تیم دانش آموزی پایه چهارم دبستان شهید چمران صالح شهر با شرکت در مسابقات جابربن حیان موفق به کسب برترین عنوان در استان خوزستان شوند .

این تیم از دانش آموزانی به نامهای علیرضا دادور ، شایان عبدالی ، محمد امین نجف زاده ، ابوالفضل راشدی جو که توسط راهنمایی های سرکار خانم فاطمه احمدی راد و با مدیریت آقای بهرام بساک تشکیل شده است .

مسابقات جابربن حیان یک رقابت دانش آموزی است که هر ساله تنها یک بار برگزار می شود که در آن دانش آموزان به رقابت طرح ها و تحقیقات پژوهشی و علمی خود می پردازند .

در این مسابقات که یکی از مهمترین و حساس ترین مسابقات دانش آموزی در سطح استان است طرح های که دانش آموزان آماده نموده اند کارشناسی شده و بهترین طرح و ایده و پژوهش انتخاب می شود .

مدرسه شهید چمران با مدیریت محترم آن جناب بهرام بساک و زحمات خانم احمدی راد و دانش آموزان عزیز نیز طرح تخته پاک کن سبز با ماده گیاهی مخصوص پاک کردن وایت برد را معرفی نمودند که با توجه به داوری و بررسی این طرح برترین ساخت در بین طرح های معرفی شده بود و موفق به کسب بهترین عنوان این مسابقات گردید .

این تخته پاک کن از موادی که برای جلوگیری از بین رفتن سطح وایت برد و همچنین استفاده نکردن از الکل برای پاک کردن این تخته ها ( که استفاده مداوم از الکل به پوست و دستگاه تنفسی آسیب جدی وارد میکند ) توسط این تیم ساخته شده است .

گفتنی است این طرح پس از انتخاب به عنوان برترین طرح استانی ، به جشنواره کشوری نیز راه یافته است .

در پایان این مسابقات لوح تقدیری به دانش آموزان این مدرسه و مدیریت محترم آن اهداء گردید .

مدیریت این سایت کسب این عنوان را به دانش آموزان ، خانواده های آنها ، سرکار خانم احمدی و مدیریت زحمتکش این مدرسه جناب آقای بساک ، تبریک گفته و امیدوار است در آینده موفقیت های بیشتری کسب نمایند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: