييد.

      آن روزدر كوچه هاي غم گرفته شهري كه روزگاري آهنگ زندگي گوش هر رهگذري را نوازش مي كرد ؛پايكوبي شيطان وجودتان را به نظاره نشستم. همان روز در ميان سكوت رعب آور سرزمين هاي غارت شده ،تاريخ مرگ شما را رقم مي زدم. روزي كه خواب شيرين بامداد رحيل، شما را از شنيدن آواي جرس كاروان باز داشت شما غرق در روياهاي به ظاهر شيريني بوديد كه چيزي جز زهر ناكامي را به كامتان نخواهد ريخت. همان روز عالم را در سكوتي ناباورانه فروخواهم برد تا صداي ناقوس مرا بشنويد و به خود بياييد كه تفسير خواب شما همان چيزي خواهد بود كه بناي زندگيتان را بر باد خواهد داد.     

 



تاريخ : 21 / 5 / 1393برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

محمد فتاحی معلم جوان گتوندی ، پس از مرگ مغزی اعضای بدنش را اهدا کرد و به همه ی مردم درس ایثار و از خودگذشتگی داد .

 

براثر سانحه تصادف در روز 8 مرداد ماه  معلم  26 ساله گتوندی  به نام محمد فتاحی دچار آسیب شدید مغزی شد که بلافاصله برای انجام معالجات به بیمارستان دزفول  منتقل می‌شود.

 

وی پس از چند روز به تهران منتقل شد و پس از گذشت چند روز ، دچار مرگ مغزی شد .
طبق گفته ی اطرافیان ، محمد فتاحی کارت اهدای عضو داشته است .

 

پدر وی که از فرهنگیاان بازنشسته می باشد با اجازه ی اهدای اعضای فرزندش ، به جان چند بیمار که با مرگ دست و پنجه نرم می کردند جان دوباره بخشید .

 

این دبیرگتوندی با اهدا چند عضو از بدنش آخرین درس خود که درس انسانیت و از خودگذشتگی بود را به همه ی مردم کشورش تدریس نمود و به دیدار حق شتافت .

 



صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد