تاريخ : 16 / 3 / 1395برچسب:, | 5 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مراسم بزرگداشت یاد و خاطر حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی در صالح شهر برگزار گردید .

در این مراسم که در ابتدا با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط برادر علایی آغاز گردیده بود سپس با سخنرانی امام جماعت محترم صالح شهر ادامه یافت .

در این مراسم که جمع کثیری از مسئولین شهری ، اعضای محترم شورای اسلامی صالح شهر ، خانواده محترم شهدا ، جانبازان و ایثارگران ، بسیجیان و مردم خوب و همیشه در صحنه صالح شهر حضور داشتند ، یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) را گرامی داشتند .

حجه السلام والمسلمین حاج آقا داور نیا در این سخنرانی از صدر اسلام سخن به میان آورد و افزود اسلام به معنی تسلیم در برابر خداست. اسلام دین قانون و عمل است . اسلام سریع‌ترین دین از لحاظ گسترش و رشد در میان ادیان دنیا است. اسلام رحمانی به دنبال کسب رضایت خداوند است، چرا که اسلام یعنی تسلیم خداوند بودن. مهمترین هدف مسلمان کسب رضایت پرودگار است. زندگی اسلامی زندگی است که خداوند معنای آن، داور آن، و غایت و هدف آن است. مؤمن واقعی به دنبال رضوان خدا است.

ایشان در ادامه به مجاهدت های زیادی که حضرت امام خمینی (ره) انجام دادند اشاره کردند و گفتند : اقتدار و عزت امروز ایران مرهون مجاهدت‌های امام، شهدا و رهبری است و راه و مکتب آن حضرت باید برای نسل جوان تبیین شود.

امام جماعت صالح شهر در پایان این سخنرانی از جنایات هولناک و وحشتناک داعش در سوریه و عراق سخن گفت و افزود : این گروه تروریستی جان هزاران کودک و زن و مرد را با افکار پلید و نابخردانه خود میگیرد و این کار ناپسندانه که به نیات مختلف و نقشه های شوم و ننگین آمریکا و اسرائیل صورت گرفته از دید خداوند بدور نخواهد ماند و به زودی نیست خواهد شد .

این مراسم با مداحی و سینه زنی مداح خوب اهل بیت حاج مجید علیزاده به پایان رسید .

 



تاريخ : 14 / 3 / 1395برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از شهرداری صالح شهر : مهندس اردشیر رستمی شهردار صالح شهر از نامگذاری 28 مورد از خیابانهای سطح شهر به نام مقدس شهدا خبر داد. وی با تاکید بر مقام شامخ شهدا افزود: حفظ یاد و نام شهدا در میان شهروندان و به خصوص نسل جوان از طریق نامگذاری یکی از وظایف مدیریت شهری است و به این دلیل با هماهنگی های انجام شده شورای محترم اسلامی شهر و شهرداری و طی درخواست خانواده معظم شهدا از طریق مبادی قانونی   28 مورد از معابر شهربه نام شهدا مزین شد.

وی هدف از این اقدام را در راستای احترام به حقوق شهروندی، پاسخگویی به انتظارات و توقعات همشهریان دانست و اظهار داشتند اولویت نامگذاری معابر عمومی برای حفظ ارزش های نظام و انقلاب با نام شهدا است.

مهندس رستمی، با اشاره به تأثیر نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر به نام شهدا، در شکل گیری هویت افراد بیان داشت: تلاش برای معرفی شهدا به عنوان بهترین انسان‌ها و الگو به جوانان با روش های مختلف ضروری است چرا که شهدا با منش خود راه درست زیستن را به همه آموزش می دهند.

وی توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را در اجرای این اقدام اعلام کرد و گفت: تبیین این آموزه ها در جامعه و نمود پیداکردن عینی آن در نامگذاری ها می تواند نقش بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشد.

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 23 / 2 / 1395برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گزارش تصویری برگزاری ایام شعبانیه در حسینیه صاحب الزمان (عج) صالح شهر

حضور و سخنرانی امام جماعت محترم صالح شهر حاج آقا داور نیا در بین بسیجیان

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

امام جمعه ، معاون فرماندار ، سرهنگ کنگری و جمعی از مسئولان محلی شهرستان گتوند روز چهارشنبه به مناسبت روز جانباز با 2 جانباز دوران دفاع مقدس این شهرستان دیدار کردند.
به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام محمدعلی شاه آبادی با تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز از ایثارگری جانبازان و تحمل سختی های ناشی از جراحت های دوران دفاع مقدس آنان تجلیل کرد و افزود:جانباز شهید زنده است که همواره باید گرامی داشته شود.
امام جمعه گتوند با اشاره به ایثار و تحمل سختی خانواده جانبازان افزود:خانواده جانبازان و خصوصا همسران آنان که شبانه روز به این عزیزان خدمت می کنند جایگاه ویژه ای نزد پرودگار متعال داشته و امنیت و آرامش و داشته های کشور وانقلاب مرهون خون شهدا و جانبازان و صبر و مقاومت خانواده های این عزیزان است .
در این دیدار جانبازان به بیان خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس پرداختند.
علی قاسمی جانباز 70درصد در سال 61 در پدافندی خرمشهر از ناحیه پا ، کمر و کلیه مجروح
شد.
عبدالرضا شوشتری دیگر جانباز 70 درصد نیز در سال 63 در عملیات بدر در شرق دجله در منطقه جزیره مجنون بر اثر ترکش خمپاره از ناحیه دست و پا مجروح گردید.
مردم شهرستان 74 هزار نفری گتوند 500 جانباز تقدیم انقلاب کرده اند.
چهارم شعبان سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) روز جانباز نامگذاری شده است.

 

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 19 / 2 / 1395برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گتوند - ايرنا - رئيس اداره دامپزشكي گتوند از واكسيناسيون 36 هزار راس دام سبك و سنگين عليه بيماري تب برفكي در اين شهرستان خبر داد.

  مسلم همتيان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود:در صورت تامين واكسن ساير دام هاي اين شهرستان نيز عليه بيماري تب برفكي واكسينه خواهند شد.

رئيس اداره دامپزشكي شهرستان گتوند اظهار كرد: با حمايت انجام شده از سوي فرمانداري و اداره كل دامپزشكي استان در تهيه واكسن و با ادامه واكسيناسيون دام هاي سبك و سنگين در سالجاري، در زمان حاضر بيماري تب برفكي در دام اين شهرستان كاهش چشمگيري داشته و تحت كنترل است.
همتيان با بيان اينكه در60 نقطه شهري،روستايي وعشايري شهرستان با سه اكيپ مختلف كار واكسيناسيون دام ها انجام شده است افزود: پايين بودن سطح ايمني دام ها، ساختار غير بهداشتي دامداري ها، ورود عشاير، نداشتن اطلاع علمي از اصول دامپروري، ورود دام از ديگر شهرها و تردد دام در سطح روستا و معابر از عوامل شيوع بيماري تب برفكي در اين شهرستان بوده است.
وي همچنين با اشاره به اينكه تلفات دام ناشي از بيماري تب برفكي از اواخر بهمن ماه سال گذشته شروع شده است تصريح كرد: با اقدام به موقع براي پيشگيري از گسترش بيماري در بين دام هاي شهرستان، كانون آلودگي از بين رفته و تلفات ناشي از بيماري به حداقل رسيده است.
رئيس اداره دامپزشكي شهرستان گتوند با بيان اينكه درمان بيماري تب برفكي و كنترل كامل آن طولاني است عنوان كرد: زمان زيادي طول مي كشد تا اين بيماري كاملا قطع شود و رعايت نكات ايمني و بهداشتي از جمله عدم جابجايي دامها، تفكيك دامهاي بيمار، ضد عفوني كردن اصطبل ها و عدم خريد وفروش دام جديد از سوي دامداران جهت پيشگيري از اين بيماري ضروري بوده است.
اين مسئول با اشاره به اينكه اكيپ هاي دامپزشكي شهرستان گتوند در محل‌هاي آلوده حضور دارند افزود:همكاري دامداران با اكيپ واكسيناسيون دامپزشكي در كاهش تلفات موثر است و در صورتي كه دامداران همكاري نكنند خسارت ناشي از اين بيماري گريبانگير آنها مي شود.
همتيان با توصيه به دامداران در خصوص رعيات مسايل بهداشتي خاطر نشان كرد: دامداران براي جابجايي دام حتما بايد از اداره دامپزشكي شهرستان مجوز عبور دريافت نمايند چرا كه در صورت تخلف نيروي انتظامي با افراد خاطي برخورد قانوني خواهد كرد.
در شهرستان گتوند در شمال خوزستان بيش از 136هزار راس دام سبك و سنگين وجود دارد.



گتوند - ايرنا - امام جمعه گتوند گفت:اخلاص و قناعت معلمان نبايد موجب غفلت مسئولان از مشكلات مادي و معيشتي اين قشر سختكوش شود.

  به گزارش ايرنا حجت الاسلام محمدعلي شاه آبادي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه گتوند تصريح كرد:نقش معلمان در رشد و توشعه كشور مهم و اثر گذار است لذا از مسوولان ذيربط انتظار مي رود به مشكلات جامعه فرهنگي بيشتر توجه كنند.

وي در ادامه با بيان اينكه نظام سلطه و صهيونيست در پي تربيت نسلي در راستاي منافع و اهداف شوم خود مي باشد افزود:در راستاي مقابله با نظام سلطه بايد نسل جوان بر اساس هويت مستقل ملي و ديني تربيت شوند.
خطيب جمعه گتوند درادامه با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب در ديدار مسئولان نظام و سفراي كشورهاي اسلامي افزود: بعثت حركتي است كه مستمر مي باشد و محدود به زمان پيامبر گرامي اسلام (ص) نبوده بلكه تا امروز نيز ادامه دارد.
حجت الاسلام شاه آبادي جريان جاهليت را جبهه مقابل بعثت برشمرد و افزود:جاهليت به معني نداشتن سواد و علم نيست بلكه مقابل عقل هدايت شده پيامبران وخداوند است و امروز ما تقابل بعثت و جاهليت را در استعمار مي بينيم و تحقير و غارت منابع مالي وانساني ملت ها از سوي استعمار ناشي از جاهليت آنان مي باشد .
وي درادامه به 17 ارديبهشت روز تشكيل بسيج سازندگي اشاره كرد وگفت: قطعا يكي از قوت هاي نظام مقدس اسلامي مردمي بودن نظام اسلامي و پشتوانه مردمي داشتن است چرا كه كمبود ها و ضعف ها با همت مردم برطرف مي شوند.
امام‌جمعه گتوند تاكيد كرد:اقتصاد مقاومتي را نبايد تنها در قالب بخشنامه و دستورالعمل دنبال كرد بلكه بايد با همت ، اعتماد و همراهي مردم اقتصاد مقاومتي را پيگيري كرد تا تحقق يابد.
شاه آبادي بحث اصلاح الگوي مصرف را يكي از ضرورت هاي اقتصاد مقاومتي برشمرد و افزود: برنامه ريزي اصلاح الگوي مصرف با دولت مي باشد و انجام اصلاح الگوي مصرف با همت و همراهي مردم با مسئولان امكان پذير است.
خطيب جمعه گتوند همچنين به 18 ارديبهشت روز بيماريهاي خاص و صعب العلاج اشاره كرد و با اشاره به شيوع بيماري سرطان و آسيب هاي زياد اين بيماري از مسئولان شبكه بهداشت و درمان شهرستان گتوند خواست تا نسبت به پيگيري و پيشگيري علل وعوامل شيوع اين بيماري اقدام كنند.
وي در ادامه با تبريك و گراميداشت 19ارديبهشت روز جهاني صليب سرخ و هلال احمر از تلاش و زحمات پرسنل و امدادگران جمعيت هلال احمر تقدير و تشكر كرد.
حجت الاسلام شاه آبادي در پايان با اشاره به 22 ارديبهشت روز لغو قانون كاپيتولاسيون گفت:
اين قانون ننگي بود كه در سال 1343 توسط مجلس ملي آن زمان تصويب شد.



تاريخ : 19 / 2 / 1395برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحمت الله کلانتر رشیدی با اشاره به اینکه یکی از راهکارهای کمیته امداد در راستای حل مشکلات خانواده‌های مورد حمایت پرداخت وام کارگشایی است اظهار کرد: این تسهیلات با هدف کمک به حل مشکل معیشت، درمان، تحصیل و سایر موارد پرداخت گردید.
وی همچنین با تشریح سایر فعالیت های این نهاد افزود: دوره آموزش اشتغال برای ۴۸۰ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد برگزار شده و خانواده ها به ویژه فرزندان آنان در رشته های مختلف از جمله کامپیوتر، دامپروری، آرایشگری، تولید قارچ، قالیبافی ، خیاطی و کشاورزی آموزش لازم را به صورت رایگان فرا گرفتند.
رشیدی بیان کرد: کمیته امداد این شهرستان پارسال به منظور حمایت از تحصیل دانش آموزان ودانشجویان تحت پوشش ۱ میلیارد ریال برای شهریه دانشجویی، ایاب و ذهاب و البسه پرداخت کرده است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گتوند اذعان داشت: به منظور رفع سوء تغذیه کودکان زیر ۶ سال که دچار سوء تغذیه شده اند سبدغذایی به ارزش ۸ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال بین کودکان نیازمند توزیع گردیده است .
وی با بیان اینکه توزیع این اقلام در جهت تامین مایحتاج کودکان محروم و مبتلا به سوء تغذیه صورت گرفته خاطر نشان کرد: کمیته امداد در راستای حمایت از خانواده ‌های کم ‌بضاعت و نیازمند به منظور رفع سوء تغذیه کودکان که به دلیل فقر اقتصادی دچار این عارضه و بیماری شده اند اقدام به توزیع سبد غذایی می نماید .
این مقام مسئول احداث سرویس های بهداشتی همچنین پرداخت ۲۸ میلیارد ریال برای ساخت مسکن را از دیگر خدمات عمرانی ارائه شده به مددجویان در سال جاری عنوان کرد.
رشیدی در پایان گفت: برای بازپرداخت اقساط معوق مددجویانی که اقدام به ساخت مسکن، طرح بهسازی و مقاوم سازی در روستاها کرده اند به صورت بلاعوض جمعا ۵ میلیارد ریال به آن ها پرداخت شده است.
گفتنی است ۵ هزار و ۴۱۸ نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گتوند قرار دارند.



قشنگ ترین روز خدا بزرگداشت پاکترین شغل دنیا برشریفترین بندگان خدا مبارک باد

12 اردیبهشت ماه مصادف است با بزرگداشت شهید مطهری و روز معلم

پیشرفت و موفقیت نسل آینده ما با دستان پاک معلمین رقم خواهد خورد .

اینجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری  و تبريك روز معلم به همه معلمان سختكوش كه صادقانه در سنگرهای تعلیم و تربیت در سراسر ایران عزیز ، شهرستان گتوند به ویژه شهر عزیزمان صالح شهر مشق عاشقي مي كنند ، برای همه  این عزیزان سلامت، سعادت و خوشبختی آرزو نموده، اميدوارم كه با توجه به تمام کم و کاستی هایی که وجود دارد ، به مدد خداوند متعال ، توجهات حضرت ولي عصر (عج) و همت همه معلمان صبور در سالي كه از سوي مقام معظم رهبري (مدظله العالی) سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل ناميده شده، شاهد تلاش هر چه بيشتر معلمان عزیز میهن اسلامی در جهت تحقق این امر  باشيم.



همزمان به سراسر کشور ، آئین اعتکاف همانند هر سال در مسجد جامع صالح شهر ویژه خواهران با شکوه خاصی برگزار گردید  .

در این آئین که خواهران معتکف حضور داشتند معتکفین در این ایام به عبادت خدای متعال پرداخته و برای یکسال خود از گلستان معنویت ره توشه برداشتند.

معتکفین در این مراسم ضمن اینکه 3 روز روزه دار بودند از برنامه های نظیر رو خوانی قرآن ، سخنرانی و ... بهره مند شده بودند .

صالح شهر از توابع شهرستان گتوند با جمعیتی بالغ بر 10 هزار نفر می باشد که مراسم معنوی اعتکاف هر ساله تنها جهت خواهران در مسجد جامع برگزار میگردد که امید میرود سالهای آینده این آئین جهت براردان نیز مهیا گردد تا برادران هم بتوانند از معنویات آن بهره لازم را ببرند .



تاريخ : 28 / 1 / 1395برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

ثبت‌نام اعتکاف ماه مبارک رجب از چند روز گذشته در شهر صالح شهر آغاز شد.

با توجه به اهمیت مراسم اعتکاف ، ثبت نام این مراسم از روزهای گذشته همانند سایر شهرهای کشور در صالح شهر نیز آغاز گردیده است .

این مراسم که هرساله در صالح شهر جهت خواهران برگزار می شده ، امسال نیز همانند سالهای پیش از 13 رجب برگزار خواهد شد و خواهران محترم می توانند همه روزه در تایم صبح با مراجعه به پایگاه خواهران ام سلمه و سرکار خانم زاهدی مسئول ثبت نام ، جنب مسجد جامع صالح شهر ، ثبت نام خود را تکمیل و خود را جهت حضور در این مراسم آماده نمایند .

گفتنی است سال گذشته آیین اعتکاف در شهرصالح شهر با شرکت 200 نفر از بانوان در مسجد جامع این شهر برگزار گردید .

حدود 6 میلیون تومان از طریق خیرین و کمک های مردمی جمع آوری گردیده بود که تمام مبلغ جمع آوری شده به این مراسم اختصاص داده شد .

در این مراسم در نوبت های صبح و عصر از مداحان شهرستانی و استانی دعوت بعمل آمد تا به مداحی و مرثیه خوانی بپردازند و از دیگر برنامه های اجرا شده برگزاری مسابقات حضوری و غیر حضوری بود که توسط امام جماعت محترم صالح شهر حاج آقا داور نیا طراحی گردیده بود که با اهداء جوایز از برندگان تقدیر شد .

 

 



تاريخ : 22 / 1 / 1395برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دختر نوجوان صالح شهری فیلمساز برتر جشنواره دانش آموزی استان شد

افتخاری دیگر برای مردم صالح شهر  و شهرستان گتوند

آتنا انصاری فرزند اسماعیل انصاری متولد 1379 که در کلاس نهم مدرسه شاهد عفاف شهرستان اهواز درس میخواند با ساخت فیلم کوتاه و حضور در چهارمین جشنواره استانی نوجوان سالم در مقاطع (ابتدایی ، متوسطه اول و دوم ) توانست بعنوان برترین فیلمساز معرفی و موفق به لوح و تندیس این مسابقات گردد .

نوجوان صالح شهر که تنها 15 سال سن دارد با ساخت فیلم کوتاهی با موضوع تاثیر فیلم نامناسب رایانه ای بر کودکان که یکی از معضلات و مشکلات عصر حاضر در جامعه ما می باشد ، برترین سازنده معرفی و توانست به مسابقات کشوری راه پیدا کند .

این سری از مسابقات که چهارمین مرحله از آن می باشد مورخه 1395/01/21 در شهرستان اهواز برگزار گردید .

این موفقیت را به خانواده این نوجوان ، مردم صالح شهر و شهرستان گتوند و جامعه فرهنگ و هنر تبریک عرض نموده و موفقیت های روز افزون را برای ایشان از خداوند متعال خواستاریم .



تاريخ : 15 / 12 / 1394برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

طایفه بزرگ منجزی در بقعه بابازاهد گیلانی ( چلو ) تجلیل و قدردانی به عمل آوردند .

در این مراسم جمع کثیری از بزرگان تیره های مختلف منجزی از نماینده منتخب مردم شهرستانهای شوشتر و گتوند در مجلس دهم با ذبح و قربانی چندین گوسفند ، موفقیت وی را در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تبریک گفتند .

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببنید...



ادامه مطلب
تاريخ : 15 / 12 / 1394برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

سهراب گیلانی در مسجد جامع صالح شهر با تشکر از حضور حماسی مردم صالح شهر گفت: تشکر می کنم از تمام مردم در این شهر عزیز که در انتخابات شرکت کردید.

امروز بحث انتخابات تمام شده است و همه برادر و خواهر شدیم و از این به بعد باید به فکر ساختن شهر و روستاهای خود باشیم.

وی با بیان ناراضی بودن وضع منطقه گفت: مسولین و تمام مدیران منطقه باید تلاش کنند ما به دنبال تغییری هستیم که به دنبال آن پیشرفت ایجاد شود. هر سال باید پیشرفت نسبت به سال قبل داشته باشیم./

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببنید...



ادامه مطلب
تاريخ : 15 / 12 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مهندس عباس نوری کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در مسجد جامع صالح شهر از شرکت عظیم مردم در انتخابات تقدیر و تشکر نمود .

مهندس عباس نوری ضمن تمجید از حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای گفت : امیدوارم هر دو مجلس منشا برکات خیر برای مردم و نظام جمهوری اسلامی باشد .

کاندیدای دهمین دوره مجلس افزود : از همه کسانی که با آگاهی مرا پذیرفته و یا نپذیرفته اند تشکر می نمایم و این حضور مهم بود که بحمدالله به وقوع پیوست و مردم شرکت چشم گیری داشتند .

مهندس عباس نوری ضمن تبریک به منتخب مردم جناب آقای سهراب گیلانی ، برای ایشان آرزوی موفقیت نمود و گفت همه باید با اتحاد و همدلی با منتخب مردم بتوانیم مشکلات را حل نموده و شهر و شهرستان های آبادی داشته باشیم .

مهندس عباس نوری در پایان این مراسم آرزوی فردایی بهتر برای صالح شهر با کمک هم را نمود .

در حاشیه این مراسم مردم صالح شهر از حضور ایشان و در بین مردم تقدیر نمودند و برای این عزیز آرزوی سلامتی نمودند .

گفتنی است مهندس عباس نوری کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی مجلس از حوزه شهرستانهای شوشتر ، گتوند و حومه بودند که تعداد 11184 رای را کسب نمودند .



تاريخ : 12 / 12 / 1394برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

پنجمین یادواره سرداران و ۷۵ شهید روستای دشت بزرگ برگزار می شود .

این یادواره در روز جمعه مورخ ۲۱ اسفند ماه سال جاری و در ساعت ۹ صبح در گلزار شهدای گمنام روستای دشت بزرگ برگزار می شود .

در این یادواره ، امیر سرتیپ پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران سخنرانی و حاج صادق آهنگران نیز مداحی می نماید .

لازم به ذکر است که پنجمین یادواره سرداران و ۷۵ شهید روستای دشت بزرگ با همت ستاد بزرگداشت شهدای روستا دشت بزرگ ، پایگاه بسیج مقداد ، حوزه بسیج امام سجاد (ع) عقیلی ، حفظ آثار سپاه ناحیه گتوند و با همکاری تیپ ۴۵ تکاور برگزار خواهد شد ./



به گزارش صفحه ویژه انتخابات مجلس دهم سایت خبری پیک شوشتر ، سهراب گیلانی به مناسبت پیروزی در انتخابات مجلس شورای اسلامی بیانیه ایی صادر نمود که عینا در زیر منتشر می گردد :

بسم الله الرحمن الرحیم

خدمت مردم مومن و غیور شهرستانهای شوشتر ، گتوند و حومه

سلام علیکم

با امید به یاری خداوند متعال و با قلبی سرشار از عشق به شما مردم فهیم و بزرگوار و با علم به عوامل محرومیت ها و عقب ماندگی حوزه انتخابیه و با بررسی شرایط وضع موجود و انجام مشورت ها بر آن شدم تا در نهایت صداقت و از خودگذشتگی به عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی وارد شوم تا در کنار شما مردم بزرگ ، گام های اساسی در جهت پیشرفت و عمران و آبادانی بردارم . در این راستا چند سال فعالیت شبانه روزی خود به همراه جمع زیادی از برادران و خواهران و با بررسی وسیع در هر دو شهرستان ، مطالبات مردمی مشخص و زوایای تاریک این عقب ماندگی ها مورد شناسایی قرار گرفت به این امید که چنانچه در عرصه انتخابات مجلس موفق شدم با استفاده از روشهای معقول و منطقی موجود و با کمک مردم و مسئولین ، آنها را جامه عمل بپوشانیم . الحمدالله با حمایت شما مردم عزیز به مجلس راه پیدا کردم .

بدیهی است که پیروز واقعی این انتخابات شما مردم پرشور و شعوری هستید که با حضور حداکثری خود ، دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مایوس و دل مهدی فاطمه ( س ) و رهبر عزیز انقلاب را شاد نمودید . لذا متواضعانه از همه مردم عزیز که در این انتخابات شرکت کرده اید و همچنین از کسانی که با بذل محبت خود مرا یاری نمودند صمیمانه سپاسگذاری می نمایم و آگاه باشید که تا پای جان در کنارتان هستم .

برادر کوچک شما

سهراب گیلانی

۱۳۹۴/۱۲/۱۱



تاريخ : 10 / 12 / 1394برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مهندس حاج عباس نوری در پیامی از مردم شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستانهای شوشتر ، گتوند و حومه تقدیر و تشکر نمود و ضمن تبریک به منتخب مردم سردار سهراب گیلانی برا ایشان آرزوی موفقیت نمود .

متن این پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحيم

مَن لَم يَشكُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقينَ لَم يَشكُرِ اللّه عَزَّوَجَلَّ

خداوند بزرگ و متعال را شاکر و سپاسگزاریم که توفیق حضور در حماسه انتخابات را به ما ارزانی داد . اجتماع وصف ناپذیر آحاد مردم دراین صحنه جلوه زیبایی از روزهای بیاد ماندنی تحکیم ارتباط نظام مقدس جمهوری اسلامی با توده های ملت را نشان داد.

 آری این شور و حماسه پاسخی هست به انتظار و وصایای شهدایی که در این چند دهه از عمر انقلاب گرانبهاترین سرمایه شان را تقدیم نمودند .

در این دوره از مشارکت سیاسی حضور پررنگ و فعال همه اقشار بویژه نسل جوان و امیدهای آینده آنچنان نیرویی به بدنه  کشور تزریق نمود که پایه های آن را مستحکم تر و اعتماد به نفس مسولین را در مدیریت کلان تقویت نمود .

در این جا لازم میدانم از کلیه حامیان و هواداران خود که مجدانه و بصورت خودجوش و از صمیم قلب تلاشهای صادقانه داشته و باهمفکری،همدلی و همراهی مشوق و یاریگر ما دراین حماسه عظیم بوده اند باکمال خضوع و احترام مراتب تقدیر و تشکر وافر خود را اعلام نمایم . زبان ازگفتن و قلم از نوشتن تلاشهای بی بدیل همه سروران ناتوان است و قطعا به سهولت نمیتوان دریای محبت ابراز شده را پاسخ داد.

همچنین ضمن تبریک ، آرزوی موفقیت برای منتخب مردم را دارم.

امید است باتوکل بر ایزد متعال در فرصت های آتی بتوانیم رشته دوستی و مودت را پربار تر و گامهای مثبت اثر بخش تری در جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام و سربلندی این دیار برداریم.

من الله التوفیق

برادر شما

عباس نوری



تاريخ : 9 / 12 / 1394برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

نتایج نهایی انتخابات در شوشتر و گتوند اعلام شد

سهراب گیلانی با کسب 36 هزار و 949 رأی از مجموع 131 هزار و 467 رأی مأخوذه در حوزه شهرستان شوشتر و گتوند و با کسب 28 درصد از کل آراء، در مرحله اول به طور قاطع به مجلس شورای اسلامی راه یافت

فرماندار شوشتر با بیان اینکه شمارش آرا در حوزه اصلی شهرستان شوشتر و گتوند به پایان رسیده و سهراب گیلانی در مرحله اول به طور قاطع به مجلس شورای اسلامی راه یافت، گفت: مشارکت واجدین شرایط در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه شهرستان شوشتر و گتوند، 70 درصد بوده است.
حیدر نجفی از پایان شمارش آرا در مجموع 264 شعبه اخذ رأی در مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های شوشتر و گتوند خبر داد و عنوان کرد: در مجموع 188 شعبه اخذ رأی در حوزه اصلی شهر شوشتر و بخش مرکزی و دو حوزه میان آب و شعیبیه و 76 شعبه اخذ رأی نیز در حوزه فرعی گتوند و عقیلی مستقر شد.
وی خاطرنشان‌کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی با پایان شمارش آراء، سهراب گیلانی با کسب 36 هزار و 949 رأی از مجموع 131 هزار و 467 رأی مأخوذه در حوزه شهرستان شوشتر و گتوند و با کسب 28 درصد از کل آراء، در مرحله اول به طور قاطع به مجلس شورای اسلامی راه یافت.
فرماندار شوشتر همچنین در خصوص نتایج انتخابات خبرگان رهبری در این شهرستان تصریح کرد: در شوشتر و حوزه‌های فرعی میان آب و شعیبیه به ترتیب آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری با 37 هزار و 424 رأی، آیت‌الله عباس کعبی با 33 هزار و 437 رأی، آیت‌الله محسن حیدری آل‌کثیر با 28 هزار و 409 رأی، آیت‌الله  سیدعلی شفیعی با 27 هزار و 601 رأی، آیت‌الله سیدکریم فرحانی با 25 هزار و 319 رأی، آیت‌الله علی فلاحیان با 24 هزار و 53 رأی و آیت‌الله محمد احمدی شاهرودی با 15 هزار و 751 رأی، حائز اکثریت آراء شدند.
نجفی مجموع آراء مأخوذه در انتخابات خبرگان رهبری در این شهرستان را 192 هزار و 33 رأی عنوان کرد و گفت: درصد مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه شهرستان شوشتر و گتوند 70 درصد بوده است.



تاريخ : 28 / 11 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

در این جشنواره نرات اول تا سوم 6 پایه ابتدایی و چند پایه شرکت داشتند.

ابتدا علیدادی رییس اداره در مورد عملکرد آموزگاران تلاشگر توضیح داد ، سپس مهرابی زاده در مورد انتظارات آموزش و پرورش از آموزگاران تلاشگر دقایقی صحبت کرد.

در ادامه بساک کارشناس آموزش ابتدایی به جمع بندی مطالب جلسه پرداخت .

در پایان جلسه از طرف اداره به 21 نفر از برگزیدگان تلاشگر لوح تقدیر و هدایایی اهدا شد.

از معلمان صالح شهر آقایان علی محمدی ، جاویدانه ، صالحی ، حسنی و خانم بوستانی در اداره آموزش و پرورش شهرستان گتوند تجلیل شد

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...

 



ادامه مطلب
تاريخ : 28 / 11 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گزارش تصویری مراسم استقبال از جانباز مدافع حرم در صالح شهر محمد عبدالهی گماری

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...

 



ادامه مطلب

جهانگیر حیدری پور بخشدار مرکزی شهرستان گتوند : اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد

ملت شهید پرور ایران اسلامی مردم قهرمان و شهید پرور شهرستان گتوند اهالی محترم شهرها و روستاها ، امروز زاد روز خجسته پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و مجاهدت ملت بزرگ و انقلابی ایران است . سی و هشتمین بهار پیروزی را به شما تبریک عرض نموده از خدای بزرگ می خواهم عوامل پیروزی انقلاب اسلامی که همانا رهبری امام (ره) ، ایمان و وحدت مردم است را جهت استمرار این شجره طیبه پایا و مانا بفرماید . امروز به شکرانه این پیروزی در راهپیمایی عظیم 22 بهمن برای شکوه و عظمت این نعمت الهی ، با ایمان ، وحدت و اطاعت از مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) هم پیمان خواهیم شد . و با مشت گره کرده به دهن بد خوهان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهیم کوبید و استکبار جهانی بداند که اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد و با حضور گسترده در دو رویداد مهم و سرنوشت ساز راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به جهانیان ثابت خواهیم کرد ما توانستیم در عرصه های بین المللی در مقابل استکبار جهانی به پیروزی برسیم و ثابت کنیم جاء الحق و ذهق الباطل ان الباطل کان زهوقا .

بخشدار مرکزی شهرستان گتوند در ادامه این پیام مراسمات و برنامه های این دهه را تشریه نمودند .

برگزاری جشنهای روستایی عشایری در بخش مرکزی شهرستان گتوند در دهه فجر انقلاب اسلامی مراسمات شادی و سرور در روستاهای بخش مرکزی شهرستان گتوند ، در روستاهای کوشکک با همکاری شورا و دهیاری و حوزه مقاومت بسیج مقداد شهر جنت مکان و در روستاهای چغامله با همکاری بسیج و مدیران مدارس و شورا و دهیاری و در دهستان کیارس با حضور مدیران ادارات خدمات رسان آب روستایی بنیاد مسکن و ارشاد اسلامی و رییس کمیته عشایری و روستایی دهه فجر مهندس تاجوند و مدیریت آموزش و پرورش عشایر جناب آقای قنبری در شهرک پل پرزین همراه با جشنواره سنتی غذای محلی توسط دانش آموزان و اهداء جوایز به نفرات برتر اجرا گردید و جشنواره بازی های بومی محلی با حضور عشایر شهرستان در دهستان کیارس روستای سلامگاه با همکاری حوزه بسیج عشایر شهرستان با حضور مدیران ادارات و نهادها فرماندهی سپاه ناحیه گتوند اجرا گردید

 

 



تاريخ : 22 / 11 / 1394برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

متن کامل سخنرانی حجت السلام والمسلمین جمال ریاست محترم سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گتوند در راهپیمایی 22 بهمن 1394 در صالح شهر

حجت السلام و المسلمین جمال که به عنوان سخنران در این مراسم حضور داشتند در ابتدای سخنرانی خود گفتند : بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام (ره) فرمود انقلاب به همه دنیا عرضه شود و بدانید انقلاب محدود به ایران نیست چرا که اسلام محدود به یک کشور نیست . همانطور که پیغمر اسلام (ص) متعلق به سرزمین حجاز نبوده و دین اسلام ختم ادیان بود و تجمیع کل دین ها و رسالت ها بوده است .

کتاب قرآن در واقع جمع کتاب نوح (ع) ، صحف ابراهیم (ع) ، تورات موسی و انجیل عیسی است و همه ادیان ها را شامل می شود . پیغمبر برای جامعه بشریت رسالت را عرضه فرمود و این انقلاب شکوهمند در راستای رسالت پیغمبر مکرم اسلام و دین اوست .

انقلاب ما از درون قرآن نشات گرفته چون قرآن متعلق به بشریت است اگر میبینید امروزه جمعی از بشریت نسبت به قرآن دور مانده اند ناشی از جهالت جامعه بشریت است . حاکی از ظلم و ستیزه هایی است که مستکبران بر جامعه بشری احاطه کرده است . تمام این مستکبران و در راس آنها آمریکا می داند در این قرآن چه نهفته است و چگونه کتابی است . آیا سازمان موصاد اسرائیل و سازمان سیا و انگلیس و آلمان و فرانسه نمیدانن اسلام به چه معناست؟

ایشان در ادامه سخنان خود به روایتی از دوران مظلومیت حضرت علی (ع) اشاره فرمودند و گفتند در این زمان نیز طاغوت و استکبار هم معاویه بود و به بدگویی از علی (ع) می پرداختند و میگفتند استکبار جهانی و در راس آنها امریکا و اسرائیل نیز از ترس قدرت حقایق را بازگو نمی کنند .

آِیا وهابیت و آل صعود پلید و خائنین به حرمین نمی دانند حق با شیعه ناب محمدی می باشد ؟ چرا می دانند که وهابیت مولود دست اسرائیل و انگلیس و آمریکا هستند و میداتنند که شیعه حق است و از ترس قدرت حقایق را انکار می کنند.

حضرت امام (ره) می دانست که این انقلاب و اسلام باید به دنیا تزریق شود و پرچم اسلام در تمام دنیا برافراشته شود . این اسلام محدود به ایران و خاورمیانه نیست و متعلق به تمام دنیا می باشد و ندای آن باید در تمام دنیا حتی در کره مریخ و ماه نیز سر داده شود .  

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان اظهار داشتند : حضرت امام (ره) ، بنیانگذار انقلاب حق عظیمی بر گردن فرد فرد ما دارد امام فرمود ای امت ای مردم این انقلاب مال شماست و مالک آن شمائید . این شمایید که برای این انقلااب جان دادید ، خون دادید ، مال دادید . ایشان فردی متواضع بود و توصیه اکیدی به فرزندان نمودند و ورود در پست و مقامی ننمائید و این رویه در مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز وجود دارد و به کرات بیان نمودند که انقلاب متعلق به مردم می باشد .

ایشان در ادامه از ایثارگری شهدا و جانبازان سخن گفتند و فرمودند این شهدا بودند که با خونی که در راه دین دادند ، این انقلاب را نصیب ما کردند . پس مالک حقیقی مردم هستند و شرع اسلام نیز این را بیان می فرمایند .

حجت اسلام والمسلمین حاج آقا جمال در توصیه ای به مردان و زنان گفتند : پدران و مادران ، خوهران و برادران ، به نونهالان و جوانان و نوجوانان که آن روز انقلاب را درک نکرده اند بگوئید که این اسلام و انقلاب چگونه بدست آمده است ، این روزهای سخت را برای این عزیزان تداعی فرمائید .

ایشان در ادامه افزود : حضور جوانان ما در سوریه و شهادت این عزیزان افتخاری است برای این انقلاب و با توجه به اینکه رسالت پیغمبر اسلام (ص) این را حکم می کرد ، این جوانها نیز با حضور خود در سوریه و کشورهای مسلمان و برادران ما به مقام والای شهادت نائل می آیند و خداوند اجر این عزیزان را خواهد داد . اینان با سپر قرار دادن سینه خود در برابر ظالمان به دنیا فهماندند که مسلمان زیر بار هیچ ظلمی قرار نخواهد گرفت .

ایشان در ادامه سخنرانی خود از گروه تروریستی داعش گفتند و اظهار داشتند این گروه ها به ظاهر مسلمان هستند و اینان تنها نقشی از اسلام دارند و همانند سپاه معاویه می باشند . این گروه دست به بدترین جنایت ها میزنند و به کودکان و زنان هم رحم نمی کنند و این ها را با فجیع ترین شکل از بین می برند . اینها خائنین به دین و اسلام و حرم هستند .

حجت السلام و المسلمین جمال در آخر از اهمیت و حساس بودن انتخابات 7 اسفند گفتند و فرمودند : انتخابات پیش روی ماست و عظیم و حساس می باشد و ما باید هوشیار و آگاه باشیم . تا بتوانیم این عرصه مهم را نیز پشت سر بگذاریم و مردم نشان دادند که در روزهای سخت شجاع و فهیم هستند .

امروزه یاد شهدا ، و ایثارگران و جانبازان و شهدای حرم را در این روز جشن ملی ایران 22 بهمن باید پاس بداریم و این سخن مردم است که همیشه بیدار هستند و با امام راحل (ره) و ولایت فقیه بیعت نموده اند . من از همه شما عزیزان و خواهران و برادران و مسئولین محترم شهری و شهرستان تشکر می نمایم که حضور پرشوری داشتید . والسلام و علیکم و رحمته الله و برکاته



تاريخ : 21 / 11 / 1394برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

رئیس شورای اسلامی صالح شهر در گفتگویی از مردم شهید پرور و همیشه در صحنه صالح شهر خواستند تا در راهپیمایی 22 بهمن ماه 1394 با حضور خود حماسه ای دیگر خلق نمایند .

حاج امیر زمانی  ضمن تبریک سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تبریک دهه  مبارک فجر و یوم ا... 22 بهمن افزود :  روز تبلورشکوه و ایثار مردم  همیشه سرافراز  و آزاده  جمهوری اسلامی ایران در این روزهای عزیز و میمون ملت ایران با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و با تاسی از آموزه های اسلام ناب محمدی( ص) رژیم طاغوتی  استبداد و استکبار را در هم پیچیدند و روح امید و احساس غرور و خود باوری را در کشور زنده و بر قله های افتخار درخشیدند.

وی در ادامه اظهار داشت  : نتیجه حضور در راهپیمایی این روز ، بیعت با ولایت فقیه ، شهدا و آرمان‌های والای امام راحل (ره) خواهد بود و مستکبران را ناامید خواهند نمود.

رئیس شورای اسلامی شهر صالح شهر در پایان گفت : راهپیمایی روز پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور راس ساعت 9 صبح از ورودی مسجد جامع صالح ، خیابان بسیج ، کند رو ، خیابان امام (ره)  شهرآغاز خواهد شد.



تاريخ : 13 / 11 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

۱۲ بهمن آغاز دهه فجر و خاطره استقبال تاریخی از امام خمینی(ره)‌ گرامی باد

مردم ایران در ۱۲ بهمن سال ۵۷ حماسه بی سابقه ترین استقبال تاریخ معاصر را رقم زدند استقبال از مردی که نه تنها مرجع و مراد بود، بلکه رهبری بود که نمونه ای از حکومت اسلامی را در نظام جهانی بنیان گذاشت و این گونه شد که "حق آمد و باطل رفت"

زنگ انقلاب روز گذشته به صورت نمادین با شرکت مسئولان شهرستانی و شهری در مدرسه دخترانه پروین اعتصامی صالح شهر به صدا در آمد.

در این مراسم با شکوه که بخشدار مرکزی شهرستان ، اعضای محترم شورای اسلامی و شهردار محترم و جمعی از مردم ولایتمدار صالح شهر حضور داشتند ، برنامه های متنوعی از سوی مدیریت محترم آموزشگاه پروین اعتصامی و دانش آموزان به اجرا در آمد و در پایان این مراسم زنگ انقلاب توسط بخشدار محترم مرکزی به صدا در آمد .

در حاشیه این مراسم نمایشگاهی نیز دایر گردیده بود که تصاویری از آن را مشاهده می کنید .

 

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...

 



ادامه مطلب

دیدار جمعی از بانوان صالح شهر با مادر شهیدان نوری بمناسبت سالروز شهادت شهید محمد نوری

مادر شهيدان نوري: روي سنگ قبرم بنويسيد از مسئولين انتظار دارم به فكر مردم و اشتغال جوانان باشند.

يكي از راه‌هاي زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهيدان  ديدار از پدر و مادران شهدا مي‌باشد، ديدار از خانواده‌هاي شهدا افتخار بزرگي براي اين نسل مي‌باشد به همين منظور در سالروز شهادت شهيد محمد نوري جمعي از بانوان صالح شهر به ديدار مادر شهيدان نوري رفتند.

خانواده شهيدان نوري با تقديم كردن 2 شهيد و چندين جانباز دين خود را به انقلاب ادا نموداند، كه شهداي اين خانواده به نام شهيد محمد نوري كه در عمليات  كربلاي 5 در منطقه شلمچه و شهيد غلامحسين نوري كه در عمليات كربلاي 4 از ناحيه ريه و چشم شيميايي شده بود و پس از سال‌ها تحمل درد و رنج به درجه شهادت رسيد.

در اين ديدار مادر بزرگوار شهيدان نوري، ضمن خوش آمد گويي به بازگو كردن نقش خانواده‌هاي شهدا در دوران دفاع مقدس پرداخت.

اين مادر شهيد با بيان اينكه من همه‌ي شهداي صالح شهر را از خود مي‌دانم و با آمدن هر شهيد به صالح شهر براي آنها گريه كرده و با خانواده‌هاي آنها ابراز  همدردي نموده‌ام.

وي خطاب به بانوان حاضر در نشست گفت سعي كنيد فرزندان خود را عاشق امام حسين(ع) و ولايت تربيت كنيد. و مي خواهم من به عنوان مادر شهيد وصيت كنم كه همان‌گونه كه در ابتداي انقلاب جوانان مطيع امام (ره) بودند شما نيز مطيع و فرمانبر مقام معظم رهبري باشيد و قدر ولايت را با تمام وجود بدانيد.

در خواستم اينست كه بعد از مرگم بروي سنگ قبرم بنويسيد تا مسئولان هميشه بدانند كه بايد به فكر مردم و اشتغال جوانان باشند صندلي كه به آن تكيه داده‌اند قيمت زيادي دارد زيرا براي اينكه مسئولان به اين صندلي برسند خون‌هاي جوانان زيادي ريخته شده است.

لطفاً ادامه مطلب را ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 30 / 10 / 1394برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس فرج عبدالهی

فرزند خود را وقف حرم حضرت زینب (س) نموده ام



تاريخ : 30 / 10 / 1394برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا



تاريخ : 27 / 10 / 1394برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

لیست کاندیدای تائید صلاحیت شده انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان شوشتر و گتوند

به نقل از سایت شوشتر نامه لیست کانیدای تائید صلاحیت شده از سوی هیئت نظارت استان خوزستان در حوزه انتخابیه شهرستان های شوشتر و گتوند اعلام شد و تنها ۱۵ نفر از جمع ۳۳ نفر ثبت نامی تائید صلاحیت شده اند.

به گزارش سایت شوشترنامه، بر اساس اخبار تائید شده در حوزه انتخابیه شهرستان های شوشتر و گتوند اسامی ذیل توانستند از شورای محترم نگهبان تائید صلاحیت کسب کنند.

ابوالقاسم شمس آبادی

سید محمد حسن جزایری

محمدرضا آملازاده

سید محمد سادات ابراهیمی

بهروز حسینی زاده

محمود خرم دل

منصور سلیمانی راد

اسحاق عسکری

سهراب گیلانی

عباس نوری

علی رضا اکبری زاده

پوراندوخت منجزی

علی نظر ممبینی

فاخر باوی

رها متقیان فرهادی

بدیهی است اسامی افرادی که در لیست فوق ذکر نشده است یا عدم تائید صلاحیت و یا عدم احراز صلاحیت شده اند که می توانند درباره شرایط خود به هیات نظارت استان و یا تهران اعتراض خود را تحویل دهند.



لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 19 / 10 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

«دیوار مهربانی» یکی از نوآورانه و انسان‌دوستانه‌ترین خلاقیت‌های مردم ایران در چند سال اخیر باشد. شعار این دیوار، «نیاز داری بردار، نیاز نداری بگذار» است و مردم با قرار دادن لباس‌های گرمشان در این زمستان سرد برای نیازمندان به آن‌ها کمک می‌کنند.

این طرح انسان دوستانه چندروزی است که به صالح شهر از شهرستان گتوند با جمعیت حدود 10 هزار نفری هم رسیده است .

محمدعلی زارع عضو شورای اسلامی صالح شهر گفت : با پیگیری ها و صحبت هایی که انجام دادیم با کمک جمعی از دوستان و جوانان نیکوکار و همکاری سایر اعضای محترم شورای اسلامی دیوار مهربانی رو راه اندازی نمودیم .

زارع در ادامه افزود : هدف از ایجاد و راه اندازی این است که ممکن است عده ای از همشهریان از شرایط اقتصادی خوبی برخوردار نباشند و واقعاً به این لباس ها نیاز مبرمی داشته باشند . و همانطور که از نام این دیوار مشخص است امید می رود که عزیزانی که لباس بلا استفاده دارند و یا لباسهای نو خود را به این دیوار نصب کنند تا بدست نیازمند واقعیشان برسند و استفاده نمایند .

آدرس دیوار مهربانی در صالح شهر : خیابان اصلی بسیج جنب دبیرستان دخترانه حضرت آسیه (س)

ان شاءالله که این کار خداپسندانه مورد قبول پروردگار گرفته باشد.

دوستان نظر خود را در این زمینه می توانند در بخش نظرات ثبت نمایند

عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب